DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 265 266 267 268 269 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

Siconi
post 15 Apr 2012, 09:46
Post #7981


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Sarbatori fericite tuturor alaturi de cei dragi!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 4 May 2012, 20:16
Post #7982


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Na ca am comis-o si eu..

Am montat azi pe masina aprinderea Gotronic ( Toata stima Domn' Gotronic ca bine mai ies montajele Dvs!!!).

Ce am facut:

1. Releu pe bobina sa nu mai fie caderea de tensiune pe contact ( inclusiv siguranta fuzibila).
2. Releu pe alimentarea cu Gaz ( inainte era pe ,,+,,ul bobinei si mai baga si el o cadere de tensiune ( tot asa, cu siguranta)
3. Releu pe alimentarea releului de tensiune al alternatorului ( acum sta batuta pe muchie tensiunea in instalatie)
4. Releu cu contact normal inchis pe circuitul releului de tensiune, alimentat de la bobina electromotorului ( cand pornesc motorul sa nu imi excite alternatorul)
5. Releu nu contact normal deschis pe o treapta a rezistentei de balast a bobinei de Tico ( sa compenseze caderea de tensiune a bobinei de inductie cand folosesc electromotorul ( tot asa, alimentat din circuitul de pornire al electromotorului).

Totul este super bine, merge ok totul dar IMI OSCILEAZA TUROMERUL!!!!

Unde am gresit?

Poze cu capodopera mea.



Attached thumbnail(s)
IMG_0099.JPG ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 1295
IMG_0100.JPG ( Size: 1.57mb ) Number of downloads: 1316
IMG_0102.JPG ( Size: 1.65mb ) Number of downloads: 677
IMG_0096.JPG ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 657


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 4 May 2012, 21:47
Post #7983


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Frumos lucrat, se vede ca va pricepeti! aplauze.gif

Cred ca este bobina de inductie de Tico, mai bine puneti o bobina normala Doduco sau de IAME. Acestea au energie mult mai mare in cazul asta. Bobinele de tico sunt facute sa functioneze cu control dwell, astfel ele sunt incarcate in curent mare pe timp scurt. In cazul asta energia este mai mica decat cu o bobina standard. Se pierde mult pe R aditionala.

Ca sugestii:

1. Puneti un condensator de filtraj de 50 uF/25V nepolarizat (ca cele de la Oltcit club de exemplu, sau 2..3 bucati ca cele de pe alternator in paralel) pe alimentarea bobinei de inductie sau intre bobina de inductie si R aditionala la masa.
2. Incercati sa inversati bornele primare ale bobinei de inductie (in unele cazuri a dat rezultate).
3. Urmariti sa nu aveti fisa de la bujia ce trece pe langa surubul ce iese din delcou aproape de senzor sau lipita. daca izolatia fisei este slaba, poate fi o descarcare pe senzor ce determina inca o scanteie aleatorie.
4. Verificati rezistenta ohmica a fiselor de la bujii si fisa centrala, daca sunt zero (sarma) apar paraziti, care ii prinde ori aprinderea ori turometrul.!
5. Posibil sa fie turometrul cu probleme sau senzorul daca a fost lovit. Daca scanteia este una singura in momentul cand se produce, si nu mai multe, nu este de la senzor.!

Asteptam rezultate.!
In rest, Numai bine!

This post has been edited by gotronic: 4 May 2012, 21:50


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 5 May 2012, 16:11
Post #7984


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Multumesc D-le Gotronic pentru cuvintele frumoase. O iau ca o lauda vizavi de experienta Dvs in acest domeniu. Nu mai sunt de meserie, in momentul de fata fiind un simplu pompier.

Da, bobina este de Tico. Citisem pe acest forum ca este mai buna avand liniile de camp inchise. Vad ca am gresit in gandire. Imi pare rau fiindca aceasta bobina imi oferea suntarea rezistentei aditionale ( sunt doua de 2 ohm, suntam una) si aveam sansa unei scantei mai bune cand bateria este secatuita de resurse sau de ger.

Am alternativa unei bobine Deucelier originale, noi, de buna calitate. BAnuiesc ca este mai bune dacat cea romaneasca.

Capacul de delcou si luleaua sunt NOI, de productie Beru.
Fisele sunt Tesla, din pacate nu am reusit sa masor rezistenta lor.

RAmane sa vad cum verific cele spuse de Dvs si revin cu detalii.

Montajul este pus pe un Aro 11 cu motor de 1,4l.

