DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan DIESEL, aspecte comerciale...

ashu
post 9 Sep 2005, 19:56
Post #271


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(big2003 @ 9 Sep 2005, 18:25)
Logan 1.5dci are 155 viteza maxima. Si cu MPI ne taraim pe autostrada. Cu diesel-ul suntem banati.
*


Opa, la 150 km/h tu te tarai pe autostrada? Si cu cat ar trebui sa mergi ca sa nu pari prea lent? 220, 250? Vezi ca la viteza aia nu se mai aude mauru cum rage in Logan, ca nu e atat de bine insonorizata.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 10 Sep 2005, 08:07
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Stie cineva daca dieselul are capota motor insonorizata? poate apare si ca piesa de schimb pasla aia.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 10 Sep 2005, 08:25
Post #273


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




inca nu cred ca poate sti careva. pana nu or sa apara diesel-uri la drivetest sa la clienti doar un insider iti poate spune asta


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 10 Sep 2005, 09:01
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Un diesel cu 3 ani garantie, la pretul asta, este o afacere. Pacat ca nu au pus ABS pe modelul de top, asta pe mine m-ar fi facut sa nu cumpar masina. Cred ca cea mai buna vanzare o vor avea break-urile diesel, pentru firme mici sunt ideale. Pe de alta parte, si actualele modele sunt super pentru firme de taxiuri, desi, fara aer conditionat...


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Sep 2005, 09:11
Post #275


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(calmar @ 9 Sep 2005, 15:23)
Da ce categoric esti, am senzatia ca tu ai calculat pretul la garantia extinsa si le-ai spus celor de la dacia.
Pai cat procent e 500 de euro din costul masinii, sa zicem ochiometric cam 10%, desi e mai putin.
Cu cat este mai mare pretul garantiei extinse? 35%
Fa si tu o corelatie.
Ce dracu' mai!
*



Prețul garanției extinse nu se calculează așa. Sunt factori de risc care se iau in calcul.

QUOTE(RamboX @ 10 Sep 2005, 09:07)
Stie cineva daca dieselul are capota motor insonorizata? poate apare si ca piesa de schimb pasla  aia.
*



Are insonorizant de capota.

This post has been edited by IRONICK: 10 Sep 2005, 09:29


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dios
post 10 Sep 2005, 09:58
Post #276


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 15 September 04
From: Romania




QUOTE(ashu @ 9 Sep 2005, 20:56)
Opa, la 150 km/h tu te tarai pe autostrada? Si cu cat ar trebui sa mergi ca sa nu pari prea lent? 220, 250? Vezi ca la viteza aia nu se mai aude mauru cum rage in Logan, ca nu e atat de bine insonorizata.
*



Subscriu la observatia de mai sus.
Parerea mea ca 140km/h e suficient pt. RO cat si pt. occident (Nu va mai luati dupa nebunii pe care ii vezi trecand pe langa tine cu 180-200 km/h - pe aia ii vezi la stirile de la ora 17.00 ) ,ar fi interesant cat consuma 1.5dci la aceasta viteza.
Ce e problematic (pt. stilul meu de condus) si evident deranjant la 1.5 dci este demarajul cam slab .
Pretul la Laureate 1.5 dci mi se pare cam mare si e posibil cat de curand sa existe oferte mai avantajoase de la concurenta!.


--------------------
Logan 1.6 Laureate Perla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 10 Sep 2005, 10:19
Post #277


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




QUOTE(dios @ 10 Sep 2005, 09:58)
Subscriu la observatia de mai sus.
Parerea mea ca 140km/h e suficient pt. RO cat si pt. occident (Nu va mai luati dupa nebunii pe care ii vezi trecand pe langa tine cu 180-200 km/h - pe aia ii vezi la stirile de la ora 17.00 )
*


Loganul nu a fost conceput pt a rula in mod constant cu viteze mai mari de 120-130! la o masina nu-i deajuns sa-i pui un motor de neam prost pt a face din ea o masnia cu calitati sportive. masina trebuie conceputa din prima in ideia asta: sasiu rigid, garda la sol joasa, masina dezvoltata in lungime si latime pt a sta pe o suprafata cat mai mare si cu centru de greutate cat mai jos, suspensii independente pe toate rotile si frane eficiente. Loganul e o masina ieftina de familie si are motoarele cu care ii sta bine!


