Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
B21zxj |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 22 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra GTC
1.6 Twinport
|
|||
AL |
![]()
Post
#452
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
ok...eu cred ca problema zgomotului a fost discutata si paradiscutata in cle peste 450 mesaje ale acesctui topic... si subiectul si-a cam epuizat resursele... vad ca apar deja tot felul de fabulatii si offtopicuri despre alte probleme decat zgomotul.... ca urmare acest topic se inchide... altul nu va mai fi tolerat pe aceeasi tema... vor fi permise eventuale adaugiri daca apar difeite solutii la problema... pentru asta doritorii sa dea repoer moderatorilor, evident, precizand si motivul si facand o descriere a ce vor sa scrie!
P.S. sorry Klaus, dar marmota cred ca va ramane neconsolata de data asta... ![]() |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
wizard |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 June 05 ![]() |
bun ca sa fiu concis:
@admin, va rog postati mesajul sub orice forma sub orice topic pentru ca aduce sper in prim plan o solutie pentru un topic destul de "greu" in problemele logan @all, am citit un sfert din topic acum dupa ce am reusit sa ii dau de cap. sunt posesor de dacia logan 1.4 mpi si nu va faceti iluzii nu conteaza motorizarea. fiecare din cei care si-au exprimat o parere pe forum are o mica farama de dreptate. sa trecem la subiect. zgomotul pe care toti il reclama apare in momentul cuplarii AC in orice conditii independent de temperatura motorului. este un zgomot metalic (precum o bataie de elice descentrata ) si produce o vibratie resimtita pana si in coloana de directie pentru turatii intre 2000-3000 rpm (pentru turatii superioare zgomotul din habitaclu variaza invers proportional cu zgomotul AC fiind cunoscut faptul ca la regim de viteza superior amestecul beneficiaza de un curent de aer racit prin dinamica deplasarii). din pacate in functie de intensitatea zgomotului variaza si randamentul de racire al instalatiei => scaderea puterii motorului (controlul electronic incearca sa compenseze lipsa de randament prin cresterea consumului din circuitul de alternare). o sa observati in cazul in care cuplati AC in timp ce faceti o depasire o reducere sensibila a puterii in curba de acceleratie (veti sesiza probabil si o vibratie suplimentara generata de actionarea automata a grupului GMV). un grafic normal de AC nu ar trebui sa va consume mai mult de 200w din puterea indusa in circuitul de alternare prin conversie mecano-electrica.(vezi grafice de pe interfata CB Clio) solutia este destul de simpla: deoarece sub capota avem un mic frigider care este destul de sensibil in timp ar trebui sa faceti o vizita la service sa refaceti volumul de ulei in compresor sa revidati si sa reumpleti bateria cu agent de racire. OBLIGATORIU lasati autoturismul minim 2 ore pentru omogenizarea gazului si porniti AC numai dupa ce veti porni ventilatia in mod prealabil. Am facut personal de 3 ori acest lucru (de 2 ori in garantie si o data am si platit), din fericire abia a 3-a oara a functionat insa zgomotul nu dispare ci este mult atenuat. regret pentru cei care au deja aceasta problema vom avea un zornait in plus la bord. in cazul in care NU veti face vizita la service puteti obosi alternatorul, fenomen care se manifesta printr-o "fibrilatie" (tremur) al masinii in treapta 1 pe demaraj din pozitie de repaos. in prezent astept cu mare interes si parerea consultantului de remont dacia (unii are pile ce sa faci) pentru a obtine si informatii privind impactul fenomenului asupra comportamentului viitor al autoturismului intrucat un alternator cu probleme afecteaza aprinderea inclusiv potentialul constant la bornele acumulatorului (cum sunt majoritatea rombat nici nu trebuie sa mai comentez...). multumesc si sper ca postul isi va gasi loc pe forum Attached thumbnail(s) clio_ac.JPG ( Size: 14.5k ) Number of downloads: 601 |
--------------------
dacia
LOGAN Laur
- B-48-DER Incercand sa afli cat mai multe despre cat mai putin vei ajunge sa stii totul despre nimic...
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Acum cateva zile am lovit un iepure. Pe langa problemele cu societatea de asigurari, dupa 7 zile de stat masina in service, in sfarsit azi am reusit sa o ridic.
