DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

44 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Metroul, în grevă generală, de marți, pe termen nelimitat

george_scala_2004
post 20 Oct 2010, 15:00
Post #721


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




METROREX intentioneaza sa organizeze o procedura de achizitie “Servicii de proiectare pentru obiectivul Magistrala 7 – Alexandriei – Voluntari. Elaborarea Studiului de Prefezabilitate si a Studiului de Fezabilitate” ...

Sistemul de transport cu metroul este singurul care contribuie esential la descongestionarea traficului. Este cel care ofera cea mai mare capacitate de transport dintre mijloacele de transport urban si poate circula cu viteze superioare celorlalte. Dezvoltarea infrastructurii de metrou este o politica esentiala pentru evitarea supraaglomerarii traficului, a accidentelor, zgomotului, poluarii si a consumului de energie iar implicarea intensa a autoritatilor pentru optimizarea acestui tip de transport public si a promovarii acestuia se concretizeaza prin sprijinul acordat constant in realizarea noilor linii de metrou. In acest sens, METROREX isi propune organizarea unei proceduri de atribuire care sa asigure angajarea unui prestator de servicii de proiectare calificat in servicii de arhitectura si de inginerie specializata in domeniul transportului public urban subteran de metrou. Obiectivul contractului este de a furniza Beneficiarului solutia optima pentru realizarea noii linii de metrou, din punct de vedere tehnico-economic si cu asigurarea incadrarii in timp si in buget, in conditiile asigurarii standardelor de calitate, mediu, sanatate si securitate a muncii.
Justificarea proiectului:
- recomandarea Master Plan JICA(2000) pentru realizarea unui nou coridor de transport public pe traseul Alexandriei-Rahova-Piata Unirii-Mosilor-Colentina-Voluntari;- preluarea in conditii de capacitate si viteza superioare a traficului actual si cel previzionat, pe directia Nord-Est-Sud-Vest a Municipiului Bucuresti;
- reducerea investitiilor publice in dezvoltarea si sistematizarea retelei rutiere prin reducerea gradului de utilizare a autoturismelor individuale;
- reducerea consumului de carburanti superiori si a gradului de poluare din aceleasi motive;
- stimularea unor activitati economice prin imbunatatirea transportului la si de la locul de munca;
- crearea de noi locuri de munca pe perioada executiei si pe perioada exploatarii curente ulterioare;
- stimularea unor activitati economice din industria pe orizontala si crearea de noi locuri de munca.
Aceasta linie de metrou va asigura legatura, pe directia Sud VEST –Nord EST, zona centrala (zona de afaceri, comert, administratie, educatie, cultura, teatru, cinema etc.) spre cartierele Rahova si Colentina. Lungimea tronsonului este de circa 21 km, iar numarul probabil al statiilor este de 31 si un depou. Se estimeaza ca documentatia si indicatorii tehnico-economici ai investitiei sa fie elaborate intr-un interval de circa 12 luni.
Durata propusa de realizare a lucrarilor la linia 7 de metrou Alexandriei–Voluntari va fi de aproximativ 7-8 ani.
blink.gif wacko.gif

http://www.metrorex.ro/comunicate.html


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Oct 2010, 20:45
Post #722


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mai bine ar pune-o de metroul ala din Drumul Taberei, ca acolo e valea plangerii pana iesi din cartier dimineata.
Din Rahova nu-i chiar asa nasol.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 Oct 2010, 21:04
Post #723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Bai, fiv-ar metroul de ras, am zis ca iar intra astia in greva biggrin.gif
Cat despre alte linii de metrou eu zic ca va mai trece ceva vreme (>20 de ani). De fapt astia fac studii de fezabilitate, nici n-au de gand sa sape vreun metru de tunel, doar sifoneaza bani.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 Oct 2010, 21:11
Post #724


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




klaus, in dr taberei nu este chiar atat de nasol. 41 il leaga de militari si crangasi, de unde poti lua metroul fara probleme. Daca te urci in 41, ajungi in militari-cangasi in 10-15 minute.

