BASARAB - Pasaj, (si solutii alternative)
![]() ![]() ![]() |
BASARAB - Pasaj, (si solutii alternative)
Marty |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
bomicabomic |
![]()
Post
#92
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Adevarul este ca la Baneasa, gara mai lipsea....ca sa fie peisajul si aglomeratia completa.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
maddan |
![]()
Post
#93
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ba da, eu vreau sa se mute gara de nord!
![]() Dar in nici un caz in zona Baneasa, care va fi in 10-20 ani tot in buricul targului, ci undeva pe unde am pus-o in desen... Stiu ca ne aberam aici, dar macar asta nu costa contribuabilii un cent, pe cand pasajele facute in disperare de cauza (repet, sunt de acord cu nevoia, insa nu cu rezolvarea nevoii printr-un pasaj) costa mult... Problema este tocmai lipsa de perspectiva si de boase a celor care conduc (si nu numai in Romania). Orasele de pretutindeni pur si simplu se sufoca in propriul trafic, iar solutiile gasite sunt de doi lei. Nu stiu oras european in care traficul sa nu fie ingrozitor, iar solutia cu bicicletele nu mi se pare cea mai buna, sincer! Iata o poza din satelit pe care putem desena ![]() Ce ziceti de idee? Daca ar ramane Gara de Nord doar ca monument istoric si intrare la metrou, iar adevarata Gara sa fie construita mai la nord? Attached thumbnail(s) Basarab.jpg ( Size: 163.25k ) Number of downloads: 115 |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
costi |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce sa spun ....... ca nu vrea Marty !
Foarte buna ideea. Aeroport avem, gara linga el, daca legam si Herastraul la Dunare facem un hub de transport intermodal de mor aia de la Rotterdam. Hai mai Marty... nu fi... ne lasi ? maddan ai dus-o departe rau; acolo pierzi toata infrastructura (triaj, reparatii vagoane, depou); Mai viabila mi se pare mutarea in zona garii Basarab, eliberind astfel pasarela. Plus ca mutarea asta presupune niste fonduri colosale This post has been edited by costi: 8 Sep 2005, 15:48 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
AND |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci pana la urma cat ar costa tehnologia teleportatului?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Ake |
![]()
Post
#96
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
pai... ziceam de argumentele pro Baneasa
- Gara TREBUIE sa fie mai in centrul orasului - se poate lega mult mai usor acolo cu aeroportul prin metrou (atentie! metrou nu inseamna neaparat subteran, da?) - se poate lega rapid cu liniile de metrou existent (pe la AVIATIEI) - se enerveaza Marty - nu'sh de ce ca doar n-are teren acolo, - e loc liber cacalau, nu trebuie daramat nimic - sa nu uitam ca pe langa gara asta va trebui sa existe o parcare imensa, un nod de transport orasenesc, ceva hoteluri... - liniile se aduc cam de pe unde a indicat maddan pana acolo subteran fara prea mari probleme - aeroportul ala nu mai are ce cauta acolo !!!! . basca, e terenul statului pana una alta, deci nu trebuie sa te complici cu exproprieri si alte chestii |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#97
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Ake, bine-bine, legaturi are si gara asta....nu-i problema, dar te gindesti la traficul auto? El e blocat in zilele noastre, dar cind va fi si gara acolo?
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Ake |
![]()
Post
#98
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
pai cand s-o da drumul la autostrada Bucuresti Brasov nu va mai fi nebunia de acum. DN1 pe Buc-Otopeni va ramane artera interioara
P.S. sa nu ma intrebati cand s-o da drumul... numa adevarata mama omida stie |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Lolek |
![]()
Post
#99
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 8 Sep 2005, 15:57) Ake, bine-bine, legaturi are si gara asta....nu-i problema, dar te gindesti la traficul auto? El e blocat in zilele noastre, dar cind va fi si gara acolo? pai legam ideile cu chichinetele alea de doo persoane si cu mutatul garii si ne dam toti salariile pentru chestia asta (cred). vv sufera de deformatie profesionala, cu maleficul computer central ![]() mutatul garii mi se pare cam 10% din problema de fond, ca traficul tot insuportabil ramane si dupa chestia asta (dupa parerea mea) This post has been edited by Lolek: 8 Sep 2005, 16:03 |
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
vv |
![]()
Post
#100
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Lolek, mie nu mi-e frica de tuse... mi-e frica de algoritmi distribuiti si de sistemul de comunicatie. Si nu-mi spune ca se poate folosi un controller central, ca atunci mi-e frica de sistemul de operare si de planificarea hard real time.
