DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 31 32 33 34 35 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

shade4free
post 12 Sep 2012, 17:31
Post #961


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 23 March 10
From: ......




224 sau 225
si a mea face la fel,cert este ca atunci cand intr-adevar ar trebui sa ramana becul aprins,ramane. In concluzie eu nu am ramas fara benzina,m-am obisnuit
De la jumate de rezervor in jos mai cade acul si aprinde becul,,si sta destul de mult aprins apoi se ridica,
Motivul pentru care se intampla asta nu il stiu Poate daca ramaneam in pana de benzina ma ineresam,,asa,,eu trec cu vederea


--------------------
... scala ..... - ........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 12 Sep 2012, 21:55
Post #962


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




224.(sau 225) e o problema des intalnita la ceasurile de solnitza, explicatia ma depaseste, dar eu am nevoie sa stiu EXACT cat combustibil am, ceasurile noi de solentza sunt f scumpe, asa am optat pt cele de logan, cam juma de pret fata de cele noi de solnitza, plus ca au mai multe optiuni wink.gif


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 15 Sep 2012, 10:55
Post #963


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




Corecție: 225, am greșit eu, dar nu pot edita mesajul unde am greșit !
Urmează 226 !

Mii de scuze !

Și mulțumesc de răspunsuri.
Nu prea bag eu în seamă chestia cu indicația la benzină,
că merg și alimentez cînd „simt” că rămîn pe drum cu ochii-n soare !

Eram curios dacă fenolmenul are o explicație logică !

Mulțumesc, încă odată pentru răspunsuri, și scuze pentru eroarea numerotării !

Urmează 226 !

This post has been edited by marcelbanu: 15 Sep 2012, 10:56


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 15 Sep 2012, 16:36
Post #964


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




225. din ce am citit eu pe aici pe forum,(la momentul cand a aparut problema la mine) se pare ca ar fi un mic defect de fabricatie, care se manifesta dupa un anumit timp...cam toate SLZ pe care le stiu au problema asta la ceasurile de bord, fie ca e vb de kilometraj, turometru, apa sau benzina, sau toate la un loc...


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eduard 29
post 26 Sep 2012, 18:05
Post #965


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 23 April 12
From: .




226.
Salut, va rog sa nu radeti dar eu sunt interesat daca se poate pune cablu de vitezometru pe cutie de solenza? In principiu sunt interesat sa pun pe o supernova o cutie de solenza si asta e un impediment momentan pentru mine.
Ar mai fi si varianta daca se poate lua de pe cutia de solenza doar acea bucata de carcasa in care sta ambreiajul si pusa pe cutia de supernova.


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 Sep 2012, 11:27
Post #966


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




226.
E mult mai usor sa-ti pui un ceas de kilometraj separat, care sa primeasca semnal de la senzorul original. Nu se poate pune angrenajul vechi pe cutia de solenza, nici nu se poata taia curtia.

This post has been edited by corbex: 27 Sep 2012, 11:27


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 27 Sep 2012, 12:16
Post #967


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




226. Dar volanta de supernova pe solenza ar merge? pentru a pune cutia de supernova pe solenza.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 Sep 2012, 14:39
Post #968


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




226.
Daca au acelasi motor...

This post has been edited by corbex: 27 Sep 2012, 14:40


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 27 Sep 2012, 15:10
Post #969


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




226. supernova si solenza benzina nu au acelasi tip motor?? nu sunt sigur,dar asa cred...asta inseamna ca au si aceeasi cutie,probabil si aceeasi volanta...


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 Sep 2012, 15:11
Post #970


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cutia poate fi diferita, nu stiu, se poate afla de pe net.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eduard 29
post 27 Sep 2012, 19:59
Post #971


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 23 April 12
From: .




226 Salutare la toata lumea wink.gif
corbex, semnal nu are de unde sa primeasca pentru ca la S.N e mecanic ( pe cablu ca la batrana dacie 1300) si la SZ e electronic.