In rahova e mai nasol. Tramvaiul 32 circula cu viteza melcului oparit, mai ales dimineata pe la bingo-elisabeta. Sud vestul bucurestiului a ramas o zona clar "descoperita" fara metrou. Oricum pana vom vedea "metroaie" prin rahova/dr taberei/13 sept/sebastian, vor mai trece cel putin 15-20 de ani. Astia nu sunt in stare sa faca un pasaj suprateran (orhideea) sau un pasaj subteran (baneasa), asa ca nu prea ar trebui sa avem pretentii la sapat tunel pentru metro.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Oct 2010, 21:14
Post #725


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.624
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Buna precizarea, "daca te urci in 41", dupa ce lasi vreo 4 sa treaca sau cum?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 20 Oct 2010, 21:24
Post #726


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@YRX : Daca cei care au construit avionul tau din avatar ( un Focke Wulf A4, bot scurt daca nu ma insel ) nu ne-au facut acum 70 de ani asa ceva, ce sa facem, mai asteptam inca 70 !
Sa le fie rusine ! tongue.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 Oct 2010, 21:28
Post #727


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@einstein: daca te urci de la ghencea stai si pe scaun biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Oct 2010, 22:16
Post #728


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




coffee_spitsk.gif ce visuri erotice au astia , dupa ce au redus traficul la program de simbata duminica (nu stiu daca ati observat asta) si vor sa faca economie la curent prin aducerea unor trenuri (5 la numar) de pe M2 voi aveti pretentii de metrou prin rahova si voluntari , radmasa.gif sa vedem daca incep ce si-au propus drumul taberei universitate , daca incep ceva anul asta sau anul viitor si mai vb , mai sint alte prioritati , cum ar fi aeroportul de exemplu
de greva tot ce e posibil urmeaza negocierile din noiembrie , si cu FMI-ul si guvernul vor sa reduca cheltuielile cu 25%, tot ce e posibil

This post has been edited by bygy007: 20 Oct 2010, 22:19


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Oct 2010, 22:19
Post #729


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(Maskatu @ 20 Oct 2010, 22:28)
@einstein: daca te urci de la ghencea stai si pe scaun biggrin.gif
*


Ghencea e statie de coborire. Militar sau civil, dupa caz.

This post has been edited by corbex: 20 Oct 2010, 22:20


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Oct 2010, 08:07
Post #730


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(Ampt @ 20 Oct 2010, 22:24)
....Focke Wulf A4, bot scurt daca nu ma insel...
*


Nu te inseli smile.gif

Dupa cum zice si bygy007 situatia este de cacao. Pana la linia Rahova-Voluntari ar mai fi o gramada de alte lucruri de facut, dar alea au fost deja studiate la fezabilitate...
Apropos de Dr.Taberei, planul original nu era de conectare la Eroilor? De ce trebuie Dr. Taberei-Universitate?
Oricum, cred ca Oprescu vrea sa implementeze mai degraba transportul cu bicicleta, ca a facut la piste de bicicleta de n-au mai ramas trotuare pentru pietoni.
Si trecerile de pietoni cu beculetze la 85.000 de euro bucata sunt de mare angajament. Niste tampiti! mad.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Oct 2010, 08:08
Post #731


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ce idiotenii..alea le-am vazut si io in Militari, m-am frecat la ochi prima oara am zis ca mi s-a parut radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 21 Oct 2010, 10:27
Post #732