Nu zic ca e imposibil, da' programatorii care stiu sa faca o sincronizare ca lumea sunt rari... si erorile de sincronizare nu apar la teste, sau cel putin nu totdeauna.... si ca sa arat ca exista o solutie - poate ati auzit de 'clean room programming': se scriu specificatii formale, si se transforma prin pasi mici in cod (se demonstreaza formal ca fiecare pas e corect). Nu se face testare, ca nu e nevoie. Problema e ca merge greu, si iti trebuie oameni calificati, de-aia nu am prea auzit pe nimeni sa se bage la asa ceva... Ce vreau sa zic e ca primii care adopta solutia vor fi beta-testeri. Si cam stim toti ce inseamna asta, nu? This post has been edited by vv: 8 Sep 2005, 16:08 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#101
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(Lolek @ 8 Sep 2005, 17:01) mutatul garii mi se pare cam 10% din problema de fond, ca traficul tot insuportabil ramane si dupa chestia asta (dupa parerea mea) Si eu sunt de aceeasi parere. Nu gara e problema ci restul....Cum la fel de bine pot spune ca marile buidinguri din zona Buzesti-Titulescu-Victoriei nu trebuiau construite acolo. Vrei sa creezi cladiri pentru birouri, fa-le frate la Pipera, Aviatiei, nu stiu unde....dar nu le plasa in "Centru". Macar daca se inspirau si ai nostri dupa francezi, cu Defensul si tot era o treaba. Dar nu, fiecare si-a pus cladirea unde a vrut muschiul lui...Sunt tare curios ce se va intimpla cu traficul, cind se va deschide aia din poarta maternitatii de la Polizu? This post has been edited by bomicabomic: 8 Sep 2005, 16:14 |
--------------------
x
x
- x
|
|
Lolek |
![]()
Post
#102
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
QUOTE(vv @ 8 Sep 2005, 16:05) Lolek, mie nu mi-e frica de tuse... mi-e frica de algoritmi distribuiti si de sistemul de comunicatie. Si nu-mi spune ca se poate folosi un controller central, ca atunci mi-e frica de sistemul de operare si de planificarea hard real time. Nu zic ca e imposibil, da' programatorii care stiu sa faca o sincronizare ca lumea sunt rari... si erorile de sincronizare nu apar la teste, sau cel putin nu totdeauna.... ai dreptate nu zic nu, da' poate daca se mai simplifica modelul pe tronsoane separate drepte tur-retur...imi imaginez asa ca o sufa care merge continuu si tu te agati sau nu de ea - partea de distribuit cotetele goale e intr-adevar discutabila, dar cel putin e o chestie mai de background asa. Poate nu e nevoie neaparat de sisteme distribuite. De real-time din pacate e nevoie oricum si asta cam bazaie. (nu luati ca taraneste explicata chestia, dar parca trebuie un pic adusa cu picioarele pe pamant si securizata) Ups! am uitat de partea de deconectare...da' se poate face cu o sincronizare de key, te recunoaste statia respectiva si te da jos. Si chestia cu "sufa" presupune tronsoane diferite, care trebuie schimbate...not very nice. Aia cu gara de Nord tine mult de aspectul urbei si de dezvoltarea ulterioara ceea ce e ultra-nice, dar daca deschidem tot spectrul problemei in sensul asta mi-e c-o dam in absurdistan. QUOTE(vv @ 8 Sep 2005, 16:05) Ce vreau sa zic e ca primii care adopta solutia vor fi beta-testeri. Si cam stim toti ce inseamna asta, nu? tot suntem cu cutitul la gat, eu m-as risca pentru o solutie d'asta "magica" (drept e ca nu tre sa se riste toata lumea) da' deh...tot acceptam un anume grad de S.F. aici. This post has been edited by Lolek: 8 Sep 2005, 16:19 |
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
ashu |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Io zic ca in mod normal ar trebui sa existe gara si in aeroportul de la Otopeni, asa ar fi civilizat. Vine omu cu avionu si are treaba in alt oras, se urca direct in tren. Cel putin in Frankfurt asa e, si e foarte comod. De la poarta de check-out mai cobori cateva etaje si ai ajuns direct in gara. Nu mai stai sa te incurci cu taxiu sau metrou ca sa ajungi sa iei trenul.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
vv |
![]()
Post
#104
