Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
Bogdan90 |
![]()
Post
#751
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#752
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
189. Atentie ca uneori si o baterie care functioneaza "in suturi" poate da variatii de turatie... Chiar daca bateria pare OK, daca are din cand in cand un scurtcircuit intern, atunci motorul va varia turatia ca sa compenseze.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
marcel.dantis |
![]()
Post
#753
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 12 March 09 ![]() |
189. 1. Nu inteleg care sunt locurile pe unde ar putea sa traga aer fals deoarece corpul clapeta l-am verificat si este in regula. Ma intreb daca sunt alti senzori care ar putea influenta relantiul.
2. acel clank se aude in momentul in care schimb vitezele atunci cand masina merge si este insotit de un soi de smuncitura. Oricum nu este in regula. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003 CLIMA
|
|
avrelln |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
185. solenzazaz, erai 186
![]() ![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
marcelbanu |
![]()
Post
#755
|
![]() Membru începător Group: Members Posts: 76 Joined: 14 April 12 From: Deva ![]() |
191. Pe vremea cînd aveam Oltcit, ca să-i reduc consumul, am găsit o schemă electronică
ce economisea benzina. La explicațiile de rigoare se spunea că, la frîna de motor, acel montaj electronic închide supapa de pe circuitul de mers în gol (ralanti) tăind astfel alimentarea cu benzină. Curiozitatea mea este, la Solenza pe benzină, se taie accesul benzinei în momentul frînei de motor ? This post has been edited by marcelbanu: 30 May 2012, 09:30 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
- HD95LEU
|
|
corbex |
![]()
Post
#756
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
La toate masinile dotate cu calculator de injectie se taie alimentarea in frina de motor, daca turatia ramine mai mare decit nu stiu ce valoare (parca 1500).
This post has been edited by corbex: 30 May 2012, 09:35 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
marcelbanu |
![]()
Post
#757
|
![]() Membru începător Group: Members Posts: 76 Joined: 14 April 12 From: Deva ![]() |
@corbex
Așa este, în indicațiile tehnice din acea schemă electronică se preciza că, la o turație peste 1.000 și pedala de accelerație liberă, intră în funcțiune schema și taie benzina pe ralanti. Mulțumesc de lămurire. This post has been edited by marcelbanu: 31 May 2012, 06:41 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
- HD95LEU
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#758
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
192. Am si eu o problema , ca tot mergea totul prea bine : am schimbat distributia , pompa de apa si curelele de accesorii si alternator . Cureaua de alternator s-a asezat normal si merge ok .
Cureaua de accesorii este una originala , IDENTICA cu cea veche ( PowerGrip parca in ambalaj de Renault original ) . Dupa instalarea si tensionarea compresorului arata ok , dar la prima pornire a motorului cureaua a sarit un sant catre stanga . Am oprit motorul , am rearanjat cureaua si apoi pe loc , la relanti a mers ok asa . Pe drumul catre casa cureaua de accesorii iar a sarit un sant catre stanga . Intrebare : scrisul de pe curea trebuie sa fie catre stanga masinii ( canistra carbon ) sau catre dreapta ( baterie ) ? Conteaza asezarea ei ? Am vazut ca cea veche este simetrica , dar poate imi scapa ceva . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
bogdanel88 |
![]()
Post
#759
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 17 October 09 ![]() |
192. vezi sa nu ai joc la o fulie. exact asa am patit si eu cand am schimbat curele si aveam joc la fulia de jos care sta pe fulia de la alternator. deci la fulia pe care vine cureaua de la compresor
AC...vezi ca e f scumpa...sper sa nu fie asta problema dar eu ti-am spus ce am patit eu. fulia a costat 350 de lei acu vreo 2 ani...este din aluminiu cica...am luat-o in ambalaj renault |
--------------------
dacia
solenza/scala
2003 noiembrie
|
|
talmctln |
![]()
Post
#760
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
193. Am si eu o problema legata de suspensia spate - imi atinge roata in aripa (partea stanga). Se intampla doar in cazul cand sunt 2 persoane in spate si doar la denivelari (si fara bagaj). Am schimbat arcurile cu unele noi de origine iar dupa aprox. 500 km a inceput din nou sa atinga. Mentionez ca amortizoarele par a fi in stare buna (nu au ulei curs, nu fac zgomot si nici nu am efectul de barca) desi au fost schimbate la aprox 40.000 km iar masina are acum 112.000 km. Sa fie problema de la amortizoare?
