regulator gpl, intrebare despre reglaj
![]() ![]() ![]() |
regulator gpl, intrebare despre reglaj
flavy77 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 November 10 From: dolhasca, suceava ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
1995
- sv 10 cat
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tocmai, ca in comutator se afla un releu care duce tensiune catre valve, numai ca firele sunt foarte subtiri. La ce ajuta inca un releu? Schimba sau dubleaza firele existente.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu cred ca cea mai buna varianta e cea cu carburatorul gaurit. Asa ai socul functional pe gaz.
In ceea ce priveste releele montate pentru fiecare electrovalva mi se pare ca te cam complici inutil. This post has been edited by $$ilvviu: 4 Dec 2010, 21:20 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
flavy77 |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 November 10 From: dolhasca, suceava ![]() |
am inteles ca releul ala din comutator e cam mic si cam se arde si de asta as vrea sa pun relee separat ca sa protejez comutatorul .Intradevar e o munca in plus dar zic ca merita, chiar nu stiu ce sa zic, am sa vad eu pina la urma ce am sa fac.
si deci e mai bun sa dau gaura in carburator ;asa am sa fac acu nu stiu cind am sa montez ca a nins binisor pe la mine si nu am garaj ![]() |
--------------------
dacia
1410
1995
- sv 10 cat
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#95
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
PH-06-BOA,spune-mi care crezi tu ca este cea mai buna instalatie de gaz pt dacia injectie la un pret cinstit?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Kiraly |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
tot nu reusesc sa stabilesc relantiul din surubul 2...si daca deschid la maxim cand incep sa insurubez pe 1 scade turatia si da sa moara.. ce poate fi?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu iese gaz pe tevusca mica care trece pe langa membrana, poate e infundata sau e rupt cuiu
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
teava ala din cupru?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
da, nu trebuie desurubat mult, cam 2 ture e la mine, incearc sa-l desurubezi de tot sa nu fie varful rupt
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
e rupt...in total are 3cm lungime.cat ar trebui sa aiba?bucata rupta a ramas inauntru maine o sa scot complet de acolo.
This post has been edited by Kiraly: 9 Dec 2010, 17:22 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
flavy77 |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 November 10 From: dolhasca, suceava ![]() |
asta e lungimea si cred ca la tine sa rupt virful care e conic si ajuta la reglaj
scuze de calitate ![]() Attached thumbnail(s) Fotografie0052.jpg ( Size: 343.52k ) Number of downloads: 1923 |
--------------------
dacia
1410
1995
- sv 10 cat
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
se vede foarte bine pe poza. da exact acolo s-a rupt.nu stiu cu ce o sa-l inlocuiesc.puteti sa-mi dati ceva sfaturi? mersi flavy si krapcarasu pentru ajutor
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
flavy77 |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 November 10 From: dolhasca, suceava ![]() |
scoate si restul si dute cu ambele bucati la un strungar mai bunicel
se poate face la strung sa fie tot din bronz ca sa nu faci alte minuni incearcasi vezi dak reusesti This post has been edited by flavy77: 9 Dec 2010, 22:26 |
--------------------
dacia
1410
1995
- sv 10 cat
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Da, in niciun caz nu pune altul la fel. Fa unul din inox, pentru ca la varful acului, gaura e excentrica (de, italienii, noi nu ne tragem din ei?) si dupa cateva rotiri, iar se rupe. Inoxul e maleabil si rezista la oscilatiile date de gaura excentrica, cand reglezi. Varful sa fie mai abrupt, pentru a nu fi necear sa mai dai multe ture, dar si plaja va fi mai ingusta. Adica, daca la cel original era nevoie de 3 ture pana sa se opreasca motorul, cu unul cu varf mai bont, poate e nevoie de numai una. La o tura n-are ce sa-l mai rupa, mai ales daca e din inox. Am schimbat si facut, zeci. Nu e doar o parere.
