DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-am luat masina cu 750 de euro, Peugeot 405 1.9D 1988

marksman
post 23 Jun 2010, 16:45
Post #241


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(bucatzel @ 23 Jun 2010, 16:36)
Si nu ca Dacia ar fi vrun monument de fiabilitate... dar daca te comporti urat cu masina, poa'sa fie una dintre cele mai fiabile masini din lume , ca tot se duce pe balarii.
*



"Ai grija de masina si masina o sa aibe grija de tine" - din putzul gandirii mele. Pana acum nu mi s-a demonstrat contrariul

This post has been edited by marksman: 23 Jun 2010, 16:47


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 23 Jun 2010, 16:49
Post #242


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Depinde. Daca masina e blestemata, poti sa-i pui numai piese de origine si tot iti face bucata biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 23 Jun 2010, 17:41
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(M.C. @ 23 Jun 2010, 15:29)
Schimba filtrul de motorina.
Monteaza un filtru adevarat de motorina,care sa aiba si pompa de amorsare pe corp,daca e posibil.Ajuta foarte mult asta.
Filtrul ala care il ai tu montat acolo e jucarie!
......
In plus,vezi ca dieselurile sunt foarte pretentioase la etansarile circuitului de motorina.
Cum prind un pic de aer pe undeva,gata, s-a terminat. excl.gif
Nu mai porneste motorul nici cu ordinul prefecturii ! icon_mrgreen.gif
*



Perfect de acord cu M.C..
Schimba-i filtrul. Ce ai tu acolo pare a fi din-ala universal de benzina, care-i o prastie. Ai putea sa-i pui de papuc (filtrul e 15-20 de lei iar carcasa si pompita nu ar trebui sa fie char asa de mult; e un plastic simplut, desi la ce preturi au astia de la dacia in ultima vreme). De asemenea, la un VW 1.6 d am vazut adaptat filtru de tractor iar proprietarul parea sa fie multumit de "improvizatie".

Pentru opritul la relanti, vezi sa nu ai un gunoi pe teava ce vine din rezervor. Eu asa am patit-o, iar furtunul ce venea in pompa era "supt" ca si cum ar fi fost vidat. Am rezolvat-o (doar temporar) prin scaoaterea furtunului dinainte de filtru si am suflat in el.

De asemenea fii sigur ca tot circuitul de motorina e etans (imbinarea si starea furtunenlor). Daca schimbi furtunul de la pompa, ia unul tot incolor, ca sa poti sa vezi ce vine si cum vine.


PS:
Sa intelegem ca pompa de vacuum de pejo e antrenata de curea? (la papuc e in spatele motorului, deasupra cutiei si pare a fi antrenata gen delco)

This post has been edited by mk2: 23 Jun 2010, 17:47


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 23 Jun 2010, 17:46
Post #244


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




nu sa apucat nimeni sa incerce biodisel?


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bartro
post 23 Jun 2010, 17:58
Post #245


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 July 07




M-am uitat la poza cu motor, dar filtru la furtun care duce spre pompa e mic. Asta e tot ce are la capitol de filtre de motorina? Cel de acolo pare de benzina si e foarte mic. Trebuie pus un filtru de motorina mai serioasa, si cu decantor, daca nu vrei s-o schimbi saptamanal.

LE: vad ca am postat reduntant smile.gif

This post has been edited by Bartro: 23 Jun 2010, 18:00


--------------------
BMW 2002 1968 - B147551
Atenție: Cetățean Străin - handle with care
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 23 Jun 2010, 18:34
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




QUOTE(Danny_bb @ 23 Jun 2010, 15:46)
Metoda asta e ineficienta din mai multe motive:
-rezistenta electrica nu se masoara ochiometric dupa intensitatea scanteii
-electrodul bujiei poate fi deteriorat iar bujia poate avea exact aceeasi rezistenta
*



-tehnica aceasta nu urmareste masurarea intensitatii scanteii, ci doar verificarea bujiei daca e arsa sau nu.
-daca electrodul bujiei nu mai face legatura cu restul bujiei nu-ti mai face masa cu motorul.....rezulta no scanteie (kapish?)


