Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide
91_CTL |
![]()
Post
#1231
|
||
![]() am multe de invatat...... Group: Members Posts: 195 Joined: 25 November 10 From: Facaeni, Ialomita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
Clima 2001 Nr. inmatriculare: Fara numar, fara numar......
|
|||
serviccom |
![]()
Post
#1232
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
138 Eu as verifica si butonul de avarie.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
ionut81 |
![]()
Post
#1233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.031 Joined: 18 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Am desfacut ambele mufe de la stopurii si nu este nici un rezultat, deci nu este asta.
|
--------------------
Nu am
SSSjep
1900 toamna ................................................................................
|
|
edytzu |
![]()
Post
#1234
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 October 10 ![]() |
139. salut!!! am si eu o problema. de cateva zile masina(dsn) a inceput sa mearga intrerupt
![]() This post has been edited by edytzu: 15 Feb 2011, 15:22 |
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
2001
|
|
gygyscafes |
![]()
Post
#1235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 16 December 09 From: Tg-Jiu ![]() |
139. Salut! Pentru inceput ar trebui sa verifici bujiile, filtrul aer, si mai apoi motorasul by-pas. Vezi ca e topic dedicat pe problema asta. Si curata putin si senzorul de turatie, cine stie.. multi au avut probleme cu el.
138. Ionut, la ce buton de semnal te referi? La maneta semnalizare sau la butonul de avarii? Ai verificat butonul de avarii cum a spus serviccom? Si chiar daca ai scos mufele, tot poate sa fie de la ele, poate sa fie si o lita de sarma plecata aiurea sau sa aiba mizerie pe ele care conduce curentul. Si, daca ai rezolvat, sa ne spui si noua cum, te rog, sa stim si noi ce sa banuim pe viitor. This post has been edited by gygyscafes: 15 Feb 2011, 21:08 |
--------------------
Dacia, Renault
SuperNova, Laguna II
2002 Clima, 120 CP Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
|
|
ionut81 |
![]()
Post
#1236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.031 Joined: 18 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate nu am rezolvat ca nu am timp de ea. Poate sa stea si asa
![]() |
--------------------
Nu am
SSSjep
1900 toamna ................................................................................
|
|
edytzu |
![]()
Post
#1237
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 October 10 ![]() |
139. am schimbat astazi bujiile si am curatat injetoarele si a inceput sa isi mai revina.. mecanicul la care am fost mi-a spus k poate sa fie si din pompa de bezina. in 2 zile o sa o schimb si pe aceea si va spun daca s-a rezolvat ceva... cum sunt eu incepator va cer un sfat ce pompa ar trebui sa cumpar..
![]() This post has been edited by edytzu: 17 Feb 2011, 16:04 |
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
2001
|
|
serviccom |
![]()
Post
#1238
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
139 Intai verifica ce presiune asiguara aia si apoi cumpara alta, mecanici care ii pun pe oamenii care nu se pricep sa sumpere piese aiurea ca nu e din banii lor.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
dymmy |
![]()
Post
#1239
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 ![]() |
QUOTE(edytzu @ 17 Feb 2011, 15:56) 139. am schimbat astazi bujiile si am curatat injetoarele si a inceput sa isi mai revina.. mecanicul la care am fost mi-a spus k poate sa fie si din pompa de bezina. in 2 zile o sa o schimb si pe aceea si va spun daca s-a rezolvat ceva... cum sunt eu incepator va cer un sfat ce pompa ar trebui sa cumpar.. ![]() QUOTE(serviccom @ 17 Feb 2011, 18:07) 139 Intai verifica ce presiune asiguara aia si apoi cumpara alta, mecanici care ii pun pe oamenii care nu se pricep sa sumpere piese aiurea ca nu e din banii lor. EXACT! ASTA RECOMAN SI EU.....VERIFICA PRESIUNEA IN RAMPA....daca nu te pricepi sau nu ai cele necesare apeleaza la un specialist, UNUL DE INCREDERE!!!, adica cel care va face verificarea sa o faca cum trebuie....iesi muuuult mai ieftin daca verifici si constati ca presiunea e ok....presiunea la benzina adica, cred ca e pe undeva la 2,5 bari presiunea pe relanti si in jur de 3 bari turata.....parca asa, daca nu baietii vor completa/corecta! RECOMAND POMPA BOSCH(in cazul in care e pompa de benzina defecta si nu are presiune suficienta)....pompa bosch e in jur de 300 de roni, depinde foarte mult de unde o cumperi...ca se poate si mai scump ![]() BAFTA!!!! sper sa nu ai probleme cu pompa de benzina.... FILTRUL DE BENZINA L-AI SCHIMBAT???? TRASEUL....TUR/RETUR E CURAT....??? si astea ar putea fi o problema, deoarece degeaba ai curatat injectoarele daca conductele de alimentare au mizerie....iar se vor infunda injectoarele!!! SPOR!!! |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
dariusz |
![]()
Post
#1240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare ![]() |
140 . de ceva vreme merge motorul meu rau , rau de tot . nu se tureaza . la 40km/h trebuie sa trec in treapta a patra altfel se ineaca de tot si scutura de numa . acu , de4 ceva zile am observat scapari in zona garniturii de chiuloasa . inclin sa cred ca de acolo sunt toate problemele . sau ar mai putea fi si alte cauze ? daca este gernitura , stie cineva cat costa in ziua de azi o manopera pentru schimbare si cam in cat timp se face ?
