DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!

Cypry Brasov
post 22 May 2014, 17:10
Post #331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 725
Joined: 4 January 13




Vad ca sunt pareri pentru si inpotriva masinilor electrice dar ce parere aveti de un coleg de-al meu de munca cu un audi a6 care de vreo 2 saptamani nu mai baga motorina ci ulei alimentar.M-a plimbat cu masina si sincer nu mi se pare nici o diferenta, doar ca in loc de fum miroase a cartofi prajiti tongue.gif
Sunt curios cat o sa tina motorul !!!


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 22 May 2014, 20:13
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(IRONICK @ 22 May 2014, 13:53)
Era si greu sa se inteleaga de ce.
*


Nu era greu deloc, dar era mai simplu decat sa vii cu teoria potrivit careia nordicii si le cumpara doar pentru ca ar fi mai ecologisti!


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 22 May 2014, 21:01
Post #333


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Mie nu mi se pare ca lumea e impotriva masinilor electrice. Poate impotriva acestor simulacre de masini electrice.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 May 2014, 08:51
Post #334


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Masinile electrice copilaresc in momentul asta. Se bazeaza fie pe tehnologii fiabile dar invechite si energofage fie pe tehnologii noi dar inca insuficient de fiabile.
Sunt convins ca si primele autoturisme cu motor cu ardere interna o luau in freza de la trasuri si carute.
Acum tehnologia electrica e in zori iar tehnologia motorului cu ardere interna spre apus.

This post has been edited by dizzy: 24 May 2014, 06:53


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 May 2014, 09:40
Post #335


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Adevarat. In zorii motorului cu ardere interna masini isi luau doar cei foarte bogati. Isi permiteau sa le repare de cite ori era nevoie si sa cheltuie cit era necesar sa le intretina. Astea electrice se adreseaza cam tuturor si nu sint foarte multi care si le permit. Sa ajunga la adolescenta si mai vorbim.

This post has been edited by corbex: 23 May 2014, 09:40


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 May 2014, 09:54
Post #336


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




uite aici un site interesant despre costurile in diversi ani in USA
http://thecostofliving.com/index.php?id=169&a=1


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 May 2014, 09:59
Post #337


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu prea vad cum ar putea ajunge electricele la maturitate fara sa scape de cosurile adolescentei. Motoarele electrice au deja un randamant la care nu prea se mai poate umbla. Un plus 1% e vax.
Doar sa inlocuiesti motorul cu o centrala termica in condensatie, care are uimitoare randamente supraunitare. Cu bateriile e cam la fel. De 20 de ani, de cind telefonia mobila a umplut lumea, s-au tot cercetat si rascercetat tot felul de solutii pentru marirea capacitatii de stocare. S-a ajuns la saturatie, vrei mai mult curent, iei o baterie cu volum si greutate mai mari.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 May 2014, 10:20
Post #338


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Nu stiu nea Corbex exact ce au de facut ca nu e chiar domeniul meu de specialitate. Din cate stiu eu, firme serioase baga bani multi in cercetare/dezvoltare/optimizare.
Mai e loc de imbunatatit managementul pornire-oprire-rulaj liber, recuperare energie, baterii de condensatoare pentru stocaj cu eliberare rapida.

Depinde ce vrei de la acea masina.
- Daca vrei sa faci naveta casa-munca , 10-20 km dus- intors atunci o masinuta gen Matiz cu autonomie de 100-150Km e suficienta. Daca limitezi anduranta atunci limitezi greutatea bateriei, ceea ce scade costurile cu masina.
- Daca vrei o masina electrica gen E-Klasse sau ML cu autonomie de 800 km, aia are nevoie de o baterie mare, grea si scumpa.
- Daca vrei, exista hibrida gen Toyota Prius pe care o poti folosi ca singura masina. Te fatai prin oras cat iti trebuie mai mult electric si afara mergi mai mult pe benzina. Dar e precum catarul, nici câr-câr nici mâr -mâr.

