DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

110 Pages « < 85 86 87 88 89 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide

danciusergiu84
post 20 Feb 2013, 12:42
Post #2581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




405. ai dreptate corbex

pana la urma autoreglajul parca influenteaza mai mult partea de jos care nu prea influenteaza partea de sus a a pistonaselor

oare nu e normal ca arcul sabotilor sa fie mai tare decat arcul pistonaselor? dar ar fi fost invers atunci saboti erau presati de acel arc pe tambur ceea ce ducea la incalzirea sistemului, pe canicula si/sau solicitare sigur ducea la supra-incalzire rezultand apoi defectiuni

date fiind lucrurile de mai sus eu am ajuns la concluzia uzurii sabotilor + tamburilor, la fel cum pe fata se schimba discurile eu zic ca si pe spate se schimba tamburii, care au o viata oarecare si o uzura a lor care impune schimbul odata cu setul de saboti sau la cateva seturi de saboti in functie de uzura lor - oare prin manuale nu este specificata aceasta uzura (grosime minima admisa a acestora) ?

This post has been edited by danciusergiu84: 20 Feb 2013, 13:30


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Feb 2013, 15:21
Post #2582


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ba da, dar uzura sabotilor e compensata in cea mai mare masura de reglaj, iar uzura tamburilor se vede cu ochiul liber, ramine o buza pe care sabotii nu calca si care se constituie in martor de uzura. La mine nu e vizibila buza aia, se simte ceva la pipait, dar prea putin ca sa pot da vina pe asta. Cred ca cilindrii de frina nu sint corect calibrati in raport cu forta arcurilor de la saboti.

This post has been edited by corbex: 20 Feb 2013, 15:21


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 20 Feb 2013, 19:28
Post #2583


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




405
si cum crezi ca ar trebui calibrati cilindrii de frana?
pasta nam mai auzito


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 20 Feb 2013, 19:42
Post #2584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




405.Desfa cele doua piulite care fixeaza pompa de servofrana,trage usor de pomapa spre fata masini si vei vedea tija servofranei .Pe ea exista un hexagon de 8,parca.Desfileteaza 2-3 ture tija si monteaza totul inapoi.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 20 Feb 2013, 20:02
Post #2585


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




405
si dupa 10-15 apasari pe frana sa nu te sperii daca masina se va opri(masina nu motoru)in mijlocu drumului si nu se va mai putea deplasa,plus miros de frane incinse

This post has been edited by nikuniku: 20 Feb 2013, 20:02


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 Feb 2013, 22:09
Post #2586


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(corbex @ 20 Feb 2013, 10:55)
Trage frina de mina 2-3 dinti. Regleaza si sabotii manual, dar nu ajuta prea mult. Distanta dintre saboti si tamburi ramine tot prea mare. Daca se poate regla cablul frinei de mina, mai stringe-l.
Si la mine la solenza patesc acelasi lucru. Folosesc solutia 1. M-am tot bagat pe sub ea dar mereu am uitat sa observ daca e reglabil cablul. icon_mrgreen.gif
*


Adica sa trag 2-3 dinti la frana de mana si sa merg mereu cu ea asa astfel incat sa compensez punctul asta mort?

QUOTE(corbex @ 20 Feb 2013, 11:04)
La a mea tine jos indiferent de aerisire. Prea jos, cam pe ultima treime. Imi e frica sa nu ajunga la sfirsitul cursei si sa nu am frina. Cu frina de mina trasa 3 dinti, fara ca spatele sa fie infrinat nici un pic (testat), pedala tine exact cum trebuie.
Cauza e cea scrisa mai sus. Prea mare distanta dintre saboti si tambur. Pina sa apropie sabotii, deja se duca mai toata cursa pedalei.
*


Pai si la mine distanta ar trebui sa fie mica, dat fiind faptul ca sabotii nu au nici 200 km... plus de asta eu stiam ca pe fata franeaza doar 30-40% cand merge doar soferul singur, fara bagaje si alte persoane, deci nu ar trebui sa "se duca" frana mai mult pe fata decat pe spate?


QUOTE(Dragoș @ 20 Feb 2013, 11:20)
405. Initierea franarii se face pe fata, in functie de viteza si gradul de apasarea a franei, repartitorul deschide circuitul pentru sistemul de franare spate.
Daca nu exista fluid gazos pe traseu, pot fi 2 explicatii:
- sistem de antrenare deficitar
- placute de frana slabe calitativ
*


Am placute ferodo fsl 114 deci exclus placute slab calitative. Si imi facea la fel si cu placutele originale, deci sigur nu-i de la placute.

