Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
Ice_2k |
![]()
Post
#961
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|||
Ninos |
![]()
Post
#962
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
Ca sa infirm mitul conform caruia un Logan 1,4 ar bate un TDI 1,9 cod motor ALH de pe Octavia 1 iata doua teste de accelerare cu aceste masini. Loganul este al meu (sint cam dezamagit de ce poate) iar Octavia era in probe. Testul s-a desfasurat pe A1 pe la Km 22 cu deosebirea ca testul cu Loganul sa desfasurat din directia Pitesti-Bucuresti iar cu Octavia de la Bucuresti-Pitesti ( am impresia ca drumul are ceva panta in zona aceea pe directia Buc-Pitesti.
Nu s-a putut realiza in aceiasi zi testul dar asta are o importanta mai mica (temperatura exterioara si presiune atmosferica). Logan: Saturday,10,March,2007,14:52:01 OBD Metric units 0 to 100 km/h: 15.8 +- 0.97s 400m: 20.1 +- 0.98s, @77 km/h 1-100 km/h: 16.0 +- 0.97s 200 meters: 12.3 +- 0.96s, @87 km/h US Units 0 to 60 mph: 14.6 +- 0.98s 1/4 mile: 20.3 +- 0.98s, @45 mph 60-90 mph: 660 feet: 12.4 +- 0.97s, @55 mph Time(s) km/h m 0.00- 0.0- 0.0 0.48- 12.0- 0.8 0.96- 21.0- 3.6 1.44- 22.0- 6.5 1.92- 25.0- 9.9 2.40- 33.0- 14.3 2.88- 37.0- 19.2 3.37- 41.0- 24.7 3.87- 43.0- 30.7 4.36- 46.0- 37.0 4.86- 50.0-- 43.9 5.36- 54.0- 51.4 5.85- 57.0- 59.2 6.33- 60.0- 67.2 6.81- 63.0- 75.6 7.29- 66.0- 84.4 7.77- 69.0- 93.7 8.25- 71.0- 103.1 8.73- 73.0- 112.9 9.21- 76.0- 123.0 9.71- 77.0- 133.5 10.20- 79.0- 144.3 10.69- 80.0- 155.2 11.17- 82.0- 166.2 11.65- 84.0- 177.4 12.13- 86.0- 188.9 12.61- 88.0- 200.6 13.10- 90.0- 212.9 13.58- 92.0- 225.2 14.06- 94.0- 237.7 14.55- 96.0- 250.8 15.05- 97.0- 264.3 15.55- 98.0- 277.9 16.05- 100.0- 291.6 16.53- 102.0- 305.2 17.01- 101.0- 318.7 17.49- 100.0- 332.0 17.97- 97.0- 345.0 18.45- 92.0- 357.3 18.94- 88.0- 369.3 19.42- 83.0- 380.3 19.90- 77.0- 390.6 20.40- 71.0- 400.5 20.90- 70.0- 410.3 Octavia: Monday,19,February,2007,15:02:19 Control Module Part Number: 038 906 012 HA Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922 Metric units 0 to 100 km/h: 14.1 +- 0.69s 400m: 18.9 +- 0.69s, @112 km/h 01-100 km/h: 14.2 +- 0.69s 200 meters: 12.1 +- 0.72s, @92 km/h US Units 0 to 60 mph: 13.0 +- 0.70s 1/4 mile: 19.0 +- 0.71s, @70 mph 60-90 mph: 660 feet: 12.1 +- 0.72s, @58 mph Time(s) km/h m 0.00- 0.0- 0.0 0.36- 4.0- 0.4 0.72- 9.0- 1.3 1.08- 14.0- 2.7 1.44- 19.0- 4.6 1.80- 25.0- 7.1 2.16- 30.0- 10.1 2.52- 32.0- 13.3 2.86- 38.0- 16.9 3.19- 40.0- 20.5 3.51- 43.0- 24.3 3.83- 45.0- 28.3 4.15- 48.0- 32.6 4.47- 51.0- 37.2 4.79- 54.0- 42.0 5.12- 57.0- 47.1 5.46- 59.0- 52.8 5.82- 62.0- 58.9 6.17- 63.0- 65.1 6.53- 65.0- 71.6 6.88- 66.0- 78.0 7.24- 68.0- 84.8 7.60- 70.0- 91.8 7.96- 72.0- 99.0 8.32- 74.0- 106.5 8.68- 76.0- 114.1 9.04- 78.0- 121.9 9.40- 80.0- 129.9 9.77- 82.0- 138.1 10.13- 84.0- 146.5 10.49- 86.0- 155.1 10.85- 88.0- 164.0 11.21- 90.0- 173.0 11.57- 91.0- 182.1 11.93- 92.0- 191.3 12.29- 94.0- 200.7 12.65- 95.0- 210.2 13.00- 96.0- 219.6 13.34- 97.0- 228.6 13.66- 98.0- 237.4 13.97- 99.0- 246.0 14.30- 100.0- 255.1 14.62- 102.0- 264.1 14.94- 103.0- 273.3 15.28- 104.0- 283.2 15.63- 105.0- 293.3 15.98- 106.0- 303.8 16.34- 107.0- 314.3 16.70- 109.0- 325.2 17.06- 110.0- 336.2 17.42- 111.0- 347.4 17.78- 112.0- 358.6 18.14- 112.0- 369.7 18.49- 113.0- 380.7 18.82- 112.0- 391.0 19.15- 112.0- 401.3 19.50- 112.0- 412.1 Pt ambele masini s-au luat cele mai bune rezultate. Pe 400 de metri , in cazul Loganului, nu este relevant rezultatul pt ca nu sa mai accelerat in continuare dupa atingerea vitezei de 100 Km/h . Conditiile de drum nu au mai permis acest lucru. Acuratetea rezultatelor acestor teste este data de precizia senzorului de viteza vehicul . Ambele masini au fost conduse de mine si cu siguranta un profesionist ar fi scos rezultate mai bune