DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 239 240 241 242 243 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

Paulorossi
post 27 May 2010, 13:44
Post #7201


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Schimba fisele initial


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 27 May 2010, 13:50
Post #7202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Gata m-am lamurit. M-am uitat pe site-ul gotronic.ro si am gasit poze la rezolutie mare, unde se vede foarte clar cum trebuie pus senzoru. Mersi


--------------------
opel astra f-cc - TM-23-GZV 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 27 May 2010, 16:37
Post #7203


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(iuliano_smile @ 27 May 2010, 10:31)
Siconi poti procura acest senzor MAP MPX4115 in loc de cel propus de dumneavoastra. M-am uitat in dimineata asta mai bine si am observat ca asta ar fi mai compatibil, deoarece se alimenteaza cu aceeasi tensiune ca si uC, adica 5 volti.
[...]
Si mai am o intrebare: in aprinderile AT ce fel de IGBT-uri folositi?
[...]
Mai am o problema de dicutat. Partea cu afisatul si curba de avans. Ma gandesc sa avem 3 butoane. Unul care sa schimbe curbele de avans(consum, sport) si inca 2 pentru a creste toata plaja de avans cu un grad sau sa creasca cu un grad. Aici ma gandeam si la un LCD de nokia 3310. Sau propun altceva. Momentan sa lasam avans cu acel buton, si sa fac un CB pe care sa il integram in bord si care sa comunice cu UCE-ul nostru. Astfel incat sa nu franam UCE, pentru ca si asta va fi o problemuta.


1. MPX4115A Senzor de presiune absolută, gama 15-115kPa, max 400kP Noi avem nevoie de un senzor de presiune relativa, nu absoluta. Vezi documentatia pe care am pus-o pentru cel initial adus in discutie (acolo se vede constructiv diferenta dintre ele si astfel putem deduce foarte usor in ce fel ne afecteaza acest lucru). Verifica MPX5100A si MPX5100DP si alege unul dintre astia; sunt la 4.75-5.5Vcc).
2. Crezi ca gotronic isi va dezvalui "secretul" chiar asa pe postul principal? Trebuia sa-l intrebi in particular (functia PM).
3. Partea de afisare si selectare a curbelor de avans o lasam pe mai tarziu. Va spun eu cum m-am gandit sa facem asta, foarte eficient si simplu. Pana atunci, insa, hai sa facem gestiunea avansului si sa punem la punct aprinderea conform proiectului.

Eu pot sa vin cu o bobina "tapana" de pe un R19, conceputa de fabricant special pentru aprinderi electronice. Deocamdata.

This post has been edited by Siconi: 28 May 2010, 15:35


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 27 May 2010, 18:38
Post #7204


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ultimele 5.000 buc AT011 au IGBT-uri de 40A curent continu si in impulsuri tin 80A.! smile.gif (bai si tot le ard oamenii, le pun in scurt pe baterie mad.gif) . Dar sunt smd-uri asa ca e mai greu de lucrat cu ele la unicate sau serii mici.


VCES Collector-emitter voltage (VGE = 0) VCES (clamped) V
VECS Emitter collector voltage (VGE = 0) 20 V
IC
(1)
1. Calculated according to the iterative formula:
Collector current (continuous) at TC = 25 °C 40 A
IC
(1) Collector current (continuous) at TC = 100 °C 30 A
ICP
(2)
2. Pulse width limited by max. junction temperature allowed
Pulsed collector current 80 A
VGE Gate-emitter voltage VGE (clamped) V
PTOT Total dissipation at TC = 25 °C 176 W
EAS
Single pulse energy
(TC=25 °C, L=1.6 mH, I=21 A)
350 mJ
ESD
Human body model (R=1,5 kΩ, C=100 pF) 8 kV
Machine model (R=0, C=100 pF) 800 V
Charged device model 2 kV
Tstg Storage temperature
– 55 to 175 °C


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 27 May 2010, 20:14
Post #7205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Trebuie unul sa admita peste 550...600V,sa aiba rezistenta max.0,2 ohm si sa poata fi bine deschis(saturat) chiar cu o comanda de 8 V.Ultimul gotronic cu care am avut de-aface se satura la 0,8 V la alimentare cu 6,5 V si 0,9 la 12 V.
Si sa suporte macar 6-7 A,dar de preferat de curent cat mai mare.

