BMW F 650 GS, Inceputuri
![]() ![]() |
BMW F 650 GS, Inceputuri
gibonu |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|||
the_tavi |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
@gibonu: nu vreau neaparat Dakar, dar ma gandeam la ce mi-ai mai spus in topicul lui vis-a vis, cum ca la inaltimea mea (189 cm) Dakarul ar fi o optiune. Deocamdata fac scoala, peste 2 saptamani ar trebui sa iau carnetul si nu vreau sa ma arunc la nici un motor inainte sa ma urc pe cateva modele si sa vad cum ma simt. Sunt la stadiul vise. Ramane sa imi cantaresc posibilitatile tehnice.
Fiind destul de inalt, de conformatie atletica si avand posibilitatea sa merg in fiecare weekend intr-o zona faina din tara, in judetul Caras-Severin, la 100 de km de Timisoara, am incercat sa fac un compromis intre un motor care sa suport 2 persoane suficient de confortabil dar sa poata fi si "calarit" o tura pe un soft off-road fara sa se faca de ocara. Astfel s-a nascut ideea unui soft enduro. La categoria "te-am vazut, mi-ai placut" intra deocamdata Honda Transalp (anii 2000) si BMW F650 GS. Fiind si incepator, nu vreau sa ma arunc la ceva mai mare. Transalpul e mai comod la drum, insa GS-ul mi se pare mai pregatit pentru off. Cu atat mai mult Dakarul. In plus, sunetul pe care il produce cilindrul BMW-ului ma unge pe inima. Dar... revenind pe pamant, sunt deschis oricaror sugestii si potentiale modificari ale viziunii personale asupra motorului. Astept orice sugestie / sfat / tragere de urechi. So, just shoot! |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#93
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Dakarul e perfect pt ce vrei sa faci, insa la fel o face si Tenere, cu un pret de achizitie mult mai mic. XTZ 660
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ageana |
![]()
Post
#94
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
@gibonu: am mai zis ca nu-l iau nou. Il iau la mana a doua cu aprox. 1.000E. Nu as fi cretin sa dau peste 3.000 pe un 125, cu banii astia as cumpara ceva SH decent.
Cu 1.000 - 1.500E insa cumperi ceva nu foarte ok SH, mai ales ca nu ma pricep deloc. Tu poti spune ca ai avut noroc cu prietenul care ti-a vandut motorisca (foarte misto, btw ![]() Echipament nu am luat inca, am zis sa ma vad cu trotineta mai intai. O ma hotarasc apoi ce protectii imi iau (am timp, mai dureaza pana termin scoala). Ca animal eu am 1.84m si 80kg. Am stat pe XT125 si mi se pare ok. Am fost surprins de cat de mare e. ![]() @the tavi: si eu tot traseul asta l-am avut ca preferinte - Transalp, apoi am vazut F650. A urmat Dominator si Tenere. Apoi am vazut ragaliile astea de XT125 si am zis ca-s ok, numa' ca-mi taie rautaciosii astia macaroana. ![]() This post has been edited by ageana: 7 Apr 2010, 21:05 |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
the_tavi |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
@ageana: Nu am o problema sa merg pe un motor mai mic, dar incerc sa fac un compromis, iar pe XT125 nu m-as urca la un drum mai lung.
@vis-a-vis: o sa caut un Tenere sa il "pipai" Multumesc tuturor pentru ajutor! Nu am printre prieteni posesori de astfel de "monstri" si orice sfat e binevenit. This post has been edited by the_tavi: 7 Apr 2010, 21:28 |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
gibonu |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(ageana @ 7 Apr 2010, 15:41) Eu m-am oprit pana la urma la Yamaha XT125 R. Stiu ca-i motorul mic, da' animalu' e mare. Am fost ieri sa vad una si mi-a placut tare mult. O sa merg sa mai vad inca vreo 2, aleg una buna si aia e. E si noua, costa putin, consuma putin, ieftin de intretinut. Viteza de croaziera e undeva la 90-100kmh, ceea ce e mai mult decat suficient pt primii ani zic eu. Abia astept sa vad animalu' in curte ![]() Cand zici ca "e si noua" eu ce sa inteleg? Ca e noua la mana a doua si nu e la mana a 7-a? Daca vrei neaparat sa-ti iei XT125, cumpara-l si gata. Sa nu fi dupa aceea toata viata nefericit ca din cauza unora de pe daciaclub nu ai avut tu parte de XT125. @ the_tavi la 1,89 poti sa mergi linisiti si pe F 650 GS. Eu am aceiasi inaltime si este relativ OK. Zic relativ, pentru ca o pozitiei relaxata (cel putin pentru mine) ar fi sa stau cu curul pe locul pasagerului, dar mi se pare cam riscant. Intr-adevar, s-ar potrivi ceva mai mare, dar pana la 1200 GS mai este cale lunga. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Ia ti un GS sau un CB la banii aia.
