Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
![]() ![]() |
Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
dr_mKe |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|||
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#302
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Selectarea treptelor se face practic instantaneu pentru soferul obisnuit. Nu discutam aici de cutiile masinilor sport. Cum 2 inmultit cu instantaneu (adica 0) este 0, retrogradarea cu 2 trepte se face, practic, tot instantaneu
![]() ![]() Nu-mi place semnul cu crucea rosie, desi nu ma ascund ca sunt doctor. Am vazut si pe altii, care nu ii cunosc semnificatia, ca il au afisat in parbriz, chiar daca nu au nici in clin nici in maneca cu medicina. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
l@u |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Mergi in vit 5 cu 2000rpm si apesi kick down.....in ce treapta sare cutia? EDIT : cutia pe sport.
This post has been edited by l@u: 12 Sep 2009, 20:33 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#304
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
In a 3-a. Prin a 4-a, cred, dar nu o simti. E "instantanee"
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
![]() ![]() Dom' doctor, nu crucea rosie ca nu lucram la organizatia respectiva. Semnul nostru oficial, crucea albastra cu 6 brate si sarpe ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#306
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Si eu stiam ca DSG-ul poate retrograda 2 trepte deodata. Acum discutia (chitibusara si de nuanta) e daca sare direct din 5 in 3 sau face 5-4-3 foarte repede
![]() Pentru sofer nu conteaza asta, conteaza doar ca daca o calca pe coada masina reactioneaza prompt. P.S. Muzica ascultata nu 'bate' cu descrierea din titlu ![]() ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Schimba super repede, dar nu sare pentru ca fizic nu are cum. Ai senzatia ca-i CVT la cat de lin schimba chiar si in sarcina.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
l@u |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#309
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 12 Sep 2009, 20:57) [...] Partea cu dezavantaj este ca nu stie retrograda decat treapta dupa treapta, nu poate sari din a 4-a in a 2-a, de exemplu. [...] Pai si ce ma intereseaza pe mine daca in cateva fractiuni de secunda trece din 5 in 3? Ce conteaza pentru mine ca sofer ca face 5-4-3 foarte repede sau 5-3 la fel de repede? De ce zici ca e un dezavantaj? Explica te rog de ce e dezavantaj. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Conteaza pentru discutia cu L@u care sustine un lucru incorect din punct de vedere tehnic. Dai 2 impulsuri pe clapa iar cutia trece rapid prin 2 trepte, nu sare peste una din ele. Saraca are 3 arbori, din care 2 pe care sunt pinioanele pentru 1-3-5 respectiv 2-4-6 fiecare cu ambreiaj propriu. Mai interesant ar fi sa discutam despre "treapta" de mers inapoi la aceasta cutie minunata
![]() Pe circuit poate ai uneori nevoie sa sari 3 trepte scurt inainte de un viraj si acolo ar incomoda. Pe strada nu cred ca-i cazul ![]() This post has been edited by dr_mKe: 12 Sep 2009, 20:52 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
l@u |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Eu sustin ceea ce citeam in bord si anume faptul ca sarea din 5 sau 6 direct in 2 sau 3 si nu afisa intermediare poate ai dreptate tehnic vorbind dar eu sustin ceea ce am vazut in bord
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#312
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@dr_mKe - poate sunt mai greu de cap si obosit la ora asta, de ce e un dezavantaj comportamentul cutiei? Poate tehnic e cum spui tu (intern in cutie) insa din punctul de vedere al utilizatorului la o apasare puternica pe acceleratie cutia retrogradeaza 2 trepte (si nu ma intereseaza tehnic cum face asta, pot sa consider cutia un black box si sa nu ma intereseze ce e intern, doar outputurile).
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#313
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Idem.
