DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> regulator gpl, intrebare despre reglaj

krapcarasu
post 19 Dec 2010, 17:18
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




scoate diuza si refa reglajele, aia te incurca; nu conteaza nr de ture, sa mearga bine

<span class='edit'>19 Dec 2010, 18:19:</span>
bujiile nu trebuie sa fie negre, fa tot posibilul sa pornesti direct pe gaz

This post has been edited by krapcarasu: 19 Dec 2010, 17:20


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 19 Dec 2010, 20:52
Post #122


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




pai hai sa iti spun de ce am lasat diuza:
asta vara imi lua 15% (la reglajul cu relantiul inchis complet) cu diuza, si spre 18% fara diuza, deci m-am gandit sa las diuza. era pusa default din service.
totusi dupa ce am citit topicul cu reglajul lui ph-o8-boa am incercat si fara diuza, iti dai seama ca mi-a trecut prin cap (am crezut ca bujiile se afuma si ca nu prea vine aer la benzina).
Dupa reglajul de relanti, reglajul de sarcina nu pot sa il fac, deoarece de nas si cu el deschis aproape de maxim.
Intrebare: la -7-8 grade (so...cu minus) imi e treama sa pornesc direct...imi e teama la garniturile alea mari sa nu se crape..oricum o pornesc pe benzina, porneste bine, se tureaza un pic ca e rece rau, mere bine 2-3 sec, dupa aia incepe sa balbaie (prea multa benzina ) si o trec intr-un minut pe gpl si merge fara balbaieli. NU SE BULESC GARNITURILE DACA SE RECOMANDA SA COMUTI GPL CAND E MOTORUL UN`PIC CALDUT? SI NU SE CONSUMA TRIPLU GPL PANA SE INCALZESTE MOTORUL?...adica cred ca atunci ajunge deja in stare lichida nicidecum gaz.si imi e teama sa nu sar de 30 ca atat mi-ar trebui biggrin.gif


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 19 Dec 2010, 21:36
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




zii intai ce motor ai ca nu inteleg, motoras pas cu pas si delco? Eu vad doua variante pt aia 4 km: pui bujii mai reci ,scoti diuza si mergi doar pe benzina- oricum e mai ieftin decat 24% pe gaz
sau maresti mult gaurile in diuza si reglezi sa pornesti si sa mergi doar pe gaz


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 19 Dec 2010, 23:53
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




nu ai ce sa reglezi daca bujiile sunt totdeauna negre...dupa ce ai comutat pe gpl scoate bujiile dai cu peria de sarma si cu smirghel cum trebuie si porneste de pe gaz ca este deja cald vaporizatorul.si atunci afuma bujiile?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 20 Dec 2010, 09:33
Post #125


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




nu...hai sa clarificam:
- este vorba de o admisie cu carburator cu injectie monopunct monomotronic= identic dacia injectie.
- instalatia de gpl are pe traseul de gaz din vaporizator pana la carburator are un robinet automat pas cu pas care ar trebui sa inchida si sa deschida automat in functie de turatie, temperatura, etc. urmat apoi de un surub de debit clasic cum are tot omul de il poti regla manual. (am incercat si cu acest robinet deschis complet sperand sa controleze cel automat totul,dar este acelas consum)
baiul mare este ca si benzina cred ca consum multicel in conditiile astea, mai ales ca la destinatie motorul nu ajunge la temperatura normala de lucru...fac 10 min.
- atat mi`ar trebui sa pun peria de sarma pe bujii
am sa pun pe viitor ceva fotos.
1ox


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Dec 2010, 10:19
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




incearca fara robinetul automat, poate nu e comandat bine de unitatea electronica


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 20 Dec 2010, 13:05
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




nu cumva ai catalizatorul lovit/busit? stiu ca in conditiile astea consuma multa benzina dacia pe injectie! poate din cauza asta consuma si gaz mult ca nu regleaza carburatorul aerul cum trebuie, zic si eu, nu dati in mine.... sau sonda lambda.....


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 20 Dec 2010, 19:11
Post #128


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




smile.gif daniel la asta m-am gandit de ff mult timp....somda lambda este de origine, si are o vechime de 1 an si ceva, de altfel ii fac o diagnoza regulata masinii (am soft si cablu diagnoza) si nu vad valori aiurea ale sondei (ar da eroare)
acum 2 luni am facut ITP, si am intrebat ne nenea ingineru` cand a controlat noxele daca vede ceva anormal la catalizator, si a zis ca nu vede valori aiurea, si e ok, cu toate ca are totusi 13 ani si ceva. (am scris mai sus ca o pot aduce in ture pana la limitarea combustibilului (6500-7000 rot/min)
eu tind sa cred ca la cat de bocnna e motorul pana ajung la serviciu, nu are cum sa consume mai putin. termostatul nu apuca sa se deschida.