gasesti din 99-00 |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
ache2 |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
QUOTE(ageana @ 7 Apr 2010, 18:22) .... Nu cred ca m-as simti prea bine (financiar vorbind ![]() ai sa te miri, insa diferenta de pret intre un kit de lant pentru XT660 si un XT125 nu-i mare ... @Sudsemnatu: GS am avut ... e o mobra pe cinste, insa cu offroad-ul nu le are mai deloc si din cite vad, omul vrea s-o scoata la noroi ... cum si cu varza unsa si cu slana-n pod nu se poate, ma indoiesc ca o sa se ajunga la o concluzie; mai ales ca atunci cind e vorba de "imi place mie" treaba e destul de complicat de explicat ... This post has been edited by ache2: 8 Apr 2010, 13:14 |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
ageana |
![]()
Post
#99
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Tocmai plecam sa iau motorul, sun omul din nou... surpriza - venea un client la el cu banii peste 40 min. M-am gandit, m-am invartit, dar tot nu aveam cum sa fac Pitesti-Buc in mai putin de 40 min.
Asa ca... buh-bye XT. Am gasit un tenere 660 din '91 AICIcare arata bine, la bani putini. Da' e greu rau animalul - peste 200kg. Sa vad ce mai gasesc... |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
gibonu |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(ageana @ 7 Apr 2010, 22:57) QUOTE(ageana @ 8 Apr 2010, 16:04) Am gasit un tenere 660 din '91 AICIcare arata bine, la bani putini. Da' e greu rau animalul - peste 200kg. Sa vad ce mai gasesc... Ai grija pe ce dai banii. "Arata bine, la bani putini" deja suna cam ciudat. Poate rogi vreun posesor de Tenere sa vina cu tine cand il vezi. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#101
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
171 kg la gol
![]() 8 Apr 2010, 15:30: QUOTE(gibonu @ 8 Apr 2010, 15:20) Pai e din '91 si cam astea-s preturile la Tenere. O motocicleta foarte buna si destul de avansata pentru vremea ei (5 supape pe cilindru, racire cu apa, etc...)Treaba e sa ai noroc sa fi fost ingrijita. This post has been edited by vis-a-vis: 8 Apr 2010, 14:30 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
DanCVA |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.265 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
M-am imbolnavit si eu putin pe topicul tau, dar mai ales la vis-a-vis. Nu ma incanta prea tare ideea sa-mi iau motocicleta din motivul ca nu am unde sa o tin si prin bucuresti nu m-as incumeta sa merg din cauza aglomeratiei. Ma gandesc ca sunt multe momente de neatentie a mea sau a altora cand sunt la volan, iar la ghidon nu ar fi doar simple sperieturi.
De cand am luat carnetul, in urma cu un an, nu am reusit sa mai conduc motocicleta. Saptamana trecuta am fost undeva prin Prahova si am inchiriat o motocicleta enduro pentru o ora. Am reusit sa-mi pun zambetul pe fata pentru tot week-end-ul. Am mers ca un incepator, dar mi-a placut si am sa optez o perioada pentru varianta asta. Am experienta cumpararii unei biciclete pe care nu am folosit-o intr-un an mai mult de 20 de ore, asa ca sunt convins ca o motocicleta nu si-ar avea rostul. Poate mi-as lua una daca n-as avea ce face cu banii si as tine-o la tara sa ma plimb pe acolo. Va inteleg microbul, dar pentru mine incerc macar sa par cumpatat. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V
- B 82 KVA Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 8 Apr 2010, 16:20) Pai eu de ce crezi ca i-am spus ca poate roaga un posesor de Tenere sa mearga cu el, daca se duce sa vada motocicleta. Referior la 171 kg, motocicleta mea are 193 kg, insa nu mi s-a parut niciodata ca as face niste eforturi deosebite pentru a o tine pe 2 roti. N-am mers cu altceva, dar nu cred ca la Tenere (care are 20 de kile mai putin) ar fi o mare problema. @ dancva Mai mergi cateva week-end-uri sa te dai cu motocicleta inchiriata si vorbim dupa. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
DanCVA |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.265 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
As prefera sa am o motocicleta a mea, dar la tara unde este campul mare si ffff putina lume.
