DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> regulator gpl, intrebare despre reglaj

ghitza
post 1 Feb 2011, 12:09
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai la un service de GPL care monteaza asa ceva de obicei adu si piese pentru instalatii


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 1 Feb 2011, 12:27
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(superzeama @ 31 Jan 2011, 22:05)
Salut!Stie cineva unde pot gasi electomagnetul de pe vaporizator pentru un Marini 88?Multumesc
*


Numai la servisuri specializate gpl,in orasul meu 1 ,,plamîn,,nou costa 200 ron,daca nu prin tîrguri sau la dezmembrari.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 1 Feb 2011, 13:57
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Recomand unul nou decat SH .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superzeama
post 1 Feb 2011, 17:37
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18 December 10
From: Bucuresti




Am rezolvat,40 roni second,ma cam grabeam si nou nu am reusit sa gasesc.Are cineva idee cit costa nou?


--------------------
Daewoo Tico SX/1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 1 Feb 2011, 19:34
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




Am si eu o nelamurire in legatura cu plamanul de pe masina mea. Am o instalatie BiGas pentru carburatie cu comutator cu leduri pentru rezervor. Faza e ca nu sunt sigur de suruburile de pe plaman. Stiu ca pe furtun e surubul de debit, in schimb pe plaman am doar 1 surub care se poate invarti cu mana si inca unu cu cap de cheie care e strans la maxim (dupa spusele celor de la service ca ar fi pentru motoare mari) din care am inteles dupa ce am citit pe forum ca ar fi pentru reglajul relantiului. O sa incerc maine cel mai probabil sa fac o poza sa va arat si daca puteti sa imi explicati care surub e care. In legatura cu reglajul o sa`l aplic pe cel mai de sus dar mai intai vreau sa stiu sigur suruburile sa nu le amestec si sa nu mai iasa nimic. Deocamdata masina porneste bine sta si la relanti dar consuma cam 12 in oras mers incet si domol cu pornire pe benzina pana se incalzeste motorul, dar nu are demaraj mia deloc, mai mult de 90 nu trage in afara. Aprinderea o am buna pe masina, e gotronic dar cu platina doduco (am si senzorul dar nu e pus), fise Tesla si bujii sinterom. De pornit pe benzina imi porneste si sta chiar foarte bine la relanti cu motorul rece si la frigurile astea chiar si cu chiuloasa luata 0,5mm, supape master si simeringuri victor-reinz. Nu trepideaza si nu da rateuri motorul.


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 1 Feb 2011, 21:22
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E cam mult 12. Ar trebui sa nu depasesti 10. Eu am avut aceeasi aratare, dar e proasta din punctul meu de vedere. Nu exista "pentru motoare mari". Sunt paraleli cu meseria. Daca era asa, ar fi avut si un sistem de a putea varia volumul de gaz, in functie de cerintele motorului. Ala e doar un surub cu ac, care asigura un volum constant de gaz, necesar relantiului. Celalalt de plastic, e de fapt un tub filetat de plastic, in interiorul caruia e un arc, pe care daca-l schimbi cu altul mai tare, vei avea satisfactia sa mergi si cu 120/h, daca faci bine dozajele, cum le-am mai descris eu. Probleme face si valva de pe regulator, care se inchide sub presiunea gazului si electromagnetul nu o poate deschide mereu, chiar de-i vei da jos arcul. Solutia cea mai buna pe viitor e, sa pui alta de Marini. Mult mai simpla si mai sigura in functionare, dar si aceia sa-i schimbi arcul. Mai multe ar fi de spus, dar le mai gasesti si la mine si la atii de pe forum, in alte topicuri.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 1 Feb 2011, 22:11
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




Fata de 18 e mult mai bine 12:)) Oricum o sa incerc sa refac reglajele dupa ce se mai incalzeste putin. Eventual o sa cau si un arc mai tare. Arcul iese odata cu surubul cand il desfaci nu? Adica nu trebuie sa demontez tot plamanul. Zic corect?