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 10 Sep 2005, 14:47
Post #278


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




si pe mine m-a surprins placut comportamentul masinii. dar totusi mai are pana la marcile de soi.


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dios
post 10 Sep 2005, 16:11
Post #279


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 15 September 04
From: Romania




A observat cineva ca exista diferente de dotari la versiunile laureate intre 1.6 mpi si 1.5dci ???.
De ex.: la 1.5dci oglinzile sunt actionate manual iar la 1.6mpi sunt actionate electric , etc.
Informatii de pe www.masini.ro!
Ar fi (sau este!) o chestie aiurea , eu stiam ca dotarile laureate sunt identice indiferent de motoare.


--------------------
Logan 1.6 Laureate Perla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dic
post 11 Sep 2005, 07:08
Post #280


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 4 January 04
From: Bucuresti




Pretul este intr-adevar usor ridicat (tinand cont ca totusi este o masina fabricata in Romania: unde teoretic mana de lucru este mai ieftina, transportul masinii pana la dealer este mai ieftin - una e sa cari o masina 150-500km in RO si alta sa o aduci de la 1500-2000km).
Concurenta nu cred ca are posibilitatea sa scoata un model in aceasi gama de pret (cu dotarile de rigoare) sau daca va aparea ceva va fi o "buburuza" de oras, in nici un caz o masina de familie in care pot sta comod 4 persoane, bagajele aferente si da-i si viziteaza RO sau Europa...

Consider ca masina este mai buna pentru drumurile lungi decat un MPI. Chiar daca ai o viteza de croaziera de 100-120km/h, vizitele la benzinarii se fac la fiecare 1000km. Iar 4 persoane intr-un tur al Romaniei sau prin Europa calatoresc cat de cat confortabil si ieftin (tinand cont consumul pe care il are si pretul (inca) mai mic al motorinei).

Concurenta acerba ar fi din partea second hand-urilor; de exemplu Opel Astra de 1.7DTI sau 2.0 DTI, la un pret asemanator (7.500-10.000 Euro) ofera acelasi consum mic, dar mai multa putere, spatiu mare (daca vorbim de Caravan), tabla galvanizata, confortul si siguranta unei masini straine. Dezavantajele ar fi ca deja astfel de masini au peste 80.000km la bord, sunt vechi de 3-5 ani si exista niste riscuri.

Personal sunt incantat de Logan dCi, dar daca ar fi sa imi schimb DSN as opta pentru un Opel Astra Caravan 2.0DTI din 3 motive: are tabla galvanizata, 100CP si lant de distributie (adio revizia costisitoare de inlocuit curea distributie). Iar cu cca 9.000 Euro se gaseste o astfel de masina.


--------------------
Dacia DSN Rapsodie x 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 11 Sep 2005, 08:22
Post #281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




QUOTE(Dic @ 11 Sep 2005, 07:08)

Personal sunt incantat de Logan dCi, dar daca ar fi sa imi schimb DSN as opta pentru un Opel Astra Caravan 2.0DTI din 3 motive: are tabla galvanizata, 100CP si lant de distributie (adio revizia costisitoare de inlocuit curea distributie). Iar cu cca 9.000 Euro se gaseste o astfel de masina.
*



Mai ales ca in pretul asta ai avea ABS + aer conditionat + sistem audio superior + centuri pretensionate + air-bag-uri laterale biggrin.gif
Un dezavantaj al acestui motor (2.0) ar fi consumul mare (cca 10% in oras si 6+% afara - am doi prieteni cu asemenea masina, care anuleaza o parte din avantajele unui diesel)


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 11 Sep 2005, 10:44
Post #282


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




daca va iesi consumul asa cum il anunta Dacia este posibil sa desfiinteze mitul masinilor mici de oras. adio matiz, punto si altele din astea.


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dic
post 11 Sep 2005, 11:10
Post #283


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 4 January 04
From: Bucuresti




Pai si are toate sansele sa detroneze astfel de masini. Cuplul motor este mare la turatie joasa si se poate conduce economic (schimbat vitezele in oras la 1800-2000rpm), astfel se obtine consumul declarat fara probleme.

Totusi "buburuzele" sunt mici si au avantajul strecurarii in aglomeratie si a parcarii in locuri inguste.

