Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
![]() ![]() ![]() |
Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
fritzih |
![]()
Post
#331
|
||
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
DUSTER
2010/ laureate 4x4 1.6 16 V
- CL 50 ZIH
|
|||
danielst |
![]()
Post
#332
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
Am ~1600 km parcursi, consumul mediu e 7,5 (4x4 dci 110) si in scadere (am inceput cu fatzaiala multa prin oras, stat 3 ore cu AC pornit pe loc, off-road de test
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
saddan |
![]()
Post
#333
|
![]() .......... Group: Members Posts: 225 Joined: 15 August 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(fritzih @ 23 Jul 2010, 08:34) fritzih, ai reusit sa ti-o scoti? finally?! sa te bucuri de ea si fara evenimente... ontopic ... prime impresii... ieri dupa ce am scos-o am facut aprox 70km de oras (cu 2 si 4 persoane la bord)... consum undeva la 9% (fara sa sar de 3000rpm).... e adevarat ca treptele sunt scurte dar te obisnuiesti cu ele (ca de altfel si cu treapta de mers inapoi)... Cat despre toba, se vede de sub bara... dar daca ai pack lock nu se mai vede asa tare:)... iar antifonarea (cel putin pe benzina) mi se pare mult mai reusita, de cred ca invatam din mers..... azi o scot la pascut pe drumuri intinse, la un rodaj in extenso... revin luni cu alte impresii.... Apropo in carte la mine scrie ca peste 120kmph incepe sa urle (10 secunde din 30 in 30 piuie) ca ai depasit viteza.... A incercat careva? |
--------------------
Dacia
Logan Preferance/Duster Laureat 4X4
2005/2010
- cj yz msd/cj zy dsm Nu Duster-ul e low-cost.... celelalte SUV-uri sunt exagerat de scumpe;)
|
|
fritzih |
![]()
Post
#334
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 April 10 ![]() |
@saddan cu putina cearta am reusit
![]() ![]() multumesc de urare si iti doresc si tie s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara evenimente |
--------------------
dacia
DUSTER
2010/ laureate 4x4 1.6 16 V
- CL 50 ZIH
|
|
saddan |
![]()
Post
#335
|
![]() .......... Group: Members Posts: 225 Joined: 15 August 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(fritzih @ 23 Jul 2010, 10:14) apoi factura nici eu nu am luat-o decat saptamana viitoare... cand probabil apare si CI..... Apropo pentru cei care sunt cu Euro5 ..... dupa ce vine CI trebuie mers la finante scoasa o adeverinta pentru politie astfel incat sa nu se plateasca taxa de prima inmatriculare... .e un amanunt (IMPORTANT) aflat la dealer |
--------------------
Dacia
Logan Preferance/Duster Laureat 4X4
2005/2010
- cj yz msd/cj zy dsm Nu Duster-ul e low-cost.... celelalte SUV-uri sunt exagerat de scumpe;)
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#336
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Da ca aia la politie sunt batuti in cap si nu pot citi pe CI , trebuie sa mai mergi si la finante , presupun ca se plateste si acea hartie.