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Intr-adevar trecerile semaforizate cu 15 mii de leduri si luminite sunt de mare angajament.
QUOTE
Trecerile de pietoni luminoase, in valoare de 5,5 milioane de euro, au inceput sa nu mai functioneze corect. Senzorii unei zebre solare, ce ne-a costat 86.000 de euro, se activeaza mult prea usor, chiar si atunci cand nu exista pietoni care vor sa traverseze, iar soferii au ajuns sa le ignore. Primaria Capitalei a montat 64 de treceri de pietoni "inteligente" pe mai multe strazi periculoase din Bucuresti. Poreclite deja de catre soferi pomii de Craciun, zebrele au sisteme de avertizare vizuala, adica panouri, indicatoare si marcaje luminoase ce se aprind in momentul in care pietonii vor sa traverseze. Practic, trecerile au senzori de miscare care se activeaza cand cineva se apropie la mai putin de cinci metri de ele.Licitatie cu o singura firma Pentru montarea trecerilor de pietoni solare, S.C. Sea Estero Construct SRL a primit de la Primaria ...

In ghencea chiar vis-a-vis de biserica, sunt montate astfel de treceri. Din cauza faptului ca berbecii ce le-au montat nu au dat gaura in asfalt cum trebuie, bornele cu leduri ce erau jos, s-au ingropat in smoala menita sa le tina pe pozitie, drept urmare se aprind dar nu se mai vad, fiind acoperite de smoala. Genial !



--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 29 Oct 2010, 20:07
Post #733


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




Solutiile Metrorex de reducere a datoriei de 44 milioane euro: Ajustarea tarifelor, adaptarea graficelor de circulatie in functie de cerere si atragerea de noi surse din publicitate

QUOTE
Metrorex a acumulat, pana acum, pierderi de 180 milioane lei, din care 116 milioane aferente anului 2009, iar pana la sfarsitul anului ar putea ajunge la 188 milioane de lei. Pierderile sunt generate in exclusivitate de arieratele pe care Metrorex le inregistreaza inca din perioada 2007 -2009 fata de Alstom Transportation, furnizorul de mentenanta a materialului rulant. Ajustarea tarifelor de calatorie, adaptarea graficelor de circulatie in functie de cerere si atragerea de noi surse din publicitate, sunt cateva dintre solutiile necesare prezentate de Metrorex la solicitarea HotNews.ro in vederea limitarii pierderilor.

"Conform H.G. nr. 198/2010 de aprobare a BVC Metrorex pe anul 2010, nivelul arieratelor pana la sfarsitul anului in curs ar trebui sa fie limitat la suma de cca. 188 milioane de lei", precizeaza Metrorex. Practic, datoria catre Alstom va ajunge pana la 44 milioane de euro, reprezentand suma scadenta in cadrul contractului de intretinere a trenurilor de metru. Contractul de mentenanta a fost incheiat in 2003, pe o perioada de 15 ani, timp in care Alstom trebuie sa asigure serviciile de intretinere a trenurilor petru o suma estimata la 239,75 de milioane de euro. Ministrul Transporturilor de la acea vreme era Miron Mitrea.


http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-...publicitate.htm


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Oct 2010, 21:02
Post #734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asa si.....?

cine i-a pus sa intre in NATO , astea sint consecintele ,
aia cu graficul ar cadea , s-a incercat citeva zile si au sarit calatorii in sus , sa vedem in continuare , a vrut sa inceteze dar contractul e facut prea bine si nu le convine , si apropos nu se numeste Alstom Transportation ci Alstom Transport , Transportation e Bombardier ( Bombardier Transportation ) laugh.gif

This post has been edited by bygy007: 29 Oct 2010, 21:03


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 26 Apr 2011, 21:34
Post #735


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE
EXCLUSIV. România, teren minat pentru firmele franceze. Metrorex ar putea renunța la un contract de 239 milioane de euro cu francezii de la Alstom
Companiilor din Hexagon nu le mai merge deloc bine în România. Răceala relațiilor dintre președinții Traian Băsescu și Nicolas Sarkozy, precum și poziția oficială a Franței cu privire la intrarea României în spațiul Schengen par să aibă efecte și în mediul de afaceri

