DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

67 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Duster sau mai bine alta masina, povesti, povestiri, pareri, ganduri

P-A-C-O
post 25 Jul 2011, 16:53
Post #301


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(cristic1982 @ 25 Jul 2011, 08:46)
calitatea perceputa (a nu se citi calitatea fabricatiei).

rolleyes.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tibi_
post 26 Jul 2011, 00:05
Post #302


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 26 November 06




Salut tuturor, vin si eu sa-mi exprim parerile despre Duster dupa un scurt test drive al lui. Scriu pe acest topic fiindca celelalte masini cu care il comparasem sunt noua Octavia, noul C4, vechiul Astra(fara tesdrive cel din urma).
Inainte de test drive eram un mare fan al Duster-ului, si intr-o masura considerabila inca sunt. Dar ca actual posesor de Logan nu as putea sa-mi cumpar noul Duster decat daca as avea nevoie de 4x4 dintr-un motiv simplu si probabil subiectiv, dar am impresia ca nu am schimbat masina la interior. Interiorul Duster-ului e aproape identic cu cel al unui Logan ( cu cateva exeptii in bine dintre care cea mai notabila e scaunul sofer), ceea ce mi se pare putin anormal tinand cont ca pretul e aproape dublu(evident nu la acelasi nivel de motorizare).

Deci concluzia din punctul meu de vedere e urmatoarea:
- daca nu ai nevoie de 4x4, nu prea are sens sa achizitionezi un Duster 4x2. Poti gasi alternative mai confortabile, la aproximativ aceasi bani -5% pana la +15 %. Pentru ca in variantele 4x2, garda la sol a masinii pe langa avantajele ca le ofera pe drumurile noastre are si dezavantaje: consum marit, presupun ca si o stabilitate redusa.
- Dusterul e alegerea potrivita sau chiar perfecta pentru cei care vor o masina 4x4 sub 20.000Euro, pe care sa o poata folosi atat in oras, drum lung dar si in teren accidentat. Mai ales motorul diesel 110CP, echiparea Laureate cred e o combinatie imbatabila pentru concurenta 4x4.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dussster
post 27 Jul 2011, 23:04
Post #303


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 8 April 11




Fara indoiala te pricepi si este foarte corect , ai comparat Dusterul exact cu ce trebuie ...


--------------------
ren ren 2012
SENSEI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 31 Jul 2011, 07:22
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@squirrel. De ce naiba compara performantele lui Mitsu dublu la pret cu Duster? Ca sa-l laude pe Mitsu pana la Dumnezeu? De ce nu l-au comparat cu Range Rover, Porsche Cayenne sau Hummer H3? Asta ca sa duca ridicolul pana la capat.
Mitsu ASX merge comparat cu Freelander, Captiva, Kuga, Koleos, si lista e lunga. Cu Duster in nici un caz. Cum sa compari un motor de 109bhp cu 150bhp? Ca si cum m-as baga la liniute cu Symbolul vs Fabia RS 1.4TSI.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Jul 2011, 08:00
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Din toate cele enumerate de tine, singurul care face parte din aceeasi clasa cu ASX este Kuga. Pentru celelalte, adica Freelander/Koleos/Captiva masina din aceeasi clasa de la Mitsubishi este Outlander, nu ASX. Duster, e in acelasi clasa cu ASX si Qasqai, si e foarte normal sa fie comparat cu ele.. Nu e nimeni de vina ca Dacia pune motoare de 109cp la modele 4x4 in timp ce concurenta foloseste pentru echiparile cu tractiune integrala propulsoare adecvate...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 31 Jul 2011, 10:38
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Ok, mea culpa. Atunci asteptam motorul de 2.0L pe Duster si facem comparatie. Deocamdata Duster se adreseaza celor care nu-si vor permite in vecii vecilor un ASX 4x4, de aici motorizarea si pretul la jumatate. Eu nu as da 30000Euro pe ASX nici daca as avea banii jos. As lua Dusterul si restul de bani ar fi benzina pentru 10 concedii in Grecia, Turcia sau Austria. Sau mai multe in tara. smile.gif Nu socotesc si diferenta de bani la reviziile anuale ca as ramane si cu banuti de cheltuiala.
Si sunt de acord cu Tibi. Duster 4x2 sunt bani aruncati pe fereastra. Loganul e aceeasi poveste in situatii similare. Duster 4x4 e altceva, se adreseaza celor care vor integrala la mult sub pretul concurentei.

