DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 19 20 21 22 23 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala

simon
post 27 Aug 2015, 17:17
Post #601


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




QUOTE(cristic1982 @ 27 Aug 2015, 14:43)
Sunt curios cum poti sa zici ca kadjar e o masina ieftina pe care dai bani multi, cand tu ai un megane 3 (nu stiu daca spaniol sau turcesc), iar nivelul de calitate perceputa e mult peste ce e in megane 3. Deasemenea cum poti sa zici ca e o masina ieftina pe care dai bani multi, atat timp cat pt. acelasi nivel de dotari, puteri similare si dimensiuni, e cam cea mai buna oferta de pe piata => ce parere ai despre competitori?
Stiu, conform majoritatii romanilor scriitori pe acest forum, e la moda sa arunci cu noroi in reno si sa zici ca astia reduc costurile. Daca ai avea informatii de la concurenta, ti-ai da seama ca si aia fac asta, altfel nu supravietuiesti...
Prietene, poti sa imi spui ce costuri a taiat pe kadjar?
*


Evident ca Meganul meu este facut in Spania, am trecut in semnatura ca este din 2009.
Ca in Kadjar este 'calitatea mult peste Megane 3' este doar o referire apologetica. Faptul ca il lauzi la paroxism denota promovare, nu parere personala. Gindeste-te ca este un Qashqai la care Renault a adaugat de la el partile pe care le atinge utilizatorul. Aceasta impreunare nefireasca lasa un gust amar fan-ului Renault. Multe lucruri de la Megane nu se regasesc la Kadjar, eu am mai scris in urma despre asta, cu exemple.
In ce fel este Kadjar cea mai buna oferta de pe piata? In comparatie cu ce?

Chestia cu 'noroi in reno' este un cliseu, noi sintem posesori de Renault, mi se pare o abordare neadecvata.

27 Aug 2015, 17:21:
QUOTE(IRONICK @ 27 Aug 2015, 16:48)
Na si filmul cu Nissan Qashqai in care nu i se mai inchide hayonul.

https://www.youtube.com/watch?feature=playe...44stfoy8g#t=509
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Eu de abia acum l-am vazut.

This post has been edited by simon: 27 Aug 2015, 17:21


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 27 Aug 2015, 18:04
Post #602


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Mie mi se intampla la symbol sa nu pot inchide portiera dreapta cand sta mai ridicata pe bordura , tot pe dreapta


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 27 Aug 2015, 18:41
Post #603


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Ai scris la Vocea Clientului?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 27 Aug 2015, 18:50
Post #604


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Nu, ca nu ma mai sui pe borduri.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 27 Aug 2015, 19:41
Post #605


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




QUOTE(IRONICK @ 27 Aug 2015, 17:48)
Bai Cristinele, tu te lauzi la colegi, iar aia nu dau doi bani pe tine. Nu-i problema, este frustrarea mea.

Na si filmul cu Nissan Qashqai in care nu i se mai inchide hayonul.

https://www.youtube.com/watch?feature=playe...44stfoy8g#t=509

Pana si Kia are un sasiu mai rigid.
*



Cat % dintre clienti duc masinile in acea pozitie? Cat % dintre clienti isi scot masinile off-road si, scotandu-le off-road, le si duc pe drumuri de genul celor care fac aceste vehicule sa ramana suspendate?
Eu zic sa ramanem realisti si sa lasam rezultatele testelor 'extreme' sau 'exceptionale' doar la nivel de informatie seaca.

Pe o bordura din fata blocului, pe care urca si Megane, Logan, Focus, Sportage etc. vor urca si Qashqai si Kadjar, fara a avea probleme cu inchiderea hayon-ului.

This post has been edited by centurion: 27 Aug 2015, 19:53


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 27 Aug 2015, 19:53
Post #606


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




De ce ti-ai lua kadjar, daca nu pentru borduri..?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 27 Aug 2015, 19:54
Post #607


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Da' borduri mari!


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Aug 2015, 19:55
Post #608


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




ei.. ai facut testul la subaru? ca la santa fe sigur face ca kadjarul (chiar mai rau din ce ziceau proprietarii pe softpedia)


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 27 Aug 2015, 19:59
Post #609


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Nu, ca s-au ocupat toate bordurile sad.gif. Incerc in weekend.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Aug 2015, 20:01
Post #610


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cristic1982 @ 27 Aug 2015, 16:02)
smile.gif) ma faci sa zambesc, ai depus atat efort sa afli despre mine, te roade.
Iar aia cu "doi bani", crezi ca ma atinge? Stiu parerea celor cu care lucrez despre mine si, fii sigur, nu e asta.

