DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

110 Pages « < 40 41 42 43 44 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide

91_CTL
post 12 Feb 2011, 19:00
Post #1231


am multe de invatat......


Group: Members
Posts: 195
Joined: 25 November 10
From: Facaeni, Ialomita




Verifica in spate la stop, se poate sa ai vreun scurt p-acolo, eu cand dadeam semnal stanga si apasam frana mi se aprindeau toate semnalizarile (st-dr) am desfacut stopurile,am curatat cu smirghel fin partea pe care ia contact cu mufa, am dat cu spray de contact pe mufe si nu am mai avut probleme.
Salut!


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001
Nr. inmatriculare: Fara numar, fara numar......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 12 Feb 2011, 19:17
Post #1232


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




138 Eu as verifica si butonul de avarie.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut81
post 12 Feb 2011, 19:18
Post #1233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.031
Joined: 18 February 09
From: Bucuresti




Am desfacut ambele mufe de la stopurii si nu este nici un rezultat, deci nu este asta.


--------------------
Nu am SSSjep 1900 toamna
................................................................................
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edytzu
post 15 Feb 2011, 15:21
Post #1234


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 26 October 10




139. salut!!! am si eu o problema. de cateva zile masina(dsn) a inceput sa mearga intrerupt sad.gif daca am scazut la turatie de 2000 nu mai merge rotund!!!! un sfat ceva va rog!!:(

This post has been edited by edytzu: 15 Feb 2011, 15:22


--------------------
DACIA SUPER NOVA 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gygyscafes
post 15 Feb 2011, 21:00
Post #1235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 16 December 09
From: Tg-Jiu




139. Salut! Pentru inceput ar trebui sa verifici bujiile, filtrul aer, si mai apoi motorasul by-pas. Vezi ca e topic dedicat pe problema asta. Si curata putin si senzorul de turatie, cine stie.. multi au avut probleme cu el.


138. Ionut, la ce buton de semnal te referi? La maneta semnalizare sau la butonul de avarii? Ai verificat butonul de avarii cum a spus serviccom? Si chiar daca ai scos mufele, tot poate sa fie de la ele, poate sa fie si o lita de sarma plecata aiurea sau sa aiba mizerie pe ele care conduce curentul. Si, daca ai rezolvat, sa ne spui si noua cum, te rog, sa stim si noi ce sa banuim pe viitor.

This post has been edited by gygyscafes: 15 Feb 2011, 21:08


--------------------
Dacia, Renault SuperNova, Laguna II 2002 Clima, 120 CP
Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut81
post 16 Feb 2011, 17:57
Post #1236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.031
Joined: 18 February 09
From: Bucuresti




Din pacate nu am rezolvat ca nu am timp de ea. Poate sa stea si asa mad.gif


--------------------
Nu am SSSjep 1900 toamna
................................................................................
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edytzu
post 17 Feb 2011, 15:56
Post #1237


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 26 October 10




139. am schimbat astazi bujiile si am curatat injetoarele si a inceput sa isi mai revina.. mecanicul la care am fost mi-a spus k poate sa fie si din pompa de bezina. in 2 zile o sa o schimb si pe aceea si va spun daca s-a rezolvat ceva... cum sunt eu incepator va cer un sfat ce pompa ar trebui sa cumpar.. biggrin.gif

This post has been edited by edytzu: 17 Feb 2011, 16:04


--------------------
DACIA SUPER NOVA 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 17 Feb 2011, 18:07
Post #1238


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




139 Intai verifica ce presiune asiguara aia si apoi cumpara alta, mecanici care ii pun pe oamenii care nu se pricep sa sumpere piese aiurea ca nu e din banii lor.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymmy
post 17 Feb 2011, 18:42
Post #1239


M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always!