In curand vor aparea si masini gandite din start ca masini electrice, nu adaptari ale celor clasice. De exemplu, poti concepe o masina cu bateria intre cele doua axe si cu decuplare-recuplare rapida la benzinarie-baterarie. Te opresti si ti se schimba bateria in 10 minute.
Poti sa ai motoarele integrate in roti si sa faci inclusiv torque vectoring.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 23 May 2014, 10:40
Post #339


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(dizzy @ 23 May 2014, 10:20)
- Daca vrei, exista hibrida gen Toyota Prius pe care o poti folosi ca  singura masina. Te fatai prin oras cat iti trebuie mai mult electric si afara mergi mai mult pe benzina. Dar e precum catarul, nici câr-câr nici mâr -mâr.
*



Nu mai stiu pe unde gasisem testul unora care au demontat motorul electric, bateriile, si tot ce mai tinea de parte hibrida, si scoteau un consum sensibil mai mic. deci...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 May 2014, 10:50
Post #340


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(dizzy @ 23 May 2014, 11:20)

In curand vor aparea si masini gandite din .........Te opresti si ti se schimba bateria in 10 minute.
Poti sa ai motoarele integrate in roti

Exista deja sistemul asta de schimb rapid al bateriei si cu motoare integrate in "roti".

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 May 2014, 14:05
Post #341


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




una e sa existe si alta e sa fie implementat in productie de serie.

Un exemplu, te rog?!


This post has been edited by dizzy: 23 May 2014, 15:45


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 May 2014, 14:59
Post #342


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




exista in productie de serie

This post has been edited by IRONICK: 23 May 2014, 14:59


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 May 2014, 17:47
Post #343


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cit de mare e seria? 100de bucati? 1000 de bucati? Cite statii de benzina curentata care-ti schimba bateria exista? Tu vorbesti din punct de vedere tehnic, eu din punct de vedere comercial.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 May 2014, 17:50
Post #344


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si tu acum stabilesti strategii comerciale? Sau incerci sa faci marketing?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 May 2014, 17:59
Post #345


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ca fabricant mi-as imagina ca, fara suport logistic extins, n-am sa vind niciodata destule masini ca sa merite. Acum, cu subventii generoase de la stat si pentru cercetare si pentru productie, pare sa-i doara-n pix.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 May 2014, 19:20
Post #346


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Daca ai infrastructura pt cele clasice e greu sa impui una noua pentru buleftrice.
De ce as cumpara eu, benzinarul Gica , 'pompa de curent'?
Daca as avea sa zicem un client pe ora ar merita.
Eu clientul de masini Vasile nu imi iau masina Electrica pentru ca nu am pompa de curent.
Daca statul rupe lantul intereselor subventionand, poate porni piata.

This post has been edited by dizzy: 23 May 2014, 19:24


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 24 May 2014, 09:49
Post #347


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




QUOTE(corbex @ 23 May 2014, 10:59)
Cu bateriile e cam la fel. De 20 de ani, de cind telefonia mobila a umplut lumea, s-au tot cercetat si rascercetat tot felul de solutii pentru marirea capacitatii de stocare. S-a ajuns la saturatie, vrei mai mult curent, iei o baterie cu volum si greutate mai mari.
*


Furnizorii de acumulatori pentru sateliți ar dori să livreze la scară mai mare acumulatori pe bază de carbon, ușor regenerabili. Reușesc ei oare?


QUOTE(dizzy @ 23 May 2014, 11:20)
Depinde ce vrei de la acea masina.
- Daca vrei sa faci naveta casa-munca , 10-20 km dus- intors atunci o masinuta gen Matiz cu autonomie de 100-150Km e suficienta. Daca limitezi anduranta atunci limitezi greutatea bateriei, ceea ce scade costurile cu masina.
*


Chevrolet Spark EV, deocamdată doar în SUA și Korea de Sud

„La fiecare intrare în parcare este indicat numărul de locuri disponibile la fiecare nivel. În cadrul parcării subterane există prize unde se pot încărca autovehiculele electrice, precum și locuri speciale pentru persoanele cu handicap, care sunt situate în apropierea liftului.”

Și mai la nord…Suceava va avea 15 vehicule electrice și vor fi montate 28 de prize pentru încărcarea acestora.