Bogdan90, nu se poate pune pt ca S.N are de 220 ambreiajul deci si o volanta mai mare dar se poate pune tot kit_ul (disc, placa si rulmentul hidraulic) automat si cutia de S.N.

avrelln, au acelasi motor, diferenta e la cutie, S.N. are ambreiaj hidraulic de 220 si SZ. are pe cablu de 180. Ar mai fi si faptul ca S.N. are cablu de kilometraj pe cand SZ. are senzor cu semnal (electronic)


Intrebarea mea era daca se poate pune cablu de km. la cutia de solenza si am aflat ca NU.
Eu va multumesc pentru raspunsurile date si va doresc o seara placuta smile.gif


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 27 Sep 2012, 20:21
Post #972


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




226. adica au facut downgrade de la SN la SLZ?? de la hidraulic la cablu?? doar la dacia se putea asta smile.gif))


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eduard 29
post 27 Sep 2012, 20:59
Post #973


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 23 April 12
From: .




226 pai e mult mai scump kit_ul hidraulic, adica la S.N. discul, placa, rulmentul si pompa emitatoare ajung la 1000 de ron lejer. Pe cand la SZ 300 ron e toata distractia wink.gif

This post has been edited by Eduard 29: 27 Sep 2012, 21:01


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 27 Sep 2012, 22:43
Post #974


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Eduard 29, nu vreau sa te contrazic pentru ca nu stiu exact. Dar de exemplu la cutia de opel tigra, modelul vechi, cu cablu. In locul unde vine senzorul pentru viteza are un capacel. Acesta se scoate si se pune senzorul fara probleme. Cred ca si la cutia de super nova, in locul unde vine mecanismul ala melcat, se poate pune senzorul de la solenza.

Volanta nu trebuie neaparat sa fie mai mare la cel de 220. Poate fi placa de presiune mai mare, deci gaurile de prindere ale acesteia pe volanta date mai pe exterior. Ar trebui sa se potriveasca volanta. Si dupa cum am vazut eu cutiile de super nova pe net (sunt destule poze), prinderea e cam la fel ca la solenza. Actionarea hidraulica ar trebui sa se poata prelua de la SN.

Daca kitul de ambreiaj de la SN se potrivea la SLZ il aveam pus de mult. Imi era usor sa schimb doar volanta. Dar dintii prizei de putere la cutia de SN difera de cei de la priza de SLZ. Nu stiu daca se poate schimba priza de putere de pe SN pe SLZ. Oricum ar fi prea mare distractie. Deci kitul nu se potriveste la SLZ. Cred ca ar trebui preluata cutia, actionarea hidraulica, kitul si volanta. Toate aceste modificari pentru demaraj mai bun si durata de viata mai lunga a discului. Oare se merita?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eduard 29
post 28 Sep 2012, 18:05
Post #975


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 23 April 12
From: .




Bogdan90 la solenza sigur nu merge pus cablu de km ( pe mn asta ma interesa) fiind pe senzor.
Si volanta de sn. e diferita fata de cea de sz. asta am vazut personal la un centru de dezmembrari.


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 28 Sep 2012, 19:25
Post #976


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Eu nu am spus ca merge pus cablu la solenza. Nu merge, in primul rand pentru ca ceasul de km este comandat electronic. Deci nu ai unde baga acel cablu. Eu am vrut sa spun ca pe cutia se sn (daca e ca la opel), in locul cablului se poate pune acel senzor de viteza. Daca nu ma insel, la super nova cablul intra in acelasi loc unde intra captorul de viteza la solenza. Este o presupunere ca se potriveste. Daca pe cutia se sn s-ar potrivi senzorul, atunci pe cea de slz ar trebui sa se potriveasca cablul.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 28 Sep 2012, 19:46
Post #977


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Oameni buni scrieti numerele alea firar mana lir de numere !!

