Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
claudiuxyz |
![]()
Post
#2881
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 23 August 07 From: Rm.Valcea ![]() |
|
||
--------------------
dacia logan 1,4 MPI
*VW T3 1.6 D
*2007 / 1984 Membru
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#2882
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(floryyn @ 13 Oct 2007, 14:53) Salutari! Aseara am ridicat aprinderea de la posta, si azi am trecut la treaba... Dupa mici reglaje si verificari (la soc si capsula vacuumatica) am trecut la masuratori. Bobina Aici lucrurile par ok, rezistenta primarului bobinei fiind de 3.7 Ohmi (in prospect e trecut minim 3 Ohmi). Am masurat si secundarul, desi nu e mentionat in prospect, are 11.4 KOhmi. Spunea cineva aici ca ar trebui sa fie intre 6 si 8 KOhmi...in fine. Fisele Aici e dezastru...fisele mele de Urziceni, luate asta primavara, au valori ale rezistentei de zeci de Kohmi, una e chiar catastrofala, are vreo 200 Kohmi... ![]() Asa ca ma cam blocai. In momentul asta, cu aprinderea clasica cu platini si condensator, masina porneste imediat, dar la relanti are din cand in cand intreruperi. Bujiile functioneaza, scotand fisele pe rand se simte imediat, avansul vacuumatic functioneaza... Dar e loc de mai bine, si asta sper cu gotronicul. Acum, ce sa fac? Sa montez totusi aprinderea asa, si sa vad cum se comporta, sa iau alte fise de Urziceni, doar doar or fi mai bune...? Salut monteaza aprinderea pune senzorul ori cum scinteea e puternica chiar daca ai u fise cu rezistenta omica de 200ko ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#2883
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai cumpara fise tesla sau mai bune:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#2884
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Salut, mi-a venit si mie recomandata dar am fost plecat la tara, abia maine dimineata am sa ma duc la posta sa ridic coletu si maine am s-o montez. Am sa scriu dupa ce o montez.
Numai bine ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
mishujkl |
![]() ![]()
Post
#2885
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
salutari!. si mie mi-a venit de vreo saptamana dar, saraca dacie e in service. Nu pot sa o montez decat dupa 2-3 saptamani. abia astept. hai pa
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
C.C. |
![]()
Post
#2886
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 10 April 05 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 13 Oct 2007, 15:29) Salut monteaza aprinderea pune senzorul ori cum scinteea e puternica chiar daca ai u fise cu rezistenta omica de 200ko ![]() ![]() ![]() in nici un caz sa nu montezi aprinderea cu fisele alea! poti sa cumperi tot romanesti, ca oricum, te tin cel putin vreun an. apropos, am masurat fisele alea romanesti (care si la mine aveau vreo 15kohmi) iar apoi le-am taiat sa vad cum se prezinta sarma din ele de au asa rezistenta. ![]() ![]() o data pe an masurati-le. s-ar putea sa aveti surprize.. |
--------------------
opel
vectra a
1990, ex. dacia 1310
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
floryyn |
![]()
Post
#2887
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
Help!
![]() Dragilor, m-am apucat sa montez gotronicul. Am luat fise noi, pentru orice eventualitate - tot Urziceni dar astea sunt ok deocamdata, rezistivitatea fiind intre 3-6 Kohmi. Am montat senzorul in locul platinii mobile, reglat distanta intre cama si senzor la 0.6, scos condensator, montat la loc capacul delcoului. Trecut la bobina. Aici totul ok pana cand am vazut ca am 2 fire - in instructiuni aparea doar unul. M-am uitat pe pozele din forum...am inteles, firul rosu se conecteaza la + ul bobinei. Dar cel negru? Acum stau pe langa masina...si ma uit ca...la poarta noua ![]() Hmmm, mai cautai pe forum, cel negru se leaga la masa cumva? Pana nu ma lamureste cineva o las asa, ca mi-e ca o parlesc ![]() This post has been edited by floryyn: 15 Oct 2007, 11:27 Attached thumbnail(s) DSC00267.JPG ( Size: 238.23k ) Number of downloads: 308 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
ceacu |
![]()
Post
#2888
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
Da, cel negru se conecteaza la masa.
|
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
gotronic |
![]()
Post
#2889
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Asta dovedeste cat de mult sunt citite prospectele.