Instalatie? Tot la Marini ma gandesc, cand e vorba de regulator. E cel mai usor de intretinut, reglat, modificat, adaptat. Celelalte componente, e bine sa ai butelie si comutator, care sa aiba leduri pentru volum. Nu sa stai toata ziua sa te uiti in portbagaj , cat mai e. Ca pret, SH e la 300 lei, noua la vreo 800. In rest nu conteaza, ca toate-s la fel. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
johnox |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
intrebare pt PH-06-BOA
am o inst. de gaz MILANO. Imi ia in oras 15-16% gaz. am incercat reglajul propus de voi. Am un relanti stabil din surubul de bronz, numai ca cel de plastic din centrul vaporizatorului , cel de debit e inchis la maxim, iar cel dupa furtun e reglat cu metoda 3000 ture/ min...deci e la 1 tura de inchismaxim. in timpul reglajelor am observat ca imi sta relantiul tare frumos cu ambele suruburi: de pe furtun si de cel de debit AMBELE INCHISE COMPLET...daca cel din T-eu era inchis la maxim, cum pisici mai primea gaz sa mai si mearga la relanti? deci..in final va spun ca reglajul e facut in felul urmator: surubul din T`eu deschis cam 1 ura de minim surubul de debit inchis complet (am mai tras de arc,dar cred ca e prea slab) surubul de relanti cel de bronzdeschis sa asigure mersul constant, dar e desfacut mai mult de jumate de cursa. Masina merge bine,are putere, doar ca consuma de ma dispera( cred ca se duce spre 20%... inca calculez la consum. e vorba de un motor de golf 3 1,6 cu injectie identica cu cea de dacia. merg cu ea numai in oras, drumuri relativ scurte, 3-4-5 km.\ si mai am o intrebare: e necesar gatuirea aerului cu diverse obturatoare? please help. This post has been edited by johnox: 12 Dec 2010, 11:27 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
cu benzina nu ai facut testul de consum?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
johnox |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
cu benzina imi ia 11-12% in oras si cam 6-7 in afara,
gpl cam 9-10 % afara si cred spre 20 in oras,(vara cam 15-16) This post has been edited by johnox: 12 Dec 2010, 16:18 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
ghitza |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
este din reglaje problema la tine
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
johnox |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
d`aia va si intreb...stiu ca e de la reglaje, pe care meseriashii de la service nu stiu cu ce se maninca....ei stiu doar sa monteze si cam atat.
Amu` va intreb pe VOI: cam cat aveti surubul de debit deschis fata de maximinchis??? |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
schimba arcul membranei cu unul mai tare, nu conteaza cat e deschis la altii,difera diametrul, pasul lungimea traseului....
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ghitza |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai surubu de debit cred ca te referi la cel de pe furun nu?pune o poza cu plamanu de la gaz caci asa vbim la nimereala.Ala de pe furtun il reglezi tinand masina accelerata la 3000 si strangi pana vezi ca incepe sa nu se mai accelereze si din acel punct dai innapoi o tura jumate,iar la plaman reglezi mesul in sarcina si relantiu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
johnox |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
sorry..ma refeream la cel de sarcina , surubul din vaporizator.
So...am inlocuit arcul de la sarcina cu unul mai tare si parca ceva mai lung. M-am jucat cu acceleratia, cu T`ul destul de deschis, si am desfacut sarcina pana NU mai dadea sa moara motorul la o turare mai brusca, dupa care la 3000rot/min am reglat debitul.===ASTA PE LOC===. Cand dau sa plec...surpriza!!! dadea nas la plecarea mai brusca., si am desfacut putin din sarcina, dar acelas rezultat..in final am mai desfacut pe cel de debit cam inca 1 tura...Acu` sa ma vad cum stau la consum. This post has been edited by johnox: 13 Dec 2010, 10:23 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
johnox |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
mdah....am acelas consum atat cu reglajul propus de PH-06-BOA, pe care il am acum, cat si cu reglajul cu surubul de relanti inchis complet....deci....24% in oras, pe gerurile astea.