Oricum, schimbarea in functionare este NESPERATA pe langa traditional.

In paralel cu toate cele facute pe parte electrica, am montat si un UIS ( se gasesc amanunte pe forum).

Oricum, multumesc mult de tot worship.gif worship.gif worship.gif


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 10 May 2012, 06:53
Post #7985


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Edit 10.05.2012

Cu ajutorul userului Rive am mai bibilt la masina.

Am renuntat cu parere de rau la bobina de tico si am montat bobina deucelier. Intre ploturile de joasa tensiune are 4,3 ohm.

Functioneaza ok motorul ( inclusiv turometrul e ok acum).

Multumesc D-lui Gotronic !


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 12 May 2012, 02:03
Post #7986


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




O bobina de Tico, are energie (in conditiile de lucru proiectate) in jur de 70 mj, pe cand o bobina de "Dacia" are cca 130mJ. Daca mai adaugati si o rezistenta aditionala, energia este mult mai mica. In astfel de conditii, chiar si o bobina de "Dacia" are energie mult mai mare chiar si la pornire. Nu va mai "luati" dupa multi "atotstiutori" sau "practicieni" de cartier.
Nu vreau sa supar pe nimeni, dar am testat multe tipuri de bobine si am ajuns la concluzia asta, care este practic verificata. Nu va "luati" dupa "spusele" unora ca are miezul magnetic inchis, nu conteaza prea mult asta, ci sectiunea, numarul de spire si grosimea lor.!!! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 12 May 2012, 05:36
Post #7987


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Oricum, multumesc D-le Gotronic pentru sfaturi......


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 13 May 2012, 09:22
Post #7988


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




am tot cautat! Am o aprindere electronica Gotronic cu senzor si as dori sa reglez avansul static cu ajutorul led controlului ( ledul rosu de pe aprindere). Ma poate ajuta cineva cu pasii pe care trebuie sa ii urmez? Am auzit eu cate ceva dar as vrea sa stiu ceva sigur.

Inca ceva. Am postat problema mea si pana acum nu i am dat de cap. E posibil sa se suprincalzeasca bobina pt ca e pozitionata pe chiuloasa de la motor?

This post has been edited by alinworm: 13 May 2012, 09:25


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 13 May 2012, 11:34
Post #7989


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Dar cum de ai aprindere si documentatie nu ?

Attached File(s)
Attached File  AT_011_si_senzor_01111.pdf ( 437.91k ) Number of downloads: 161


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 14 May 2012, 07:43
Post #7990


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




acum ...intrebare!

Dupa ce se pozitioneaza semnul pe volanta, se pune contactul si se roteste la maxim de delcou in sensul acelor de ceasornic si dupa aceea se roteste in sens invers acelor (spre dreapta) pana cand ledul se stinge??? Asa ar fi corect?


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 14 May 2012, 21:45
Post #7991


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Sensul normal de rotatie al delcoului este in sensul acelor de ceasornic. Cand puneti cheia in contact, in mod normal LED-ul ar trebui sa se aprinda (asa se oipreste motorul cu 4 cilindri atunci cand lucreaza cu platina si este reglat corect). Deoarece pozitia delcoului este alta fata de pozitia de pe "clasic", practic se roteste delcoul in sens invers acelor de ceasornic pana se stinge led-ul. In acest moment se produce scanteia. Se strange delcoul si se face din nou verificarea prin rotirea motorului o tura de la maniveala sau de la cureaua ventilatorului (de preferinta cu fisa centrala scoasa sa nu porneasca din greseala). Astfel se verifica daca dupa strangerea delcoului nu s-a modificat momentul cand se produce scanteia. Practic in momentul rotirii, urmariti semnul pe volanta, cand acesta apare in dreptul crestaturii trebuie sa se produca scanteia (se stinge led-ul). Daca difera, se urmareste in ce sens trebuie rotit (corectat) pozitia delcoului.

De unde aveti aprinderea fara documentatie ??!!! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 14 May 2012, 21:54
Post #7992


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




documentatia o am in masina dar uite ca nu mi a trecut prin cap ca acolo scrie de reglarea avansului static desi am citit-o....dar se pare ca printre randuri sau am o varianta mai veche a documentatiei ce , poate, nu cuprinde si partea de reglare a avansului. O sa verific maine icon_mrgreen.gif

Multumesc pt sfaturi...o sa incerc maine sa pun in practica ce mi ati spus. Prin masina mai am si un AT01 cu platina . Pot sa o folosesc ca backup la actuala aprindere? Doar senzorul difera? cutiuta rosie e identica?


