DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari

79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:00
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(kalyyyyyy @ 10 Aug 2008, 11:36)
Muttley,nu o lua ca o jignire,dar ai verificat termostatul (in sensul de inlocuit cu unul care stii ca merge sau scos de proba)?Te intreb pentru ca eu am avut un termostat care la ibric deschidea si probabil si pe masina,dar nu deschidea de tot,simptomele fiind ca la tine,la drum lung nici o problema ,in oras un pic peste limita.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:00
Post #242


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 10 Aug 2008, 11:38

Cu 2 termostaturi, aceeasi poveste.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:02
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(nelu_1985 @ 10 Aug 2008, 21:47)
@djasu, am instalatia originala cu releu dela mare, nu jucarie deaia de faruri, si cum v-am zis mai sus era termocupla vinovata
@muttley, schimba neaparat termocupla si sigur va merge bine si uita-te la inca o chestie sa nu fie temperatura de cuplare - decuplare apropiata, ca am vazut termocuple romanesti la magazin cica de nova ce porneau la 89 si decuplau la 87 wacko.gif  wacko.gif, chiar ma gandeam ca va merge ventilatorul intruna aproape. Ideala ar fi una de 90 - 82...nu mai stiu a mea de care e, oricum porneste inainte de 95 (cam 92) si se opreste putin sub mijloc(83-85), am ceasuri ca a tale gradate sti tu...
*




QUOTE(ydaniel @ 10 Aug 2008, 21:59)
92-82 sunt valorile optime.cumpara una in ambalaj de ''uzina'' care e facuta in cehia si sa aibe valorile astea si vezi cum e.sau sunt cateva firme care produc termocuple aproape din grad in grad.
*




QUOTE(Mr_Devil83 @ 11 Aug 2008, 13:44)
Poti face un termostat electronic ieftin care sa-ti comande ventilatorul si poti regla si histerezisul intr-o plaja de 0,5...10 grade lejer.

Dar eu zic ca daca iti tine motorul undeva intre 85 - 95 de grade este in regula. Cam alea sunt temperaturile optime de functionare.

Ce putere estimezi ca are "monstruletzul" si din testele facute cam pe unde il simti ca are cuplul maxim?

Placa de pe loc bine in rampa?
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:04
Post #244


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 11 Aug 2008, 14:25

Sa fac termostat electronic? Ieeeu??? ))))))))))

Nu stiu unde are cuplul maxim, inca n-am depasit 3000 rpm. Am facut abia 900 km cu motorul asta, mai am de doua ori p-atat pana sa-l pot chinui. Dar pana acum pot spune ca e destul de ok, are cuplu foarte bun jos. Spre 3000 rpm parca da semne ca n-ar mai trage asa bine. Poate mi se pare, nu stiu. Dar poate fi din cauza carburatorului de 1.4 care e cam subdimensionat.
Ca idee, 12 TS de pe care am eu axa, avea raport de comprimare 9.5:1 si cilindree de 1.3. Eu am 9.8:1 si 1.6. TS-ul avea dublucorp, eu am monocorpul banal de Dacie. Cam cere dellorto-urile alea...
Da' tre' sa mai astepte.

De exemplu azi aveam de gand sa pun alta termocupla, chestie care dureaza 15 minute. Da' sa mor de-mi vine sa ies din casa. De cand am terminat motorul dorm intre 12 si 20 de ore pe noapte. S-astepte!

Edit: pentru ca am o idee destul de clara, trage clar mai bine ca un Logan 1.4. Fata de Loganul de 1.6, parc-ar fi tot p-acolo pana-n 3000 rpm. Loganu' isi face de cap cum trebuie peste 4000 de ture, deci mai trebuie sa astept pt verdict



--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:05
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(rba @ 11 Aug 2008, 16:20)
domnu' Muttley,

ochiu' meu vede o oarecare greseala de design (montaj) la elv-ul dvs.
este ca exista 1 ... 1.5cm intre buza carenajului ventilatorului si suprafata lamelelor radiatorului? este este?
dupa cum cetii prin net despre ventilatoare si cum functioneaza ele, astea cu carenaj "rotund" tre' sa aiba carenajul lipit de suprafata radiatorului.
rolul carenajului fiind de a nu permite aerului sa fie aspirat de ventilator printre radiator si elice, ci numai prin radiator.