&BTW....am mai facut o prostie: am umblat la potentiometrul de la clapeta de acceleratie ca se tura singura de nebuna ..dar nu ar trebui sa aiba de a face cu instalatia de GPL.

This post has been edited by johnox: 20 Dec 2010, 19:27


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Dec 2010, 19:32
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




incearca si un drum mai lung cu motorul cald, e drept ca oricum consuma mult la rece ;desfa furtunele de la robinetul automat si pui o teava, reglezi cu metoda stiuta, daca va consuma decent problema e de la el sau de la unitate, daca nu o fi din vaporizator, dar in primul rand elimina gatuirea din admisie aer


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 20 Dec 2010, 20:29
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




cel mai bine fara robinetul automat,am scos si eu mufa de la robinet si asa merg de 5 ani fara probleme rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 20 Dec 2010, 20:31
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Vreau sa demontez instalatia de GPL, nu este omologata, teava de cupru care face alimentarea catre plamin este trasa aiurea pe sub masina ,nu are nici o protectie daca dai intr-un dimb mai inalt poate fi lovita cred,sau smulsa!

Problema este ca am gaz in butelie cam in jur de 25 de litri si nu stiu care este robinetul buteliei sa-l inchid ,altfel cind desfac conducta iese gazul!.Am facut o poza ,deci nu gasesc nicicum de unde se inchide.
Am pus o butelie sa descarc gazul in ea ,dar cred ca -mi ia trei zile pina se descarca , am gasit un stut cu gaura de imbus in el pe care l-am desfacut si am bagat furtunul care duce la butelia de aragaz,daca as incalzi butelia de gpl ar curge gazul mai repede dar nu am cum ,iar daca o misc aiurea ,pot sa stric teava de cupru!
As pune flacara de la un arzator , dar fiindca nu am avut de aface decit cu butelii de aragaz , la asta nu stiu din ce material si cum o fi facuta ,deci nu risc, daca gazul ar fi cald ar curge imediat,cel putin asa este la buteliile de aragaz cind sint incalzite cu flacara.
Are cineva idee de unde se inchide gazul?Pe rezervor si pe capacul ceasului scrie OMB sau OBM pe plamin scrie bigaz.

Attached thumbnail(s)
IMG000072.jpg ( Size: 33.98k ) Number of downloads: 1888
IMG000073.jpg ( Size: 31.15k ) Number of downloads: 2047


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Dec 2010, 20:43
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu umblacu descarcari, cu foc, mergi cu masina pana se termina


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 20 Dec 2010, 20:51
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




QUOTE(krapcarasu @ 20 Dec 2010, 20:43)
nu umblacu descarcari, cu foc, mergi cu masina pana se termina
*


nu mai merge ,am umblat la electrica ,am demontat demarorul, astept piesele s-o refac pe injectie.
Alta solutie?


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Dec 2010, 20:56
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




trebuie sa fie robinet, dar oricum nu iese gaz daca nu alimentezi electrovalva, pune o poza mai clara


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 20 Dec 2010, 21:08
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




QUOTE(krapcarasu @ 20 Dec 2010, 20:56)
trebuie sa fie robinet, dar oricum nu iese gaz daca nu alimentezi electrovalva, pune o poza mai clara
*


Da ,poza e facuta in amurg ,am luminat cu lanterna dar nu e clara ,voi face miine pe zi. Mersi .
Are acolo un hexagon in ceas ,ce cheie merge pe el nustiu, ca nu e nici de 9 si nici de zece, e intre! 9,5! Asa ceva n-am vazut, n-ar face oamenii astia niste lucruri la care sa poti umbla usor, la indemina! E culmea secretu profesional ,banu luara-l dracu ca oricum e-al lui! Nu poti prinde nicicum de hexagonul ala ca nu-ti permite decit un mm, o fi vreo tubulara speciala foarte subtire in pereti ca sa intre pe el?!.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Dec 2010, 23:16
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




vad ca ai instalatie mai veche , la alea mai noi este cel cu sageata , daca nu ai robinet , scoti bateria de pe masina , duci masina undeva afara si desfaci conductele si astepti pina se goleste

