DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

Iulikk
post 24 Aug 2012, 20:14
Post #931


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(virgilvwu @ 24 Aug 2012, 18:22)
216.Uite de asta imi este mie urat sa merg pe la mecanici....
*




Asa e cand mergeti la toti carpacii. Ia dati voi fuga la reprezentanta si cereti un deviz, va spun aia ce are masina in maxim 3 ore. Asa faceam si eu inainte, duceam masina la toti carpacii si schimbam piesele pe buzunarul meu, pana am fost intr-o zi la reprezentanta... si aia verifica tot cu piesele lor, iti spun cat te costa reparatia, daca esti multumit o repara, daca nu... platesti 100-200 de lei cat costa constatarea si o faci in alta parte unde-i mai ieftin.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 24 Aug 2012, 20:57
Post #932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




216.
Total de acord cu tine, Iulikk; dar ce te faci ca stii cum e, cand ajungi la dentist nu te mai doare ... asa si la mine, nu face mereu. Numai la relanti scade turatia cateva secunde, apoi isi revine. Daca e in mers nu se intampla nimic (inca).

This post has been edited by Fancyman: 24 Aug 2012, 21:00


--------------------
Stepway 1,0Tce Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 27 Aug 2012, 11:07
Post #933


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 8 January 08
From: Iasi




QUOTE(Poky @ 8 Aug 2012, 18:32)
218. La jumatatea cursei volanului stanga/dreapta se aude un fel de clonc/huruitura scurta, ca si cum ar incaleca ceva.  Se intampla doar cand virez pe loc sau la viteza mica, iar in trecut se auzea doar cand viram dreapta. In volan nu se simte nimic.
Ce-i defect (la caseta)?
*


218. Am gasit problema, rulment amortizor dreapta uzat. Zgomotul se aude cand se deblocheaza si revine la miscarea de rotatie normala.

This post has been edited by Poky: 27 Aug 2012, 11:08


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slz04
post 27 Aug 2012, 14:23
Post #934


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 29 March 12




220. Va salut.de vreo 2 luni aud un sunet undeva in dreptul rotii din dreapta-fata.Sunetul se manifesta la plecarea de pe loc mai rapida sau in serpentine-la urcare.planetarele le-am schimbat saptamana trecuta cand am facut itp-ul, deci nu are cum sa fie de la ele. ceva banuieli? va multumesc


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 Aug 2012, 08:16
Post #935


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Posibil sa fie rulmentul rotii de pe acea parte.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slz04
post 29 Aug 2012, 23:57
Post #936


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 29 March 12




multumesc pentru raspuns corbex, dar nu stiu ce sa zic...este un sunet destul de pronuntat asa, de parca s-ar atinge intre ele 2 parti negresate, undeva in dreptul rotii fata..


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 31 Aug 2012, 11:10
Post #937


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Sint Stan Patitul. Mi-a aparut, in cursul unei calatorii mai lungi, o bataie metalica, ca si cum s-ar fi lovit motorul de scut sau oricare doua componente una de alta, destul de tare sa fie deranjant. Singura chestie care te ducea cu gindul ca e vorba de o piesa aflata in miscare a fost ca pocnetele erau mai dese, proportionale cu viteza.
Am oprit, m-am bagat sub masina, n-am observat nimic suspect. Ajuns acasa, am pus masina pe cric si i-am incercat roata. Avea un joc in rulment cit calul lui Decebal. Ala pocenea. Rulment pus de 2 saptamini, dar pus prost. L-am schimbat din nou si acum e liniste in masina. Manifestarile rulmentilor sint de tot felul, de la un huruit discret, pe care nici nu esti sigur ca-l auzi, pina la pocete si trosnete.

This post has been edited by corbex: 31 Aug 2012, 11:43


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slz04
post 31 Aug 2012, 11:41
Post #938


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 29 March 12




o sa o ridic si o sa verific.multumesc corbex.


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 31 Aug 2012, 21:47
Post #939


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




nu stiu ce nr urmeaza, scuze. intrebarea e, cum reglez frana de mana pe fiecare roata in parte? adica cred ca pe o roata nu imi prinde ca pe cealalta


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 1 Sep 2012, 19:26
Post #940


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




221. Desi totul a mers perfect pana acum in aceasta seara nu a vrut sa mai porneasca.
Invarte 1 sec , se aude un tacanit de la ceasurile de bord si totul se reseteaza: ceasul si km intermediari. bateria e ok, am incercat cu ambele chei, led-ul rosu e normal.
Suspectez papucul de la electromotor desi tin minte ca l-am schimbat acum 3-4 ani.
Alte idei ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 1 Sep 2012, 19:30
Post #941