Legat de filmul prezentat: de ce la mazda si kia tine de haion si nu ii da drumul de tot? (nu cunosc, doar intreb)
*

Cum sa iti explic pe intelesul tau, te-au tradat colegii. Daca as folosi cuvintele lor, mi-as lua ban pe forum. Asa de naspa este parerea lor.
Oricum, sa te lauzi cu Bentley la experienta ta ... aia au nevoie de femeie de serviciu pe acolo.

27 Aug 2015, 19:02:
QUOTE(centurion @ 27 Aug 2015, 18:41)
Cat % dintre clienti duc masinile in acea pozitie? Cat % dintre clienti isi scot masinile off-road si, scotandu-le off-road, le si duc pe drumuri de genul celor care fac aceste vehicule sa ramana suspendate?
Eu zic sa ramanem realisti si sa lasam rezultatele testelor 'extreme' sau 'exceptionale' doar la nivel de informatie seaca.

Pe o bordura din fata blocului, pe care urca si Megane, Logan, Focus, Sportage etc. vor urca si Qashqai si Kadjar, fara a avea probleme cu inchiderea hayon-ului.
*

Deci producem un gunoi ca proprietarul nu parcheaza pe trotuar.


This post has been edited by IRONICK: 27 Aug 2015, 20:02


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 27 Aug 2015, 20:13
Post #611


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




https://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA

Forester vs CR-V.
Test facut de catre aceeasi jurnalisti, in aceleasi conditii.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Aug 2015, 20:15
Post #612


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




adica hyundai produce un gunoi pentru ca nu poti sa inchizi porcbagajul cand lasi masina pe bordura? icon_mrgreen.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 27 Aug 2015, 20:17
Post #613


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




QUOTE(IRONICK @ 27 Aug 2015, 21:01)
Deci producem un gunoi ca proprietarul nu parcheaza pe trotuar.
*


Personal nu le pot numi gunoi din motivul din film.
Sunt sigur ca, parcandu-le pe trotuar, nu-s probleme. Conditiile din filmulet nu sunt cele ale unei parcari pe bordura.

Eram de acord cu tine, catalogandu-le gunoi, daca, spre exemplu, la testul cu jaloane, picau. Dar asa, la faza cu hayon, in acele conditii, nu.
Forester este OK? (filmulet mai sus)


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Aug 2015, 20:23
Post #614


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(centurion @ 27 Aug 2015, 20:13)
https://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA

Forester vs CR-V.
Test facut de catre aceeasi jurnalisti, in aceleasi conditii.
*



nu am sunet de unde tastez acum, insa din ce vad eu gunoaiele facute de honda si subaru, is la fel ca gunoaiele de la renault? adica nu se inchide hayonul cand sunt parcate pe bordura?

Ironick stie asta? ca aia de la honda fac niste gunoaie?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 27 Aug 2015, 20:25
Post #615


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Tinand cont ca astea sunt deja niste cross-overe gandite pentru sosea, si ca in 99% din cazuri maximul de off-road pe care il vor vedea e un forestier foarte lejer, pe care se poate merge cu orice masina normala...tind sa cred ca rigiditatea extraordinara a caroseriei nu e chiar cel mai important punct in momentul in care se proiecteaza masinile astea. Pentru chestii grele se folosesc alte scule, cu sasiu separat, cu garda la sol adevarata, cu diferentiale blocabile...

Kadjar e o oferta interesanta ca pret, nu mi se pare deloc scumpa, tinand cont de echiparea cu care vine. Problema e alta cu el, dar deja m-as repeta smile.gif Altfel, am vazut si eu pe viu unul, n-arata rau, interiorul e insa destul de cheap, dar totusi corect tinand cont de pret...si oricum un progres fata de alte modele Reno. De mers, n-am mers cu el, n-am fost curios


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 27 Aug 2015, 20:29
Post #616


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Exact, sunt facute pentru sosea. Nu le va duce nimeni in conditiile de teste din emisiune, de asta am si zis sa ramanem realisti.
In plus, pentru ca traim in Romania si parcam si pe bordura, nu vor avea probleme cu deschiderea/inchiderea hayon-ului.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 27 Aug 2015, 20:42
Post #617


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




In filmulet haionu la Forester se inchide fara diferenta de spatiu intre stanga si dreapta, insa la prima apasare a butonului nu se intampla nimic.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 27 Aug 2015, 20:46
Post #618


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




Bai fratilor voi chiar nu intelegeti ca daca portbagajul nu se inchide in acea pozitie din cauze unei deformari de 2-3 cm, inseamna ca respectiva caroserie are mari probleme de structura, ce mama naibii?!