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Jun 2010, 18:44
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ce scanteie vreti bre de la o bujie incandescenta? Aia lucreaza exact la fel ca un radiator electric, ca un fierbator, ca un resou sau ce vreti voi. Scanteie da doar la vreun contact slab.


Merced: felicitari pentru noua masinuta. Nu e ea cea mai buna, dar e un important pas inainte fata de cazanul anterior si la un pret rezonabil.

This post has been edited by Laurentziu83: 23 Jun 2010, 18:45


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 23 Jun 2010, 19:03
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




QUOTE(Laurentziu83 @ 23 Jun 2010, 20:44)
Ce scanteie vreti bre de la o bujie incandescenta? Aia lucreaza exact la fel ca un radiator electric, ca un fierbator, ca un resou sau ce vreti voi. Scanteie da doar la vreun contact slab.
*


Iegzact.
Bujiile incandescente se inrosesc ca p..a lui base cind o vede pe nuti! radmasa.gif
Scinteile cred ca ies doar daca face el un contact slab! icon_mrgreen.gif tongue.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 23 Jun 2010, 19:07
Post #249


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Vedeti poza cu portbagaju' deschis, ca e un filtru cu pompa de amorsare nou-nout acolo. O sa-l montez cat de curand, odata cu pompa de vacuum sper.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Jun 2010, 19:07
Post #250


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ce va grabiti si voi...se referea la scanteia la contactul electric din capul bujiei, cand atingi firul face o mica scanteie daca bujia functioneaza, ca orice consumator..logic.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Jun 2010, 19:47
Post #251


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




arata f bine masina.isi merita din plin banii.
daca ai nevoie de furtune sertizate iti pot face la arteca.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 23 Jun 2010, 20:08
Post #252


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Am avut un mic drum de facut, pana la farmacie ca nu ma simt deloc bine, mi-e greata de cand m-am trezit. In fine, mi-am suit curu' in masina si din nefericire si-a manifestat ambele probleme in nici zece kilometri.
Ce am observat insa. Inainte, cand puneam contactul, se aprindea led-ul bujiilor, si asteptam cateva secunde, pana isi reducea mult intensitatea, abia atunci porneam masina. Acum, dupa secundele alea se stinge de tot. ph34r.gif A pornit la a doua cheie.
Apoi in mers a inceput iar, nu se mai accelera, mergea rau in gol, s-a oprit, a pornit la loc ca si cum n-ar fi avut nici pe dracu', si a mers normal dupaia. mellow.gif
Tre sa-mi gasesc "mecanic"...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 23 Jun 2010, 20:19
Post #253


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(nalodaniel @ 23 Jun 2010, 16:01)
stiam ca motoarele vechi nu fac pretentii la calitatea combustibilului  unsure.gif
*




QUOTE(argon @ 23 Jun 2010, 16:02)
exact..
*



Depinde ce se intelege prin calitate. Am vazut un reportaj prin care erau testate 2 tipuri de combustibil (cifre octanice diferite) pe 3 masini, in functie de electronica de pe masina motorul poate sau nu sa faca diferenta dintre combustibili, era vorba de putere mai mare sau nu.
Daca electronica masinii nu poate sa faca diferenta intre tipurile de combustibil nu exista diferente de putere.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Jun 2010, 20:20
Post #254


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




motorina nu are cifra octanica..si motorul lui nustiu daca are ceva electronica.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Jun 2010, 20:21
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu cand am lucrat pe un papuc diesel am primit indicatii ca atunci cand pornesc sa sa-l las sa se invarta pana porneste , nu sa dau de mai multe ori , invartea de minim patru ori pana pornea .Chiar si la 307 HDI (2004) nu o ia din prima , invarte de cel putin doua ori .Acum nu stiu daca asa e normal dar majoritatea dieselelor ce le-am condus nu porneau la "sfert" .