dar ,in mod sigur, nu 13 s cum da fabrica pt Logan. Asta este vrajeala curata ![]() Ca o constatare personala : Loganul "sufera" de un avans la aprindere mic la sarcina totala. A se vedea fisierul atasat cu inregistrarea parametrilor de functionare ai motorului in diferite regimuri de sarcina si turatie. In cazul unui cip-tuning acesta ar fi singurul lucru pe care as vrea sa-l cresc cam cu 10 grade. Edit Se pare ca nu pot atasa fierul cu extensia xls si nici arhivat nu merge asa ca o las balta. Numai bine! This post has been edited by Ninos: 10 Mar 2007, 16:52 |
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
sebi4fc |
![]()
Post
#963
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 13 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Frate cum ai scos tu 15,8s de la 0-100 nu te inteleg pai eu am filmulet cu bordu la 1,4 meu 2 persoane in masina si am scos undeva intre 13,5-14 .
intra pe mine pe Y.M--sebi4fc--- si itzi trimit filmu. sa zicem ca nu o fi 13s cum zice uzina da nici 15.8s cat ai scos tu. |
--------------------
logan
preferance 1.4MPI-verede cameleon
2005
- cj 82 ebi
|
|
siadimet |
![]()
Post
#964
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 October 05 From: buzau ![]() |
deci,cu logan de 1,4 stock scoti 13 sec,dar daca iti e aminte,adica sa ii dai cum trebuie,iar cu cel de 1,6 scoti 11,5,exact cum da la carte.eu la ultimele teste,cu loganul de 1,6 putin modificat scoteam sub 10 sec
|
--------------------
dacia/bmw
logan/525
2005/2003
- if-01-ddz/bz-20-sia
|
|
sebi4fc |
![]()
Post
#965
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 13 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Siadimet iti dau dreptate .
![]() |
--------------------
logan
preferance 1.4MPI-verede cameleon
2005
- cj 82 ebi
|
|
Ninos |
![]()
Post
#966
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
Testul este facut cu Vag-Com pe conectorul de diagnoza in modul OBD.
Daca te uiti bine are 13,1 s dar la 90 Km/h . La aceasta viteza citita din datele furnizate de ECU viteza afisata este intradevar 100Km/h. Aceasta diferenta de 10 Km/h se mentine pe toata plaja de viteza. La Octavia exista aproximativ aceiasi diferenta intre indicatia din datele livrate de ECU si cea afisata de vitezometru. Gurile rele zic ca si pe GPS ar exista aceiasi diferenta ![]() In cadrul testului nu intervine eroarea umana, efectiv dai start si te ocupi de condus masina. Programul incepe automat cronometrarea in momentul in care a venit primul impuls de la VSS. Octavia are un demaraj declarat de constructor de 13s si se apropie cel mai mult de aceasta valoare. Din pacate nu acelasi lucru pot spune despre Logan. Numai bine! PS. Loganul este al meu si Seat-ul din semnatura al sotiei. Nu are rost sa fac un raport comparativ intre cele 2 pt ca as fi impotriva tuturor celor de pe aici. PS2. Rezultatul pt Logan este obtinut in al VI-lea test in care am reusit sa schimb cu 100 rot/min inaintea limitari.Daca prindeam o limitare rezultatul era dezastruos. This post has been edited by Ninos: 10 Mar 2007, 19:52 |
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#967
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai nici nu ai ce compara, ca sunt masini din clase diferite de pret
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ninos |
![]()
Post
#968
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
Spuneam pe undeva pe aici ca ,,,, clapeta de acceleratie nu se deschide complect la apasarea pedalei de acceleratie la maxim. Pe tester valoarea este de 85 % . Am rezolvat in mare parte acest lucru ajustind "umarul" care limiteaza mecanic deschiderea clapetei (corpul clapeta). Acum am 96,7 % si parca s-a schimbat in bine comportamentul motorului mai ales in acceleratii partiale (stiu ca pare ciudat dar asa este).
