Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
![]() ![]() |
Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
l@u |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#452
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Caroseria autoportanta inseamna sasiu integrat in conserva, corect ? Eh, cand dezvolti masina sasiul il ranforsezi, rigidizezi, lasi zone cu deformare programata si asa mai departe. Capota motorului sau aripile n-au de-a face cu sasiul ori cu tinuta de drum.
Asa ca pasaroiule, cred ca-n seara asta pusesi cam mult rom in ceai ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
sasiu inseamna ...sasiu separat si caroserie ...ce este acum..este caroserie autoportanta....
ps mai bine ceai in rom decat formol.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Rom cubanez pasaroiule ?
![]() Las-o moarta cu sasiul si autoportanta, sasiul n-a disparut, este doar integrat in caroserie si nu mai este prins in shoroafe ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#455
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Ce mi-a ramas cel mai bine intiparit pe creier dupa 1500 km: in modul sport, cutia schimba din a 5-a in a 6-a la circa 175 km/h. Pana atunci, motorul urca si urla pana la circa 5000 rpm.
Pe locul 2 sunt cei 2-3 inconstienti, mai mari ca mine, care ma deplasam cu acea viteza, inconstienti care s-au bagat in depasire fara sa le pese sau sa incerce sa aprecieze cat de repede vin eu din contrasens. Am scartait cauciucurile, intr-una din ipostaze, cu tot ABS-u', ASR-u' si mai toate alea. Drept e ca masina nu a dat din fund si si-a pastrat o traiectorie cat de cat rectilinie. Pe locul 3: comoditatea in habitaclu la drum intins, chiar in conditii de condus mai agresiv. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
hmmmmm havana.........
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Problemele de genul asta sunt mult mai frecvente cand conduci o Dacie
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#458
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Doar că Dacia chiar urcă la 5000 rpm, spre deosebire de ce se scrie pe aici... Iar ASR-ul săracul n-are treabă cu frânarea.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#459
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Despre sistemele ESP, ASR, etc. vorbeam in mod generic, asa ca nu am nevoie de "esplicatii" si corectii.
Si Dacia Berlina urca la 5000 rpm, asa este. Tot asa este ca astfel de valori ale turatiei nu sunt neobisnuite la o masina pe benzina ![]() This post has been edited by mirceateodorescu683: 22 Sep 2009, 13:40 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#460
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
E cam mult 5000 pentru un diesel, mai ales in treapta a 5-a. Esti sigur ca te-ai uitat bine la turometru si nu erau vreo 4000?
![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#461
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Aproape 5000. Pe filmate si postate.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#462
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Da bre, teoria chibritului... Ziceam că fabulezi când spui că a schimbat DSG-ul la 5000 rpm pe 2.0 TDI de Passat. Oare așa să fie? De ce oare pe Octavia 2, cu același motor, DSG-ul pe S schimbă pe la 4500 rpm?
Nici Leon-urile TDI din WTCC nu cred că ajung la 5 mii... This post has been edited by MAERSK: 22 Sep 2009, 13:43 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#463
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
4500-5000 ce mai conteaza, mai rotunjeste omul valorile, senzatia conteaza
![]() Am vazut in filmuletele lui ca pe Sport si calcata schimba foarte sus(pentru performanta), iar pe Drive la mers normal o tine si la 1400-1500rpm(pentru consum si confort fonic). Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#464
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Schimbă mai sus în treptele inferioare, dar în niciun caz la 5000 rpm din a 5-a în treapta a 6-a. Eu zic că nu-ți depășește 4500 rpm, decât poate pe modul manual. Iar la turația aia, acest motor nu urlă, ci doar țăcăne enervant.
This post has been edited by MAERSK: 22 Sep 2009, 14:09 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#465
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu il tenta ca se duce si da acele peste cap
![]() Oricum nu e in opinia mea foarte important la cat schimba, daca schimba singura nici nu m-as mai uita pe turometru. Oricum nici la manuala nu prea ma uit, schimb 'dupa ureche'. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#466
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Până termină de filmat pe Babadag, iată o Jetta cu același motor și cutie:
Și-un B6... Se poate vedea destul de clar că este selectat modul S, și că 5000 rpm e TAREEE departe... Poți găsi și alte clipuri, la viteze mai mari, unde se vede că tot acolo schimbă, la limita sectorului roșu. E posibil, deși nu prea cred, ca pe manual să urci puțin mai sus, dacă nu cumva schimbă automat... This post has been edited by MAERSK: 22 Sep 2009, 14:20 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
DannyY |
![]()
Post
#467
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#468
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Spre deosebire de taiwanezi, malayesieni, japonezi, eu sunt un utilizator obisnuit al autoturismului si nu un pasionat. Chiar ma lasa rece amanuntele motorului de sub capota si ale celorlalte dispozitive/ansamble de care utilizatorul normal nu se loveste in viata de zi cu zi. Si cand spun aproape 5000, chiar asa este. Chit ca persoanele avizate nu cred, ceea ce iarasi ma lasa rece.