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




221. Daca se reseteaza tot, 100% e masa dintre motor si caroserie intrerupta. Se mai tine in cateva lite. Asa am patit eu. Cablul se afla undeva sub suportul bateriei, de pe cutia de viteze, pe caroserie. Daca nu poti dormi din acest motiv, ia un cablu, si leaga-l de la borna de -, la motor.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 1 Sep 2012, 20:06
Post #942


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




221. Multumesc. Intre timp a pornit de vreo 5 ori fara probleme.
O sa ma uit maine pe lumina. Dar solutia care este ? Se inlocuieste tot cablul ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 1 Sep 2012, 20:17
Post #943


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Eu am avut un cablu asemanator cu cel vechi, doar ca mult mai lung. L-am legat de undeva de sus pe caroserie, si jos pe cutie unde era si inainte.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 2 Sep 2012, 12:32
Post #944


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




207.Salut,in final am rezolvat problema cu intreruperile in turatie pana in 2000 de ture.Dupa ce banuisem pompa,senzorii,injectoare,bobina, catalizator,mpp,etc si am mai si desfacut o parte din ele,aveam de gand sa ma duc cu ea la service sa verifice aia pe acolo ,chiar ma gandeam usor usor ca a imbatranit si nu mai poate ca pe vremuri. sad.gif In fine cu mult scepticism si cu gandul ca e ultima oara cand mai umblu pe la ea....,(deja imi luase seama vecinii)m-am apucat sa desfac la ea cu un pachet de tigari si o sticla de cola langa mine.Am desfacut sonda lambda....,(nici o schimbare,bine ca nu am desfacut si catalizatorul...ca aveam in plan ,desfacut si curatat injectoare cu spray la baterie (nici o schimbare),desfacut bujii,......cu alea vechi mergea binisor dar intrerupea putin,cu cele de origine cu 1 electrod mergea prost rau de tot excl.gif , si erau noi,intrerupea la relanti ,cand bagam piciorul in ea, nu se mai balbaia, .....pur si simplu se oprea..,cred ca le-am luat defecte sau aveau ele bube....,ptr ca la relanti avea scanteie pe fiecare bujie,dar in mersd....era jale.Iin fine cand le-am pus pe cele cu 2 electrozi de logan... biggrin.gif nu mai avea deloc intrerupere la relanti,chiar imi placea sa ma uit la motor cum toarce,dar tot se balbaia in accelerare ,deci....(nici o schimbare..)Bobina nu am putut sa o desfac ptr ca aveam niste torx-uri proste ce sareau peste....,in fine ultima data cu gandul sa curat putin corpul clapeta, m-am apucat sa desfac carcsa de la filtru de aer,si cele adiacente......Filtru de aer,era ca nou,corpul clapeta avea asa o vaga urma de ulei sub clapeta aceea...,,in schimb mi-a sarit in ochi la remontare jocul acelui corp clapeta in gaura aia de admisie...,sistem prost gandit ,fara nici-un surub cde fixare..,pur si simplu nu are decat un cant de centrare in rest... blink.gif !!!Problema era de la corpul clapeta in ideea ca nu era etans,si cred ca tragea aer fals pe la garnitura de jos. Garnitura noua nu aveam si nici cu silicon nu am vrut sa dau ,sa manjesc pe acolo,mai ales ca era ulei pe acolo si cat as fi sters eu nu cred o scoteam la lumina ca sa fiu sigur ca se lipeste bine.Savurand o tigare si un pahar de cola ,mi-a sarit in ochi paharul de cola ce avea jos o garnitua,un fel de bratara de cauciuc (pahar de la mcdonald's) si mi-a venit ideea sa iau garnitura aceea de jos de la paharul de la mcdonald's ,am taiat cam jumatate din ea,am pus pe corpul clapeta si peste ea garnitura corpului.A intrat mai greu pe corp,ptr ca se rasucea,dar in final s-a asezat bine,apoi a intrat fortat pe corpul de admisie nu mai avea joc de loc,am pus toate cele la loc,am mai adaugat cateva saibe la corpul filtrului de aer ca si acela avea un pic de joc si m-am gandit ca o sa se miste cu tot,si surpriza masina merge brici nu se mai balbaie in accelerare,si are demarajul mai bun.Inainte daca o luam binisor mergea bine,dar daca bagam piciorul mai tare incepand de la 1200 de ture asa avea o balbaiala asa,parca o strangula cineva,si nu avea putere si dupa 2500 de ture isi dadea drumul,ideea este ca atunci cand o calcam usor nu prea se misca corpul ala asa rau,iar cand o calcam tare cablul de acceleratie tragea de corp,ala se misca putin si tragea aer fals ...etc...(asa cred eu) blush.gif .Si cand ma gandesc ca daca ma duceam la un service si aia stiau ce buba are ,ma puneau sa schimb o mie de piese ca sa-i umplu de bani....si mai desfacea si juma de masina...!In fine,mai am o planetara de schimbat si in rest e ca noua... rolleyes.gif
Salut si s-auzim de bine.... wink.gif