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
shake |
![]()
Post
#761
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
ai cumva jante pe 18 ? :|
|
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
talmctln |
![]()
Post
#762
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
193. Jantele sunt cele din fabrica - 14 aliaj
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#763
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
192. nu e joc in nici o fulie si nici in rola intinzatoare , ca m-am uitat si eu si mecanicul . Am pus invers cureaua , adica cu scrisul spre baterie si a tensionat-o mai putin ca prima data . Inca este ok dupa aprox. 30 km , sper sa se "obisnuiasca" la locul ei
![]() Oare nu a mai patit-o nimeni ? 193. Si la mine atingea cu greutate pe spate si de asta mi-am pus distantiere de 7 mm la fiecare roata . Vezi sa ai 165/65/14 cauciucurile si nu 175 sau 185 . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
avrelln |
![]()
Post
#764
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
193. oarecum off-topic...eu am 195/50/15, si-mi atingea la hopuri daca aveam mai mult de 2 pasageri in spate, dar imi atingea in prelungirea de la aripa spate, in locul unde se intalneste aripa cu bara,acolo are o mica chestie, un fel de prelungire din bara, o chestie de tabla care sincer nu am idee ce rol are acolo, nu opreste nici macar apa aruncata de roata...eu am taiat-o frumos cu flex-ul, am polizat-o sa elimin riscul sa-mi taie cauciucul, iar de atunci nu-mi mai atinge nici cu 4 pasageri in spate
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
talmctln |
![]()
Post
#765
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
193. Anvelopele au dimensiunea din talon 165/65/R14. Cred ca solutia cea mai corecta ar fi eliminarea acelei bucati de tabla; ma gandesc ca schimbarea amortizoarelor ar duce la inaltarea masinii dar pentru o perioada scurta de timp, iar problema ar reveni in timp. Ar mai fi si alternativa de a folosi diverse inaltatoare sau arcuri suplimentare cum au mai procedat altii, dar nu stiu cat de sigure sunt. Multumesc totusi pentru ajutor!
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
avrelln |
![]()
Post
#766
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
193. nu prea cred ca amortizoarele iti va inalta masina,eu le-am schimbat toamna trecuta, si nu a fost nici o schimbare,tot imi atingea, si sunt amortizoare billstein, gaz si ulei, nu orice no name, incearca sa-i tai tablele alea, eu chiar nu le vad rostul acolo...
31 May 2012, 20:02: poate doar arcurile sa o mai inalte putin, dar parca am vazut ca ai zis ca le-ai schimbat recent...poate sunt mai scurte arcurile tale, am mai vazut cazuri cand arcurile noi aveau o spira mai putin... This post has been edited by avrelln: 31 May 2012, 20:02 |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
talmctln |
![]()
Post
#767
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
193. Arcurile au o luna de cand sunt schimbate. Chiar am insistat sa cumpar arcuri de solenza de origine ca sa nu imi para rau ca nu le-am incercat (daca luam alte tipuri puteam spune ca materialul din care sunt facute poate e de vina, poate is mai putin dure ca cele de origine). Spre surpriza mea nu au fost identice cu cele de pe masina, care erau mult mai solide si aveau o spira in plus (la magazin mi s-a spus ca erau de super nova cele de pe masina - am crezut masina fiind luata imediat dupa lansare). Se pare ca am schimbat arcurile degeaba, asta la sfatul celor din reprezentata (arcuri+amortizoare noi, au mai ramas amortizoarele de schimbat, dar sa nu fie tot in zadar).
31 May 2012, 20:13: 193. Dar pentru inceput o sa elimin bucata respectiva de tabla... desi vroiam sa inversez amortizoarele (pe partea dreapta nu sunt probleme si poate e amortizorul de pe partea stanga de vina). This post has been edited by talmctln: 31 May 2012, 20:13 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
avrelln |
![]()
Post
#768
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
193. cred ca ti-ai raspuns singur, ai zis ca arcurile pe care le-ai pus sunt ceva mai moi...poate asta sa fie motivul pt care iti atinge, inainte sa schimbi arcurile,iti atingea?
