DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 82 83 84 85 86 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

gotronic
post 3 Jun 2007, 00:52
Post #2491


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu-s rau, dar fara interfata de la AT 011 nu faci nimic. Daca esti asa sigur ca "rezolvi", o problema de anvergura la "Dacia", eu iti trimit gratis unul. Si ca sa vezi ca nu-s asa rau cum , probabil par, o sa-ti trimit atat senzorul cat si aprinderea AT011. Sper ca nu vrei sa faci "reverse engineering" cu ea.???? blush.gif
Numai bine. !!!!

PS1. Sunt putini tineri ca tine, care sunt si ambitiosi, si mai au cunostinte de electronica, pe forum.
Problema ta majora, este limbajul de exprimare, care lasa de dorit. Atat pentru moderatori cat si pentru cititori.!!! ohmy.gif Ia aminte, si incearca sa te exprimi cat mai romaneste posibil. ( Ai numai de castigat din toate punctele de vedere, crede-ma sincer).

This post has been edited by gotronic: 3 Jun 2007, 15:56


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 3 Jun 2007, 11:57
Post #2492


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Salut,

Ieri am montat impreuna cu doi prieteni un AT011 pe Dacia mea din 1973 (da era mai batranica decat stiam eu), azi postez prima data pe acest forum doar ca sa va spun primele mele impresii.
De ieri pornea dupa toate reglajele (cu ajutorul telefonic al d-nului "GOTRONIC") la sfert de cheie, statea foarte frumos la relanti, urca repede in turatie...parca era alta masina.
Astazi am fost in piata si am luat fise noi (2 ohmi - sarma, masurat da in piata pe taraba inainte sa cumpar), capac delcou nou, bobina (3 ohmi) noua, bujii noi, totul m-a costat 60RON.
Nici o problema la montaj astazi, masina porneste impecabil, sta la relanti fara sa "tremure" si relantiul e mult mai "jos" decat inainte. (poze sper sa postez dupaamiaza, inclusiv cu fisele rosii originale de 400 ohmi - nu am gasit asa ceva in piata noi)





3 Jun 2007, 21:09:
Cateva poze facute pe fuga cu aprinderea electronica AT011 cu senzor (intre timp am inceput sa inteleg cate ceva din ceea ce se petrece sub capota Daciei mele).



This post has been edited by CodeXS: 3 Jun 2007, 21:09

Attached thumbnail(s)
P1010522.JPG ( Size: 54.49k ) Number of downloads: 573
P1010523.JPG ( Size: 84.35k ) Number of downloads: 653
P1010525.JPG ( Size: 65.62k ) Number of downloads: 630


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 3 Jun 2007, 21:14
Post #2493


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Atentie !! Vad un fir in plus pe borna RUP a aprinderii care merge si la delcou. Nu trebuie sa mai fie nimic acolo, ca este posibil sa perturbe functionarea. blush.gif emircea a patit la fel cand a montat turometrul acolo. Daca este turometrul trebuie legat la borna BI a Aprinderii ( (- )bobina de inductie).!!! ohmy.gif

This post has been edited by gotronic: 3 Jun 2007, 21:16


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 3 Jun 2007, 21:40
Post #2494


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Am verificat...este firul care duce la "antifurt"...cu care masina e dotata din fabrica. (asa zisul antifurt e un intrerupator frumos ambalat intr-o carcasa cilindrica..arata bine, nu il folosesc...l-am masurat si e un simplu intrerupator ON/OFF). smile.gif


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 3 Jun 2007, 21:43
Post #2495


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




OK, dar vezi sa nu "fure" curent la umezeala, ca da peste cap interfata aprinderii.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 4 Jun 2007, 16:58
Post #2496


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




Am montat si eu aprinderea At011 cu senzor. Dupa 1500 de km pot spune urmatoarele: masina sta mult mai frumos la relanti, motorul ramane pornit si la turatii foarte joase, pornirile sunt incredibil de usoare acum, si urca mai usor in ture.
Am fise Tesla , bujii NGK BP6HS, bobina Bosh.
Am mai montat elica si turbinator(sau cum ii zice biggrin.gif ) acum ceva vreme, si din combinatia aceasta masina urca foarte frumos in ture, motorul parca are mai mult cuplu, acum urcarea unui deal(delulet biggrin.gif ) nu mai pune probleme, nu mai este nevoie sa dau treapta a 3a pot urca cu treapta a 4a pornind de la 50 km/h si viteza urca. Masina consuma putin si merge mai bine.
Ma declar foarte multumit.
Trebuie sa ii multumesc domnului Gotronic pentru aprindere si deranj.
Si mai trebuie sa ii multumesc si domnului mihai1677 pentru elica.