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Una peste alta, ideea e ca in programare e asa - cam ca in industria farmaceutica: facem niste incercari cu niste substante, omoram niste cobai, la un moment dat observam ca incep sa nu mai moara. Buuuun, inseamna ca suntem pe drumul cel bun, luam de 10 ori mai multi cobai, luam iepuri, porci mistreti, maimute - testam pe toti, vedem ca pare bine, si lansam produsul. E, dupa ce l-am lansat, se fac niste studii care afla ca de fapt e daunator sau ca de fapt are efecte secundare (uneori rele, alteori - de ex. in cazul unui cunoscut panaceu - bune); cert este ca rareori afli toate efectele medicamentului de pe testele pe animale. La fel si cu programarea, faci tu ce faci, da' pana nu pui sistemul pe picioare in conditii reale, nu exista nici o garantie ca va functiona. Si din pacate, super-sistemul asta de transport SE BAZEAZA pe viteza foarte mare de reactie si precizia unui calculator (care poate introduce un nou vagon intre alte 2, care circula cu o viteza de 150km/h) This post has been edited by Ake: 9 Sep 2005, 17:39 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
Lolek |
![]()
Post
#105
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
QUOTE(vv @ 8 Sep 2005, 16:19) e o nebunie sa-i ceri unui astfel de sistem sa mearga cu 150 km/h cel putin in prima faza. hai cu 30 km/h in primul an si nu depasim viteza legala de 50 decat dupa 2. varatul unei chestii intre alte doua chestii se poate descentraliza, desi parca uneori e mai bine sa ai un general failure - core dump in loc de chain reaction. in fine. ai dreptate, normal, dar totodata experienta demonstreaza ca chit ca beta-testingul e spooky, cateodata produsul e suficient de necesar cat sa merite. In tot cazul, protejarea vietilor omenesti in chestia asta e ... ahem... vitala. (bun de bula ![]() Anyway, hai sa-l facem intai la Caracal si pe urma-n Bucuresti ![]() insistenta in idee vine din contemplarea rezultatului final. din pacate, in chestiune vocea ratiunii e a lui vv.. This post has been edited by Lolek: 8 Sep 2005, 16:53 |
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
crintea1949 |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 24 April 05 ![]() |
Discutând atât ca pieton cât și ca șofer, lucrarea este FFFFFFFFFFFFFFFF NECESARĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ.
Să analizăm, rețeaua stradală este la nivelul anilor 60-70, ca să refaci rețeaua stradală este nevoie de deomolarea bucureștiului pe arii întinse și reconstrucția infrastructurii. Dacă ați observat se construiesc mari blocuri, reședințe de firme, birouri, dar nu am văzut să aibă garaje subterane-chiar lângă spitalul PoLizu, mai precis în fața, apoi lângă pasajul Victoriei America House, aștia poate au în subsol garaje . Ați observat vara la o intersecție foarte aglomerată, câtă toxicitate de la gazele de eșapament, cât praf în atmosferă, zgomotul și clcsoanele celor grăbiți că nu ai demarat în trombă, toate aceste aspcte conduc la creearea stresului urban. Așa se întâmplă și la intersecția Titulescu cu Calea Griviței.Hai să fim serioși că nu vor mai veni oamenii la biserică dacă va fi pasajul, sau la serviceul Dacia. În marile metropole șoselele suspendate trec pe lângă ferestrele apartaentelor..S-a anuntat reparatii la podul Grant și lumea a și început să fiarbă de teama aglomerației. Cu acest nou pasaj se va fluidiza mult tranzitul rutier către militari drumul taberii, eu cred că va fi bine. Pe durata construcției va fi un disconfort pentru locartarii din zonă, dar satisfacțiile vor veni ulterior. Eu nu înțeleg o problemă simplă, noaptea după miezul nopții , de ce se pun în funcție sirenele mașinilor de poliție, salvare, pompieri, strada este liberă, să aibă aprinse doarluminile se semnalizare-avertizare, două trei sirene și s-a dus liniștea , somnul, se trezesc copii mici , chiar și cei care dimineață trebuie să plece la slujbă destul de matinal. Sa auzim de bine |
--------------------
dacia
solenza
- B33HRZ
|
|
JORJ |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Bai fratilor, noi nu reusim sa coordonam sistemul actual de semafoare, care implica doar niste cabluri si un dispecerat cat de cat mai acatari, si visati gondole.
