Dacia 1310 pe GPL, destul de lenta
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 pe GPL, destul de lenta
markko |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|||
Danut 88 |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
cand aveam Dacia veche pe gaz, filtru de aer aveam modelul de plastic, ca sa fuga a trebuit sa astup gaura dinspre radiato si s-o las doar pecea dinspre galeria de evacuare fara acel racord flexibil. Consum aveam iarna undeva pe la 11%. Plamanul in cinci ani de functionare nu l-am curatat niciodata si nici n-am auzit ca se curata. De golit butelia de tot ce este in ea nu se goleste pe la conducte pt ca iese doar gazul! In ea m-ai are si aer care o data la nu stiu cate plinuri se goleste de tot desfacandu-se cele sase suruburi care fixeaza indicatorul pe butelie. Daca face-ti asta va rog mergeti undeva pe camp, unde nu se afla nici o sursa de foc pt ca iese foarte mult gaz. Reglajul instalatiei de gaz nu se face doar de la surubul de pe furtunul care duce la carburator ci si de la cel de pe plaman. Reglajele m-i le faceam singur. Nu am fost niciodata la o un service GPL. Daca crezi ca nu te pricepi contacteaza-ma.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(markko @ 1 Mar 2011, 07:53) Salut. Are cineva idee ce se poate intampla daca merg o perioada sau chiar sa renunt definitiv la filtrul de gaz ? Asta pentru ca desi am plaman cumparat de nou de 2-3 sapatamani au reaparut problemele pe care le aveam si cu celalalt plaman, adica porneste pe gaz , chiar si daca e rece afara, merge cateva secunde si se opreste, de aceea am exclus plamanul ca si vinovat si m-am incruntat catre filtrul de gaz sau electrovalva sa. vezi ce tensiune ai pe electrovalva de pe butelie si pe cea cu filtrul, vezi sa nu fie vreo conducta strangulata, daca problema e de la filtru murdar acesta se raceste f mult This post has been edited by krapcarasu: 1 Mar 2011, 20:16 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#124
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
danut 88 te sustin... eu cu instalatia mea marini.. am facut aproape 60.000 km...
si am cumparato cu 250 ron... second hand... de cand o am.. doar odata am facut reglajul la service... atunci cand am montato... iar de atunci singur o reglez din cele 2 puncte de reglaj... de golit de aer am golito la inceput... deoarece mi s-a blocat plutitorul cand am facut un plin vara... fiind presiunea mare s-a intepenit se pare ca inca nu am probleme.. si sper sa nu am niciodata... n-am curatat niciodata filtrul de gaz si nici plamanul... o singura modificare o sa-i fac... ii obturez racordul de apa ce intra in plaman... ca daca apa creste peste 60de grade... gazul nu mai are putere... traiasca nenea BOA are dreptate in privinta asta.. in weekend cand am venit din teleorman... cu 2 persoane in masina si portbagajul plin dupa ce am dat cartonul deoparte de la radiator... si temperatura se mentinea da a 2-a linie pe ceasu de apa... stia masina mea sa mearga cu peste 140km/h ![]() |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Din cate stiu eu apa trece prin plaman ca sa il incalzeasca sa nu inghete iarna si daca zic bine tot odata sa il transforme in vapori. Eu zic ca nu o sa mearga bine masina daca anulezi alimentarea cu apa a plamanului. Tin minte cafratemiu isi pornea D.Nova iarna turnand apa calda pe plaman cand era foarte rece afara. M-ai gandestete innainte sa faci treaba asta si eventual intreaba ce rol are apa care trece prin plaman. Ma voi interesa si eu si am sa postez.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#126
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
incearca vara sau iarna sa opresti racordul ala de apa.. sa vezi ca iti ingheata plamanul...
apa calda ajuta la evaporarea gazului... dar daca e prea calda apa, gazul tau nu o sa mai dea randament... e testata treaba asta... duminica a fost testata ultima data.. eu vreau numai sa reduc din debitul de apa ce trece prin plaman... |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Danut tu nici nu intelegi despre ce-i vorba dar tot comentezi.normal ca nu vrea nimeni sa anuleze alimentarea cu apa a plamanului.ideea este sa reducem din temperatura pentru ca 85de grade e prea mult SI IARNA.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#128
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
mersi de sustinere kiraly.... aseara n-am reusit sa ii raspund concret... oboseala... eram la munca inca... si nu prea mai realizam ce scriu
acum... am revenit la munca... si momentan sunt fresh! ![]() |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
ghitza |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai faceti o diuza din teflon cu exterioru sa intra putin fortat pe furtun si cu o gaura ce trece prin ea de la un capat la altu sa treaca apa prin ea dar nu la acelasi debit cu furtunu si o plantati pe intrarea in plaman si gata.A mai explicat treaba asta si userul BOA dar nu vreti sa il ascultati
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#130
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
si la consum cum influienteaza?
