Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
![]() ![]() |
Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
Madriann |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|||
l@u |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
SCORPION este dealer Volkswagen pe judetele Vrancea, Galati si Braila.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
RadNoise |
![]()
Post
#393
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 22 November 08 From: Iasi ![]() |
pt cine are ochi sa citeasca am scris cat se poate de citet: pe masinile care nu au esp, se poate decupla asr-ul. daca ai esp, butonul de asr nu mai exista.
cine editeaza postul dupa ceva mai multa informare? da-mi te rog o poza cu un vag care are atat buton de esp cat si de asr. |
--------------------
Renault
Twingo
1999
- IS - 07 - CZE Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu |
|
l@u |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(RadNoise @ 14 Sep 2009, 20:36) Gresit o data <span class='edit'>14 Sep 2009, 21:19:</span> QUOTE(RadNoise @ 14 Sep 2009, 21:16) Gresit a doua oara This post has been edited by l@u: 14 Sep 2009, 20:20 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
RadNoise |
![]()
Post
#395
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 22 November 08 From: Iasi ![]() |
prima e o greseala de exprimare. skoda octavia era un exemplu.
restul ramane valabil. te rog. se poate o poza cu buton atat de esp cat si de asr? |
--------------------
Renault
Twingo
1999
- IS - 07 - CZE Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
ESP inglobeaza functiile ASR si ABS. Singura varianta in care-ti poate fi de folos decuplarea lor ar fi cand esti in noroaie, nisip sau zapada afanata. In rest nu vad de ce le-ai decupla la o masina gen Passat sau Octavia, atata vreme cat nu sunt variantele "sport" la care ar face sens.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
l@u |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(l@u @ 14 Sep 2009, 21:08) Altu care se face ca stie da nu cunoaste....dute acum afara cauta un B5.5 uitate pe geam si spune ce scrie pe butonul de deasupra scrumierei in stanga , apoi da-ti o palma si editeaza postul. QUOTE(RadNoise @ 14 Sep 2009, 21:22) prima e o greseala de exprimare. skoda octavia era un exemplu. restul ramane valabil. te rog. se poate o poza cu buton atat de esp cat si de asr? De unde ai scos-o pe asta cu 2 butoane...esti beat si nu citesti decat printre randuri.Exista bun singur buton ...la unele modele scrie pe el ASR(de unde denota faptul ca masina are ABS+ASR), iar la alte modele scrie pe el ESP( de unde denota faptul ca are ABS+ASR+ESP). Locul butonului este in foto Attached thumbnail(s) ESP.jpg ( Size: 86.59k ) Number of downloads: 761 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
RadNoise |
![]()
Post
#398
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 22 November 08 From: Iasi ![]() |
stiu foarte bine butonul. il am de cativa ani pe masina. ideea e ca daca apesi butonul ca sa dezactivezi esp-ul dezactivezi doar esp, nu si asr si abs, iar daca apesi butonul ASR (disponibil pe masinile fara esp) dezactivezi doar asr-ul, abs-ul ramanand activ.
cum sistemul care te impiedica sa pleci cu scartait de roti se numeste ASR, rezulta ca la decuplarea esp-ului, asr-ul inca ramane activ, deci tot nu poti pleca scrasnind. |
--------------------
Renault
Twingo
1999
- IS - 07 - CZE Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#399
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(l@u @ 14 Sep 2009, 19:43) Da' ce el fabrica pisaturi de ,,recomanda"...toata lumea da sfaturi dar putini cunosc.Am sa ma uit in cartea mea sa vad daca se recomanda ca la x zile sa o turezi de sa o ia dracu cu toate ca nu prea cred.B6 nu este o masina exclusiv de mers in afara orasului asa cum nu este nici o masina din clasa ei de oras sau de afara. Lasa ca am gasit si eu tampenii prin manualul de la vechiul Passat, si inca asta era in romana, masina fusese luata tot din Ro. Scria o aberatie pe acolo cum ca sa ajung cat mai repede in cea mai mare treapta de viteza. Pai orice om care stie sa numere ar fi inteles ca trebuie sa fii intr-a 5-a la 2000 de ture, se pare ca era mai important sa "consume putin" decat sa nu cocsezi motorul. Daca as fi tinut Passat-ul cu 101 CP si 1470 kg cu a 5-a la 60, probabil concuram locomotivele cu aburi la fum, ca sa nu mai vorbim ca ar fi mers ca naiba. Asa, mi-am bagat picioarele in recomandarile lor si, din cand in cand, cu motorul cald, o mai calcam pana in limitare la 5000 de ture, de cateva ori, pana nu mai scotea fum negru, apoi ii dadeam ceva forja prin oras cu schimbat numai la 4500, mers cu a 3-a pana la 120 si cam asta era tot. Si sa vezi apoi ce agila era masinuta. Cat timp am avut-o in familie, era regula sa schimbam vitezele la 3000-3500 de ture, asta e, motor diesel paduchios, trebuia sa-i accepti mersul idiot daca voiai 5.6-6% extraurban. La cutia hidramata nu-i nevoie sa comuti modul manual ca sa schimbe mai sus, pur si simplu modul de schimbare a vitezelor e facut in baza modului in care este calcata acceleratia: calci bland acceleratia, schimba la 1500 de ture, bagi piciorul in ea, schimba la 4500 de ture. |
--------------------
.