Bujiile NGK le3-am luat de la un magazin de pe Iuliu Maniu din Bucuresti. Au adus la comanda si au costat toate 4 32 ron. Magazinul este situat in apropierea magazinului Cora, cum vii dinspre politehnica tot pe partea cu politehnica, inainte de intersectia de la cora, e Banca Transilvania. LAnga este magazinul.

This post has been edited by ilikecheese: 4 Jun 2007, 16:59


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jun 2007, 18:34
Post #2497


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Salut am montat si eu aprinderea realizata de Gotronik At011 + senzorul care citeste cama in loc de pintenul platini biggrin.gif . Surpiza ce sa zic am montat corect , am dat cheie la sert a plecat , relantiul il aveam pus la 900-800 de ture iar acum a coborit singur la 500 de ture . Am verificat turatia si pe cel digital si pe cel eletronic cu ac e identic .Impresi pleaca usor tremuratul la 500 de ture nu exista wink.gif are putere motorul se simte , mai ales in 1900-4000 de ture. Am si parcurs 20 km prin bucuresti la ora de virf ora 16-17 pe calea mosilor obor salajan. Comparatia intre CDI si At011 e cam aceeasi pentru cei care nu poseda de bani multi si isi doresc totusi o aprindere puternica buna fiabila. Sunt totusi multi care mai au daci VA RECOMANDA CU CALDURA BAFTA ! Liviu scuze


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 8 Jun 2007, 18:50
Post #2498


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Este normal sa scada relantiul, daca nu ai facut corectia avansului fata de inainte. Fata de clasic trebuie marit cu cca 20 grade. Se poate face usor cu LED CONTROL-ul (incorporat) si semnul de pe volanta. (aproximativ, si pe urma usor dupa ureche unde are turatia maxima cu toti consumatorii electrici cuplati; faruri, luneta, ventilator, halogene....etc). Asta am auzit-o si eu de la cineva mai in varsta. (si testat-o)!!!

A, si inca ceva gotroniC, nu cu K, ca aia e o firma ungureasca. (nu ca as avea ceva cu ea) tongue.gif

This post has been edited by gotronic: 8 Jun 2007, 19:08


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jun 2007, 19:33
Post #2499


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Da asa e am marit cu 20 de grade pus dupa stroboscopul realizat de mine . Inca ceva =FUGE DE RUPE PAMINTUL= biggrin.gif ce sa zic pe mine unu ma convins. La relanti pe bobina avem o tensiune 6V dc si 15 V ac , o turezi si tensiunea scade desi scinteea e aceiasi biggrin.gif , ideea e ca bobina e supusa la o tensine de curent continuu mult mai mica evident lucreaza in impulsurile pe care aprinderea le preia de la senzor. Poate cuplat CDI dupa aprindere va functiona biggrin.gif si asa .

This post has been edited by djasu82: 8 Jun 2007, 19:36


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aho
post 8 Jun 2007, 19:42
Post #2500


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 May 07
From: Baia Mare




De aproximativ o luna am montat o aprindere AT01. Am observat ca la peste 3.000 de rotatii turometrul incepea sa oscileze foarte repede intre 800 si 2.000. Mentionez ca motorul mergea bine "rotund" si fara nici o problema mai ales dupa montarea noii aprinderi.
Cu sprijinul si sfaturile domnului gotronic am reusit sa izolez problema. Pastilele platinilor nu calcau bine una pe cealalta si astfel s-au uzat destul de tare.
Dupa ce am schimbat platinile si fisele (care aveau rezistenta foarte mare) problema a fost rezolvata.