Companiilor din Hexagon nu le mai merge deloc bine în România. Răceala relațiilor dintre președinții Traian Băsescu și Nicolas Sarkozy, precum și poziția oficială a Franței cu privire la intrarea României în spațiul Schengen par să aibă efecte și în mediul de afaceri. După Colas, Vinci, GDF Suez sau EADS, și francezii de la Alstom sunt pe cale să piardă o afacere de proporții.
Contractul dintre Metrorex și Alstom, în valoare de 239 de milioane de euro, a fost semnat în 2004 și are o perioadă de 15 ani. În schimbul acestor bani, francezii se obligau să asigure mentenanța garniturilor de la Metrorex. În numai șapte ani de contract, firma a încasat deja circa 207 milioane de euro, "în condițiile unei marje de profit de circa 30%", au declarat pentru gândul surse din Ministerul Transporturilor.

Împinsă de la spate de Fondul Monetar Internațional (FMI), care a pus Metrorexul pe lista neagră a firmelor monitorizate, compania de stat încearcă acum să renegocieze termenii înțelegerii și să diminueze cheltuielile, Guvernul aprobând recent un memorandum în acest sens. "Există posibilitatea anulării contractului celor de Alstom", spune pentru gândul Gheorghe Udriște, directorul general Metrorex. "Ținta negocierilor actuale este să îi determinăm să accepte un profit rezonabil, de 5-10%. Deocamdată, nu vor să spună nici măcar cum se compune prețul ", precizează acesta.

Că intențiile statului sunt serioase o demonstrează și anunțul public al Metrorex care își manifestă intenția de a achiziționa servicii de reparare și întreținere pentru transportul feroviar și pentru alte echipamente, în valoarea de 693,31 milioane de lei (circa 169 de milioane de euro), fără TVA, în condițiile în care are deja un astfel de contract semnat cu Alstom.

Constructorii de la Colas, pe făraș

În 2008, francezii de la Colas câștigau o licitație de 224 de milioane de euro  și urmau să construiască o porțiune din Autostrada Soarelui între Cernavodă și Medgidia. Luna aceasta însă, ministrul Transporturilor a anunțat că statul român renunță la serviciile companiei. "Măsura a fost luată de către CNADNR ca urmare a refuzurilor repetate ale Colas de a continua execuția lucrărilor invocând diverse motive pentru a justifica întârzierile și având în vedere lipsa unei planificări și mobilizări corespunzătoare, precum și lipsa aprovizionării cu materiale", se arata într-un comunicat al CNADNR. Un alt motiv invocat de Anca Boagiu a fost reprezentat de pretențiile financiare suplimentare ale Colas. "Au solicitat costuri suplimentare importante, adică 16 milioane euro, în condițiile în care evaluarea consultantului arată că noul traseu costă cu cinci milioane euro mai puțin", spunea ministrul.

Vinci și GDF Suez au spus "pa" proiectelor românești

De altfel și companiile franceze au făcut pași înapoi pe piața autohtonă. În ultimul an, firme importante din Hexagon au părăsit afaceri mănoase din România. Consorțiul format din Vinci(Franța) și Aktor(Grecia) a renunțat la un contract de 1,5 miliarde de euro după ce câștigase licitația de construcție a tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov, invocând dificultăți în a găsi finanțare pentru proiect.
Nici GDF Suez nu s-a mai arătat interesată de proiectul, în parteneriat cu statul român și alți investitori, de construcție a reactoarelor nucleare 3 și 4 de la Cernavodă. "GDF Suez, RWE și Iberdrola au decis să nu continue participarea la proiectul nuclear Cernavodă. Incertitudinile economice și referitoare la piață care înconjoară acest proiect, având legătură mai ales cu actuala criză financiară, nu sunt compatibile cu cerințele de capital ale unui nou proiect de energie nucleară", se arăta într-un comunicat al celor trei grupuri energetice.


http://www.gandul.info/news/exclusiv-roman...-alstom-8183364

replica Alstom:

QUOTE
Alstom despre intentia Metrorex de a rezilia contractul: Am facut o propunere care ar duce la o economie de circa 12% pentru Metrorex
Compania Alstom este dispusa sa negocieze cu Metrorex reducerea pretului pentru serviciile de mententanta, a declarat pentru HotNews.ro, Gabriel Stanciu, director general al Alstom Romania. Potrivit acestuia, Alstom a transmis "o propunere care ar duce la economii semnificative, de circa 12% pentru Metrorex, reducere care ar putea fi facuta in anumite conditii". Gabriel Stanciu a facut aceste precizari ca urmare a informatiilor aparute in presa potrivit carora Metrorex ar putea renunta la un contract de 239 milioane de euro cu francezii de la Alstom.​​

Stanciu sustine ca nu vede niciun motiv pentru rezilierea contractului. "Noi ne-am facut treaba foarte bine. Nu vedem nicio problema aici. Nu ni se poate reprosa nimic, incercam sa avem o atitudine constructiva".

"Am luat act de dorinta Metrorex de a discuta aspecte contractuale (...)Am facut saptamana trecuta o solicitare prin care sa rezolvam aceasta problema. Acum asteptam raspunsul".

In ceea ce priveste pretul, directorul general al Alstom considera ca acesta a fost constant inca de la inceputul contractului. "Metrorex spune ca este prea scump. Mie mi se pare ca este prea ieftin", a precizat Stanciu. Potrivit acestuia, serviciile de intretinere costa 25 de lei pentru fiecare kilometru parcurs.

Stanciu a mai spus ca Metrorex mai are de platit catre Alstom o datorie de circa 40 de milioane de euro.

•Contractul de mentenanta a fost incheiat in 2003, pe o perioada de 15 ani, timp in care Alstom trebuie sa asigure serviciile de intretinere a trenurilor petru o suma estimata la 239,75 de milioane de euro. Ministrul Transporturilor de la acea vreme era Miron Mitrea.
•Daca ar fi ramas valabila suma estimata initial la 239,7 milioane de euro, Alstom ar fi avut de incasat circa 16 milioane de euro pe an. Insa, la contract s-au adunat o serie de acte aditionale si, in timp, suma a crescut tot mai mult ajungand in acest moment ca Metrorex sa plateasca peste 45 de milioane de euro pe an pentru intretinerea trenurilor. Vezi in documentul atasat cum se fac calculele pentru serviciile de mentenanta si cum s-a ajuns la concluzia ca pentru 2010, suma necesara se situeaza la nivelul de 199 milioane de lei.


http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-...ru-metrorex.htm

si cind te gindesti ca acest contract, ca atitea altele, a fost parafat de defunctul guvern nastase...e normal ca acum cei abonati la bani multi pe lucrari proaste sa urle ca pedeleul face si drege...


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Apr 2011, 21:46
Post #736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sint foarte multe aspecte aici si in principal banu luat de staf nu de muncitori , poate s-or gindi sa plece cine stie , dar eu NU CRED


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 30 Apr 2011, 23:59
Post #737


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 May 2011, 01:15
Post #738


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Asta iar s-a dezlantuit, sa muara safta sad.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 May 2011, 09:42
Post #739


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu le dau dreptate (desi nu lucrez acolo) ideea este ca s-au jmecherit si vor sa amine niste drepuri normale , mai ales cresterea de preturi din ultima perioada, este cam bataie de joc , acum nu stiu , ei vor sa scape de un contract pagubos facut de iliescu si nastase la intrarea rominiei in nato , si pe base l-a suparat sarcozy drept urmare cam incheie toate socotelile cu firmele franceze , sa vedem ce va mai urma

This post has been edited by bygy007: 1 May 2011, 09:43


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 2 May 2011, 12:19
Post #740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 2 May 2011, 13:27
Post #741


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(Markos @ 1 May 2011, 02:15)
Asta iar s-a dezlantuit, sa muara safta  sad.gif
*


Pe Safta a omorit-o anul trecut, acum lucreaza la Gherghina.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 2 May 2011, 15:33
Post #742


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Jur ca-i cea mai inutila creatura ever!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 May 2011, 21:36
Post #743


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(george_scala_2004 @ 2 May 2011, 13:19)
pina la urma ce face radoi ? face greva sau nu ?