ventilatoarele cu "carenaj inclus" (alea cu palele unite cu un cerc pe exterior) sunt un fel de strutzocamila deoarece:

carenajul aduce o imbunatatire asupra modului in care este aspriat/evacuat aerul in/din elice, insa trebuie montat cat mai aproape de suprafata radiatorului (in cazul asta cu elice cu tot).

pe masura ce se apropie elicea de suprafata radiatorului, schimbarea brusca de directie a liniilor de curgere a aerului (de la curgere liniara -in radiator - la elicoidala - datorita elicei/prin elice), mareste artificial sarcina asupra elicei - reduce turatia - creste consumu - racire mai slaba, DAR se reduce cantitatea de aer aspirata printre radiator si "carenaj"

prerea mea: studiaza gmv-ul care-l ai si vezi daca elicea este retrasa vreo 2cm de la suprafata buzei (dinspre radiator) carenajului. daca e asa, ia vezi matale cum lipesti suprafata carenajului de planul lamelelor radiatorului. astfel nu vei creste suplimentar sarcina asupra ventilatorului prin turbulente/comprimare de aer, si vei elimina aerul aspirat din "spatele" radiatorului, printre radiator si carenaj.

cu stima,
rba

P.S. baga un ochi aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=630241

si aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627463823
*




QUOTE(mihai1677 @ 11 Aug 2008, 18:15)
Cauta o termocupla de r18, este una care deschide jos. (tot dintr-asta am si eu)
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:07
Post #246


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 12 Aug 2008, 15:31

Am comandat o termocupla 87/77 de reno 18. Ajunge saptamana asta. O sa se invarta cam mult ELV-ul cu plaja asta de functionare da' n-am ce-i face.
Mersi

Si o mare noutate! In sfarsit am aflat care-i pretul pentru filtrele K&N de le voiam pentru orizontale

QUOTE
@Muttley: pretul de lista este 314ron, pretul pt membrii e 283ron, pt 2bucati 270ron/bucata !



Neeeeext!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:08
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(Gheorghedracu @ 12 Aug 2008, 16:48)
Muttley, preturile alea sunt in Romania? daca da, sunt nesimtiti. FIltrele alea costa cam la 40$ US fiecare. Daca vrei uita-te pe ebay sau pe site-uri internationale si o sa vezi.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:09
Post #248


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 12 Aug 2008, 16:53

80$ americani dau imediat pe ele

Da, preturi de RO...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:09
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(Gheorghedracu @ 13 Aug 2008, 13:31)
Baga-te pe ebay si vezi la magazinele alora. O sa mai dai ceva pe posta, da in nici un caz nu ajungi la sumele alea astronomice.
*




29 Jun 2017, 20:10:
QUOTE(Ford_V6 @ 13 Aug 2008, 15:49)
poate ai inca frecari foarte mari in motor si d'aia se incinge . . . .
*




This post has been edited by 79_BMS: 29 Jun 2017, 20:10


--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:12
Post #250


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 19 Aug 2008, 14:40

Posibil si asta.

Mi-am facut un mic concediu la munte, deci rampe abrupte, ceva aglomeratie, blocaje o groaza (da' macar nu era f cald). Apa statea la temperatura de pornire a ELV, adica 92-93 grade.
Apropo, rodajul e aproximativ gata, am 1600 km cu ea. I-am dat de cateva ori pana-n 4000 de ture. Mai mult dupa ce implineste 3000km.

Azi a venit termocupla.

