DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 85 86 87 88 89 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

AndreiMR
post 9 Jul 2016, 16:27
Post #2581


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Am zis ca merge, nu ca e ideal smile.gif 2 cu 2 daca ai uzat sa zicem doar 2 si nu mai gasesti acelasi model...mai mergi un sezon cu cele vechi apoi completezi setul


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 9 Jul 2016, 16:56
Post #2582


bgd


Group: Members
Posts: 3.593
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




QUOTE(ursul_bipolar @ 9 Jul 2016, 15:56)
Da, tot din ciclu cu uleiu.
schimba caracteristica asta in cazul unei franari de urgenta sau pe ud sau pe curbe? Eu cred ca da. In fine unele chestii sunt greu de demontat.
*


Pentru asta exista EBD si ESP.Repartizeaza forta de franare exact unde trebuie.
Evident ca ideal ar fi toate 4 la fel, sau macar cu performante asemanatoare.

This post has been edited by bogdanbiciusca: 9 Jul 2016, 16:58


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 9 Jul 2016, 17:51
Post #2583


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




De asta mor asa multi ca espu si ebdu fac "minuni". Daca aderenta nu e poti sa ai si mama ebdeului ca tot in sant ajungi.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 9 Jul 2016, 19:45
Post #2584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Dedi aveam mama pneurilor de iarna, neuzate, neimbatranite, tot m-am infipt in ala din fata pe zloata. S-a chiunuit masina , mi-a facut abs-ul masaj la talpa dar fizica era de alta parere.

Io-s cel mai tare ca-mi iau pneurile in 4 rate. Platesc un pneu/ luna smile.gif

This post has been edited by Diac: 9 Jul 2016, 19:46


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Jul 2016, 07:28
Post #2585


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




ursule bipolar, aberezi la greu...
La o mașină punțile diferă rău de tot...
Ai greutate mai mare pe față, ca să echilibrezi ar trebui să ai presiune mai mare pe față, mai mică pe spate și cauciucuri mai aderente pe spate.
Ai roțile directoare pe față, implicit profilele ar trebui să fie diferite, unul de ghidaj și contracarare a subvirării și altul de menținere a traiectoriei.
La frânare ai ideal repartiție 70/30 față/spate. Spatele e mai puțin solicitat, deci poate fi diferit de față.
Tracțiunea ideală ar fi între 40/60 și 30/70 față/spate. Dar avem în general doar 100% doar fața sau spatele, deci e suficient un cauciuc direcțional pe puntea netractoare și altul de tracțiune. Proprietarul de Subaru chiar se vaită ca al lui AWD se comportă imprevizibil la limită. Când ai sistem echilibrat 50/50, ieșirea din echilibru se face brusc și aleatoriu, când subvirare (masă multă în consola față), când supravirare (forță mică de apăsare pe puntea spate). La astfel de mașini ruliul e un rău necesar. Proprietarul nu conștientizează și rigidizează suspensia. (treaba lui) Dacă mai bagă și presiune mare în pneuri (pentru a nu deteriora jantele) , efectul este garantat, o mașină instabilă.
Ca să îți faci o idee, ca să se echilibreze acest dezechilibru constructiv, cel mai exagerat exemplu este un tractor. Ai niște roți imense pe puntea de tracțiune, cu V-uri orientate astfel încât să evacueze noroiul, iar în față niște biscuiți cu 3 șanțuri direcționale. Cam așa ar trebui să arate și o mașină mai ales cu o punte motrice.
Eu zic că nu e rău să și gândim când facem niște afirmații care ar fi luate de bune de cei care chiar nu se pricep...


MuciX, apropo' de pneu uzual, performant și ultra-performant, treabă de construcție, materiale folosite și compoziția pneului. E foarte mare diferență între pneuri identice constructiv dar compoziții diferite de cauciuc. Deasemenea desenul contribuie foarte mult la comportamentul unui pneu. Alea ultra-performante, într-adevăr, sunt în majoritate semislickuri, dar nu toate. Treaba e că sunt foarte lipicioase la temperatură optimă. Te înveți cu ele și capeți încredere. Numai că la noi poți găsi bălți, praf și nisip pe traseu. Dacă le umpli de praf, devine cel puțin interesant biggrin.gif
Nu mai vreau să zic de combinația praf+apă aka mâzgă...
(parcă am mai avut discuția asta sau n-ai priceput nimic nici atunci? tongue.gif )