This post has been edited by bygy007: 20 Dec 2010, 23:17

Attached thumbnail(s)
multivalve.JPG ( Size: 17.64k ) Number of downloads: 2084


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 21 Dec 2010, 12:39
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 20 Dec 2010, 23:16)
vad ca ai instalatie mai veche , la alea mai noi este cel cu sageata , daca nu ai robinet , scoti bateria de pe masina , duci masina undeva afara si desfaci conductele si astepti pina se goleste
*


Am facut poze mai clare, in chestia neagra intra stutul de linga ea ,iar in locul lui am bagat furtunul de golire, linga colier se vede ca am sin eu o rotita dar cind invirt de ea doar se modifica presiunea gazului dar de inchis nu il inchide de tot, oare sa fie stricata acea rotita ,mai bine zis robinetul pe care il actioneaza?
O sa bag butelia in apa calda in cada sper sa se goleasca ,gazul ,am alimentat de un milion nu-mi permit sa-l arunc afara.Mersi.

Attached thumbnail(s)
IMG000075.jpg ( Size: 37.56k ) Number of downloads: 2013
IMG000076.jpg ( Size: 38.11k ) Number of downloads: 1914
IMG000077.jpg ( Size: 49.08k ) Number of downloads: 522


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 21 Dec 2010, 15:31
Post #138


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




am revenit cu poze.
se vede in poza 1 circuitul de GPL.
in poza 2 se vede cat e bagat surubul de sarcina si cat e de desfacut surubul de relanti.
in poza 3 e focusat mai bine surubul de debit (are o tura de min) si actuatorul automat care lucreaza comandat de modulul MILANO, care la randul lui e comandat de lambda. am vazut un cielo care nu are deloc surub de debit , doar actuatorul ala automat.
in poza 4 e focusata unitatea de comanda a lu` actuatoru`.
Acum cred ca mi-a scazut sub 20%, nush cum, dar la plecarea USOARA de pe loc, gen coloana mare de masini, unde trebe sa mai mergi 0,2 metri cu o viteza apropiata de relanti, da sa moara motorul si se chiar opreste. trebe sa mai dau drumul pe la suroabe.
Cu motorul rece mere bine relantiul, dar cu el cald scade un pic turatia, deoarece relantiul e reglat un pic imbogatit (isi revine la cald daca mai strang un pic de el, dar mere naspa la frig).
O las asa?
ma gandeam sa scot actuatorul automat si segmentul de furtun, sa scurtez un pic traseul. ce ziceti? Cand opresc motorul, (aka scot cheia din contact)la 5-6 sec, se aude actuatorul ca bazaie 1 sec==probabil inchide sau deschide maxim circuitul.

INTREBARE: poate influienta pompa de apa consumul????/-- am auzit un ....nene.
azi dimineata dupa vreo 2km se aprinsa martorul de apa si blincanea. dupa ce am plecat iar de la servici, nu s-a mai aprins pana acasa. (termostatul este schimbat anul trecut).

This post has been edited by johnox: 21 Dec 2010, 15:38

Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 129.32k ) Number of downloads: 817
2.JPG ( Size: 95.47k ) Number of downloads: 887
3.JPG ( Size: 112.45k ) Number of downloads: 788
4.JPG ( Size: 93.4k ) Number of downloads: 742


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Dec 2010, 01:08
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




deci acolo unde ai bagat furtunul ce este? eu zic ca o poti demonta fara sa scoti gazul din butelie , la inchiderea robinetului oricum mai ramine gaz pe teava de la butelie la supapa din fata care o sa il pierzi, la fel si intre butelie si supapa de alimentare descarcarea o faci punind furtunul la teava care se duce in fata la vaporizator si deschizind robinetul , gazul ala este ca cel din bricheta deci trebuie facut in asa fel incit tu practic trebuie sa descarci lichid nu gazIMG000076.jpg ( Size: 40.71k ) Number of downloads: 590


johnox eu as incerca sa ma joc un pic la cel de ai scris tu surub debit , dupa acuator si l-as mai deschide , apoi as reface reglajele la cald de relanti , reglajul de debit sa il faci in asa fel incit masina sa aibe viata cind accelerezi brusc nu sa se accelereze incet

This post has been edited by bygy007: 22 Dec 2010, 01:16


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 22 Dec 2010, 11:38
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




dap..pai cam asa am facuut si eu ...am mai deschis un pic debitul, si inca un pic sarcina, si are demaraj mai mult decat ok...am observat ca atunci cand e motorul rece, pe gaz parca e mai sprintena.
(relantiul daca il reglez bine la rece, cand se incalzeste e mai subturata din exces de gaz, daca reglez bine la cald, cand e rece motorul abia isi tine relantiul. deci o am reglata bine pe rece.)