![]() ![]() ![]() ![]() Din pacate, cred ca 50% din cei care au primit AT011 si senzor, ori m-au sunat sau intrebat unde se pune firul negru, ori au lasat firul negru pe borna RUP cum a venit aprinderea in colet. Pai "fratilor" am legat-o la borna RUP a aprinderii sa nu "balangane" firul in cutie.!!!! ![]() Re edit: De ce nu ai montat aprinderea cu LED-ul in sus sa-l poti vedea. !!!!???? ![]() ![]() This post has been edited by gotronic: 15 Oct 2007, 13:17 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#2890
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
aia e poza facuta de mine
![]() Gotronic merci am primit coletul si am montat aprinderea pe masina respectiva multzam si numai bine!!!! This post has been edited by Giurisici Fabian: 15 Oct 2007, 13:37 |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
floryyn |
![]()
Post
#2891
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
![]() Ce se observa: dupa incalzirea motorului (inca nu mi-am pus la loc termostatul) si impingerea completa a socului motorul merge mult mai bine la relanti. Asta in conditiile in care nu am reusit sa ajustez avansul pentru ca nu mi se-alege care-i semnul de pe motor cu care se aliniaza cel de pe volanta... Am iesit cu ea in drive test...se manifesta o singura problema, din cand in cand, adica da in nas la pornirea de pe loc, dupa care merge bine, motorul e mai putin zgomotos. Datul in nas e o problema veche, care paruse a se remedia dupa ce am desfundat returul la benzina (furtunul se exfoliase in interior si formase un dop). Dupa desfundarea returului nu-mi mai scapa benzina pe la tavita carburatorului si mergea fara dat in nas. Acum iar se prelinge benzina pe la pompa de sprit desi membrana e intacta, si vad ca iar da in nas. ![]() Concluzia: motorul merge mai bine, chiar in conditiile unui avans dereglat si a problemelor din carburator. Dupa "drive test", cu motorul cald, porneste instantaneu. Sa vad cum va porni maine dimineata, la 7 cand plec cu ea...azi au fost aici doar 2 grade si pe aprinderea clasica mi-a pornit abia la a 3-a cheie... Faza tare a fost cu un vecin de-al meu, om la 60 si ceva de ani, posesor de break pe GPL. Vine omu', se uita, se minuneaza, zice da' cum naiba-ti merge tie fara condensator, si ce licare aici... ![]() @Giurisici Fabian ![]() ![]() This post has been edited by floryyn: 15 Oct 2007, 14:32 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#2892
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pentru cei care nu stiu cum se monteaza senzorul gotronic si aprinderea AT011 e schitat de mine bafta.
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#2893
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pentru C.C.:
Sa nu mi-o iei in nume de rau, dar se vede ca esti un pic cam pe langa electricitate. La fisele de bujii nu se pun sarme sa conduca tensiunea aia de valoare asa mare, ci... insertii de CARBON. Ce ai vazut tu acolo cand ai sectionat un conductor pentru bujii (fisa, cum vrei sa-i zici), era un material facut din CARBON ca sa conduca electricitatea si un fir, de cele mai multe ori, alb din matase pentru a spori flexibilitatea carbonului, care se stie ca e destul de casant (cei care au studiat si metalurgie -nu ma numar printre ei- stiu ca daca se pune carbon in otel devine mai rezistent, dar si mai CASANT, proportional su cantitatea de carbon). Deci, era vorba de carbon si matase sintetica... nu vei gasi niciodata, nici la TESLA si nici la altii de renume, fise cu sarme in ele. Motivul: Carbonul conduce muuult mai lejer tensiuni si curenti decat o face un metal, fie el si Cu. Acum, ca te-ai edificat, nu mai aburi si pe altii ca fisele sunt de c***t sau ca ce mai stiu eu ce... Ia fise noi, le masori, le sectionezi si te convingi ca nu vorbesc aiurea. Bravo lui GoTronic pentru realizarea sa. Ma simt mandru ca se poate face asta pentru batrana Dacie P.S.: Daciot pana la moarte!!! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
gotronic |
![]()
Post
#2894
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Eu stiam (dar nu bag mana-n foc) ca-s din cauciuc siliconic grafitat (firul din mijloc.!)