DSC01503.JPG ( Size: 209.85k ) Number of downloads: 159


Porneste ELV la 87 de grade, il inchide la 77.
Am apucat sa fac o proba pe loc. Intr-adevar ELV porneste pe la 85-87 de grade. Mai sus nu urca, ceea ce e foarte bine. Da' electroventilatoru' ala meeeerge... L-am asteptat sa se opreasca vreo 5 minute cred.
Concluzii:
- d-acu' nu se va mai duce apa peste 87 de grade ever
- tre' sa ma astept sa crape ELV dintr-un mom in altul
- alternatorul e depasit de situatie. Cu faruri aprinse, stop pe frana si ELV sta acul de incarcare pe rosu. Cu termocupla asta noua va fi si mai rau. Trebuie sa caut altceva
- tre' sa pun martor in bord de functionare a ELV, eventual si intrerupator in serie cu releul.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:13
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(Minel @ 19 Aug 2008, 17:58)
Poti monta o termocupla care sa porneasca la 92 si sa opreasca la 87 de grade ,ma gandesc ca ar fi optime aceste temperaturi .

Eu am pe masina o termocupla care porneste cred ca pe la 96 de grade si veche de 20 de ani  smile.gif , cam mult intr-adevar  wacko.gif  , si ma gandesc tot  mai mult sa achizitionez o termocupla de calitate cu temperaturile 92-87 grade .

Deocamdata sunt in cautari inclusiv pe la piete , ma intereseaza ceva strain ,ca sigur ii mai fiabil , in plaja asta de temperaturi  rolleyes.gif .
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:14
Post #252


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 19 Aug 2008, 18:22

Fix 92-87 era termocupla pe care am dat-o jos azi. Era gata montata pe radiatorul de aluminiu nou pe care l-am montat cu cateva posturi in urma. E "made in Italy". Iar daca vrei musai termocupla de calitate si "probata", gasesti la dezmembrari de auto straine. Sunt o multime de modele compatibile, cu 2 si cu 3 papuci. S-a discutat deja despre asta pe topicul cu montarea ELV-ului.

In ce priveste bolidu', sunt in sfarsit multumit. Am mers mai inainte mult prin oras, am prins semafoare, blocaj mare la podu' din Alexandru, a fost cald. Apa n-a ajuns la 90 de grade deloc. In schimb bateria e muci
Trebuie neaparat alternator ca lumea. 32 amperi cat are originalul (sau ma rog, ce a mai ramas din aia 32) e mult prea insuficient.



29 Jun 2017, 21:15:
Posted by: Muttley 25 Aug 2008, 16:19

Am aproape 3000 de km, asa ca i-am dat intr-o dimineata p-autostrada, sa vad cat duce.
Cam dezamagitor - 155km/h. Anvelope umflate la 2 bar, singur in masina, bagaje cam cat ar cantari inca o persoana, avansul reglat bine.
Viteza asta si-o luat-o si cu motorul vechi. Si e ciudat rau, pentru ca acum are in plus:
- 200 cmc;
- comprimare aproape o unitate;
- 2*RAC pe admisie si 10*RAC pe evacuare deschidere supape;
- o groaza de mm2 in plus in sectiunile canalizatiilor de admisie / evacuare si vreo 3mm in plus pe diametrele supapelor de admisie;
- e nou.

Singura explicatie plauzibila ar fi ca alimentarea e prea slaba, motorul ar "suge" mai mult decat ii ofera Carfilul da' n-are de unde...
O explicatie ceva mai SF ar fi ca axa cu came nu e ceea ce cred eu. E de reno, e noua, da' reno a facut si motoare economice cu axe mai slabe. Trebuie neaparat s-o masor.
Putin probabil da' nu exclus - sa fie jocurile la culbutori dereglate.



This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2017, 20:15


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:16
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(emircea @ 26 Aug 2008, 09:56)
1. La ce turatie ai obtinut cei 155 km/h?

Daca-ti aduci aminte, ti-ai dorit nu ca sa maresti turatia si puterea maxima, ci ai vrut imbunatatirea cuplului pentru turatii joase.

Deci, fa bine si masoara si timpul 0 la 100 km/h.

Erai in treapta a 4-a, sau a 5-a de viteza? Presupun ca intr-a 4-a mai puteai sa mai accelerezi...

2. Ca sa fii sigur ca ar suge motorul benzin si n-are de unde, masoara debitul pompei (ml/min) si fa un calcul teoretic cam la ce turatie te-ar limita, sa zicem pentru un raport masic 14,5:1 aer-benzina...

