Duster sau mai bine alta masina, povesti, povestiri, pareri, ganduri
![]() ![]() ![]() |
Duster sau mai bine alta masina, povesti, povestiri, pareri, ganduri
P-A-C-O |
![]()
Post
#301
|
||
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|||
Tibi_ |
![]()
Post
#302
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
Salut tuturor, vin si eu sa-mi exprim parerile despre Duster dupa un scurt test drive al lui. Scriu pe acest topic fiindca celelalte masini cu care il comparasem sunt noua Octavia, noul C4, vechiul Astra(fara tesdrive cel din urma).
Inainte de test drive eram un mare fan al Duster-ului, si intr-o masura considerabila inca sunt. Dar ca actual posesor de Logan nu as putea sa-mi cumpar noul Duster decat daca as avea nevoie de 4x4 dintr-un motiv simplu si probabil subiectiv, dar am impresia ca nu am schimbat masina la interior. Interiorul Duster-ului e aproape identic cu cel al unui Logan ( cu cateva exeptii in bine dintre care cea mai notabila e scaunul sofer), ceea ce mi se pare putin anormal tinand cont ca pretul e aproape dublu(evident nu la acelasi nivel de motorizare). Deci concluzia din punctul meu de vedere e urmatoarea: - daca nu ai nevoie de 4x4, nu prea are sens sa achizitionezi un Duster 4x2. Poti gasi alternative mai confortabile, la aproximativ aceasi bani -5% pana la +15 %. Pentru ca in variantele 4x2, garda la sol a masinii pe langa avantajele ca le ofera pe drumurile noastre are si dezavantaje: consum marit, presupun ca si o stabilitate redusa. - Dusterul e alegerea potrivita sau chiar perfecta pentru cei care vor o masina 4x4 sub 20.000Euro, pe care sa o poata folosi atat in oras, drum lung dar si in teren accidentat. Mai ales motorul diesel 110CP, echiparea Laureate cred e o combinatie imbatabila pentru concurenta 4x4. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
dussster |
![]()
Post
#303
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 April 11 ![]() |
Fara indoiala te pricepi si este foarte corect , ai comparat Dusterul exact cu ce trebuie ...
|
--------------------
ren
ren
2012 SENSEI
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#304
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@squirrel. De ce naiba compara performantele lui Mitsu dublu la pret cu Duster? Ca sa-l laude pe Mitsu pana la Dumnezeu? De ce nu l-au comparat cu Range Rover, Porsche Cayenne sau Hummer H3? Asta ca sa duca ridicolul pana la capat.
Mitsu ASX merge comparat cu Freelander, Captiva, Kuga, Koleos, si lista e lunga. Cu Duster in nici un caz. Cum sa compari un motor de 109bhp cu 150bhp? Ca si cum m-as baga la liniute cu Symbolul vs Fabia RS 1.4TSI. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
PaulT |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Din toate cele enumerate de tine, singurul care face parte din aceeasi clasa cu ASX este Kuga. Pentru celelalte, adica Freelander/Koleos/Captiva masina din aceeasi clasa de la Mitsubishi este Outlander, nu ASX. Duster, e in acelasi clasa cu ASX si Qasqai, si e foarte normal sa fie comparat cu ele.. Nu e nimeni de vina ca Dacia pune motoare de 109cp la modele 4x4 in timp ce concurenta foloseste pentru echiparile cu tractiune integrala propulsoare adecvate...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#306
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Ok, mea culpa. Atunci asteptam motorul de 2.0L pe Duster si facem comparatie. Deocamdata Duster se adreseaza celor care nu-si vor permite in vecii vecilor un ASX 4x4, de aici motorizarea si pretul la jumatate. Eu nu as da 30000Euro pe ASX nici daca as avea banii jos. As lua Dusterul si restul de bani ar fi benzina pentru 10 concedii in Grecia, Turcia sau Austria. Sau mai multe in tara.