|
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
Frank Martin |
![]()
Post
#1241
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 9 March 10 From: Targu Mures ![]() |
141. Dupa ce am curatat pistonasul din etrier( am demontat etrierul, am apasat pedala sa iasa pistonul si am sters cu o carpa mizeria si praful) dupa ce am impins inapoi sa montez la loc am obesrvat ca in jurul pistonului era "umed" adica era lichidul de frana.
asta inseamna ca o sa am perderi din lichid de frana?si odata ma ma trezesc fara frana? |
--------------------
Dacia
SupeRNova
2001/confort
- MS 09 FHL
|
|
quick |
![]()
Post
#1242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
141. schimba garnitura de la pistonas, nu are rost sa dai jos pistonasu fara sa schimbi garnitura.
This post has been edited by quick: 20 Feb 2011, 13:13 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
dymmy |
![]() ![]()
Post
#1243
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 ![]() |
QUOTE(dariusz @ 19 Feb 2011, 15:17) 140 . de ceva vreme merge motorul meu rau , rau de tot . nu se tureaza . la 40km/h trebuie sa trec in treapta a patra altfel se ineaca de tot si scutura de numa . acu , de4 ceva zile am observat scapari in zona garniturii de chiuloasa . inclin sa cred ca de acolo sunt toate problemele . sau ar mai putea fi si alte cauze ? daca este gernitura , stie cineva cat costa in ziua de azi o manopera pentru schimbare si cam in cat timp se face ? 140. CE VREI SA ZICI?? adica tu trebuie sa schimbi in treapta a 4 a de viteza la 40 de km pe ora????? din ce treapta? a 5-a ????? motorul nu are nici un defect....tu conduci subturat...ai turometru? iti recomand sa schimbi treptele de viteza la 2000 de turatii cel putin....daca vei continua sa mergi cu 40km/h asa mult....in curand vei constata nu numai pierdere de ulei pe la garnitura ci si altele: catalizator infundat, consum mai mare cand mergi subturat, masina nu are putere, adica incet incet motorul va ceda....FRATILOR CE AVETI???? eu personal la viteza de deplasare a masinii cu 40km/h ajung cu treapta a 2-a si continui abia cu a 3-a...deci?????? CUM NAIBA SA MERGI CU A 4-A la 40km/h sau mai grav a 5-a treapta la 40km/h si mai intrebati care-i problema?????? VEZI ca era pe forum, parca maskatu sau alti colegi scriau: regimul de turatii ale motorului si schimbarea treptelor de viteze!!! ce trebuiesc respectate...la orice motor!!! This post has been edited by dymmy: 20 Feb 2011, 16:51 |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
dariusz |
![]()
Post
#1244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare ![]() |
QUOTE(dymmy @ 20 Feb 2011, 16:49) 140. CE VREI SA ZICI?? adica tu trebuie sa schimbi in treapta a 4 a de viteza la 40 de km pe ora????? din ce treapta? a 5-a ????? motorul nu are nici un defect....tu conduci subturat...ai turometru? iti recomand sa schimbi treptele de viteza la 2000 de turatii cel putin....daca vei continua sa mergi cu 40km/h asa mult....in curand vei constata nu numai pierdere de ulei pe la garnitura ci si altele: catalizator infundat, consum mai mare cand mergi subturat, masina nu are putere, adica incet incet motorul va ceda....FRATILOR CE AVETI???? eu personal la viteza de deplasare a masinii cu 40km/h ajung cu treapta a 2-a si continui abia cu a 3-a...deci?????? CUM NAIBA SA MERGI CU A 4-A la 40km/h sau mai grav a 5-a treapta la 40km/h si mai intrebati care-i problema?????? VEZI ca era pe forum, parca maskatu sau alti colegi scriau: regimul de turatii ale motorului si schimbarea treptelor de viteze!!! ce trebuiesc respectate...la orice motor!!! 140 . dragul mieu . in treapta a 4-a schimb dintr-a treia . asadar abia ajung cu a treia la 4o de km/h . daca nu dau a patra motorul se ineaca si se zbuciuma ca vai de el . asadar motorul nu ajunge nici mort la turatii peste 2500 . presupun doar , pentru ca nu am turometru . si te rog nu mai pune intrebari la care tot tu sa iti raspunzi , ca mai apoi sa bati campii . multumesc pentru intentia ta presupun buna , de a raspunde . dar daca nu ai inteles ceva din ceea ce am scris in descrierea sumara a problemei , intreaba si asteapta sa raspund . abia apoi emite pareri si da sfaturi gratuite , in care ma inveti la ce turatie sau viteza sa schimb eu . k ? |
