Frane defecte
![]() ![]() ![]() |
Frane defecte
ovidiu93 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(ovidiu93 @ 30 Jun 2014, 17:07) saboti pe fata noi Nu cred, poate placute de frana. Pompa se aeriseste ultima. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
QUOTE(maho @ 30 Jun 2014, 16:13) asa scuze o sa corectez ![]() dar ai idee ce poate fii? ![]() sau o aerisire corecta sa imi spuna cineva ? pentru ca pe internet sunt multe si nu mai inteleg nimica ![]() sau cea facuta de mine e ok dar sa aerisesc ultimadata pompa? ![]() This post has been edited by ovidiu93: 30 Jun 2014, 16:25 |
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Nu cumva e umed limitatoru de franare ?
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
valex19 |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Prin primavara am avut probleme cu franele asemeni tie,2 luni am basbait pe langa masina pt ca nu stiam ce sa-i mai fac,la fel am schimbat pompa,limitator,toate noi,tot imi venea aer pe la aerisitorul din stanga spate,intr-un final am gasit problema,o garnitura din cilindru de frana nu facea treaba si prindea aer.
Daca tot ai schimbat tot ce tine de sitemu de franare schimba si garniturile la cilindrii si etrieri+ptotectiile la fiecare,daca tot ai schimbat pompa de frana verifica si distanta tijei de la servofrana Sa nu ramana pompa atacata,mie nu-mi ajungea lichid la etrieri,gasesti pe forum amanunte-,sper sa-ti fie de folos ce am scris eu aici |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca i-ar ramane pompa "atacata", nu crezi ca i s-ar aprinde martorul din bord ? In plus, a zis c-a schimbat si etrierii, deci cu siguranta au fost schimbate si garniturile aferente.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Nici nu erau destule topicuri decente pe tema asta...
QUOTE(bucatzel @ 2 Aug 2011, 10:24) Frane pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp? aerisitor pompa frana, s-a dus... Probleme frane, Pedala se duce foarte jos Pedala de frana tine mai jos Probleme limitator frana spate?, Dacia berlina cu servofrana. jante...prea fierbinti Problme cu franele ..merg rotiile infranate Ordine pistoane pompa frana dublu circuit |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
QUOTE(valex19 @ 30 Jun 2014, 22:12) Prin primavara am avut probleme cu franele asemeni tie,2 luni am basbait pe langa masina pt ca nu stiam ce sa-i mai fac,la fel am schimbat pompa,limitator,toate noi,tot imi venea aer pe la aerisitorul din stanga spate,intr-un final am gasit problema,o garnitura din cilindru de frana nu facea treaba si prindea aer. Daca tot ai schimbat tot ce tine de sitemu de franare schimba si garniturile la cilindrii si etrieri+ptotectiile la fiecare,daca tot ai schimbat pompa de frana verifica si distanta tijei de la servofrana Sa nu ramana pompa atacata,mie nu-mi ajungea lichid la etrieri,gasesti pe forum amanunte-,sper sa-ti fie de folos ce am scris eu aici gata am descoperit cica ar fii problema ca pompa nu face presiune cum trebuie trebuie sa ma duc cu ea inapoie pentru ca mie imi prinde si foarte jos pedala :| 1 Jul 2014, 10:20: QUOTE(bucatzel @ 1 Jul 2014, 10:17) mersi dar credema greu am gasit pe google... :| This post has been edited by ovidiu93: 1 Jul 2014, 10:20 |
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ba sunt destule topicuri unde se discuta aceasta problema
http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...rana&gsc.page=1 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ovidiu93 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 7 October 13 ![]() |
deci am gasit treaba am frane pe toate rotile dar problema e ca imi prinde cursa pedaliera foarte jos....deci din start pompa NOUA de uzina care am luat-o e defecta nu face presiune.....
cel mai ciuda imi e ca am dat si o groaza de bani pe ea :| This post has been edited by ovidiu93: 1 Jul 2014, 15:27 |
--------------------
dacia
1310
1999 L
|
|
maru |
![]()
Post
#12
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
in caz ca nu dus pompa inapoi poate ar trebui sa mai verifici o data toata instalatia ca poate iti trage aer pe undeva sau nu ai facut vreun reglaj corespunzator si anume:
-cand faci pedale limitatorul de frana lucreza ? ce distanta este intre lamela si pistonasul limitatorului ? -sabotii i`ai reglat la limita ? cand tragi frana de mana dinte cu dinte trebuie ca rotile sa tina egal invartind de ele (suspenda spatele si strange frana de mana pana invarti de roti si vezi ca incep sa agate si cineva sa`ti traga frana de mana dupa aceea mai dai cateva ganguri si apoi iar invarti rotile pana mai agata si ii spui sa mai traga frana de mana si s`o lase libera invartind apoi de roti sa nu agate prea rau)..oricum sabotii si placute fiind noi nu vei avea frane bune deoarece le trebuie putin timp sa se pasuiasca (sa ia forma discului respectiv si al tamburului care banuiesc ca nu e perfect uniform de aceea la inceput va avea contact decat pe capetele sabotului) -dupa ce i`ai facut aerisirea pe la roti (cu un furtunas de stropitor parbriz si un pet de 0.5 lasi aerisitorul deschis si pui pe cineva sa`ti faca pedale) mai fa`i si la pompa pe la conducte (in special la cel cu 13) si aerisitor -da pompa intr`o parte (fara a desface conductele) desfacand piulitele cu cheia de 10 apoi pune pe varful axului de la servofrana putina vaselina si pune pompa la loc fara sa o strangi (doar o impingi putin) apoi o dai iar la o parte si vezi daca ti`a ramas vaselina pe pistonasul de pe pompa (daca nu a ramas mai desfaci putin acel ax) si daca tot e data pompa la o parte uita`te si ce joc are pedala pana sa actioneze acel ax si daca are joc vezi ca are un surub la pedala de frana cu piulita si se poate regla |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
crizarachetelordincuba |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 December 12 ![]() |
Salutare. si eu am probleme la frane. am schimbat conductele pe toate rotile, etrieri, racorduri, pistonasele pe spate, cablul de frana de mana, apoi am aerisit bine fiecare roata plus pompa de frana cu sonda scoasa si tot nu am frane bune. Aer nu trage pe nicaieri, pedala tine putin sub jumate, am bagat si placuta de frana la repartitor. Nicio roata nu " ingheata " cand pun frana . Daca bag placuta la repartitor "ingheata" doar rotile pe spate cand au ele chef. Practic nu stiu ce sa-i mai fac.
