Porneste greu la rece 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu la rece 1.6 16v
bobo77 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|||
iullym |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 14 March 07 ![]() |
Vad ca toti aveti 1.6 16V dar eu am 1.4 si am aproximativ aceeasi problema. La prima cheie cu pornire la rece nu vrea sa porneasca. La a doua porneste exemplar: nici nu ajung cu cheia la capatul cursei si deja a si pornit. Ceea ce difera la mine e ca porneste si la prima cheie dar cu conditia sa-i dau la automat mai mult timp adica 2-3 secunde ... dupa asta totul functioneaza ca la carte, nu variaza turatia , nu da sa se opreasca, nu se aud explozii, motorul trage normal, parca nimic nu s-ar fi intamplat.
Si mai ciudat e ca problema se manifesta doar dimineata sau dupa ce a trecut cel putin o noapte, altfel e totul in regula, de exemplu daca o opresc dimineata si pornesc mai dupa amiaza sau mai pe seara in aceeasi zi porneste la sfert din prima. ![]() Nu stiu ce sa mai cred... la fel ca si voi ma intreb de ce doar la prima cheie face figuri iar la a doua ... pleaca la sfert. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate +
|
|
71doru |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 September 09 ![]() |
Mi-e greu sa accept ca este asa, un mister de nedezlegat. Sunt hotarat sa-i dau de cap. Luni merg cu ea la service.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V Prestige
2007
|
|
klax |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi problema o am si eu cam de 5 luni. Masina are 68000 km. Prima pornire dimineata da sa moara motorul si apoi porneste. Am curatat senzorul de turatie si niciun rezultat. Am curatat mpp si sa zic ca o saptamana a pornit ceva mai bine, dar atat. Zicea cineva in primele posturi ca ar putea fi bateria. Nu prea cred. Acum o luna cand am pus contactul facea bordul ca pomul de craciun dupa care se stingea. Mers cu ea in service si concluzia a fost ca s-a impuscat un element din baterie si nu mai primea curent. Schimbat bateria cu una identica cu cea care vine standard pe masina si nimic. Aceeasi problema. Se pare ca este ceva comun la motoarele astea 16v. Mentionez ca o singura data nu a pornit atunci cand am tinut acceleratia calcata, dar nu e relevant pentru ca nici eu nu stiu daca am tinut suficient la automat.
Astept si eu o rezolvare. M-as risca sa schimb senzorul de turatie daca nu e scump. Aveti idee cam cat costa Acum m-am intors de la masina, am curatat din nou mpp si corpul in care intra(apropo aveti grija ca are o garnitura - eu am cautat-o destul pe sub masina), am suflat si filtrul de aer. Masina a pornit la sfert, iar dupa o tura scurta pe strazi relantiul statea la 500 rpm. Am tras pe dreapta am oprit motorul am pus de 5 ori contactul si apoi pornit la sfert de cheie, iar relatiul si-a revenit. Ramane de vazut maine dimineata. Daca descopera cineva cauza pornirii greoaie sa ne spuna si noua. This post has been edited by klax: 1 Aug 2010, 12:17 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
klaus |
![]()
Post
#65
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
am niste indoieli crancene ca un relanti poate sta in 300 rpm
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
robbie_ro |
![]()
Post
#66
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
Mai ales ca pe bord nu sunt indicatii sub 500 RPM.
This post has been edited by robbie_ro: 31 Jul 2010, 21:24 |
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#67
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
poate a vrut sa zica 500 de ture si la furat peisajul una peste alta se pare ca incep multi sa se planga de 1.6-16V ma gandesc sa nu faca fata bobinele de inductie acuma nu stiu ca nu am una pe mana sa o puric ... poate imi pica pe la servici si vin cu argumente.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
klax |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Da intr-adevar am vrut sa zic 500 rpm. Vorba colegului m-am lasat furat de peisaj. Azi dimineata a pornit ceva mai bine dar tot nemultumitor. Incep si eu sa ma gandesc la bobine mai ales ca la megane 2 la 16v pe la 50-60 k km incepeai sa le schimbi. Dar la megane mergea motorul in 3 timpi parca, nu tragea, dar pornea perfect
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
Speedy |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Eu am "recalibrat" MPP prin punerea contactului de 4 ori succesiv fara sa pornesc motorul si acum porneste mai bine. Parca tot e o ezitare, o mica balbaiala la inceput dar macar porneste la prima cheie.
