Metroul, în grevă generală, de marți, pe termen nelimitat
![]() ![]() ![]() |
Metroul, în grevă generală, de marți, pe termen nelimitat
george_scala_2004 |
![]()
Post
#721
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|||
klaus |
![]()
Post
#722
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine ar pune-o de metroul ala din Drumul Taberei, ca acolo e valea plangerii pana iesi din cartier dimineata.
Din Rahova nu-i chiar asa nasol. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
YRX |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bai, fiv-ar metroul de ras, am zis ca iar intra astia in greva
![]() Cat despre alte linii de metrou eu zic ca va mai trece ceva vreme (>20 de ani). De fapt astia fac studii de fezabilitate, nici n-au de gand sa sape vreun metru de tunel, doar sifoneaza bani. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#724
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
klaus, in dr taberei nu este chiar atat de nasol. 41 il leaga de militari si crangasi, de unde poti lua metroul fara probleme. Daca te urci in 41, ajungi in militari-cangasi in 10-15 minute.
In rahova e mai nasol. Tramvaiul 32 circula cu viteza melcului oparit, mai ales dimineata pe la bingo-elisabeta. Sud vestul bucurestiului a ramas o zona clar "descoperita" fara metrou. Oricum pana vom vedea "metroaie" prin rahova/dr taberei/13 sept/sebastian, vor mai trece cel putin 15-20 de ani. Astia nu sunt in stare sa faca un pasaj suprateran (orhideea) sau un pasaj subteran (baneasa), asa ca nu prea ar trebui sa avem pretentii la sapat tunel pentru metro. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#725
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.624 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Buna precizarea, "daca te urci in 41", dupa ce lasi vreo 4 sa treaca sau cum?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ampt |
![]()
Post
#726
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@YRX : Daca cei care au construit avionul tau din avatar ( un Focke Wulf A4, bot scurt daca nu ma insel ) nu ne-au facut acum 70 de ani asa ceva, ce sa facem, mai asteptam inca 70 !
Sa le fie rusine ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#727
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
@einstein: daca te urci de la ghencea stai si pe scaun
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
![]() ![]() de greva tot ce e posibil urmeaza negocierile din noiembrie , si cu FMI-ul si guvernul vor sa reduca cheltuielile cu 25%, tot ce e posibil This post has been edited by bygy007: 20 Oct 2010, 22:19 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
corbex |
![]()
Post
#729
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
YRX |
![]()
Post
#730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ampt @ 20 Oct 2010, 22:24) Nu te inseli ![]() Dupa cum zice si bygy007 situatia este de cacao. Pana la linia Rahova-Voluntari ar mai fi o gramada de alte lucruri de facut, dar alea au fost deja studiate la fezabilitate... Apropos de Dr.Taberei, planul original nu era de conectare la Eroilor? De ce trebuie Dr. Taberei-Universitate? Oricum, cred ca Oprescu vrea sa implementeze mai degraba transportul cu bicicleta, ca a facut la piste de bicicleta de n-au mai ramas trotuare pentru pietoni. Si trecerile de pietoni cu beculetze la 85.000 de euro bucata sunt de mare angajament. Niste tampiti! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
argon |
![]()
Post
#731
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ce idiotenii..alea le-am vazut si io in Militari, m-am frecat la ochi prima oara am zis ca mi s-a parut
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#732
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Intr-adevar trecerile semaforizate cu 15 mii de leduri si luminite sunt de mare angajament.