Atentie, trebuie sa tii cont si de rezistenta la inaintare ca sa obtii aceeasi turatie si ruland pe sosea.

3. rezistenta la inaintare e luata in calcul?
*




QUOTE(SiloS @ 26 Aug 2008, 10:12)
Nu cred ca ai benzina pentru mai mult de atata.
*




QUOTE(cristidb @ 26 Aug 2008, 10:14)
De ce te-ai chinuit cu carburatoarele alea daca ai pus tot amaratul ala de monocorp? Axa cu came cu overlap mare pentru putere la turatii joase?
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:20
Post #254


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 26 Aug 2008, 17:07

QUOTE(emircea)
1. La ce turatie ai obtinut cei 155 km/h?

Daca-ti aduci aminte, ti-ai dorit nu ca sa maresti turatia si puterea maxima, ci ai vrut imbunatatirea cuplului pentru turatii joase.

Deci, fa bine si masoara si timpul 0 la 100 km/h.

Erai in treapta a 4-a, sau a 5-a de viteza? Presupun ca intr-a 4-a mai puteai sa mai accelerezi...

2. Ca sa fii sigur ca ar suge motorul benzin si n-are de unde, masoara debitul pompei (ml/min) si fa un calcul teoretic cam la ce turatie te-ar limita, sa zicem pentru un raport masic 14,5:1 aer-benzina...

................

1) 4200 rpm treapta 5.

Am explicat la momentul respectiv dar nu s-a-nteles. Repet...
Motorul standard de 1.6 are cuplul maxim muuuuult prea jos - 2500 rpm. Puterea maxima iar e jos, la 5000 rpm.

Cu alta axa mult mai agresiva decat cea standard se poate urca cu turatia de putere maxima si la 8-9 mii rpm cu acest motor. Userul bodel a facut treaba asta. Dar se intelege ca-n felu' asta cuplul maxim e pe la 4000 - 5000 rpm, iar motorul devine inutilizabil la turatii normale.

Recapitulare: stock turatia e prea mica, extrem turatia e prea mare. Eu am vrut ceva intermediar, putin mai mult spre configuratia stock. Ca sa am fiabilitate.

Motorul de 12TS are cuplul maxim la 3500 rpm fata de 3000 rpm cat are 1.3-ul standard. Deci "salta" turatia cu aprox 500 rpm. In plus are rc 9.5 fata de 9 standard.

Asadar... M-am gandit eu ca folosind axa de TS impreuna cu rc 10 voi duce turatia de cuplu-n jurul valorii de 3000 rpm, poate putin peste.
Iar valoarea cuplului de la 125Nm pe la 130 - 135.
Perfect pt nevoile mele.

Sper ca de data asta s-a-nteles. De aici ideea ca motorul meu e mai mult axat pe cuplu jos decat sus. Adica are cuplul pe la 3000 de ture, nu pe la 14 mii.

2) Cred ca am zis destul de clar... Pun viteza maxima mica pe seama CARBURATORULUI prea mic, nu pe seama pompei. Cu un carburator cu difuzorul de 27mm (parca) cum o sa se descurce un motor care trage mai mult aer prin niste sectiuni de trecere majorate (canale + supape). Zic eu cum: prost!

E ca si cum as avea restrictor pe admisie.


QUOTE(cristidb)
De ce te-ai chinuit cu carburatoarele alea daca ai pus tot amaratul ala de monocorp? Axa cu came cu overlap mare pentru putere la turatii joase?

Montajul carburatoarelor a fost un test ca sa verific ca vin ok. Bine ca a mers totul perfect. Monocorpul e pentru rodaj. Dar cum inca nu am filtre de aer si inca n-am luat kituri de reparatie ca sa fac orizontalele ca noi, monocorpul va mai sta ceva timp pe masina.

This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2017, 20:21


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:25
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(FLP @ 26 Aug 2008, 17:12)
Matli, te plangeai de filtre de aer.