Masina o pornesc dimineatza numai pe benzina, o las cca 1 min si o trec pe gpl cand motorul e bocna. de aici o fi consumul asta monstru? Intre reglaje am alimentat de la aceeasi pompa. Gresesc eu oare undeva? |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ma sperii cu 24%,mai da detalii. Scanteia e destul de puternica, bujiile, calculezi bine consumul, motorul in ce stare e?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
daca nu comuti corect pe GPL tare se afuma bujiile...dupa ce a mers motorul cateva minute cu gaz uita-te la bujii
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
johnox fa reglajul de debit in asa fel incit sa poti accelera ( ajunge la turatia de schimbare a treptei ) cit mai repede , daca lungesti mult pina ajungi la schimbarea de treapta ai consum mare , experimentat de mine acum mult timp pe berlina , totusi verifica sa nu ai vre-o scapare pe undeva de gaz
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
johnox : 20% consum? ,e imposibil fa calculul altfel,dute cu gpl pina nu mai ramine in rezervor ,alimenteaza o anumita cantitate dupa aia iar sa mergi pina se opreste si atunci sa faci consumul
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
johnox |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
deci:tot sistemul de aprindere este nou. Am inlocuit (sa nu mai am dubii)bobina de inductie, fise, capac delcou, rotor delcou, bujii.
scapari de gaz nu am, este razverificat tot traseul pana la difuzor. aer fals nu este la admisie, motorul are 125.000km, este facut schimbul de ulei la timp, (max 7-8.000km) castrol10W40. Compresia 12bari pe fiecare cilindru, ulei nu maninca. Bujiile sunt NEGRE, afumate, dar uscate. traseul nu este mai mare de 4km in oras. Pe afara nu prea ies. reglajul este facut astfel: 1-reglat relantiul de la surubul de relanti- cel de bronz- sta cam mai mult de jumate din cursa scos 2- desfacut mai mult de jumate robinetul de debit si strans cel de sarcina maxim 3- reglat cel de sarcina pana da o mica balbaiala la o turare LENTA-(desurubat cam 2 ture de min)===am observat ca la reglajul bun cu masina oprita, nu pot pleca dupa loc decat turata, deci mai trebuind desurubat cca 1 tura=== 4-tinut 2-3000tur/min si inchis cel de debit pana se gatuie se desfacut cca 30 de grade. (1 tura deschis fatza de minim) 4- refacut relantiul, desurubat sau insurubat max 40-50 de grade.si cam asa este facut. Inainte aveam reglat cu surubul de relanti maxim inchis, cel de debit reglat dupa aceeasi formula doar ca era cam 1,5-2 ture mai deschis fatza de minim, si cel de sarcina apropare max deschis sa imi stea relantiul. Nu vad nicio diferenta la consum. cu toate ca cel de il am acum mi se pare mai logic. este instalatie MILANO clasica.MAsina este euro2, mai am montat intre vaporizator si robinetul de debit un motoras pascupas, care ar trebui si ala sa lucreze automat, comandat de un modul gen STAG dar tot milano.La admisia de aer este instalata o diuza care ar avea rolul sa mai limiteze aerul, si este fix plasticul de se punea la priza de alimentare care are o gaurica la mijloc pe unde trecea teava de gaz si inca 2 gaurici de prindere pe unde ar fi trecut 2 holzsuruburi. Tind sa cred ca si pe benzina am consum aceva maricel. Suspectam catalizatorul , dar se duce in ture de pana la 6500 pe gpl si 5500 pe benzina, fiindu`i obturat din aer. Cam asta e povestea. Cei de la service sunt efectiv BATA, nu stiu cum sa ma jute, eu explicandu`le ca imi apare o eroare in calculator de gen: 00561 - Mixture Adaptation 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent raspunsul lor fiind: Debit preamic. dar am desfacut debitul pana aproape de maxim, iar eroarea nu disparea.Be benzina nu vad niciun fel de eroare. Va multumesc ca va vad asa saritori. God bless you ![]() This post has been edited by johnox: 19 Dec 2010, 13:49 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
intrarea la filtrul de aer e astupat? asa ai facut reglajul?,eu surubul de debit am reglat la numai 5 ture
![]() |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
johnox |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
citez: "La admisia de aer este instalata o diuza care ar avea rolul sa mai limiteze aerul, si este fix plasticul de se punea la priza de alimentare care are o gaurica la mijloc pe unde trecea teava de gaz si inca 2 gaurici de prindere pe unde ar fi trecut 2 holzsuruburi."
daca tu ai surubul de debit reglat la5 ture (complete fatza de minim...cred) e aproate desfacut de tot.nu? This post has been edited by johnox: 19 Dec 2010, 16:07 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:49 |