Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala
![]() ![]() ![]() |
Noul Renault Kadjar, Prima imagine oficiala
Markos |
![]()
Post
#571
|
||
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|||
simon |
![]()
Post
#572
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Bara spate mi se pare oribila.
Din cauza ca este o masina frankenstein are ceva neplacut cind o vezi de aproape, pute a improvizatie si a ieftin. Desigur, pretul este oh la la. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
Markos |
![]()
Post
#573
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
În clip zicea că pute mișto, a piele.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
simon |
![]()
Post
#574
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Reclama desantata. Sa vezi cit ai de plata ca sa puta a piele.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
Markos |
![]()
Post
#575
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
23K?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Unora le pute ca nu ajung sa o cumpere, dar asta e viata. Numai posesori de masini premium pe aici, carora le put reno-urile si daciile.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
simon |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Prietene, eu am Renault. Acesta a fost punctul din care l-am privit. Kadjar nu este Renault, cel putin in proportie de 60%. dar nu este nici Nissan. Este un monstru, o masina ieftina pe care dai bani multi. O facatura a lu' cutare 'taie costuri'. El taie de la noi, nu de la el. Am impresia ca dupa 2008, care a fost o culme a respectului lui Renault fata de client, primim din ce in ce mai putina masina, pentru din ce in ce mai multi bani. Adica asa cum era inainte de 2005 cind a aparut Logan-ul. Momentul de gratie a trecut, Renault a reintrat in rind cu ceilalti producatori auto.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#578
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(simon @ 27 Aug 2015, 10:05) Culmea cred că a fost puțin mai devreme. Cam prin 2000-2003. ![]() Megane I a fost mai reușit și mai fiabil decît Megane II (cu celebrele macarale, respectiv becurile care-ți fac mașina daună totală cînd se ard). Symbolul din prima generație a fost mai fiabil decît al doilea (la care planșa de bord crăpa singură, sau stopurile sufereau de sindromul Logan). Etc. This post has been edited by VladSoare: 27 Aug 2015, 11:44 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#579
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.175 Joined: 13 October 06 ![]() |
Eh lasa ca si la megane I cad macaralele de la geamuri intr-o fericire, n-a fost el un monument de fiabilitate dar a fost clar mai reusit decat II-ul.
Sa vedem cum o sa arate si cat de bun va fi IV, ca de III m-am plictisit. Symbol I Ph3 mi se pare antonim cu fiabilitatea, probabil concureaza megane-ul II la probleme. Pana la aprox 130k km am schimbat piese (in afara reviziilor) de vreo 3000-3500 de euro. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
St |
![]()
Post
#580
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cu toate aste tot renault ti ai cumparat dupa aceea
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
argon |
![]()
Post
#581
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 27 Aug 2015, 12:43) Culmea cred că a fost puțin mai devreme. Cam prin 2000-2003. ![]() Megane I a fost mai reușit și mai fiabil decît Megane II (cu celebrele macarale, respectiv becurile care-ți fac mașina daună totală cînd se ard). Eu zic sa nu mai vorbesti din auzite, ca nu e frumos, sunt posesor de Megane 2 din 2005, iar becurile le-am schimbat singur in 5 minute pe ambele, iar macarele sunt alea originale la 160.000, si le frec destul de mult. Alte mituri mai sunt? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Markos |
![]()
Post
#582
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Al tau e de Franta, cu motor de-ala turbat.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
argon |
![]()
Post
#583
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cate macarale ai schimbat la al tau, ca becurile ..te-ai dus la cineva, ca script de schimbat becuri nu ai inventat
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
centurion |
![]()
Post
#584
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(argon @ 27 Aug 2015, 12:29) Bravo ție, dar nu sînt mulți care pot face asta. Schimbatul în cinci minute este excepția, nicidecum regula. Și-apoi, vezi că nu toate Meganurile II sînt la fel. La unele se schimbă mai ușor decît la altele. Trebuie să tragi pe nevăzute de o clemă, cu vîrful degetului, cu mîna răsucită într-o poziție nasoală. La unele poți face asta ușor, dar la altele clema aia este foarte tare și nu reușești s-o tragi. Iar de macarale n-a zis nimeni că ar crăpa toate. Bineînțeles că unele mai scăpau. Poate că tu ai avut noroc; îți doresc să ai și în continuare. ![]() This post has been edited by VladSoare: 27 Aug 2015, 13:22 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#586
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(centurion @ 27 Aug 2015, 12:05) Sa-l urce cum? Cu o singura roata? Si daca ar fi asa cum spui, care ar fi problema? Cati urca vehiculul, in intreaga lui existenta, cu o roata pe trotuar? Decat sa faca Nissan si Renault o masina cum trebuie, mai bine cumparatorul nu o urca pe trotuar inclinata. Nu mai conteaza ca nu poate sa inchida haionul. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#587