This post has been edited by D-Ice: 31 Jul 2011, 10:41


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Jul 2011, 10:59
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Perfect de acord cu cei 30,000EUR. Nici eu nu as lua de la nici un fabricant versiunea de top, atata timp cat nu am nevoie de multimea de gadget-uri oferita. In alegerea masinii sunt alte lucruri prioritare. Primul 4x4 la ASX este vreo 25,700.. Comparat cu versiunea de top a Duster, care trece de 19,000EUR, chiar merita din plin. Din nou o parere personala.. eu nu as fi deloc interesat de 4x4 la clasa asta de vehicule. Pentru 4x4 m-as adresa offroaderelor nu unor crossovere. Duster 4x2 nu merita cumparat raportat la Logan prin prisma diferentei de pret(mult prea mare, nejustificat de mare), insa ca idee de vehicul cu garda la sol mai mare si suspensie adaptata unui mers in afara asfaltului nu e rau. Un 4x2 te duce lejer cam pe oriunde merg 99,9% din posesorii de suv sau crossover. Si, daca totusi as dori un 4x4 la clasa asta, nu mi-as lua unul echipat cu propulsor de 109cp... pentru a avea cutii scurte rau, consumuri demne de motoare de 2l, etc..

This post has been edited by PaulT: 31 Jul 2011, 11:09


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 31 Jul 2011, 11:16
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




radmasa.gif 19.000 de euro un duster? Nenea un duster Laureate 1.5 dCi 110 CP 4x4 e fix 16.600 de euro. As mai pune doar ASR - ESP (disponibil numai pentru motorul 1.5 dCi 110 CP)* care e 270 de euro , Radio CD MP3 4x15 W cu satelit de comanda pe volan care e 55 de euro , Volan imbracat in piele care e 105 euro si atat. Ajunge la 17.030 euro . wink.gif Iara manipulezi cu tampenii care nu le pun foarte multi si care nu au nici o valoare practica? In timp ce un ASX 1.8 DID AS&G 4WD (EURO 5) 150 CP e 25.711 euro. Enorm daca ma intrebi pe mine, practic diferenta e de 8681 euro wink.gif

This post has been edited by aphophis: 31 Jul 2011, 11:18


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Jul 2011, 11:32
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Ok. Noi sa fim sanatosi....


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JOHN75
post 31 Jul 2011, 14:14
Post #310


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 July 11




salut
Tot ce am inteles eu de aici este ca avem servicii foarte proaste, romanul te trage in piept si fara sa aibe vreun interes(o avea o anumita satisfactie),esti tratat fara respect indiferent ce marca de masina alegi sa cumperi. Si am mai inteles ca trebuie sa-ti alegi masina in functie de nevoile personale si posibilitatile financiare.
am citit cu atentie toate posturile, personal ma gandesc la duster dar ma ingrozeste gandul ca as putea avea vreo problema si va trebui sa merg la service si va trebui sa am grija sa nu ma tepuiasca, aste e valabil la orice marca de masina.
Pana la urma ma gandesc si la un sh. asta daca scartaie macar sti ca nu e nou, nu e in garantie, poate sa mai scartaie ici colo!!!
oricum, inca mai am timp sa ma gandesc, masina nu e o urgenta pentru mine
mad.gif
blink.gif


--------------------
dacia 1310i 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 31 Jul 2011, 18:57
Post #311


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Si la alte marci crezi ca service-urile sunt mai profesioniste? te inseli amarnic. Daca asta e motivul pentru care nu alegi Duster este pueril...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 31 Jul 2011, 19:03
Post #312


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




traieste in lumea x5 si qu shepte.


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 31 Jul 2011, 21:06
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@john75. SH e ca pepenele. Poti merge 5 sau 500000km fara probleme, cum iti e norocul. Daca te gandesti ca mergi pana pica fara sa-i faci reviziile anuale ca "nu e bani", mai bine ii pui in geam "DE VANZARE" din momentul in care ai facut actele. Reviziile la masinile cu pretentii te usuca.
La orice service trebuie sa stai cu ochii pe ei, indiferent de marca. Diferenta e ca unii te lasa in atelier, altii nu. Eu nu semnez nici un deviz fara sa vad ce au facut, si asta precizez din start.
PaulT, ai dreptate daca ai pretentii la look, design, floricele, etc. Eu prefer utilitatea. Dusterul nu straluceste la nici un capitol, dar face din toate cat folosesc 90% din utilizatori. Ca nimeni nu il ia pentru recorduri de viteza pe autostrada sau pentru offroad extrem. Dar pentru drumurile proaste romanesti, pentru zapezile necuratate din parcari sau pentru iesit in natura acolo unde nu patrund manelele si mitocania, este excelent. Si ca si costuri de utilizare este foarte convenabil. Dar sub nici o forma nu este pentru fitze.