Voi nu va ganditi cum s-ar comporta respectiva masina atunci cand o folosesti in plina sarcina pe un drum mai denivelat, pe o perioada mai lunga, sau doamne fereste, la un accident?

Nu parcarea pe o bordura este problema aici, ci ce anume releva ea despre rigiditatea caroseriei!


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 27 Aug 2015, 20:54
Post #619


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Cu caroseria aia care nu este rigida Nissan Qashqai a luat 5 stele la EuroNCap, parca cu 37 puncte. Adica, punctaj mare.
Deci da, masina nu e sigura deloc.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Aug 2015, 21:01
Post #620


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




am vazut filmuletul ala si din ce vad eu la forester nu se inchide portiera , daca pui masina ca pe bordura. Is curios ce parere are ironick despre asta, inseamna ca subaru (recte toyota ) face niste gunoaie ce nu trebuiesc cumparate?Ca sa nu zic de hayon, care arata niste torsionari de mama mama. Jaf japonez,nu-i asa ironick? radmasa.gif

This post has been edited by aphophis: 27 Aug 2015, 21:03


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Aug 2015, 21:06
Post #621


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Bacu @ 27 Aug 2015, 21:46)
Bai fratilor voi chiar nu intelegeti ca daca portbagajul nu se inchide in acea pozitie din cauze unei deformari de 2-3 cm, inseamna ca respectiva caroserie are mari probleme de structura, ce mama naibii?!


Nu ai mers vreodata cu avionul, nu? Ca daca vedeai cum flexeaza aripa aia mai ales in turbulente dadeai in judecata compania aviatica pentru ca ti-a pus viata in pericol icon_mrgreen.gif

Normal ca flexeaza caroseria, orice caroserie flexeaza. Mai mult sau mai putin. Cu efecte mai mult sau mai putin vizibile. Dar sa afirmi ca sunt mari probleme de structura ... e putin cam exagerat. Probleme de structura erau cand la EuroNCAP lua 2 stele sau daca ramanea caroserie stramba. Nu e nevoie de 2-3 cm sa nu se mai inchida portbagajul. Sunt suficienti cativa mm. Se vede si in clip. Daca avea inca 2 mm se putea inchide.

QUOTE(Bacu @ 27 Aug 2015, 21:46)
Nu parcarea pe o bordura este problema aici, ci ce anume releva ea despre rigiditatea caroseriei!
*



O caroserie nu trebuie sa fie complet rigida. La modul extrem, daca ar fi complet rigida si nu s-ar deforma sau flexa in vreun fel la un accident, ai muri lejer la un impact de 60 la ora. Ea trebuie sa fie deformabila controlat astfel incat sa absoarba cat mai mult din impact in caz de accident. Pastrand in acelasi timp un spatiu in siguranta pentru ocupanti. Asta cu ... daca e caroserie rigida e mai sigura la accident imi aminteste de mosii cu ... da domle, are taba groasa, e masina adevarata icon_mrgreen.gif

La modul extrem, in ce ai vrea sa te rastorni la 60 la ora. Intr-un tanc sau in asa ceva:
http://life.wnmu.edu/wp-content/uploads/si...08/NVS_3320.jpg

This post has been edited by ssilviu: 27 Aug 2015, 21:24


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 28 Aug 2015, 05:51
Post #622


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Daca o ridic pe cric se pune?

This post has been edited by UXE: 28 Aug 2015, 06:49


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 28 Aug 2015, 06:40
Post #623


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu se obtine acelasi afect, se aplica altfel forta. Vorbim de o non problema. Cel mai probabil 99,9999% din posesori nu o vor intalni in practica niciodata. Cu toate acestea, o rigiditate mai redusa a caroseriei se poate simti la condus, masina nefiind la fel de ”inchegata” plus, torsionandu-se mai mult poate duce la greierasi. Ultima problema fiind cea mai ”vizibila”.

This post has been edited by ssilviu: 28 Aug 2015, 06:50


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Aug 2015, 06:54
Post #624


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Deci da, o non problema.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Aug 2015, 07:26
Post #625


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti






--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 28 Aug 2015, 08:24
Post #626


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Nu se pune, este Mercedes Benz.
Doar daca e Renault se ia in considerare.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Aug 2015, 08:31
Post #627


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ups... sorry...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Aug 2015, 09:00
Post #628


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ssilviu @ 27 Aug 2015, 20:06)
Nu ai mers vreodata cu avionul, nu? Ca daca vedeai cum flexeaza aripa aia mai ales in turbulente dadeai in judecata compania aviatica pentru ca ti-a pus viata in pericol  icon_mrgreen.gif
*
Iar tu ai mers o data, dar nu ai inteles nimic. Flexeaza aripa, dar nu si structura de rezistenta dintre motoare si trenul de aterizare.