This post has been edited by Tudor Badescu: 27 May 2010, 20:17


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 27 May 2010, 21:18
Post #7206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Am reusit sa montez aprinderea.
Treburile stau asa:
-pornire buna
-relantiu mai stabil
O singura chestie as vrea sa intreb: In prospect scria ca platina fixa trebuie sa fie in contact cu senzoru.
In contact inseamna sa fie lipite unu de celalant? Eu le-am pus lipite e bine asa?
Mersi


--------------------
opel astra f-cc - TM-23-GZV 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 27 May 2010, 21:54
Post #7207


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pai nu le pui tu sa stea lipite. Daca reglezi distanta la varful camei axului delcou sa fie de 0,5...0,7, normal ca stau lipite tot timpul. Acum platinile au rol doar de reazem sa reglezi distanta senzorului fata de varful camei axului delcou si atat.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 May 2010, 22:44
Post #7208


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Siconi @ 27 May 2010, 17:37)
1. MPX4115A Senzor de presiune absolută, gama 15-115kPa, max 400kP Noi avem nevoie de un senzor de presiune relativa, nu absoluta. Vezi documentatia pe care am pus-o pentru cel initial adus in discutie (acolo se vede constructiv diferenta dintre ele si astfel putem deduce foarte usor in ce fel ne afecteaza acest lucru). Verifica MPX5100A si MPX5100DP si alege unul dintre astia; sunt la 4.75-5.5Vcc).
2. Crezi ca gotronic isi va dezvalui "secretul" chiar asa pe postul principal? Trebuia sa-l intrebi in particular (functia PM). In alta ordine de idei, daca sapi un pic mai in urma pe topic, parca djasu82 desfacuse o aprindere si insirase piesele din ea; ia legatura cu el pe PM.
Eu pot sa vin cu o bobina "tapana" de pe un R19, conceputa de fabricant special pentru aprinderi electronice. Deocamdata.
*


Nu va mai chinuiti cumparati senzor de la Gelu , eu l-am deslusit cum functioneaza dar trebuie sa staisa-l bagi in rasina un amarat de magnet cu doi poli si senzorul intre ei... prea multa complicatie .
Ce faceti voi ar fi misto sa punezi senzor magnetic sau optic direct pe fulie si renuntati si la delco folosind in loc o bobina jumostatica.

QUOTE(gotronic @ 27 May 2010, 19:38)
Ultimele 5.000 buc AT011 au IGBT-uri de 40A curent continu si in impulsuri tin 80A.! smile.gif (bai si tot le ard oamenii, le pun in scurt pe baterie  mad.gif) . Dar sunt smd-uri asa ca e mai greu de lucrat cu ele la unicate sau serii mici.
VCES Collector-emitter voltage (VGE = 0) VCES (clamped) V
VECS Emitter collector voltage (VGE = 0) 20 V
IC
(1)
1. Calculated according to the iterative formula:
Collector current (continuous) at TC = 25 °C 40 A
IC

*


Lasa sa arda ca ai de munca mai ales pe vremea de criza biggrin.gif am fost rau recunosc tongue.gif Pune si tu protectie in cutie si nu mai le da foc .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 27 May 2010, 23:28
Post #7209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Am inteles.Maine ma pun sa verific distanta cu lera. Si distanta daca nu e buna de unde se regleaza? Am cautat pe topic dar nu am gasit nimic despre reglaju distantei fata de ax.
Si din cate am inteles e bine ca platina fixa sa fie de metaplast. Merge si aia ventilata?
Eu acum am pe masina platina fixa de la doduco, dar o sa caut una de metaplast pe acasa poate gasesc.
Mersi de intelegere


--------------------
opel astra f-cc - TM-23-GZV 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 28 May 2010, 07:23
Post #7210


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Djasu miai citit ganduri sau ti leam citit. La aceasi chestie ma gandeam si eu. Cu 2 magneti cu poli diferiti si un TLE4935, astfel incat stim si unde este PMS ca sa dam scanteie. In loc de bobina jumostatica putem folosi 2 bobine de dacie.