|
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
ghitza |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu are treaba ca nu o sa fie plamanu rece ci doar caldut
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
consumul scade folosind diuza; daca vine gazul prea fierbinte , e nevoie sa acceleram mai mult pt ca se simte ca nu are putere, consumam mai mult la fel ca in cazul reglejului gatuit; am diuza de 3mm , dar nu are forma care trebuie,a mers mai bine, acum cu elv iar se simte prea fierbinte vaporizatorul, cand se incalzeste afara montez una cum trebuie ; ideal ar fi un montaj care sa tina vap. la max 50-60 grade
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu am facut un dop din cauciuc.are lungime de 1.5cm si are o gaura de 4mm.si am pus un colier fix pe el si in felul aceasta pot sa reglez debitul cu strangerea colierului pentru ca ori micsorez ori maresc gaura in dop.functioneaza ca un robinet.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
dany3l_sk |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 7 December 08 From: Constanta ![]() |
Si eu anul trecut am avut bagat pe furtun un fel de diuza (de fapt era o tubulara de 11 sau 13 nu mai tin minte exact) dar am dat-o jos cand am schimbat membrana de la vaporizator. Intentionez sa o pun inapoi cand se mai incalzeste putin afara.
|
--------------------
Dacia
1310
1988 Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp |
|
kaput |
![]()
Post
#135
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
N-ar fi mai usor sa facem o serpentina de cupru pe galeria de evacuare si sa facem un circuit doar cu plamanul?
- Adica oricum galeria se incalzeste inaintea apei din motor. - circuitul va fi mai scurt - Ca pompa de apa punem un filtru de acvariu eventual cu termocupla sa mearga in intervalul 50-60 grade. - Alte idei mai veniti si voi..... |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
*un furtun in paralel cu plamanul in care montam un termostat de 60 grade (exista?)
*un montaj electronic care comanda o electrovalva |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
markko |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
QUOTE(kaput @ 2 Mar 2011, 19:26) N-ar fi mai usor sa facem o serpentina de cupru pe galeria de evacuare si sa facem un circuit doar cu plamanul? - Adica oricum galeria se incalzeste inaintea apei din motor. - circuitul va fi mai scurt - Ca pompa de apa punem un filtru de acvariu eventual cu termocupla sa mearga in intervalul 50-60 grade. - Alte idei mai veniti si voi..... Nu am putea monta pe furtunul de tur de la plaman o canea de instalatii sanitare de genul celei din poza, la aceasta i-am putea micsora sau mari debitul fara nici o problema. This post has been edited by markko: 2 Mar 2011, 22:40 Attached thumbnail(s) robinet_trecere_cu_bila_ff_2_.jpg ( Size: 13.4k ) Number of downloads: 499 |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
markko eu zic ca ar merge fara probleme.dar sa ai grija cu cat variezi deschiderea.cred ca va actiona la aproape inchis complet.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
markko |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
Desi am fost cam ''Toma Necredinciosul'' referitor la diuza propusa de BOA in urma celor postate de tot mai multi useri pe forum m-am hotarat sa montez si eu una. Acuma intrebarea este unde ar fi cel mai bine sa o maontez (adica pe care furtun) si de diametru sa aiva gaura ca sa stiu ce spiral sa folosesc, multumesc.
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#140
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
fa cu spiral de 3mm sau de 4mm...
zic eu sa o testezi cu 3mm si daca nu iti convine.. si vaporizatorul e rece?(nici macar caldut) incearca cu 4 si pune-o inainte de vaporizator.. spor la treaba! |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
flavyus |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
sall la toti,am si eu o problema cu dacia mea si sunt recunoscator celor care ma ajuta cu cateva sfaturi,masina este din 86 destul de veche dar merge problema este ca porneste foarte greu pe benzina dimineata mai ales cand era -10 grade i dadeam de vre-o 4-5 ori la automat si de ficare data cam 10 secunde,apoi dupa ce se incalzeste porneste imediat decat i arat cheia,am si gpl pe ea dar pe gaz nu porneste in niciun caz oricat i-as dat la automat,pe gpl o trec numai dupa ce se incalzseste motorul bineinteles pornit pe benzina,care ar fi cauza de porneste asa greu la rece iar apoi dupa ce se incalzeste porneste imediat nu conteaza pe ce gaz sau benzina.Astept parerile voastre.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#142
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
verifica aprinderea... incepi cu un condensator nou... platina... fise..