QUOTE(MyKe89 @ 20 Feb 2013, 12:18)
Parca si pompa de frana are un aerisitor. Ai aerisit si pe-acolo?
*


nu...

QUOTE(corbex @ 20 Feb 2013, 15:21)
Ba da, dar uzura sabotilor e compensata in cea mai mare masura de reglaj, iar uzura tamburilor se vede cu ochiul liber, ramine o buza pe care sabotii nu calca si care se constituie in martor de uzura. La mine nu e vizibila buza aia, se simte ceva la pipait, dar prea putin ca sa pot da vina pe asta. Cred ca cilindrii de frina nu sint corect calibrati in raport cu forta arcurilor de la saboti.
*


Daca te referi la buza aia din margine, cand am inlocuit sabotii mecanicul a slefuit bine de tot cat sa fie la nivel totul si sa calce fix pe fix...


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Feb 2013, 09:16
Post #2587


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cind calci pedala, lichidul se duce si pe fata si pe state. Nu conteaza, din punct de vedere al cursei pedalei, cit la suta e frinare pe fata si cit pe spate.
Daca ti-a slefuit buza, atunci regleaza manual sabotii. Departeaza-i pina la punctul in care tamburul intre destul de greu. Altfel buza aia te-ar fi imiedicat sa-i departezi destul, n-ar mai fi intrat tamburul. Mecanicul a facut ce trebuie.
Asa, de curiozitate, la al citilea dinte incepe sa tina frina de mina? La mine, pe la al cincilea. E clar ca e prea mult. cind s-o incalzi o sa ma ocup de reglarea cablului, daca nu trebuie sa demontez toata masina pentru asta.

This post has been edited by corbex: 21 Feb 2013, 09:18


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 21 Feb 2013, 10:15
Post #2588


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Incepe sa tina tot de la al 5-a dinte. La la 6-a sunt aproape blocate. La saboti nu mai umblu. Tamburul a intrat la loc nici foarte greu nici foarte usor. Stiu ca am mai mers acum ceva vreme cu o supefnova si tinea frana mai sus. Adica cursa era mai mica.

O sa intreb mecanicul daca are aerisire pompa ca tot zicea un coleg mai sus...


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Feb 2013, 11:56
Post #2589


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Are, il poti gasi usor la o aruncatura de ochi, dar nu cred sa fie de acolo. Al cincilea dinte e mult. Eu, cum am zis, o sa mai string cablul. Celelalte metode le-am incercat pe rind, de mai multe ori. Dupa aerisirea etrierilor (pe care o fac periodic, ca sa elimin lichidul vechi, cu impuritati in e), tine ceva mai bine, dar numai vreme de 5 minute.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 21 Feb 2013, 12:29
Post #2590


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




405. Si daca strang cablul adica sa fac frana de mana sa tina de la 2-3 dinti, o sa tine mai sus frana de picior sau nu are legatura?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Feb 2013, 12:55
Post #2591


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cu siguranta. Sabotii stau mai apropiati de tambur, cilindri de frina sint reasezati pe pozitie de arcul dintre ei, frina va actiona imediat ce primeste ceva presiune.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragoș
post 21 Feb 2013, 13:50
Post #2592


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 6 June 10




405. Corect, si la prima frana pe suprafete aluncoase intri in derapaj(drift in termen autohton) cu toate rotile blocate. Poate tu ai ABS.
Scopul intarzierii franei spate este sa te tina pe traictoria corecta in momentul franarii de urgenta.
Franele si directia nu se regleaza dupa ureche!

This post has been edited by Dragoș: 21 Feb 2013, 13:52


--------------------
Dacia SuperNova 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 21 Feb 2013, 14:20
Post #2593


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




405. Pff deci las 5 dinti?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragoș
post 21 Feb 2013, 14:40
Post #2594


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 6 June 10




405. Daca ai sabotii noi pe spate, eu zic sa lasi cei 5 dinti. Daca numeri 5 dinti la frana de mana si nu se infraneaza nici macar, probabil reglajul sabotilor este incorect.
Nu gasesti in manualele DSN cele vechi, modalitatea si abaterile la care se gasesc reglati sabotii?

Inainte sa innoiesti franele aveai aceeasi peda lunga?
Daca da, e posibil sa fie pompa.