Domnul Gotronic multumesc pentru informatii.

Siconi mam gandit deja. MPX5100AP.
Acum trb sa ma apuc sa fac schema si sa io dau lui dacia_slk sa stie sa faca programelu happy.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 May 2010, 15:42
Post #7211


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Omule, esti culmea... De jumatate de pagina ma tot chinui sa iti spun ca NU ne trebuie un senzor de presiune absolulta, ci unul de RELATIVA!!! Tu tot pe ala de absoluta il alegi... Treaba ta. Nu pot sa iti stau in cale. Vei intelege efectul atunci cand vei merge la munte si apoi vei cobora la campie. Vei vedea ca masina trage diferit si NU este vorba despre aerul curat de la munte... ci de diferentele din camera senzorului...
Oricum, pentru inceput, e bun si MPX5100AP. E bine si asa rau. Eu as fi mers pe ceva mai aproape de final. Hai sa testam si cu asta sa vedem cum iese. Bine. De acord...
Pretul acestuia este 46.30 RON (pentru mine). Pretul de lista este 74.91 RON.
Saptamana ce vine as face o comanda la "sursa" cu pricina si as putea trece si senzorul pe lista de solicitari. Sa il comand sau mai asteptam?

LE: Inainte sa ii dai schema lui Dacia_SLK, nu ai putea s-o dezvalui sa putem discuta pe marginea ei? Poate reusim sa aducem imbunatatiri, poate e perfecta... hai sa o discutam un pic.

This post has been edited by Siconi: 28 May 2010, 15:44


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 28 May 2010, 16:07
Post #7212


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Ma baieti (daca-mi permiteti sa va spun asa), numai sa nu incepeti sa va certati! biggrin.gif
Mai vorbiti si voi pe YM, doar aveti microfoane, deci nici n-o sa va doara degetele macar... tongue.gif

This post has been edited by dacia_slk: 28 May 2010, 16:07


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 28 May 2010, 16:24
Post #7213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Gata, am terminat cu montaju. Pozele

Attached thumbnail(s)
DSC00056.JPG ( Size: 644.04k ) Number of downloads: 713
DSC00059.JPG ( Size: 669.96k ) Number of downloads: 775


--------------------
opel astra f-cc - TM-23-GZV 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 28 May 2010, 16:30
Post #7214


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Moamaa... ce motor curat ai... blink.gif frustrat.gif aplauze.gif

This post has been edited by dacia_slk: 28 May 2010, 16:30


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 May 2010, 17:23
Post #7215


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(iuliano_smile @ 28 May 2010, 08:23)
Djasu miai citit ganduri sau ti leam citit. La aceasi chestie ma gandeam si eu. Cu 2 magneti cu poli diferiti si un TLE4935, astfel incat stim si unde este PMS ca sa dam scanteie. In loc de bobina jumostatica putem folosi 2 bobine de dacie.

Domnul Gotronic multumesc pentru informatii.

Siconi mam gandit deja. MPX5100AP.
Acum trb sa ma apuc sa fac schema si sa io dau lui dacia_slk sa stie sa faca programelu happy.gif
*


E mai de mult expus de mine si i-am aratat si lu vlad cred ca si siconi a vazut detali asa in mare despre senzor . Asa lucreaza si gotronicul poli se concentreaza , trece prin concentratia lor o bucata mica de metal si ingusta si asa declanseaza tle4935. Asta a fost ca fapt divers pentru mine erau date si in pdf tle4935 ceva in genul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 28 May 2010, 17:23
Post #7216


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Iar vorbesti tampenii. Nici nu ai desfacut un senzor si te "dai mare" ca stii cum functioneaza. Este total aiurea ce "filosofezi" tu, si cu totul alt principiu de functionare la Senzorul 011.