Sa nu fiu totusi ipocrit, mi-ar placea sa o am si la Bucuresti, dar banii sunt putini, timpul si el, iar lenea este mare. Cred ca am uitat totusi sa mentionez de lene. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V
- B 82 KVA Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
ieri am incercat sa aduc monstrul in bucuresti...dar nu a vrut sa porneasca. bun
conectez la bateria de masina, fara sa pornesc masina, ii dau si o ia din prima. Bun. O las putin si iau firele de pe borna. Se opreste, incerc iar si o ia, iau firul se opreste. Si tot asa... am lasat-o acolo o sa ma duc cu o duba sa o iau si o las la service. sper sa fie doar niste sigurante si nu releul...ca ala e scump aveti idee? |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
gibonu |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
Joi, pe 08.04 am dus motocicleta la BMW in Pipera pentru schimbat kit-ul de lant.
Vineri dupa-amiaza a fost gata, m-am dus sa o iau pe la ora 17.30, ocazie cu care am si dat o tura scurta (BMW Pipera - Tunari - Pantelimon - Bucuresti). Acum, cu kit-ul de lant schimbat, parca este alta motocicleta, merge super bine. Sambata, avand in vedere ca am kit de lant nou, am fost cu un prieten la o tura de vreo 280 km: Bucuresti - Oltenita - Calarasi (pana la bacul pentru Ostrov) - Bucuresti. Foarte tare a fost la Oltenita, unde, desi am fost pana la Dunare, singura terasa pe care am putut sa o gasim a fost in gara. Drumul intre Oltenita si Calarasi este foarte bun din punct de vedere al asfaltului, destul de multe localitati si trece pe langa vreo doua lacuri destul de mari, cat de cat spectaculos. DN 3 Calarasi - Bucuresti (nu am mers pe autostrada) la fel, foarte bun din punct de vedere al asfaltului. De la Lehliu pana prin Branesti am mers pe ploaie, dar nu am avut nici un fel de problema. Am dar comanda de parbriz la Wunderlicht: http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...&prodid=8110050 Au reprezentant in RO si cu tot cu transport costa 124 de euro. Cica saptamana asta ar veni. Sunt tare curios sa vad care va fi diferenta cu parbriz, ca acum ma cam bate vantul la 100 km/h. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
Duminica 18.04.2010
Pe la ora 12.00 am luat-o usor din loc cu motocicleta. Am alimentat la OMV-ul (acum am scris corect) din capu' Colentinei, dupa care Urziceni si Slobozia au venit destul de repede, fara ceva deosebit, in afara de mers pe camp. Calitatea asfaltului este buna, nu ridica deloc probleme. La Slobozia am oprit la Petrom-ul de la intrare sa dau insectele moarte jos de pe vizeta, insa la toaleta benzinariei era aglomeratie maxima, erau niste nuntasi (dupa cum erau imbracati) care stateau la coada si erau cam multi. Mi-am luat o apa minerala si un Snikers, apa minerala cu care am curatat si vizeta castii. Din Petrom, pe centrura Sloboziei directia Tandarei, la fel nimic deosebit, aslfatul foarte bun, inclusiv pe centrura Sloboziei. Dupa ce se trece de Tandarei, peisajul incepe oarecum sa se schimbe, parca se anunta prezenta Dunarii. Podul de la Giurgeni - Vadul Oii costa 4 lei pentru motociclete (inclusiv cu atas). Deja in Dobrogea peisajul este altfel, mie cel putin mi se pare a fi diferit fata de Muntenia. Dupa iesirea din Harsova am facut imediat dreapta spre Ghindaresti. Aici calitatea asfaltului nu mai este asa de buna, dar este acceptabil. Insa peisajul este deosebit, o zona usor deluroasa, cu majoritatea terenurilor agricole cultivate. Plus ca se trece prin niste sate de lipoveni (denumirea era scrisa si cu caractere chirilice la intrare), unde ai ocazia sa vezi niste mosuleti cu barbi albe pana la brau. Drumul continua pe malul Dunarii si este de vis. De data asta chiar regret ca nu m-a dus capu' sa iau aparatul foto, dar nu mai fac gresala asta. Dunarea (lunca inundabila de fapt) ajunge uneori pana in buza asfaltului, aveam senzatia ca sunt pe Clisura, iar