Mi-au fost skimbate spoilerul fata, cele 2 radiatoare (racire motor si aer conditionat), si in cele din urma si electroventilatorul. Dupa ce am preluat masina, dupa ce porneam aerul conditionat, toata masina incepuse sa tremure si se auzea un zgomot puternic. Am facut testare de drum impreuna cu un "fonolog" de-al service-ului si s-a ajuns la concluzia ca din varii motive (fie impact, fie uzura normala) ELECTROVENTILATORUL nu mai merge in parametrii corespunzatori si trebuie schimbat. Noroc de garantia extinsa..... Dupa ce a fost inlocuit electroventilatorul, zgomotul s-a mai diminuat, inclusiv trepidatiile. Parerea mea de nespecialist este ca problema se afla in alta parte, si din aceasta cauza va cer sfatul. Ce poate fi? E posibil sa fie ceva in neregula la compresorul de a-c? |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
a4tech01 |
![]()
Post
#455
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 October 06 ![]() |
oops...si la mine se aude cateodata un fel de "huruit" cand dau drumul la AC!!
|
--------------------
nu am
**
**
|
|
prody |
![]()
Post
#456
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Pai ca sa fi ajuns impactul la compresorul de AC ar fi trebuit sa lovesti un iepure de vreo 100 kg!
Cred ca dupa schimbarea pieselor nu ti-au strans bine ceva si acum trepideaza si se transmite atunci cand cuplezi AC-ul deoarece porneste GMV-ul, care este destul de mare si puternic. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#457
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si-a pornit cineva drujba anul asta ?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
radioman |
![]()
Post
#458
|
![]() membru D'ala mare Group: Members Posts: 378 Joined: 31 May 05 From: Constanta ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by radioman: 16 May 2007, 08:35 |
--------------------
Skoda Octavia 3
VW Polo V
2017/2019
- CT-xx-HIT [COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#459
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
cel mai rau e cand face ca drujba si in loc de aer rece vine unul racoros...voi merge la o verificare/suplimentare de consumabile in instalatia de AC.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#460
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE Si-a pornit cineva drujba anul asta ? da. eu. si inainte de a-mi pune insonorizantul tablier si dupa. 1. Inainte de insonorizant - nu s-a mai auzit drujba, parca 2. Dupa insonorizant - s-a mai redus zgomotul, dar nu total... Concluzie: n-am mai auzit drujba dar inca nu au fost peste 35 grade celsius Sa nu uit: am facut Craiova-DrTrSeverin si nu s-a auzit drujba. Nu asa cum s-a auzit in anul de gratie 06. Dar nu au fost mai mult de 25-26 grade atunci. nu stiu ce sa zic. Nu am ajuns la o concluzie irefutabila inca.... |
--------------------
.
.
.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#461
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 16 May 2007, 08:24) Da, colega care mi-a cumparat masina a venit zilele astea cam nadusita, era cam 14 ceasul. Faci economie, colega? Adica? Adica baga AC, ce naiba! Aaaa, are si AC? Cum se porneste? ![]() Cica devine zgomotoasa dupa 30-40 min de "trafic" urban, dar rece baga bine. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#462
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
De sters. Multumesc
This post has been edited by IRONICK: 16 May 2007, 12:34 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
eurocristi |
![]() ![]()
Post
#463
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
hello! sint nou pe aici asa ca primo va salut pe toti! secundo ABSOLUT toate masinile cu aer conditionat fac zgomote din compresor.singura diferenta este calitatea insonorizarii.
|
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#464
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si crezi ca noi nu stim ? Si ca sa dau un exemplu... Opel Astra. Se aude tacantul de la pornire si huruitul tehnologic. Doar ca este un pic mai insonorizata decat Logan-ul si zgomotul este mai discret.
ps. uelcome This post has been edited by IRONICK: 16 May 2007, 22:45 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#465
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
AlinI |
![]()
Post
#466
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
ieri prin aglomeratia din bucuresti pe la pranz mi-a luat-o si mie drujba pe aratura....
in mod normal compresorul ala se aude ritmic, cam cum ar trebui sa se auda un compresor... dar daca acceleram un pic, sa zicem pana la vreo 3000 de ture, incepea sa urle ca si cand ar fi inceput sa funtioneze la turatii mult mai mari decat de obicei... adica nu se mai auzea ritmic, ci mai exact ca si un motor normal turat, si se simteau vibratii in toata masina... nu stiam ca astia de la dacia mi-au montat 2 motoare... povestea continua si cand era masina la relanti pentru ceva timp, dupa care se isi revenea la zgomotul normal, sau ma scotea din sarite, opream si porneam aerul conditionat si mergea normal... parca nu mai baga nici aerul suficient de rece cand incepea pe modul turbo..... mai am vreo 2 mii de km pana la revizie, si in cazul in care nu crapa de tot pana atunci o sa ii intreb cat de normal este comportamentul asta... vara trecuta nu a facut asa... |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
GLC |
![]() ![]()
Post
#467
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
Muzica mai tare si nu se mai aude nimic.Garantat
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
AlinI |
![]()
Post
#468
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
crede-ma cand incepea pe turbo se auzea cu muzica data tare...