Din discutiile purtate pe pm am scos urmatoarele recomandari care in cazul unor probleme asemanatoare sunt bine de stiut:

- traseul de masa de la alternator la caroserie legat bine (cu contact ferm);
- verificati platinile in eventualitatea unui "zbor de platina";
- pastilele de la platina sa fie uzate uniform sau sa calce corect una pe alta;
- jocuri radiale la axul delcoului;
- distanta la platina;
- masurati fisele (trebuie sa fie cel mult 4 Kohmi);
- verificati bobina de inductie (se poate sa aiba spire in scurt circuit sau intrerupte in primar sau secundar).

Sa auzim de bine si inca o data multumiri domnului gotronic.


--------------------
Dacia/Ford 1310 break CL/Focus Ghia Turnier 1996/2003 - MM __ ___
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 9 Jun 2007, 14:03
Post #2501


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




cum pot sa aflu daca o aprindere electrica ! electroprecizia intro cutie neagra ! merge , am dat de ea din greseala prin masin si vreau sa stiu daca merge legat si un amplificator de scanteie in paralel cu aprinderea?


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2007, 20:02
Post #2502


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




in paralel nu o poti lega sau doresti putere dubla biggrin.gif nu ai sa obti mare lucru timpi diferiti de comutatie dar in serie o poti lega.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 9 Jun 2007, 20:53
Post #2503


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




bun deci renunt la amplificator! tongue.gif dar cum verific aprinderea?


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Jun 2007, 23:04
Post #2504


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(thedragon @ 9 Jun 2007, 21:53)
bun deci renunt la amplificator! tongue.gif dar cum verific aprinderea?
*


la o aprindere ai de obicei 4 fire

1 alimentare plus
2 alimentare minus
3 ruptor sau platina
4 bobina inductie


se probeaza astfel plusul bobinei de inductie impreuna cu alimentarea de plus se leaga la plusul sursei de alimentare sau baterie

minusul bobonei de inductie se leaga la bobina de inductie


alimentare minus se leaga la minusul sursei de alimentare


ruptorul se pune pe minus



proba se face astfel : dupa ce s-au facut legaturile cum am explicat mai sus se pune si se ia firul de la ruptor se ia si se pune la masa sau minus si se urmareste scinteia la bobina de inductie daca apare

daca se foloseste sursa de alimentare aceasta trebuie sa debiteze cel putin 5 amperi

This post has been edited by bygy007: 9 Jun 2007, 23:05


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jun 2007, 13:52
Post #2505


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Am cuplat senzorul lui Gotronic si la CDi evident cu modificarile de rigoare. Am postat eu o data aprinderea cu sistemul optic care multi s-au rastit la mine pro contra e ca sa vezi mi-a prins bine si doar am schimbat sistemul optic facut de mine cu senzorul lui Gotronic si montajul aferent dupa senzor pentru a fi cuplat la CDI sau la alta aprindere wink.gif .EVRICA !!! MULTUMESC GOTRONIC ! Ce bine functioneaza cind e pus la semn cu un stroboscop aprinderea asta plus senzorl gotronic nu mai fluctueaza semnul de pe volanta cum se manifesta la platina wink.gif. Daca si aprinderea malvina lucreaza cu senzorul ce sa zic Gotronic multumesc pentru cadoul facut de ziua mea ura am realizat ce mi-am propus evident cu ajutorul Tau si evident colegilor nostri de pe forum . Sa va uitati la avatarul meu cine gindeste stie despre ce este vorba tongue.gif

This post has been edited by djasu82: 10 Jun 2007, 15:18


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jun 2007, 09:03
Post #2506


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sa ne spui daca functioneaza bine ansamblul senzor+cdi dupa incalzirea motorului (un rulaj mai lung).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 Jun 2007, 17:42
Post #2507


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai am parcurs deja azi pe la ora 16:00 de la autovit pina la glina si retur pe cheiul dimbovitzei dupaia prin bucuresti in traficul infernal pe la obor si inapoi in salajan dupaia pantelimon titan si iar salajan cam 60 km daca nu a picat nica nu mai pica nu a loat foc mere super bine si alimentata bobina la 400 V wink.gif M-am dus pina la 140 am prins poate si mai bine evident poate ca aveam 120 km/h in fine se infige. Am reglat aprinderea cu stroboscopul facut de mine ce sa zic se poate ori ce NUMAI SA AI VOINTA!!! Astept sa imi realizez si controlul avansului poate ma ajuti Liviu si pe mine ce spui un PM plss . Cdi l-am protejat dupa ce mi-a loat foc l-am lasat asa cum e el realizat si cu acea rezistenta de 33k desi ar trebui marit numarul de scintei cel putin la 8.