Mi-a zis cineva ca pompade frana nu mai baga presiune cum trebuie si ar fi bine s-o schimb cu una de uzina buna mai ales dupa investita facuta in franele masinii. Ma gandesc sa testez pompa de frana actuala anuland coductele pe spate si lasand doar fata ,apoi sa vad daca rotile de pe fata au franele bune. In caz contrar cred ca pompa este de vina deoarece tot sistemul este nou. 1. Are cineva pompa de frana originala pe masina si este buna? 2. Se potriveste pompa de frana de la supernova la berlina 1310 ca am vazut ca are cam aceesi forma si sistem de prindere?(suna aiurea, dar m-a disperat ![]() 3. Ma gandesc sa cumpar si pompa de frana , dar sa fie originala ca cica e mai buna. Daca cineva si-a schimbat pompa cu una de uzina poate ma sfatuieste daca merita sau nu. Si cam cat costa. Multumesc. This post has been edited by crizarachetelordincuba: 2 Jul 2014, 15:34 |
--------------------
DACIA
1310
1999 L "Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
1.Pompa mea de frana "originala" cu care a venit masina de la fabrica e de Autonova.
2.Din cunostintele mele pompa de nova si supernova se potriveste pe dacie. 3.Inainte sa schimbi pompa incearca sa schimbi garniturile de la pistonasele din pompa sau garniturile + pistonase care is undeva la 20-25 de lei. Si daca tot te hotarasti sa schimbi pompa, cauta pe la remat de Autonova (in magazine nu se mai gasesc de mult), sunt cele mai bune. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#15
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
si pe langa ce a spus ChrisSs regleaza sabotii pe spate,se stie ca la dacie sistemu de autoreglaj nu prea vrea sa munceasca,asa ca reglezi manual sabotii pe spate,cand invartesti de tambur sa se auda ca sabotii ating usor tamburu,fara a depune efort la invartire,nu se regleaza sabotii din cablu de frana mana,cand se face reglaju manual la saboti frana se mana se slabeste din piulita de sub masina,dupa reglaj atunci se ragleaza si franade mana,cu rotile spate suspendata sa tina la 6-7 dinti,la 3-4 dinti cand invartesti de tambur se depune ceva efort,ambele roti trebuie sa tina la fel,dupa aia vei avea frana bune
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
maho |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca gasesti, poti lua si pompa de Comefin Ag., sunt bune; a mea e pe masina din 2006, fara nici o problema. Mai am un cilindru frana spate de aceeasi firma, la fel, ok.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
crizarachetelordincuba |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 December 12 ![]() |
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Oameni buni mi-a dat cineva o pompa de frana + servo + bidonas de pe o Solenza in stare exceptionala. Pe rotile fata nu am frane deloc indiferent cat aerisesc. Doar pe spate am ceva frane cat sa ma deplasez de acasa pana la mecanici si invers. De asemenea pedala este moale ca si cand nu ar exista. Iar lichid de frana nu prea iese cu presiune cand aerisesc pompa sau etrierii. Cred ca ceva blocheaza lichidul sau nu face presiune cum trebuie sa mi se intareasca pedala si sa lucreze etrierii. Am etrieri, racorduri si condcte de cupru toate noi noute. Si sunt desfundate pentru ca ajunge lichid peste tot in ele. Deci spatele care e mai complicat in constructie si are traseu mai lung blocheaza rotile, iar fata unde sistemul e "pe direct" nu vrea deloc sa se aeriseasca cum trebuie. CE E DE FACUT? Nu stiu ce sa-i mai fac. |
--------------------
DACIA
1310
1999 L "Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Schimba garniturile din pompa de frana, cel mai probabil garniturile de la primul pistonas sunt uzate (el se ocupa cu franarea rotilor fata) si scapa pe langa ele.
Ai aici un tutorial sa te ajute. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:53 |