Va plangeti ca nu se mai poate circula pe podul Grant si pe traseul lui 41 in general dar nu vreti pasaj, vreti OZN-uri. Grantul s-a aglomerat pe de o parte din reducerea spatiului pentru auto, dar si din faptul ca traficul creste in draci in oras, vedeti ce de ZKR se vand, pai normal ca astea merg pe strazi, inclusiv (sau mai ales) prin Bucuresti. Eu zic sa o luam catinel, inainte de a face evaluari pentru infrastructura total noua de transport in comun, mai bine sa facem pasajul ala macar sa mai respiram un pic, un an doi, si apoi sa facem niste evaluari nu pe 50 km de stalpi ci pe mii si mii de kilometri cat au retelele de transport in comun - daca e sa ne adresam traficului si nu facem doar experimente - si sa vedem cat de eficiente sunt in raport cu incasarile si cu capacitatea primariei de a subventiona sistemul care se leaga de capacitatea noastra de a plati taxe. Ne gasiram noi in Bucuresti sa bagam cele mai revolutionare sisteme de transport si sa le incercam pe pielea noastra cand in tara asta multi nu prea au dupa ce sa bea apa. Nu contest ideile noi chiar m-au fascinat, dar sa revenim pe pamant, suntem in Romania acilisea, si sunt destule de pus la punct pe bani mai putini inainte de OZN-uri, gari la Otopeni si alte alea prin comparatie cu alte orase. Pai traficul aerian la noi e ridicol deocamdata, cine se arunca la o teapa sa investeasca in ditamai infrastructura feroviara langa aeroport? Cred ca nici macar bugetul nu mai e risipit atat de aberant (sau macar sper), dar investitorii privati? Revenind, haideti sa folosim rotile care le avem, si sa facem un control inteligent la semafoare inainte sa ne gandim la role de cablu si cum intram cu gondola din statie pe linia principala cu 150 km/ora. Orasul asta are nevoie de planuri de dezvoltare, si e adevarat ca ideile aduse aici pot aduce inspiratie de valoare, dar modificarea intregului sistem de transport se bazeaza in primul rand pe fezabilitate, pe cat ne permitem sa bagam, cine investeste cat de eficiente si sigure sunt sistemele propuse, ce incasari induc si in cat timp se recupereaza investitiile. Deocamdata ne permitem doar investitii mici, si eu unul am convingerea ca pasajul ala aduce mai mult beneficiu decat o linie experimentala de gondole. Ca e o idee nemaipomenita pt viitor nu pot sa contest, dar sa ii lasam pe altii care isi permit sa fie beta testeri, ... parerea mea. S-o luam usurel. Avem roti deocamdata in masini personale, metrou, tramvaie, trolee, autobuze, si ce camioane or mai aproviziona orasul. Metroul nu cred ca mai trebuie puricat, eventual extins, el e eficient din multe puncte de vedere, sa-i dea Dumnezu sanatate. Sa trecem la suprateran. Ca tot se abatu topicul atat fata de pasaj si dadu in transport urban in general, un prim pas se facu si fuse acel 41 (chiar daca a indus congestii pentru masini) care isi face treaba impecabil. Duce zeci de oameni pe cateva roti nu 1-2 oameni pe fiecare patru roti, si are o viteza absolut de invidiat pentru Bucuresti pentru ca are prioritate la semaforizare. Inainte de a construi gondole pentru doi, cu propulsie electrica, haideti mai bine sa extindem pe mai multe trasee sistemul asta pt cateva zeci de oameni pe mai multe roti. Asta se cam face, cu cheltuieli de infrastructura rezonabile si cu sisteme de transport verificate de cand lumea si cu propulsie electrica fara sa bage noxa in nas la bizon. Ce ne trebuie zic eu e sa dezavoltam (continuam) un sistem eficient de transport in comun, pentru ca fiecare cu masinuta nu miroase a eficienta din nici un punct de vedere. Sa nu ne doara nasul sa folosim tramvaiul (si s-ar putea sa fim nevoiti sa o facem prin prisma eficientei si a pretului energiei in crestere - tramvaiul fiind mai efcient sub multe aspecte). Ne mai trebuie parcari, ca sa putem folosi strazile pentru destinatia lor de strazi, nu drept parcari, iar gondole sau alte asemenea cand o sa ne tina curelele. Am cam aberat, asa-i? Oricum idei am citit multe si multi le au, aplicabilitatea lor insa se studiaza pe jdemii de fete pana pune cineva banu'. Hai sa vedem pasaju