![]() Si sunt de acord cu Tibi. Duster 4x2 sunt bani aruncati pe fereastra. Loganul e aceeasi poveste in situatii similare. Duster 4x4 e altceva, se adreseaza celor care vor integrala la mult sub pretul concurentei. This post has been edited by D-Ice: 31 Jul 2011, 10:41 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
PaulT |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Perfect de acord cu cei 30,000EUR. Nici eu nu as lua de la nici un fabricant versiunea de top, atata timp cat nu am nevoie de multimea de gadget-uri oferita. In alegerea masinii sunt alte lucruri prioritare. Primul 4x4 la ASX este vreo 25,700.. Comparat cu versiunea de top a Duster, care trece de 19,000EUR, chiar merita din plin. Din nou o parere personala.. eu nu as fi deloc interesat de 4x4 la clasa asta de vehicule. Pentru 4x4 m-as adresa offroaderelor nu unor crossovere. Duster 4x2 nu merita cumparat raportat la Logan prin prisma diferentei de pret(mult prea mare, nejustificat de mare), insa ca idee de vehicul cu garda la sol mai mare si suspensie adaptata unui mers in afara asfaltului nu e rau. Un 4x2 te duce lejer cam pe oriunde merg 99,9% din posesorii de suv sau crossover. Si, daca totusi as dori un 4x4 la clasa asta, nu mi-as lua unul echipat cu propulsor de 109cp... pentru a avea cutii scurte rau, consumuri demne de motoare de 2l, etc..
This post has been edited by PaulT: 31 Jul 2011, 11:09 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
aphophis |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() This post has been edited by aphophis: 31 Jul 2011, 11:18 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
PaulT |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ok. Noi sa fim sanatosi....
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
JOHN75 |
![]() ![]()
Post
#310
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 July 11 ![]() |
salut
Tot ce am inteles eu de aici este ca avem servicii foarte proaste, romanul te trage in piept si fara sa aibe vreun interes(o avea o anumita satisfactie),esti tratat fara respect indiferent ce marca de masina alegi sa cumperi. Si am mai inteles ca trebuie sa-ti alegi masina in functie de nevoile personale si posibilitatile financiare. am citit cu atentie toate posturile, personal ma gandesc la duster dar ma ingrozeste gandul ca as putea avea vreo problema si va trebui sa merg la service si va trebui sa am grija sa nu ma tepuiasca, aste e valabil la orice marca de masina. Pana la urma ma gandesc si la un sh. asta daca scartaie macar sti ca nu e nou, nu e in garantie, poate sa mai scartaie ici colo!!! oricum, inca mai am timp sa ma gandesc, masina nu e o urgenta pentru mine ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310i
2004
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#311
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Si la alte marci crezi ca service-urile sunt mai profesioniste? te inseli amarnic. Daca asta e motivul pentru care nu alegi Duster este pueril...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
C@talin |
![]()
Post
#312
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
traieste in lumea x5 si qu shepte.
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
D-Ice |
![]()
Post
#313
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@john75. SH e ca pepenele. Poti merge 5 sau 500000km fara probleme, cum iti e norocul. Daca te gandesti ca mergi pana pica fara sa-i faci reviziile anuale ca "nu e bani", mai bine ii pui in geam "DE VANZARE" din momentul in care ai facut actele. Reviziile la masinile cu pretentii te usuca.
La orice service trebuie sa stai cu ochii pe ei, indiferent de marca. Diferenta e ca unii te lasa in atelier, altii nu. Eu nu semnez nici un deviz fara sa vad ce au facut, si asta precizez din start. PaulT, ai dreptate daca ai pretentii la look, design, floricele, etc. Eu prefer utilitatea. Dusterul nu straluceste la nici un capitol, dar face din toate cat folosesc 90% din utilizatori. Ca nimeni nu il ia pentru recorduri de viteza pe autostrada sau pentru offroad extrem. Dar pentru drumurile proaste romanesti, pentru zapezile necuratate din parcari sau pentru iesit in natura acolo unde nu patrund manelele si mitocania, este excelent. Si ca si costuri de utilizare este foarte convenabil. Dar sub nici o forma nu este pentru fitze. This post has been edited by D-Ice: 31 Jul 2011, 21:10 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
PaulT |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu am pretentii la design si floricele... Am pretentii la calitate si implicit ... tot la utilitate. Sa fim seriosi, nici Qasqai, nici ASX nu sunt nici pe departe masini de fite si nici de batut recorduri pe autostrada.. Diferenta dintre un Duster si oricare din celelalte doua mentionate nu sta nici in design, nici in fite. Duster nu e nici pe departe un Qasqai mai urat si mai neechipat. Daca era asa, ar fi fost super. Am scris destul acum ceva timp depre diferentele dintre ele, din toate punctele de vedere. Nu mai reiau.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
aphophis |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
da stim intre dusterul 4x4 diesel si asx-ul 4x4 diesel diferenta de 8681 de euro merita platita
![]() ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#316
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Fiecare cu parerea lui si o respect. Am si eu "frantuzoaica" si o "romanca". Dar daca ma duc la revizie la reprezentanta frantuzoaica papa cu 50% mai multi banuti decat romanca desi e vorba de motor Renault pe ambele. La asta ma refeream mai sus. Faptul ca ma ocup personal de Symbol, face ca diferentele sa dispara, dar cati fac asta la o masina de dupa 2006? La alte service-uri nu ma duc cu nici una ca nu am incredere in Neamu` lu` Manivela.
