regulator gpl, intrebare despre reglaj
![]() ![]() ![]() |
regulator gpl, intrebare despre reglaj
ciotic |
![]()
Post
#241
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 11 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Matiz
2003
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pune o poza cu instalatia, ai si mp
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ciotic |
![]()
Post
#243
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 11 May 11 ![]() |
aceasta este instalatia(poze cu plamanul nu am facut fiindca este intr-un loc greu accesibil-am pus o poza luata de pe site-ul oficial)
nu am primit mesajul tau Attached thumbnail(s) 11052011_001.jpg ( Size: 178.82k ) Number of downloads: 2167 11052011_002.jpg ( Size: 185.85k ) Number of downloads: 2339 11052011_003.jpg ( Size: 150.57k ) Number of downloads: 2297 11052011_004.jpg ( Size: 165.5k ) Number of downloads: 2275 11052011_005.jpg ( Size: 203.18k ) Number of downloads: 2234 art_34_1_rid_at07_1_b.jpg ( Size: 148.11k ) Number of downloads: 672 |
--------------------
Daewoo
Matiz
2003
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai si robinet automat pe furtun, cel de pe furtun mai deschide-l cateva ture ca oricum se regleaza cel automat; cel de plastic pt sarcina, strangi pana da sa moara la accelerare , revii pana elimini pauza, sau turezi si mentii la 2-3000 si cauti din el maximul; regleaza cel de metal pt ralanti sa obtii turatie maxima cu motorul cald
This post has been edited by krapcarasu: 11 May 2011, 20:12 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
johnox |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
scuze ca ma bag si eu....am vazut ca ai vap. ca al meu....ffff bun.
eu m-am jucat la al meu seat pana am ajuns la o concluzie finala. Fiecare masina are reglajul ei. nu te lua, decat dupa cum ii place masinii tale. mie de ex. nu mi-a mers ok reglajul discutat mai sus. am reusit un reglaj de 7,5 in afara si 12,5 in oras cu trafic sufocant. in cartea ei, consum de benzina urban scrie 11,5% so... Am obturator la admisia de aer, cu diametrul cat sa bagi degetul mijlociu ![]() sper sa te ajute. BTW...nu prea mi se pare fireasca pozitia de montaj al VAP`ului tau, nu prea o sa il poti purja din cand in cand...si iar..cred ca STAGurile nu te prea ajuta defel, ele comandand actuatorul cu rol de robinet automat de debit...un bullshit parerea mea. This post has been edited by johnox: 31 May 2011, 22:29 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
bac. |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
corect johnox, fiecare are reglajul ei dar este acelasi la toate.
am avut si eu filtru de aer astupat si lasat doar de un deget sa traga aer, robinetul de pe furtun desfacut o juma de tura... dar masina nu trecea de 90/h cu vantul in spate, demaraj slab ---- e ca si cum ai respira pe gura dar tragi aer pe un pai de suc, daca stai relaxat e suficient aerul de il tragi prin pai, dar daca alergi paiul acela nu mai face fata, asa si motorul, cand e turat aer primeste doar cat trece prin obturatie, restul e gaz, amestec foarte bogat, consum mare. |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
drooopy |
![]()
Post
#247
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
Am si eu o intrebare pentru cei care au mai desfacut vaporizatoare de la Landi renzo. Ce se poate strica la el? Am desfacut unul azi si inafara de niste funingine n-am gasit nicio piesa rupta sau deteriorata. Chestia este ca sigur are ceva, deoarece am pus altul care il aveam de rezerva si masina si-a revenit.
|
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|
johnox |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
spui corect bac. este foarte logica gandirea ta. Eu nu vad ca la un motor de 1,6 consumul in afara de 7,5-7,7% sa fie mare, (7,7 - max 8 la urcus montan condus agresiv)la o viteza 110-120Km/h.
Intr`adevar mai mult de 140km/h nu mai vrea, dar sincer nu folosesc mai mult. Demaraj este din belsug, chiar la 90km/h daca o calc brusc, se simte bine rau. Multumit.... Am incercat o jumate de an atat sa merg fara obturator, cat si reglata cum zicea BOA. Repet este fff logic. DAR, fiecare masina cu poftele ei. 1) Fara obturator, mergea bine la turatii mici, daca o acceleram mai tare, imi dadea nas, rezultand aer prea mult, reglata fiind cu amestec atat optim, cat si imbogatit. (valori lambda citite cu vagcom pe diagnoza)..deci= suks 2) la ajustarie folosite de voi, mergeam cu surubul de sarcina (negru) inchis la maxim. btw. am incercat si cu arc mult mai tare= dejeaba, si plus de asta consum la greu. efectiv nu mi-o placut. O fi bine au ba, eu o las cu reglajele astea, sunt mai mult decat "satisfacut " ![]() folosesc GPL din 2005 de cand m-am inscris pe forum, stiu ce inseamna un reglaj prost, si unul bun, sunt pareri personale, sper sa nu fi dat cu bata in balta, va multumesc all This post has been edited by johnox: 1 Jun 2011, 20:47 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Azi miam luat un vaporizator de asta.are 2 suruburi de reglaj insa cel din lateral nu are nici un efect...