|
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
klax |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
da. Asta am facut si eu ieri dupa curatare mpp si si-a revenit relantiul dupa cum spuneam mai sus. La mine porneste la prima cheie dar nu cu usurinta cum o facea odata. Nush. Am exclus bateria si mpp. Oare sa curat clapeta de acceleratie? O avea vreo legatura? Mai asteptam pareri de la cei care au reusit sau au idei in aceasta privinta.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
Speedy |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
n-are treaba clapeta. am curatat-o eu
|
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
Bobo1973 |
![]()
Post
#72
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 22 July 05 ![]() |
Din ce m-am interesat motorasul pas cu pas nu are treba la pornire el doar tine relanti-ul. Inclin sa cred ca este o problema de alimentare, sper sa prind o pompa de benzina la prietenul meu in service ca sa o schimb pentru probe. Am un prieten cu Megan si el a schimbat o bobina pe la 50000 km cu aceleasi simptome ca la noi, cel putin asa sustine. De bobine fac rost saptamana asta si o sa le schimb ca sa fac niste probe.
This post has been edited by Bobo1973: 1 Aug 2010, 21:54 |
--------------------
Renault
Megane 1.3 TCE 140CP
2019
|
|
klaus |
![]()
Post
#73
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si pe unde trage aer la pornire daca avem o clapeta fluture inchisa si un motoras pas cu pas care nu are teaba cu pornirea?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
probleme cu "trasul" aerului chiar sunt . Inelul de cauciuc de pe clapeta fluture , cel dintre clapeta si rezonator mereu e "uscat" , adica isi reduce simtitor diametrul , ori din cauza imbatranirii materialului ori din cauza pozitionarii incorecte a rezonatorului. Pe acolo mereu trage aer care ori da o functionare instabila a ralantiului ori un murmurat in rezonator. Nu cred sa influenteze pornirea dar influenteaza functionarea motorului cel mai sezisabil la ralanti.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
klax |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bobo1973 @ 1 Aug 2010, 21:52) Din ce m-am interesat motorasul pas cu pas nu are treba la pornire el doar tine relanti-ul. Inclin sa cred ca este o problema de alimentare, sper sa prind o pompa de benzina la prietenul meu in service ca sa o schimb pentru probe. Am un prieten cu Megan si el a schimbat o bobina pe la 50000 km cu aceleasi simptome ca la noi, cel putin asa sustine. De bobine fac rost saptamana asta si o sa le schimb ca sa fac niste probe. Asteptam sa vedem daca rezolva ceva bobinele. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
victor.vajoi |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 13 January 10 From: Brasov ![]() |
Incercati sa schimbati sonda lambda. Ceva de genu am avut si eu.
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi
2002 / Elegance
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#77
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cu sau fara sonda trebuie sa porneasca ea intra da semnal in timp ce motorul se incalzeste si scade relantiul de la 1300 sub 1000.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
victor.vajoi |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 13 January 10 From: Brasov ![]() |
Ok, dar si eu cu sonda invers am patit. Era motorul rece totul era ok. Mergeam si 200 de km fara probleme. Il opream, iar peste 5 minute cand il porneam murea. Oricat il accelerai, ce faceai, murea. Pana nu-l lasam sa se raceasca de tot nu plecam.
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi
2002 / Elegance
|
|
klax |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Da dar la noi nu porneste la rece. La cald porneste perfect. Si chiar fara sonda ar trebui sa porneasca.
Azi a pornit greu din nou. Parca da sa moara motorul si apoi gaseste un pic de energie si porneste. Inca nu mi s-a intamplat sa nu porneasca la prima cheie, dar nici nu vreau sa patesc sa ma lase pe undeva. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
victor.vajoi |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 13 January 10 From: Brasov ![]() |
Eu zic ca merita sa incercati. Inainte sa-mi pice sonda de tot, imi facea cand era cald. Insa inainte facea des si cand era rece. Eu zic ca merita sa o schimbati, poate, poate. O iei de la un piese auto si ii explici cum sta treaba si daca nu e asta, o returnezi si iti iei banii inapoi.