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 23 Dec 2010, 19:56
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Deci pina la urma piulita cu zimti cea rotunda este robinetul de inchidere ,dar desi inchis ,pe conducte mai ramine presiune,asta m-a inselat sa cred ca nu merge robinetul, dar am desfiletat un pic conducta si am asteptat citeva secunde sa iasa presiunea apoi nu a mai curs lichid(gaz). Furtunul rosu duce la o butelie in care voiam sa descarc. Acolo unde am pus furtunul este tot un orificiu de avacuare a gazului ,e un stut cu forma de imbus in el , probabil se apeleaza la el cind vrei sa rasufli sau sa golesti gazul afara ,asta daca nu ai alta modalitate de a evacua gazul din recipient.
Multumesc.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Dec 2010, 01:07
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




puteai sa il evacuezi pe unde ai desfacut conducta si deschideai robinetul wink.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 24 Dec 2010, 19:34
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Debitul gazului ca sa-l golesti e mic de tot ,de obibei ca sa mearga repede descarcarea, trebuie sa-l aduci la o temperatura cit de cit , asa ca nu merge , am strins instalatia si am depozitat-o la coltu de 9 luni !


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 20 Jan 2011, 09:28
Post #144


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




fratilor am reglat gpl dupa metodele de pe forum la dacia mea pe injectie dar consum sub 9.5 % nu scot si asta mers majoritatea extraurban.
nu stiu ce sa fac am impresia ca oricat as regla-o eu din robinetul de pe furtun ea se autoregleaza. am robinet de ala cu o bobina si niste fire din el. ma gandesc sa renunt la asta si sa ii pun un robinet normal si sa las firele alea scoase asa acolo.
ce ziceti ar mege?
si dc da ce robinet, sa pun de unde sa il iau?
eu cre ca era mai bine sa imi monteze instalatia fara electronica aia.
mai are si o cutiuta de plastic STAG
ce ziceti nu era mai bine clasic fara electtronica, ca la carburatie?
sau cum sa fac sa ii mai scad consumul asta un pic
surubul de pe regulator ala din cetru e strans aproape la maxim. instalatia e marini


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Jan 2011, 12:18
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




e bun sistmul tau ,dar daca s-a defectat ceva nu mai lucreaza eficient, daca banuiesti electronica, incearca asa cum e pt carburatie ; eu cred ca se trage de la surubul de care spui ca e strans , poate e rupt arcul, oricum e prea moale


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 20 Jan 2011, 13:32
Post #146


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




cum pot vedea daca e rupt arcul ce apsa membrana?
daca scot mufa din robinetul de pe furtun , instalatia va functiona ca una pe carburatie?


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Jan 2011, 13:39
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




trebuie dat jos robinetul automat, pus unul nornal daca nu ai


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 20 Jan 2011, 13:57
Post #148


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




oare unde sa gasesc unul normal?
in comert nu cred ca se gasesc componente ptr instalatii gpl
dar robinetul pe care il am acum , pe langa bobina aia la care se conecteaza mufa cu fire are si o rozeta de reglaj ca la cele simple. ma intren odata deconectata mufa cu fire le ce intra in bobina, robinetul nu va functiona ca unul simplu, adica sa il pot regla cum vreau din rozeta?
nu stiu care e principiul astuia electronic ca poate as sti daca merge si manual cu firele scoase...

This post has been edited by florinel_lva: 20 Jan 2011, 13:59


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 20 Jan 2011, 15:02
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




daca surubul ala este aproape strans la maxim desfa vaporizatorul si schimba arcul curata supapa actionata de membrana.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superzeama
post 31 Jan 2011, 21:05
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18 December 10
From: Bucuresti




Salut!Stie cineva unde pot gasi electomagnetul de pe vaporizator pentru un Marini 88?Multumesc

Attached thumbnail(s)
marini_88.jpg ( Size: 17.7k ) Number of downloads: 557


--------------------
Daewoo Tico SX/1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 04:44
Forum Renault