--------------------
Dacia SuperNova 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 21 Feb 2013, 15:02
Post #2595


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




405. Frana este exact ca inainte. Nu a influentat cu nimic schimbarea discurilor, a placutelor sau a sabotilor.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragoș
post 21 Feb 2013, 15:15
Post #2596


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 6 June 10




405. Aeriseste pompa de frana.
Daca nu se schimba situatia, atentie la actionarea servo apoi treci la pompa de frana.


--------------------
Dacia SuperNova 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Feb 2013, 16:33
Post #2597


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(Dragoș @ 21 Feb 2013, 14:40)
405. Daca ai sabotii noi pe spate, eu zic sa lasi cei 5 dinti. Daca numeri 5 dinti la frana de mana si nu se infraneaza nici macar, probabil reglajul sabotilor este incorect.
*


Daca sabotii sint reclati corect si slabesti cablul frinei de mina, la citi dinti va tine?
Esti sigur ca stii cum functioneaza sistemul de frinare?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragoș
post 21 Feb 2013, 19:05
Post #2598


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 6 June 10




405. In primul rand stiu sa folosesc limba romana scrisa.
In al doilea rand exista manual de reparatie care iti da algoritmul care trebuie urmat in cazul schimbarii sabotilor de frana, alaturi de abaterile in care sa te incadrezi cu reglajul corect al acestora.
Frana de mana nu se cauta la dinti.
Din cate observ discutia se transforma intr-o polemica si ma opresc aici.


This post has been edited by Dragoș: 21 Feb 2013, 19:06


--------------------
Dacia SuperNova 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 21 Feb 2013, 23:24
Post #2599


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 450
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




405. Citez din manualul de reparatii Supernova:

"Frane fata:

-diametrul alezajului etrierului = 54mm
-diametrul discului de frana ventilat =235mm
-bataia axiala a discului masurata la diametrul de 215mm =0.1mm
-grosimea maxima a discului de frana=20mm
-grosimea minima a discului de frana=19mm
-grosimea placutei de frana(inclusiv suportul)=14mm
-grosimea minima a placutei de frana(inclusiv suportul)=7mm

Frane spate:

-diametrul alezajului cilindrului receptor=22mm
-diametrul tamburului nou=228mm
-diametrul maxim al tamburului dupa rectificare=229mm
-latimea garniturilor de franare ale sabotilor=40mm
-grosimea garniturilor de franare ale sabotilor=5mm
-inaltimea minima admisa a garniturilor de franare ale sabotilor deasupra niturilor=0.5mm

Comanda mecanica a franei de mana se face actionand asupra tamburilor rotilor spate ale autoturismului, cursa minima a levierului este de 10-12 dinti. "
Citat inchis.

Deci, in cazul tau Maskatule, e foarte bine 5-6 dinti. La mine tine undeva la 3-4 dinti dar eu am rectificat si tamburii.

This post has been edited by cata82: 21 Feb 2013, 23:26


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 22 Feb 2013, 10:33
Post #2600


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




405. Corbex ai avut dreptate. Am tras frana de mana 4 dinti cat sa nu infranez rotile spate si frana de picior tinea mult mai sus. Totusi nu pot sa merg cu masina avand frana de mana semi trasa... parca-i cam aiurea. Oare daca strang cablul de mana sub masina se intampla acelasi lucru??

398. Legat de problema cu opritul motorului si turatului aiurea. Acum sunt sigur ca era intr-adevar de la corpul clapeta ce tragea aer fals in partea de jos din cauza garniturii. Am mers aproape 200km iar problema nu s-a mai manifestat. Singura mea grija a ramas mppul chinezesc care a ramas in corpul clapeta. Parca mi-e si frica sa mai umblu acolo dupa cate am patit, mai ales ca din cel original vdo a iesit capatana cand l-am scos si mi-e frica ca nu mai merge. sad.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 22 Feb 2013, 11:41
Post #2601


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




1.Asta-i solutia eleganta, reglatul cablului.
2. Lasa motorasul in pace. Totusi, ca sa stai linistit, e bine de stiut ca daca n-ai stricat filetul de pe axul capului motorului vechi, acesta va functiona normal. Tine-l de rezerva. Cita vreme cel de pe masina merge, nu-ti mai face de lucru degeaba.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 22 Feb 2013, 12:09
Post #2602


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




1. Deci nu mai scot tamburii. Strang doar cablul sub masina..

2. Cand am pus mppul china nu reuseam sa il calibrez. Am pus mufa in mppul vdo fara sa il bag in corpul clapeta si a iesit capatana din el. Cred ca are o catare ceva...