piesajul cu capacii iesind din apa era de-a dreptul spectaculos. Repet, nu mai plec fara aparat. La Cernavoda am intrat pe A2 si avand in vedere ca autostrada era libera iar bucata pana la Fetesti este ca in palma, am vrut sa vad cam cat duce motocicleta. Am ajuns la 150 km/h si vreo 6500 de ture, insa la viteza asta batea vantul rau de tot, asa ca am revenit rapid la 120 km/h. Taxa de pod la Fetesti este 7 pentru motociclete. Dupa Fetesti, la 3 km este prima benzinarie de pe A2 unde a trebuit sa opresc ca deja de aprinsese becul. Am facut plinul si daca tot m-am oprit am mancat si un sandwich. Apoi a urmat perioada cea mai plictisitoare, adica mersul pe autostrada cu 120 km/h, adica in care nu faci nimic, decat ti acceleratia si te uiti pe unde mergi. Am tinut-o asa pana la Fundulea, unde am iesit de pe A2 si ultimii 30 km pana in Bucuresti i-am facut pe DN 3, unde nu a mai fost deloc plictisitor. Una peste alta, am facut o tura de vreo 400 km si am descoperit un drum nou si spectaculos, adica Harsova - Cernavoda. Maine ma duc sa iau parbrizul. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
alinHR |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc ![]() |
Daca tot suntem si pe aici motociclisti care are lista cu intalniriile din anul acesta???
|
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|
gibonu |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
Duminica 25.04
Prima iesire din tara cu motocicleta. Am fost cu prietenul care mi-a vandut-o, sa vedem cum se merge prin Bulgaria. Din Bucuresti, pe A2, 60 km pana la Lehliu, unde am iesit pe de autostrada, directia Calarasi. Drumul pana la Calarasi a fost destul de liber avand in vedere ca era duminica dimineata. Singurul lucru de semnalat a fost momentul cand, din sens opus a venit o cisterna, iar rezultatul a fost un mare curent de aer care ne-a a rupt putin din monotonia mersului pe camp. Initial am trecut de locul de imbarcare pentru bacul care trece la Ostrov, am mers la postul Politie de Frontiera, crezand ca de acolo se face imbarcarea pentru Silistra (credeam ca sunt bacuri separate). Pana la urma ne-a lamurit Politia de Frontiera cum sta treaba, si ne-am intos cateva sute de metri la bacul pentru Ostrov. Biletul a costa 7.5 lei (om si motocicleta). Motocicletele odihnindu-se-se inainte de imbarcare, ocazie cu care ma laud cu parbrizul de la Wunderlicht, montat de prietenul cu care am fost. 01.JPG ( Size: 433.73k ) Number of downloads: 927 Cat stateam noi sa asteptam bacul, au aparut doi francezi (el si ea) calarare pe un R 1200 GS. Au venit direct la noi, cu harta in mana sa ne intrebe care este drumul spre Constanta. I-am lamurit cu drumul si cu biletul de bac. Am fost surprinsi sa-i vedem ca, dupa ce si-au luat bilet, s-au asezat cuminti la coada de masini. Le-am facut noi semn ca nu este nevoie sa stea la coada, ca motocicletele nu ocupa prea mult loc de bac. Bacul asta spre Ostrov merge foarte bine, adica nu se sta foarte mult pana apare. Trecerea propriu-zisa dureza cam 10-15 min, timp in care am stat de vorba cu francezii. La debarcare, ne-am urat “Bon voyage” reciproc, ei mergand spre Constanta, noi spre Bulgaria. La cateva sute de metri de la locul de debarcare este punctu de trecere al frontierei spre Bulgaria. Politistii de frontiera, atat cel roman cat si cel bulgar, foarte joviali, nici nu a trebuit sa ne dam jos de pe motociclete (doar castile le-am dat jos). Primul a aparut politistul de frontierea roman, caruia i-am aratat buletinele si taloanele. Altceva nu l-a interesat. Apoi a aparut bulgarul, care ne-a intrebat “pistolet este?”, dupa care ne-a spus ca puteam sa avem cocaina la noi, dar nu mai mult de 200 de grame. Am apreciat gluma. Tot bulgarul ne-a spus ca la motociclete nu se platete taxa de drum, la fel ca in RO. Din Silistra, directia Ruse, vreo 120 km. Prin Silistra nu se merge prea mult (nu am vrut sa