DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 3 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310 pe GPL, destul de lenta

markko
post 1 Mar 2011, 15:50
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 8 March 10




QUOTE(bac. @ 1 Mar 2011, 10:43)
se opreste dupa cateva secunde la relanti sau turata, vezi sa nu ai aceeasi problema cum am avut si eu la plamanul brc, adica sa vina gaz prea mult si daca deschideam surubul lateral sa iese afara excesul de gaz mergea bine motorul -- cauta la posturile mele si o sa vezi rezolvarea
*


Pai nu prea vad motivul pentru care s-ar opri sau ar ramane turata , mie mai degraba imi era teama sa nu imi aduca ceva impuritati din gaz in plaman.


--------------------
dacia 1410 dacia 1410 1999, dacia 1410, bord CN - bz-02-vft
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 1 Mar 2011, 19:44
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




cand aveam Dacia veche pe gaz, filtru de aer aveam modelul de plastic, ca sa fuga a trebuit sa astup gaura dinspre radiato si s-o las doar pecea dinspre galeria de evacuare fara acel racord flexibil. Consum aveam iarna undeva pe la 11%. Plamanul in cinci ani de functionare nu l-am curatat niciodata si nici n-am auzit ca se curata. De golit butelia de tot ce este in ea nu se goleste pe la conducte pt ca iese doar gazul! In ea m-ai are si aer care o data la nu stiu cate plinuri se goleste de tot desfacandu-se cele sase suruburi care fixeaza indicatorul pe butelie. Daca face-ti asta va rog mergeti undeva pe camp, unde nu se afla nici o sursa de foc pt ca iese foarte mult gaz. Reglajul instalatiei de gaz nu se face doar de la surubul de pe furtunul care duce la carburator ci si de la cel de pe plaman. Reglajele m-i le faceam singur. Nu am fost niciodata la o un service GPL. Daca crezi ca nu te pricepi contacteaza-ma.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 1 Mar 2011, 20:16
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(markko @ 1 Mar 2011, 07:53)
Salut.  Are cineva idee ce se poate intampla daca merg o perioada sau chiar sa renunt definitiv la filtrul de gaz ? Asta pentru ca desi am plaman cumparat de nou de 2-3 sapatamani au reaparut problemele pe care le aveam si cu celalalt plaman, adica porneste pe gaz , chiar si daca e rece afara, merge cateva secunde si se opreste, de aceea am exclus plamanul ca si vinovat si m-am incruntat catre filtrul de gaz sau electrovalva sa.
*


vezi ce tensiune ai pe electrovalva de pe butelie si pe cea cu filtrul, vezi sa nu fie vreo conducta strangulata, daca problema e de la filtru murdar acesta se raceste f mult

This post has been edited by krapcarasu: 1 Mar 2011, 20:16


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 1 Mar 2011, 20:20
Post #124


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




danut 88 te sustin... eu cu instalatia mea marini.. am facut aproape 60.000 km...
si am cumparato cu 250 ron... second hand...
de cand o am.. doar odata am facut reglajul la service... atunci cand am montato... iar de atunci singur o reglez din cele 2 puncte de reglaj...
de golit de aer am golito la inceput... deoarece mi s-a blocat plutitorul cand am facut un plin vara... fiind presiunea mare s-a intepenit
se pare ca inca nu am probleme.. si sper sa nu am niciodata...
n-am curatat niciodata filtrul de gaz si nici plamanul...
o singura modificare o sa-i fac... ii obturez racordul de apa ce intra in plaman... ca daca apa creste peste 60de grade... gazul nu mai are putere...
traiasca nenea BOA are dreptate in privinta asta..
in weekend cand am venit din teleorman... cu 2 persoane in masina si portbagajul plin dupa ce am dat cartonul deoparte de la radiator... si temperatura se mentinea da a 2-a linie pe ceasu de apa... stia masina mea sa mearga cu peste 140km/h blink.gif