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Jul 2016, 07:50
Post #2586


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Touring-ul este cel mai apropiat de distributia 50/50 a maselor pe punti, iar suspensia e relativ dura din fabrica.
Vav, la fel cum am zis mai devreme, curba 80-20. Mie imi pare ok teoria ta, dar e overkill, tinand cont ca voi merge cu limita legală cu masina asta, iar de parapete nu imi mai arde.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Jul 2016, 08:13
Post #2587


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Sunt producători care au o gamă foarte largă de modele. Pleacă de la la pârnăi low cost și ajung la gama competiție cu prețuri pe un pneu mai ridicat decât mașinile noastre.
A face comparație între branduri nu are sens.
Din ce am văzut la nemții naționaliști, majoritatea mașinilor de la nivel mediu în sus erau încălțate cu Michelin modelele mai scumpuțe, mai ales cele de sezon rece. La ei e frig și vara uneori, iar iarna o ard pe ploaie cu 200 fără grețuri. Sincer sunt sătul de asta cu limita legală. Fiecare are limita lui. Și eu merg cu aia legală dar doar pentru că nu vreau să iau amenzi. Altfel se poate merge lejer cu 250 pe porțiunile noi de autostradă din România. Pericolul îl reprezintă însă șoferii care nu știu să meargă pe autostradă. (cum dracu să stai kilometri întregi pe banda 2 la 90/100 km/h?)


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 Jul 2016, 09:16
Post #2588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(vis-a-vis @ 10 Jul 2016, 08:28)
ursule bipolar, aberezi la greu...


Mai citeste, vezi ce mai zice si titi aur prin tutorialele lui, incearca sa realizezi ca nu e bine sa te dai zmeu de drum si apoi mai vb. In general nu intru in polemici cu zmeii soselelor care merg cu 4 roti diferite dintre care alea mai tocite pe spate dar acum daca tot ai deschis subiectul asta e.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Jul 2016, 09:28
Post #2589


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu prea l-ai nimerit in catalogarea aia. E doar un munte de pragmatism.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 Jul 2016, 09:30
Post #2590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Pragmatism nu inseamna ca ideile lui sunt cele mai bune din contra.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Jul 2016, 09:46
Post #2591


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




In cazul asta e cu nuanta. Plus că el nu a zis de 4 colturi - 4 profiluri.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Jul 2016, 10:06
Post #2592


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Titi Aur dacă era atât de bun nu ieșea pe ultimele locuri când a scos nasul în campionatul european de raliuri. Omul e un soi de Hagi, slăbuț ca antrenor și destul de tare la limbajul de lemn biggrin.gif
A mers la limită cu mașina și acum e promotorul șofatului defensiv. Hai să te lămuresc cu o chestie. Dacă ai mers toată viața defensiv, vei fi surprins de mașină de foarte multe ori. De ce? Pentru că nu ai mers niciodată la limită cu ea și nu știi cum se comportă în cazuri extreme. Aur își permite să conducă defensiv pentru că are reflexele formate știe să iasă dintr-un derapaj ușor pentru că a driftat ore sau poate chiar zile. Știe să controleze mașină și-i simte imediat echilibrul. Cum am văzut și mai sus la cineva, sunt mulți care îndeasă piciorul în frână și se duc așa până în mașina din față, în loc să încerce să degajeze stânga sau chiar dreapta...
Dacă tu ajungi mare șofer din câteva ședințe exorbitante la școala aia, eu n-am decât să-mi scot pălăria. Dar tare mi-e frică să nu iasă din situații limită un puștan mai talentat care probabil s-a jucat în copilărie pe joculețe cu mașinuțe decât tine care încerci să cauți pe youtube ce a zis Titi să faci în aceeași situație.
E bine să furi de la toți cate ceva și să le adaptezi stilului tău de mers. Dacă mergi cum zice Titi Aur, nu vei fi niciodată Titi Aur.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 Jul 2016, 10:14
Post #2593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Drumurile publice din romania nu sunt pentru condusul la limita. Sunt satul de toti cretinii care fac asta si pe dn si pe autostrada de multe ori cu niste rapgiugi obosite. Nu ma intereseaza cat de bun a fost sau nu titi aur, nu sunt fan dar in schimb imi place mesajul pe care il transmite. Ca la unii intra pe o ureche si ieste pe alta apoi ii aduni bucata cu bucata de pe asfalt a alta problema. Si problema nu e ca ii aduni pe ei, problema e ca mor si altii care doreau dsa ajunga in regula la destinatie. Prin faptul ca iti arati limita masinii pe un drum public denota doar frustrare in stare continua, daca mai folosesti si roti de tipul 2+2 sau 1+1+1+1 e si mai "bine". Sofatul de face cu eleganta si cu respect pentru oamenii din trafic.