Impresiile mele, de neavenit in ale domeniului, despre cutia DSG. Este inteligenta. Simte ce vrei de la masina in momentul respectiv. Daca apesi usor pedala, urca in turatie si schimba molcom, economic, crescand lent viteza. Este modalitatea de a conduce in oras sau la drum intins, fara trafic intens. In caz ca doresti o depasire fulminanta, chiar si in modul Drive, apesi la podea pedala (kickdown). Cutia se adapteaza la conditiile cerute. Retrogradeaza in trepte, cel putin una, momente in care, ca sofer, senzatia pe care o simti este de calm, liniste, pentru o fractiune de secunda. Ulterior cutia si motorul te lasa in scaun, propulsand puternic masina sub tine. Este senzatia de incordare si salt ale unei feline, si nu glumesc, asa o simt eu. Ideea este ca te tine o perioada maxima in interval de turatii cu cuplu maxim . Astfel incat, chiar si in modul Drive, turatia ajunge aproape de 4000 rpm. In modul Sport, senzatia este si mai pregnanta. La aceasta se adauga si sunetul motorului, care se schimba, sunand mult mai agresiv si fiind resimtit destul de bine in habitaclu, ajungand la aproape 5000 rpm, iar treapta este, la viteze de 140-150 km/h, maxim a 5-a. Nu am depasit aceasta viteza, deocamdata, masina fiind in rodaj (joaca cu kickdown si modul Sport a durat cateva secunde, de curiozitate - mi-au fost recomandate turatii decente in primii 1500 km). Foarte interesanta este senzatia cu tempomatul activat. Masina merge, practic, singura, pentru a mentine viteza, cutia retrogradand sau avansand in trepte in functie de rampa/panta. Am mers in localitati cu vai si dealuri si am setat viteza de 55 km/h. La vale, retrogradeaza pentru frana de motor, la deal, retrogradeaza sau avanseaza pentru cuplu suficient. Este o senzatie nemaipomenita. This post has been edited by mirceateodorescu683: 6 Jan 2010, 20:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mai dragutz o sa fie cand constati ca si retrogradeaza destul de "precoce" inainte de viraje atunci cand conduci sportiv in modul automat, lucru pe care prea putine "automate" clasice il stiu face. Poti deasemenea schimba in sus in plin viraj cu gazul in podea fara efecte negative.
Nu sunt deloc fan VW dar cutia asta de viteze este un pas tehnologic notabil. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#315
|
![]() - Group: Members Posts: 22.597 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In kick-down poate sa sara din 6 in 3. Dar sa nu depaseasca o turatie maxima pentru motor (parca 4500). O parte din cutie stie 1, 3, 5, R (cu ajutorul inca a unui arbore cu doua pinioane) si alta 2, 4, 6.
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Sep 2009, 21:56) Ulterior cutia si motorul te lasa in scaun, propulsand puternic masina sub tine Oare in ceva care face suta in sub 3 secunde cum o sa zici? Racheta ... ![]() This post has been edited by IRONICK: 12 Sep 2009, 21:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#316
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Mai ceva ca un logan de 1.4 cu remapare..
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Miria |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 1 September 08 ![]() |
Domne da frumoasa masina,se conduce si singura .Ce sa mai spun,este un pas tehnologic dar unu mie nu mi-ar placea,imi place sa schimb eu vitezele nu masina.Maine poimaine se inventeaza masina ce se conduce singura ii spui unde sa te lase si asta e.Ce sa zic nu am condus niciodata o automata,poate mi-ar placea.Dar stau si ma gandesc dupa garantie daca se strica o asemenea cutie,cat ar costa o reparatie?Explicatii de genu nu se strica nu exista,orice lucru se strica odata si odata.
|
--------------------
Renault /Range Rover
xxx
2006/2011 http://medicaldiecast.weebly.com/index.html
|
|
rtBK |
![]()
Post
#318
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
orice se strica, dar depinde si dupa cat timp.
daca cutia asta se strica o data si una conventionala se strica de 2 ori si ajungi la aceasi bani... nu-i nici o durere ![]() poate are cineva mai multe informatii legate de fiabilitatea cutiei... ironick? |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#319
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Tehnic DSG-ul nu e automata, e robotizata. Bine daca vrei ambele schimba singure fara sa fie nevoie sa apesi pe pedala de ambreiaj
![]() Eu am condus numai automate, nicio robotizata. Clar robotizatele sunt peste automatele clasice dupa parerea mea. Daca se defecteaza dupa iesirea din garantie... cauti la dezmembrari ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ajunge un motor turbo pe benzen de 2 litri
![]() Ne intoarcem la rally si Audi ? Tehnic vorbind, cu cat mai simplu cu atat mai fiabil. Nu neaparat insa ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#321
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Domnii mei, nu stiu ce masini ati condus, dar nu tin sa am fro 280 de cai si sa fac suta in 3 secunde. Am vazut ce se poate intampla, nu sunt amator. Voi ramaneti preocupati, daca aveti aceasta pasiune. Motorizarea mi-am ales-o tocmai in acest sens - motorul trebuie sa te ajute in trafic, nu sa te nenoroceasca, deci nu credeti voi ca sunt atat de naiv sa cred ca 140 cp sunt racheta si culmea puterii.