De asemenea, se tatonează piața cu autobuze electrice prin țară (Brașov, Timișoara, Suceava, Brăila)…În Brașov au calculat prețul de utilizare pe kilometru pentru clasic(2,02 lei/km) cât și pentru electric (0,48 lei/km).

Marchionne se plânge de faptul că Fiat pierde 10.000€ cu fiecare Fiat 500e vândut

Pe măsură ce se vor adapta la scară largă și vor fi introduse programe europene de finanțare a infrastructurii, ușor-ușor se vor schimba evaluările actuale.

Skateboard-ul electric…


This post has been edited by Squirrel: 24 May 2014, 10:37


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 24 May 2014, 14:32
Post #348


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Parca se numea troleibuz autobuzul ala car merge pe electric. In Constanta si in Brasov parca le-au distrus. Acum au redescoperit apa calda.

This post has been edited by dizzy: 24 May 2014, 14:34


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 May 2014, 14:42
Post #349


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(dizzy @ 24 May 2014, 15:32)
Parca se numea troleibuz autobuzul ala  car merge pe electric. In Constanta si in Brasov parca le-au distrus.

Esti in eroare....troleibuzul circula bine merci si acum in BV.
Autobuzul electric nu are nimic in comun cu troleibuzul sau tramvaiul.....doar propulsia electrica.
Tramvaiul nu mai avea utilitate si a fost desfintat...in BV.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 24 May 2014, 15:29
Post #350


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Sint versiuni pe GPL care arde, produce aburi care actioneaza o turbina amplasta pe axa spate care, la rindul ei produce propulsie si curent care, la rindul lui, actioneaza un electromotor amplasat pe axa fata care, la rindul lui, actioneaza stergatoarele de parbriz si iluminatul bordului.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 24 May 2014, 16:42
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Autobuzul electric ( pe baterii, nu troleu sau hibrid ) a fost testat in Suceava in ianuarie - februarie, au vrut sa vada cum se comporta la - 25 grade. Spre ghinionul lor, nu au fost decat -15, dar au considerat testul concludent. In 2015 vor veni 15 autobuze, parte a unui proiect finantat de Elvetia, care va mai cuprinde si inlocuirea iluminatului public cu becuri cu LED. Iarna, pentru incalzire vor folosi caldura degajata de motor/partea electronica, insa pentru vara nu vor avea aer conditionat ( desi zilele cu peste +30 grade nu ( mai ) sunt o raritate ). Costurile de exploatare au fost calculate la aproximativ 40% din costurile pentru un autobuz diesel Iveca, aflate actualmente in exploatare.


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e 05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line - HA308VT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 24 May 2014, 17:23
Post #352


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(corbex @ 24 May 2014, 16:29)
Sint versiuni pe GPL care arde, produce aburi care actioneaza o turbina amplasta pe axa spate care, la rindul ei produce propulsie si curent care, la rindul lui, actioneaza un electromotor amplasat pe axa fata care, la rindul lui, actioneaza stergatoarele de parbriz si iluminatul bordului.
*


La Solenza?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demin2609
post 24 May 2014, 17:43
Post #353


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




lol ce de discutii in contradictoriu, daca veti cauta pe net veti gasi masini electrice facute de diferiti romani cu costuri totale de 2500 euro.
desigur autonomii nu mai mult de 60-100 km, insa pentru unii (ca mine de exp), este ARHISUFICIENT!

Voi vreti sa va cada din cer si pe deasupra si gratis! ETE gratis nu e nimic!

Iar din ce am vazut eu (LIVE):
-se ia o caroserie de matiz (sau tico dupa caz)
-se scurteaza nitzel (2 seats only), si se face suportul pentru baterii in functie de dimensiune acestora
-se scoate motorul (ramane cutia cu treapta 5 pentru inainte si inapoi (deci vit max 60 km/h))
-se adauga componentele de pe un MOTOSTIVUITOR ELECTRIC (motor si cablaje)
-se mai adauga o pedala electrica cu o cutie de comanda (se gaseste in china)
-si durerea a mare: bateriile - si cele mai scumpe, pui mai multe, ai autonomie (si greutate), pui mai putine, masina mai usoara.

sa vina domne sa fie gratis,

eu unu m.as orienta spre captarea radiatiilor din spatiu, ca sunt multe si sigur pot fi utilizate.. dar nu am nici o treaba cu meseria asta!