*


din informatiile pe care le am pina acum DA


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 2 May 2011, 21:41
Post #744


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




la arabi? ohmy.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cocojambo
post 9 Jun 2011, 16:41
Post #745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 795
Joined: 4 May 06
From: Bucuresti




Nici nu stiu unde naiba sa scriu... Sa dea dracului drumu la ventilatie sau aer conditionat in vagoanele/trenurile alea ca MORI in ele de cald.

Toata iarna vajaiau alea de nu mai puteai de ele, acu sunt oprite.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.5dci 2006 - B-86-...
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Jun 2011, 19:40
Post #746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




vise erotice cu aerul conditionat laugh.gif , e doar ventilatie si chiar daca e data drumu daca in vagon nu este o anumita temperatura nu se simte

This post has been edited by bygy007: 9 Jun 2011, 19:40


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 1 Jul 2011, 10:56
Post #747


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE
Două noi stații ale metroului bucureștean, Jiului (Pajura) și Parc Bazilescu, au fost inaugurate, astăzi, în prezența premierului Emil Boc și a ministrului transportului, Anca Boagiu.

Cele două stații de metrou leagă Gara de Nord de cartierul Bucureștii Noi. Noua linie de metrou are o lungime de circa 2,6 kilometri.

Cu ocazia inaugurării liniei de metrou Jiului-Bazilescu, primul-ministru a declarat că Bucureștiul reprezintă o prioritate pentru Guvern în privința investițiilor în infrastructură

"Investiția de aici este dovada faptului că Bucureștiul reprezintă obiectiv prioritar de investiții, fie că vorbim de transporturi și de alte obiective prioritare. Guvernul are în plan continuarea lucrărilor la metrou, mă refer la cele două obiective mari prioritare Drumul Taberei și legătura cu Otopeniul. Unele dintre acestea vor fi demarate chiar anul acesta, astfel încât bucureștenii să aibă servicii de transport de calitate, la timp și cu costuri pe măsură", a declarat premierul Boc.

El a spus că Executivul a investit 80 milioane de euro în linia de metrou Jiului-Bazilescu.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/au-fost-de...rou-936197.html

apropo de declaratia micului Boc se pare ca a uitat ce a semnat:

QUOTE
Metropolitan transit
We will pass legislation by end-August to establish a new metropolitan trans
authority that will oversee Metrorex together with the above ground public
transport system in Bucharest (RATB). Another law will allow for tariff
adjustments (beyond inflation-indexing) in line with the strategic plan of
covering current expenditures through revenues and capital expenditures
through subsidies. Metrorex will diminish maintenance costs by at least
30 percent by end 2011.


Scrisoarea de intentie FMI

care va sa zica: transferam Metrorex la PRIMARIA lu' Oprescu da' le mai dam si bani ! nu, micule Boc, il transferi SI NU MAI DAI BANI !


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 1 Jul 2011, 11:20
Post #748


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Sunt curios cati zeci de ani ar fi durat pana finalizau 2.6km de metrou daca nu erau facute lucrarile in mare parte de pe vremea lu' Ceausescu. unsure.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2011, 12:07
Post #749


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




"cate zeci", bre! doh.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 1 Jul 2011, 12:12
Post #750


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




QUOTE(george_scala_2004 @ 1 Jul 2011, 11:56)
care va sa zica: transferam Metrorex la PRIMARIA lu' Oprescu da' le mai dam si bani ! nu, micule Boc, il transferi SI NU MAI DAI BANI !
*



de ce ma, lord of the links? Sa muara oprescu de ciuda ca nu poate dezvolta metroul?
Pana mea, banii pentru metrou sunt oricand utili, reduc multe alte costuri - trafic, motorina, timp, poluare, etc.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
44 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:53
Forum Renault