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 16 May 2012, 21:40
Post #7993


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu folositi senzorul 011 cu AT01, il stricati la prima cheia data la demaror. AT01 a fost conceputa doar pentru lucrul cu platina. AT011 in schimb functioneaza atat cu platina cat si cu senzor. Am folosit aceeasi carcsa, electronica din interior are alta interfata. In plus AT011 are un fir negru de masa in plus, ceea ce AT01 nu are.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 23 May 2012, 18:46
Post #7994


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Mi-am realizat visul sau, ma rog, o sa il realizez.

Am renuntat cu parere de rau la bobina de tico dar am cautat cu inversunare bobina traditionala cu impedanta mica . Asa voi folosi rezistenta aditionala pe care o suntez la cuplarea electromotorului.

Am doua bobine: Una de Oltict cu rezistenta proprie de 2,7 ohmi si rezistenta aditionala de 2,5 ohmi si una Bosch cu rezistenta interna de 1,4 ohmi. Pe aceasta din urma o voi folosi.

Intrebare: rezistenta aditionala de la Bobina de Oltcit, ce proprietati are?

Daca o folosesc in combinatie cu bobina Bosch voi avea la pornire o rezistena de 1,4 ohmi ( chiar o sa masor tensiunea din instalatie la cuplarea electromotorului , o suspectez la 9-10 v) si la functionare normala 1,4+ 2,5= 3,9 Ohmi.

Dati-mi idei.

Ps. O saptamana nu mai am acces la net.

Attached thumbnail(s)
IMG_0122.JPG ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 626


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 23 May 2012, 19:17
Post #7995


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ori aparatul de masura nu-ti este bun, ori nu ai scazut valoarea de "zero" a apratului cu tastele in scurt, ori bobinele de inductie nu sunt bune.
1. Bobina de Oltcit ar trebui sa aiba la rece valoarea de 1,8 Ohmi, la cald cca 2, 2 ohmi (fiebinte) iar rezistenta aditionala cca 0,7 ohmi la rece (poate mai putin la temperaturi negative) si cca 1,2 ohmi la cald si ceva mai mult cand este fierbinte (asta aproximativ). Este cea mai buna bobina daca este in stare buna, da o scanteie ca pici jos daca o atingi din plin la fisa centrala.

2. Bobine bosch de 1,4 ohmi nu prea stiu, sunt in general de 1,8 ohmi sau de 0,5..0,6 ohmi. Cele de 1,8 ohmi se folosesc cu o rezistenta aditionala care se sunteaza la pornire, si cred ca este undeva prin demaror sau este folosita bobina de la bendix inseriata dupa ce se porneste. Iar cele de 0,5 ohmi sunt pentru aprinderi electronice care gestioneaza cel putin unghiul dwell sau si avansul.

3. Cred ca aparatul de masura, daca il pui in scurt (tastele), o sa indice in jur de 0,9 ..1 ohm. Daca scazi din valoarea masurata obtii valoarea reala a bobinei de inductie.

4. La combinatia intre bobina bosch si rezistenta aditionala de Oltcit, se vede cu "ochiul liber" ca se pierde energie mai mult pe rezistenta aditionala, deci si scanteia va fi anemica ca a atare, iar in timp va ceda (arde) rezistenta aditionala prin supraincalzire.

5. Cea mai buna proba este "scanteie la masa" (pui o sarma masiva in capul bobinei de inductie spre masa ) si vezi care dintre bobine (cu rezistenta aditionala) da scanteie la distanta mai mare, are culoare alb albastra si "pocneste" mai tare.

6. Parerea mea este ca, daca nu folosesti masina in competiti, lasa bobina normala de "Dacie", adica cea de Sf. Gheorghe sau una mai buna, dar fara rezistenta aditionala. Energia v-a fi suficienta la pornire, va functiona bine in mers, nu te complici si este mai "aerisit" ca si cablaj.

7. Alegerea solutiei este optiunea fiecaruia.! smile.gif

This post has been edited by gotronic: 23 May 2012, 19:21


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 23 May 2012, 19:26
Post #7996


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




D-le Gotronic sunteti o enciclopedie tehnica.

Va multumesc!

Asa e, am 0,8 ohmi la suntarea bornelor aparatului. E o greseala de neiertat avand in vedere ca am avut tangenta cu partea electrica.