si avansul... si apoi revino cu verdictul |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
flavyus |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
ok dorul3t o sa fac ce mi-ai propus u,mai sus am uitat sa precizez ceva,inainte pana mai acum ceva timp am avut aprindere electronica(tranzistorizata)si toata iarna trecuta nu am avut probleme cu pornirea pe gaz o porneam mereu o lua la prima cheia apoi knd se incalzea motorul nu mai vroia sa porneasca nici moarta si la rece o lua imediat,sa fie de vina ca am lasat si condensatorul sa functioneze?apoi intr-un timp nu am mai vrut sa porneasca deloc nici pe gpl nici pe benzina,am chemat cativa mecanici sa se uite la ea degeaba nu a putut s-o porneasca,intr-un final a zis unu ca este de la aprinderea electronica si dupa ce a dat-o jos a pornit la sfert
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
markko |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
QUOTE(dorul3t @ 4 Mar 2011, 15:03) fa cu spiral de 3mm sau de 4mm... zic eu sa o testezi cu 3mm si daca nu iti convine.. si vaporizatorul e rece?(nici macar caldut) incearca cu 4 si pune-o inainte de vaporizator.. spor la treaba! Multumesc pt sfaturi, maine o sa ma apuc de treaba o sa incerc intai cu cel de 3 si daca nu se incalzeste dau si cu 4. Daca tot am cumparat spirale in seara asta am luat si patru bucati de unu pt ca vreau sa incerc sa dau gauri in bujii, cine stie poate chiar imi si iese. |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
flavyus:ai verificat daca dimineata sprituieste benzina in carburator?trebuie sa porneasca si pe gaz cred ca ai filtrul de gaz infundat.ori se ineaca pe gaz dimineata.inainte sa verifici daca ai jetul de benzina dimineata fara sa dai la automat.daca da poti sa te uiti la aprindere.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(flavyus @ 4 Mar 2011, 19:40) ok dorul3t o sa fac ce mi-ai propus u,mai sus am uitat sa precizez ceva,inainte pana mai acum ceva timp am avut aprindere electronica(tranzistorizata)si toata iarna trecuta nu am avut probleme cu pornirea pe gaz o porneam mereu o lua la prima cheia apoi knd se incalzea motorul nu mai vroia sa porneasca nici moarta si la rece o lua imediat,sa fie de vina ca am lasat si condensatorul sa functioneze?apoi intr-un timp nu am mai vrut sa porneasca deloc nici pe gpl nici pe benzina,am chemat cativa mecanici sa se uite la ea degeaba nu a putut s-o porneasca,intr-un final a zis unu ca este de la aprinderea electronica si dupa ce a dat-o jos a pornit la sfert ![]() ![]() aveai aptindere At 01 sau At 011? Pune 011 si fa exact ce scrie pe prospect. Gazul nu cumva e reglat in servis ? ce instalatie ai? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
flavyus |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
kiraly:dap imi sprituieste dimimeata fara sa i dau la automat o sa ma uit la aprindere cum ai zis tu,o sa ma duc acuma pe la ea sa vad cum mai sta ca nu am mai pornit-o de vre-o 3 zile,daca porneste tot greu o sa i pun alt condesator sa vad daca este de la el,inca ceva delcoul il am luat cu totul de pe masina la un prieten care a dat-o la remat si a lui dimineata pornea imediat deci inseamna ca este de la carburator nu?atunci de ce nu porneste pe gaz?nu oi avea scanteie buna?trebuie doar pornita pe benzina apoi o dau imediat pe gaz si merge struna,inca ceva eu nu mai am duza aia care e pe furtunul care iese din teu stiti voi despre care e vorba,dimineta imi tine relantiul imediat iar apoi cand se incalzeste merge foarte turata cu relantiul la maxim inapoi pe la 1500 de trotatii imi merge am scos-o pt ca inainte statea peste 5 minute sa nu moara motoru la relanti si mergeam cu soclu tras k sa nu se opreasca chiar si dupa ce se incalzea daca nu merge ffffffff prost nu avea nici pic de putere,dupa ce am scos duza aia si iam dat cheie era turometru la 3000 si ceva deci va dati seama,ce sa fac sa cumpar alta sa pun?pe aia veche am pirdut-o atunci nu stiu cum era infundata gaura mica nu stiu.
