Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
Iulikk |
![]()
Post
#931
|
||
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
||
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|||
Fancyman |
![]()
Post
#932
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
216.
Total de acord cu tine, Iulikk; dar ce te faci ca stii cum e, cand ajungi la dentist nu te mai doare ... asa si la mine, nu face mereu. Numai la relanti scade turatia cateva secunde, apoi isi revine. Daca e in mers nu se intampla nimic (inca). This post has been edited by Fancyman: 24 Aug 2012, 21:00 |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
Poky |
![]()
Post
#933
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 8 January 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Poky @ 8 Aug 2012, 18:32) 218. La jumatatea cursei volanului stanga/dreapta se aude un fel de clonc/huruitura scurta, ca si cum ar incaleca ceva. Se intampla doar cand virez pe loc sau la viteza mica, iar in trecut se auzea doar cand viram dreapta. In volan nu se simte nimic. Ce-i defect (la caseta)? 218. Am gasit problema, rulment amortizor dreapta uzat. Zgomotul se aude cand se deblocheaza si revine la miscarea de rotatie normala. This post has been edited by Poky: 27 Aug 2012, 11:08 |
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
|
|
slz04 |
![]()
Post
#934
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 29 March 12 ![]() |
220. Va salut.de vreo 2 luni aud un sunet undeva in dreptul rotii din dreapta-fata.Sunetul se manifesta la plecarea de pe loc mai rapida sau in serpentine-la urcare.planetarele le-am schimbat saptamana trecuta cand am facut itp-ul, deci nu are cum sa fie de la ele. ceva banuieli? va multumesc
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
corbex |
![]()
Post
#935
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Posibil sa fie rulmentul rotii de pe acea parte.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
slz04 |
![]()
Post
#936
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 29 March 12 ![]() |
multumesc pentru raspuns corbex, dar nu stiu ce sa zic...este un sunet destul de pronuntat asa, de parca s-ar atinge intre ele 2 parti negresate, undeva in dreptul rotii fata..
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
corbex |
![]()
Post
#937
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sint Stan Patitul. Mi-a aparut, in cursul unei calatorii mai lungi, o bataie metalica, ca si cum s-ar fi lovit motorul de scut sau oricare doua componente una de alta, destul de tare sa fie deranjant. Singura chestie care te ducea cu gindul ca e vorba de o piesa aflata in miscare a fost ca pocnetele erau mai dese, proportionale cu viteza.
Am oprit, m-am bagat sub masina, n-am observat nimic suspect. Ajuns acasa, am pus masina pe cric si i-am incercat roata. Avea un joc in rulment cit calul lui Decebal. Ala pocenea. Rulment pus de 2 saptamini, dar pus prost. L-am schimbat din nou si acum e liniste in masina. Manifestarile rulmentilor sint de tot felul, de la un huruit discret, pe care nici nu esti sigur ca-l auzi, pina la pocete si trosnete. This post has been edited by corbex: 31 Aug 2012, 11:43 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
slz04 |
![]()
Post
#938
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 29 March 12 ![]() |
o sa o ridic si o sa verific.multumesc corbex.
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
edy99 |
![]()
Post
#939
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
nu stiu ce nr urmeaza, scuze. intrebarea e, cum reglez frana de mana pe fiecare roata in parte? adica cred ca pe o roata nu imi prinde ca pe cealalta
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
wind |
![]()
Post
#940
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
221. Desi totul a mers perfect pana acum in aceasta seara nu a vrut sa mai porneasca.
Invarte 1 sec , se aude un tacanit de la ceasurile de bord si totul se reseteaza: ceasul si km intermediari. bateria e ok, am incercat cu ambele chei, led-ul rosu e normal. Suspectez papucul de la electromotor desi tin minte ca l-am schimbat acum 3-4 ani. Alte idei ? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#941
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
221. Daca se reseteaza tot, 100% e masa dintre motor si caroserie intrerupta. Se mai tine in cateva lite. Asa am patit eu. Cablul se afla undeva sub suportul bateriei, de pe cutia de viteze, pe caroserie. Daca nu poti dormi din acest motiv, ia un cablu, si leaga-l de la borna de -, la motor.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
wind |
![]()