|
--------------------
-
-
-
|
|
PaulT |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Daxidus @ 23 Jul 2010, 06:57) http://www.consumredus.ro/articol/Scandalu...l/40d5a408.html De studiat. In cer scuze, MCV-ul are doar 13.2 % in plus ![]() Ce ai scris tu e media si e normal. Dar nu e corect: am spus de consumul pe distante unde mentii constanta viteza mare. Acolo e valabil ce am spus eu. Ce am scris eu e media unui traseu incheiat cu medie de peste 130km/h pe cb, care zic eu spune tot despre cum s-a mers. Am trecut si prin localitati si am avut si zone de restrictie cu viteza de circa 120km/h si am si stat pe loc aproape 35 minute.. Dar circa 70% din traseu a fost parcurs cu viteze foarte mari. Si la promotor nu s-a dat consumul de pe instant care e foarte putin relevant ci media pe mai mult de 100 de km in care s-a accelerat, s-a mers constant s-a mers in frana de motor, etc.. Trafic real. Interesant linkul, dar, consumul dat de fabricant se poate scoate cu o conditie principala si anume sa fie condusa corect masina si conditiile de trafic sa reprezinte o medie intre liber si infernal. Atata timp cat se simuleaza stilul soferului obisnuit... nu prea se va realiza asta in oras mai ales. Ma uit in jurul meu in trafic si vad ca 80% din soferi accelereaza pana la 20m de semaforul rosu dupa care se infig in frana. Sau pornesc agresiv si intre doua semafoare la distante de 100-200m dupa care se infig in frana. La fel, o groaza de soferi calca ambreiajul la cea mai mica atingere a franei(0 frana de motor).. Aproape nimeni nu se oboseste sa anticipeze traficul si sa foloseasca mult frana de motor. Sau multi fac drumuri scurte in care motorul merge mai mult rece...In conditiile astea niciodata acei soferi nu vor se vor putea apropia de consumul declarat.. Astea sunt valabile in cazul tuturor masinilor indiferent de fabricant. Pe cb Loganului am toata vara 9,9-10l/100km(cu a/c) si toamna primavara 9,7l/100km. Consum dat de fabricant 9,7l/100km. La Lancer la fel variaza intre 9,1-9,3l/100km(a/c pornit) vara si 9l/100km toamna/primavara. Dat de fabricant 9l/100km urban(iar extraurban oricat am alergat-o, asta insemnand 150-170km/h pe A si pe dn alert, cu depasiri foarte dese si rapide cu turari pana in 5000-5500rpm nu am reusit sa scot o medie peste 7,3l/100km-- la Logan aceleasi conditii dar cu varfuri de viteza de pana in 160km/h maxim 7,8-7,9l/100km- ambele benzinare de 1,6 nu diesel..). Cu orice masina am mers am reusit sa scot in oras consumuri foarte apropiate sau egale cu ce a declarat constructorul. Si nu merg incet deloc.. Dar folosesc frana de motor oricand incetinesc, accelerez cand trebuie si anticipez traficul cat de mult pot. Si extraurban(nu autostrada..) se poate dar trebuie rabdare(mers legal pe dn cu 90-100km/h, max 110km/h). Uite un alt articol de pe acelasi site: http://www.consumredus.ro/articol/Diferent...a/5d48f864.html Cu alte teste unde chiar s-au apropiat de consumurile date, iar un audi a fost chiar mai economic.. Si un citat de acolo: QUOTE Ultimul detaliu, dar cu siguranta nu unul lipsit de importanta este faptul ca tehnicianul care face testul este platit daca acesta iese bine - asa ca va conduce in cel mai responsabil mod cu putinta - va accelera usor, va folosi frana cat se poate de putin, etc - toate intr-adevar tehnici pe care toti le-am putea folosi, dar cati o facem cu adevarat? Asadar doar cei care conduc gandindu-se in mod special la reducerea consumului au cu adevarat o sansa de a ajunge la consumul oficial. Atata timp cat cea mai importanta variabila e omul de la volan, nici un constructor nu va reusi sa declare niste consumuri care sa multumeasca pe toata lumea. Iar pentru a declara consumuri care sunt obtinute de majoritate ar insemna sa umfle cifrele pe care masina le poate scoate condusa corect... Sa revenim la Duster. Problema, repet, nu e faptul ca nu se pot atinge datele date de constructor, ci ca in conditii de rulare mai rapida, mai alerta(nu gen racer), consumul va creste mult mai mult decat la majoritatea masinilor. Sincer, nu am condus niciodata o masina cu cutie de viteze atat de scurta... This post has been edited by PaulT: 23 Jul 2010, 13:41 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
fritzih |
![]()
Post
#338
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 April 10 ![]() |
in cartea masinii am vazut k scrie k din fabrica masina trebuie sa fie dotata cu trusa "kit pana" ,ceea c yo n-am gasit. a gasit careva?
|
--------------------
dacia
DUSTER
2010/ laureate 4x4 1.6 16 V
- CL 50 ZIH
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#339
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Cred ca asta e in afara unde roata de rezerva e optionala. In Romania vin cu roata de rezerva, deci fara acel chit.