226. Dsn are traducator de viteza. Este o mufa care vine din aceeasi fmdirectie cu cablul mecanic ce intra in ceasuri.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lionnn
post 3 Oct 2012, 10:25
Post #978


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 3 October 12




227. Salutare tuturor.
Desi pana acum nu am fost membru, recunosc ca unele probleme pe care le-am avut cu solnita mea (cam dese in ultima perioada) le-am rezolvat singur dupa postarile voastre drept ptr care va multumesc.
Problema care ma supara momentan cel mai mult acum: de ceva timp, la cateva zile, la pornire imi face o explozie foarte puternica (pusca e minciuna ca si zgomot) in camera de ardere, cred, cert este ca mi-a aruncat carcasa filtrului de aer in capota rupandu-i piciorusele. Asta prima data, de atunci merg cu ea semifixata, ca sa spun asa, ptr ca imi e teama sa nu-mi rupa ceva mai grav pe acolo. Cam la 2,3, 4 zile, dimineata se repeta figura in asa hal incat imi misca si capota. Am si instalatie de gaz pe ea si am incercat sa o las seara si pe gaz si pe benzina si tot se intampla.
Daca aveti idee va rog sfatuiti-ma ptr ca am ajuns sa sperii vecinii cu zgomotul asta.

This post has been edited by Lionnn: 3 Oct 2012, 10:27


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 3 Oct 2012, 10:55
Post #979


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




227.
Verifica reglajul culbutorilor.
Verifica punerea la punct a curelei.
Verifica compresia (posibil supapa care nu inchide mereu, nu neaparat din cauza culbutorului).

This post has been edited by corbex: 3 Oct 2012, 10:55


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LIONH3ART
post 4 Oct 2012, 15:47
Post #980


Sir MARYO LIONHEART™


Group: Members
Posts: 162
Joined: 4 October 12
From: Bucuresti,Militari,sector 6




228.Buna ziua,sunt Maryo din Bucuresti.
De o saptamana indicatorul de benzina imi indica doar un sfert oricat as face plinul,are toane,cateodata revine la normal,apoi coboara iar la un sfert..si mai nou si kilometrajul...acul imi urca pana la 60...80km/h si apoi cade brusc si nu se mai ridica,apoi isi revine pentru moment,merge ok,apoi iar ramane jos,are cineva o idee ce as putea face?Masina merge perfect,am revizia facuta dupa carte numai cu piese de origine,am doar 60.000km la bord reali,circul doar prin Bucuresti,nu am avut niciodata probleme pana acum cu ea...daca ma poate ajuta cineva,multumesc anticipat.

This post has been edited by LIONH3ART: 4 Oct 2012, 15:48


--------------------
Dacia SOLENZA Nov.2004/Hatchback/Benzina,1.4 - B-xx-MaryoLiOnheart
Sir MARYO LIONHEART™.
I am proud to be FIREFIGHTER.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcelbanu
post 4 Oct 2012, 15:57
Post #981


Membru începător


Group: Members
Posts: 76
Joined: 14 April 12
From: Deva




228. Acele respective cad amîndouă în același timp ?
Acul de la temperatură apă e normal ?

Bănuiesc să fie un contact imperfect pe circuitul de minus ce merge la ace...
Poți verifica aparatura de bord la un electrician, sau electronist mai priceput !


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - HD95LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 4 Oct 2012, 15:57
Post #982


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




228.Verifica masa ceasurilor de bord.Firul negru care pleaca de la conectorul gri.