Group: Members
Posts: 272
Joined: 12 July 10




QUOTE(edytzu @ 17 Feb 2011, 15:56)
139. am schimbat astazi bujiile si am curatat injetoarele si a inceput sa isi mai revina.. mecanicul la care am fost mi-a spus k poate sa fie si din pompa de bezina. in 2 zile o sa o schimb si pe aceea si va spun daca s-a rezolvat ceva... cum sunt eu incepator va cer un sfat ce pompa ar trebui sa cumpar.. biggrin.gif
*




QUOTE(serviccom @ 17 Feb 2011, 18:07)
139 Intai verifica ce presiune asiguara aia si apoi cumpara alta, mecanici care ii pun pe oamenii care nu se pricep sa sumpere piese aiurea ca nu e din banii lor.
*



EXACT! ASTA RECOMAN SI EU.....VERIFICA PRESIUNEA IN RAMPA....daca nu te pricepi sau nu ai cele necesare apeleaza la un specialist, UNUL DE INCREDERE!!!, adica cel care va face verificarea sa o faca cum trebuie....iesi muuuult mai ieftin daca verifici si constati ca presiunea e ok....presiunea la benzina adica, cred ca e pe undeva la 2,5 bari presiunea pe relanti si in jur de 3 bari turata.....parca asa, daca nu baietii vor completa/corecta!
RECOMAND POMPA BOSCH(in cazul in care e pompa de benzina defecta si nu are presiune suficienta)....pompa bosch e in jur de 300 de roni, depinde foarte mult de unde o cumperi...ca se poate si mai scump sad.gif
BAFTA!!!! sper sa nu ai probleme cu pompa de benzina....

FILTRUL DE BENZINA L-AI SCHIMBAT???? TRASEUL....TUR/RETUR E CURAT....??? si astea ar putea fi o problema, deoarece degeaba ai curatat injectoarele daca conductele de alimentare au mizerie....iar se vor infunda injectoarele!!!
SPOR!!!


--------------------
dacia supernova 2003 europa - IS-- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusz
post 19 Feb 2011, 15:17
Post #1240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 07
From: baia-mare




140 . de ceva vreme merge motorul meu rau , rau de tot . nu se tureaza . la 40km/h trebuie sa trec in treapta a patra altfel se ineaca de tot si scutura de numa . acu , de4 ceva zile am observat scapari in zona garniturii de chiuloasa . inclin sa cred ca de acolo sunt toate problemele . sau ar mai putea fi si alte cauze ? daca este gernitura , stie cineva cat costa in ziua de azi o manopera pentru schimbare si cam in cat timp se face ?


--------------------
dacia supernova 2002 europa - mm 13 ral
membru cooperant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank Martin
post 19 Feb 2011, 23:21
Post #1241


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 9 March 10
From: Targu Mures




141. Dupa ce am curatat pistonasul din etrier( am demontat etrierul, am apasat pedala sa iasa pistonul si am sters cu o carpa mizeria si praful) dupa ce am impins inapoi sa montez la loc am obesrvat ca in jurul pistonului era "umed" adica era lichidul de frana.
asta inseamna ca o sa am perderi din lichid de frana?si odata ma ma trezesc fara frana?


--------------------
Dacia SupeRNova 2001/confort - MS 09 FHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 20 Feb 2011, 13:13
Post #1242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




141. schimba garnitura de la pistonas, nu are rost sa dai jos pistonasu fara sa schimbi garnitura.

This post has been edited by quick: 20 Feb 2011, 13:13


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymmy
post 20 Feb 2011, 16:49
Post #1243


M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always!


Group: Members
Posts: 272
Joined: 12 July 10




QUOTE(dariusz @ 19 Feb 2011, 15:17)
140 . de ceva vreme merge motorul meu rau , rau de tot . nu se tureaza . la 40km/h trebuie sa trec in treapta a patra altfel se ineaca de tot si scutura de numa . acu , de4 ceva zile am observat scapari in zona garniturii de chiuloasa . inclin sa cred ca de acolo sunt toate problemele . sau ar mai putea fi si alte cauze ? daca este gernitura , stie cineva cat costa in ziua de azi o manopera pentru schimbare si cam in cat timp se face ?
*