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
talmctln |
![]()
Post
#769
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
193. Am schimbat arcurile din acelasi motiv si chiar imediat dupa schimb am facut si cateva plimbari de test in aceleasi conditii (chiar pe drumuri mai putin line) si nu a mai atins ...dar dupa aprox 500 km problema a revenit, ce-i drept nu mai atinge la fel de puternic. Nu imi explic de ce nu a atins de la bun inceput (s-au mai lasat arcurile asa de repede... nu prea imi vine sa cred)
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
avrelln |
![]()
Post
#770
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
iar parerea mea, incearca alte service-uri,lasa reprezentanta, e mai scump, si eu personal am ajuns la concluzia ca multi dintre "meseriasii' din reprezentate sunt cam pe dinafara....degeaba sunt numiti "specialisti" in 3 reprezentate am fost cu o probl si toti 3 au ridicat din umeri...intr-un final am rezolvat-o la un electrician, o
probl simpla... |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
talmctln |
![]()
Post
#771
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
193. Masina o am de 4 ani si am mers destul de mult ea, iar de fiecare data cand era mai incarcata nu am sezizat sa imi atinga roata in aripa (nici odata nu a fost incarcata nesimtit de mult ... in general am grija de ea). Problema a aparut din Decembrie, iar la o diagnosticare in service (reprezentant Dacia) solutia propusa de ei a fost schimbarea arcurilor si amortizoarelor (motivul fiind numarul mare de km din bord 110.000 km iar arcurile s-au lasat)
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
avrelln |
![]()
Post
#772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
193. taie tablele alea, vezi dupa aceea cum se manifesta, scoti roata, sa poti avea acces, si le tai cumva mai sus decat buza aripii, pe dinauntrul aripii, bagi flex-ul in oala rotii, dar ai grija sa nu tai prea adanc si sa crestezi aripa, eu asa am facut, apoi am polizat cat am putut de bine taietura,, sa nu ramana grad deloc acolo, sa-mi agate cauciucul...ma poti intreba orice, daca vrei, iti voi raspunde cu placere...spor la treaba
|
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
talmctln |
![]()
Post
#773
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
193. La aceiasi concluzie am ajuns si eu ... dar trebuie sa fii atent unde si cum iti lasi masina (am patit-o de cateva ori). In general ma interesez de costuri iar apoi decid incotro.
31 May 2012, 20:37: Multumesc! This post has been edited by talmctln: 31 May 2012, 20:37 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
avrelln |
![]()
Post
#774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
cu placere
![]() 31 May 2012, 20:47: si nu neaparat la costuri ma refer, ci la priceprea mecanicului This post has been edited by avrelln: 31 May 2012, 20:47 |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
danutzv |
![]()
Post
#775
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 May 10 From: Petrosani ![]() |
194. Salutare din nou
Acum cateva saptamani am postat despre ceva probleme legate de mersul motorului . Revin acum cu alte aspecte acre ma nemultumesc. Am curatat de cateva saptamani MPP pentru ca incepuse sa oscileze relantiul , apoi am schimbat bujiile si filtrul de aer. Problema cu relantiul s-a rezolvat pentru o vreme dar a revenit sub alta forma de vreo saptamana: La momentul in care las acceleratia pentru a schimba treptele relantiul se opreste pe la 4-600 rpm pentru cateva secunde bune sau chiar se opreste motorul. Am observat ca daca acceleratia scade lin (adica nu iau piciorul dintro data de pe ea) relantiul se stabilizeaza si ramane la valorile optime fara a inregistra valori scazute. Aseara am curatat din nou MPP si intrentionat am rasucit un pic de capat ca sa vad daca se schimba ceva, dupa ce am vazut pe aici pe forum ce se intampla in acest caz. Insa la montare am avut aceleasi simptome. Precizez ca am curatat mpp_ul cu Decarburol spray(sau asa ceva) solutie de curata carburatoare. de asemenea stiu sigur ca el este vinovat pentru situatie cu deoarece am facut schim cu un prieten de corpul clapeta cu tot cu motoras si problema sa mutat la masina lui cat cele doua pisese au fost schimbate Nelamurirea mea ar fi : oare pot sa-i mai fac ceva la motoras sau trebuie schimbat? Poate fi o problema la potentiometru de pe corpul clapeta? Multunmesc!1 This post has been edited by danutzv: 2 Jun 2012, 08:29 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4 Mpi