Deci, scad 0,8 la fiecare valoare:

Bosch:0,7 ohmi
Oltcit: 1,9 ohmi

Deci, sa folosesc bobina de Oltcit cu rezisenta aditionala sau cea Bosch cu rezistenta?

Oboseala m-a prins si nu pot sa argumentez.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 23 May 2012, 19:35
Post #7997


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Oltcit, am spus. Sunt (au fost ) cele mai bune si fiabile bobine de inductie romanesti. Pacat ca nu s-a folosit si suntarea rezistentei aditionale la pornire pe masinile fabricate. Asta nu am inteles-o, ca nu era cine stie ce de "combinat" cu demarorul. Bosch-ul in nici un caz, e mai rau decat varianta cu bobina de Tico in acest caz. Sunt bobine de joasa impedanta dar folosite cu aprinderi electronice dedicate. Curent mare, timp scurt. Altfel, rezultatele sunt mai putin decat slabe. (Asta comparativ cu o bobina de inductie buna, nu cu ce s-or mai gasi acum in comert, chiar daca sunt noi)
LE.
In plus, curentul este enorm la pornire cu aceasta bobina (12V:0,7Ohmi=17 Amperi)!!!, o sa se mai piarda tensiune si pe fire si pe contact. Se mai forteaza aprinderea electronica si contactul, mult peste cat sunt proiectate. (Aprinderile noastre "tin", dar nu pentru mult timp, asa ca nu va recomand)

This post has been edited by gotronic: 23 May 2012, 19:42


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 23 May 2012, 20:09
Post #7998


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Am inteles. Multumesc mult!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 24 May 2012, 20:01
Post #7999


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Motor in rodaj, tremura din toate incheieturile. smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 31 May 2012, 14:04
Post #8000


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




D-nul Gelu faceti-va mila cu aprinderea programabila, eu o astept ca pe painea calda de ceva multa vreme smile.gif


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 20 Jun 2012, 21:39
Post #8001


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Am si eu o mica problema si o intrebare in acelasi timp, de scurt timp mi-am montat o instalatie GPL pe masina si am observat ca pe caldurile astea porneste foarte greu la cald, eu am pe masina o aprindere Gotronica cu senzor, o detin cam de 3 4 ani si cat am fost pe benzina nu ma dezamagit vreodata....

Azi am fost la servisul GPL pentru problema cu pornitu la cald si dansi au zis a am bobina slaba si ca am scantaie mica, de altfel mi-au aratat... intrebarea mea, ce bobina recomandati ca sa mearga bine cu aprinderea Gotronica? Cea de sfantu Gheorghe este buna? Cea cu rezistenta? Am auzit la colegi de forum ca aceea este cea mai recomandata de firma Gotronic

Nu vreau sa cumpar o bobina noua de SRL ca sunt proaste, un colg de pe forum a cumparat una noua si e mai proasta ca aia veche

Astept un raspuns de la userul Gotronic


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 20 Jun 2012, 21:48
Post #8002


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Bobine de IAME (Sf. Gheorghe) noi sunt putine sanse sa mai gasesti pe piata. Au intrat in faliment si IAME si nu mai au nici pe stoc (am vorbit eu cu ei). Urmatoarele bobine "recomandate" de mine ar fi Doduco, Beru (am una noua dar nu m-a convins suficient, si a fost si scumpa, oricum mai buna decat cele ce se gasesc pe piata acum). Cum ti-au aratat scanteia slaba la bobina de inductie cei de la service ?? Prin fisa centrala?? Daca este asa nu este bine, daca fisa este intrerupta sau are rezistenta mare atunci poate fi de la fisa. Trebuie verificata scanteia la masa cu un fir masiv de sarma.

LE. Poate fi si de la gaz pornirea greoaie, aici ar trebui un alt avans la aprindere din cate stiu eu (nu mult dar suficient) si un amestec corespunzator aer/gaz.

This post has been edited by gotronic: 20 Jun 2012, 21:51


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 20 Jun 2012, 22:25
Post #8003


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Da cu fisa centrala sa facut "porba", am pus-o aproape de masa si sa observat o scantaie albastra un pic galbuie de intensitate mica, dupa ce am plecat m-am gandit ca si fisa poate sa fie nasoala... am gasit la un user de pe alt forum o bobina de Sf. Gheorghe care garanteaza ca e buna si cred ca o sa cumpar si o fisa centrala noua, vreo recomandare?