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Feb 2011, 23:26
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(dany3l_sk @ 1 Feb 2011, 19:34)
Am o instalatie BiGas pentru carburatie cu comutator cu leduri pentru rezervor.
*


deci surubul ala care se face cu mina este de relanti iar cel de cheie regleaza debitul in asa fel incit motorul sa mearga la relanti bine la mijlocul cursei surubului cu mina

eu zic sa te mai joci la cel de debit eventual sa il deschisi in asa fel incit sa ai acceleratii scurte nu sa te rogi de ea adica sa ajungi in viteza a 4 cit mai repede , cind am pus instalatia pe masina veche am facut teste si s-a dovedit ca daca ai gazul gituit ajungi si la 16-18 in oras


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 2 Feb 2011, 12:15
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




la cel de debit te referi la cel cu cap de cheie sau cel de pe furtun?


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Feb 2011, 13:24
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cel de pe furtun e pentru debit


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 2 Feb 2011, 17:47
Post #161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




Deci daca va uitati in poza am incercuit cele 2 suruburi. Spuneti-mi si mie daca le-am nimerit bine pentru ca la mine surubul pentru mers in gol este strans la maxim. Daca e asa cum am spus o sa incerc sa refac reglajul.

Attached thumbnail(s)
020220111.JPG ( Size: 222.6k ) Number of downloads: 1468


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Feb 2011, 18:31
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in poza ta surubul presiune este pentru relanti , iar celalalt se regleaza in asa fel incit la jumatatea cursei surubului relanti sa fie turatia cea mai mare , reglajele se fac cu motorul cald


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 2 Feb 2011, 20:42
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




nu prea te inteleg. Eu acuma cu surubul ala ce scrie de mers in gol pe el strans la maxim la celalalt este cam pe la mijloc unde e turatia cea mai mare. Pana la urma surubul asta cu cap de cheie trebuie sa`l deschid si sa refac reglajele astfel incat sa il am pe cel de relanti mai strans dar tot asa unde e turatia mai mare(intorc stanga-dreapta pana am turatia mai mare)


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Feb 2011, 21:16
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sper ca acum am fost inteles

Attached thumbnail(s)
020220111.JPG ( Size: 226.14k ) Number of downloads: 1674


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 3 Feb 2011, 02:52
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




Am inteles... dar eu acuma ce ii fac? Il las strans la maxim? Ca in felul asta motorul merge rotund, nu da rateuri dar mai mult de 90-100 nu prinde si consuma pe la 12 in oras (mers incet fara sa calc pedala dar nici sa merg subturat... schimb intre 2200 si 2800) Iar surubul de relanti de pe plaman e la cursa de mijloc cum ar veni... sper ca ma fac inteles...


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Feb 2011, 03:37
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca vrei sa ii dai putere deschizi robinetul de pe furtunul dintre plamin si carburator cu minim 1/2 ture daca nu merge bine ii mai dai 1/2 ture


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 3 Feb 2011, 17:10
Post #167


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Legat de reglajul vaporizatorului bigas,se poate simplifica explicatia asa? Se pune surubul ce se invarte cu mana pe jumatatea cursei sale,dupa care se regleaza surubul cu cap de cheie astfel incat sa ai relantiul dorit!Este echivalent cu explicatia ta Bygy007?Sau e ceva diferenta?



This post has been edited by libarca: 3 Feb 2011, 17:21


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Feb 2011, 17:12
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




putin de acolo putin de dincolo , se face reglajul , trebuie bibilita sa gasesti combinatia cea mai buna din cele 2 reglaje


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 3 Feb 2011, 17:21
Post #169


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Tu ai avut arc la parghia de la membrana?Ca eu l-am desfacut de 2 ori si nu-mi amintesc sa fi avut!Sau sa fi sarit de acolo si nu l-am vazut...
Mentionez ca la inceput cand s-a montat instalatia nu a fost obturat filtrul de aer,dar de ceva ani merg cu el obturat(aerul intra pe un gat de sticla de 0,5 ).Numai asa pot profita cat de cat de putere,si sunt multumit de cum trage!Cu reglajele facute cu filtru liber,nu mai trage la fel,nici cu surubul de debit deschis aproape de tot!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Feb 2011, 17:43
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




trebuie sa ai arc acolo ,ai unu mai mic la membrana de la gaz(din care ii faci debitu la mersu in gol) ,si unu mai mare in diametru si mai tare la membrana de apa,si cum vrei sa traga daca tu zici ca ai deschis robinetu de debit aproape de tot o inneci


