DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> montare aprindere electronica pe 1300

van den plas
post 11 Mar 2004, 12:37
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Buna idee cu stroboscopul. Nu uita si de distanta de la bujii, va merge si mai bine dupa ce o maresti.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 11 Mar 2004, 13:59
Post #92


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




apropo de distanta de la bujii, dupa ce pui aprindere electronica (aia tranzistoriata) cum trebuiesc reglate bujiile, si parca si platina mai trebuie reglata?


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 11 Mar 2004, 14:03
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




tarzy, eu am aprindere ca a ta de vreo 3 ani.
nu am reglat niciodata altfel nici platina nici bujiile.
acum vreo luna am reglat electrozii la bujii la 0.9 si apoi 1
cu 1 am mers cam o luna de zile si pot spune ca motorul pornea si mai greu si avea si demaraj mai mic.
pana la urma am revenit la 0.7.mentionez ca bujiile sunt brisk


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 11 Mar 2004, 14:27
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




platina nu trebuie neaparat reglata; cel mult redusa distanta de la 0,4 la 0,3~0,35 da nu se merita; daca esti nevoit sa treci pe aprindere clasica treb. sa te intorci la 0,4
bujiile, eh, aici pentru mine e o poveste care suna asa:
-le poti tine la 0,7 dar diminuezi din performanta aprinderii; pe de alta parte, datorita aprinderii, lasand 0,7 se consuma mai rapid bujiile; cum nu sunt adeptul "reconditionarii" bujiilor decat daca n-ai de ales, se pare ca din acest punct de vedere treb sa maresti distanta intre electrozi.
- daca le maresti prea mult iti apar neajunsurile
QUOTE
:
....cu 1 am mers cam o luna de zile si pot spune ca motorul pornea si mai greu...  
, lucru constatat si de mine.
-parerea mea este ca ptr. bujii treb sa gasesti singur un compromis.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 11 Mar 2004, 15:32
Post #95


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




multzam mult,

cred ca o sa le pun la 0,85 sa fie o medie si bineinteles o sa vad cum se comporta.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 11 Mar 2004, 15:56
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




La mine in momentul in care am marit distanta la 0,8 s-a simtit, motorul tragea mai bine. Dupa ce se mai incalzeste putin am s-o maresc la 0,9, conform indicatiilor producatorului. (0,8 - iarna, 0,9 - vara)


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 11 Mar 2004, 16:02
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




ai tu lera de 0,85??
pune=le la 0.8 si iti zic eu ca o sa fie ok.
eu mergeam cu ele la 0.7, si dupa ce am pus aprinderea nu le-am atins, doar curatzat!
cum merge masina?
mai bine asigura-te ca si bujiile si platina sunt curate si distanta sa fie exact aia propusa, adica platina sa nu aiba impuscaturi si cand o verifici cu lere sa fie 0.4 fix, adik lera sa se frece usor, fara ca ele sa aiba tendintza sa se mai departeze!
verifica si capacul de delco si e arhisuficient!
parerea mea:)


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 11 Mar 2004, 16:09
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




whitesorcerer12, nu ai lera de 0,85 dar ai de 0,8 si de 0,05.
Se pun amandoua.
Ma rog la mine am marit distanta la electrozii bujiilor si nu mi-a placut cu merge..


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 11 Mar 2004, 16:37
Post #99


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




pai daca nu am de 0,85 o sa improvizez cu una de 0,5 si una de 0,35, etc mai sunt cateva combinatii.
platina este OK, o verific in mod curent


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviumc
post 11 Mar 2004, 16:53
Post #100


Members


Group: Members
Posts: 315
Joined: 17 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
La mine in momentul in care am marit distanta la 0,8 s-a simtit, motorul tragea mai bine. Dupa ce se mai incalzeste putin am s-o maresc la 0,9, conform indicatiilor producatorului. (0,8 - iarna, 0,9 - vara)


"Producatorul" mi-a zis mie 0.7 iarna, 0.9 vara. L-am intrebat special, sa verific ca spune la fel cum v-a zis voua. Nu e chiar acelasi lucru, dar e pe acolo smile.gif

Devin foarte circumspect cand aud de "produse minune care fac miracole".