This post has been edited by bogdanelkva: 4 Oct 2012, 16:02


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LIONH3ART
post 4 Oct 2012, 16:02
Post #983


Sir MARYO LIONHEART™


Group: Members
Posts: 162
Joined: 4 October 12
From: Bucuresti,Militari,sector 6




228.Imi pare rau,nu sunt mecanic si nu vreau sa spun prostii,nu ma pricep sa umblu la nimic la ea.Dar sa va raspund:
...acul de temperatura este ok,functioneaza...acul de la benzina urca,cand pornesc motoruil si in mers ramane la un sfert...iar acul de la kilometraj,urca in mers pana la 80 sa zicem,dar cand ajung spre 100,cade brusc..apoi din timp in timp,in mers,isi revine,indica km normali,apoi iar cade..si tot asa....ne am putea auzi la un telefon,ca sa va explic mai bine?Sunt pe yahoo acum...maryolionheart1..dati-mi nr si va sun eu,oricine este dispus sa mi dea niste explicatii clare,sunt persoana serioasa,nu va retin mult la telefon....mi-e mai greu sa tot scriu in pauze aici..imi cer scuze...sper sa ma puteti ajuta..momentan chiar nu sunt in situatia materiala de a cumpara un senzor nou..multumesc anticipat.

This post has been edited by LIONH3ART: 4 Oct 2012, 16:03


--------------------
Dacia SOLENZA Nov.2004/Hatchback/Benzina,1.4 - B-xx-MaryoLiOnheart
Sir MARYO LIONHEART™.
I am proud to be FIREFIGHTER.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrelln
post 4 Oct 2012, 17:17
Post #984


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 28 February 11
From: bucuresti




228. problema e oarecum comuna la solenza, nu prea cred sa fie problema de la vreun contact ceva...si eu am avut ,si alti colegi forumisti au avut problema asta. eu am schimbat ceasurile cu unele de logan (si alti colegi forumisti)si problema a disparut...deci in cazul nostru sigur nu a fost de la vreun contact...daca ai vreun prieten cu solenza, incercati sa faceti schimb de ceasuri pt o zi sau 2 si apoi sa vedeti simptomele


--------------------
dacia/BMW solenza/525 i 2004 1.9D/1992 2.5 i - if-77-nla/if-40-aln
"Driving the E2 was like travelling on a bullet"-Walter Rohrl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solenza zaz
post 8 Oct 2012, 17:12
Post #985


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 16 April 12
From: Bucuresti




229.am si eu o imtebare cand schimbi motorasul pas cu pas ce simtome va avea prima oara masina sa stiu la ce ma astept sa nu ma speri cumva daca face urat.?


--------------------
dacia solenza 2004 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 8 Oct 2012, 17:40
Post #986


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




229. Daca nu este calibrat, se tureaza motorul (posibil destul de serios) cand pornesti masina prima data. Se recomanda punerea contactului de cateva ori fara a porni motorul (UCE injectie comanda reinitializarea motorasului).


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solenza zaz
post 8 Oct 2012, 18:08
Post #987


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 16 April 12
From: Bucuresti




229.si la UCH tot asa va face va da comanta sa regleze turatia?

This post has been edited by solenza zaz: 8 Oct 2012, 18:08


--------------------
dacia solenza 2004 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 8 Oct 2012, 18:44
Post #988


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




229. LA fel (am precizat UCE injectie wink.gif ).


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur82
post 13 Oct 2012, 10:34
Post #989


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 18 January 09




230. Salutare la toti...am si eu o problema cu solenza mea, am fost cu ea in service Dacia si au pus_o pe tester si au spus ca eroarea este **circuit sonda de oxigen amonte**.Am o Solenza 1.4 MPI E3, intrebarea este care este acea sonda k am inteles ca sunt doua la cele e3...afecteaza ceva daca mai merg o perioada asa k nu dispun de resurse momentan sa iau una noua ca e vreo 5-6 sute de Ron...sau sa iau una second...intreb ca nu stiu


--------------------
Dacia Solenza Scala/2004 - DB-82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 13 Oct 2012, 12:19
Post #990


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




230. Amonte cred ca este prima (inainte de cat).
Poti sa mergi linistit cu ea asa, doar ca va consuma mai mult.
Din propria experienta m`am invatat ca saracul va saraci daca se carpeste, asa ca te sfatuiesc sa cumperi una noua, poate gasesti ceva mai ieftin totusi.


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 07:35
Forum Renault