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 22 Feb 2013, 12:34
Post #2603


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cred ca se regleaza chiar de la prinderea de levierul frinei de mina. Eu nu m-am uitat, parca asa spunea cineva.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 22 Feb 2013, 12:41
Post #2604


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 450
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




Uite manualul de reparatii, sectiunea sistemul de franare. Daca vreti, il pun pe tot(manualul) pe forum.




This post has been edited by cata82: 22 Feb 2013, 14:40

Attached File(s)
Attached File  11___Sistem_distributie.doc ( 954k ) Number of downloads: 25
Attached File  12___Amestec_carburant.doc ( 1.03mb ) Number of downloads: 23
Attached File  13___Alimentare_carburant.doc ( 1002k ) Number of downloads: 16
Attached File  14___Antipoluare.doc ( 485k ) Number of downloads: 17
Attached File  16___Alternator___Demaror.doc ( 1.35mb ) Number of downloads: 21
Attached File  19___Sistem_racire__Esapament__Rezervor.doc ( 2.16mb ) Number of downloads: 19
Attached File  29___Transmisia.doc ( 1.07mb ) Number of downloads: 25
Attached File  37___Sistemul_de_franare.doc ( 1.98mb ) Number of downloads: 47


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 24 Feb 2013, 21:25
Post #2605


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




406. Iarna trecuta nu mai functiona rezistenta de dezaburire de jos de tot de la luneta. Azi am constatat ca nici urmatoarea dupa ea nu mai incalzeste cu toate ca nici nu am umblat la rezistente. De ce se strica asa din senin si le mai pot repara cumva?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eu Alex
post 24 Feb 2013, 21:28
Post #2606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.052
Joined: 12 November 07
From: Com. Bucuresti Sat Rahova




406 te-ai uitat daca s-au intrerupt?


--------------------
Dacia Supernova Confort 2001 - IF22ALE/ B25TUT
Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 24 Feb 2013, 21:57
Post #2607


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




406. Nu dar de ce sa se intrerupa daca nu au fost atinse?

This post has been edited by Maskatu: 24 Feb 2013, 21:58


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 25 Feb 2013, 21:38
Post #2608


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




406 n-ai tu de unde sa stii ca nu au fost atinse...totusi nu trebuie sa le atinga cineva, destul ca la frig se contracta se dilata mai intra condens pe la ele care ingheata si le dezlipeste sau doar prin simplul fapt ca imbatranesc si nu sunt realizate destul de bine incat sa tina o viata...
poti incerca cu solutie d-asta sa rezolvi problema unde este intrerupt firu.....destul de scumpa dar poate gasesti ceva mai ieftina care sa faca acceiasi chestie, eventual de la alt producator.
http://www.temad.ro/produse.php?action=lis...t&produs_id=562


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 25 Feb 2013, 22:00
Post #2609


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




406. Ma voi uita zilele astea cu atentie... Deci de reparat exista solutii, poate se poate repara la un centru de parbrize??

Ms de sfaturi


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 28 Feb 2013, 09:48
Post #2610


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




406. M-am uitat. Rezistentele ce nu merg arata la fel ca cele ce functioneaza. Cred ca problema este din cauza condensului care a "macinat" o parte din rezistenta, mai ales ca in zona aceea de jos este rugina langa cheder.

407. O noua problema. Cuiul de la usa soferului adica piedica care incuie si descuie usa, nu mai face cursa completa. Adica daca dau sa descui usa se ridica un pic piedica dar nu suficient. Trebuie sa bag cheia si sa o invart cat sa mai faca piedica o cursa de nici 4-5mm. Mentionez ca face la fel fie ca incui sau descui din alarma, butonul cheii sau din bord.

Problema este una mecanica. Am incercat sa ridic si imping piedica cu mana dar pare semi blocata. Celelalte 3 merg usor cu mana. Daca desfac usa oare pot gresa ceva pe acolo si sa isi revina?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor, incepand de astazi (25.05.2010):
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

***ATENTIE, CINE NU PUNE NUMAR INAINTE DE CEEA CE RASPUNDE SAU INTREABA, PRIMESTE DIN OFICIU 10% WARN. LA 3 ABATERI CONSECUTIVE, RESPECTIVULUI I SE RESTRICTIONEAZA ACCESUL PE FORUM TIMP DE O SAPTAMANA.

Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de dsn. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul vietii dsn-ului, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
110 Pages « < 85 86 87 88 89 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 08:22
Forum Renault