--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 1 Mar 2011, 21:57
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Din cate stiu eu apa trece prin plaman ca sa il incalzeasca sa nu inghete iarna si daca zic bine tot odata sa il transforme in vapori. Eu zic ca nu o sa mearga bine masina daca anulezi alimentarea cu apa a plamanului. Tin minte cafratemiu isi pornea D.Nova iarna turnand apa calda pe plaman cand era foarte rece afara. M-ai gandestete innainte sa faci treaba asta si eventual intreaba ce rol are apa care trece prin plaman. Ma voi interesa si eu si am sa postez.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 2 Mar 2011, 00:30
Post #126


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




incearca vara sau iarna sa opresti racordul ala de apa.. sa vezi ca iti ingheata plamanul...
apa calda ajuta la evaporarea gazului...
dar daca e prea calda apa, gazul tau nu o sa mai dea randament...
e testata treaba asta...
duminica a fost testata ultima data..


eu vreau numai sa reduc din debitul de apa ce trece prin plaman...


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 2 Mar 2011, 09:31
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Danut tu nici nu intelegi despre ce-i vorba dar tot comentezi.normal ca nu vrea nimeni sa anuleze alimentarea cu apa a plamanului.ideea este sa reducem din temperatura pentru ca 85de grade e prea mult SI IARNA.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 2 Mar 2011, 10:11
Post #128


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




mersi de sustinere kiraly.... aseara n-am reusit sa ii raspund concret... oboseala... eram la munca inca... si nu prea mai realizam ce scriu
acum... am revenit la munca... si momentan sunt fresh! biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2011, 11:41
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai faceti o diuza din teflon cu exterioru sa intra putin fortat pe furtun si cu o gaura ce trece prin ea de la un capat la altu sa treaca apa prin ea dar nu la acelasi debit cu furtunu si o plantati pe intrarea in plaman si gata.A mai explicat treaba asta si userul BOA dar nu vreti sa il ascultati


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 2 Mar 2011, 12:19
Post #130


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




si la consum cum influienteaza?


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2011, 12:28
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu are treaba ca nu o sa fie plamanu rece ci doar caldut


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 2 Mar 2011, 15:42
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




consumul scade folosind diuza; daca vine gazul prea fierbinte , e nevoie sa acceleram mai mult pt ca se simte ca nu are putere, consumam mai mult la fel ca in cazul reglejului gatuit; am diuza de 3mm , dar nu are forma care trebuie,a mers mai bine, acum cu elv iar se simte prea fierbinte vaporizatorul, cand se incalzeste afara montez una cum trebuie ; ideal ar fi un montaj care sa tina vap. la max 50-60 grade


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 2 Mar 2011, 17:05
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




eu am facut un dop din cauciuc.are lungime de 1.5cm si are o gaura de 4mm.si am pus un colier fix pe el si in felul aceasta pot sa reglez debitul cu strangerea colierului pentru ca ori micsorez ori maresc gaura in dop.functioneaza ca un robinet.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany3l_sk
post 2 Mar 2011, 17:38
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 7 December 08
From: Constanta




Si eu anul trecut am avut bagat pe furtun un fel de diuza (de fapt era o tubulara de 11 sau 13 nu mai tin minte exact) dar am dat-o jos cand am schimbat membrana de la vaporizator. Intentionez sa o pun inapoi cand se mai incalzeste putin afara.


--------------------
Dacia 1310 1988
Honda Concerto '92 1.6 16v 130cp
Vw Golf MKIV '01 1.6 16v 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 2 Mar 2011, 18:26
Post #135


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




N-ar fi mai usor sa facem o serpentina de cupru pe galeria de evacuare si sa facem un circuit doar cu plamanul?
- Adica oricum galeria se incalzeste inaintea apei din motor.
- circuitul va fi mai scurt
- Ca pompa de apa punem un filtru de acvariu eventual cu termocupla sa mearga in intervalul 50-60 grade.
- Alte idei mai veniti si voi.....


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 2 Mar 2011, 18:44
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




*un furtun in paralel cu plamanul in care montam un termostat de 60 grade (exista?)
*un montaj electronic care comanda o electrovalva


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markko
post 2 Mar 2011, 22:40
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 8 March 10




QUOTE(kaput @ 2 Mar 2011, 19:26)
N-ar fi mai usor sa facem o serpentina de cupru pe galeria de evacuare si sa facem un circuit doar cu plamanul?
- Adica oricum galeria se incalzeste inaintea apei din motor.
- circuitul va fi mai scurt
- Ca pompa de apa punem un filtru de acvariu eventual cu termocupla sa mearga in intervalul 50-60 grade.
- Alte idei mai veniti si voi.....
*


Nu am putea monta pe furtunul de tur de la plaman o canea de instalatii sanitare de genul celei din poza, la aceasta i-am putea micsora sau mari debitul fara nici o problema.