pana una alta si pe tanti de la 2 de pe Titulescu. Imi vine un gand acum legat de ce se intampla pe la cei cu apa calda. Pe de o parte balanta asta intre car-uri si transport in comun nu e generala, fiecare oras in felul lui, dar asta tine si de politica si posibilitatile concrete in fiecare urbe .. ma rog. Cert e ca sincronizarea semaforizarii functie de traficul in timp real (si evident, de ce nu, cu prioritizarea transportului in comun - mi se parre normal), a ajuns sa fie ceva curent. Dovada ca un control centralizat exista este ca poti trimite un sms la un anumit numar transmitand destinatia pe care o doresti, si (folosind si pozitia ta data de reteaua GSM) ti se indica traseul cel mai rapid si timpul aproximativ al calatoriei, traseul nefiind cel mai scurt ci cel mai putin aglomerat, sau ma rog, cel optim ca timp de calatorie. Dupa ce o sa avem o infrastructura traditionala cat de cat decenta pe care sa o exploatam cat mai eficient, putem (sau probabil o sa fim nevoiti) sa cautam alternative de tot felul, dar de preferat functionale, verificate de cei care isi permit mai mult decat noi. Si acum dati cu parul ca o sa ziceti ca-s conservator. Nu-s ma, nu-s! Pun si eu la o gondola mica, ca in doi ani ZKR-u meu o sa zaca in parcarea etajata de la scara blocului meu si eu o sa ma dau cu tramvaiu' ultrarapid sau mai stiu eu ce metrou chiar si pana la tara la bunici. Cu tramvaiu' si alea nu stiu, da daca mai creste pretu lu benzina si aglomeratia, cu ZKR-u', nu se stie. Bine ca nu-l cheama BMV ca ar fi usturat si mai mult la chimir (si jur ca nu era comparatie... pe bune, pe bune!). This post has been edited by JORJ: 9 Sep 2005, 00:41 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
maddan |
![]()
Post
#108
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Ne gasiram noi in Bucuresti sa bagam cele mai revolutionare sisteme de transport si sa le incercam pe pielea noastra cand in tara asta multi nu prea au dupa ce sa bea apa. JORJ, ideea de la care plecam era tocmai economisirea de bani, prin metode alternative de transport. Faza misto cu un astfel de sistem este ca se amortizeaza in cativa ani, iar apoi fondurile respective pot fi orientate spre alte lucruri. Un pasaj este, va fi si va ramane un cost pentru Primarie, de acum si-n vecii vecilor... ![]() Sunt de acord ca e nevoie sa fie facut ceva pentru fluidizarea traficului. Dar nu sunt de acord ca ar trebui ca toti sa fim adeptii transportului in comun. Eu il folosesc ca sunt nevoit, ca nu-mi convine sa merg cu masina din Titan in Pipera in fiecare zi. Dar asta nu inseamna ca-mi place sa miros subtioara lui nea Gelu' electronistul care vine de la munca si emanatiile domnisoarei Stela de la piata... Afluenta de automobile se datoreaza faptului ca oamenii prefera sa fie "liberi" si sa stea confortabil intr-o cutie de tabla cu aer conditionat. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
vv |
![]()
Post
#109
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Mei, eu i-am trimis e-mail lu' Videanu. Puteti zice ca sunt naiv, da' cine stie de unde sare iepurele... nu m-a costat mare lucru sa-i scriu.
![]() |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#110
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Si-o sa-ti raspunda....
Stimate Domnule Vv, va multumesc pentru propunere, dar io la Marmosim, folosesc acest sistem de vagoneti, de multa vreme.. ![]() |
--------------------
x
x
- x
|
|
Lolek |
![]()
Post
#111
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
vv |
![]()
Post
#112
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
I-am scris ca oamenii de la www.unimodal.com incearca sa-l implementeze undeva demonstrativ, si au nevoie de un oras dispus sa le accepte sistemul. Si ca am auzit ca ar fi niste comisioane foarte bune la toata afacerea asta
![]() |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
maddan |
![]()
Post
#113
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Razi tu razi, dar si eu ma specializasem intr-un timp pe trimis mailuri (ei, hai ca doar de doua ori...) catre primaria de sector...