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 3 Feb 2011, 18:30
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




Daca ar fi sa mai deschid din surubul de pe furtun imi creste consumul prea mult si sa zic ca ar prinde 110 dar ajung cu consumul peste 14 lejer. De aceea va intreb daca umblu sau nu la surubul acela cu cap de cheie(momentan e inchis la maxim). Referitor la relanti imi sta bine pe la 900 cu motorul cald si 700 cu motorul rece.


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 3 Feb 2011, 18:32
Post #172


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




QUOTE(ghitza @ 3 Feb 2011, 17:43)
trebuie sa ai arc acolo ,ai unu mai mic la membrana de la gaz(din care ii faci debitu la mersu in gol) ,si unu mai mare in diametru si mai tare la membrana de apa,si cum vrei sa traga daca tu zici ca ai deschis robinetu de debit aproape de tot o inneci
*



Tocmai asta e.Ca cel mai bine trage cu filtrul obturat(se accelereaza repede in gol plecand de la relanti,fara pauza).Cu filtrul dat pe iarna,pot regla instalatia,se accelereaza motorul ,dar cam plafoneaza la turatie mare in gol.Si oricat as desface robinetul de debit(am desfacut din ce in ce mai mult in speranta ca voi ajunge la aceeasi performanta ca inainte) nu trage la fel,ceea ce ma face sa ma gandesc ca are prea mult aer.
La mine surubul are o cursa de aproximativ 30 de ture de 180 de grade,din care ,logic,lucreaza cam 15 ture,din cauza faptului ca acea gaura pe care intra gazul nu este pe centru,ci inspre partea de jos.Deci,ce vreau sa spun e ca,cu filtrul liber si debit sa zicem maxim,nu trage decent! Uite si o poza explicativa.

This post has been edited by libarca: 3 Feb 2011, 18:34

Attached thumbnail(s)
reglaj_debit.png ( Size: 42.29k ) Number of downloads: 1510


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 3 Feb 2011, 18:35
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




Si cu consumul cum stai daca ai obturat filtrul de aer?


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 3 Feb 2011, 19:01
Post #174


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




un raspuns exact nu pot sa-ti dau ca in ultimul timp nu prea am mai facut consumul!Si cu iarna asta,oricum e mai mare.In general alimentez dupa un consum de 10 l ,si cati litri bag inmultesc cu zece,vad nr de km si resetez contorul de km.dar niciodata nu am mers pana sa dea in nas.
Oricum vreau sa las filtru pe iarna,sa o reglez pe benzina PERFECT,dupa care incerc un reglaj pe gaz,vad cum trage si ce consum are.eventual ii mai maresc si avansul cu cateva grade...
Daca nu iese nimic,ma duc cu ea la analizor sa vedem ce zice.desi parca vad ca dupa ce le dau banii,n-o sa traga ca acum,si nici consumul n-o sa fie sfant!:))