This post has been edited by markko: 2 Mar 2011, 22:40

Attached thumbnail(s)
robinet_trecere_cu_bila_ff_2_.jpg ( Size: 13.4k ) Number of downloads: 499


--------------------
dacia 1410 dacia 1410 1999, dacia 1410, bord CN - bz-02-vft
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 2 Mar 2011, 22:47
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




markko eu zic ca ar merge fara probleme.dar sa ai grija cu cat variezi deschiderea.cred ca va actiona la aproape inchis complet.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markko
post 4 Mar 2011, 13:51
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 8 March 10




Desi am fost cam ''Toma Necredinciosul'' referitor la diuza propusa de BOA in urma celor postate de tot mai multi useri pe forum m-am hotarat sa montez si eu una. Acuma intrebarea este unde ar fi cel mai bine sa o maontez (adica pe care furtun) si de diametru sa aiva gaura ca sa stiu ce spiral sa folosesc, multumesc.


--------------------
dacia 1410 dacia 1410 1999, dacia 1410, bord CN - bz-02-vft
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 4 Mar 2011, 14:03
Post #140


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




fa cu spiral de 3mm sau de 4mm...
zic eu sa o testezi cu 3mm si daca nu iti convine.. si vaporizatorul e rece?(nici macar caldut) incearca cu 4
si pune-o inainte de vaporizator..
spor la treaba!


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 4 Mar 2011, 15:36
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




sall la toti,am si eu o problema cu dacia mea si sunt recunoscator celor care ma ajuta cu cateva sfaturi,masina este din 86 destul de veche dar merge problema este ca porneste foarte greu pe benzina dimineata mai ales cand era -10 grade i dadeam de vre-o 4-5 ori la automat si de ficare data cam 10 secunde,apoi dupa ce se incalzeste porneste imediat decat i arat cheia,am si gpl pe ea dar pe gaz nu porneste in niciun caz oricat i-as dat la automat,pe gpl o trec numai dupa ce se incalzseste motorul bineinteles pornit pe benzina,care ar fi cauza de porneste asa greu la rece iar apoi dupa ce se incalzeste porneste imediat nu conteaza pe ce gaz sau benzina.Astept parerile voastre.


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 4 Mar 2011, 17:08
Post #142


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




verifica aprinderea... incepi cu un condensator nou... platina... fise..
si avansul... si apoi revino cu verdictul


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 4 Mar 2011, 18:40
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




ok dorul3t o sa fac ce mi-ai propus u,mai sus am uitat sa precizez ceva,inainte pana mai acum ceva timp am avut aprindere electronica(tranzistorizata)si toata iarna trecuta nu am avut probleme cu pornirea pe gaz o porneam mereu o lua la prima cheia apoi knd se incalzea motorul nu mai vroia sa porneasca nici moarta si la rece o lua imediat,sa fie de vina ca am lasat si condensatorul sa functioneze?apoi intr-un timp nu am mai vrut sa porneasca deloc nici pe gpl nici pe benzina,am chemat cativa mecanici sa se uite la ea degeaba nu a putut s-o porneasca,intr-un final a zis unu ca este de la aprinderea electronica si dupa ce a dat-o jos a pornit la sfert biggrin.gif,si de atunci asa am lasat-o dar porneste foarte greu dimineata mad.gif cand nu mai pornea sa fi fost problema ca functiona si condensatorul?e aprindere de targu-mures cu led,o mai am si acuma,voi ce parere aveti?


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markko
post 4 Mar 2011, 18:59
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 8 March 10




QUOTE(dorul3t @ 4 Mar 2011, 15:03)
fa cu spiral de 3mm sau de 4mm...
zic eu sa o testezi cu 3mm si daca nu iti convine.. si vaporizatorul e rece?(nici macar caldut) incearca cu 4
si pune-o inainte de vaporizator..
spor la treaba!
*


Multumesc pt sfaturi, maine o sa ma apuc de treaba o sa incerc intai cu cel de 3 si daca nu se incalzeste dau si cu 4. Daca tot am cumparat spirale in seara asta am luat si patru bucati de unu pt ca vreau sa incerc sa dau gauri in bujii, cine stie poate chiar imi si iese.


