Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
![]() ![]() ![]() |
Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
ydaniel |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
||
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|||
Gheorghedracu |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Am impresia ca K&N face un filtru care se potriveste direct la Dacia (ma rog, Renault12). O alta companie care mai face filtre cu curgere libera e Redline si parca am vazut si la ei filtre asemanatoare cu cel de Dacie.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#243
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
adica vrei sa zici unul de pus direct in carcase metalica nu;)?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
mihaipop |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 8 March 06 From: Satu Mare ![]() |
Mai fratilor am citit toate posturile de pe acest topic,toate avantajele si dezavantajele si tot la concluzia asta am ajuns ca totusi se merita filtru sport.Si stiti si voi cum e cand te apuci sa citesti tot felul de idei si proiecte la un moment dat iti trec si tie prin cap niste idei care mai de care.Tot asa am patit si eu.Daca s-ar pune 2 filtre de aer pe masina ce efect ar avea ?
Repet aceasta este doar o idee,nu incepeti cu tot felul de critici si comentarii la adresa mea ![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo
- sm-63-big
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#245
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cum 2 filtre?
la 2 carburatoare da:) dar la unu nu ai cum>sau in serie? de fapt se folosesc la unele utilaje unul cu ulei si altul cu site. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
kristalloz |
![]()
Post
#246
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
care-i scopul sa pui 2?
|
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Buna intrebare, buna idee!
Daca sunt puse in serie adica aerul este filtrat de primul apoi de al doilea obtii o filtrare mai buna, si o rezistenta mai mare la intrarea aerului. Daca sunt in paralel, adica aerul este filtrat in acelasi timp de amandoua ca si cum ar fi un filtru cu suprafata mai mare, obtii aceeasi rezistenta de franare a aerului, poate mai mica in turatii mai mari, dar lungesti timpul de schimbare a filtrelor, avand o suprafata dubla de filtrare. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
kristalloz |
![]()
Post
#248
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
si iti trage motorul mai greu aer... cand noi de fapt vrem sa traga cat mai rece si cat mai usor...
in fine... vlad_4tuning... poza promisa... ![]() HPIM0049.jpg urmeaza sa iau niste tub de alu sa il fac cum trebuie asta fiind doar o metoda "rapida" ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
aly |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Cu ce ai lipit alea?
Sunt de tabla sau de cauciuc? Se schimba zgomotul? |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
mihaipop |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 8 March 06 From: Satu Mare ![]() |
img_1577_3.jpg ( Size: 12.73k )
Number of downloads: 659
Eu ma refer si la design,in primul rand ca as vrea sal pun undeva in bara de protectie fata ca sa prinda aer rece(doar daca din punct de vedere tehnic functioneaza cum trebuie ![]() ![]() Edit:Am corectat textul ca unii au inteles gresit ce am vrut sa spun This post has been edited by mihaipop: 4 Oct 2006, 19:57 |
--------------------
Daewoo
Cielo
- sm-63-big
|
|
kristalloz |
![]()
Post
#251
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
@aly:
nu sunt lipite cu nimic... sunt doar coliere... suna bine... mai ales cand e motorul in sarcina... daca ai si toba misto... eventual fara site... suna foarte ok! ![]() @mihaipop: cati ani ai? de unde ai ideeile astea? ![]() daca pui doua filtre in serie... iti trage masina mai greu... pricepi? si daca pui filtrul prea jos :"in bara de protectie"... strangi tot praful de pe strada... si trebuie sa-l schimbi tot la 2 saptamani... |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
mihaipop |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 8 March 06 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(kristalloz @ 4 Oct 2006, 18:49) @mihaipop: cati ani ai? de unde ai ideeile astea? ![]() daca pui doua filtre in serie... iti trage masina mai greu... pricepi? si daca pui filtrul prea jos :"in bara de protectie"... strangi tot praful de pe strada... si trebuie sa-l schimbi tot la 2 saptamani... Cand am postat am zis ca este doar o idee si am intrebat ce efect ar avea 2 filtre (in paralel mai precis).Dupa cum am mai zis si pe alte topicuri sunt destul de afon in mecanica,recunosc. Iarasi cu montatul undeva in bara de protectie a fost un exemplu nu un lucru concret care l-as pune neaparat in aplicatie.In bara ar merge ca design dar din pacate cum ai zis si tu nu merge din cauza prafului prea mult. Apropo de varsta. Am 21 casatorit si un am un baiat de 8 luni ![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo
- sm-63-big
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#253
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
e deja o moda cu romcarbonu pus asa:) da ia foc usor:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
kristalloz |
![]()
Post
#254
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
sa-ti traiasca copilasul... nu eram nici ironic, nici nervos... chiar daca asa paream dupa cele scrise in post!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#255
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Da, cred ca am vazut in catalogul K&N un filtru cilindric care s-ar putea folosi direct in carcasa Daciei 1300.