This post has been edited by CGDBZ: 23 Jun 2010, 20:21


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 23 Jun 2010, 20:28
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




QUOTE(za_kristake @ 23 Jun 2010, 19:34)
-tehnica aceasta nu urmareste masurarea intensitatii scanteii, ci doar verificarea bujiei daca e arsa sau nu.
-daca electrodul bujiei nu mai face legatura cu restul bujiei nu-ti mai face masa cu motorul.....rezulta no scanteie (kapish?)
*



Ai vazut vreodata un electrod cu gaura in el ? Dupa metoda ta, bujia aia e perfect "sanatoasa".
In plus, rezistenta bujiei se poate modifica si cum efectul termic al curentului electric depinde de rezistenta electrica, electrodul ala nu se va mai incalzi cum trebuie.
Imi pare rau ca nu mai gasesc poza cu defectele posibile ale bujiilor incandescente.

Capisci ?


QUOTE
Daca electronica masinii nu poate sa faca diferenta intre tipurile de combustibil nu exista diferente de putere.


Serios ? Si diferenta de putere calorica unde se regaseste ?

Motorina are cifra cetanica.

This post has been edited by Danny_bb: 23 Jun 2010, 20:31


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 23 Jun 2010, 20:29
Post #257


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




subscriu si eu ce a spus CGDBZ la fel patea si nasimiu cu passatul diesel din 86..se invarte motorul de 3-4 ori pana o ia...nici benzinaru' nu o ia la sfert mereu...


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Jun 2010, 20:29
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Merced @ 23 Jun 2010, 21:08)
Apoi in mers a inceput iar, nu se mai accelera, mergea rau in gol, s-a oprit, a pornit la loc ca si cum n-ar fi avut nici pe dracu', si a mers normal dupaia.  mellow.gif
*


Mie imi miroase ceva a instalatie de alimentare care se dezamorseaza intr-un fel sau altul. Din pacate insa nu ma prea pricep la dieseluri clasice ca sa pot localiza corect problema.


Orice diesel are in mod normal o electrovalva care opreste alimentarea cu carburant la taierea contactului. Cumva sa fie legata electrovalva aia la circuitul de preincalzire si sa fie vreun scurt in instalatie (mai ales ca instalatia electrica a masinii a fost modificata la schimbarea motorului, deci nu e cea "din fabrica"), asta ca sa ne legam cumva de martorul de bujii?

Normal bujiile de preincalzire nu mai au nici o treaba dupa pornirea motorului, asa ca nu pot fi ele cauza opririi motorului.

This post has been edited by Laurentziu83: 23 Jun 2010, 20:34


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 23 Jun 2010, 20:34
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




N-are legatura electrovalva aia de pe pompa de injectie cu nimic. E alimentata cand pui contactul.

Ca sa revin on-topic:
Merced... numai la cald se manifesta asa ?

This post has been edited by Danny_bb: 23 Jun 2010, 20:36


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Jun 2010, 20:39
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ma gandesc sa nu fi fost legata alimentarea de preincalzire de +-ul electrovalvei de pe pompa, daca vorbim de o masina la care s-a modificat instalatia electrica. Vreun scurt pe acolo ar putea sa inchida respectiva electrovalva si de aici oprirea motorului. La o viitoare punere a contactului scurtul ar putea sa dispara si de aici pornirea "ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic".

Pe un motor diesel clasic, avem foarte putina electrica, si anume:
-electrovalva de pe pompa de injectie (ea opreste motorul cand se ia contactul)
-preincalzire bujii
-senzor de temperatura apa
-senzor pentru becul de temperatura mare apa
-senzor pentru presiunea la ulei
Si cam atat.
Singurele electrice care ar putea influenta functionarea motorului sunt doar primele doua.


LE: Marian-j: e posibil si asta, dar eu incerc sa ma leg si de martorul de bujii care lucreaza altfel de cand face probleme motorul. Coincidenta cumva?