--------------------
dacia 1410 dacia 1410 1999, dacia 1410, bord CN - bz-02-vft
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 4 Mar 2011, 23:36
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




flavyus:ai verificat daca dimineata sprituieste benzina in carburator?trebuie sa porneasca si pe gaz cred ca ai filtrul de gaz infundat.ori se ineaca pe gaz dimineata.inainte sa verifici daca ai jetul de benzina dimineata fara sa dai la automat.daca da poti sa te uiti la aprindere.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 5 Mar 2011, 07:46
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(flavyus @ 4 Mar 2011, 19:40)
ok dorul3t o sa fac ce mi-ai propus u,mai sus am uitat sa precizez ceva,inainte pana mai acum ceva timp am avut aprindere electronica(tranzistorizata)si toata iarna trecuta nu am avut probleme cu pornirea pe gaz o porneam mereu o lua la prima cheia apoi knd se incalzea motorul nu mai vroia sa porneasca nici moarta si la rece o lua imediat,sa fie de vina ca am lasat si condensatorul sa functioneze?apoi intr-un timp nu am mai vrut sa porneasca deloc nici pe gpl nici pe benzina,am chemat cativa mecanici sa se uite la ea degeaba nu a putut s-o porneasca,intr-un final a zis unu ca este de la aprinderea electronica si dupa ce a dat-o jos a pornit la sfert biggrin.gif,si de atunci asa am lasat-o dar porneste foarte greu dimineata mad.gif cand nu mai pornea sa fi fost problema ca functiona si condensatorul?e aprindere de targu-mures cu led,o mai am si acuma,voi ce parere aveti?
*


aveai aptindere At 01 sau At 011? Pune 011 si fa exact ce scrie pe prospect. Gazul nu cumva e reglat in servis ? ce instalatie ai?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 5 Mar 2011, 10:16
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




kiraly:dap imi sprituieste dimimeata fara sa i dau la automat o sa ma uit la aprindere cum ai zis tu,o sa ma duc acuma pe la ea sa vad cum mai sta ca nu am mai pornit-o de vre-o 3 zile,daca porneste tot greu o sa i pun alt condesator sa vad daca este de la el,inca ceva delcoul il am luat cu totul de pe masina la un prieten care a dat-o la remat si a lui dimineata pornea imediat deci inseamna ca este de la carburator nu?atunci de ce nu porneste pe gaz?nu oi avea scanteie buna?trebuie doar pornita pe benzina apoi o dau imediat pe gaz si merge struna,inca ceva eu nu mai am duza aia care e pe furtunul care iese din teu stiti voi despre care e vorba,dimineta imi tine relantiul imediat iar apoi cand se incalzeste merge foarte turata cu relantiul la maxim inapoi pe la 1500 de trotatii imi merge am scos-o pt ca inainte statea peste 5 minute sa nu moara motoru la relanti si mergeam cu soclu tras k sa nu se opreasca chiar si dupa ce se incalzea daca nu merge ffffffff prost nu avea nici pic de putere,dupa ce am scos duza aia si iam dat cheie era turometru la 3000 si ceva deci va dati seama,ce sa fac sa cumpar alta sa pun?pe aia veche am pirdut-o atunci nu stiu cum era infundata gaura mica nu stiu.

5 Mar 2011, 10:22:
krapcarasu:nu mai stiu de care aprindere este o sa iti spun mai tarziu instalatia de gaz este VIKARS REZ ATIKER de 55 litri la bord am indicator dala cu leduri nu este reglata in service este reglata de mine acolo la stutu ala unde i dai gaz l-am inchis la maxim si i-am dat drumul 2 ture jum inapoi asa scrie in carte acuma nu stiu daca este bine.