This post has been edited by djasu82: 11 Jun 2007, 17:53


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jun 2007, 07:49
Post #2508


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Mamaaa, ce expresii ai; sincer nu inteleg mare lucru din ce scrii. Romana asta..
1. Deci merge senzorul, la mine la cald se bloca pe deschis parca.
2. La cdi afirmi lucruri ce se bat cap in cap; intii ca ai alimentare la 400V, apoi ca de fapt ai revenit pe montajul original.
3. Nu ai nevoie de prea multe scintei, daca montajul functioneaza bine, va porni si iarna la prima cheie. Iar la turatii inalte oricum numarul de scintei nu va trece de 2-4, din cauza blocajului impus de inchiderea platinelor/senzorului, asta am mai scris-o.
4. Softul pentru gestionare avans e facut de mihai1677, asa ca, fie si [numai] moral, iti trebuie acceptul lui; ia legatura cu el. Sau, vezi si schemele ce sint deja pe net cu tot cu soft.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 12 Jun 2007, 08:40
Post #2509


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ma "simt obligat" sa fac o corectura. Nu senzorul se bloca pe deschis, (acesta are gama de temperatura extinsa, automotive, militarizata...) ci interfata aprinderii care ai folosit-o. (un simplu tranzistor polarizat probabil, sau doi ma rog pentru a inversa semnalul). AT011 are o referinta de tensiune (integrata) compensata termic, cu o deviatie de 0,25 % in toata gama de temperatura. !!!! blush.gif Daca se bloca pe deschis, trebuie sa modifici o rezistenta de polarizare din baza-emitor mai mica. Dar este posibil atunci, ca iarna sa ramana blocata pe "blocat". (aprinderea) blush.gif blush.gif Dar prin tatonari, sau prin calcule precise in functie de tranzistorul folosit (tensiunea Ube), se poate.!!!

Fac inca odata precizarea, sa nu se creeze confuzii. Deoarece ai mers cu senzorul si Aprinderea AT011 pana la M. Ciuc si inapoi, parca, fara sa se opreasca motorul. Si culmea, Aprinderea aceea AT011 nu avea referinta de tensiune. !!!! laugh.gif ,de aceea ti-am zis sa montezi niste rezistente pe intrare si pe iesire. !!! icon_mrgreen.gif (Tocmai pentru o alta polarizare a unui tranzistor de pe intrare.)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jun 2007, 09:02
Post #2510


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Stai, nu te arunca; afirm "deci merge senzorul, la mine se bloca...". Adica nu afirm ca senzorul e prost ci ca eu "n-am cazut pe solutie" si djasu da.
Montajul meu era un tranzistor npn cu o dioda intre semnalul din senzor si baza, asa incit acel curent ON/OFF care genereaza pe rezistenta aia de linga el (stii tu care) 1,4/0,7 V sa "transmita" bazei numai 0,7/0V.
Ma rog, rezistenta aia am recalculat-o asa incit sa pic pe 1V/0,3V. Oricum, acea rezistenta, cit de proasta ar fi nu poate prin incalzire sa ajunga atit de mare incit sa genereze 0,7V in loc de 0,3. In plus, nu voiam sa complic prea tare interfata.
Asta a fost tentativa de montaj, n-aveam timp de testari, cautari de solutii, asa ca am renuntat la el in favoarea TLE, cu comanda direct in tensiune, cu stabilitate, care nu m-a "pacalit" niciodata.
Deci, nu afirm ca senzorul e prost ci ca solutia de atunci n-a fost cea corecta. O sa caut solutia si la asta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 12 Jun 2007, 09:07
Post #2511


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




OK, poate o sa fac unul direct cu iesire in tensiune, dupa ce termin cu toate sculele. Numai ca, culmea senzorul deja acum este mai scump decat aprinderea.!!! laugh.gif