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
gygyscafes |
![]()
Post
#1245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 16 December 09 From: Tg-Jiu ![]() |
140. Ar putea fi si din alimentare. Pot fi injectoarele infundate sau filtrul de benzina plin de mizerie. De obicei cam de la cauzele astea rezulta un debit mic de benzina care este insuficient pentru a urca in turatii.
|
--------------------
Dacia, Renault
SuperNova, Laguna II
2002 Clima, 120 CP Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
|
|
pulbur |
![]()
Post
#1246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 23 June 09 From: SM ![]() |
142. Se potrivesc telescoapele de Solenza Monroe pe DSN ?
am 80.000 de km cu telescoapele originale si ar cam trebuii sa le schimb. Le cumpar online,si vreau sa ma duc pe sigur. Telescoape Autospeed are cineva ? This post has been edited by pulbur: 21 Feb 2011, 09:01 |
--------------------
Dacia/Fiat
DSN
2002
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#1247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
140.am un prieten caruia nu ii urca motorul mai mult de 2000 de ture si a fost catalizatorul mort
|
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
dymmy |
![]() ![]()
Post
#1248
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 ![]() |
QUOTE(dariusz @ 20 Feb 2011, 21:25) 140 . dragul mieu . in treapta a 4-a schimb dintr-a treia . asadar abia ajung cu a treia la 4o de km/h . daca nu dau a patra motorul se ineaca si se zbuciuma ca vai de el . asadar motorul nu ajunge nici mort la turatii peste 2500 . presupun doar , pentru ca nu am turometru . si te rog nu mai pune intrebari la care tot tu sa iti raspunzi , ca mai apoi sa bati campii . multumesc pentru intentia ta presupun buna , de a raspunde . dar daca nu ai inteles ceva din ceea ce am scris in descrierea sumara a problemei , intreaba si asteapta sa raspund . abia apoi emite pareri si da sfaturi gratuite , in care ma inveti la ce turatie sau viteza sa schimb eu . k ? dariusz draga! nu te invata nimeni la ce turatie sa schimbi sau alte chestii de genul acesta....PUR SI SIMPLU ERA PREA VAGA EXPLICATIA PROBLEMEI TALE SI EU ASTA AM INTELES...ok? stay calm...go easy ![]() Ca sa fi inteles problema trebuia sa completezi primul post cu problema DETALIATA....spune si tu noi cum sa te ajutam daca nu am inteles?(de aceea cred ca ceilalti s-au ferit sa raspunda la intrebarea ta inaintea celei cu nr 141...trebuia mai multe DETALII...ok?) QUOTE(gygyscafes @ 20 Feb 2011, 22:11) 140. Ar putea fi si din alimentare. Pot fi injectoarele infundate sau filtrul de benzina plin de mizerie. De obicei cam de la cauzele astea rezulta un debit mic de benzina care este insuficient pentru a urca in turatii. ADEVARAT! presiune mica in rampa rezulta pompa de benzina nu are presiune, traseu alimentare partial infundat, filtru de benzina partial infundat sau/si injectoare infundate! QUOTE(bogdanel88 @ 21 Feb 2011, 09:30) ASA E...! catalizatorul aproape mort in cazul tau, motive ar fi mersul excesiv subturat si benzina proasta! DACA NU SUNT PROBLEME CU ALIMENTAREA...ATUNCI BAGA NISTE BENZINA 98(vreo 10 litri)...ceva cu cifra octanica mai mare si incearca un drum de vreo 100km dus-intors pe o sosea EUROPEANA MACAR....sau AUTOSTRADA....treapta a 5 a daca ajunge peste 3000 de turatii!!!poate doamne ajuta are efect! CA SA RASPUND SI LA INTREBAREA CU CHIULOASA UITE UN LINK ![]() http://www.daciaclub.ro/Chiulasa-page-2-t125909-s30.html BAFTA! |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