This post has been edited by ursul_bipolar: 10 Jul 2016, 10:16


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Jul 2016, 10:22
Post #2594


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Te-ai gândit că dacă era cavalerul dreptății făcea asta benevol? Dar așa ți-a spălat creierul și te-a și jecmănit de bani. Talentul îl ai sau nu îl ai, te mai poți cizela prin diferite școli, dar dacă ești praf, făcut grămadă, vei rămâne așa și după. Arătând cu degetul pe ăla care ia o curbă în limita legală de 100 km/h când tu pui frână până la 70,dacă nu mai puțin, strângând coloană în spatele tău, ar trebui să îți dea de gândit dacă nu e timpul să-ți iei o mașină care se conduce autonom wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 10 Jul 2016, 10:25
Post #2595


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Bamse, forget about it wink.gif. Trust me...


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 10 Jul 2016, 10:25
Post #2596


bgd


Group: Members
Posts: 3.593
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




QUOTE(ursul_bipolar @ 10 Jul 2016, 09:16)
alea mai tocite pe spate dar acum daca tot ai deschis subiectul asta e.
*


Asta cu cele mai bune anvelope pe spate ar trebui pusa in Regulamentul rutier. Ma cert cu vecinii si colegii si toti imi spun ca aberez. Prin America, imi spunea cineva, ca anevelopele pe spate au o limita de uzura mult mai mica decat cele pe fata, de genul pe fata ai voie cu pana la 1,6 mm iar pe spate 4 mm.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 Jul 2016, 10:26
Post #2597


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE
Te-ai gândit că dacă era cavalerul dreptății făcea asta benevol? Dar așa ți-a spălat creierul și te-a și jecmănit de bani. Talentul îl ai sau nu îl ai, te mai poți cizela prin diferite școli, dar dacă ești praf, făcut grămadă, vei rămâne așa și după. Arătând cu degetul pe ăla care ia o curbă în limita legală de 100 km/h când tu pui frână până la 70,dacă nu mai puțin, strângând coloană în spatele tău, ar trebui să îți dea de gândit dacă nu e timpul să-ți iei o mașină care se conduce autonom


Tu ti-ai face meseria pe gratis, asa benevol? Aia e meseria lui, tre sa traiasca din ceva. Nu particip la cursurile lui, nu cotizez cu nimic, am spus imi place mesajul transmis.

This post has been edited by ursul_bipolar: 10 Jul 2016, 10:28


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 10 Jul 2016, 10:38
Post #2598


bgd


Group: Members
Posts: 3.593
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt





La mine in cartea tehnica scrie asa:
"Echipați cele 4 roți doar anvelope de același tip, mărime (circumferință) și același
profil pe fiecare punte.
Combinația permisă între jante/anvelope pentru autovehiculul dumneavoastră se
găsește în actele autovehiculului."

In schimb scrie si asa:

"Pentru siguranța în trafic, anvelopele trebuie înlocuite câte două odată (anvelopele
de pe aceeași punte). Anvelopele cu adâncimea profilului căii de rulare
cea mai mare trebuie montate la roțile din față".

Si asta-i naspa cand citesti intr-o carte tehnica a unui producator european.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 10 Jul 2016, 10:39
Post #2599


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Titi te invata chestiile de baza, pe care le poti cunoaste deja in masura mai mare sau mai mica. De acolo mingea este in terenul tau.

Discutia a luat-o pe aratura destul de rau sleep.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Jul 2016, 10:50
Post #2600


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Hai să o luăm altfel...
Conform cutumei enunțată de urs, cele toate 4 cauciucuri trebuie să fie la fel, identice.
Ce te faci însă că cele de pe puntea motoare se uzează mult mai repede? Schimbi cauciucurile la fiecare mie de kilometri? Ce te faci când mergi singur în mașină și cauciucul stânga față e cel mai solicitat? Pui balast pe scaunul șoferului?
Ce te faci cu înclinația drumului? Toate pneurile sunt predispuse a se toci mai mult pe dreapta...
Ce te faci cu geometria mașinii? Unghiurile de cădere a roților sunt diferite chiar dacă e vorba uneori de zecimi de grad, ele există.
La vulcanizare d-aia ți le notează cu cretă, fiecare își face uzura lui, dacă îl montezi în altă poziție rulează pe creastă și se uzează mai repede.
Practic, după câteva sute de kilometri ai 4 pneuri diferite spre stupoarea celor care sofează după tutoriale...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 10 Jul 2016, 10:56
Post #2601


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mai vis a vis, esti mai rau ca o nevasta nemultumita.