Daca gasesti pe ebay ceva da`mi de veste ca am cineva care aduce orice de pe ebay cu comision mic.
*




QUOTE(Hexer @ 28 Aug 2008, 00:35)
Parerea mea este ca problema vine din cauza galeriilerol mari si eventual supapelor prea mult marite, asta din cauza gazelor de admisie care incetinesc viteza in galrii din cauza diametrului mai mare, asta rezulta ca puterea la fel si cuplul maxim urca, in unele cazuri urca foarte mult, peste 5000.

Carburaorul evident ca nu este optim prentru acest motor, dar totusi nu poate sa afecteze puterea prea mult, numai reactia motorului. Asta din cauza ca difuzorul e aceasi e un orizontal ar purta si sunt 4 pistoane, una dupa celalalt functioneza, deci in mare parte daca primeste destula benzina face treaba bine.

Pe acest motor sunt modificate atat de multe chesti foarte delicate si mai nimic masurat, testat incat este foarte greu de gasit problema.
*




QUOTE(emircea @ 28 Aug 2008, 11:39)
Carburatorul Carfil cam gatuie motorul, franand fluxul de aer.

Am avut configuratie asemanatoare (motor tot de 1600, cu RC 10,5:1, dar axul cu came standard) cu Carfil; cum am schimbat Carfilul cu Weber dublucorp (32 dir), motorul a mers altfel si n-a mai fost gatuit. Inclusiv felul in care urca in ture se schimba.

Daniel, ai comandat deja kitul de reparatie pentru carb-uri? Cineva tot de pe forum a recomandat la un moment dat magazinul asta din Bucuresti

carb_jiglere.jpg ( Size: 144.06k ) Number of downloads: 166


mi-au adus kitul de garnituri pentru carburator, ca erau cateva membrane fisurate, si mi l-au trimis si la Timisoara.

Da-i pedale la filtre si carburatoare!!!
*




QUOTE(emircea @ 1 Sep 2008, 11:27)
Am avut si eu monocorpul in perioada de rodaj. Reglajele la el au fost puse la punct. De ce in momentul in care am pus weber-ul motorul s-a comportat mai bine si am putut atinge o viteza maxima mai mare decat cu carfilul? Ce am facut eu gresit fata de tine?

Tot carfil a fost pus pe un opel rekord de 1900. Tot reglaje puse la punct. Masina s-a comportat ca naiba, pana a fost gasit un solex pentru acest tip de motor. De ce?
*




29 Jun 2017, 20:27:
QUOTE(GTX @ 1 Sep 2008, 19:40)
Eu as repeta testul noaptea mai pe racoare smile.gif
*




QUOTE(Hexer @ 2 Sep 2008, 02:04)
De geaba daca nu are destula benzina in amestec...
Daca ai timp Muttleysa pui galeria de evacuare tin teava, dar probabil potentialul motorului o sa fie undeva peste 4500-5000 rot/min. dar e mai interesant exact cat de agresiv e axa cu came, asta poate face o diferenta foarte mare...la fel si grupul conic, poste e prea lung prentu motorul actual.
Acum a mgasit asta (e din anglia si perechea costa ~60E):

http://www.freeweb.hu/rpmmm/lsz.html
*




QUOTE(einstein1984 @ 2 Sep 2008, 06:39)
Muttley, daca tot e asa "dubioasa" axa aia cu came, ridica si tu o diagrama de distributie. Comparator cu suport cred ca ai, il pui pe capul culbutorului si pui un disc gradat pe fulia de accesorii. Masori din 5 in 5 grade si vezi ce iese (sigur ai mai facut asta prin facultate).
*




QUOTE(adrianne @ 5 Sep 2008, 11:15)
QUOTE(Muttley)
1) 4200 rpm treapta 5.