140.
CE VREI SA ZICI?? adica tu trebuie sa schimbi in treapta a 4 a de viteza la 40 de km pe ora????? din ce treapta? a 5-a ?????
motorul nu are nici un defect....tu conduci subturat...ai turometru? iti recomand sa schimbi treptele de viteza la 2000 de turatii cel putin....daca vei continua sa mergi cu 40km/h asa mult....in curand vei constata nu numai pierdere de ulei pe la garnitura ci si altele:
catalizator infundat, consum mai mare cand mergi subturat, masina nu are putere, adica incet incet motorul va ceda....FRATILOR CE AVETI????
eu personal la viteza de deplasare a masinii cu 40km/h ajung cu treapta a 2-a si continui abia cu a 3-a...deci??????
CUM NAIBA SA MERGI CU A 4-A la 40km/h sau mai grav a 5-a treapta la 40km/h
si mai intrebati care-i problema??????
VEZI ca era pe forum, parca maskatu sau alti colegi scriau:
regimul de turatii ale motorului si schimbarea treptelor de viteze!!!
ce trebuiesc respectate...la orice motor!!!

This post has been edited by dymmy: 20 Feb 2011, 16:51


--------------------
dacia supernova 2003 europa - IS-- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusz
post 20 Feb 2011, 21:25
Post #1244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 07
From: baia-mare




QUOTE(dymmy @ 20 Feb 2011, 16:49)
140.
CE VREI SA ZICI?? adica tu trebuie sa schimbi in treapta a 4 a de viteza la 40 de km pe ora????? din ce treapta? a 5-a ?????
motorul nu are nici un defect....tu conduci subturat...ai turometru? iti recomand sa schimbi treptele de viteza la 2000 de turatii cel putin....daca vei continua sa mergi cu 40km/h asa mult....in curand vei constata nu numai pierdere de ulei pe la garnitura ci si altele:
catalizator infundat, consum mai mare cand mergi subturat, masina nu are putere, adica incet incet motorul va ceda....FRATILOR CE AVETI????
eu personal la viteza de deplasare a masinii cu 40km/h ajung cu treapta a 2-a si continui abia cu a 3-a...deci??????
CUM NAIBA SA MERGI CU A 4-A  la 40km/h sau mai grav a 5-a treapta la 40km/h
si mai intrebati care-i problema??????
VEZI ca era pe forum, parca maskatu sau alti colegi scriau:
regimul de turatii ale motorului si schimbarea treptelor de viteze!!!
ce trebuiesc respectate...la orice motor!!!
*


140 . dragul mieu . in treapta a 4-a schimb dintr-a treia . asadar abia ajung cu a treia la 4o de km/h . daca nu dau a patra motorul se ineaca si se zbuciuma ca vai de el . asadar motorul nu ajunge nici mort la turatii peste 2500 . presupun doar , pentru ca nu am turometru .
si te rog nu mai pune intrebari la care tot tu sa iti raspunzi , ca mai apoi sa bati campii . multumesc pentru intentia ta presupun buna , de a raspunde . dar daca nu ai inteles ceva din ceea ce am scris in descrierea sumara a problemei , intreaba si asteapta sa raspund . abia apoi emite pareri si da sfaturi gratuite , in care ma inveti la ce turatie sau viteza sa schimb eu .
k ?


--------------------
dacia supernova 2002 europa - mm 13 ral
membru cooperant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gygyscafes
post 20 Feb 2011, 22:11
Post #1245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 16 December 09
From: Tg-Jiu




140. Ar putea fi si din alimentare. Pot fi injectoarele infundate sau filtrul de benzina plin de mizerie. De obicei cam de la cauzele astea rezulta un debit mic de benzina care este insuficient pentru a urca in turatii.


--------------------
Dacia, Renault SuperNova, Laguna II 2002 Clima, 120 CP
Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pulbur
post 21 Feb 2011, 08:53
Post #1246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 23 June 09
From: SM




142. Se potrivesc telescoapele de Solenza Monroe pe DSN ?

am 80.000 de km cu telescoapele originale si ar cam trebuii sa le schimb.
Le cumpar online,si vreau sa ma duc pe sigur.

Telescoape Autospeed are cineva ?