Gumele se rotesc periodic pentru a avea un grad de uzura cat mai uniform, eu cel putin asa procedez.

Diferenta de uzura este.cca 1.5mm spate fata de 1mm fata, la ambulanta mea submotorizata. Daca o tii tot intr-un demaraj agresiv, asta este, cumperi mai multe gume laugh.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 10 Jul 2016, 11:31
Post #2602


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




In manual la Reno scrie ca rotatia anvelopelor nu e recomandata. Legat de repartizarea greutatii stanga-dreapta, mi-e greu sa cred ca nu se tine cont in procesul de fabricatie de vreo 70 kg mai mult pe partea pasagerului. Se poate presupune rezonabil ca masina va merge cu sofer...


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jul 2016, 11:38
Post #2603


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Si e asa frumos afara...

Eu pun doar anvelope la fel la toate colturile din comoditate, ca le pot permuta o data la 2 sezoane fara griji ca se modifica ceva in comportament. Si pentru ca arata normal cu 4 anvelope la fel. Asta la cele 2WD, ca la cazan sunt obligat.

Deci serios ca-i frumos afara.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 10 Jul 2016, 11:59
Post #2604


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(bogdanbiciusca @ 10 Jul 2016, 11:25)
Asta cu cele mai bune anvelope pe spate ar trebui pusa in Regulamentul rutier. Ma cert cu vecinii si colegii si toti imi spun ca aberez. Prin America, imi spunea cineva, ca anevelopele pe spate au o limita de uzura mult mai mica decat cele pe fata, de genul pe fata ai voie cu pana la 1,6 mm iar pe spate 4 mm.
*



La americani predomina tractiunea spate si cea integrala. La noi nu.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jul 2016, 12:11
Post #2605


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cauciucurile mai bune se pun pe spate la orice tip de tractiune din cauza acvaplanarii.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 10 Jul 2016, 12:55
Post #2606


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Peèemfeurile nu au niciodata gume bune pe spate tongue.gif

This post has been edited by dr_mKe: 10 Jul 2016, 12:55


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 10 Jul 2016, 13:10
Post #2607


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Am avut un coleg in facultate cu o masinuta, corsa cred. A reusit sa aiba massive oversteer si a rasturnato in sant pe bucium. Deci da, nu puneti pe spate cele mai rapciuge penuri pe care le puteti gasi mai ales daca nu stii sa corectezi un derapaj.

Eu ziceam sa pui ceva bun pe spate, iar pe fata ceva super bun, pentru ca nimeni nu vrea sa piarda fata iar bmw-urile le place sa impinga.

--
rip romana sleep.gif

This post has been edited by 4x4: 10 Jul 2016, 13:11


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Jul 2016, 13:49
Post #2608


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 10 Jul 2016, 13:11)
Cauciucurile mai bune se pun pe spate la orice tip de tractiune din cauza acvaplanarii.
*


Nu știu dacă ai acvaplanat vreodată dar eu am pățit-o de câteva ori dintre care de două ori la viteze măricele. Fața se ridică și roțile se învârt în gol (nu am pus frână pentru că mi-a plăcut senzația), mașina se oprește aproape brusc și spatele rămâne pe poziție. Probabil fața a spart apa și spatele a fost în siaj. Deci mi-e greu să cred că d-aia se pun mai bune pe spate. Pe criteriul ăsta ar fi obligatoriu să pui pe spate dedicate, cu V-uri și șanț pe mijloc...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Jul 2016, 15:12
Post #2609


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




https://www.youtube.com/watch?v=mERAaeCrj0E

Vechea poveste, daca fata n-are aderenta, masina se duce drept. Daca spatele n-are aderenta, se-ntoarce si se duce dracu'. Se pun cauciucurile bune pe spate. Intotdeauna!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 10 Jul 2016, 15:13
Post #2610


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2016, 14:55)
Peèemfeurile nu au niciodata gume bune pe spate tongue.gif
*


Orice masina cu tractiune spate nu are niciodata gume bune pe puntea posterioara. wink.gif wink.gif
Poate sa aiba cele mai bune gume din lumea asta montate,daca nu stiu cum sa o struneasca. wink.gif

This post has been edited by M.C.: 10 Jul 2016, 15:18


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 85 86 87 88 89 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 10:02
Forum Renault