Post
#942
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
221. Multumesc. Intre timp a pornit de vreo 5 ori fara probleme.
O sa ma uit maine pe lumina. Dar solutia care este ? Se inlocuieste tot cablul ? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#943
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Eu am avut un cablu asemanator cu cel vechi, doar ca mult mai lung. L-am legat de undeva de sus pe caroserie, si jos pe cutie unde era si inainte.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
virgilvwu |
![]() ![]()
Post
#944
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
207.Salut,in final am rezolvat problema cu intreruperile in turatie pana in 2000 de ture.Dupa ce banuisem pompa,senzorii,injectoare,bobina, catalizator,mpp,etc si am mai si desfacut o parte din ele,aveam de gand sa ma duc cu ea la service sa verifice aia pe acolo ,chiar ma gandeam usor usor ca a imbatranit si nu mai poate ca pe vremuri.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salut si s-auzim de bine.... ![]() This post has been edited by virgilvwu: 2 Sep 2012, 12:46 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
Mihai_DSN |
![]()
Post
#945
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 19 April 12 ![]() |
virgilvwu- o problema asemanatore am avut si eu,masina pornea umpic mai greu.parca ii cam lipsea puterea.....etc!Am inceput sa curat senzori,bujii.mpp...dar problema tot din corpul clapeta era,pt ca avea joc cam maricel pe galerie,iar eu am rezolvat problema cu silicon universal incolor(dala pt.obiecte sanitare...),practic am format o "garnitura" cu acel silicon,dupa care am montat toate cele inapoi,am lasat sa se usuce,pt.a se etansa bine,dupa care i-am dat cheie,parca era alta viata!
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
Super Nova 2001 1,4 cmc motor E7J
|
|
edy99 |
![]()
Post
#946
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
wind |
![]()
Post
#947
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Bogdan90 @ 1 Sep 2012, 20:17) Eu am avut un cablu asemanator cu cel vechi, doar ca mult mai lung. L-am legat de undeva de sus pe caroserie, si jos pe cutie unde era si inainte. nu am reusit sa fac nimic. nu am avut nici timp. trebuie sa demontez bateria si suportul de baterie? am atasat si o scurta inregistrare : |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#948
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
221. Nu trebuie sa demontezi nimic. Te uiti sub suport si vei vedea un cablu lung de vreo 30cm tras de la unul din suruburile de prindere ale cutiei. Celalalt capat al lui il vezi pe dupa carenajul rotii, in spatele spoilerului. E prins de caroserie cu un surub de 10 parca. Exact cum face la tine facea si la mine. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca acel cablu se mai tinea in fix 2 lite. Am tras de el si s-a rupt.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
virgilvwu |
![]()
Post
#949
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
207.Ai dreptate mihai_dsn,dupa mine,masinile astea ale noastre nu sunt asa complicate iar cu putina vointa si cu putina indemanare le poti rezolva pe toate,treaba este sa vrei si sa-ti placa sa-ti intretii masina singur
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Numai bine si multi km fara probleme |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
wind |
![]()