This post has been edited by D-Ice: 1 Aug 2011, 06:51 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
jay333 |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 08:00) Nu e nimeni de vina ca Dacia pune motoare de 109cp la modele 4x4 in timp ce concurenta foloseste pentru echiparile cu tractiune integrala propulsoare adecvate... http://www.globalsuzuki.com/automobile/lin...spec/index.html Citire d-acolo: Engine: 1,3L si 1,3L VVT; Maximum output kW/rpm 60/5,500 62.5/6,000; Gross vehicle weight kg 1,420 Si asta la un vehicul destul de apreciat in off-road adevarat, nu ala la care "nu se preteaza" gusterul. Daca gusterul e un fel de struto-camila, un fel de corcitura de off-roader cu masina de oras, oare aia 109/104 CP nu-s undeva la mijloc si destui? A, ma scuzati, masina de 16.000 euro trebuie sa aiba 140 CP in banii astia, CP oferiti la "altii" de la 25.000 euro. QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 11:32) Pai sa fiti sanatosi ca, la fel cum faci de fiecare data, compari gusterul cu toate rahaturile posibile puse pe el cu varianta cea mai ieftina a lu' ASX 4x4 numai ca sa demonstrezi ca diferenta de pret nu e asa de mare. Si sa fiti sanatosi si cu lamuritul asupra calitatii Dacia; marca asta nu este pentru nababi ci pentru sarantoci nepretentiosi la "calitate". |
--------------------
.
.
.
|
|
JOHN75 |
![]()
Post
#318
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 July 11 ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 31 Jul 2011, 18:57) Si la alte marci crezi ca service-urile sunt mai profesioniste? te inseli amarnic. Daca asta e motivul pentru care nu alegi Duster este pueril... Tocmai asta spuneam si eu, servicii de c a c a-o, la noi in romanica. Nu avem simtul raspunderii si asta nu se va schimba curand. Din aceasta cauza sunt dezamagit. 1 Aug 2011, 11:31: QUOTE(D-Ice @ 31 Jul 2011, 21:06) @john75. SH e ca pepenele. Poti merge 5 sau 500000km fara probleme, cum iti e norocul. Daca te gandesti ca mergi pana pica fara sa-i faci reviziile anuale ca "nu e bani", mai bine ii pui in geam "DE VANZARE" din momentul in care ai facut actele. Reviziile la masinile cu pretentii te usuca. La orice service trebuie sa stai cu ochii pe ei, indiferent de marca. Diferenta e ca unii te lasa in atelier, altii nu. Eu nu semnez nici un deviz fara sa vad ce au facut, si asta precizez din start. Merci, asta numesc eu discutie constructiva. Ai dreptate, diferenta este ca daca se strica la sh. ceva o repar pe cheltuiala mea, pe cand la una noua o repar pe garantie. Reviziile la sh. le poti face in regie proprie, la una noua se fac in service, caci e in garantie. Imi surade o masina noua dar,sincer, imi e groaza sa nu am vreo problema, sa ajung cu ea prin service, sa fiu tratat cu spatele, si sa platesc reparatiile cum as plati la un sh. 1 Aug 2011, 11:35: QUOTE(C@talin @ 31 Jul 2011, 19:03) Toti visam, nu-i asa?!? putini ne putem permite!!! This post has been edited by JOHN75: 1 Aug 2011, 11:35 |
--------------------
dacia
1310i
2004
|
|
jay333 |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(JOHN75 @ 1 Aug 2011, 11:08) Imi surade o masina noua dar,sincer, imi e groaza sa nu am vreo problema, sa ajung cu ea prin service, sa fiu tratat cu spatele, si sa platesc reparatiile cum as plati la un sh. Un avantaj la Dacia este ca ai mai multe service-uri din care poti alege, spre deosebire de alte marci. De asemenea, odata cu criza s-au mai schimbat lucrurile in atitudinea reprezentantelor fata de clienti. |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#320
|
![]() - Group: Members Posts: 22.711 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(jay333 @ 1 Aug 2011, 12:50) Un avantaj la Dacia este ca ai mai multe service-uri din care poti alege problema este ca nu prea ai ce sa alegi |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
jay333 |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
Eh, mai dai de cate unul mai bunut nitel, te mai imprietenesti cu mecanicul/injinerul de la receptie si mai pleci si cu informatii destul de bune de pe forum spre service, economisind astfel niste timp, scarpinat in cap (de la injineri) si vreo factura.