.
.
|
|
l@u |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(RadNoise @ 14 Sep 2009, 21:44) stiu foarte bine butonul. il am de cativa ani pe masina. ideea e ca daca apesi butonul ca sa dezactivezi esp-ul dezactivezi doar esp, nu si asr si abs, iar daca apesi butonul ASR (disponibil pe masinile fara esp) dezactivezi doar asr-ul, abs-ul ramanand activ. cum sistemul care te impiedica sa pleci cu scartait de roti se numeste ASR, rezulta ca la decuplarea esp-ului, asr-ul inca ramane activ, deci tot nu poti pleca scrasnind. Acum in sfarsit ai enuntat corect. ![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
RadNoise |
![]()
Post
#401
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 22 November 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE (dogy_10 @ 13 Sep 2009, 20:11) "ok, credeam ca zici ca din cauza dsg-ului nu poate....... poti sa decuplezi esp-ul la passat? ca din cate stiu in momentul ala se decupleaza si asr" l@u:Se poate decupla ASR-ul ...are buton ,dar nu este recomandat acum ca avem ipoteza la indemana hai sa concluzionam |
--------------------
Renault
Twingo
1999
- IS - 07 - CZE Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu |
|
l@u |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Ok dar incheiem caci prea am facut tam-tam pe tema asta:
apasand butonul ASR decuplam doar ASR-ul apasand butonul ESP decuplam doar ESP-ul masinile ce au buton ASR au ABS+ASR masinile cu buton ESP au ABS+ASR+ESP pe b5.5( si b5) sunt disponibile variante doar cu ASR si variante cu ESP pe b6 sunt doar esp DSG-ul nu este decat pe b6 de la VW si nu are treaba cu ABS,ASR,ESP. |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
ESP cuprinde ABS si ASR -care prin intermediul modului de ABS si senzorilor acestuia comanda blocarea rotii/rotilor care patineaza, lucru sesizat de senzorii ABS de pe cele 4 roti. ESP mai tine cont in plus si de senzorul de pe coloana de directie, senzorul giroscopic montat undeva in zona sezutului banchetei spate. Drept urmare prin intermediul franarii selective a rotilor, interventia asupra motormanagementului si asa mai departe tine masina pe drum (teoretic).
Decupland ESP decuplezi si ASR ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#404
|
![]() Fãrã turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Nu stiu cum e ASR-ul pe alte masini, dar stiu cum e pe Octavia. Un prieten incerca sa imi spuna cum ca are un buton care daca e apasat nu poate pleca cu scart (eu in mintea mea m-am gandit ca are controlul tractiunii si nu stie ca-l are). Pleaca el tare fara buton apasat si scartaie rotile evident. Apoi apasa botonu (pe care scria evident ASR) si pleaca ceva mai incet decat inainte, fara scartait. Figura nu m-a convins si i-am zis sa mai faca o plecare, cu ASR, dar ceva mai turat. Si surpriza, au scartait rotile. Ceva mai putin ca fara ASR, dar tot p-acolo. I-am zis sa lase butonul in pace si sa invete sa plece el singur fara scart, ca de fapt asta conteaza, nu timpii morti si cauciucul lasat pe sosea.