Post
#950
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
221. Era de vina bateria. Nu aveti incredere in ochiul magic !!!
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#951
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(wind @ 1 Sep 2012, 20:26) 221. Desi totul a mers perfect pana acum in aceasta seara nu a vrut sa mai porneasca. Invarte 1 sec , se aude un tacanit de la ceasurile de bord si totul se reseteaza: ceasul si km intermediari. bateria e ok, am incercat cu ambele chei, led-ul rosu e normal. Suspectez papucul de la electromotor desi tin minte ca l-am schimbat acum 3-4 ani. Alte idei ? Cand ai zis treaba asta, pe ce te-ai bazat? Doar pe ochiu maro? Asa facea si la mine cand a trebuit sa schimb bacteria. Nu ti-am spus despre ea pt ca m-am gandit ca ai incercat cu alta baterie in loc... ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
wind |
![]()
Post
#952
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
eram eu sigur ca e buna bateria si pur si simplu m-am gandit doar la cablul de masa sau papucul de la electromotor...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#953
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Bine ca ai rezolvat usor. Ce bacterie ai luat si cat a costat? Ca si eu o schimb iarna asta.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
wind |
![]()
Post
#954
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
am luat ceva in regim de urgenta ca aveam nevoie de masina. un rombat tornada de 50 Ah cu 185 ron.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
paradox_utopic |
![]()
Post
#955
|
![]() solenza driver ! Group: Members Posts: 372 Joined: 1 January 09 ![]() |
cum masor daca alternatorul incarca ?
cu bateria pusa ,masor tensiunea si trebuie sa am ceva intre 13,8-14,4 cu motorul pornit,turatia la 2000 si faruri aprinse ? precizez ca "la rece" bateria indica 10,5 v |
--------------------
dacia
1310, supernova 2001, solenza 2003,logan
2005
- B-99-SYS
|
|
lacatus88 |
![]()
Post
#956
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 24 October 11 ![]() |
223. scartaie ceva pe fata, la roata din dreapta, la denivelari. de asemenea, tot acolo (roata dreapta fata), daca virez stanga mai in forta se aude un fel de harait. vreo idee ceva?
This post has been edited by lacatus88: 11 Sep 2012, 15:02 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
avrelln |
![]()
Post
#957
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
223. probabil flansa amortizor, mai exact rulmentul ei...ar trebui sa caraie/scartie cand virezi, atunci ar trebui sa se auda mmai pronuntat, dar si la denivelari (am patit si eu)
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
emil_t |
![]()
Post
#958
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
224. Cum se inlocuieste bieleta antirasucire (tamponul de la cutie). Am reusit sa-l dau jos
Am desfacut un surub la scut ca sa am acces la surubul de la motor dar nu reusesc sa misc motorul inspre spatele masini pentru a putea insuruba al doilea surub. A mai schimbat cineva ? This post has been edited by emil_t: 12 Sep 2012, 19:21 |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
marcelbanu |
![]()
Post
#959
|
![]() Membru începător Group: Members Posts: 76 Joined: 14 April 12 From: Deva ![]() |
224. Hai să vă expun nedumerirea mea, nu defect !
E vorba de o Dacia Solenza, cea din semnătură. Am benzină puțină în rezervor. Pornesc motorul, plec la drum. Martorul de benzină este aprins. Parcurg 4-5 km, martorul se stinge și rămîne stins. Opresc mașina unde am treabă. După un timp plec din nou, martorul de benzină aprins din nou. După alți 4-5 km se stinge și rămîne stins. Bineînțeles că alimentez, dar care e fenomenul de se stinge martorul la bezină. Sau alimentez la plin, acul la nivelul de benzină se ridică la maxim, dar cu mare întîrziere... Și bineînțeles după ce parcurg o distanță mai mare și nu alimentez, martorul se aprinde și așa rămîne. La Nova sau Oltcit-ul ce le-am avut, dacă se aprindea martorul, așa rămînea cu excepția faptului că mai licărea cînd și cînd apoi rămînea aprins... |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
- HD95LEU
|
|
avrelln |
![]()
Post
#960
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 28 February 11 From: bucuresti ![]() |
224.(cred ca e 225)@marcelbanu - foarte probabil ceasurile de bord, este una din "bolile" solnitzei. la mine statea acul la jumatea scalei in cea mai mare parte a timpului, indiferent ca aveam plin, sau ca aveam becul de combustibil aprins.solutia? (la mine) ceasuri de logan
![]() |
--------------------
dacia/BMW
solenza/525 i
2004 1.9D/1992 2.5 i
- if-77-nla/if-40-aln "Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 08:00 |