This post has been edited by Laurentziu83: 23 Jun 2010, 20:43


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 23 Jun 2010, 20:40
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Stau si ma intreb. nedumerire.gif
Nu cumva s-o fi colmatat sita sorbului din rezervor?
Masina a stat mult si cine stie ce depuneri or fi prin rezervorul ala!


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 23 Jun 2010, 20:43
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




QUOTE(Laurentziu83 @ 23 Jun 2010, 21:39)
Ma gandesc sa nu fi fost legata alimentarea de preincalzire de +-ul electrovalvei de pe pompa, daca vorbim de o masina la care s-a modificat instalatia electrica. Vreun scurt pe acolo ar putea sa inchida respectiva electrovalva si de aici oprirea motorului. La o viitoare punere a contactului scurtul ar putea sa dispara si de aici pornirea "ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic".

Pe un motor diesel clasic, avem foarte putina electrica, si anume:
-electrovalva de pe pompa de injectie (ea opreste motorul cand se ia contactul)
-preincalzire bujii
-senzor de temperatura apa
-senzor pentru becul de temperatura mare apa
-senzor pentru presiunea la ulei
Si cam atat.
Singurele electrice care ar putea influenta functionarea motorului sunt doar primele doua.
LE: Marian-j: e posibil si asta, dar eu incerc sa ma leg si de martorul de bujii care lucreaza altfel de cand face probleme motorul. Coincidenta cumva?
*



Slabe sanse pentru ca circuitul electrovalvei nu se apropie nici pe departe de unul "de forta" cum este in cazul bujiilor incandescente. S-ar topi instant firul ala daca ai lega si numai o singura bujie.


QUOTE(marian-j @ 23 Jun 2010, 21:40)
Stau si ma intreb. nedumerire.gif
Nu cumva s-o fi colmatat sita sorbului din rezervor?
Masina a stat mult si cine stie ce depuneri or fi prin rezervorul ala!
*



Diagnosticarea in cazul asta e simpla... bagi turul (inainte de filtru) si returul intr-o sticla cu motorina si vezi ca daca simptomele persista. Sa nu bagi numai turul ca-ti consuma o sticla de 2 L imediat. (de fapt o baga in rezervor)

This post has been edited by Danny_bb: 23 Jun 2010, 20:47


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 23 Jun 2010, 20:57
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




QUOTE(Laurentziu83 @ 23 Jun 2010, 21:39)
Coincidenta cumva?
*


Dracu' stie,coane Laurentziule,ca incep sa ma iau de ganduri!
Eu nu am fost atent la ledul ala.
Dupa ce am schimbat uleiul si filtrul(in filtru am turnat ulei proaspat pana s-a imbibat bine elementul filtrant) m-am suit la volan si am a dat direct cheie cu ochii cat cepele pe becul martor al presiunii de ulei.Dupa ce motorul a mers 3-4 secunde cu becul aprins am "taiat" contactul si imediat am pornit dinou.Spre marea mea usurare becul s-a stins instant.La fel si la pornirile ulterioare!
Chiar nu m-am uitat deloc la ledul bujiilor.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 23 Jun 2010, 23:38
Post #264


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Nu poate sa fie o cauza si umezeala excesiva? unsure.gif Cam greu la astfel de motor diesel dar cine stie...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan_kalibra
post 24 Jun 2010, 02:18
Post #265


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 17 September 09
From: Slatina