@paul-tm
Schimba releul ala de incarcare cu unul electronic. O sa-ti faca figuri pana la urma, din cauza ca el regleaza tensiunea la bornele lui si nu la alternator cum o fac cele electronice cu referinta de tensiune (4 borne).!
Bobina de inductie nu cred ca este ce scrie pe ea, este ceva facut sub licenta si cred ca destul de slaba la scanteie.

This post has been edited by gotronic: 28 May 2010, 17:29


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 May 2010, 18:39
Post #7217


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ma lasi , au incercat si altii , de ce dracu mereu ma defaimezi tu pe mine ai ceva cu mine zau chiar asa .
Nu mai am ce discuta va spalati cu domnul Gelu pe cap nu i-a placut niciodata sa discute si sa prezinte produsul doar si-a facut reclama pe acest forum topic .
Il apreciez pentru cea ce a facut pentru multi dar mereu ne-am ciondanit in fine e parerea lui.
Nu mai comentez oricum baieti isi fac sistemul de gestiune eletronica a avansului.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 May 2010, 19:18
Post #7218


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 28 May 2010, 21:02
Post #7219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




O sa cumpar releu electronic.Dar pe saptamana viitoare deoarece weekendu lucrez si merg cu masina la lucuru.
Sper ca nu imi afecteaza aprinderea biggrin.gif ?
Bobina de inductie e noua, e luata o data cu aprinderea. Este de master, numa master, asam autospeed am gasit. Nimic doduco sau iame.
Inainte aveam bobina de inductie de iame de ebonita( neagra).Merge bobina dar am schimbato deoarece o inceput sa piarda ulei pe la bornele " + si - "

Uite o poza cu bobina pe masina, cand inca aveam pe masina aprinderea AT01 de care am fost foarte multumit.Intr-un an nu am schimbat nici o platina, si nici aia nu are uzura.
Dar am vrut sa scap de reglatu platini, deoarece nu ma descurc deloc biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
DSC00603.JPG ( Size: 755.79k ) Number of downloads: 708


--------------------
opel astra f-cc - TM-23-GZV 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 28 May 2010, 21:22
Post #7220


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




dupa 15 000 de mers cu at011.....
capota se deschide pt ulei/antigel/lichid parbriz/cam orice inafara de umblat la delco
am si uitat ce mai e pe sub capacul de delco...l-am scos sa vad daca mai are carbune si sa ii mai picur ulei...atat....o sa verific zilele astea distanta la senzor(de curiozitate, ca nu e nevoie)

porniri usoare pe benzina iarna(pana a inghetat uleiul si bateria, aia e alta problema), chiar si pe gaz (la -10 grade chiar), daca nu o innecam

firele care ajungeau la bobina parca s-a rupt odata..dar l-am legat si am uitat de el....

a mers in 3 pistoane de ziceam ca-s 4 ...
consum benzina..ultimul 6,6...in general 6,8-7
consum de gpl....aici...depinde...de la 7,8 in sus....

concluzie: felicitari gotronic

28 May 2010, 21:23:
n-are treaba releul ellectronic cu aprinderea....

28 May 2010, 21:23:
n-are treaba releul ellectronic cu aprinderea....

This post has been edited by brigada_diverse: 28 May 2010, 21:23


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 28 May 2010, 21:35
Post #7221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Cum ii pui ulei la delcou?Sunt curios sa pun si la a meu ca nu am pus niciodata


--------------------
opel astra f-cc - TM-23-GZV 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 28 May 2010, 21:40
Post #7222


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




scoti luleaua de pe ax si ai sa observi ca are o mica pasla(un burete mic)..picuri pe ea un pic si e de ajuns....eu de obicei pun de pe joja...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 30 May 2010, 14:31
Post #7223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




daca iau un o11 cu noul final pot elimina rezistenta aditionala la o bobina de 2 ohm?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 30 May 2010, 20:21
Post #7224


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu, nu aprinderea ar fi "problema" ci bobina de inductie care se incalzeste si dupa aia nu mai da scanteie. Multi au patit asta si au dat vina pe aprindere. Practic bobina se incalzeste efectiv mai tare (bobinele de 2 ohmi au rezistenta aditionala in mod normal) si spirele se scurtcircuiteaza datorita dilatarii, sau se pierde din inductia la saturatie a miezului bobinei de inductie. Aprinderile AT011 (si AT01), toate sunt incercate pe stand la noi pe bobine de 2 ohmi (de Oltcit) la tensiunea de 18Vcc, dar racite in apa care o scihmbam la fiecare jumatate de ora sau o ora (depinde de cat functioneaza in mod continu).


