Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala
![]() ![]() ![]() |
Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala
simon |
![]()
Post
#601
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|||
UXE |
![]()
Post
#602
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi se intampla la symbol sa nu pot inchide portiera dreapta cand sta mai ridicata pe bordura , tot pe dreapta
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Markos |
![]()
Post
#603
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Ai scris la Vocea Clientului?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
UXE |
![]()
Post
#604
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, ca nu ma mai sui pe borduri.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
centurion |
![]()
Post
#605
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 27 Aug 2015, 17:48) Bai Cristinele, tu te lauzi la colegi, iar aia nu dau doi bani pe tine. Nu-i problema, este frustrarea mea. Na si filmul cu Nissan Qashqai in care nu i se mai inchide hayonul. https://www.youtube.com/watch?feature=playe...44stfoy8g#t=509 Pana si Kia are un sasiu mai rigid. Cat % dintre clienti duc masinile in acea pozitie? Cat % dintre clienti isi scot masinile off-road si, scotandu-le off-road, le si duc pe drumuri de genul celor care fac aceste vehicule sa ramana suspendate? Eu zic sa ramanem realisti si sa lasam rezultatele testelor 'extreme' sau 'exceptionale' doar la nivel de informatie seaca. Pe o bordura din fata blocului, pe care urca si Megane, Logan, Focus, Sportage etc. vor urca si Qashqai si Kadjar, fara a avea probleme cu inchiderea hayon-ului. This post has been edited by centurion: 27 Aug 2015, 19:53 |
--------------------
-
-
-
|
|
UXE |
![]()
Post
#606
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
De ce ti-ai lua kadjar, daca nu pentru borduri..?
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Markos |
![]()
Post
#607
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Da' borduri mari!
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
aphophis |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
ei.. ai facut testul la subaru? ca la santa fe sigur face ca kadjarul (chiar mai rau din ce ziceau proprietarii pe softpedia)
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
UXE |
![]()
Post
#609
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, ca s-au ocupat toate bordurile
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#610
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 27 Aug 2015, 16:02) ![]() Iar aia cu "doi bani", crezi ca ma atinge? Stiu parerea celor cu care lucrez despre mine si, fii sigur, nu e asta. Legat de filmul prezentat: de ce la mazda si kia tine de haion si nu ii da drumul de tot? (nu cunosc, doar intreb) Oricum, sa te lauzi cu Bentley la experienta ta ... aia au nevoie de femeie de serviciu pe acolo. 27 Aug 2015, 19:02: QUOTE(centurion @ 27 Aug 2015, 18:41) Cat % dintre clienti duc masinile in acea pozitie? Cat % dintre clienti isi scot masinile off-road si, scotandu-le off-road, le si duc pe drumuri de genul celor care fac aceste vehicule sa ramana suspendate? Deci producem un gunoi ca proprietarul nu parcheaza pe trotuar.Eu zic sa ramanem realisti si sa lasam rezultatele testelor 'extreme' sau 'exceptionale' doar la nivel de informatie seaca. Pe o bordura din fata blocului, pe care urca si Megane, Logan, Focus, Sportage etc. vor urca si Qashqai si Kadjar, fara a avea probleme cu inchiderea hayon-ului. This post has been edited by IRONICK: 27 Aug 2015, 20:02 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
centurion |
![]()
Post
#611
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA
Forester vs CR-V. Test facut de catre aceeasi jurnalisti, in aceleasi conditii. |
--------------------
-
-
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#612
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
adica hyundai produce un gunoi pentru ca nu poti sa inchizi porcbagajul cand lasi masina pe bordura?
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
centurion |
![]()
Post
#613
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 27 Aug 2015, 21:01) Personal nu le pot numi gunoi din motivul din film. Sunt sigur ca, parcandu-le pe trotuar, nu-s probleme. Conditiile din filmulet nu sunt cele ale unei parcari pe bordura. Eram de acord cu tine, catalogandu-le gunoi, daca, spre exemplu, la testul cu jaloane, picau. Dar asa, la faza cu hayon, in acele conditii, nu. Forester este OK? (filmulet mai sus) |
--------------------
-
-
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(centurion @ 27 Aug 2015, 20:13) https://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA Forester vs CR-V. Test facut de catre aceeasi jurnalisti, in aceleasi conditii. nu am sunet de unde tastez acum, insa din ce vad eu gunoaiele facute de honda si subaru, is la fel ca gunoaiele de la renault? adica nu se inchide hayonul cand sunt parcate pe bordura? Ironick stie asta? ca aia de la honda fac niste gunoaie? |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#615
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Tinand cont ca astea sunt deja niste cross-overe gandite pentru sosea, si ca in 99% din cazuri maximul de off-road pe care il vor vedea e un forestier foarte lejer, pe care se poate merge cu orice masina normala...tind sa cred ca rigiditatea extraordinara a caroseriei nu e chiar cel mai important punct in momentul in care se proiecteaza masinile astea. Pentru chestii grele se folosesc alte scule, cu sasiu separat, cu garda la sol adevarata, cu diferentiale blocabile...