Multumesc mult de raspuns


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Jun 2012, 22:26
Post #8004


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




masoar-o cu un aparat de masura daca are sub 10kohmi e buna


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 20 Jun 2012, 22:35
Post #8005


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Stiu ca suna prost, dar pun aparatu pe 10K? la ohmi acolo? si trebuie sa arate sub da? laugh.gif stiu e penibil ce intreb, dar fizica nu a fost materia preferata


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Jun 2012, 22:43
Post #8006


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




depinde de aparat , undeva peste 10K , banuiesc ca ai dala digital , 20 sau 200


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 21 Jun 2012, 19:00
Post #8007


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Am masurat dar nu am reusit sa inregistrez o suma calumea... aparatu imi arata un 1 in fata si sumele care le arata la masurate variaza intre 9 si 3 2.... si nu raman pe ecran, stau putin si dispar.... oricum am gasit o bobina noua de Sf Gheorge si fise Bosh la metru cu rezistenta 0, din ce mi-a zis Popasan, maine ajung la mine si fac o proba sa vedem ce zic la cald

La aceasta bobina care este plus si care minus? Vad doar inscriptiile 1 si 15 blush.gif

QUOTE(gotronic @ 20 Jun 2012, 22:48)
LE. Poate fi si de la gaz pornirea greoaie, aici ar trebui un alt avans la aprindere din cate stiu eu (nu mult dar suficient) si un amestec corespunzator aer/gaz.
*


Instalatia a fost reglata cu aparat si este in parametri.... iar la aprindere nu am umblat pentru ca pe benzina porneste la sfert... baietii zic ca la cald nu e sufiecienta scantaie pentru gaz sa se aprinda...

This post has been edited by b44dvl: 21 Jun 2012, 19:05

Attached thumbnail(s)
bobina.jpeg ( Size: 2.19mb ) Number of downloads: 274
bobina2.jpeg ( Size: 655.22k ) Number of downloads: 193


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Jun 2012, 21:24
Post #8008


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Fisa este intrerupta sau are valoare prea mare, de aia "tzopaie" aparatul (depaseste scala de masurare). Ar trebui sa pui pe 200K (kiloohmi) sau mai mult. Asta daca aparatul este bun. Ai grija cu bobina aia, din modelul asta au fost doua variante: de 2 si 4 ohmi. Cea de 2 ohmi mai avea o rezistenta aditionala inseriata cu primarul, care daca se arde mai toata lumea o arunca si pune pe direct bobina sa ajunga acasa. Merge cat merge dupa care se supraincalzerste atat bobina cat si aprinderea electronica, dupa care cedeaza bobina de inductie (scurt intre spire datorita supraincalzirii, dupa ce se raceste deobicei porneste iar pana isi da duhul).


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 21 Jun 2012, 22:25
Post #8009


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Bobina care o primesc eu maine este cea din pozele atasate mai sus, fara rezistenta de care spui... seamna cu cea prezentata de Janek mai sus, doar ca nu are rezistenta aditionala externa :-P conteaza ca nu are rezistenta aia?

Si totusi care este plus si care minus? ca inscriptiile 1 si 15 nu-mi zic nimic...

L.E. am gasit 1 este - si 15 este +, am gasit pe situl Gotronic biggrin.gif

22 Jun 2012, 22:27:
Am primit bobina dar nesansa a fost ca aceasta sa nu functioneze, nu a vrut sa porneasca la rece pe gpl si pe benzina deabea a pornit... am mers cu ea putin si in accelerari bruste intrerupea masiv si cand sa inclazit nu a mai vrut deloc sa porneasca, asa ca am montat bobina veche cu fisa veche, problema persista asa ca am pus o fisa siliconita noua, cumparata la metru din Alba Iulia, fisa este Bosch si din ce am inteles de la Popasan, are rezistenta 0... cert este ca dupa ce am schimbat fisa centrala cu aceasta merge foarte bine:D am mers putin cu ea si sunt multumit, aparent fisa centrala era cea cu bube

Poze cu restu de fisa

This post has been edited by b44dvl: 22 Jun 2012, 21:27

Attached thumbnail(s)
fisa_002.jpg ( Size: 771.65k ) Number of downloads: 983
fisa_003.jpg ( Size: 829.18k ) Number of downloads: 990
fisa_004.jpg ( Size: 865.55k ) Number of downloads: 949


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 22 Jun 2012, 22:21
Post #8010


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Cat e metrul de conductor de acesta? Unde este mai exact magazinul?



--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 265 266 267 268 269 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 14:35
Forum Renault