Efectul a doua filtre in serie nu ar fi decit ingreunarea respiratiei motorului. Diametrul particulelor care trec ar fi acelasi, pentru ca acesta e controlat de diametrul porilor filtrului nu de cite filtre trebuie traversate. In paralel, motorul ar respira mai bine, filtrarea ar fi aceeasi (diametrul granulelor retinute, etc). Ambele versiuni, si orice schimbare de filtru de aer in general produce efecte in rezonanta coloanei de aer in admisie/evacuare. Asta are doua efecte. Unul este zgomotul dat de aer supt in motor care rezoneaza in admisie. Acest zgomot e greu de controlat fara compromisuri neconvenabile, motiv pentru care multe masini au gura de tras aer cit mai departe de habitaclu, de preferinta undeva in peretele anterior al compartimentului motorului. Daca racordul de cauciuc este eliminat, sau se recurge la o cutie (a filtrului) care trage aer de sub capota, e aproape imposibil sa elimini zgomotul (suieratul mai ascutit cau mai plat) care apare. Un al doilea efect este cel de rezonanta cu coloana de aer din evacuare. Aerul admis si cel evacuat (ma rog, gazele evacuate) se "trag-imping" reciproc. Acest efect contribuie la golirea eficienta a motorului de gaze arse si umplerea eficienta cu amestec carburant. Daca frecventa de rezonanta a evacuarii/motorului/admisiei nu este bine cunoscuta, si se lungeste sau scurteaza gresit una din componentele traseului, efectul de mai sus devine ineficient. Un exemplu clasic este cel al carburatoarelor mari (WEBER, Dellorto, samd) care folosesc ''trompete" pentru obtinerea rezonantei necesare, si tevi de esapament (de obicei doar o teava fara filtre) de lungimi acordate, astfel incit admisia/evacuarea sa fie aduse la maxim de eficienta ATENTIE! in plaja de putere maxima a motorului. De exmplu, unmotor modificat sa obtina puterea maxima la turatii mari foloseste trompete scurte si esapament direct, scurt, un motor cu banda mai larga de putere (deci care incepe mai jos in turatie) foloseste trompete lungi si evacuare mai lunga. UNeori filtrul de aer este eliminat pur si simplu si se folosesc "ciorapi" de burete sau pur si simplu nimic. Aceasta rezonanta este ceea ce da zgomotul imbatator al carburatoarelor mari care ne innebuneste pe toti, inexistent la motoarele cu injectie. Bineinteles, impreuna cu un ax cu came cu "overlap'' (nu stiu sa traduc) - durata? mare (300de grade de exemplu). This post has been edited by Gheorghedracu: 5 Oct 2006, 06:35 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#256
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
kristalloz, nu stiu daca solutia ta de amplasare a filtrului e cea mai buna.