Dar nici nu pot sa inteleg ce faci cu mai mult. Ajungi la munte cu 2-3 minute mai devreme? Sau deceleratia este mai mare la impactul fructifer de pe marginea soselei? Chiar mi se par inocenti si puerili cei care se avanta in discutii despre sute de cai, in conditiile de trafic si de mentalitate romanesti. LE: a propos de robotizare si de condus singur - exista optiunile de asistenta la parcare, pe care am ales-o, si de parktronic. Spectacol ![]() This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Sep 2009, 22:05 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Dom' doctor, nu te pune nimeni sa apesi pedala la podea cand conditiile nu o permit. In mana unui tembel si un "umil" 2.0 TDI poate fi racheta sol/sol cu efecte dezastruoase.
Cel putin eu nu te fac naiv ![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#323
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
E de ajuns cea mai mica greseala.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu chiar cea mai mica, doar nu conduc un Porker turbo cu motor racit pe aer si turbina psihopata
![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#325
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
U just flow..that's why!
|
--------------------
.
.
.
|
|
Wolverine |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.085 Joined: 6 September 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2009, 16:42) Sa vezi ce placut si uscat este cand iti spune producatorul unui "soft" sa restartezi ca asa se rezolva problema. Mai ales cand ti se recomanda sa pui un ripplestart in crontab ca este sanatate curata pentru cluster... Din ce imi zici tu e Unix cu care nu am prea lucrat cat de cat un pic de linux, server de back-up, etc. Intrebarea este de ce trebuie un reboot la un interval de timp al nodului de cluster? In mod normal nu folosesti ripplestart doar sa il rest cand ai probleme? Producatorul de care vb este IBM sa inteleg. Daca e putem muta disc asta la prob IT, ca incepem cred sa plictisim aici. App si ce treaba are asta cu MCSE, ca e o prob de Unix. Si stai linistit mie mi s-a intamplat la firma precedenta sa vina un MVP pe SCCM si tot noi l-am pus pe picioare(serv de SCCM 2007) si ala si-a luat bani pe implementare, nu-i asa ca e nice. |
--------------------
Renault
MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion
Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#327
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
Madriann |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Sep 2009, 23:01) Chiar mi se par inocenti si puerili cei care se avanta in discutii despre sute de cai, in conditiile de trafic si de mentalitate romanesti. +1 Unde sa ii folosesti? Pe DN-uri, unde abia apuci sa accelerezi, ca trebuie sa pui frana? (curba, caruta, TIR, biciclist, teribilist pe contrasens, etc, etc.). Iar pe autostrazi, majoritatea masinilor ajung, mai devreme sau mai tarziu, la o viteza decenta (care sa nu afecteze permisul ![]() Sunt folositori la o depasire, ce-i drept...dar nu discutam la nivel de 5-6 sec... QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Sep 2009, 23:01) LE: a propos de robotizare si de condus singur - exista optiunile de asistenta la parcare, pe care am ales-o, si de parktronic. Spectacol ![]() Adica? ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#329
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 12 Sep 2009, 19:08) Bai explicati-mi si mie o treaba..de cand ma stiu aud sa nu subturezi motorul, calamina,valva EGR,noxe (mai ales la dizal), e recomandat s-o calci pana la 4000 din cand in cand..insa DSG-ul il tine in 1200...sunt mai destepti utilizatorii decat inginerii de la VW? |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#330
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
QUOTE(Madriann @ 13 Sep 2009, 08:29) A mea are asistenta la parcare. Cu alte cuvinte, mergi de-a lungul unui sir de masini, ca sa parchezi lateral, senzorii fata-spate iti spun cand e loc si unde sa opresti, iei mainile de pe volan, accelerezi si franezi cand "iti spune masina" si aceasta se strecoara intre celelalte doua. Parktronicu' e si mai smecher: il activezi, ajungi in locul de parcare (spatiu sufiecient, etc.), iesi din masina, si o lasi sa se "bage" singura la locul ei, dupa care o incui. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 02:52 |