Re edit:
Nu rezistenta este de vina, ci tensiunea baza - emitor a tranzistorului, care la fiecare grad celsius, isi modifica valoarea cu cca 2 mV .!!! blush.gif (Mai exact scade cu cresterea temperaturii)

This post has been edited by gotronic: 12 Jun 2007, 09:44


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jun 2007, 10:48
Post #2512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, si eventual si caracteristica diodei la temperatura. O sa incerc altceva.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2007, 11:30
Post #2513


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cum zici Tu Liviu respectele mele ! Tot timpul parca am fi doua pietre tari si nu stiu de ce oare sad.gif , in loc sa discutam ca de aceea e forum ma tot impusti ca nu intelegi ce scriu eu , numai tu nu intelegi cum se face blush.gif . ok voi vorbi concret si scurt fara povesti practice , desi multi se lovesc de ele! Bine ca mai am si alta rabla de masina desi e noua asta pe injectie tot turbo le facem pina la urma smile.gif)

This post has been edited by djasu82: 12 Jun 2007, 18:09


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jun 2007, 12:12
Post #2514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Bai, nene, acum chiar m-ai suparat, tu intelegi ce ai scris? ca e un mesaj "snur", fara punct, fara virgula, dar care ar trebui sa contina vreo 7-8 propozitii. Daca nu-l editezi singur, sa putem intelege ceva din el, ti-l sterg.
Apoi, in acelasi stil de scris neromanesc spui si treaba cu "revenirea" la 33K, etc. deci pe LIMBA ROMANA te atacam acum, nu pe IRC. Deci pe LIMBA ROMANA, aia inteligibila pentru TOTI, nu doar pentru tine.
Daca suferi de mania persecutiei, problema ta.
Apoi, daca esti nemultumit, uite:

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=SF&s=&f=7

Scrie-ti pasul. Inainte de asta, citeste asta:
d) Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc. Punem accent pe calitatea mesajului (atat din punct de vedere al continutului cat si ca mod corect de redactare in limba romana) si nu pe "cantitatea" sa.

Mai ales partea cu rosu.

A, despre a posta sau nu o schema, e problema fiecaruia. Nici nu ti-am cerut s-o postezi, din partea mea am spus ce am incercat, ce am gafat la schema si ca VOI INCERCA alta schema.


"Liviu, GOTRONIC, ma numesc Adrian si atita mai spun: functioneaza si fara AT011. GOTRONIC, nu mi s-a blocat nici la temperaturi inalte; am mers chiar ieri si era destul de cald la ora 4. Apropo, eu la CDI am FTURILE?? puse pe radiator de aluminiu si protejati, caci mi s-a luat sa tot ia foc aiurea. Acum, venind vorba de ce ai zis cu referire? la CDI modificat de mine, da, am la iesirea de pe punte 400 V, constant. Doar am adaugat o rezistenta de 33K in serie cu celelalte 3 bucati si o dioda Zener de 80 V, fara modificari la transformator ( acelasi numar de spire, etc) .
Da, am lasat rezistenta aceea de 33K din IC2 pentru a da acele scintei in numar de 6 si diodele din punte le-am schimbat cu BY228 iar acum am adaugat doi tranzistori, un pnp si un npn realizind practic un tiristor. Gotronic, semnalul nu se modifica, l-am verificat pe osciloscop. Mie imi functioneaza perfect fara a pune acel AT011 in serie cu CDI. Cine a spus aceasta poveste, merge?, mie unul nu, sint multumit de senzor; hai ca o sa pun si acea schema, ca de, iar Liviu o sa zica "nu stiu ce" , ca o dezbati pe larg. Gotronic, dupa senzor daca se pune un NE555 realizeaza la fel, ON/OFF pentru a comanda tranzistorul din CDI (Q3). Parametrii i-am luat de la senzor cind a functionat cu AT011; cu CDI am aceleasi caracteristici. Apropo, se filtreaza dupa senzor semnalul caci oscileaza, poate de aia ti se blocheaza, Liviu."


Mi-a luat un sfert de ora sa corectez ce ai scris, cam asa ar trebui sa arate un mesaj.