This post has been edited by pulbur: 21 Feb 2011, 09:01


--------------------
Dacia/Fiat DSN 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel88
post 21 Feb 2011, 09:30
Post #1247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 17 October 09




140.am un prieten caruia nu ii urca motorul mai mult de 2000 de ture si a fost catalizatorul mort


--------------------
dacia solenza/scala 2003 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymmy
post 21 Feb 2011, 19:30
Post #1248


M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always!


Group: Members
Posts: 272
Joined: 12 July 10




QUOTE(dariusz @ 20 Feb 2011, 21:25)
140 . dragul mieu . in treapta a 4-a schimb dintr-a treia . asadar abia ajung cu a treia la 4o de km/h . daca nu dau a patra motorul se ineaca si se zbuciuma ca vai de el . asadar motorul nu ajunge nici mort la turatii peste 2500  . presupun doar , pentru ca nu am turometru .
si te rog nu mai pune intrebari la care tot tu sa iti raspunzi , ca mai apoi sa bati campii . multumesc pentru intentia ta presupun buna , de a raspunde . dar daca nu ai inteles ceva din ceea ce am scris in descrierea sumara a problemei , intreaba si asteapta sa raspund . abia apoi emite pareri si da sfaturi gratuite , in care ma inveti la ce turatie sau viteza sa schimb eu .
k ?
*



dariusz draga! nu te invata nimeni la ce turatie sa schimbi sau alte chestii de genul acesta....PUR SI SIMPLU ERA PREA VAGA EXPLICATIA PROBLEMEI TALE SI EU ASTA AM INTELES...ok? stay calm...go easy smile.gif
Ca sa fi inteles problema trebuia sa completezi primul post cu problema DETALIATA....spune si tu noi cum sa te ajutam daca nu am inteles?(de aceea cred ca ceilalti s-au ferit sa raspunda la intrebarea ta inaintea celei cu nr 141...trebuia mai multe DETALII...ok?)
QUOTE(gygyscafes @ 20 Feb 2011, 22:11)
140. Ar putea fi si din alimentare. Pot fi injectoarele infundate sau filtrul de benzina plin de mizerie. De obicei cam de la cauzele astea rezulta un debit mic de benzina care este insuficient pentru a urca in turatii.
*



ADEVARAT!
presiune mica in rampa rezulta pompa de benzina nu are presiune, traseu alimentare partial infundat, filtru de benzina partial infundat sau/si injectoare infundate!


QUOTE(bogdanel88 @ 21 Feb 2011, 09:30)
140.am un prieten caruia nu ii urca motorul mai mult de 2000 de ture si a fost catalizatorul mort
*



ASA E...!
catalizatorul aproape mort in cazul tau, motive ar fi mersul excesiv subturat si benzina proasta!
DACA NU SUNT PROBLEME CU ALIMENTAREA...ATUNCI BAGA NISTE BENZINA 98(vreo 10 litri)...ceva cu cifra octanica mai mare si incearca un drum de vreo 100km dus-intors pe o sosea EUROPEANA MACAR....sau AUTOSTRADA....treapta a 5 a daca ajunge peste 3000 de turatii!!!poate doamne ajuta are efect!

CA SA RASPUND SI LA INTREBAREA CU CHIULOASA UITE UN LINK smile.gif
http://www.daciaclub.ro/Chiulasa-page-2-t125909-s30.html

BAFTA!


--------------------
dacia supernova 2003 europa - IS-- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusz
post 21 Feb 2011, 22:16
Post #1249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 07
From: baia-mare