This post has been edited by flavyus: 5 Mar 2011, 10:22


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 5 Mar 2011, 23:22
Post #148


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




markko referitor la oprire dupa cateva secunde ai o problema ori cu firul care vine infasurat pe fisa centrala a bobinei de inductie, cel care duce sesiseazarea daca ai sau nu scanteie ori vezi sa nu ai cumva o problema la mufa comutatorului,cea din spatele lui,acolo am avut si eu necazuri pe traseul care alimenteaza electrovalvele din cauza intensitatii crescute a curentului ce trece pe acolo,mi s-a incins pinul din mufa respectiva pana a inmuiat plasticul ala si mi-a ajuns sa nu imi mai fac contact,de ori nu-mi pornea,ori mergeam cu ea si imi intrerupea alimentarea. Vezi ca daca nu primeste curent nu ti se mai aprinde nici un led pe el.
Si eu am tot plaman Marini reglajul i l-am facut cum spunea BOA,relantiul reglat cu clapeta de la carb complet inchisa sta la 850-900rpm fara sa faca figuri. Mai e o chestie cu pornitul la rece anume ca la mine cel putin pe plaman am o electrovalva si langa ea am un surub care sta vertical,am descoperit ca de acolo imi regleaza debitul de gaz la pornire,mai exact cand pui contactul pe GPL electrovalvele se deschid cam 3-4 sec si apoi se inchid.Daca nu se intampla asta,masina nu porneste pe gaz nici sa o bati...
P.S. Mareste avansul din delco,porneste usor si trage mai bine, eu nu circul pe benzina,pornesc pe gpl si merg pe gpl indiferent de anotimp.
Multa bafta si scz de postul lung;) tongue.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 6 Mar 2011, 00:12
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




seby Marini de care ai?88?cate suruburi de reglare ai pe plaman?ceea ce zici ti surubul de sus care sta vertical este pentru asigurarea gazului de mers in gol (ralanti).deci nu cred ca ai reglat bine.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Mar 2011, 11:35
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




[quote=flavyus,5 Mar 2011, 11:16]kiraly:dap imi sprituieste dimimeata fara sa i dau la automat o sa ma uit la aprindere cum ai zis tu,o sa ma duc acuma pe la ea sa vad cum mai sta ca nu am mai pornit-o de vre-o 3 zile,daca porneste tot greu o sa i pun alt condesator sa vad daca este de la el,inca ceva delcoul il am luat cu totul de pe masina la un prieten care a dat-o la remat si a lui dimineata pornea imediat deci inseamna ca este de la carburator nu?atunci de ce nu porneste pe gaz?nu oi avea scanteie buna?trebuie doar pornita pe benzina apoi o dau imediat pe gaz si merge struna,inca ceva eu nu mai am duza aia care e pe furtunul care iese din teu stiti voi despre care e vorba,dimineta imi tine relantiul imediat iar apoi cand se incalzeste merge foarte turata cu relantiul la maxim inapoi pe la 1500 de trotatii imi merge am scos-o pt ca inainte statea peste 5 minute sa nu moara motoru la relanti si mergeam cu soclu tras k sa nu se opreasca chiar si dupa ce se incalzea daca nu merge ffffffff prost nu avea nici pic de putere,dupa ce am scos duza aia si iam dat cheie era turometru la 3000 si ceva deci va dati seama,ce sa fac sa cumpar alta sa pun?pe aia veche am pirdut-o atunci nu stiu cum era infundata gaura mica nu stiu.

<span class='edit'>5 Mar 2011, 10:22:</span>
krapcarasu:nu mai stiu de care aprindere este o sa iti spun mai tarziu instalatia de gaz este VIKARS REZ ATIKER de 55 litri la bord am indicator dala cu leduri nu este reglata in service este reglata de mine acolo la stutu ala unde i dai gaz l-am inchis la maxim si i-am dat drumul 2 ture jum inapoi asa scrie in carte acuma nu stiu daca este bine.
*


[/quote
]intai pune aprinderea la punct
carburatorul trebuie sa il reglezi, sa mearga bine pe benzina, monteaza diuza sau mai bina pata calda cu 3 stuturi cu diuza in ea
pune poze cu plamanul gpl, gazul se regleaza din 2-3 suruburi, nu doar unul





This post has been edited by krapcarasu: 6 Mar 2011, 11:42


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 07:22
Forum Renault