Kadjar e o oferta interesanta ca pret, nu mi se pare deloc scumpa, tinand cont de echiparea cu care vine. Problema e alta cu el, dar deja m-as repeta ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
centurion |
![]()
Post
#616
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Exact, sunt facute pentru sosea. Nu le va duce nimeni in conditiile de teste din emisiune, de asta am si zis sa ramanem realisti.
In plus, pentru ca traim in Romania si parcam si pe bordura, nu vor avea probleme cu deschiderea/inchiderea hayon-ului. |
--------------------
-
-
-
|
|
UXE |
![]()
Post
#617
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
In filmulet haionu la Forester se inchide fara diferenta de spatiu intre stanga si dreapta, insa la prima apasare a butonului nu se intampla nimic.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Bacu |
![]()
Post
#618
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
Bai fratilor voi chiar nu intelegeti ca daca portbagajul nu se inchide in acea pozitie din cauze unei deformari de 2-3 cm, inseamna ca respectiva caroserie are mari probleme de structura, ce mama naibii?!
Voi nu va ganditi cum s-ar comporta respectiva masina atunci cand o folosesti in plina sarcina pe un drum mai denivelat, pe o perioada mai lunga, sau doamne fereste, la un accident? Nu parcarea pe o bordura este problema aici, ci ce anume releva ea despre rigiditatea caroseriei! |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
centurion |
![]()
Post
#619
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Cu caroseria aia care nu este rigida Nissan Qashqai a luat 5 stele la EuroNCap, parca cu 37 puncte. Adica, punctaj mare.
Deci da, masina nu e sigura deloc. |
--------------------
-
-
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
am vazut filmuletul ala si din ce vad eu la forester nu se inchide portiera , daca pui masina ca pe bordura. Is curios ce parere are ironick despre asta, inseamna ca subaru (recte toyota ) face niste gunoaie ce nu trebuiesc cumparate?Ca sa nu zic de hayon, care arata niste torsionari de mama mama. Jaf japonez,nu-i asa ironick?
![]() This post has been edited by aphophis: 27 Aug 2015, 21:03 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#621
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Bacu @ 27 Aug 2015, 21:46) Bai fratilor voi chiar nu intelegeti ca daca portbagajul nu se inchide in acea pozitie din cauze unei deformari de 2-3 cm, inseamna ca respectiva caroserie are mari probleme de structura, ce mama naibii?! Nu ai mers vreodata cu avionul, nu? Ca daca vedeai cum flexeaza aripa aia mai ales in turbulente dadeai in judecata compania aviatica pentru ca ti-a pus viata in pericol ![]() Normal ca flexeaza caroseria, orice caroserie flexeaza. Mai mult sau mai putin. Cu efecte mai mult sau mai putin vizibile. Dar sa afirmi ca sunt mari probleme de structura ... e putin cam exagerat. Probleme de structura erau cand la EuroNCAP lua 2 stele sau daca ramanea caroserie stramba. Nu e nevoie de 2-3 cm sa nu se mai inchida portbagajul. Sunt suficienti cativa mm. Se vede si in clip. Daca avea inca 2 mm se putea inchide. QUOTE(Bacu @ 27 Aug 2015, 21:46) O caroserie nu trebuie sa fie complet rigida. La modul extrem, daca ar fi complet rigida si nu s-ar deforma sau flexa in vreun fel la un accident, ai muri lejer la un impact de 60 la ora. Ea trebuie sa fie deformabila controlat astfel incat sa absoarba cat mai mult din impact in caz de accident. Pastrand in acelasi timp un spatiu in siguranta pentru ocupanti. Asta cu ... daca e caroserie rigida e mai sigura la accident imi aminteste de mosii cu ... da domle, are taba groasa, e masina adevarata ![]() La modul extrem, in ce ai vrea sa te rastorni la 60 la ora. Intr-un tanc sau in asa ceva: http://life.wnmu.edu/wp-content/uploads/si...08/NVS_3320.jpg This post has been edited by ssilviu: 27 Aug 2015, 21:24 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
UXE |
![]()
Post
#622
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca o ridic pe cric se pune?
This post has been edited by UXE: 28 Aug 2015, 06:49 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#623
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu se obtine acelasi afect, se aplica altfel forta. Vorbim de o non problema. Cel mai probabil 99,9999% din posesori nu o vor intalni in practica niciodata. Cu toate acestea, o rigiditate mai redusa a caroseriei se poate simti la condus, masina nefiind la fel de ”inchegata” plus, torsionandu-se mai mult poate duce la greierasi. Ultima problema fiind cea mai ”vizibila”.