Loganul dCi este un compromis: consum mic in oras (mai mic decat al unei motorizari mici pe benzina), dar ofera spatiu mare si confort la drumurile lungi (chiar daca viteza de croaziera este ceva mai mica). Practic Loganul dCi este masina intr-o familie buna la toate. Comparativ cu o familie din vest care are 2 masini (cred ca una mica pentru oras si una mare pentru alergat in afara orasului), la noi o famile are o singura masina (in medie, nu vorbesc de cazurile fericite).
Daca este un compromis fericit vom vedea peste un an sau doi dupa numarul de unitati vandute.

Una peste alta, dCi merita mai mult decat MPI chiar daca este mai scumpa (atat ca pret initial cat si ca revizii). In cel mult 40.000 km se amortizeaza diferenta de pret la cumparare. Cum la noi Loganul doreste sa inlocuiasca vechea Dacie, cu siguranta ca o familie care a achizitionat Logan il va tine cel putin 5 ani si va face peste 50.000km.

Off-topic: nu stiam ca asa mult consuma Opel Astra 2.0DTI. Sigur schimba vitezele la <2000rpm? Un prieten are 1.7 DTI (75CP) si ii consuma sub 6 in oras, iar la drum intins 4.5-4.7%. M-am gandit ca cel de 2.0DTI nu ia mai mult de 7% in oras (in conditiile in care se schimba viteza la 2000rpm). La motoarele diesel conteaza mult cand se schimba vitezele: pana in 2000rpm sunt economice, la peste 3000-3500rpm consuma deja cu 1-1.5% mai mult. La diesel cu turbina senzatiile placute apar dupa 2000rpm si esti tentat sa schimbi vitezele la 3000-3500rpm.


--------------------
Dacia DSN Rapsodie x 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 11 Sep 2005, 12:27
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Intr-adevar, stilul de condus este mai mult agresiv, motoare turate destul de mult.

Oare consumul la DCI - uri variaza tot atat de mult, functie de stilul de condus? Vre-un posesor de Clio Dci pe aici?

This post has been edited by saruman: 11 Sep 2005, 12:28


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ValentinnoRossi2005
post 11 Sep 2005, 14:12
Post #285


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 25 August 05




QUOTE(-Scorpio- @ 11 Sep 2005, 10:44)
mitul masinilor mici de oras.
*


asta e o treaba pentru Mythbusters tongue.gif

QUOTE(saruman @ 11 Sep 2005, 12:27)
Oare consumul la DCI - uri variaza tot atat de mult, functie de stilul de condus? Vre-un posesor de Clio Dci pe aici?
*



nu am clio dCi dar cunosc pe un posesor ... dupa spusele lui, 1.5dCi 65 CP " imi consuma 5.5 l / 100 km, mers in forja " >>> consum mediu


--------------------
* * *
The DOCTOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ambasadalunara
post 11 Sep 2005, 16:49
Post #286


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 21 January 05




Salutare

Stie cineva daca sint deja cozi la Logan Diesel ?

Multumesc


--------------------
wartburg 353 1400 - B-01-zzy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Sep 2005, 18:34
Post #287


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dios @ 10 Sep 2005, 17:11)
A observat cineva ca exista diferente de dotari la versiunile laureate intre 1.6 mpi si 1.5dci ???.
De ex.: la 1.5dci oglinzile sunt actionate manual iar la 1.6mpi sunt actionate electric , etc.
Informatii de pe www.masini.ro!
Ar fi (sau este!) o chestie aiurea , eu stiam ca dotarile laureate sunt identice indiferent de motoare.
*



Nu exista diferente.
Citeste mai atent si pe urma sa iti dai cu parerea.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 11 Sep 2005, 22:54
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




QUOTE(Dic @ 11 Sep 2005, 11:10)
Off-topic: nu stiam ca asa mult consuma Opel Astra 2.0DTI. Sigur schimba vitezele la <2000rpm? Un prieten are 1.7 DTI (75CP) si ii consuma sub 6 in oras, iar la drum intins 4.5-4.7%. M-am gandit ca cel de 2.0DTI nu ia mai mult de 7% in oras (in conditiile in care se schimba viteza la 2000rpm). La motoarele diesel conteaza mult cand se schimba vitezele: pana in 2000rpm sunt economice, la peste 3000-3500rpm consuma deja cu 1-1.5% mai mult. La diesel cu turbina senzatiile placute apar dupa 2000rpm si esti tentat sa schimbi vitezele la 3000-3500rpm.
*