Normal, gatul de lebada are o pozitie perpendiculara pe axa longitudinala a motorului. Prin asezarea oblica adoptata de tine, traseul optim al vartejul de aer ce intra in difuzorul carbului este deviat. De preferat ar fi fost ca pozitia racordului (gatului de lebada) sa ramana neschimbata... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#257
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cel mai bine e in spatele farurilor:0 dar si acolo s-ar putea sa traga apa
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
kristalloz |
![]()
Post
#258
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
mutley, am scris ca vreau sa-l inlocuiesc cu tub de alu... dar deocamdata e ok si asa
![]() This post has been edited by kristalloz: 7 Oct 2006, 00:59 |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
GTX |
![]()
Post
#259
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
eu cred ca 2 filtre puse in paralel e o idee mai buna decat 1 sau 2 in serie,daca cu un filtru volumul de are este absobit in motor printr-o suprafata mai mica ,cu 2 se filtreaza mai bine si acelasi volum de aer intampina o rezistenta mai mica pt ca volumul de aer se imparte in 2 pe fiecare filtru...asta e parerea mea ,numi dati in cap daca gresesc.
![]() |
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
rs44 |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 26 July 06 From: "Bucuresti si juma Bacau" ![]() |
Am o intrebare: care filtru de aer este mai bun, cel de 1300 standard sau cel rotund dar mai scurt(nu ma refer la cel oval)??
This post has been edited by rs44: 21 Nov 2006, 12:18 Attached thumbnail(s) normal_IMAG0036.jpg ( Size: 78.94k ) Number of downloads: 1058 DSC00436.JPG ( Size: 279.06k ) Number of downloads: 1131 |
--------------------
rs4
audi/B B B B B
B
- B m.s.p.
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
filtre pt toti: http://whttp://forums.roadfly.com/forums/p.../4959457-1.html si http://www.max-boost.co.uk/max-boost/image...filter_test.htm
concluzia o trageti singuri This post has been edited by madmaxtata: 21 Nov 2006, 13:16 |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
RedLabel |
![]()
Post
#262
|
![]() Google-ist pe forum Group: Members Posts: 84 Joined: 27 October 06 From: Brasov ![]() |
Waaa...ce mai luceste motorasul ala ... e de vanzare?
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1310 din`96
- TL 02 VGY
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#263
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
care ? cel alb;) e facut pt vanzare;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#264
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
pentru rs 44 : dintre cele doua modele de filtru de aer de dacia cel mai bun este cel cu carcasa de tabla(rotund) !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
QUOTE(madmaxtata @ 21 Nov 2006, 13:15) filtre pt toti: http://whttp://forums.roadfly.com/forums/p.../4959457-1.html si http://www.max-boost.co.uk/max-boost/image...filter_test.htm concluzia o trageti singuri QUOTE One thing that does stand out is the fact that all the induction kits seem to offer similar performance gains, of around 13 - 14 bhp. oare cand o sa pricepeti ca la un motor aspirat filtru sport da fix 0 cp? terminati cu iluziile,cp nu se scot asa usor.. |
--------------------
x
y
2009
|
|
SiloS |
![]()
Post
#266
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
La un motor V8 de 5.7 L un filtru de aer sport poate da 10 cai , dar la dacie
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#267
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
la dacie 0,25 cp;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sefu_alx |
![]()
Post
#268
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
deaia zicea cineva ca e bine sa pui 2-3 filtre..poate te faci de un calut
|
--------------------
x
y
2009
|
|
SiloS |
![]()
Post
#269
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
2-3 filtre , 1 calut , mai pui si evacuare cu 8 capete , faci 1300 mai tare ca loganu' .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
rs44 |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 26 July 06 From: "Bucuresti si juma Bacau" ![]() |
QUOTE(sobolan @ 23 Nov 2006, 00:31) pentru rs 44 : dintre cele doua modele de filtru de aer de dacia cel mai bun este cel cu carcasa de tabla(rotund) ! mersi de raspuns...dar QUOTE(rs44 @ 21 Nov 2006, 12:40) Am o intrebare: care filtru de aer este mai bun, cel de 1300 standard sau cel rotund dar mai scurt(nu ma refer la cel oval)?? nu ma refer la cel oval This post has been edited by rs44: 23 Nov 2006, 23:52 |
--------------------
rs4
audi/B B B B B
B
- B m.s.p.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2025 - 17:25 |