This post has been edited by asgard1955: 25 Jul 2010, 13:49 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#340
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Am trecut ieri pe la VW cu un coleg interesat de un produs de al lor si am gasit ca optiune roata temporala de rezerva la un pret de 38euro plus TVA. Si era ptr. un Polo mult prea laudat.
This post has been edited by iulian'71: 25 Jul 2010, 18:14 |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#341
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
La Duster este 43,38Euro janta cea mai amarata de tabla. Capacelul de plastic 18,44Euro ... Una de aluminiu este 80Euro si ornamentul 4Euro. Evident, fara TVA si la o masina low-cost.
This post has been edited by IRONICK: 25 Jul 2010, 22:22 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
la hyundai sau la mitsu sau la fauve cred ca ti le dau gratis, ba mai mult iti dau si 1 milion de euro pentru fiecare janta cumparata
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#343
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Referitor la diferențele de consum: tot pe site-ul respectiv sunt date și condițiile de stabilire a consumului oficial.
QUOTE Este destul de evident că aceste cifre nu pot fi obținute cu ușurință în condiții reale de condus. Scopul acestor teste este, prin urmare, doar acela de a standardiza, și de a oferi o imagine comparativă, ușurând alegerea viitorilor cumpărători. This post has been edited by Squirrel: 26 Jul 2010, 08:01 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
virgiliu |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Cat de repede ies capacelele alea de plastic, cred ca o sa trebuiasca sa ne facem stoc de rezerva, am dat unu jos si deja era rugina pe axul rotii. Am dat putina vaselina cu degetul sa nu mai prinda apa. 18 euro costa doar un capac sau toate 4?
This post has been edited by virgiliu: 26 Jul 2010, 09:52 |
--------------------
Dacia
Duster 4x4 cu 4x4 valve
2010
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#345
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Din ce am vazut, se refera la bucata. Plus ca discutam de o masina low-cost, evident ca 18,44Euro este pret la bucata.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
danielst |
![]()
Post
#346
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
sunt curios cat costa la un Opel Astra J un capac din'asta stilizat (au asa ceva pe jante de 16', iar categoria de pret a masini e tot 13000+, ca si Duster Laureate, adica "low-cost").
Nu comentez ca si mie mi se pare mult 18.44 Euro pe un plastic, sunt curios altii ce preturi au... |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#347
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si ce legatura are preturile altora cu Duster? Iti face reducere Dacia 50% cand auzi pretul altor producatori?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
danielst |
![]()
Post
#348
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
Cum drac sa nu aiba legatura. Dca sunt preturi comparabile inseamna ca asta e "pretul corect" pentru o piesa din aceea(la masini cu preturi comparabile) si Dacia nu "sare calul", deci nu avem de ce sa ne inflamam.