Consumul e de 7-8% in oras iar in afara de 5-5.5%, cel putin la masina mea. Si ca sa nu fiu total off-topic, cand se vor putea face primele drive-test cu Logan diesel. Ard de nerabdare sa fac o comparatie.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goos
post 12 Sep 2005, 08:07
Post #289


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 October 04




QUOTE(Dic @ 11 Sep 2005, 07:08)
Concurenta acerba ar fi din partea second hand-urilor; de exemplu Opel Astra de 1.7DTI sau 2.0 DTI, la un pret asemanator (7.500-10.000 Euro) ofera acelasi consum mic, dar mai multa putere, spatiu mare (daca vorbim de Caravan), tabla galvanizata, confortul si siguranta unei masini straine. Dezavantajele ar fi ca deja astfel de  masini au peste 80.000km la bord, sunt vechi de 3-5 ani si exista niste riscuri.

Personal sunt incantat de Logan dCi, dar daca ar fi sa imi schimb DSN as opta pentru un Opel Astra Caravan 2.0DTI din 3 motive: are tabla galvanizata, 100CP si lant de distributie (adio revizia costisitoare de inlocuit curea distributie). Iar cu cca 9.000 Euro se gaseste o astfel de masina.
*


Uitati-va pe www.autoscout24.de si veti gasi Opel Astra 1,7 DTI din 2000-2001 (in jur de 100.000 km la bord, unele chiar 50.000), cu 5.000-6.000 euro, cu TVA-ul ajungi la maxim 7.000 euro.
O astfel de masina nu se poate compara ca dotari, design, performante si siguranta cu un dulap pe roti ca Loganul.
Mi se par mult exagerate preturile pentru ce ofera acest surogat de masina, proiectata din piese depasite si refolosite (cum faceau comunistii in campania celor 3R), special pentru pietele din lumea a treia.
Daca tot nu vi se par mari, asteptati Ambition 1,5 dci, sa vedeti Logan la 10.000 de euroi.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ValentinnoRossi2005
post 12 Sep 2005, 08:13
Post #290


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 25 August 05




QUOTE(goos @ 12 Sep 2005, 08:07)
Daca tot nu vi se par mari, asteptati Ambition 1,5 dci, sa vedeti Logan la 10.000 de euroi.
*



nu prea cred ca va aparea Ambition 1.5 dCi ... ci doar 1.6 16V ... si pretul va fi sub 10k euro


--------------------
* * *
The DOCTOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
un_om
post 12 Sep 2005, 08:16
Post #291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 15 August 05




QUOTE(Sony @ 9 Sep 2005, 14:59)
Ironia ta este deplasata! Dupa ce a aparut Loganul pe piata au scazut preturile si la Kalos si la Albeea. Daca tu crezi ca fost doar o coincidenta eu zic ca dai dovada de naivitate.
Se pare ca ai intrat aici ca sa te autoconvingi ca masina ta desi este mai scumpa este peste Logan clar.
*




in primul rand masina mea e mai ieftina decat unele modele logan pe benzina (asta ptr ca am luat-o la Sh wink.gif ) si are toate dotarile ambitionului.

in al doilea rand sint foarte multumit de ea(si am ceva km la bord).

in al treilea rand nu vreau sa ma autoconving de nimic ptr ca...desi mai scump un clio symbol diesel nou ofera ceva mai multa calitate decat loganul.

in al patrulea rand n-as mai lua nici clio diesel iar logan diesel nici atat. as merge pe un diesel cu transmisie pe lant (cunoscatorii stiu de ce) de preferinta made in germany.

in al cincilea rand intretinerea la motoarele dci e foarte costisitoare (2 milioane un filtru de motorina!!!?!?!?!?-fara misto).asa ca si logan si clio ar iesi de pe lista mea. prefer un tdi la care fac o revizie cu 3-4 milioane.