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
C.C. |
![]()
Post
#2895
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 10 April 05 ![]() |
nici vorba sa ti-o iau in nume de rau si posibil sa ai dreptate. insa pot sa jur ca am vazut fise de masina cu un manunchi de sarme legate la papucii respectivi. credeam ca toate sunt asa. greseala mea. intr-adevar sunt absolut amator intr-ale electricii, insa o fisa care are mai mult de 4kohmi, e de aruncat. cel putin asa spune gotronic.
sal |
--------------------
opel
vectra a
1990, ex. dacia 1310
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2896
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Siconi @ 15 Oct 2007, 17:18) Pentru C.C.: Sa nu mi-o iei in nume de rau, dar se vede ca esti un pic cam pe langa electricitate. La fisele de bujii nu se pun sarme sa conduca tensiunea aia de valoare asa mare, ci... insertii de CARBON. Ce ai vazut tu acolo cand ai sectionat un conductor pentru bujii (fisa, cum vrei sa-i zici), era un material facut din CARBON ca sa conduca electricitatea si un fir, de cele mai multe ori, alb din matase pentru a spori flexibilitatea carbonului, care se stie ca e destul de casant (cei care au studiat si metalurgie -nu ma numar printre ei- stiu ca daca se pune carbon in otel devine mai rezistent, dar si mai CASANT, proportional su cantitatea de carbon). Deci, era vorba de carbon si matase sintetica... nu vei gasi niciodata, nici la TESLA si nici la altii de renume, fise cu sarme in ele. Motivul: Carbonul conduce muuult mai lejer tensiuni si curenti decat o face un metal, fie el si Cu. Acum, ca te-ai edificat, nu mai aburi si pe altii ca fisele sunt de c***t sau ca ce mai stiu eu ce... Ia fise noi, le masori, le sectionezi si te convingi ca nu vorbesc aiurea. Bravo lui GoTronic pentru realizarea sa. Ma simt mandru ca se poate face asta pentru batrana Dacie P.S.: Daciot pana la moarte!!! de fapt unele au pe interior un tub ,tub pe care este depus prin aceleasi procedee prin care se realizeaza rezistentele pelicula de carbon un strat de grafit , iar altele (cele cu matase care zici) au o sirma subtire se nichelina bobinata pe acel fir de matase la o masuratoare cu un ohmetru au o rezistenta intre 3kohmi si 14kohmi ce depaseste aceasta valoare sint considerate proaste si din sirma chioara cum am eu (fisa centrala fiind rezistiva pentru a proteja BI) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gotronic |
![]()
Post
#2897
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Merge si pana la 10 ...14 Kohmi, dar se pierde mult pe fise din energia scanteii. Cam 500....1000 ohmi ar fi ideale. Asa erau pe vremuri din fabricatie, dar erau din fir rezistiv bobinat...!!!!
![]() This post has been edited by gotronic: 15 Oct 2007, 17:58 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Siconi |
![]()
Post
#2898
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Bine, mai meseriasilor, si grafitul ce este?!? Cine stie sa dea o definitie a grafitului? Oare nu este tot din carbon obtinut?! Deci ne intoarcem de unde am pecat. Oricum, aveti dreptate ca e grafit, eu insa voiam sa accentuez faptul ca nu sunt sarme si sa explic omului ce a vazut, ca sa nu-si faca ganduri negre... ma rog, prea negre.