Merced felicitari pt. achizitie. In alta ordine de idei verifica etanseitatea sistemului de alimentare(inclusiv furtunasele ce fac legatura la conducte acolo in spate la rezervor,colierele si furtunele de pe tur pana in pompa de injectie), daca ai olendere la intrarea in pompa desfa-le si curata-le(acolo se strang gunoaiele), sufla cu presiune pe conducte pana la rezervor cu busonul desfacut,daca e posibil da rezervorul jos si curata-l cu presiune(verifica orcum sita de la sorbul din rezervor), pune o baterie de filtru(filtre) cu element filtrant serios(de orice tip cu carcasa metalica sau cartus,gasesti la dezmembrari la dubite Boxer, Ducato lovite,optional poti pune si un decantor de sticla pana in filtrul propriu zis) si CEL MAI IMPORTANT(ca vad ca nu zice nimeni) PUNE O SUPAPA DE SENS PE TUR PANA IN POMPA DE INJECTIE (se evita dezamorsarea). Partea de electrica e simpla cum a spus si un alt coforumist mai inainte, scoate bujiile verifica-le pe baterie(daca sunt topite in cap sau nu se inrosesc schimba-le pe cele defecte ; poti pune cu incredere Bosh rapide cu incalzire la 7 secunde), verifica si releul, siguranta fuzibila de care e legat releul in tablou(daca exista ca poate e legat din alta parte pt. ca ai spus ca instalatia e modificata).
In mod normal toate operatiunile descrise de mine se pot face intr-o zi intreaga si iti garantez ca daca le vei efectua(daca nu sunt alte probleme de genul uzura cap hidraulic,elementi pompa) nu vei mai avea probleme nici cu pornirea nici cu functionarea corecta a motorului ,deci se merita sa muncesti o zi(maxim doua) si nu vei mai avea griji ani de zile.
Alte sfaturi : foloseste o palnie de aia speciala de motorina cu sita ce nu trece apa sau parafina prin ea(se gasesc astfel de palnii)
- dupa ce vei curata tot sistemul de alimentare chiar daca ai sau nu pompa de amorsare pe bateria de filtru(filtre) umple cu motorina filtrul nou cand il montezi,amorseaza si nu incerca sa pornesti prima data la automat(omori demaror,acumulator) ci tracteaza masina pe o distanta anume debraind usor intr-o treapta superioara(3-4) pana porneste.
In ideea ca m-am facut inteles iti urez multa bafta si spor la treaba !


--------------------
Dacia 1310 1982 decembrie - OT 10 DAN
OT 10 DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 24 Jun 2010, 04:28
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Coane Merced !
Nu se alimenteaza,bre!
Schimba petarda aia de filtru !
Nu umbla deocamdata la altceva!


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin-g3
post 24 Jun 2010, 07:04
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 26 August 04
From: BaileGovora ; BUCURESTI




Filtrul ala de plastic e o panarama. Doua bucati am vazut desfacute pe jumatate. Unul la mine si unul la o Vectra. Cred ca cel mai bine ar fi sa scapi de el.


--------------------
AsconaC/AstraF BERLINA 85/96
"Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 24 Jun 2010, 07:24
Post #268


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




@Dan casca bre oki , dupa filtru "saracului", pare a avea si supapa de sens,

ce nu imi place..e ca sunt 10 coliere, si e posibil sa tragaf aer pa undeva sad.gif

eu a-si folosi filtru genu ala,.decat daca a-si ramane in camp-cu filtru de hartie colmatat- filtru de hartie opreste particule mult mai fine,decat asta,

sunt si filtre de motorina de unica folosinta-dar dalea mari cu hartie capsulate-cu 2 stuturi unde sa conectezi furtunele smile.gif la golfuri naughty.gif

aviza amatoriilor,.pompa mai are o sita fina in partea dinspre radiator-sub capacu ala cu 2 suruburi smile.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 24 Jun 2010, 08:55


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jun 2010, 08:01
Post #269


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




azi cum a pornit?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jun 2010, 08:05
Post #270


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.374
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 23 Jun 2010, 21:20)
motorina nu are cifra octanica..si motorul lui nustiu daca are ceva electronica.
*


Din moment ce tot zicea cineva de senzor de volanta pe aci, cred ca e pompa electronica (adica cu avans electronic, nu numai cu EV stop).

24 Jun 2010, 09:06:
Bujiile se pot masura cu multimetrul, fara sa le demontezi...

This post has been edited by einstein1984: 24 Jun 2010, 08:06


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 13:06
Forum Renault