2004
- HD-06-CNN
|
|
klaus |
![]()
Post
#776
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
194. e problema exclusiva de motoras, nu de potentiometru.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#777
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
193. Si la mine atingea cu greutate pe spate si de asta mi-am pus distantiere de 7 mm la fiecare roata . Vezi sa ai 165/65/14 cauciucurile si nu 175 sau 185 . [/quote] Eu am 175/70/14 si nu atinge,dar sunt curios ce distantiere ai.Daca te referi la flanse de unde le-ai procurat?Vreau sa scap de aspectul de fund de Boxer. |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
danutzv |
![]()
Post
#778
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 May 10 From: Petrosani ![]() |
194. Am gasit, la un coleg de munca, un motoras compatibil si o sa incerc sa il pun desi e mai scurt decat cel VDO. O sa revin cu detalii, sper sa nu trebuiasca sa inlocuiesc corpul clapeta cu totul.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4 Mpi
2004
- HD-06-CNN
|
|
virgilvwu |
![]()
Post
#779
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
195. Salut.Am si eu o problema mai veche ,dar dupa ce am condus alta solenza mi-am dat seama ca ceva nu-i in regula la mine.Acum vreo juma de an i-am schimbat bujiile, i-am pus originale de renault, cu un singur electrod,si de cum am schimbat bujiile motorul mergea prost ,"dadea in nas",nu mergea rotund etc.Apoi am cumparat alte bujii tot originale ,dar cu doi electrozi.!Bun motorul merge frumos nu da in nas,porneste la sfert,nu trepideaza, se accelereaza pana in limitare, are forta ,dar nu mai are demaraj bun...adica daca o calc mai brusc,parca nu se infige ,zici ca o tine ceva.,in schimb daca ii dau treapta a 2-a si o calc mai lent pana la 1500 de ture,o tin ceva acolo ,iar apoi o calc iar ,rupe sub ea!Sau de exemplu o calc usurel pana la 2000 ture,o tin putin in turatia asta , apoi o calc mai tare ,se infige de rupe.!La fel se intampla si la turatie mai mica,adica merg cu ea in 1200 de ture cateva secunde ,si apoi o calc tare e totul ok.Dar de ce atunci cand schimb a doua si vreau sa o calc din prima...
![]() ![]() Hai ca v-am plicitist destul,nu mai scrisesem de mult pe site.Bafta,poate stiti ceva,care o fi buba..! 3 Jun 2012, 21:59: 195.Sa fie oare de la senzori ceva...?,sau problema de calculator..,?NU am pus pe tester niciodata.Am mai observat ca senzorul ala de langa mpp,se misca aiurea rau zici ca e copt...nici nu iese afara sa te uiti la el, dar nici nu sta fix,e un senzor undeva sub mpp,mai in spate in dreapta cum te uiti la masina...!Sa fie de la ala oare?Asa trebuie sa joace el acolo? Cert e ca undeva e o buba... This post has been edited by virgilvwu: 3 Jun 2012, 20:59 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
marcelbanu |
![]()
Post
#780
|
![]() Membru începător Group: Members Posts: 76 Joined: 14 April 12 From: Deva ![]() |
196. Preventiv !
Am Solenza pe benzină din 2003 (din semnătură) cu 30.000 km la bord, de aproape trei luni... Aș vrea să cunosc care sînt simptomele proastei funcționări a injectoarelor. Motorul funcționează perfect acum dar vreau să știu cum se manifestă și ce aș putea face în caz de urgență (se întîmplă undeva departe de un service). Mulțumesc. Pe moment am schimbat ulei (Castrol), filtru ulei, filtru aer, set bujii (Champion), distribuție, pompă apă, antigel. This post has been edited by marcelbanu: 4 Jun 2012, 08:30 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
- HD95LEU
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 21:52 |