5 Mar 2011, 10:22: krapcarasu:nu mai stiu de care aprindere este o sa iti spun mai tarziu instalatia de gaz este VIKARS REZ ATIKER de 55 litri la bord am indicator dala cu leduri nu este reglata in service este reglata de mine acolo la stutu ala unde i dai gaz l-am inchis la maxim si i-am dat drumul 2 ture jum inapoi asa scrie in carte acuma nu stiu daca este bine. This post has been edited by flavyus: 5 Mar 2011, 10:22 |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
markko referitor la oprire dupa cateva secunde ai o problema ori cu firul care vine infasurat pe fisa centrala a bobinei de inductie, cel care duce sesiseazarea daca ai sau nu scanteie ori vezi sa nu ai cumva o problema la mufa comutatorului,cea din spatele lui,acolo am avut si eu necazuri pe traseul care alimenteaza electrovalvele din cauza intensitatii crescute a curentului ce trece pe acolo,mi s-a incins pinul din mufa respectiva pana a inmuiat plasticul ala si mi-a ajuns sa nu imi mai fac contact,de ori nu-mi pornea,ori mergeam cu ea si imi intrerupea alimentarea. Vezi ca daca nu primeste curent nu ti se mai aprinde nici un led pe el.
Si eu am tot plaman Marini reglajul i l-am facut cum spunea BOA,relantiul reglat cu clapeta de la carb complet inchisa sta la 850-900rpm fara sa faca figuri. Mai e o chestie cu pornitul la rece anume ca la mine cel putin pe plaman am o electrovalva si langa ea am un surub care sta vertical,am descoperit ca de acolo imi regleaza debitul de gaz la pornire,mai exact cand pui contactul pe GPL electrovalvele se deschid cam 3-4 sec si apoi se inchid.Daca nu se intampla asta,masina nu porneste pe gaz nici sa o bati... P.S. Mareste avansul din delco,porneste usor si trage mai bine, eu nu circul pe benzina,pornesc pe gpl si merg pe gpl indiferent de anotimp. Multa bafta si scz de postul lung;) ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
seby Marini de care ai?88?cate suruburi de reglare ai pe plaman?ceea ce zici ti surubul de sus care sta vertical este pentru asigurarea gazului de mers in gol (ralanti).deci nu cred ca ai reglat bine.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
[quote=flavyus,5 Mar 2011, 11:16]kiraly:dap imi sprituieste dimimeata fara sa i dau la automat o sa ma uit la aprindere cum ai zis tu,o sa ma duc acuma pe la ea sa vad cum mai sta ca nu am mai pornit-o de vre-o 3 zile,daca porneste tot greu o sa i pun alt condesator sa vad daca este de la el,inca ceva delcoul il am luat cu totul de pe masina la un prieten care a dat-o la remat si a lui dimineata pornea imediat deci inseamna ca este de la carburator nu?atunci de ce nu porneste pe gaz?nu oi avea scanteie buna?trebuie doar pornita pe benzina apoi o dau imediat pe gaz si merge struna,inca ceva eu nu mai am duza aia care e pe furtunul care iese din teu stiti voi despre care e vorba,dimineta imi tine relantiul imediat iar apoi cand se incalzeste merge foarte turata cu relantiul la maxim inapoi pe la 1500 de trotatii imi merge am scos-o pt ca inainte statea peste 5 minute sa nu moara motoru la relanti si mergeam cu soclu tras k sa nu se opreasca chiar si dupa ce se incalzea daca nu merge ffffffff prost nu avea nici pic de putere,dupa ce am scos duza aia si iam dat cheie era turometru la 3000 si ceva deci va dati seama,ce sa fac sa cumpar alta sa pun?pe aia veche am pirdut-o atunci nu stiu cum era infundata gaura mica nu stiu.
<span class='edit'>5 Mar 2011, 10:22:</span> krapcarasu:nu mai stiu de care aprindere este o sa iti spun mai tarziu instalatia de gaz este VIKARS REZ ATIKER de 55 litri la bord am indicator dala cu leduri nu este reglata in service este reglata de mine acolo la stutu ala unde i dai gaz l-am inchis la maxim si i-am dat drumul 2 ture jum inapoi asa scrie in carte acuma nu stiu daca este bine. [/quote ]intai pune aprinderea la punct carburatorul trebuie sa il reglezi, sa mearga bine pe benzina, monteaza diuza sau mai bina pata calda cu 3 stuturi cu diuza in ea pune poze cu plamanul gpl, gazul se regleaza din 2-3 suruburi, nu doar unul This post has been edited by krapcarasu: 6 Mar 2011, 11:42 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:22 |