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 3 Feb 2011, 22:36
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dany, asa cum ai notat tupe vaporizator , e corect. Trebuie sa retineti ca, surubul care regleaza forta de apasare pe membrana dicteaza volumul de gaz la mers in sarcina, iar surubul cu cui (varf conic), de sub electrovalva, regleaza mersul in gol, deci ralantiul. Membrana este atrasa de vacuumul creat de piston. Odata atrasa, deschide o supapa prin care trece gazul vaporizat, catre carburator. Pentru a nu se deschide maxim, un arc se opune deschiderii si face ca supapa sa se deschida in functie de cat de mult e apasata pedala de acceleratie. Acel arc, se ajusteaza prin strangerea sau slabirea acelui surub, care apasa pe arc, si arcul pe membrana. De aici se regleaza debitul, volumul de gaz, in sarcina, ci nu relantiul cum, toti aveti tendinta sa credeti, si cum de altfel vi se spune si la servis. Relantiul il stabileste surubul cu varf conic, identic cu al carburatorului. Surubul de pe furtun, dicteaza forta de aspiratie, deci atractia membranei, si totodata debitul de gaz. Ori de strangi surubul de la membrana si-l slabesti pe cel de la furtun, ori invers, rezultatul e cam acelasi. Daca cel de pe furtun e strangulat, vacuumul e slab, membrana e atrasa putin, supapa se deschide putin si da gaz putin, prntru ca nu poate invinge arcul. Slabesc arcul, obtin gaz. Nu slabesc arcul dar slabesc surubul de pe furtun, maresc gaura, creste vacuumul, vine gaz mai mult. E LOGIC.
Chestia cu motoare mai mari (pentru surubul cu ac, care la multi e strans maxim), e aiureala, incompetenta... Daca era asa, prin el trebuia sa treaca un volum variabil de gaz, care ar fi fost in functie de pozitia acceleratiei. Nu constant cum trece prin el. Unde trebuie volum constant, de cat la relanti?
Stabiliti relantiul(din cel cu ac), strangeti surubul de la membrana (deci se preseaza arcul), pana se obtine un gol la acceleratie, la inceputul cursei. Adica da in nas, sau moare motorul la accelerare. Slabiti din el, pana se obtine accelerare fara ezitare, fara acel gol, si aceea e pozitia de minim accesibil. Mai usor, tineti acceleratia in pozitia in care ar vrea sa moara motorul si slabiti din surub, pana dispare pauza. Eliberand acceleratia, mersul trece prin traseul de la cel cu ac, membrana nu mai are valoare. Deci s-ar putea strange surubul ei oricat, ca nu influienteaza mersul in gol, ci numai pe cel al accelerarii. Dupa asta, blocati acceleratia la 4000 de ture in gol, si strangeti de surubul de pe furtun, pana incepe sa se reduca din turatie, revenindu-se un sfert sau juma' de tura, si asa ramane. Astfel aveti un minim necesar .

Attached thumbnail(s)
plosca.JPG ( Size: 35.19k ) Number of downloads: 1510


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 3 Feb 2011, 23:05
Post #176


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Mai frumos nici ca se putea!Acum totul e logic,deci simplu!
Reglam,dupa care povestim! Multumim PH-06-BOA!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 4 Feb 2011, 01:51
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




Intradevar parca totul prinde sens acuma. Cum se indreapta putin vremea ma apuc si eu de reglaje. Voi reveni cu detalii cat mai curand sper. Multumim PH-06-BOA!


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Feb 2011, 02:54
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




deci eu am avut pe berlina acelasi vaporizator ( il mai am si acum) si stiu cum si ce se regleaza , in plus ca la un moment dat l-am si facut bucati si l-am studiat biggrin.gif

la membrana aia mare nu are nici un arc

This post has been edited by bygy007: 4 Feb 2011, 02:55


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 4 Feb 2011, 11:23
Post #179


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Sa ne lamurim cu arcul.tocmai am desfacut ambele suruburi si niciunul nu pare sa aiba arc pe cursa lor de infiletare.
Sa-l fi omis eu la prima demontare,si l-am montat fara,sau...Logic ar fi sa aiba arc cel ce se roteste cu mana.s-ar cam potrivi acolo.dar nu mai tin minte exact unde anume are iesire in camera mare acel surub.daca este fix in dreptul parghiei sau altundeva...
Dany,tu poate l-ai desfacut de curand!Ce arcuri ai gasit pe acolo,in afara de cel tare si mare in diametru de sus?


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Feb 2011, 18:41
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




uite cume la mine si cred ca toate au acest principiu,arcu mare care se vede ste de la membrana de cauciuc cea de la apa si acolo in mijlocu parghiei dar in spatele varfului cum se vede in poza este tot un arc mai micut care e impins de surubu de reglaj al mersului in gol sau sarcina nu mai retin excat

Attached thumbnail(s)
SDC12482.JPG ( Size: 464.82k ) Number of downloads: 1486
SDC12481.JPG ( Size: 463.52k ) Number of downloads: 570


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2024 - 03:52
Forum Renault