QUOTE Trecerile de pietoni luminoase, in valoare de 5,5 milioane de euro, au inceput sa nu mai functioneze corect. Senzorii unei zebre solare, ce ne-a costat 86.000 de euro, se activeaza mult prea usor, chiar si atunci cand nu exista pietoni care vor sa traverseze, iar soferii au ajuns sa le ignore. Primaria Capitalei a montat 64 de treceri de pietoni "inteligente" pe mai multe strazi periculoase din Bucuresti. Poreclite deja de catre soferi pomii de Craciun, zebrele au sisteme de avertizare vizuala, adica panouri, indicatoare si marcaje luminoase ce se aprind in momentul in care pietonii vor sa traverseze. Practic, trecerile au senzori de miscare care se activeaza cand cineva se apropie la mai putin de cinci metri de ele.Licitatie cu o singura firma Pentru montarea trecerilor de pietoni solare, S.C. Sea Estero Construct SRL a primit de la Primaria ... In ghencea chiar vis-a-vis de biserica, sunt montate astfel de treceri. Din cauza faptului ca berbecii ce le-au montat nu au dat gaura in asfalt cum trebuie, bornele cu leduri ce erau jos, s-au ingropat in smoala menita sa le tina pe pozitie, drept urmare se aprind dar nu se mai vad, fiind acoperite de smoala. Genial ! |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#733
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
Solutiile Metrorex de reducere a datoriei de 44 milioane euro: Ajustarea tarifelor, adaptarea graficelor de circulatie in functie de cerere si atragerea de noi surse din publicitate
QUOTE Metrorex a acumulat, pana acum, pierderi de 180 milioane lei, din care 116 milioane aferente anului 2009, iar pana la sfarsitul anului ar putea ajunge la 188 milioane de lei. Pierderile sunt generate in exclusivitate de arieratele pe care Metrorex le inregistreaza inca din perioada 2007 -2009 fata de Alstom Transportation, furnizorul de mentenanta a materialului rulant. Ajustarea tarifelor de calatorie, adaptarea graficelor de circulatie in functie de cerere si atragerea de noi surse din publicitate, sunt cateva dintre solutiile necesare prezentate de Metrorex la solicitarea HotNews.ro in vederea limitarii pierderilor. "Conform H.G. nr. 198/2010 de aprobare a BVC Metrorex pe anul 2010, nivelul arieratelor pana la sfarsitul anului in curs ar trebui sa fie limitat la suma de cca. 188 milioane de lei", precizeaza Metrorex. Practic, datoria catre Alstom va ajunge pana la 44 milioane de euro, reprezentand suma scadenta in cadrul contractului de intretinere a trenurilor de metru. Contractul de mentenanta a fost incheiat in 2003, pe o perioada de 15 ani, timp in care Alstom trebuie sa asigure serviciile de intretinere a trenurilor petru o suma estimata la 239,75 de milioane de euro. Ministrul Transporturilor de la acea vreme era Miron Mitrea. http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-...publicitate.htm |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
asa si.....?
cine i-a pus sa intre in NATO , astea sint consecintele , aia cu graficul ar cadea , s-a incercat citeva zile si au sarit calatorii in sus , sa vedem in continuare , a vrut sa inceteze dar contractul e facut prea bine si nu le convine , si apropos nu se numeste Alstom Transportation ci Alstom Transport , Transportation e Bombardier ( Bombardier Transportation ) ![]() This post has been edited by bygy007: 29 Oct 2010, 21:03 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#735
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE EXCLUSIV. România, teren minat pentru firmele franceze. Metrorex ar putea renunța la un contract de 239 milioane de euro cu francezii de la Alstom Companiilor din Hexagon nu le mai merge deloc bine în România. Răceala relațiilor dintre președinții Traian Băsescu și Nicolas Sarkozy, precum și poziția oficială a Franței cu privire la intrarea României în spațiul Schengen par să aibă efecte și în mediul de afaceri Companiilor din Hexagon nu le mai merge deloc bine în România. Răceala relațiilor dintre președinții Traian Băsescu și Nicolas Sarkozy, precum și poziția oficială a Franței cu privire la intrarea României în spațiul Schengen par să aibă efecte și în mediul de afaceri. După Colas, Vinci, GDF Suez sau EADS, și francezii de la Alstom sunt pe cale să piardă o afacere de proporții. Contractul dintre Metrorex și Alstom, în valoare de 239 de milioane de euro, a fost semnat în 2004 și are o perioadă de 15 ani. În schimbul acestor bani, francezii se obligau să asigure mentenanța garniturilor de la Metrorex. În numai șapte ani de contract, firma a încasat deja circa 207 milioane de euro, "în condițiile unei marje de profit de circa 30%", au declarat pentru gândul surse din Ministerul Transporturilor. Împinsă de la spate de Fondul Monetar Internațional (FMI), care a pus Metrorexul pe lista neagră a firmelor monitorizate, compania de stat încearcă acum să renegocieze termenii înțelegerii și să diminueze cheltuielile, Guvernul aprobând recent un memorandum în acest sens. "Există posibilitatea anulării contractului celor de Alstom", spune pentru gândul Gheorghe Udriște, directorul general Metrorex. "Ținta negocierilor actuale este să îi determinăm să accepte un profit rezonabil, de 5-10%. Deocamdată, nu vor să spună nici măcar cum se compune prețul ", precizează acesta. Că intențiile statului sunt serioase o demonstrează și anunțul public al Metrorex care își manifestă intenția de a achiziționa servicii de reparare și întreținere pentru transportul feroviar și pentru alte echipamente, în valoarea de 693,31 milioane de lei (circa 169 de milioane de euro), fără TVA, în condițiile în care are deja un astfel de contract semnat cu Alstom. Constructorii de la Colas, pe făraș În 2008, francezii de la Colas câștigau o licitație de 224 de milioane