Ca stiu unii de Babadag si de Tulcea, iar nu ma impresioneaza. Din punctul meu de vedere nu exista diferente intre orasele Romaniei: aceleasi blocuri, aceiasi oameni, aceeasi administratie. Am stat 13 ani in Bucuresti, deci stiu ce vorbesc. Dar nici obscuritatile diverselor porturi maritime nu ma atrag. Asa ca mai usor cu persiflarile. In legatura cu vitezele descrise, sunt in perioada de teste. Normal ca intalnesti rar indivizi care ating astfel de viteze si esti surprins ca cel din fata vine prea repede. Vina a fost a mea. Dar am fost in aceleasi situatii si, pana acum, am stiut sa apreciez. Exista notiunea de conducere preventiva. Sper sa nu gresesc in continuare. Pe de alta parte, stiind ce se poate intampla la viteze mari, mi-am propus sa depasesc foarte putin viteza maxima legala, chiar daca acest lucru nu garanteaza absenta evenimentelor rutiere. This post has been edited by mirceateodorescu683: 22 Sep 2009, 16:13 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#469
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Faci teste și pe pacienți, sau doar pe drumurile publice?
(eh, e o lume mică, iar strada Babadag -că la ea mă refeream- e aproape de Isaccei nr. 31-33) Ia urmareste si tu filmuletele mele. 4750-4800 este aproape de 5000? Sau tu ai alte scara de valori? Strazile nu sunt apropiate precum crezi, cu atat mai mult Isaccei 31-33, deci nu ai nimerit-o. Sa-ti sterg postarile, sa nu le sterg... ![]() Persisti in a improsca cu diverse. Nu ar fi mai bine pe topicul tau? This post has been edited by mirceateodorescu683: 22 Sep 2009, 16:16 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#470
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
In videoclipul pus de tine se vede ca NU ajunge la 5000 rpm .... Defapt , daca te uiti in poza pusa de mine ( care e captura din clipul pus de tine ) se "opreste" la 4600 rpm !
![]() This post has been edited by cosmin_2300: 22 Sep 2009, 16:17 Attached thumbnail(s) bscap0000.jpg ( Size: 16.86k ) Number of downloads: 402 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#471
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Unde am spus eu, in toate postarile mele, ca am atins 5000? Circa nu este exact. Se poate atinge, dar cu manualul - tiptronicul - activat.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
unde e videoclipu domnu doctor????
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#473
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Încearcă să diferențiezi cele scrise de mine, de ceea ce adaugi tu în postările mele...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#474
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#475
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 22 Sep 2009, 17:25) Cu alte cuvinte, cum mi-am permis, nu? Cosmin, lucrurile sunt relative. Nu am cum sa surprind live, decat daca filmeaza cineva, la cat ajunge turometrul cand schimba a 6-a la peste 170 km/h. Poate mai intrebi si alti posesori. Oricum atinge circa 5000, ceea ce, ai dreptate, nu este 4800 si nici 4600. This post has been edited by mirceateodorescu683: 22 Sep 2009, 16:48 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
Madriann |
![]()
Post
#476
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Ce carcotasi sunteti....nu-i balae, dar e blonda...
This post has been edited by Madriann: 22 Sep 2009, 16:43 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
l@u |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Nu cred ca urca pana in 5000 nici pe manual caci intra limitarea sigur
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#478
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nici n-ar avea de ce să o facă... N-ar câștiga nimic, ci ar pierde, ca performanțe...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#479
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Unii nu vor sa inteleaga. Repet, circa 5000 rpm nu este intotdeauna peste 5000 rpm si ni chiar egal cu 5000 rpm. Deci, discutii fara rost.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
lasa bre asta...unde pot sa vaz si eu filmu....
nu de alta dar..pasat tdi ai... manele asculti... ghiul ai zis ca ai.... ramane doar filmul cu 200 prin romanica.... bafta..... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 02:11 |