dariusz |
![]()
Post
#1249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare ![]() |
140 . da , multumesc ! ca si cauze ale mersului anormal ar putea fi cele pe care le spuneti ! dar parca parca nu inteleg ceva . au cam aparut de pe azi pe maine , si culmea la cateva zile dupa itp , unde motorul a mers uns . am mai avut probleme acu multi ani cu un injector , dar atunci mergea destul de greu cand o lasam mai moale cu acceleratia , plus ca mergea intrerupt in relanti . acum , merge rotund in relanti , dar nu creste nici mort in ture . ah , inca ceva . papa benzina de rupe . dar . nu ar fi posibil ca toate aceste manifestari sa fie doar din cauza garniturii de chiuloasa ? ma cam tem sa nu se fi infundat ceva canalute prin care circula antigelul din cauza faptului ca am fost suficient de inteligent ca mult timp sa folosesc bobite din alea pentru etansare , pentru ca imi curgea caloriferul de incalzire .spun toate astea incercand sa elimin unele posibile cauze . poate gresesc , dar :
- daca nu ar fi suficient debitul de benzina , de ce consuma de rupe ? - injectoare inclin sa cred ca nu pentru ca am mai avut probleme si nu se comporta asa - catalizator .hmmm . asta se infunsa de pe azi pe maaine ? lipsa de putere a inceput sa se manifeste relativ brusc . plus ca , repet , cu putin timp inainte am facut itp-ul , unde totul a fost ok . |
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#1250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
prietenului asta al meu azi ii mergea excelent masina si a doua zi nu mai urca peste 2000 de ture.deci....concluzia o tragi singur
|
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
gygyscafes |
![]()
Post
#1251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 16 December 09 From: Tg-Jiu ![]() |
140. Cu treapta I si II urca peste 2000 ture? Eu cateodata o mai turez si la 4000 ture, tocmai ca sa nu se infunde. Consumul mare poate fi si din cauza mersului subturat.
|
--------------------
Dacia, Renault
SuperNova, Laguna II
2002 Clima, 120 CP Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
|
|
dariusz |
![]()
Post
#1252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare ![]() |
140 . nu urca in ture in nici o treapta . iar de mers merg subturat pentru ca nu am alta solutie .
|
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
gygyscafes |
![]()
Post
#1253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 16 December 09 From: Tg-Jiu ![]() |
140. Daca nici pe liber nu urca motorul la 4000 ture, atunci e catalizatorul de vina. Poti sa il scoti, dar nu stiu cat vei putea merge cu motorul asa. Din ce spun unii, pe langa faptul ca nu iti mai ies gazele (nu corespund adica), creste consumul de combustibil si in timp se duce si sonda lamba. Unii zic ca se duce si motorul mai repede, dar nu bag mana in foc pentru spusele acestora. Catalizator poti sa iei si de la dezmembrari, de la o masina cu putini km, sau mai exista varianta catalizatoarelor universale care sunt mai ieftine decat cele originale, dar au o durata de viata mai scurta. Eu zic ca ar trebui sa faci intai un test de noxe sa fii sigur de cauza.
|
--------------------
Dacia, Renault
SuperNova, Laguna II
2002 Clima, 120 CP Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
|
|
quick |
![]()
Post
#1254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
140 nici scoasa din viteza nu se tureaza mai tare de 2000?