P.S: Faina masina. Si bodykit-ul ala da bine pe ea. Mai e si CR, deci cu atat mai bine ![]() This post has been edited by AmunDei: 15 Sep 2009, 13:19 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#405
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Evit sa fac liniute la semafor.
Desi, daca apesi acceleratia la fund, pleaca destul de bine. Totul este sa stii sa anticipezi momentul. N-am incercat niciodata sa simt diferenta de comportament cu ESP-ul dezactivat. Pe deasupra, am Autohold-ul activat in oras, deci masina are o oarecare inertie, la plecarea de pe loc. A propos: I'm back! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
l@u |
![]()
Post
#406
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Curios cu butonul ala dar cand se apasa se dezactiveaza nu se activeaza plus ca atunci cand este dezactivat apare si martorul in bord.A nu se face confuzie...cand este aprins martorul in bord functia este dezactivata.
@ mircea ai umblat pe alte forumuri de aia ai lipsit ![]() This post has been edited by l@u: 15 Sep 2009, 15:13 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#407
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Ieri dimineata. Ulterior, de la 8.00, garda si serviciu pana azi la 13.00
![]() ![]() ![]() Cunosc o persoana care umbla cu martorul ESP aprins in bord, crezand ca asa e activat ![]() This post has been edited by mirceateodorescu683: 15 Sep 2009, 16:30 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
asr, abs, esp,asldkjaskldjaskldjas nu mai intelegi nik daca citesti topicul asta..... ABS nu se decupleaza niciodata, nici macar la ferarri..... de plecat cu scarti pleci si cu esp, asr......un prieten cu un chiusepte, mai nebun de felul lui vroia sa imi arate cum pleaca el tare de pe loc, tinea frana calcata si accelera si apoi lasa frana.....fluierau rotile chiar daca e 4x4....bine acum nu va imaginati nush ce sinfonie, dar fluierau
|
--------------------
.
.
.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Stimabile coleg, ABS se decupleaza si el la anumite utilaje, cum ar fi masinile de teren veritabile, pentru ca la viteze mici franarea este mai eficienta fara ABS, sau la unele motociclete "de teren" care au buton pentru decuplarea ABS
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
bine, vorbeam de turisme si masini sport
This post has been edited by dogy_10: 15 Sep 2009, 18:06 |
--------------------
.
.
.
|
|
l@u |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Nu stiu cum dreaq accelera el cu frana calcata ca la mine daca calc frana nu imi da voie sa accelerez .
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#412
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
poate nu avea cutie de viteze ca a ta. imi amintesc ca am vazut un film cu niste japonezi care testau 2 golfuri gti - unul cu manuala altul cu dsg. si smecheria era sa o turezi pe la 3000rpm la plecare si sa eliberezi frana.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(l@u @ 15 Sep 2009, 20:37) Nu stiu cum dreaq accelera el cu frana calcata ca la mine daca calc frana nu imi da voie sa accelerez . pai tocmai asta am intrebat si eu atunci, ce se intampla daca calca acceleratia cu frana calcata, si precizez ca masina parca se incorda, adica se accelera unpic dar era tinuta de frana, ideea e ca putea sa accelereze cu frana calcata....avea cutie tiptronic sau cum se numeste automata de pe q7 cu motor 4,2 tdi sunt curios la dsg ce se intampla daca accelerezi cu frana calcata, poate ne raspunde domn doctor |
--------------------
.
.
.
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Scuze,nu intelesesem ceva!
This post has been edited by Catalinmodena: 15 Sep 2009, 22:27 |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#415
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: Bucureºti ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Iar emisiunea cu pricina se numeste Best Motoring
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#417
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
golf gti cu dsg are launch control, ala era marele secret
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai am editat mai sus,cum am spus,nu intelesesem formularea!
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(dogy_10 @ 15 Sep 2009, 22:19) Modelele pe benzina cu DSG vin si cu launch control. Cu piciorul drept calci acceleratia, cu stangul frana. Cand turatia ajunge la 4000 rot/min ridici piciorul de pe frana. Pleaca ca din pusca. Pe diesel nu gasesti optiunea |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C@talin |
![]()
Post
#420
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
pai cine vrea tdi sa isi puna pofta in cui,stiti e o vorba,nu merge si -utut in coor si cu sufletu in rai
![]() This post has been edited by C@talin: 16 Sep 2009, 12:06 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 23:00 |