In urma testelor de drum se confirma si la Logan faptul ca ECU da un avans mic la sarcina totala si acceleratie in "blana". La 4200 Rot/min avansul este de numai 22-24 grade . Cred ca un 35-37 grade ar fi optim pt Logan (bineinteles cu cresterea emisiilor de NOx ). Avans mic apare la orice turatie daca se accelereaza in "blana" asa ca este de preferat sa "o iei cu binisorul" si obtii o repriza mai buna. Concluzia: se impune un tuning software dar momentan nu posed interfata cu care sa citesc acest ECU pe conectorul de diagnoza ![]() Numai bine! PS Testul cu Octavia a fost pus ca sa se termine odata cu comparatiile inutile si sa ne vedem de "ligheanele" noastre ![]() |
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
klaus |
![]()
Post
#969
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pe ce tester se indica o deschidere de 85%?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ninos |
![]()
Post
#970
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
Vag-Com 607.3 in mod OBD. Acelasi rezultat si pe Scan Tool (interfata cu Elm 323).
Acest lucru se vede si "ochiometric". Clapetei ii mai trebuiesc 15 grade rotire ca sa ajunga la verticala. This post has been edited by Ninos: 11 Mar 2007, 22:37 |
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
bj |
![]()
Post
#971
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(siadimet @ 10 Mar 2007, 19:10) ce inseamna putin modificat si, de asemenea, ce inseamna sub 10 secunde? QUOTE(Ninos @ 10 Mar 2007, 19:47) Aceasta diferenta de 10 Km/h se mentine pe toata plaja de viteza. La Octavia exista aproximativ aceiasi diferenta intre indicatia din datele livrate de ECU si cea afisata de vitezometru. Gurile rele zic ca si pe GPS ar exista aceiasi diferenta ![]() Asa este. Diferenta apare si pe GPS. La masina mea o pot vedea si pe meniul (ascuns) de la climatronic. E vorba de un meniu (rudimentar sau primar) de diagnoza care devine disponibil la o anumita combinatie a tastelor de la climatronic. Nu va spun cum face detectoru' de radar atunci cand ma joc cu nervii politistilor la 1-2 km/h sub limita de viteza legala + 10 km ![]() |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
newcommer |
![]()
Post
#972
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 March 07 ![]() |
am si eu o intrebare ........ am vaz miturile din raliuri cu logan de 1.4 cu 210 hp dar la un 1.6 16v pus cu kit de supraalimentare ...cip nou ..... valve de presiune si tot ce mai are loc sub capota si incape in 8000 eur ......daca as pune asa ceva pe el ....ce anume ar mai trebui sa schimb la motor ..... adica pe scurt ...toate kkturile pe care le vrea un copil fitzos de bogatan (ex in general
![]() |
--------------------
dacia
logan
2006/1.4 laureate +
- tm28dum
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#973
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
inainte sa postezi, ai citit vreo pagina din acest topic?
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
l@u |
![]()
Post
#974
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Nu cred ca altfel macar scria corect !