This post has been edited by D-Ice: 31 Jul 2011, 21:10


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Jul 2011, 21:37
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nu am pretentii la design si floricele... Am pretentii la calitate si implicit ... tot la utilitate. Sa fim seriosi, nici Qasqai, nici ASX nu sunt nici pe departe masini de fite si nici de batut recorduri pe autostrada.. Diferenta dintre un Duster si oricare din celelalte doua mentionate nu sta nici in design, nici in fite. Duster nu e nici pe departe un Qasqai mai urat si mai neechipat. Daca era asa, ar fi fost super. Am scris destul acum ceva timp depre diferentele dintre ele, din toate punctele de vedere. Nu mai reiau. smile.gif Si am avut dreptate cu tot ce am spus atunci. Concluzia mea a fost 100% clara de la inceput. Duster nu merita banii sub nici o forma. La fel, restul modelelor Dacia, in versiunile mai echipate, nu mai merita comparat cu restul pietei. S-a dus de mult raportul pret/calitate oferit de Dacia comparat cu ce era pe piata pana in 2008. La capitolul costuri de intretinere da-mi voie sa nu fiu de acord. Am in "curte" si o "romanca" si o "asiatica" (masini, nu va ganditi la altceva...), iar pentru mine e "mith busted", cu majuscule.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 31 Jul 2011, 21:45
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




da stim intre dusterul 4x4 diesel si asx-ul 4x4 diesel diferenta de 8681 de euro merita platita icon_mrgreen.gif Ca vorba aia dacia nu-si merita banii . wub.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 1 Aug 2011, 06:49
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Fiecare cu parerea lui si o respect. Am si eu "frantuzoaica" si o "romanca". Dar daca ma duc la revizie la reprezentanta frantuzoaica papa cu 50% mai multi banuti decat romanca desi e vorba de motor Renault pe ambele. La asta ma refeream mai sus. Faptul ca ma ocup personal de Symbol, face ca diferentele sa dispara, dar cati fac asta la o masina de dupa 2006? La alte service-uri nu ma duc cu nici una ca nu am incredere in Neamu` lu` Manivela.

This post has been edited by D-Ice: 1 Aug 2011, 06:51


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 1 Aug 2011, 09:29
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 08:00)
Nu e nimeni de vina ca Dacia pune motoare de 109cp la modele 4x4 in timp ce concurenta foloseste pentru echiparile cu tractiune integrala propulsoare adecvate...
*


http://www.globalsuzuki.com/automobile/lin...spec/index.html
Citire d-acolo: Engine: 1,3L si 1,3L VVT; Maximum output kW/rpm 60/5,500 62.5/6,000; Gross vehicle weight kg 1,420
Si asta la un vehicul destul de apreciat in off-road adevarat, nu ala la care "nu se preteaza" gusterul.
Daca gusterul e un fel de struto-camila, un fel de corcitura de off-roader cu masina de oras, oare aia 109/104 CP nu-s undeva la mijloc si destui? A, ma scuzati, masina de 16.000 euro trebuie sa aiba 140 CP in banii astia, CP oferiti la "altii" de la 25.000 euro.

QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2011, 11:32)
Ok. Noi sa fim sanatosi....
*


Pai sa fiti sanatosi ca, la fel cum faci de fiecare data, compari gusterul cu toate rahaturile posibile puse pe el cu varianta cea mai ieftina a lu' ASX 4x4 numai ca sa demonstrezi ca diferenta de pret nu e asa de mare.
Si sa fiti sanatosi si cu lamuritul asupra calitatii Dacia; marca asta nu este pentru nababi ci pentru sarantoci nepretentiosi la "calitate".


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JOHN75
post 1 Aug 2011, 11:08
Post #318


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 July 11




QUOTE(bobo77 @ 31 Jul 2011, 18:57)
Si la alte marci crezi ca service-urile sunt mai profesioniste? te inseli amarnic. Daca asta e motivul pentru care nu alegi Duster este pueril...
*


Tocmai asta spuneam si eu, servicii de c a c a-o, la noi in romanica. Nu avem simtul raspunderii si asta nu se va schimba curand.
Din aceasta cauza sunt dezamagit.