This post has been edited by virgilvwu: 2 Sep 2012, 12:46


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_DSN
post 2 Sep 2012, 14:23
Post #945


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 19 April 12




virgilvwu- o problema asemanatore am avut si eu,masina pornea umpic mai greu.parca ii cam lipsea puterea.....etc!Am inceput sa curat senzori,bujii.mpp...dar problema tot din corpul clapeta era,pt ca avea joc cam maricel pe galerie,iar eu am rezolvat problema cu silicon universal incolor(dala pt.obiecte sanitare...),practic am format o "garnitura" cu acel silicon,dupa care am montat toate cele inapoi,am lasat sa se usuce,pt.a se etansa bine,dupa care i-am dat cheie,parca era alta viata! biggrin.gif Uneori dau rezultate mai bune improvizatiile noastre decat bani bagati in service degeaba tongue.gif


--------------------
Dacia Super Nova Super Nova 2001 1,4 cmc motor E7J
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 2 Sep 2012, 14:51
Post #946


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




deci 222
QUOTE(edy99 @ 31 Aug 2012, 21:47)
nu stiu ce nr urmeaza, scuze. intrebarea e, cum reglez frana de mana pe fiecare roata in parte? adica cred ca pe o roata nu imi prinde ca pe cealalta
*




--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 2 Sep 2012, 15:03
Post #947


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




QUOTE(Bogdan90 @ 1 Sep 2012, 20:17)
Eu am avut un cablu asemanator cu cel vechi, doar ca mult mai lung. L-am legat de undeva de sus pe caroserie, si jos pe cutie unde era si inainte.
*



nu am reusit sa fac nimic. nu am avut nici timp. trebuie sa demontez bateria si suportul de baterie?
am atasat si o scurta inregistrare :
&feature=youtu.be



--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 2 Sep 2012, 15:52
Post #948


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




221. Nu trebuie sa demontezi nimic. Te uiti sub suport si vei vedea un cablu lung de vreo 30cm tras de la unul din suruburile de prindere ale cutiei. Celalalt capat al lui il vezi pe dupa carenajul rotii, in spatele spoilerului. E prins de caroserie cu un surub de 10 parca. Exact cum face la tine facea si la mine. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca acel cablu se mai tinea in fix 2 lite. Am tras de el si s-a rupt.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilvwu
post 2 Sep 2012, 22:38
Post #949


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 January 09




207.Ai dreptate mihai_dsn,dupa mine,masinile astea ale noastre nu sunt asa complicate iar cu putina vointa si cu putina indemanare le poti rezolva pe toate,treaba este sa vrei si sa-ti placa sa-ti intretii masina singur smile.gif !Eu pana acum,poate si pentru ca ma mai pricep asa cat deca cat,(inainte am avut o dacie 1310,si pe aia chiar pot spune ca o desfaceam din fiecare surubel) mi-am rezolvat toate bubele singur,cu ajutorul acestui site,si cu sculele mele de la vechea berlina!De aceea tin sa multumesc tuturor membrilor,pentru fiecare post,fiindca nu stii cand te lovesti si tu de problema lui si usor usor o rezolvi si tu prin sfaturile pe care le primeste celalat... smile.gif !Eu m-am apucat de desfacut corpul clapeta dupa ce am vazut problemele lui mihai_dsn descrise aproape identic cu ale mele...,si cu toate ca eram sceptic asa,am zis sa mai desfac odata si acel corp clapeta cu toate ca stiam ca toate sunt ok,si puse la locul lor....dar...uite ca nu era asa... smile.gif O singura data am apelat la un service ,cand am schimbat axul de la volan si asta pentru ca nu aveam un tester sa dezactivez airbag-ul,si dupa ce mi l-au schimbat a mai trebuit sa mai strsng eu dupa ei diverse suruburi uitate nestranse,o conducta de la ventilatie nepusa...de ma miram de ce nu imi mai vine aer pe aeratorul din stanga.... huh.gif ,si tot asa...!Si de atunci mi-a lasat un gust amar.Intradevar pentru probleme mai complicate cum ar fi un set motor,un amreiaj....se merita dar numai sa stau langa ei cand fac treba ...in rest....NU excl.gif !Masina o ai asa cum o tii,ai grija de ea cand vezi ceva ca e pe duca,esti multumit,nu ai,si lasi sa pice usor usor piesa dupa piesa.......ajungi sa o duci la remat,iti iei alta,se duce si aia...si te intrebi de ce altii le lauda....!!