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_berceny
post 1 Jun 2010, 17:12
Post #7225


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 February 08
From: bucuresti




am o problema cu aprinderea electronica cu senzor la relanti merge foarte bine porneste bine dar dupa cateva secunde cand turez se blbaie si da sa moara, pe platina merge foarte bine de la ce pate sa fie


--------------------
ex.dacia break/logan 1310 CL/prestige 1,6 16v 1998/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 1 Jun 2010, 19:22
Post #7226


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Asa a facut tot timpul sau de la o vreme?
Daca senzorul a "primit" socuri de la cama ,nu a fost montat la o distanta fata de varfurile camei axului (a frecat sau s-a slabit surubul platinei fixe), se poate sa se fi dus ceva prin el. Dar verificati izolatiile de trcere din delcou si firul sa nu atinga nimic pana la aprindere. La fel sa nu aveti montat nimic pe firul de la senzor (ce duce la aprindere). Daca fisa de langa surubul de iesire din delcou este veche si "scapa tensiune" spre senzor, este posibil sa se fi dus o protectie din senzor.

LE. Verifica si incarcarea bateriei de acumulator. Este un simptom de supraincarcare sau releu de incarcare mecanic cu multi paraziti. AT011 cu senzor 011, pe la 20Vcc sau impulsuri pe baterie se opreste. Cand scade tensiunea porneste iar si tot asa.

This post has been edited by gotronic: 2 Jun 2010, 06:55


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_berceny
post 2 Jun 2010, 16:31
Post #7227


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 February 08
From: bucuresti




cred ca am gasit problema dadea la masa tabla care tine impins senzorul, deoarece sa rupt partea de jos a plasticului de care se reazama si se ducea mai in jos decat rebuia am izolat tabla cu banda sper sa fi fost de la asta
mersi pentru ajutor.


--------------------
ex.dacia break/logan 1310 CL/prestige 1,6 16v 1998/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 2 Jun 2010, 17:02
Post #7228


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu stiu daca tine mult, acolo se misca lamela senzorului de la avansul vacumatic. Recomandat este sa schimbati plasticul ala cu altul.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 2 Jun 2010, 17:58
Post #7229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




N-am mai intrat de mult pe aici si ce vad eu in postul 7179 cu doua pagini mai in urma: "gluma" aia de aprindere postata de Djasu !Tranzistor de cateva zeci de volti,inseriat si cu o rezistenta de 0,8 ohm,asa ca sa mai ia din scanteie,si la 50W (de ce oare? ),cu 4,7 0hm baza-emitor si fara nici o limitare a tensiunii impulsurilor de tensiune din primarul bobinei de inductie,nici cu condensator paralel cu tranzistorul nici cu diode Zener.Practic,pana ce se arde tranzistorul,un fel de rezistenta adaugata intre bobina si platina,asa,ca sa mai taie din energie! Chiar postam orice pe aici?

This post has been edited by Tudor Badescu: 2 Jun 2010, 17:59


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Jun 2010, 23:36
Post #7230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Oamenilor pana si AUTOMOBILE DACIA S.A a montat pe derivatul asta de reno12 dupa 2000 un sistem de injectie cu aprindere jumostatica. Singurul care mai si are un bebeficiu.

Toate aprinderile electronice care folosesc ca senzor ba platina, ba senzorul lui gotronic nu imbunatatesc prea mult functionarea motorului.

Aprinderea cu senzor a lui gotronic este inteligenta si usor de montat dar nu ofera un avantaj fata de o dacie din 70 fara jocuri la distributie, la pinionul ala care invarte pompa de ulei si ax-ul delcoului.

De ce credeti voi ca producatorul motorului a preferat sa monteze senzor de turatie si sa renunte la delcou complet?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 239 240 241 242 243 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 23:52
Forum Renault