![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
@jay33 - Suzuki-ul n-are nici o legatura cu discutia de aici. E o masina de teren, cu reductor, care in nici un caz nu este laudata sau preferata pentru prestatii on the road. Are succes datorita performantelor foarte bune in offroad si a faptului ca este usor si ieftin de intretinut si modificat (comparat cu alte offroadere). Si nu, nimeni nu spune ca in 16,000EUR trebuie sa primesti 140cp... Era un raspuns la cele spuse de d-ice, legat de comparatia facuta intre asx si duster din clipul pus de squirrel. Daca citesti mai cu atentie vei realiza asta. Si nu, 105/109cp nu sunt suficienti pentru un 4x4 de genul acesta(pentru on road si fara reductor..), de asta ai cutia extrem de scurta si consumul foarte mare pentru masa masinii si pentru capacitatea cilindrica a motorului. DCI-ul de 109 este foarte ok cu tractiune 4x2 (mie mi se pare singura versiune relativ echilibrata dpdv dinamic, cu rapoarte mai lungi.. daca avea si o aerodinamica mai buna era excelenta si la consum). Fa un drive-test cu unul si vei vedea. 1.6 16v ar fi fost ok in 4x2 inainte de trecerea la E5.. Dupa trecere se poate vedea chiar si pe Logan ca se comporta cam ca 1.6 mpi E3/4... De 1,6 mpi E5 care se comporta cam ca 1.4 E3/4 nu mai comentez ca nu e motorizare de "guster".
Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. Legat de comparatia duster full/asx entry 4x4 ce ti se pare absurd? Duster full si asa pare aproape chel fata entry level asx... Iar ironia de final nu isi are locul ... am 2 dacii in semnatura ![]() @JOHN75 - La capitolul service absolut toate marcile sunt la pamant. Dar, avand ceva notiuni tehnice poti evita usor sa fii pacalit/aburit, etc.. Cam intotdeauna se bazeaza pe faptul ca proprietarul este praf la mecanica si nu are nici curaj sa isi apere drepturile.. @d-ice - Nici eu nu stau bine la capitolul incredere in neamul lui manivela. la service fac minimum necesar pentru pastrarea garantiei si insist sa fiu de fata cand se lucreaa la masina. Faptul ca nu sunt chiar paralel cu tehnica m-a salvat de multe cheltuieli inutile prin service... Asta la tote serviceurile de reprezentanta la care am fost vreodata... ![]() This post has been edited by PaulT: 1 Aug 2011, 20:30 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
aphophis |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
pai eu vad ca e cu vreo 8600 de euro mai ieftin ca asx-ul. Mie mi se pare o diferenta imensa, adica dai juma din pretul masinii in plus. Da primesti cu juma mai mult masina? Sau sa zicem 3 sferturi mai multa masina ca sa avem un raport supraunitar intre ceea ce primesti si ceea platesti in plus?
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
JOHN75 |
![]() ![]()
Post
#324
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 July 11 ![]() |
Buuuuun...cu service-urile am inteles.... traim in romania si trebuie sa stam cu garda sus. Mai trebuie sa rumeg daca merita sa scot din visteria statului(imprumut) sau ma limitez la buget si iau un sh.
Multumesc tuturor pentru pareri(pro si contra). Studiez in continuare. Informatia-cheia marilor succese!!! ![]() This post has been edited by JOHN75: 1 Aug 2011, 21:40 |
--------------------
dacia
1310i
2004
|
|
tag21 |
![]()
Post
#325
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 1 Aug 2011, 20:13) ....................................................... Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. ........................... -------------------- Hhhhmmmm .... ![]() Probabil "bolile copilariei" sau nu .... in fine ... pt mine cel putin cam falfaie asa un sentiment de nesiguranta vis-a-vis de toate astea .... poate ca pt duster mai trebuie asteptat ca sa fie evitate toate astea .... oricum clienti se pare ca sunt destui , uzina lucreaza la turatie maxima de parca nici nu ar fi criza ! ... tone de comenzi la export se pare .... deci .... calitatea se pare ca nu e chiar o chestie majora pt ei, ca sa zic asa .... hhmmmm .... sau poate la EXPORT exista o .... altfel de calitate ?? .... mai buna ? ![]() |
--------------------
Toyota
Corolla
D4D Excellence Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
|
|
aphophis |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
si cam ce probleme asa de inspaimantatoare ai vazut tu acolo? Ca nu par chestii iesite din comun sau care sa fie mai nu stiu cum fata de masinile altor producatori..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#327
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
A mea a venit fara bolile copilariei.