1 Aug 2011, 11:31:
QUOTE(D-Ice @ 31 Jul 2011, 21:06)
@john75. SH e ca pepenele. Poti merge 5 sau 500000km fara probleme, cum iti e norocul. Daca te gandesti ca mergi pana pica fara sa-i faci reviziile anuale ca "nu e bani", mai bine ii pui in geam "DE VANZARE" din momentul in care ai facut actele. Reviziile la masinile cu pretentii te usuca.
La orice service trebuie sa stai cu ochii pe ei, indiferent de marca. Diferenta e ca unii te lasa in atelier, altii nu. Eu nu semnez nici un deviz fara sa vad ce au facut, si asta precizez din start.
*


Merci, asta numesc eu discutie constructiva. Ai dreptate, diferenta este ca daca se strica la sh. ceva o repar pe cheltuiala mea, pe cand la una noua o repar pe garantie. Reviziile la sh. le poti face in regie proprie, la una noua se fac in service, caci e in garantie.
Imi surade o masina noua dar,sincer, imi e groaza sa nu am vreo problema, sa ajung cu ea prin service, sa fiu tratat cu spatele, si sa platesc reparatiile cum as plati la un sh.

1 Aug 2011, 11:35:
QUOTE(C@talin @ 31 Jul 2011, 19:03)
traieste in lumea x5 si qu shepte.
*


Toti visam, nu-i asa?!? putini ne putem permite!!!

This post has been edited by JOHN75: 1 Aug 2011, 11:35


--------------------
dacia 1310i 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 1 Aug 2011, 11:50
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




QUOTE(JOHN75 @ 1 Aug 2011, 11:08)
Imi surade o masina noua dar,sincer, imi e groaza sa nu am vreo problema, sa ajung cu ea prin service, sa fiu tratat cu spatele, si sa platesc reparatiile cum as plati la un sh.
*


Un avantaj la Dacia este ca ai mai multe service-uri din care poti alege, spre deosebire de alte marci. De asemenea, odata cu criza s-au mai schimbat lucrurile in atitudinea reprezentantelor fata de clienti.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Aug 2011, 12:57
Post #320


-


Group: Members
Posts: 22.711
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(jay333 @ 1 Aug 2011, 12:50)
Un avantaj la Dacia este ca ai mai multe service-uri din care poti alege
problema este ca nu prea ai ce sa alegi


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 1 Aug 2011, 13:12
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




Eh, mai dai de cate unul mai bunut nitel, te mai imprietenesti cu mecanicul/injinerul de la receptie si mai pleci si cu informatii destul de bune de pe forum spre service, economisind astfel niste timp, scarpinat in cap (de la injineri) si vreo factura. icon_mrgreen.gif laugh.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 1 Aug 2011, 20:13
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




@jay33 - Suzuki-ul n-are nici o legatura cu discutia de aici. E o masina de teren, cu reductor, care in nici un caz nu este laudata sau preferata pentru prestatii on the road. Are succes datorita performantelor foarte bune in offroad si a faptului ca este usor si ieftin de intretinut si modificat (comparat cu alte offroadere). Si nu, nimeni nu spune ca in 16,000EUR trebuie sa primesti 140cp... Era un raspuns la cele spuse de d-ice, legat de comparatia facuta intre asx si duster din clipul pus de squirrel. Daca citesti mai cu atentie vei realiza asta. Si nu, 105/109cp nu sunt suficienti pentru un 4x4 de genul acesta(pentru on road si fara reductor..), de asta ai cutia extrem de scurta si consumul foarte mare pentru masa masinii si pentru capacitatea cilindrica a motorului. DCI-ul de 109 este foarte ok cu tractiune 4x2 (mie mi se pare singura versiune relativ echilibrata dpdv dinamic, cu rapoarte mai lungi.. daca avea si o aerodinamica mai buna era excelenta si la consum). Fa un drive-test cu unul si vei vedea. 1.6 16v ar fi fost ok in 4x2 inainte de trecerea la E5.. Dupa trecere se poate vedea chiar si pe Logan ca se comporta cam ca 1.6 mpi E3/4... De 1,6 mpi E5 care se comporta cam ca 1.4 E3/4 nu mai comentez ca nu e motorizare de "guster".
Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. Legat de comparatia duster full/asx entry 4x4 ce ti se pare absurd? Duster full si asa pare aproape chel fata entry level asx... Iar ironia de final nu isi are locul ... am 2 dacii in semnatura wink.gif si o sa mai am si altele, cu cea mai mare placere cand vor avea raportul calitate/pret de acum cativa ani(raportat la concurenta) . La fel, nu pricep aluzia cu "sa fiti sanatosi", dar nu conteaza. Oricum, frumos si normal este sa combati ideile...