ti sa spus cu ce sa incepi, primadata catalizatorul, si dupaia iei traseul de alimentare cu benzina, pompa, filtru, injectoare(astea mai putin probabil daca relantiu merge bine), sa explicat cum se poate verifica presiunea in rampa cu un manometru, desfa si sonda lamda si vezi atunci cum face, daca stai la calculator nu te supara nu rezolvi nimic, incepe cu ceva si vi si ne spui da am verificat presiunea in rampa si ie 3 bari deci nu-i de acolo, noi venim cu alte idei si iti spunem sa vezi catalizatoru mergi la vreun meserias si til scoate afara sau scoti primadata sonda lamda afara si vi si ne spui da am scos sonda si tot asa face, noi o sa iti spunem sa mergi la un meserias sa iti scoata si catalizatoru. noi ti-am spus in mare despre ce ie vorba si ce poate fi acuma ie randul tau. nu te supara pe mine. |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
dariusz |
![]()
Post
#1255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare ![]() |
140 . da . nu este nici un fel de suparare . mi se pare corect sa incep sa fac una alta ca sa pot elimina rand pe rand posibilele probleme
|
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
quick |
![]()
Post
#1256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
140 scoate sonda lamda afara desfileteazo de acolo si vezi daca merge mai bine, o desfiletezi de tot astfel ca gazele sa iasa pe acolo.... deci catalizator si traseul de alimentare (pui un manometru cu un teu pe tur si vezi presiunea la relanti si in turati exista topic cu presiunea exacta si cum sa faci modificarea incat sa pui un manometru pe tur la intrarea in rampa de injectie) astea primadata tre verificate.
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
emil_t |
![]()
Post
#1257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
136. Am fost la electricean si se pare ca scuipa motorul ulei s-a ajuns la curea. A zis ca poate misca rotorul cu mana, deci motorul nu-l invarate. Sapt ce vine sper sa rezolv.
|
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
dymmy |
![]()
Post
#1258
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 ![]() |
140.
dariusz..ce ai facut???? ce ai verificat? CONSUM MARE??? eu am avut aceasta problema din cauza sondei lambda....CUM AM DESCOPERIT? simplu...la un tester.....arata sonda lamba defecta..in scurt.. ![]() din aceasta cauza aveam consum mare....aproape dublu...de la 6,5-7consum mediu!!! pe la 11-12!!!!....cum se mai manifesta la sonda lambda defecta??? pai cam asa: MASINA STA LA RELANTI TURATA LA 1100-1200 ture, PUTEREA era mare..normal dupa consum....si se tura bine!! dariusz-e draga....tare ma tem sa nu fie la tine MAI MULTE PROBLEME DEODATA....de aceea te sfatuiesc sa le elimini pe rand....incepe cu astea TESTER(un test efectuat corect), NOXE, SONDA, CATALIZATOR SI PRESIUNE IN RAMPA PE ALIMENTARE......stiu ca sunt multe insa le iei pe rand in ce ordine vrei... DOAMNE AJUTA SA NU FIE MAI MULTE.....eu sincer iti urez bafta la verificat si sa fie ceva o problema MAI MINORA ![]() sa auzim de bine ![]() AM UITAT SA ADAU UN DETALIU f important....din cauza sondei lambda pentru ca era defecta/nefunctionala....pana se incalzea motorul nu tinea RELANTI DELOC....adica in primele minute de functionare motorul se ineca si uneori se oprea...era normal deoarece amestecul de carburant-oxigen pe care trebuie sa-l faca sonda aia...nu se facea corespunzator.....de aici consum mare, turatie fluctuanta la relanti.....zic eu! nu??? ![]() This post has been edited by dymmy: 25 Feb 2011, 06:56 |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#1259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
143 - azi cand am mers cu ea am constat un sunet ciudat ...cand dau cu spatele merg cu ea in marsalier un pic drept apas ambreiaju si apoi calc frana , la apasarea franel se aude un tanc (clonc ) ....daca ii dau a-I-a plec c uea n use aude frumos la franare nu se aude acel sunet indiferent de franare brusca sau nu
![]() ![]() |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
serviccom |
![]()
Post
#1260
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
143 In spate se aude?
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor, incepand de astazi (25.05.2010):
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ***ATENTIE, CINE NU PUNE NUMAR INAINTE DE CEEA CE RASPUNDE SAU INTREABA, PRIMESTE DIN OFICIU 10% WARN. LA 3 ABATERI CONSECUTIVE, RESPECTIVULUI I SE RESTRICTIONEAZA ACCESUL PE FORUM TIMP DE O SAPTAMANA. Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de dsn. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul vietii dsn-ului, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 18:53 |