|
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
GLC |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
La revizie striga la aia sa puna instalatia pe tester sa vezi daca mai ai destul agent de racire si la fel ulei in compresor. Eu am fost la service si cand mi-au verificat toate cele ( am reclamat zgomot foarte mare la AC) au gasit mai putin freon (cam 2/3 din ceea ce trebuia) .Mi-au facut o reumplere , au mai completat si ceva ulei la compresor si acum rezultatul este satisfacator.(parca raceste mai bine si nu mai face chiar asa mult zgomot).Precizez ca nu am decat 4000 km.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#470
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
spune-mi te rog,cam cat dureaza operatiunea de dignosticare+reumplere instalatie AC si cam cat costa aprox.
mie nu-mi mai raceste ca inainte,desi la temperaturi mari face ca mobra...cu siguranta trebuie completat cu consumabile. tnx. This post has been edited by Mich@el: 17 May 2007, 10:55 |
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
GLC |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
Dureaza cam 30 minute,a fost facuta de un tic de la Dacotec(acei specialisti scoliti la Dacia).Dureaza cam 30 min. ptr. ca intai goleste instalatia, o incarca din nou ,totul cu ajutorul unui aparat care face automat aceste operatii. Si dooarece sunt in garantie nu m-a costat absolut nimic.Acum parca nu mai zbarnaie ca inainte dar nu pot sa spun ca a disparut de tot acel zgomot.Este insa acceptabil ...si cu muzica mai tare (dupa cum recomandam mai sus) este chiar OK.
De racit raceste acum bine,mai pot sa-ti spun ca mi-am izolat intre timp si conductele de AC din compartimentul motor. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#472
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
multumesc pentru raspuns
|
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#473
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Si compresorul meu este zgomotos la pornire,dar dupa 5-10min nu se mai aude(am montat toti insonorizantii existenti pe Logan).In ceeace priveste izolarea conductelor,eu cred ca este inutil sa o imbracati si pe cea subtire deoarece daca puneti mana pe ea in timpul functionarii ve-ti constata ca este calda si nu se raceste niciodata.Este posibil sa o impiedice sa disipe caldura.
Pentru curiosi atasez o poza cu pistonasele compresorului. This post has been edited by doctorasul: 17 May 2007, 16:33 |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
marksman |
![]()
Post
#474
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
De huruit huruie si al meu la temperaturi mari si dureaza 30 min. pana baga aer cu adevarat rece.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Kojak |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Corect, dar huruitul se aude in continuare...
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
prody |
![]()
Post
#476
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Nu prea vad pe nimeni cu DCI plangandu-se de astfel de probleme desi este acelasi compresor. Sau poate la diesel drujba principala eclipseaza zgomotul de la drujba mai mica?
![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#477
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Eu as zice ca la DCI nu prea ajungi la 3000rpm asa des cum ajungi la benzinare.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#478
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Prody, da!
nh1980ro, sper ca nu incepi iar cu rpm-urile tale ? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#479
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
fraților, dezamăgit vă anunț că azi dimineață, pe o ploaie torențială (DrTrSeverin) și aproximativ 15 grade celsius, am dat drumul la ac (luni am pus insonorizantul de tablier - fericit nevoie mare:) ) după care să constat că drujba a renăscut și e bine merci. Vreau să subliniez faptul că nu era cald - maxim 15 grade. De ce oare. Zilele ăstea, când a fost cald 25-30 grade nu a făcut zgomote, chiar a mers silențios. Dar când plouă o ia razna. Ajung să cred că face mai mult când plouă. AC-ul l-am pornit după ce motorul era cald - 4 liniuțe - și fiind staționat. Azi vreau să izolez țeava mare și poate poate.....
This post has been edited by Lostboy: 18 May 2007, 07:42 |
--------------------
.
.
.
|
|
DFA |
![]()
Post
#480
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(prody @ 17 May 2007, 17:25) Nu prea vad pe nimeni cu DCI plangandu-se de astfel de probleme desi este acelasi compresor. Sau poate la diesel drujba principala eclipseaza zgomotul de la drujba mai mica? ![]() La dCi compresorul nu prea se aude, în schimb se aude GMV-ul când pornește direct în treapta a 2-a odată cu pornirea AC-ului. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 09:07 |