Oricum, de chestia asta sunt multumit (dupa 1 zi). Atest ca porneste mai usor si motorul se aude mai frumos si mai rotund. Aveam platina si condensator de vreo doua luni, deci aproape noi. Ceea ce inseamna ca aprinderea asta (electromagnetica de 850 klei) e mai buna decat ce se poate obtine cu un sistem mecanic oricat ar fi el de nou.

Si cel mai mult mi-a placut ca se poate reveni oricand la cea clasica, la o nevoie. Fara asta nu mi-as fi pus.

Mai trebuie dat cu niste silicon pe la LED-ul ala, pentru ca mi se pare ca poate sa intre apa pe langa el, daca spal motorul. Sau mai bine o demontez de tot la operatiunea asta.


--------------------
Renault Megane 3 hatchback 2011 Sporty Dynamique TCe 130
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 11 Mar 2004, 17:22
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




silviumc, sistemul electromagnetic/optocuplor iti elimina de tot platina,dar in continuare ai pinion delco deci a mai ramas si ceva mecanica...


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 11 Mar 2004, 18:05
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




am mai scris si pe alt topic..sportul asta cu spalatul motorului este daunator!!
mai ales pt aprindere :idea: a aia..tu crezi ca putin silicon langa bec si gata/arunci cu apa pe ea?
ia un spray de ala de 100 de k si speli cu el, clatesti apoi cu apa calda si motorul iese bec, fara sa fie apa in toate orificiile!! :idea:


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 12 Mar 2004, 00:29
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




are dreptate,nu recomand spalarea motorului cu apa. icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 12 Mar 2004, 03:56
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




AM TOT STUDIAT JUCARICA SI NU CRED CA O POTI FACE SINGUR!!!CATEGORIC!
DECAT POATE CU NISTE CUNOSTINTE SUPER DE ELECTRONICA!

PANA SI SMECHERIA CARE O ARE ROTORUL ARE CEVA DRACOVENII IN EA! icon_twisted.gif


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 12 Mar 2004, 12:05
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Silviumc

Eu am mers aproape toata iarna cu 0.8 (asa mi-a spus mie smile.gif si tragea mai bine decat inainte cand era la 0.6 (bineinteles tot cu aprinderea montata). Alte efecte benefice pe care le-am constatat eu in afara de cele constatate de tine au fost o crestere de putere (se infige mai bine) ,iar ralantiul e mult mai stabil (cred ca am joc in axa delcoului ceea ce in cazul aprinderii clasice cu platina determina oscilatiiii ale turatiei de ralanti). Sa nu uitam si economia de benzina. Nu am facut consumul de cand am montat-o, de aceea sunt curios ce rezultate veti obtine tu si whitesorcerer daca aveti de gand sa-l masurati.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 13 Mar 2004, 01:19
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




IO TOCMAI miam facut aprinderea electronia[avea un triac ]ars.Lam gasit pe cel din schema asa ca abia astept so pun pe masina [anainte aveam un anlocuitor].Specific ca impulsurile an primaru bobinei este de 400v.este ceva,anainte triacu cel vechi care sa ars baga doar 150v.Ma costa ceva triacu da io cred ca are sa merite. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Mar 2004, 02:26
Post #107


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




tyka,

llloooool. Tu? aprindere? electronica? Tu? dupa ce ne-ai tot "prostit" ca nu merita? Tu? Tu? Ce tea corupt? 8) 8) 8) laugh.gif biggrin.gif

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 13 Mar 2004, 16:30
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




ppoate s-o fi dat si el pe brazdaaaaa biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 14 Mar 2004, 01:21
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




da mam dat pe brazda.Mam gandit si e la moda ,am vazut la multi,si asa dece sa nu ancerc iar. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 14 Mar 2004, 14:57
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




haidetzi sa va povestesc...am facut consumul cu tot cu aprindere si carb de 1,4...