Nu stiu daca are vreo legatura sau nu, dar nu cred ca am fost singurul care a cerut marirea parcarilor dintre blocuri si amenajarea spatiilor verzi - lucru deja facut in sectorul 3. Asa ca nu se stie de unde sare iepurele. ![]() vv esti cool! ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Lolek |
![]()
Post
#114
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
QUOTE(vv @ 9 Sep 2005, 12:47) I-am scris ca oamenii de la www.unimodal.com incearca sa-l implementeze undeva demonstrativ, si au nevoie de un oras dispus sa le accepte sistemul. Si ca am auzit ca ar fi niste comisioane foarte bune la toata afacerea asta ![]() He-he...hai c-o sa scriu si eu, sa fie. Macar sa fie doua sanse-n loc de una sa citeasca careva ceva. Acu sa vad daca reusesc sa ma ridic la nivelul de rezon pe care l-ai infiltrat tu acolo. O versiune demo, in cel mai rau caz, chiar si daca nu se accepta trecerea in reabilitarea intregii urbe la modul asta, ramane de atractie turistica de numa-numa (e mult mai buna decat fantasma aia cu circuitul de formula 3 in jurul Casei Poporului) |
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
Patefon |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru gajait Group: Members Posts: 90 Joined: 24 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lolek @ 9 Sep 2005, 14:56) He-he...hai c-o sa scriu si eu, sa fie. Macar sa fie doua sanse-n loc de una sa citeasca careva ceva. Acu sa vad daca reusesc sa ma ridic la nivelul de rezon pe care l-ai infiltrat tu acolo. O versiune demo, in cel mai rau caz, chiar si daca nu se accepta trecerea in reabilitarea intregii urbe la modul asta, ramane de atractie turistica de numa-numa (e mult mai buna decat fantasma aia cu circuitul de formula 3 in jurul Casei Poporului) Mai bine ii propui sa faca varianta beta pe deasupra circuitului cu vedere la casa poporului ![]() |
--------------------
Seat
New Leon
2006 Sport
- B-#######-11/8 Cu stima,
Patefon |
|
maddan |
![]()
Post
#116
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
I-am scris si eu
![]() Sper ca suntem trei... ![]() LUME, LUME! - anuntam declansarea operatiunii "Marmurota" - cat mai multi adepti ai acestui sistem de transport - fie el si turistic - sa ii scrie un mail respectuos domnului Mardeanu, aaa, Videanu, si sa ii explice de ce ar fi interesant pentru Primarie si pentru bugetul ei ca sa avem in urmatorii ani un astfel de utilaj... Il poate intitula si Adreagondola daca doreste... numai sa-l faca! ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
costi |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Puneti eventual si placarea gondolelor cu marmura sau macar stilpii sa fie din marmura precum teapa din piata Revolutiei;
Tare mi-e insa teama ca va prefera pasajul de la Basarab unde intra mai multa marmura. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Lolek |
![]()
Post
#118
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
QUOTE(maddan @ 9 Sep 2005, 13:51) suntem 4 pana acum ![]() ![]() ![]() P.S.: Daca voi ati militat pe ideile costuri, energie, ecologie, eu am insistat pe aia cu atractia turistica in prima faza (n-are nimeni don primare asa ceva...) si daca se demosntreaza pe atat de buna ideea pe cat pare, atunci implementata pe scara larga si paf-paf - ce misto si relaxat e Bucurestiul (exagerez, of course). Deci eu sunt avocatul esecului in chestia asta (adica in cel mai rau caz, ne alegem cu ceva ce nu s-a mai vazut pe nicaieri pana acu' - am bagat si comparatia cu circuitul de Formula 3 - vreo doua mici elemente acolo) si nu, mailul n-a fost cu mult mai lung decat postul asta. This post has been edited by Lolek: 9 Sep 2005, 14:23 |
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
vv |
![]()
Post
#119
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
I-am dat eu linku'.... da' m-am mai gandit, si adevarul e ca la 40km/h nu mi-ar mai fi asa de frica de o greseala a computerului... asa ca, una peste alta, riscul mi se pare acceptabil daca sistemul e gandit cu cap, se poate face sa ruleze cu max 40km/h in dreptul statiilor (daca intentioneaza sa iasa un avion in trafic) si cu 100km/h in rest... oricum o viteza medie de deplasare de 35km/h e ceva de vis...
Problema e insa expusa de costi... chiar daca le face airbaguri de marmura, e clar ca nu are cum sa intre la fel de multa marmura cat ar putea intra in pasaj ![]() ![]() P.S. Eu am militat pentru faptul ca impreuna cu riscurile aferente, vine la pachet si beneficiul ("reclama") de a fi prima capitala cu un astfel de sistem... deci tot partea turistica ![]() Cred ca ar putea functiona, dar e un pic riscant, trebuie facut un contract "cu cap" ca aia care vand sistemul sa isi asume cel mai mare risc, in caz ca nu merge. This post has been edited by vv: 9 Sep 2005, 14:26 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
Lolek |
![]()
Post
#120
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 01:21 |