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 24 May 2014, 18:04
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu cere nimeni să fie pe gratis. Cerem doar să fie la un preț comparabil cu al mașinilor actuale. Iar asta nu cred că e o așteptare nerezonabilă, nu? Pentru că altfel, să dai o căruță de bani doar ca să crească pipota-n tine de mîndrie că ești electric, fără nici un alt avantaj, parcă nu prea merită.
După ce că Tico e din naștere doar juma' de buletin, îi mai tai și două locuri din el și mai dai și niște mii de euro, pentru ce? Ca să-l bagi în priză? Păi Tico oricum consumă doar o ceșcuță de benzină, cu o sută de lei bați juma' de țară. Ce rost are? Doar așa, de fițe, să cadă gacicile-n freză că ești verde?

This post has been edited by VladSoare: 24 May 2014, 18:07


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 May 2014, 18:41
Post #355


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(demin2609 @ 24 May 2014, 18:43)
Iar din ce am vazut eu (LIVE):

Am vazut si eu live....da nu semana cu altceva!
Asta din poza era prin 2010...de atunci am si testat destul.

@+

Attached thumbnail(s)
ZE.jpg ( Size: 1.72mb ) Number of downloads: 274


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 May 2014, 20:18
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(demin2609 @ 24 May 2014, 18:43)
eu unu m.as orienta spre captarea radiatiilor din spatiu, ca sunt multe si sigur pot fi utilizate..
*


nici o problema poti folosi enrgia verde (panouri solare)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 24 May 2014, 23:13
Post #357


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




QUOTE(espacern @ 24 May 2014, 15:42)
Esti in eroare....troleibuzul circula bine merci si acum in BV.
Autobuzul electric nu are nimic in comun cu troleibuzul sau tramvaiul.....doar propulsia electrica.
Tramvaiul nu mai avea utilitate si a fost desfintat...in BV.

@+
*



Mda am fost cam subtil.
Autobuzul urban are traseu fix, de aceea e destul de usor de implementat un troleibuz in locul lui.
Nu are acumulatori, merge bine ani de zile.

Eu nu cer nimic, ei cer o caruta de bani pe un electrogandac.

This post has been edited by dizzy: 25 May 2014, 06:14


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 27 May 2014, 08:27
Post #358


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE
Renault, al treilea mare producător auto al Europei, va amâna lansarea versiunii electrice a automobilului de oraș Twingo, prezentat la salonul auto de la Geneva din acest an, semn că cererea pentru mașinile nepoluante nu confirmă așteptările companiilor, transmite Bloomberg.

"Piața nu a confirmat așteptările noastre. Oamenii nu au ajuns în situația în care simt nevoia să aibă un automobil electric pentru folosință zilnică. Cumpărătorii trebuie să simtă nevoia să treacă la modelele electrice", a declarat Jerome Stoll, directorul la Renault.

Piața nu a confirmat cererea anticipată de producători, cumpărătorii fiind nemulțumiți de autonomia redusă și de prețurile mai mari decât în cazul automobilelor alimentate cu benzină sau motorină.

Excepție face segmentul de lux. Liderul pieței, BMW, a majorat în acest an producția automobilului de oraș i3 datorită numărului de comenzi care a depășit estimările.

Tesla Motors a anunțat în această lună că creșterea vânzărilor sedanului Model S a fost limitată doar de numărul bateriilor disponibile.


http://www.tirmagazin.ro/index.php/13-esen...asina-electrica


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 2 Jun 2014, 09:19
Post #359


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




50.000 de „frunze”…


This post has been edited by Squirrel: 2 Jun 2014, 09:20


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 2 Jun 2014, 09:51
Post #360


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Cand le incarci gratis 2 ani (cand sunt si in garantie), ulei nu schimbi si le folosesti doar pentru oras ...


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 06:41
Forum Renault