@JOHN75 - La capitolul service absolut toate marcile sunt la pamant. Dar, avand ceva notiuni tehnice poti evita usor sa fii pacalit/aburit, etc.. Cam intotdeauna se bazeaza pe faptul ca proprietarul este praf la mecanica si nu are nici curaj sa isi apere drepturile..

@d-ice - Nici eu nu stau bine la capitolul incredere in neamul lui manivela. la service fac minimum necesar pentru pastrarea garantiei si insist sa fiu de fata cand se lucreaa la masina. Faptul ca nu sunt chiar paralel cu tehnica m-a salvat de multe cheltuieli inutile prin service... Asta la tote serviceurile de reprezentanta la care am fost vreodata... laugh.gif

This post has been edited by PaulT: 1 Aug 2011, 20:30


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Aug 2011, 20:53
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




pai eu vad ca e cu vreo 8600 de euro mai ieftin ca asx-ul. Mie mi se pare o diferenta imensa, adica dai juma din pretul masinii in plus. Da primesti cu juma mai mult masina? Sau sa zicem 3 sferturi mai multa masina ca sa avem un raport supraunitar intre ceea ce primesti si ceea platesti in plus? smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JOHN75
post 1 Aug 2011, 21:39
Post #324


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 July 11




Buuuuun...cu service-urile am inteles.... traim in romania si trebuie sa stam cu garda sus. Mai trebuie sa rumeg daca merita sa scot din visteria statului(imprumut) sau ma limitez la buget si iau un sh.
Multumesc tuturor pentru pareri(pro si contra). Studiez in continuare. Informatia-cheia marilor succese!!! rolleyes.gif

This post has been edited by JOHN75: 1 Aug 2011, 21:40


--------------------
dacia 1310i 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 1 Aug 2011, 23:26
Post #325


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




QUOTE(PaulT @ 1 Aug 2011, 20:13)
.......................................................
Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. ...........................

*


--------------------
Hhhhmmmm .... rugaciune.gif ...... tare mi-e teama ca ai dreptate ... mi-au fost de ajuns citeva minute sa ma uit pe posturile cu probleme tehnice de la duster si .... mi s-au parut cam multicele problemele expuse acolo.
Probabil "bolile copilariei" sau nu .... in fine ... pt mine cel putin cam falfaie asa un sentiment de nesiguranta vis-a-vis de toate astea .... poate ca pt duster mai trebuie asteptat ca sa fie evitate toate astea .... oricum clienti se pare ca sunt destui , uzina lucreaza la turatie maxima de parca nici nu ar fi criza ! ... tone de comenzi la export se pare .... deci .... calitatea se pare ca nu e chiar o chestie majora pt ei, ca sa zic asa ....

hhmmmm .... sau poate la EXPORT exista o .... altfel de calitate ?? .... mai buna ? icon_mrgreen.gif


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 2 Aug 2011, 06:45
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




si cam ce probleme asa de inspaimantatoare ai vazut tu acolo? Ca nu par chestii iesite din comun sau care sa fie mai nu stiu cum fata de masinile altor producatori..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 2 Aug 2011, 07:04
Post #327


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




A mea a venit fara bolile copilariei.


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 2 Aug 2011, 07:07
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Calitate mai buna la export? Tot ce-i posibil doar daca se departajeaza la controlul final. Totusi facand ochisorii mari la receptie poti refuza frumusel masina daca nu iti convine ceva, sau poti sa le faci viata amara in cei 4 ani de garantie smile.gif . Valabil si pentru clientii de nemtoaice, frantuzoaice, japoneze, etc. Chiar daca acestea sunt mai nou Made in Turkey, India, China, etc. biggrin.gif


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 2 Aug 2011, 08:49
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