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(simon @ 27 Aug 2015, 10:05) Prietene, eu am Renault. Acesta a fost punctul din care l-am privit. Kadjar nu este Renault, cel putin in proportie de 60%. dar nu este nici Nissan. Este un monstru, o masina ieftina pe care dai bani multi. O facatura a lu' cutare 'taie costuri'. El taie de la noi, nu de la el. Am impresia ca dupa 2008, care a fost o culme a respectului lui Renault fata de client, primim din ce in ce mai putina masina, pentru din ce in ce mai multi bani. Adica asa cum era inainte de 2005 cind a aparut Logan-ul. Momentul de gratie a trecut, Renault a reintrat in rind cu ceilalti producatori auto. Sunt curios cum poti sa zici ca kadjar e o masina ieftina pe care dai bani multi, cand tu ai un megane 3 (nu stiu daca spaniol sau turcesc), iar nivelul de calitate perceputa e mult peste ce e in megane 3. Deasemenea cum poti sa zici ca e o masina ieftina pe care dai bani multi, atat timp cat pt. acelasi nivel de dotari, puteri similare si dimensiuni, e cam cea mai buna oferta de pe piata => ce parere ai despre competitori? Stiu, conform majoritatii romanilor scriitori pe acest forum, e la moda sa arunci cu noroi in reno si sa zici ca astia reduc costurile. Daca ai avea informatii de la concurenta, ti-ai da seama ca si aia fac asta, altfel nu supravietuiesti... Prietene, poti sa imi spui ce costuri a taiat pe kadjar? This post has been edited by cristic1982: 27 Aug 2015, 14:45 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
centurion |
![]()
Post
#588
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 27 Aug 2015, 15:20) Decat sa faca Nissan si Renault o masina cum trebuie, mai bine cumparatorul nu o urca pe trotuar inclinata. Nu mai conteaza ca nu poate sa inchida haionul. In ce tara civilizata se parcheaza masina pe trotuar? Sau tu te raportezi doar la Romania? Din punctul meu de vedere, asta nu este un criteriu de evaluare (faptul ca unui vehicul urcat cu o roata pe trotuar nu i se mai inchide hayonul). Cum este la concurenta? Ai informatii? Ei au facut astfel de teste? |
--------------------
-
-
-
|
|
UXE |
![]()
Post
#589
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ca la Duster.
PS: Diseara incerc si eu sa vad daca se inchide haionu. ![]() This post has been edited by UXE: 27 Aug 2015, 15:06 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
centurion |
![]()
Post
#590
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
UXE,
Vad in semnatura ca ai Forester. Tu ai incercat ceea ce spune Ironick? |
--------------------
-
-
-
|
|
UXE |
![]()
Post
#591
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu care roata sa incerc sa ma sui? (mai putin aia de rezerva)
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#592
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Cat de inalta trebuie sa fie bordura?
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
UXE |
![]()
Post
#593
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Stiu eu una care are vreo 30cm.. nu prea parcheaza masinile acolo.. cred ca e suficient
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#594
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(centurion @ 27 Aug 2015, 14:04) In ce tara civilizata se parcheaza masina pe trotuar? Sau tu te raportezi doar la Romania? Din punctul meu de vedere, asta nu este un criteriu de evaluare (faptul ca unui vehicul urcat cu o roata pe trotuar nu i se mai inchide hayonul). Cum este la concurenta? Ai informatii? Ei au facut astfel de teste? Este SUV, il urci pe munte, pe pietre, borduri. 27 Aug 2015, 14:59: QUOTE(cristic1982 @ 27 Aug 2015, 13:43) Stiu, conform majoritatii romanilor scriitori pe acest forum, e la moda sa arunci cu noroi in reno si sa zici ca astia reduc costurile. Daca ai avea informatii de la concurenta, ti-ai da seama ca si aia fac asta, altfel nu supravietuiesti... Mai plang aia de la Bentley dupa tine?This post has been edited by IRONICK: 27 Aug 2015, 15:59 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Trebuie sa fie foarte trist sa fii tu...
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#596
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mai te lauzi la colegi?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#597
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Stai linistit, eu nu ma laud.
Dar imi mentin afirmatia: trebuie sa fie trist sa fii in pielea ta cu toate frustrarile care te inconjoara si te macina. Poti sa iti sustii afirmatia cu nedeschiderea haionului? Deasemenea, poti sa spui ce se intampla la concurenta in aceleasi conditii sau doar iar esti cu soparlica? This post has been edited by cristic1982: 27 Aug 2015, 16:30 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#598
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bai Cristinele, tu te lauzi la colegi, iar aia nu dau doi bani pe tine. Nu-i problema, este frustrarea mea.
Na si filmul cu Nissan Qashqai in care nu i se mai inchide hayonul. https://www.youtube.com/watch?feature=playe...44stfoy8g#t=509 Pana si Kia are un sasiu mai rigid. This post has been edited by IRONICK: 27 Aug 2015, 16:51 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#599
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#600
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
![]() Iar aia cu "doi bani", crezi ca ma atinge? Stiu parerea celor cu care lucrez despre mine si, fii sigur, nu e asta. Legat de filmul prezentat: de ce la mazda si kia tine de haion si nu ii da drumul de tot? (nu cunosc, doar intreb) |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 10:30 |