140 . da , multumesc ! ca si cauze ale mersului anormal ar putea fi cele pe care le spuneti ! dar parca parca nu inteleg ceva . au cam aparut de pe azi pe maine , si culmea la cateva zile dupa itp , unde motorul a mers uns . am mai avut probleme acu multi ani cu un injector , dar atunci mergea destul de greu cand o lasam mai moale cu acceleratia , plus ca mergea intrerupt in relanti . acum , merge rotund in relanti , dar nu creste nici mort in ture . ah , inca ceva . papa benzina de rupe . dar . nu ar fi posibil ca toate aceste manifestari sa fie doar din cauza garniturii de chiuloasa ? ma cam tem sa nu se fi infundat ceva canalute prin care circula antigelul din cauza faptului ca am fost suficient de inteligent ca mult timp sa folosesc bobite din alea pentru etansare , pentru ca imi curgea caloriferul de incalzire .spun toate astea incercand sa elimin unele posibile cauze . poate gresesc , dar :
- daca nu ar fi suficient debitul de benzina , de ce consuma de rupe ?
- injectoare inclin sa cred ca nu pentru ca am mai avut probleme si nu se comporta asa
- catalizator .hmmm . asta se infunsa de pe azi pe maaine ? lipsa de putere a inceput sa se manifeste relativ brusc . plus ca , repet , cu putin timp inainte am facut itp-ul , unde totul a fost ok .


--------------------
dacia supernova 2002 europa - mm 13 ral
membru cooperant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel88
post 21 Feb 2011, 22:26
Post #1250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 17 October 09




prietenului asta al meu azi ii mergea excelent masina si a doua zi nu mai urca peste 2000 de ture.deci....concluzia o tragi singur


--------------------
dacia solenza/scala 2003 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gygyscafes
post 22 Feb 2011, 08:09
Post #1251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 16 December 09
From: Tg-Jiu




140. Cu treapta I si II urca peste 2000 ture? Eu cateodata o mai turez si la 4000 ture, tocmai ca sa nu se infunde. Consumul mare poate fi si din cauza mersului subturat.


--------------------
Dacia, Renault SuperNova, Laguna II 2002 Clima, 120 CP
Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusz
post 22 Feb 2011, 19:40
Post #1252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 07
From: baia-mare




140 . nu urca in ture in nici o treapta . iar de mers merg subturat pentru ca nu am alta solutie .


--------------------
dacia supernova 2002 europa - mm 13 ral
membru cooperant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gygyscafes
post 22 Feb 2011, 21:08
Post #1253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 16 December 09
From: Tg-Jiu




140. Daca nici pe liber nu urca motorul la 4000 ture, atunci e catalizatorul de vina. Poti sa il scoti, dar nu stiu cat vei putea merge cu motorul asa. Din ce spun unii, pe langa faptul ca nu iti mai ies gazele (nu corespund adica), creste consumul de combustibil si in timp se duce si sonda lamba. Unii zic ca se duce si motorul mai repede, dar nu bag mana in foc pentru spusele acestora. Catalizator poti sa iei si de la dezmembrari, de la o masina cu putini km, sau mai exista varianta catalizatoarelor universale care sunt mai ieftine decat cele originale, dar au o durata de viata mai scurta. Eu zic ca ar trebui sa faci intai un test de noxe sa fii sigur de cauza.


--------------------
Dacia, Renault SuperNova, Laguna II 2002 Clima, 120 CP
Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 22 Feb 2011, 21:37
Post #1254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




140 nici scoasa din viteza nu se tureaza mai tare de 2000?
ti sa spus cu ce sa incepi, primadata catalizatorul, si dupaia iei traseul de alimentare cu benzina, pompa, filtru, injectoare(astea mai putin probabil daca relantiu merge bine), sa explicat cum se poate verifica presiunea in rampa cu un manometru,
desfa si sonda lamda si vezi atunci cum face, daca stai la calculator nu te supara nu rezolvi nimic, incepe cu ceva si vi si ne spui da am verificat presiunea in rampa si ie 3 bari deci nu-i de acolo, noi venim cu alte idei si iti spunem sa vezi catalizatoru mergi la vreun meserias si til scoate afara sau scoti primadata sonda lamda afara si vi si ne spui da am scos sonda si tot asa face, noi o sa iti spunem sa mergi la un meserias sa iti scoata si catalizatoru. noi ti-am spus in mare despre ce ie vorba si ce poate fi acuma ie randul tau.
nu te supara pe mine.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusz
post 22 Feb 2011, 22:37
Post #1255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 07
From: baia-mare




140 . da . nu este nici un fel de suparare . mi se pare corect sa incep sa fac una alta ca sa pot elimina rand pe rand posibilele probleme