QUOTE(PaulT @ 1 Aug 2011, 20:13)
@jay33 - Suzuki-ul n-are nici o legatura cu discutia de aici. E o masina de teren, cu reductor, care in nici un caz nu este laudata sau preferata pentru prestatii on the road. Are succes datorita performantelor foarte bune in offroad si a faptului ca este usor si ieftin de intretinut si modificat (comparat cu alte offroadere). Si nu, nimeni nu spune ca in 16,000EUR trebuie sa primesti 140cp... Era un raspuns la cele spuse de d-ice, legat de comparatia facuta intre asx si duster din clipul pus de squirrel. Daca citesti mai cu atentie vei realiza asta. Si nu, 105/109cp nu sunt suficienti pentru un 4x4 de genul acesta(pentru on road si fara reductor..), de asta ai cutia extrem de scurta si consumul foarte mare pentru masa masinii si pentru capacitatea cilindrica a motorului. DCI-ul de 109 este foarte ok cu tractiune 4x2 (mie mi se pare singura versiune relativ echilibrata dpdv dinamic, cu rapoarte mai lungi.. daca avea si o aerodinamica mai buna era excelenta si la consum). Fa un drive-test cu unul si vei vedea. 1.6 16v ar fi fost ok in 4x2 inainte de trecerea la E5.. Dupa trecere se poate vedea chiar si pe Logan ca se comporta cam ca 1.6 mpi E3/4... De 1,6 mpi E5 care se comporta cam ca 1.4 E3/4 nu mai comentez ca nu e motorizare de "guster".
Legat de calitate probabil ca am fost putin ambiguu in exprimare. Nu ma refeream la bord catifelat sau piele ca intr-un Bentley.. Vorbeam de calitatea de fabricatie.. Adica, de exemplu, iei un Qasqai/ASX/RAV4 il "chelesti" de diverse optionale considerate inutile si obtii o masina simpla/spartana dar de calitate, bine executata, bine proiectata.Nu e cazul, desi dpdv financiar asta ar trebui sa fie Duster pentru a isi merita pretul. De confort/siguranta nu mai discutam. Legat de comparatia duster full/asx entry 4x4 ce ti se pare absurd? Duster full si asa pare aproape chel fata entry level asx... Iar ironia de final nu isi are locul ... am 2 dacii in semnatura  wink.gif si o sa mai am si altele, cu cea mai mare placere cand vor avea raportul calitate/pret de acum cativa ani(raportat la concurenta) . La fel, nu pricep aluzia cu "sa fiti sanatosi", dar nu conteaza. Oricum, frumos si normal este sa combati ideile...
*


De ce nu ar avea legatura Jimny? Ba, din contra, daca pentru off-road un motor de 1,3 si 80 CP pus pe o caroserie cu masa cam la fel ca a gusterului este suficient, de ce nu ar fi destul motorul de 100+CP pe o cutie cu 6 rapoarte pentru performante medii atat in teren, cat si pe asfalt? Cum spuneam in postarea anterioara, gusterul e o struto-camila care ar trebui sa te duca si pe munte, si pe autostrada in conditii acceptabile. Pentru mine conditiile alea sunt satisfacute.
Pe langa asta, eu unul sunt posesor, merg cu o chestie d-aia insuficienta destul de des si n-am simtit inca "insuficienta" pentru ca stiu ce am sub cur: o masina destul de modesta comparata cu, spre exemplu, un asex. Nu ma intind mai mult de cat ma tine pedala si totul e bine. Da, as fi preferat performante de V8 6 litri si consum de 800 CC. Totusi nu ma plang nici de una, nici de alta din simplul motiv ca am stiut ce cumpar (cel putin la capitolul asta). Ba chiar am primit mai mult decat ma asteptam.
E absurd sa ceri chiar si de la cel mai "full" guster sa-l poti compara cu "chelul" de vreo 9000 euro mai scump, ca sa nu mai spun de vreo comparatie cu un guster 4x4 chel ori, de ce nu, Laureate pe benzina unde diferentele cresc ametitor. Pentru unii chiar si 1000 de euro conteaza la achizitie.
Tare as vrea sa te vad cu un asex "full" si 4x4 descurcandu-te pe unde m-am bagat eu cu "submotorizata" mea. Spre exemplu:

Nu se vede insa acolo, la inceputul clipului, era noroiul pana mai sus de jumatatea rotii. Tot drumul ala (poti vedea o parte a lui in clipurile mele de pe youtube) a fost cumplit, cei 21 cm ai gusterului uneori au fost insuficienti si am atins-o de destule ori in bolovani si valuri de noroi intarit. Cel putin la capitolul asta gusterul sta in fata asexului, chiar daca e 1,6 care, conform unora ce se informeaza de pe internet, e mai slab decat 1,4 de pe logan.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 2 Aug 2011, 14:24
Post #330


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Cred că sunteți prea pătimași…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
67 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 11:38
Forum Renault