Sau altii au voie, ca fac masini, si Dacia nu? (nu am chef s-o dam in off-topic) |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
PaulT |
![]()
Post
#349
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danielst @ 26 Jul 2010, 11:31) sunt curios cat costa la un Opel Astra J un capac din'asta stilizat (au asa ceva pe jante de 16', iar categoria de pret a masini e tot 13000+, ca si Duster Laureate, adica "low-cost"). Nu comentez ca si mie mi se pare mult 18.44 Euro pe un plastic, sunt curios altii ce preturi au... Vezi ca astra nu e "suv" sa le bagi in aceeasi categorie dupa pret ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
danielst |
![]()
Post
#350
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
E aceasi dimensiune a jantei 16', cred e suficient criteriul asta
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#351
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(danielst @ 26 Jul 2010, 11:37) Daca sunt preturi comparabile inseamna ca asta e "pretul corect" pentru o piesa din aceea(la masini cu preturi comparabile) si Dacia nu "sare calul", deci nu avem de ce sa ne inflamam Adica tie ti se pare normal ca o masina low-cost sa aibe preturile comparabile cu o masina care nu este in aceeasi categorie (low-cost)? Iar daca costa la fel, inseamna ca nu mai este? A iesit cumva Dacia din categoria low-cost? Si daca da, atunci de ce nu sunt prezente solutii tehnice/dotari/confort... pe masura?This post has been edited by IRONICK: 26 Jul 2010, 10:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
danielst |
![]()
Post
#352
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
iar esti 'destept', si ultima data nu ti-a iesit prea bine
![]() Solutile tehnice si de confort (motor, CV, ESP, AC, electrice, modularitate interior, ISOFIX) pe care le are un Astra 5-uși, Essentia de 16800 le are si Duster-ul meu Laureate de 16200 de Euro. Si da, eu nu as mai incadra Duster la "low-cost", ci mai degraba la categoria "cost-effective". (cred ca incadrarea asta se poate face de cand cu Sandero) ca sa mergem la "origini", spune-mi de ce un furnizor de capace din'alea (pt. jante pe 16') ar face unul pe care scrie dacia mai ieftin decat ala pe care scrie opel? This post has been edited by danielst: 26 Jul 2010, 11:03 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#353
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Suntem in 2010 unde injectia de plastic o face oricine si foarte ieftin. Mai bine ti-ai face temele cu trebuie, si ne-ai spune cat este diferenta intre prf si pcl.
26 Jul 2010, 12:01: QUOTE(danielst @ 26 Jul 2010, 11:37) deci nu avem de ce sa ne inflamam QUOTE(danielst @ 26 Jul 2010, 11:54) iar esti 'destept', si ultima data nu ti-a iesit prea bine Vezi ca deja sfarai. Mai incerca, poate odata si odata o sa iti iasa.![]() This post has been edited by IRONICK: 26 Jul 2010, 11:01 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
danielst |
![]()
Post
#354
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
QUOTE <span class='edit'>26 Jul 2010, 12:01:</span> Vezi ca deja sfarai. Mai incerca, poate odata si odata o sa iti iasa. NU eu am plangeam ca-s atacat "la persoana", nu-ti fa probleme ca nu sfarai inainte sa te uzi tu tot Daca e "eftina" injectia aia de plastic, s-o faca si pentru opel This post has been edited by danielst: 26 Jul 2010, 11:09 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#355
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu de ce sa ma ud? Nu sunt eu cel care se oftica.
Si sa revenim la oiele noastre, cat este diferenta intre prf si pcl la Dacia pentru reperul in discutie? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
oare cat or costa la yeti, la ix35, la asx chestiile astea?
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
PaulT |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
@danielst - Pai... Opel nu e low-cost. Cred ca mai interesata ar fi o companie care se vrea low-cost sa gaseasca furnizori cu preturi mai mici pentru anumite componente, mai ales cele care nu au un impact asupra sigurantei.. Ca daca avem acelasi preturi per componenta la o masina low cost comparat cu una care nu e low cost nu vad de ce m-as orienta spre cea unde s-a taiat la greu in tot ce inseamna confort/calitate materiale(si nu ma refer la plasticul de pe bord...)/calitate asamblare/performante etc si nu catre cea care iti ofera mult mai mult la capitolele mentionate inainte. Ceea ce au reusit cu Logan in contextul respectiv de piata nu le-a iesit cu Duster.. Parerea mea, normal, proprie si personala. Si nu, Duster nu e cost effective. E low cost. Cost effective ar insemna sa ofere mult comparat cu suma aferenta achizitionarii, sa fie eficient din punctul asta de vedere, sa fie economic in utilizare. Nu face nimic din astea. Daca ar fi avut alt pret la care sa ne raportam se schimbau datele problemei... Din pacate, pentru ca si eu asteptam cu mult interes modelul asta. Dar.. degeaba.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
danielst |
![]()
Post
#358
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
nu stiu adaosul pe care-l practica dacia, si cred ca ai remarcat ca am scris mai sus ca 18.44 Euro e f mult pentru un plastic, dar daca aceasi diferenta e si la alti producatori atunci inseamna ca e o practica comuna.