Deci am cazut de acord! Important e ca am invatat toti ceva, cred eu. Nu ma dau profesor, iar faptul ca si voi ati confirmat cele spuse de mine dovedeste ca nu am REinventat apa calda sau roata. ![]() ![]() Sa auzim de bine. 15 Oct 2007, 21:00: LE: Si ca tot ce-i bun, nu tine mult. Acum gasesti tot felul de chinezarii, unele made in RO, mai proaste ca alea din orient. Mare pacat... lucrurile bune sunt cam greu de atins iar cele ieftine sunt de tras apa dupa ele. Parerea mea. This post has been edited by Siconi: 15 Oct 2007, 21:00 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
claudiuxyz |
![]()
Post
#2899
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 23 August 07 From: Rm.Valcea ![]() |
Am eu fise BOSCH de pe VW golf 2 cu sarma litata din cupru de aproximativ 2,5 mm2.
O sa pun si poze daca nu credeti. This post has been edited by claudiuxyz: 15 Oct 2007, 21:15 |
--------------------
dacia logan 1,4 MPI
*VW T3 1.6 D
*2007 / 1984 Membru
|
|
Siconi |
![]()
Post
#2900
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
N-a zis nimeni ca nu crede, ci doar ca sunt rare sau scumpe. Astea obisnuite, chiar si cele siliconate sunt cu carbon.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
djasu82 |
![]()
Post
#2901
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ai mare dreptate si se practica la masinile nemtesti . Fisele tesla sunt realizate la interior din conductorul de carbon si avind doua invelisuri speciale pentru a elimina perturbatiile aparute pe traseu si auzite in castefonul masini si sunt mai flexibile
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#2902
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Nimic mai adevarat, camarade!
15 Oct 2007, 22:00: Daca nu ma insel prea tare, am impresia ca si fisele pentru "racing" sunt tot cu carbon. De ce sa fie asa? Cine da raspunsul e un mare meserias. Mai invat si eu cate ceva. This post has been edited by Siconi: 15 Oct 2007, 22:00 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
dyogenes |
![]()
Post
#2903
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Si eu am fost foarte dezamagit de fisele de Urziceni, la vremea respectiva. in decurs de 3-4 luni rezistenta ajungea peste 200 Kohmi. Asa ca pana la urma am pus de Constanta, care erau din cupru chior. Si acum fosta mea Dacie merge perfect cu acele fise (si nici urma de parazit la MP3).
La Peugeot-uri (205-ul prietenei si 405-ul meu) am fisele originale. Sunt facute din conductor de nichelina si au intre3 si 8 ohmi, in functie de lungimea fisei (motorul e transversal deci fisele difera foarte mult ca lungime) Oare de ce fisele de Dacia se intrerupeau in cateva luni iar astea merg impecabil de 17 ani? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
C.C. |
![]()
Post
#2904
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 10 April 05 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 15 Oct 2007, 21:53) Ai mare dreptate si se practica la masinile nemtesti . Fisele tesla sunt realizate la interior din conductorul de carbon si avind doua invelisuri speciale pentru a elimina perturbatiile aparute pe traseu si auzite in castefonul masini si sunt mai flexibile ![]() ![]() ![]() ![]() sunt convins ca masina va porni si cu fisele alea, insa ma intereseaza care sunt (daca sunt) efectele negative asupra bobinei si aprinderii electronice. pt.ca, daca nu sunt, am putea sa le lasam in plata domnului si sa nu ne mai intrebam care este diferenta intre o fisa de 1kohmi si una de 200. intreb pt.ca nu stiu- nu de alta. QUOTE(Siconi @ 15 Oct 2007, 21:57) Nimic mai adevarat, camarade! <span class='edit'>15 Oct 2007, 22:00:</span> Daca nu ma insel prea tare, am impresia ca si fisele pentru "racing" sunt tot cu carbon. De ce sa fie asa? Cine da raspunsul e un mare meserias. Mai invat si eu cate ceva. da, insa intrebarea e, cat de des se schimba fisele pentru "racing"? pentru ca aia schimba piese si consumabile dupa cateva zeci de km de cursa, pe cand pe mine ma intereseaza sa tina (daca s-ar putea) ani de zile, cum spunea cineva mai sus. |