intram in oras) iar peisajul pana la Ruse este interesant, o zona usor deluroasa si parca ceva mai verde ca in RO. Ce este intr-adeva deosebit sunt bucatile de drum cu liliac (proabil salbatic), crescut pe ambele parti, atat pentru vaz cat si pentru miros. Calitatea asfaltului este sub cea din RO. Drumul nu este dezastru, se merge bine pe el, dar se putea si mai bine. Partea mai nasola era ca bulgarii lucrau la asfaltare (era duminica) si era portiuni cu bucati de drum scobit/raschetat. Pana la Ruse ne ne-a oprit decat la o cafea bauta la o benzinarie pe marginea drumul (0,30 leva) si la un Shell, unde am cautat eu o harta rutiera a Bulgariei. In Ruse, am lasat motocicletele (legate una de alta) in parcarea cu plata de langa parcul din fata Palatului de Justitie, dupa care am luat-o pe strada pietonala pana in capat, sa vedem ce mai face Ostasul Sovietic. 05.JPG ( Size: 341.05k ) Number of downloads: 981 Ne-am intors la terasa Picadilly pentru masa de pranz. O pizza, o friptura de pui, o bere, 2 cola si o cafea au fost 28 de leva. Inapoi in parcare (4 leva pentru 2 ore) si la Kaufland pentru braga si 2 sticle de vin. Braga la stica de juma’ de litru costa 0.48 leva iar cea la sticla de 2 litri costa 1.65 leva. Sticla de vin (Sofia Chardonay) era 1.75 leva. Eu am luat 5 sticle mici (de jumate) de braga, ca sa dau si pe la altii, dar nu prea a placut la nimeni. Nici o problema, beau io mai mult, ca mie imi place (plus ca si dat bani pe ea). De la Kaufland direct la granita, unde m-am dus la ghiseu cu gandul de a plati taxa de pod si aici supriza: m-a vazut bulgarul cu casca in mana, a scos capul pe geam si s-au uitat la motociclete, dupa care mi-a facut semn sa trec. Este adevarat ca pe geamul ghiseului, la tarife, erau trecute doar masini si camioane, fara motociclete. Sunt curios daca si in RO este la fel. Pana la Bucuresti nimic deosebit, doar in dobitoc cu o Dacie rosie, care ne-a ignorant total (el fiind pe contrasens, in depasire) si aproape ca ne-a bagat in sant. Cam asta a fost tura din Bulgaria. Ar mai fi de spus ca la semnalizare rutiera bulgarii stau foarte bine, cel putin pe unde am fost noi nu ai cum sa te ratacesti, sunt indicatoare aproape in fiecare intersectie. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#110
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pacat de calutii aia sa-i tineti doar pe asfalt
![]() Daca motoru' nu-i pe numele meu, crezi ca o sa am probleme daca trec la bulgari? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#111
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
d'aia cere si talonu, poti doar cu procura.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ vis-a-vis
Avand in vedere ca sunt incepator, stai intai sa invat cat de cat sa ma dau pe asfalt si dupa poate trec si la altceva. Referitor la iesitul din tara, fa-ti o procura. Daca proprietar este o persoana juridica, iti face firma respectiva o procura, semnata, stampilata, eventual si cu nr. de inregistrare si gata. Daca proprietarul este o persoana fizica, cred ca procura trebuie autentificata la notariat. In cazul asta, cel mai bine suna la Politia de frontiera. In ambele cazuri, o faci doar in limba romana. Motocicleta prietenului cu care am fost este proprietatea unei persoane juridice (firma altor prieteni) si i-au facut de acolo o procura. La granita, parca nu l-a intrebat nimeni de procura. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
Sambata 01.05.2010