Norocul nostru e ca acel reper va apare foarte probabil pe piata libera la un pret mult mai apropiat de prf, acelasi lucru pot sa zic si de presul de porbagaj pe care eu l-am luat la 40 de lei in loc de 140, sau presurile de cauciuc cu margini inaltate care se gasesc la 87 de lei (la Dacia e 140). Alternativa la preturile/piesele "de origine" e valabila la orice marca pentru ca la toti intalnesti situatia asta. 26 Jul 2010, 14:00: sunt si exemple unde preturile de la Dacia sunt comparabile cu cele de pe piata libera, de ex. la carligul de remorcare, unde eu nu am gasit sub 700 RON la furnizori/importatori "third party" This post has been edited by danielst: 26 Jul 2010, 11:30 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#359
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(danielst @ 26 Jul 2010, 12:27) nu stiu adaosul pe care-l practica dacia Nici macar 0.001% de pe forumul nu stiu ce este ala prf sau pcl. Poate era doar adaosul pe care il are dealerul de la care cumperi piesa, nu al Daciei ... QUOTE(danielst @ 26 Jul 2010, 12:27) dar daca aceasi diferenta e si la alti producatori atunci inseamna ca e o practica comuna Afacerile se fac pentru castig, nu am sustinut niciodata contrariul. Dar, intre piesele turnate prin injectie la Dacia si altii producatori sunt destule diferente constructive, in functie de reper. Si nu toti producatorii auto fac piesele in acelasi loc, ca sa luam d ebaza un pret la care sa ne raportam. O piesa produsa in Romania are alt cost de productie decat una facuta in Germania.QUOTE(danielst @ 26 Jul 2010, 11:54Solutile tehnice si de confort [...) electrice pe care le are un Astra 5-uși, Essentia de 16800 le are si Duster-ul meu Laureate de 16200 de Euro Cand o sa aiba si Duster atatea calculatoare cat are o Astra sau o instalatie electrica cu fire care nu sunt subtiri si trase cat mai drept? In afara de detectia becurilor de semnalizare care se ard (care o face si masina din anii '70), ce altceva mai detecteaza un UCH de Duster? De ce nu are butoanele geamurilor cu impuls?This post has been edited by IRONICK: 26 Jul 2010, 12:28 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
danielst |
![]()
Post
#360
|
Dl Group: Members Posts: 165 Joined: 26 August 05 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 26 Jul 2010, 14:19) Cand o sa aiba si Duster atatea calculatoare cat are o Astra sau o instalatie electrica cu fire care nu sunt subtiri si trase cat mai drept? In afara de detectia becurilor de semnalizare care se ard (care o face si masina din anii '70), ce altceva mai detecteaza un UCH de Duster? De ce nu are butoanele geamurilor cu impuls? Nu am verificat firele la duster cat de subtiri si pe unde sunt trase: nu le vad, nu ma deranjeaza si nu mi-au luat foc (nici la asta si nici la Logan de 5 ani, si am facut ceva modificari (adaugari de consumatori)). Or fi mai multe detectii la Opel, nu zic nu, la Logan-ul pe care il folosesc de 5 ani nu am patit nimic care sa ma faca sa-mi lipseasca vreo detectie. Butoane cu impuls ; loganul avea la sofer, deci nu cred ca e o imposibilitate tehnica. Am posibilitatea sa montez la Duster, 190 ron pe patru geamuri, dar dupa entuziasmul initial, incep sa-mi pun problema daca merita (cred ca si dacia a "studiat" chestia asta) Totul se reduce la acel "cost-effective" mentionat mai sus: Dacia a prins ideea, aplica si VINDE, in tari cu pretentii, ceilalti inca n-au inteles "nevoile de baza" ale cumparatorului. Noi ne agitam aici ca ce-ar trebui sa aiba sau nu o masina, dar de fapt verdictul e dat de modul in care acea masina e vanduta (cu plusurile si lipsurile ei ) |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI/ Duster Laureate 1.5DCI 4x4
2005/2010
- HDxxYYY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:45 |