de euro și urmau să construiască o porțiune din Autostrada Soarelui între Cernavodă și Medgidia. Luna aceasta însă, ministrul Transporturilor a anunțat că statul român renunță la serviciile companiei. "Măsura a fost luată de către CNADNR ca urmare a refuzurilor repetate ale Colas de a continua execuția lucrărilor invocând diverse motive pentru a justifica întârzierile și având în vedere lipsa unei planificări și mobilizări corespunzătoare, precum și lipsa aprovizionării cu materiale", se arata într-un comunicat al CNADNR. Un alt motiv invocat de Anca Boagiu a fost reprezentat de pretențiile financiare suplimentare ale Colas. "Au solicitat costuri suplimentare importante, adică 16 milioane euro, în condițiile în care evaluarea consultantului arată că noul traseu costă cu cinci milioane euro mai puțin", spunea ministrul. Vinci și GDF Suez au spus "pa" proiectelor românești De altfel și companiile franceze au făcut pași înapoi pe piața autohtonă. În ultimul an, firme importante din Hexagon au părăsit afaceri mănoase din România. Consorțiul format din Vinci(Franța) și Aktor(Grecia) a renunțat la un contract de 1,5 miliarde de euro după ce câștigase licitația de construcție a tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov, invocând dificultăți în a găsi finanțare pentru proiect. Nici GDF Suez nu s-a mai arătat interesată de proiectul, în parteneriat cu statul român și alți investitori, de construcție a reactoarelor nucleare 3 și 4 de la Cernavodă. "GDF Suez, RWE și Iberdrola au decis să nu continue participarea la proiectul nuclear Cernavodă. Incertitudinile economice și referitoare la piață care înconjoară acest proiect, având legătură mai ales cu actuala criză financiară, nu sunt compatibile cu cerințele de capital ale unui nou proiect de energie nucleară", se arăta într-un comunicat al celor trei grupuri energetice. http://www.gandul.info/news/exclusiv-roman...-alstom-8183364 replica Alstom: QUOTE Alstom despre intentia Metrorex de a rezilia contractul: Am facut o propunere care ar duce la o economie de circa 12% pentru Metrorex Compania Alstom este dispusa sa negocieze cu Metrorex reducerea pretului pentru serviciile de mententanta, a declarat pentru HotNews.ro, Gabriel Stanciu, director general al Alstom Romania. Potrivit acestuia, Alstom a transmis "o propunere care ar duce la economii semnificative, de circa 12% pentru Metrorex, reducere care ar putea fi facuta in anumite conditii". Gabriel Stanciu a facut aceste precizari ca urmare a informatiilor aparute in presa potrivit carora Metrorex ar putea renunta la un contract de 239 milioane de euro cu francezii de la Alstom. Stanciu sustine ca nu vede niciun motiv pentru rezilierea contractului. "Noi ne-am facut treaba foarte bine. Nu vedem nicio problema aici. Nu ni se poate reprosa nimic, incercam sa avem o atitudine constructiva". "Am luat act de dorinta Metrorex de a discuta aspecte contractuale (...)Am facut saptamana trecuta o solicitare prin care sa rezolvam aceasta problema. Acum asteptam raspunsul". In ceea ce priveste pretul, directorul general al Alstom considera ca acesta a fost constant inca de la inceputul contractului. "Metrorex spune ca este prea scump. Mie mi se pare ca este prea ieftin", a precizat Stanciu. Potrivit acestuia, serviciile de intretinere costa 25 de lei pentru fiecare kilometru parcurs. Stanciu a mai spus ca Metrorex mai are de platit catre Alstom o datorie de circa 40 de milioane de euro. •Contractul de mentenanta a fost incheiat in 2003, pe o perioada de 15 ani, timp in care Alstom trebuie sa asigure serviciile de intretinere a trenurilor petru o suma estimata la 239,75 de milioane de euro. Ministrul Transporturilor de la acea vreme era Miron Mitrea. •Daca ar fi ramas valabila suma estimata initial la 239,7 milioane de euro, Alstom ar fi avut de incasat circa 16 milioane de euro pe an. Insa, la contract s-au adunat o serie de acte aditionale si, in timp, suma a crescut tot mai mult ajungand in acest moment ca Metrorex sa plateasca peste 45 de milioane de euro pe an pentru intretinerea trenurilor. Vezi in documentul atasat cum se fac calculele pentru serviciile de mentenanta si cum s-a ajuns la concluzia ca pentru 2010, suma necesara se situeaza la nivelul de 199 milioane de lei. http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-...ru-metrorex.htm si cind te gindesti ca acest contract, ca atitea altele, a fost parafat de defunctul guvern nastase...e normal ca acum cei abonati la bani multi pe lucrari proaste sa urle ca pedeleul face si drege... |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sint foarte multe aspecte aici si in principal banu luat de staf nu de muncitori , poate s-or gindi sa plece cine stie , dar eu NU CRED
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#737
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
Markos |
![]()
Post
#738
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Asta iar s-a dezlantuit, sa muara safta
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#739
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu le dau dreptate (desi nu lucrez acolo) ideea este ca s-au jmecherit si vor sa amine niste drepuri normale , mai ales cresterea de preturi din ultima perioada, este cam bataie de joc , acum nu stiu , ei vor sa scape de un contract pagubos facut de iliescu si nastase la intrarea rominiei in nato , si pe base l-a suparat sarcozy drept urmare cam incheie toate socotelile cu firmele franceze , sa vedem ce va mai urma
This post has been edited by bygy007: 1 May 2011, 09:43 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#740
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
pina la urma ce face radoi ? face greva sau nu ?