Dimineata am fost in parcul Circului sa-i ajut pe organizatori, cu ocazia plecarii la mare a celor 250 de biciclisti. Eu am impartit tricourile. Pe la ora 12.30 eram echipat si gata de drum cu motocicleta. Directia, tot spre Calarasi, trecerea Dunarii cu bacul la Silistra. Pana la Silistra nimic special de semnalat, in afara de faptul ca am inceput sa vad cam ceea ce inseamna caldura: au cam curs apele pe mine pana am iesit pe A2 si am folosit niste manusi similare ce cele de bicicleta si mi-a fost foarte bine cu ele. A, inca ceva: pe A2 si apoi pe DN 3, era un baiat cu o motocicleta de viteza (n-am reusit sa vad ce) de la BMW, noua (avea nr. rosu pe ea), imbracat de parca facea parte din caravana promotionala BMW, care m-a depasit cred ca de vreo 5 ori. Pana aici nimic deosebit, insa era insotit de o gagica care conducea un Mercedes coupe decapotabil. De ce oprea atat de des ca sa faca regruparea cu gagica, nu stiu. Pe bac la Calarasi mai erau vreo 15 motociclete, dar baietii aia nu prea aveau habar unde merg. L-am intrebat eu pe unul din ei incotro se duc si mi-a spun “Cred ca la Negru Voda, dar nu stiu sigur”. Trecerea forntierei in Bulgaria nu a ridicat nici o problema, de data asta nu mai era de serviciu politistul de frontiera glumet de data trecuta, ci o doamna polistist, pe nume Tatiana, care vorbea la mobil si nu avea nici o treaba cu mine. Din Silistra am luat-o spre Dobrici. Drumul relativ bun (calitatea asfaltului este sub cea din RO), insa nimic spectaculos, in afara de faptul ca la un moment dat se termina brusc asfaltul si incepe o bucata de macadam, de vreo cateva sute de metri. 01.JPG ( Size: 312.47k ) Number of downloads: 819 Interesant este ca bucata asta de macadam era santier, adica bulgarii lucrau la drum, chiar daca afara era 1 Mai. In Dorbric am opirit la Shell-ul de la intrare de unde am luar 3 beri (Kamenitza) pentru prieteni si apoi directia Negru Voda. Pana la Dobric drumul este foarte bine semnalizat (indicatoare bilingve), insa, intre Dobric si Negru Voda indicatoarele sunt doar in chirilice si aproape de granita cu RO revin la indictoare bilingve. Deci, cunoastrerea, cat de cat a alfabetului chirilic ajuta. In punctul de frontiera Negru Voda batea vantul, cand am ajuns eu, nu era nimeni pe afara, decat vreo 2 sau 3 bariere, pe aceeasi linie. Am ales una dintre bariere si m-am oprit. Primul a aparut politistul de fronierea roman, care mi-a spus ca m-am opirt pe banda pentru camioane, dar avand in vedere aglomeratia care era, mi-a spus sa raman acolo. S-a uitat mai mult decat fugitiv in talon si buletin, dupa care am inceput sa vorbim despre motocicleta, de cand o am, cat am dat pe ea, etc. Asta pana a aparut politistul de frontiera bulgar, care a ramas foarte impresionat cand a vazut motocicleta si care incerca sa ma convinga care are 2 cilindri. Am incercat sa-i explic ca are doar un singur cilindru, dar am senzatia ca nu l-am convins. Dupa asta, a vrut sa o porneasca, dar nu a reusit, pentru ca nu apasa suficient de mult pe butonul de pornire. I-am pornit-o eu si l-am lasat sa traga putin de acceleratie. Adica eu am crezut ca trage putin, insa el de fapt a tras de ea pana la vreo 6000 de ture, asa ca mi-a vibrat putin curu’ pana s-a potolit bulgarul. Toata discutia cu politistii de frontiera avut loc cu mine pe motocicleta, ca mi-au spus ca nu trebuie sa ma dau jos. Drumul din Negru Voda spre Constanta este mai mult decat perfect, este coala de hartie. Am mers pana la prima bifurcatie, unde am luat-o la stanga spre Chirnogeni. Pe aici, calitatea asfaltului mai scade, insa compenseaza cu peisajul, adica drumul serpuieste printr-un fel de mini-canion, ceea ce mie mi s-a parut interesant. Din Chirnogeni, am mers spre Independenata – Cobadin –Adamclisi – Ion Corvin – Cernavoda. Drumul asta mi-a placut la nebunie, asflatul este bun, si pe langa portiuni virajate, are bucati destul de sanatoase de serpentine, ocazie cu care am testat frana de motor. Adica, pentru franare, am ales sa ma joc cu cutia de viteze, doar in curbele foarte stranse am folosit frana normala. Avand in vedere faptul ca este monocilindru, frana de motor este perfecta: liniara, dar ferma insa fara a fi violent. O imagine din Dobrogea, intre Independeta si Cobadin. 