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
silviu_79 |
![]()
Post
#975
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 1.252 Joined: 27 June 06 ![]() |
klaus: confirm deschiderea acceleratie la doar 80-85% nu mai stiu exact.
date conform DDT |
--------------------
mazda
3
2007 ...::zoom - zoom::...
|
|
klaus |
![]()
Post
#976
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ake 11 |
![]()
Post
#977
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 16 Joined: 29 April 06 ![]() |
QUOTE(silviu_79 @ 18 Mar 2007, 20:28) DDT, ce e ala? vorbiti fratilor sa inteleaga toti! Eu am auzit de DTT dar e cu totul alceva(cred) Se dadea odinioara pe cainii cu purici, parca! Dar DDT? Si pana la urma ce aveti cu clapeta? Daca asa o fi la toate, poate ca asa trebuie , doar nu cumva credeti ca sunt toate defecte! |
--------------------
renault clio
1,4 16v
2005-extreme
|
|
klaus |
![]()
Post
#978
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
DDT = Deee Diagnostic Tool
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#979
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Un fel de .... Electric and Electronic System Diagnostic Tools
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ake 11 |
![]()
Post
#980
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 16 Joined: 29 April 06 ![]() |
QUOTE(klaus @ 18 Mar 2007, 21:30) Klaus , daca imi spui de la ce vine primul ``D``si ce urmeaza dupa ``T`` , ai castigat! ``seara in peco AGIP``langa POLI`` iti spune ceva? Dar tot sunt curios de unde-l ai?Sau nu-l ai? Cu franceza tehnica cum te descurci? ![]() O saptamana buna tuturor! |
--------------------
renault clio
1,4 16v
2005-extreme
|
|
B 45 GAO |
![]()
Post
#981
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
DAP!Fratilor vad ca nu mai tine!Am citit tot ce era de citit despre tuningul pt mototrul de logan si vad ca nu prea ai ce sa pui pe ele.M-am interesat de turbo,etc si nimic in bani rezonabili.Spun rezonabil 2000 euro.Peste 3800 euro poti sa gasesti ceva prin romania.Daca cineva stie ceva ce nu stiu eu il rog sa ma uimeasca!
Intrebare: care sunt demersurile care trebuiesc facute pentru a trece motor diferit de renault in talon si cam de cati bani vorbim pentru aceasta legalizare Multumesc anticipat pentru raspunsuri! This post has been edited by B 45 GAO: 20 Mar 2007, 20:13 |
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#982
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Crezi ca isi da seama nenea garcea ce ai matale in motor ... eu zic ca nu ... asa ca nu va mai ganditi la omologari ... treceti la fapte.
|
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#983
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Hai sa mai zic si eu de motoare impinse spre extrem cum a spus si STI de al lui ... ieri impreuna cu STI ne-am bagat sa reglam tachetii si surpriza ... 2 arcuri de la supapele de evacuare 3 si 4 rupte ... probabil de la axul prea agresiv ... si turatie
![]() |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
ake 11 |
![]()
Post
#984
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 16 Joined: 29 April 06 ![]() |
QUOTE(Darkyro77 @ 21 Mar 2007, 08:36) Hai sa mai zic si eu de motoare impinse spre extrem cum a spus si STI de al lui ... ieri impreuna cu STI ne-am bagat sa reglam tachetii si surpriza ... 2 arcuri de la supapele de evacuare 3 si 4 rupte ... probabil de la axul prea agresiv ... si turatie ![]() de la DACIA SUPER NOVA incoace( incepand cu motorul E7J) ,nu am mai auzit de ``REGLAJ de TACHETI`` , pe simplu motiv ca nu mai intra in componenta motorului! Ce ati reglat voi, nu stiu, dar pentru niste impatimiti ai tuning-uri-lor si chiptuning-uri-lor ,care fac masurari de parametri cu DTT-ul 1977( greseala e intentionata), pentru ca nu se deschid clapetele 100% , trebuia sa stiti ca atunci cand se schimba o axa cu came cu o alta , la care difera si fazele si inaltarile , SE SCHIMBA si ARCURILE!!!!( oare de ce?) ![]() Ceea ce poate nu stiti , este ca de regula la motoarele impinse prin procedee mecanice , revizia se face mult mai des , iar fiabilitatea-i intereseaza pe piloti doar pe parcursul unui campionat ( 10 etape a cate max.400 km etapa)in fine max. 5000 km!etc. etc.etc. Dar pentru inceput e bine si asa! ![]() O seara buna tuturor! |
--------------------
renault clio
1,4 16v
2005-extreme
|
|
RS/STI |
![]()
Post
#985
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 February 07 ![]() |
Axa cu came pe care o are Darkyro77 este o axa cu came pentru o electronica de serie pentru care nu trebuie schimbate arcurile de la supape iar tachetii se regelaza altfel pentru ca sunt alte deschideri . Pentru motoarele de 1.4 si 1.6 8v se regleaza tachetii la 20.000km. Atunci cand tachetii sunt stransi prea tare masina nu mai trage, e diferenta mare . Se pot regla tachetii si pentru un motor de serie sa fuga mai tare putin , dar se aude la ralati un zornait usor ca de tacheti. Ce am eu pe masina acum este maximul care se poate cu tacheti hidraulici ( 16v) pentru care trebuie schimbata electronica. Acum cateva zile am probat o elecronica de Clio euro 1 putin modificata masina merge bine bine pana la schimbarea treptei a V-a . treptele inferioare au devenit foarte scurte
![]() ![]() This post has been edited by RS/STI: 22 Mar 2007, 09:03 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- dreptunghiular
|
|
klaus |
![]()
Post
#986
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ake 11 se refera la faptul ca de la DSN incoace tachetii (tijele de actionare) nu mai sunt, si axul cu came actioneaza direct culbutorii.