QUOTE(ssilviu @ 27 Aug 2015, 20:06)
Normal ca flexeaza caroseria, orice caroserie flexeaza. Mai mult sau mai putin. Cu efecte mai mult sau mai putin vizibile. Dar sa afirmi ca sunt mari probleme de structura ... e putin cam exagerat. Probleme de structura erau cand la EuroNCAP lua 2 stele sau daca ramanea caroserie stramba. Nu e nevoie de 2-3 cm sa nu se mai inchida portbagajul. Sunt suficienti cativa mm. Se vede si in clip. Daca avea inca 2 mm se putea inchide.
O caroserie nu trebuie sa fie complet rigida. La modul extrem, daca ar fi complet rigida si nu s-ar deforma sau flexa in vreun fel la un accident, ai muri lejer la un impact de 60 la ora. Ea trebuie sa fie deformabila controlat astfel incat sa absoarba cat mai mult din impact in caz de accident. Pastrand in acelasi timp un spatiu in siguranta pentru ocupanti. Asta cu ... daca e caroserie rigida e mai sigura la accident imi aminteste de mosii cu ... da domle, are taba groasa, e masina adevarata  icon_mrgreen.gif
*

In primul rand caroseria nu trebuie sa flexeze. Structura de rezistenta cat mai rigida ajuta sa se pastreze habitaclul cat mai intact. Partea de absortie in caz de accident nu face parte din structura de rezistenza, asa cum deplasarea motorului are un rol foarte mare la impactul frontal.
Toti producatorii au trecut acum la strut bar la echiparea din fabrica, poate unii trebuie sa isi puna intrebari (asta daca recunosc elementele din care se compune structura de rezistenta la o masina). Ajuta foarte mult la tinuta de drum. La o usa nu este problema daca se misca, dar la haion este vorba de o alta rigiditate, pentru ca este vorba de o alta axa. Si la Duster se crapa masticul la montantul C ...

This post has been edited by IRONICK: 28 Aug 2015, 09:01


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 28 Aug 2015, 09:21
Post #629


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




QUOTE(IRONICK @ 28 Aug 2015, 09:00)
Si la Duster se crapa masticul la montantul C ...
*


Nu exista asa ceva. biggrin.gif
Si, daca ar exista, Mioveni ar fi foarte prompt si ar rezolva problema fara comentarii, asa cum reiese din linkul de mai jos. rolleyes.gif
http://forum.softpedia.com/topic/669829-du...8#entry15164504

This post has been edited by jay333: 28 Aug 2015, 09:22


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Aug 2015, 09:26
Post #630


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ssilviu @ 28 Aug 2015, 05:40)
Cu toate acestea, o rigiditate mai redusa a caroseriei se poate simti la condus, masina nefiind la fel de ”inchegata” plus, torsionandu-se mai mult poate duce la greierasi. Ultima problema fiind cea mai ”vizibila”.
*
Se simte foarte bine cand intra in rezonanta, cand treci peste denivelari si se dezechilibreaza masina. Pe autostrada treci peste un pod si 'cade/valseaza' masina dupa imbinari. Sunt destule exemple in care un sofer le simte, dar nu le intelege.

<span class='edit'>28 Aug 2015, 08:29:</span>
QUOTE(jay333 @ 28 Aug 2015, 08:21)
Nu exista asa ceva.  biggrin.gif
Si, daca ar exista, Mioveni ar fi foarte prompt si ar rezolva problema fara comentarii, asa cum reiese din linkul de mai jos.  rolleyes.gif
http://forum.softpedia.com/topic/669829-du...8#entry15164504
*

Eu credeam ca s-a rezolvat deja. ohmy.gif


<span class='edit'>28 Aug 2015, 08:33:</span>
QUOTE(centurion @ 28 Aug 2015, 07:24)
Nu se pune, este Mercedes Benz.
Doar daca e Renault se ia in considerare.
*
Am simtit-o si eu pe pielea mea destul, dar aici nu suntem pe forumul Mercedes. De cand s-a aliat cu Renault, a inceput si Mercedes sa dea niste gherle de toata frumusetea. Noroc ca face masini frumoase, nu puteam sa spunem asta si despre Renault.

Cu ce seamna lateralul unui Kadjar? Pai cu lateralul unui CX7. Putine idei are desenatorul lor si fixe. smile.gif

Renault-Kadjar_2016_800x600_wallpaper_30.jpg
Mazda-CX-7_2010_800x600_wallpaper_34.jpg

This post has been edited by IRONICK: 28 Aug 2015, 23:55


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 15:44
Forum Renault