This post has been edited by ssilviu: 28 Aug 2015, 06:50 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#624
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Deci da, o non problema.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#625
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
centurion |
![]()
Post
#626
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Nu se pune, este Mercedes Benz.
Doar daca e Renault se ia in considerare. |
--------------------
-
-
-
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#627
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ups... sorry...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#628
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 27 Aug 2015, 20:06) Nu ai mers vreodata cu avionul, nu? Ca daca vedeai cum flexeaza aripa aia mai ales in turbulente dadeai in judecata compania aviatica pentru ca ti-a pus viata in pericol Iar tu ai mers o data, dar nu ai inteles nimic. Flexeaza aripa, dar nu si structura de rezistenta dintre motoare si trenul de aterizare.![]() QUOTE(ssilviu @ 27 Aug 2015, 20:06) Normal ca flexeaza caroseria, orice caroserie flexeaza. Mai mult sau mai putin. Cu efecte mai mult sau mai putin vizibile. Dar sa afirmi ca sunt mari probleme de structura ... e putin cam exagerat. Probleme de structura erau cand la EuroNCAP lua 2 stele sau daca ramanea caroserie stramba. Nu e nevoie de 2-3 cm sa nu se mai inchida portbagajul. Sunt suficienti cativa mm. Se vede si in clip. Daca avea inca 2 mm se putea inchide. O caroserie nu trebuie sa fie complet rigida. La modul extrem, daca ar fi complet rigida si nu s-ar deforma sau flexa in vreun fel la un accident, ai muri lejer la un impact de 60 la ora. Ea trebuie sa fie deformabila controlat astfel incat sa absoarba cat mai mult din impact in caz de accident. Pastrand in acelasi timp un spatiu in siguranta pentru ocupanti. Asta cu ... daca e caroserie rigida e mai sigura la accident imi aminteste de mosii cu ... da domle, are taba groasa, e masina adevarata ![]() In primul rand caroseria nu trebuie sa flexeze. Structura de rezistenta cat mai rigida ajuta sa se pastreze habitaclul cat mai intact. Partea de absortie in caz de accident nu face parte din structura de rezistenza, asa cum deplasarea motorului are un rol foarte mare la impactul frontal. Toti producatorii au trecut acum la strut bar la echiparea din fabrica, poate unii trebuie sa isi puna intrebari (asta daca recunosc elementele din care se compune structura de rezistenta la o masina). Ajuta foarte mult la tinuta de drum. La o usa nu este problema daca se misca, dar la haion este vorba de o alta rigiditate, pentru ca este vorba de o alta axa. Si la Duster se crapa masticul la montantul C ... This post has been edited by IRONICK: 28 Aug 2015, 09:01 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
jay333 |
![]()
Post
#629
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 28 Aug 2015, 09:00) Nu exista asa ceva. ![]() Si, daca ar exista, Mioveni ar fi foarte prompt si ar rezolva problema fara comentarii, asa cum reiese din linkul de mai jos. ![]() http://forum.softpedia.com/topic/669829-du...8#entry15164504 This post has been edited by jay333: 28 Aug 2015, 09:22 |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#630
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 28 Aug 2015, 05:40) Cu toate acestea, o rigiditate mai redusa a caroseriei se poate simti la condus, masina nefiind la fel de ”inchegata” plus, torsionandu-se mai mult poate duce la greierasi. Ultima problema fiind cea mai ”vizibila”. Se simte foarte bine cand intra in rezonanta, cand treci peste denivelari si se dezechilibreaza masina. Pe autostrada treci peste un pod si 'cade/valseaza' masina dupa imbinari. Sunt destule exemple in care un sofer le simte, dar nu le intelege.<span class='edit'>28 Aug 2015, 08:29:</span> QUOTE(jay333 @ 28 Aug 2015, 08:21) Nu exista asa ceva. Eu credeam ca s-a rezolvat deja. ![]() Si, daca ar exista, Mioveni ar fi foarte prompt si ar rezolva problema fara comentarii, asa cum reiese din linkul de mai jos. ![]() http://forum.softpedia.com/topic/669829-du...8#entry15164504 ![]() <span class='edit'>28 Aug 2015, 08:33:</span> QUOTE(centurion @ 28 Aug 2015, 07:24) Am simtit-o si eu pe pielea mea destul, dar aici nu suntem pe forumul Mercedes. De cand s-a aliat cu Renault, a inceput si Mercedes sa dea niste gherle de toata frumusetea. Noroc ca face masini frumoase, nu puteam sa spunem asta si despre Renault. Cu ce seamna lateralul unui Kadjar? Pai cu lateralul unui CX7. Putine idei are desenatorul lor si fixe. ![]() Renault-Kadjar_2016_800x600_wallpaper_30.jpg Mazda-CX-7_2010_800x600_wallpaper_34.jpg This post has been edited by IRONICK: 28 Aug 2015, 23:55 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 15:44 |