136 de km in oras si 13, 7 litri de benzina...
cam asta e bilantzul, deci aprinderea aia scade cu ceva sensibil consumul, ca toata saptamana am mers fara priza de aer cald pe galerie si cred ca va amintiti ca a fost cam racorica :shock: pe afara zilele tyrecute in afara de azi...
si cum carbul creste si el consumul cu ceva, mie se pare ca mi-a ramas constant...
trebe sa o scot nitzel pe afara sa vad cat ia, dar nu stiu cand o sa fie asta!
oricum pornirea este la sfertul sfertului, frig sau cald afara, motor rece sau cald...tre sa fiu antena ca stric electromotorul, ca porneste masina prea repede si eu nu apuc sa dau drumu la cheie tongue.gif tongue.gif tongue.gif
van den plas, tu ai mai calculat vreun consum , ceva??


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 15 Mar 2004, 00:10
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




e foarte bun consumul tAu an oras.Lasal asa .Nu umbla la el. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 15 Mar 2004, 03:08
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




asa..
am mai facut 26 de km in oras azi..
seara m-am dus la omv sa fac plinul...
masina statea categoric dreapta..
am bagat 1,36 litri..
ce e drept aia 26 de km i-am facut dupa ora 24.00.dar totusi...
nu mai inteleleg ce e cu variatiile astea...
masina statea categoric dreapta la omv, daca nu chiar cu botu inainteeeee:)))))))))


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 15 Mar 2004, 10:17
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Ultimul consum e cam SF. Parerea mea e sa faci cel putin 300 km pt. putea calcula un consum urban cat mai aproape de realitate. Eu nu m-am invrednicit sa-i fac consumul, dar va trebui sa-l fac cat mai repede pt. a putea vedea si influenta instalatiei de preincalzire a benzinei (am demarat ieri lucrarea; mi-a mai ramas de facut "lipeala").


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviumc
post 15 Mar 2004, 10:44
Post #114


Members


Group: Members
Posts: 315
Joined: 17 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
Silviumc

Sa nu uitam si economia de benzina. Nu am facut consumul de cand am montat-o, de aceea sunt curios ce rezultate veti obtine tu si whitesorcerer daca aveti de gand sa-l masurati.


Eu fac consumul la un rezervor plin, ca asa mi se pare mai relevant, deci o sa zic aici rezultatul dupa vreo doua saptamani.


--------------------
Renault Megane 3 hatchback 2011 Sporty Dynamique TCe 130
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 15 Mar 2004, 11:56
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




evident ca e sf consumul, dar intr-un regim de mers constant cu a 4-a prin oras ar putea echivala cu unul extern...

eu accelerez ff usor, nu bruschez deloc masina, ma port cu ea ca si cu un ou:)))

si totusi, atata am bagat, m-am mirat si eu cand a sarit maneta la pompa dupa 1 litru, si am pus cu incetinitorul pana a dat pe afara...
ce sa mai zic?
mai vad..eu bag benzina cam la 50-100 km, ca sa nu fac gaura mare ca dupa aia nu mai am bani:))))


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 15 Mar 2004, 23:18
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




si io astept so scot la un circuit de viteza. icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 16 Mar 2004, 09:26
Post #117


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




O sa vad ce poate aprinderea asta si eu...o sa o montez vineri...si mai vb....sper sa fie ok...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 19 Mar 2004, 08:23
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Job done... aseara...

La prima impresie merge marpha...o sa trebuiasca sa maresc distanta la bujii, dar si cu ele asa si tot merge marpha...Oricum va trebui sa treaca ceva timp pana imi dau seama de consum, dar motoru' merge mult mai rotund, reprize super, azi dimineata doar i-am aratat cheia, etc...plus faptul ca pot oricand sa trec pe clasica...

Mai va tin la curent cu consumul...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 19 Mar 2004, 09:00
Post #119


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Sa o folosesti sanatos ! Cred ca i-ai dat "titiului" exact ce-i trebuia. smile.gif


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaq_rose
post 19 Mar 2004, 09:23
Post #120


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti - Drumul Taberei




cat mai e o aprindere si de unde sa cumpar exact? un pret actual?


--------------------
DACIA 1300 - B-12-CVD
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:38
Forum Renault