--------------------
opel
vectra a
1990, ex. dacia 1310
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#2905
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(C.C. @ 15 Oct 2007, 17:43) [...]pot sa jur ca am vazut fise de masina cu un manunchi de sarme legate la papucii respectivi. [...] Sint TREI tipuri de fise (sau atitea cunosc eu): Rezistive = cu rezistenta distribuita, adica acele fise cu silicon grafitat. Grafitul ala se comporta cam ca si carbonul de pe rezistoarele cu carbon. Ex: fisele de Urziceni, Tesla.. Inductive = cu acel tubulet de care spunea cineva pe care se infasoara un fir subtire in forma de spirala(de solenoid). Ex: fisele Cielo am vazut ca-s asa. Conductive = fir din cupru simplu. Ex: Cele de Constanta. Pe vremea basculantelor Bucegi si Carpati fisele erau conductive iar la capete (in conectorul de la bujii, numit si "lulea" din cauza formei) aveau un rezistor de 2-5 kohm pentru deparazitare. "Luleaua" avea un fel de ac filetat in care se infigea cablul si se rasucea pina acel ac se infileta in cablu, deci fisele erau refolosibile. Acel ac era montat cu o piulita asa incit si ansamblul putea fi eliminat pentru inlocuirea acelor rezistori. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ceacu |
![]()
Post
#2906
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
Hop sa ma bag si eu!
Curentului ii place mai mult rezistenta mai mica! Deci cele mai bune (pentru motor si bobina) sunt cele din sirma chioara de cupru (zecimi de ohm rezistenta), dar se vor supara tare cei cu radiouri si nu numai (vor auzi niste paraieli frumoase plus ca se poate strica electronica masinii). Fisele Racing, sunt din cupru chior nebobinat (acolo ii intereseaza in special performanta si mai putin parazitii). Daca aveti fise cu rezistenta sporita (prin imbatranire) in mod sigur ati solicitat in plus bobina de inductie (ea a vazut o tensiune mai mare in secundar). Cele cu rezistenta distribuita (carbon) sunt folosite DOAR pe criteriu de cost. La o Supernova de 4 ani, am masurat intre 1,5 si 3 kOhmi (functie de lungime) si erau originale cu rezistenta distribuita (dar de calitate). La un set Tesla siliconice, am masurat si 6 kOhmi (fisa cea lunga) si erau noi. Cele de Urziceni (s-a tot scris si rescris) sunt de o calitate execrabila (le creste rezistenta enorm in timp). Fisele originale (puse prin anii 70-80) erau cu fir bobinat pe miez de ferita (acelea de sute de ohmi). Deci, d.p.d.v. electric, cele mai bune sunt cele cu sarma de cupru. Doar ca sunt si cam ilegale (perturbatii). Ca atare, ca si variante raman celelalte modele (gen Tesla s.a.m.d.) sau fise serioase de la masini din generatie mai veche DAR cu distribuitor (se vorbea de Cielo, astea sunt accesibile ca si pret, problema e sa fie OEM adica modelul original) P.S. Eu am cu sarma de Cu, dar "tot" caut sa le schimb cu modelul cu sarma bobinata! |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#2907
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Alea de Cielo au alte contacte spre bobina, ceva in stilul mufei RCA.. cel putin bobina jumo are niste pini ca la RCA tata. Ma rog, se poate remufa o tablita ca la Dacia.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#2908
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Montat aprindere! Intradevar un relanti mai stabil, motoru se aude altfel, deocamdata asta am realizat eu .
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
finutu |
![]()
Post
#2909
|
![]() baga un - ..aere! Group: Members Posts: 138 Joined: 2 February 07 From: Bucuresti ![]() |
la gotronic cat tre sa am distanta optima la bujii?
|
--------------------
Docia
1710
1943
- 1-B-113456 promo VN2
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#2910
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Scrie pe prospect
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 05:18 |