http://www.ziare.com/stiri/greva-metrou/se...a-greva-1091842 http://www.ziare.com/stiri/greva-metrou/si...e-munca-1091839 |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
corbex |
![]()
Post
#741
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Marty |
![]()
Post
#742
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Jur ca-i cea mai inutila creatura ever!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Markos |
![]()
Post
#744
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
la arabi?
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Cocojambo |
![]()
Post
#745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 795 Joined: 4 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Nici nu stiu unde naiba sa scriu... Sa dea dracului drumu la ventilatie sau aer conditionat in vagoanele/trenurile alea ca MORI in ele de cald.
Toata iarna vajaiau alea de nu mai puteai de ele, acu sunt oprite. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dci
2006
- B-86-... -
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vise erotice cu aerul conditionat
![]() This post has been edited by bygy007: 9 Jun 2011, 19:40 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#747
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE Două noi stații ale metroului bucureștean, Jiului (Pajura) și Parc Bazilescu, au fost inaugurate, astăzi, în prezența premierului Emil Boc și a ministrului transportului, Anca Boagiu. Cele două stații de metrou leagă Gara de Nord de cartierul Bucureștii Noi. Noua linie de metrou are o lungime de circa 2,6 kilometri. Cu ocazia inaugurării liniei de metrou Jiului-Bazilescu, primul-ministru a declarat că Bucureștiul reprezintă o prioritate pentru Guvern în privința investițiilor în infrastructură "Investiția de aici este dovada faptului că Bucureștiul reprezintă obiectiv prioritar de investiții, fie că vorbim de transporturi și de alte obiective prioritare. Guvernul are în plan continuarea lucrărilor la metrou, mă refer la cele două obiective mari prioritare Drumul Taberei și legătura cu Otopeniul. Unele dintre acestea vor fi demarate chiar anul acesta, astfel încât bucureștenii să aibă servicii de transport de calitate, la timp și cu costuri pe măsură", a declarat premierul Boc. El a spus că Executivul a investit 80 milioane de euro în linia de metrou Jiului-Bazilescu. http://www.evz.ro/detalii/stiri/au-fost-de...rou-936197.html apropo de declaratia micului Boc se pare ca a uitat ce a semnat: QUOTE Metropolitan transit We will pass legislation by end-August to establish a new metropolitan trans authority that will oversee Metrorex together with the above ground public transport system in Bucharest (RATB). Another law will allow for tariff adjustments (beyond inflation-indexing) in line with the strategic plan of covering current expenditures through revenues and capital expenditures through subsidies. Metrorex will diminish maintenance costs by at least 30 percent by end 2011. Scrisoarea de intentie FMI care va sa zica: transferam Metrorex la PRIMARIA lu' Oprescu da' le mai dam si bani ! nu, micule Boc, il transferi SI NU MAI DAI BANI ! |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
Merced |
![]()
Post
#748
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Sunt curios cati zeci de ani ar fi durat pana finalizau 2.6km de metrou daca nu erau facute lucrarile in mare parte de pe vremea lu' Ceausescu.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Markos |
![]()
Post
#749
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
"cate zeci", bre!
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
neumann |
![]()
Post
#750
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
QUOTE(george_scala_2004 @ 1 Jul 2011, 11:56) care va sa zica: transferam Metrorex la PRIMARIA lu' Oprescu da' le mai dam si bani ! nu, micule Boc, il transferi SI NU MAI DAI BANI ! de ce ma, lord of the links? Sa muara oprescu de ciuda ca nu poate dezvolta metroul? Pana mea, banii pentru metrou sunt oricand utili, reduc multe alte costuri - trafic, motorina, timp, poluare, etc. |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 00:53 |