--------------------
cu patru roti si 4 usi - IS-34-HUO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sirjohn
post 12 Sep 2005, 08:39
Post #292


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 October 03
From: Bucuresti




Imi exprim si eu o parere:

Daca la versiunile pe benzina:
1.4 MPI: Ambiance, Preference, Laureate
1.6 MPI: Preference, Laureate, Ambition

La motorina:
1.5 DCI: Ambiance, Preference, Laureate
xxxxxx: Preferente, Laureate, Ambition

unde xxxxxx poate fi 1.5DCI 80CP sau 1.9DCI

Am senzatia ca va apare o motorizare pe motorina mai puternica de 65 CP si va echipa ca si la benzina, cele 3 versiuni superioare... sau poate visez...

Toate bune!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goos
post 12 Sep 2005, 08:46
Post #293


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 October 04




QUOTE(sirjohn @ 12 Sep 2005, 08:39)
Imi exprim si eu o parere:

Daca la versiunile pe benzina:
1.4 MPI: Ambiance, Preference, Laureate
1.6 MPI: Preference, Laureate, Ambition

La motorina:
1.5 DCI: Ambiance, Preference, Laureate
xxxxxx: Preferente, Laureate, Ambition

unde xxxxxx poate fi 1.5DCI 80CP sau 1.9DCI

Am senzatia ca va apare o motorizare pe motorina mai puternica de 65 CP si va echipa ca si la benzina, cele 3 versiuni superioare... sau poate visez...

Toate bune!
*


Visezi !
De fapt, se stie de mult si oficial: xxxxxx este 1,6 16V.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 12 Sep 2005, 09:28
Post #294


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Dupa cum se poate observa topicul a deviat iar de la scopul sau... a devenit iar laudatoare de viteze, loc de comparatie a marcilor auto etc.

Intre timp "aspectele comerciale" s-au clarificat iar masina va fi lansata in curand... deja exista deci informatii comerciale oficiale...


Propun deci inchiderea acestui topic... discutii pe teme punctuale in legatura cu Loganul Diesel se vor putea purta pe topicuri separate pentru fiecare problema, atunci cand va fi cazul sa existe una...

Comparatii, si nu speculatii, se vor face NUMAI dupa ce masina va putea fi testata si vor exista posesori care sa-si exprima parerile in cunostinta de cauza!



--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 19 Sep 2005, 07:30
Post #295


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Am redeschis topicul la cerere, deoarece se pare ca ar exista, via Franta, ceva informatii noi despre variante de Logan diesel...

Avertizez insa ca orice mesaje de tip comparatie cu alte marci sau diesel vs. benzina sau speculatii vor fi sterse fara alta avertizare... sa incercam sa ne limitam aici doar la informatiile colectate despre LGN diesel!!!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 19 Sep 2005, 14:06
Post #296


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




E vorba despre doua variante ale aceleiasi motorizari 1.5dci, euro 3 si euro 4. Prin modificari aduse sistemului turbo (intercooler) pentru versiunea euro 4, puterea a fost crescuta la 70 CP, iar cuplul maxim de 160 NM se atinge la 1700 RPM si nu la 2000 RPM ca la varianta euro 3.

http://www.renault.com/datamedia/doc/media...RANCFORT_GB.pdf

sau atasat
Attached File  10173_CPLOGAN_FRANCFORT_GB.pdf ( 154.9k ) Number of downloads: 170


Din nefericire insa, varianta Euro 4 va fi disponibila abia de la anul, incepand cu pietele din vest sad.gif

This post has been edited by carman: 19 Sep 2005, 14:21


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 19 Sep 2005, 14:34
Post #297


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Doar 5 CP din intercooler? Mai bine-i puneau filtru Boeing smile.gif

Se observa ca versiunea pentru tarile cu apa calda are si o alta cutie de viteze (JH3 160), si un consum mai mic. Stie cineva daca se va vinde si la noi, la un moment dat? (de fapt intrebarea era mai degraba "cand?")


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 19 Sep 2005, 14:48
Post #298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Dar inafara de ce se la orice echipare se vinde si cu ABS ca la noi nici macar la optionale nu e iar faza cu Euro 4 si 70 cai e cam aiurea ca nu au bagat la noi prima oara.
Oare inafara de motorul asta de la anu or mai baga si altceva la noi tot diesel ?


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 19 Sep 2005, 15:16
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




Sa trimitem cate un mail la dacia si sa ii intrebam de ce nu baga si pentru romania motorul imbunatatit de 70 CP ce noi suntem mai fraieri...


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 19 Sep 2005, 15:24
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Yea..noi suntem mai fraieri wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 02:24
Forum Renault