This post has been edited by victor.vajoi: 3 Aug 2010, 16:12 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi
2002 / Elegance
|
|
klax |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Ce pret ar avea sonda lambda. Banuiesc cam cum se schimba. Nu arfe 2 sonde cumva motorul?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
sonda amonte e vreo 800 lei aia originala , daca pui vreun smen chinezesc n-o sa fi sigur daca e buna sau compatibila, de proba la magazin nu-ti da nimeni ca dupa ce i-o duci inapoi albastrita de la incalzire si inegrita de la fum n-o mai cumpara nimeni. Cel mai bine zic sa te duci intr-un service la un Dealer Dacia unde sa ceri o constatare, ei iti vor spune ce are si tu cumperi (daca vrei) doar piesa defecta. Nu pot sa te puna sa cumperi o galeata de piese la "ghici" cum ar face un service de cartier: ia sonda ca e de acolo! ba nu e asta , ia-o si pe cealata! Ba nu , e de la senzorul de turatie, aaa , nu! sigur e de la pompa de benzina! Eu cred ca-i catalizatorul infundat! Domne , astea la cablaj au probleme , are un scurt. Sau nu, calculatorul de injectie e ! - incheiat citatul - Sper ca intelegi unde bat! Du-te la cei mai in masura sa o repare!
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
71doru |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 September 09 ![]() |
Sonda Lambda nu are nici o treba cu pornirea, la pornire este ignorata.
Nu mi-am gasit timp sa ajung cu masina la service si nici nu m-a suparat zilele astea. Exceptandu-l pe Bobo1973 care a fost cu masina la service, nu retin sa mai fi incercat cineva sa rezolve problema la service. Prin urmare, sa concluzionam ca 16V este un motor cu probleme, ar fi nedrept. Stiti bine ca defectiuni apar la orice marca. Eu unul ma declar foarte multumit de masina. |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V Prestige
2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#84
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(71doru @ 4 Aug 2010, 15:30) Prin urmare, sa concluzionam ca 16V este un motor cu probleme, ar fi nedrept. Stiti bine ca defectiuni apar la orice marca. Eu unul ma declar foarte multumit de masina Ca sa te compatimesti mai bine, vezi problemele de la diesel cu injectoare/span/etc.. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klax |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Da asta cu constatarea e adevarata, doar ca pe calculator iese totul ok. Si daca o pornesc dimineata la rece si porneste greu tot nu detecteaza nimic calculatorul, deci ramane un mister pentru cei din service. Ma mai documentez. Tre sa ii dam de cap.
Si eu sunt multumit de masina asta in afara acestei probleme nu are nimic. Dar totusi asta imi sta pe creier. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
71doru |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 September 09 ![]() |
Tatal meu si fratele au fiecare cate un Diesel 65CP cu 65000 respectiv 80000km. Nu au avut nici o problema. Dar stiu ca le exploateaza corect. Daca in conditiile acestea vor aparea probleme, te tin la curent.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V Prestige
2007
|
|
Speedy |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Pornire dupa 2 zile:
Prima ratata, iar la a 2a porneste "la sfert", dar parca prea repede scade ralantiul ala. Ceva idei? La pornirea la cald am obs ca dupa ce ii dau cheie acul scade putin sub 750 rpm dupa care isi revine. Sa fie bulit motorasul pas cu pas? |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
tuneam |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am curatat mpp-ul. Era imbascit. Dupa monteaj trebuie recalibrat.
Nu facea pb, dar eram patit de la DSN. Se imbacsise si fluctua relantiul. Offtopic: Cat de repede ti se stinge becul de presiune ulei. La mine dureaza si 10 secunde dupa o pornire la rece. |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
71doru |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 September 09 ![]() |
In filmulet, momentul actionarii demarorului se aude ciudat, probabil ca masina era intr-o incapere, dar din ce imi dau seama, timpul cat ai tinut cheia la prima incercare mi se pare foarte scurt.
A mea in aceasta dimineata a pornit din nou dupa o cheie mai lunga, dupa ce aseara am mers cu ea si dupa cateva zile in care asa cum spuneam, mi s-a parut OK. Ai incercat sa tii cheia pana cand porneste ? |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V Prestige
2007
|
|
Speedy |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Nu stiu ce sa fac. As duce-o la Cobalcescu sa se spele cu ea pe cap, dar mi-e frica sa n-o iau inapoi mai stricata decat era.
Poate or avea dreptate aia de la Meridian si o fi de la soft ca prea sunt multe masini cu problema asta. edit: Poate se indura vreun coleg cu un 16v care nu face figuri sa puna un filmulet cu turometrul la o pornire la rece. This post has been edited by Speedy: 5 Aug 2010, 13:40 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:26 |