in rest merge ceas numai vreau sa stiu cum se regleaza corect 30 Jun 2011, 17:53: am mai facut cateva poze in speranta ca primesc ajutor This post has been edited by Kiraly: 30 Jun 2011, 17:53 Attached thumbnail(s) autogas_airod.jpg ( Size: 61.13k ) Number of downloads: 718 023466694_big.jpg ( Size: 171.92k ) Number of downloads: 531 K_p016.jpg ( Size: 131.64k ) Number of downloads: 491 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#250
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
am si eu instalatie bigas dar nu stiu ,ca la mine sunt amandoua suruburi stranse si daca il desurubez pe acela care este pentru sarcina asa am inteles,se opreste motorul,ce e de facut in cazul meu??
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pune poze cu plamanul sa identificam suruburile, apoi poti face reglajul recomandat,;in plus la tine e posibil sa fie rupt arcul de la reglaj membrana
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#252
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
plamanul meu este ca a lui liberica de la pagina 7 este exact ca al lui.precizez ca nu am filtru obturat sau chestii dintrastea,ma chinui sa il reglez si nu da nici u randament mai mult ma supara ca nu merge cum trb,cand pun frana creste turatia,cateodata scade mai jos decat am reglato si tot asa,deaceea vrea sa stiu ce sa ii fac.am dacia nova
This post has been edited by nicuviv: 25 Nov 2011, 17:09 |
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
la postul 175 pag 6 e scris ce trebuie sa faci, verifica intai starea arcului de la membrana
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
pai si cum verific?trebuie sa il desfac??
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
da desfa-l; ai pozele
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
DSC00188.JPG ( Size: 221.13k )
Number of downloads: 852
DSC00191.JPG ( Size: 207.89k ) Number of downloads: 831 DSC00192.JPG ( Size: 233.37k ) Number of downloads: 571 bigas.JPG ( Size: 111.81k ) Number of downloads: 793 Bigas_2.JPG ( Size: 243.46k ) Number of downloads: 1074 |
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
din surubul 1 stabilezi un relantiu stabil si cu surubul 2 reglezi mersul in sarcina asa cum este explicat pe forum..ai grija ca eu aveam infundat traseul de ralanti si nu puteam regla din surubul 1.verifica si tu traseele.bafta
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#258
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
am sa il desfac maine sa vad ce fac si revin.
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
o sa gasesti multa mizerie inauntru..sa nu ai si ceva defect..curata-l bine si vezi dupa aia..te ajutam noi
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#260
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
mersi mult sper sa ii dau de cap ca nu mai stiu ce sa fac,ce pot sa am defect ,adica ce defecte poate sa aiba care sa se fii intamplata si voua nu stiu zic si eu .
This post has been edited by nicuviv: 25 Nov 2011, 19:39 |
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
stai linistit ca orice se poate rezolva...daca nu poti sa rezolvi pune poze cu el sa vedem ce e acolo..defecte de ex: membrana sparta, arc rupt, surub de reglaj rupt..etc
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
da am sa pun poze si sper ca se regleaza la fel si la dacia nova ca la dacia 1310.oricum iti multumesc si revin maine.