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Calitate mai buna la export? Tot ce-i posibil doar daca se departajeaza la controlul final. Totusi facand ochisorii mari la receptie poti refuza frumusel masina daca nu iti convine ceva, sau poti sa le faci viata amara in cei 4 ani de garantie
![]() ![]() |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
jay333 |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 1 Aug 2011, 20:13) @jay33 - Suzuki-ul n-are nici o legatura cu discutia de aici. E o masina de teren, cu reductor, care in nici un caz nu este laudata sau preferata pentru prestatii on the road. Are succes datorita performantelor foarte bune in offroad si a faptului ca este usor si ieftin de intretinut si modificat (comparat cu alte offroadere). Si nu, nimeni nu spune ca in 16,000EUR trebuie sa primesti 140cp... Era un raspuns la cele spuse de d-ice, legat de comparatia facuta intre asx si duster din clipul pus de squirrel. Daca citesti mai cu atentie vei realiza asta. Si nu, 105/109cp nu sunt suficienti pentru un 4x4 de genul acesta(pentru on road si fara reductor..), de asta ai cutia extrem de scurta si consumul foarte mare pentru masa masinii si pentru capacitatea cilindrica a motorului. DCI-ul de 109 este foarte ok cu tractiune 4x2 (mie mi se pare singura versiune relativ echilibrata dpdv dinamic, cu rapoarte mai lungi.. daca avea si o aerodinamica mai buna era excelenta si la consum). Fa un drive-test cu unul si vei vedea. 1.6 16v ar fi fost ok in 4x2 inainte de trecerea la E5.. Dupa trecere se poate vedea chiar si pe Logan ca se comporta cam ca 1.6 mpi E3/4... De 1,6 mpi E5 care se comporta cam ca 1.4 E3/4 nu mai comentez ca nu e motorizare de "guster". Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. Legat de comparatia duster full/asx entry 4x4 ce ti se pare absurd? Duster full si asa pare aproape chel fata entry level asx... Iar ironia de final nu isi are locul ... am 2 dacii in semnatura ![]() De ce nu ar avea legatura Jimny? Ba, din contra, daca pentru off-road un motor de 1,3 si 80 CP pus pe o caroserie cu masa cam la fel ca a gusterului este suficient, de ce nu ar fi destul motorul de 100+CP pe o cutie cu 6 rapoarte pentru performante medii atat in teren, cat si pe asfalt? Cum spuneam in postarea anterioara, gusterul e o struto-camila care ar trebui sa te duca si pe munte, si pe autostrada in conditii acceptabile. Pentru mine conditiile alea sunt satisfacute. Pe langa asta, eu unul sunt posesor, merg cu o chestie d-aia insuficienta destul de des si n-am simtit inca "insuficienta" pentru ca stiu ce am sub cur: o masina destul de modesta comparata cu, spre exemplu, un asex. Nu ma intind mai mult de cat ma tine pedala si totul e bine. Da, as fi preferat performante de V8 6 litri si consum de 800 CC. Totusi nu ma plang nici de una, nici de alta din simplul motiv ca am stiut ce cumpar (cel putin la capitolul asta). Ba chiar am primit mai mult decat ma asteptam. E absurd sa ceri chiar si de la cel mai "full" guster sa-l poti compara cu "chelul" de vreo 9000 euro mai scump, ca sa nu mai spun de vreo comparatie cu un guster 4x4 chel ori, de ce nu, Laureate pe benzina unde diferentele cresc ametitor. Pentru unii chiar si 1000 de euro conteaza la achizitie. Tare as vrea sa te vad cu un asex "full" si 4x4 descurcandu-te pe unde m-am bagat eu cu "submotorizata" mea. Spre exemplu: Nu se vede insa acolo, la inceputul clipului, era noroiul pana mai sus de jumatatea rotii. Tot drumul ala (poti vedea o parte a lui in clipurile mele de pe youtube) a fost cumplit, cei 21 cm ai gusterului uneori au fost insuficienti si am atins-o de destule ori in bolovani si valuri de noroi intarit. Cel putin la capitolul asta gusterul sta in fata asexului, chiar daca e 1,6 care, conform unora ce se informeaza de pe internet, e mai slab decat 1,4 de pe logan. |
--------------------
.
.
.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#330
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Cred că sunteți prea pătimași…
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 11:38 |