This post has been edited by diaconuliviu: 12 Jun 2007, 12:35


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2007, 14:50
Post #2515


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Liviu pina la urma o sa-ti trimit pm si tu sa corectezi tongue.gif http://www.daciaclub.ro/galerie/displayimage-lastup-0-0.html


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Jun 2007, 22:36
Post #2516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o intrebare la schema pusa de tine functioneaza turometrul corect? sau ai facut modificari la turometru

This post has been edited by bygy007: 12 Jun 2007, 22:36


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jun 2007, 06:45
Post #2517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 12 Jun 2007, 14:50)
Liviu pina la urma o sa-ti trimit pm si tu sa corectezi

Ia incearca; in cazul asta vei ramine fara postare (nu sta nimeni sa se joace de-a corectorul cu tine), ca, dealtfel si in cazul in care vei mai posta in stilul ala neinteligibil/snur/majuscule.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AKKA
post 13 Jun 2007, 15:22
Post #2518


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 29 June 06




Salut! Am si eu cateva nelamuriri si postez aici sa vada toata lumea ca sa ma..sfatuiasca! Mesajul e mai mult pt gotronic dar pana il citeste el poate stiu altii care e treaba..

Asadar,azi am incercat sa pun si eu o aprindere AT011 pe berlina mea. Cum vine cutiutza rosie am inteles; dar nu inteleg treaba cu senzorul! Bun,inlocuieste platina mobila, si aici pe instructiuni zice "se monteaza in locul platinii mobile la o distanta de cca 0,5-0,7mm de varful camei axului delcoului" -

Ce nu inteleg este-1-platina fixa ramane? banuiesc ca da,si cu ajutorul ei reglez distanta aceea de 0,5-0,7..
2-cum se face 'ruperea' daca tot timpul senzorul 'sta' lipit de platina fixa??

In fine,am montat-o ca in instructiuni dar dupa pornire scotea niste zgomote tare ciudate pe evacuare, nu prea se accelera si cand mi-a dat si un rateu am trecut repede pe clasica si am zis sa intreb lumea(mr. gotronic:)) care e treaba? Ce imi scapa mie??
PS:am legat si firul din tresa de cupru la surubul platinei fixe


--------------------
Dacia Berlina 1984 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 13 Jun 2007, 16:55
Post #2519


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pai, de montat ati montat-o bine. NU trebuie sa faca nici o "rupere" senzorul, ca de aia este senzor, el citeste forma platinii si comanda aprinderea blush.gif . Se pare ca nu ati reglat avansul static, in sensul maririi lui fata de clasic cu cca 20 grade. ( se poate face cu ajutorul LED CONTROL-ului incorporat). ATENTIE cand reglati avansul rotiti delcoul in sensul invers acelor de ceasornic cca 20 grade si nu invers!!!). In rest, masurati fisele, bobina de inductie, verificati pipa, capacul delcou... (curatenia si integritatea lor).
Asteptam rezultate.!!

Re edit.
Eventual verificati si platina fixa, sa nu fie uzata rau si sa mearga in trepte avansul vacumatic. Slefuiti-o usor sau luati-va una de Metaplast fiind cea mai ieftina. !!

Re re edit.:
Aprinderea Tranzistorizata AT011 functioneaza si cu platina, avand un curent de cca 100 mA prin platina.!!! smile.gif

This post has been edited by gotronic: 13 Jun 2007, 19:10


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fordistul
post 13 Jun 2007, 17:34
Post #2520


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 1 June 07




Fordistul a revenit. Am montat AT01 si am mers cam 300 km. Am observat ca urca la deal mai bine. Demara bine si nu am simtit schimbari sensibile in acest sens. Pornirea motorului, fie la cald, fie la rece, nu s-a schimbat. Relantiul la motor rece este mai stabil. Oricum, pentru mine era mai important sa nu imi uzeze prea repede platina... Parca culoarea de la iesirea esapamentului este gri mai deschis. Aceasta nu stiu ce reprezinta. V-as fi recunoscator daca m-ati lamuri. Consumul nu l-am cronometrat. Ca concluzie, sunt multumit.


--------------------
ford taunus 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 82 83 84 85 86 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 11:34
Forum Renault