Care sunt fie cu rulmenti patrati ca la DSN, fie cu patina ca la SLZ si LGN |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ake 11 |
![]()
Post
#987
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 16 Joined: 29 April 06 ![]() |
``iar tachetii se regelaza altfel pentru ca sunt alte deschideri ``
SA LAMURIM odata pentru totdeauna: Nu aveti ce TACHETI sa reglati!!!( pentru ca nu are) Arcurile la supape se calculeaza pentru fiecare axa in parte( chiar daca are alte ``deschideri``!) DESCHIDERI inseamna alte faze , alte inaltari pe came sau ambele!=deci trebuie si alte arcuri( poate chiar duble,ca sa dispara fenomenul de........a).d`aia se rup! In ceea ce priveste treapta aVa este o alta problema care ( iarasi pentru impatimiti nu este admisa) vad ca nu se cunoaste ! Treapta in care se obtine viteza maxima este treapta cu PRIZA directa, adica treapta a patra!Viteza maxima se obtine la valoarea puterii maxime . Deci nu cautati sa obtineti viteza maxima mai mare in treapta aVa in urma unui chiptuning , fie el si de DIM, sau pe un calculator negru ( la 16V) ![]() Daca aceasta din urma se modifica , ( deplaseaza) in plan vertical unde va taia curba strazii aceasta curba? Pentru a se putea verifica cresterea vitezei maxime, in urma unui tuning de motor este necesara si inlocuirea raportului de pe treapta aVa( de regula se pune unul mai mare), sau mai simplu in treapta a patra daca se scoate limitarea de turatie( adica motorul poate sa impinga priza directa catre alte regimuri , adica spre regimurile unde acum este situata puterea maxima!) De aia primele patru trepte ti se par scurte ,si cand dai aV a ``se pune in unghii`` , cu toate ca esti cu piciorul in blana! O seara buna tuturor ![]() |
--------------------
renault clio
1,4 16v
2005-extreme
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#988
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(newcommer @ 18 Mar 2007, 19:40) am si eu o intrebare ........ am vaz miturile din raliuri cu logan de 1.4 cu 210 hp dar la un 1.6 16v pus cu kit de supraalimentare ...cip nou ..... valve de presiune si tot ce mai are loc sub capota si incape in 8000 eur ......daca as pune asa ceva pe el ....ce anume ar mai trebui sa schimb la motor ..... adica pe scurt ...toate kkturile pe care le vrea un copil fitzos de bogatan (ex in general ![]() Hayabusa curata loganu asta de raliu. Si daca vrei sa-i faci tuning pe langa motor, pune-i inca unul. ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
RS/STI |
![]()
Post
#989
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 February 07 ![]() |
Nu se regleaza tachetii......hmmmm.....corect, se regleaza culbutorii
admisie evacuare clearance [cl] 0.15mm 0.15mm duration [0.1mm+cl] 254° 254° duration [1.0mm+cl] 217° 217° valve lift [cl=0] 10.20mm 10.20mm REQUIRED PARTS cam lift 5.95mm 5.95mm peak angle 110° 110° followers: O.E.M. timing [1.0mm+cl] -2/39° 39/-2° retainers: O.E.M. lift at TDC [cl=0] 0.95mm 0.95mm Legat de treapta a V-a , am avut alt calculator inainte facut de un baiat din bucuresti si tragea bine in treapta a V-a , a ajuns la 6000r/min nu se simtea o diferenta prea mare intre trepte cum simt acum , fiind vorba de treptele a IV si V This post has been edited by RS/STI: 23 Mar 2007, 08:05 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- dreptunghiular
|
|
newcommer |
![]()
Post
#990
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 March 07 ![]() |
danny_bb
ar merge ideea numai ca nu prea mai e loc ![]() |
--------------------
dacia
logan
2006/1.4 laureate +
- tm28dum
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 12:14 |