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
din surubul 1 se regleaza in asa fel incit relantiul sa fie la turatia maxima la mijlocul cursei surubului 2
am avut si eu bigas |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
hai sa ne lamurim cu asta: tu spui sa numere turele surubului 2 si sa-l regleze la mijloc, apoi din nr unu sa gaseasca turatia maxima;nu putem spune ca nu iese bine si asa cum spui, dar daca omul tot desface consider ca el ar trebui sa inteleaga ce se intampla acolo cand regleaza si sa lucreze logic, sigur va avea rezultate
in functie de cum e reglat si cel de pe furtun se poate sau nu ca pozitia cea mai buna sa fie la mijlocul cursei. Important e ca la ralanti gazul sa vina prin circuitul care ocoleste membrana si la accelerare sa inceapa a se deschide circuitul principal This post has been edited by krapcarasu: 25 Nov 2011, 21:39 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Corect si ma bucur ca ai inteles, daca nu stiai mai de mult! Din pozele de mai sus, surubul 1 e pentru relanti, 2 e pentru sarcina. Acolo unde e marcat pe poza cu "pe aici intra gazul" , acela e scaunul supapei care e actionata de parghia care sub ea are arcul de la surubul 2 ce e in locul unde scrie "aici iese surubul2" . Privind poza, membrana e pe partea dinspre noi. La absorbtie, e atrasa membrana, apasa pe parghie si ridica pastila de cauciuc de pe scaunul unde scrie ca intra gazul. Daca scaunul are calamina pe el, si nu are cerc auriu, curat, iar pastila de cauciuc nu trebuie sa fie rigida, cu calamina sau sant de la cercul scaunului, curata cu smirghel de 600 sau 800 scaunul si cu 240 pastila de cauciuc pana dispare cercul de pe ea. Deci membrana apasa parghia, iar arcul de pe partea cealalta (de la surubul 2), se opune deschiderii. Cu cat arcul e presat mai tare de surubul 2, cu atat parghia deschide mai greu, deci mai putin, intrarea gazului, prin gaura unde e scris ca intra gazul. Acesta e traseul la sarcina. Cu cat se deschide clapeta la acceleratie mai mult, creste puterea de absorbtie a membranei, deschide mai mult intrarea gazului. Daca s-ar stabili de aici mersul la relanti, la o mica deschidere a clapetei, membrana se deschide la maxim, intra mult gaz, bar nu inseamna ca si zboara masina, ca nu are aer pe masura gazului intrat. Deci gaz in exces, dar motorul abia se misca. Asa fac si spun cei de la punctele unde se monteaza, pentru ca nu stiu ce fac si nici nu au capacitatea de a intelege. Relantiul, e dat de surubul 1, cap hexagonal de 10, iar la capatul celalalt, din interior, are varf ascutit, conic, motiv pentru care nu exista dubii ca ar face reglaj fin, al mersului in gol. E asezat chiar sub ultima electrovalva (poza de sus), si de la varful lui, gazul se duce direct in furtunul ce duce la carburator. Si valva ar trebui demontata si sa i se curete scaunul la supapa, cat si pastila. Acum, daca pastila de cauciuc nu inchide bine "acolo unde intra gazul" , nu se poate stabili nici relantiul, nici pornirea nu va fi usoara. Deci surubul hexagonal, va fi fara efect. La reglare, dupa ce reusesti sa pornesti motorul (ca va fi greu pe gaz), tine cum poti relantiul, slabeste mult surubul de reglaj de pe furtun, strange surubul 2 cat mai mult, pana moare cand vrei sa maresti turatia, reglazi din 1 pana ai relanti frumos, incerci sa accelerezi si slabesti din 2 pana ai cursa liniar crescatoare la accelerare, fara goluri, apoi stabilesti pozitia acceleratiei la o turatie de 3000 de ture, si strangi de surubul de pe furtun pana incepe sa se reduca turatia, si te intorci juma de tura (pentru rezerva). Lasi la relanti, faci cateva verificari prin accelerari bruste sa vezi dacase mentine ralantiul, si opresti motorul cateva secunde , un minut. Pornesti de cateva ori si cu apasare si fara apasarea acceleratiei. Ar trebui sa-ti fure cheia din mana. Leag-o de manseta la camasa. Asta e tot. Garantez ca va porni fie la rece fie la cald, perfect (daca ai facut si ai reusit sa respecti totul).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu zic ca nu conteaza sa fie la mijlocul cursei surubului 2 ideea e cum a zis si krapcarasu...de cand am desfacut si eu cateva plamani stiu ca nu conteaza numarul turelor sau pozitia surubului..ralantiul se stabileste din surubul 1 cu surubul 2 strans.dupa aia se regleaza si surubul 2 dar ce conteaza ca va fi la mijloc sau nu? asta depinde de vacuumul creat si de arcul membranei..si sa robinetul pe furtun sa fie cat mai deschis
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
boa, cu reglajul asta am si consum mic??
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fratilor reglati-le cum vreti boa a zis bine , nu am zis sa numere turele ci turatia maxima sa fie undeva la mijloc vei vedea ca daca umbli la surubul 1 turatia maxima care o va avea motorul la relanti va fi intr-o pozitie diferita a surubului 2 eu asa am reglat-o pe a mea cind aveam dacia si nu aveam probleme cu mersul , daca voiam plecam si cu scirtiit consum pine in 12 in oras si in jur de 7-8 la 100km/h , viteza pe gps in afara
This post has been edited by bygy007: 25 Nov 2011, 23:16 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#269
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
salut, am reglat sa mearga bine numai ca sta prea turata ,nu stiu ca daca mai umblu la suruburile de pe plaman nu mai merge cum trebuie.
This post has been edited by nicuviv: 26 Nov 2011, 13:39 |
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
ghitza |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
lasa din relantiu fara frica,
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 04:08 |