02.JPG ( Size: 273.78k ) Number of downloads: 826 La Cernvoda am intrat in oras sa alimentez pentru ca se aprinsese becul de ceva timp, dupa care am iesit pe A2, am oprit la prima benzinarie unde am stat vreo 20 min sa manac un sandwich o prajitura, sa beau o cola si fumez o tigara. Cand m-am intors la motocicleta, am constata ca o lasasem cu pozitiile aprinse, insa nu a fost nici o problema, a pornit imediat. Se cam facuse 8.30 seara, adica sa lasase putin frigul, asa ca am mai pus niste haine pe mine si manusile de motocicleta. A fost prima data cand am mers noapte pe o distanta mai lunga. Este adevarat ca a fost pe autostrada, dar mi-a placut. Plus ca nu mi s-a mai parut asa de plictisitor. Un peste alta, m-am invartit de vreo 560 de km, numai buni ca antrenament, avand in vedere ca joi plec la Istanbul cu motocicleta, adica 650 km de mers. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#114
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Drum bun!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
St |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Foarte frumoasa tura si drum bun!
Ai masurat cumva cam cat consuma? PS: Trebuie sa recunosc ca citesc cu jind jurnalul tau si al lui vis-a-vis. This post has been edited by St: 3 May 2010, 23:47 |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ vis-a-vis
Multumesc. @ St Multumesc. I-am facut o singura data consumul si mi-a iesit 5,2 %. Intre timp am schimbat kit-ul de lant si acum s-ar putea sa manance mai putin. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#117
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
E enorm pt F650GS, ar trebui sa consume 3-3,5%
Foloseste http://www.spritmonitor.de/en/detail/309743.html Eu imi tin toata evidenta cheltuielilor acolo, nu numai consumul ![]() 309743_1.png This post has been edited by vis-a-vis: 4 May 2010, 08:24 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ vis-a-vis
Nu stiu ce sa zic, dar consumul dat de tine mi se pare cam mic. Mecanicul de la service-ul unde i-am schimbat filtrele si lichidele mi-a zis ca a avut odata un F 650 GS, pe care l-a intretinut cum a putut mai bine si a scos un consum de 3,9 %. Este posibil ca consumul ala de care zici tu este pe autostrada, la 90 km/h, iar motocicleta este calarita de vreu jocheu de 1,50 m inaltime si 45 de kile. Eu am 1.90 si vreo 110-115 kile, deci motorul are ceva de tras. O sa-i mai fac consumul acum cand plec la Istanbul sa vedem ce iese. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Ov |
![]()
Post
#119
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gibonu @ 3 May 2010, 18:21) ![]() In alta ordine de idei, bestial drumul prin independenta/cobadin. Eu cand ma duc sa fac turism de weekend pe litoralul romanesc (ca in rest nu mai calc pe la noi), numai pe acolo merg, e absolut superb peisajul. Ma rog, acum vre-o 2 ani m-a fugarit un sarpe pe la adamclisi ![]() L.E.: credeam ca-i mai departe 'stambulul. Deja devine interesant ![]() This post has been edited by Ov: 4 May 2010, 21:37 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
gibonu |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@Ov
In prima ordine de idei: Dobrogea mi se pare o regiune fascinanta. Anul asta am de gand sa o explorez cat se poate mai mult. In Nord n-am fost decat la Enisala anul trecut pe 1 Decembrie, dar zona mi s-a parut de vis. In a doua ordine de idei: 650 km pana la Istanbul sunt pe ruta data de Bulan (cel mai mare specialist in domeniu) aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2332588 Poate sa zica oricine ca am luat-o razna, insa Istanbulul nu este interesant, pentru mine este magie pe fata. Ma duc pentru a 4-a data acolo (ultima data am fost exact acum 1 an). Am vazut cate ceva din Europa (Paris, Amsterdam, Bruxelles, Florenta, Venetia, Londra si altele), am vazut Ierusalimul, insa Istanbulul este peste tot ceea ce am vazut eu pana acum. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:44 |