Numai bine si multi km fara probleme


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 3 Sep 2012, 21:30
Post #950


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




221. Era de vina bateria. Nu aveti incredere in ochiul magic !!! smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 4 Sep 2012, 00:53
Post #951


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(wind @ 1 Sep 2012, 20:26)
221. Desi totul a mers perfect pana acum in aceasta seara nu a vrut sa mai porneasca.
Invarte 1 sec , se aude un tacanit de la ceasurile de bord si totul se reseteaza: ceasul si km intermediari. bateria e ok, am incercat cu ambele chei, led-ul rosu e normal.
Suspectez papucul de la electromotor desi tin minte ca l-am schimbat acum 3-4 ani.
Alte idei ?
*



Cand ai zis treaba asta, pe ce te-ai bazat? Doar pe ochiu maro? Asa facea si la mine cand a trebuit sa schimb bacteria. Nu ti-am spus despre ea pt ca m-am gandit ca ai incercat cu alta baterie in loc... icon_mrgreen.gif


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 4 Sep 2012, 12:49
Post #952


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




eram eu sigur ca e buna bateria si pur si simplu m-am gandit doar la cablul de masa sau papucul de la electromotor...


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 4 Sep 2012, 19:19
Post #953


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Bine ca ai rezolvat usor. Ce bacterie ai luat si cat a costat? Ca si eu o schimb iarna asta.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 4 Sep 2012, 20:08
Post #954


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




am luat ceva in regim de urgenta ca aveam nevoie de masina. un rombat tornada de 50 Ah cu 185 ron.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paradox_utopic
post 4 Sep 2012, 21:37
Post #955


solenza driver !


Group: Members
Posts: 372
Joined: 1 January 09




cum masor daca alternatorul incarca ?

cu bateria pusa ,masor tensiunea si trebuie sa am ceva intre 13,8-14,4 cu motorul pornit,turatia la 2000 si faruri aprinse ?

precizez ca "la rece" bateria indica 10,5 v


--------------------
dacia 1310, supernova 2001, solenza 2003,logan 2005 - B-99-SYS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lacatus88
post 11 Sep 2012, 15:01
Post #956


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 24 October 11




223. scartaie ceva pe fata, la roata din dreapta, la denivelari. de asemenea, tot acolo (roata dreapta fata), daca virez stanga mai in forta se aude un fel de harait. vreo idee ceva?

This post has been edited by lacatus88: 11 Sep 2012, 15:02


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 11 Sep 2012, 15:22
Post #957


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




223. probabil flansa amortizor, mai exact rulmentul ei...ar trebui sa caraie/scartie cand virezi, atunci ar trebui sa se auda mmai pronuntat, dar si la denivelari (am patit si eu) wink.gif


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil_t
post 12 Sep 2012, 08:25
Post #958


Membru autentic


Group: Members
Posts: 519
Joined: 12 August 07




224. Cum se inlocuieste bieleta antirasucire (tamponul de la cutie). Am reusit sa-l dau jos

Am desfacut un surub la scut ca sa am acces la surubul de la motor dar nu reusesc sa misc motorul inspre spatele masini pentru a putea insuruba al doilea surub. A mai schimbat cineva ?

This post has been edited by emil_t: 12 Sep 2012, 19:21


--------------------
Dacia Supernova '03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 12 Sep 2012, 15:36
Post #959


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




224. Hai să vă expun nedumerirea mea, nu defect !
E vorba de o Dacia Solenza, cea din semnătură.
Am benzină puțină în rezervor.
Pornesc motorul, plec la drum. Martorul de benzină este aprins.
Parcurg 4-5 km, martorul se stinge și rămîne stins.
Opresc mașina unde am treabă.
După un timp plec din nou, martorul de benzină aprins din nou.
După alți 4-5 km se stinge și rămîne stins.

Bineînțeles că alimentez, dar care e fenomenul de se stinge martorul la bezină.
Sau alimentez la plin, acul la nivelul de benzină se ridică la maxim, dar cu mare întîrziere...
Și bineînțeles după ce parcurg o distanță mai mare și nu alimentez, martorul se aprinde și așa rămîne.

La Nova sau Oltcit-ul ce le-am avut, dacă se aprindea martorul, așa rămînea
cu excepția faptului că mai licărea cînd și cînd apoi rămînea aprins...



--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 12 Sep 2012, 16:52
Post #960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




224.(cred ca e 225)@marcelbanu - foarte probabil ceasurile de bord, este una din "bolile" solnitzei. la mine statea acul la jumatea scalei in cea mai mare parte a timpului, indiferent ca aveam plin, sau ca aveam becul de combustibil aprins.solutia? (la mine) ceasuri de logan biggrin.gif


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 08:00
Forum Renault