--------------------
dacia supernova 2002 europa - mm 13 ral
membru cooperant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 22 Feb 2011, 23:18
Post #1256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




140 scoate sonda lamda afara desfileteazo de acolo si vezi daca merge mai bine, o desfiletezi de tot astfel ca gazele sa iasa pe acolo.... deci catalizator si traseul de alimentare (pui un manometru cu un teu pe tur si vezi presiunea la relanti si in turati exista topic cu presiunea exacta si cum sa faci modificarea incat sa pui un manometru pe tur la intrarea in rampa de injectie) astea primadata tre verificate.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil_t
post 22 Feb 2011, 23:35
Post #1257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 519
Joined: 12 August 07




136. Am fost la electricean si se pare ca scuipa motorul ulei s-a ajuns la curea. A zis ca poate misca rotorul cu mana, deci motorul nu-l invarate. Sapt ce vine sper sa rezolv.


--------------------
Dacia Supernova '03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dymmy
post 24 Feb 2011, 17:53
Post #1258


M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always!


Group: Members
Posts: 272
Joined: 12 July 10




140.
dariusz..ce ai facut???? ce ai verificat?
CONSUM MARE??? eu am avut aceasta problema din cauza sondei lambda....CUM AM DESCOPERIT? simplu...la un tester.....arata sonda lamba defecta..in scurt..sad.gif
din aceasta cauza aveam consum mare....aproape dublu...de la 6,5-7consum mediu!!! pe la 11-12!!!!....cum se mai manifesta la sonda lambda defecta??? pai cam asa: MASINA STA LA RELANTI TURATA LA 1100-1200 ture, PUTEREA era mare..normal dupa consum....si se tura bine!!
dariusz-e draga....tare ma tem sa nu fie la tine MAI MULTE PROBLEME DEODATA....de aceea te sfatuiesc sa le elimini pe rand....incepe cu astea
TESTER(un test efectuat corect), NOXE, SONDA, CATALIZATOR SI PRESIUNE IN RAMPA PE ALIMENTARE......stiu ca sunt multe insa le iei pe rand in ce ordine vrei...
DOAMNE AJUTA SA NU FIE MAI MULTE.....eu sincer iti urez bafta la verificat si sa fie ceva o problema MAI MINORA sad.gif
sa auzim de bine smile.gif

AM UITAT SA ADAU UN DETALIU f important....din cauza sondei lambda pentru ca era defecta/nefunctionala....pana se incalzea motorul nu tinea RELANTI DELOC....adica in primele minute de functionare motorul se ineca si uneori se oprea...era normal deoarece amestecul de carburant-oxigen pe care trebuie sa-l faca sonda aia...nu se facea corespunzator.....de aici consum mare, turatie fluctuanta la relanti.....zic eu!
nu??? sad.gif bafta!

This post has been edited by dymmy: 25 Feb 2011, 06:56


--------------------
dacia supernova 2003 europa - IS-- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 3 Mar 2011, 19:16
Post #1259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




143 - azi cand am mers cu ea am constat un sunet ciudat ...cand dau cu spatele merg cu ea in marsalier un pic drept apas ambreiaju si apoi calc frana , la apasarea franel se aude un tanc (clonc ) ....daca ii dau a-I-a plec c uea n use aude frumos la franare nu se aude acel sunet indiferent de franare brusca sau nu smile.gif doar cand dau cu spatele sad.gif( de la ce sa fie ? placute ,planetare ,bucsi bascula?


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 3 Mar 2011, 20:06
Post #1260


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




143 In spate se aude?


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor, incepand de astazi (25.05.2010):
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

***ATENTIE, CINE NU PUNE NUMAR INAINTE DE CEEA CE RASPUNDE SAU INTREABA, PRIMESTE DIN OFICIU 10% WARN. LA 3 ABATERI CONSECUTIVE, RESPECTIVULUI I SE RESTRICTIONEAZA ACCESUL PE FORUM TIMP DE O SAPTAMANA.

Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de dsn. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul vietii dsn-ului, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
110 Pages « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 18:53
Forum Renault