155 km/h pe vitezometru, pe GPS ar fi mai putin (140)

Din cate stiu, cutie berlina 5 tr lunga duce 146 km/h la 4.400 rpm.
*




29 Jun 2017, 20:29:
QUOTE(ArtVandelay @ 5 Sep 2008, 13:21)
vine 95,9 mph, adica aprox 153 kmh
http://wahiduddin.net/calc/calc_speed_rpm.htm
*




QUOTE(Muratu @ 5 Sep 2008, 19:31)
Ai incercat sa prinzi top speed-ul si in treapta a 4-a? Cred ca ar mere mai bine in treapta a 4-a la 5000+ ture de cat la 4400 in treapta a 5-a.
*




QUOTE(Ford_V6 @ 10 Sep 2008, 22:09)
any news ?
*




QUOTE(argon @ 11 Sep 2008, 06:35)
QUOTE(emircea)
Carburatorul Carfil cam gatuie motorul, franand fluxul de aer.

apropos de asta, producatorul zice ca monocorpul e facut pentru motoare intre 500-1400 cc, nu mai mult nu mai putin, deci teoretic merge la Tico bine mersi dar nu merge la 1600 cum multi fac.

93973920zs1.jpg
*




QUOTE(einstein1984 @ 11 Sep 2008, 06:39)
Depinde ce vrei sa obtii de la motor, ca si alegerea carburatorului e un compromis. Nu erau prosti sa zica ca merge si pe 1600, ca dupa aia nu mai aveau cui vinde dublucorpul. De mers o merge pe tico, insa ar lasa masina aia fara nici un fel de cuplu la ture joase.
*




This post has been edited by 79_BMS: 29 Jun 2017, 20:29


--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:31
Post #256


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 11 Sep 2008, 08:33

QUOTE(Ford_V6)
any news ?

No news. Masina merge, am vreo 3000 km cu ea, saptamana trecuta am chinuit-o iar si parca intra-n limitare la 155 la ora.
Ca nu se preteaza carburatorul de 1.4 pe 1.6 stiam de mai demult. Ca nu se preteaza la mine e cu atat mai clar.
Si tind sa cred ca la mine problema-i carburatorul totusi. Mi-a zis un coleg de munca (si are dreptate) ca la fel se gatuiau motoarele celor care montau jicloare mai mici ca sa le consume putin.

Oricum, aveam de gand sa masor axa cu came. N-am timp de nimic. News-urile vor mai astepta.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:33
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(argon @ 11 Sep 2008, 08:37)
cam cat de repede ajunge la 155? cum urca de la 130 la 155?
*




QUOTE(cristidb @ 11 Sep 2008, 09:50)
Orice masina e lenta aproape de viteza maxima si are nevoie de ceva timp sa ajunga acolo, mai putin cele de sute de cai limitate electronic sau la cele la care limitarea e de la cutia prea scurta. Chiar crezi ca pana la 155 se duce racheta si acolo moare subit?
*




QUOTE(argon @ 11 Sep 2008, 09:53)
Acuma si esteitul stock si 1400 se duce pana la 150 si cam atat, dar de la 130 la 150 urca greu....sunt si masini cu o greutate similara  cu a Daciei, cu mai putini cai si merg si cu 165 km/h...
*




QUOTE(cristidb @ 11 Sep 2008, 09:58)
Pentru ca alte masini au o aerodinamica mai buna, cutia de viteze e aleasa sa atingi viteza maxima in ultima treapta aproape de turatia de putere maxima, pierderile in cutia de viteze si planetare sunt mai mici...
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:36
Post #258


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 17 Oct 2008, 12:56

O accelerare dupa terminarea rodajului.
Avansul a ramas cum l-am facut de prima oara, in timpul rodajului, cand nu depaseam 3000. Deci nu cred ca e optim la turatie mare.
Alimentare - carfil 1.4. D-aia-ncepe sa moara in treptele superioare.




--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:36
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(ROBY 06-TFA @ 17 Oct 2008, 20:48)
Da domnnule,poate masina!Filmarea e de pe Oituz,cand alergam Loganu dupa tine?
  Ce mureau de ciuda figurantii cu strainezele cand ii depaseai la deal cu Dacia tongue.gif  tongue.gif  radmasa.gif
  Bravo bre!Sa stii ca nu ai muncit degeaba wink.gif
  Ce mi-a placut! wub.gif
*




QUOTE(djasu82 @ 17 Oct 2008, 22:07)
oare panala cat a urcat in viteza fiindca de la 100 cand ai turat nu s-a mai filmat si acul de la vitezometru... Oricum se aude frumos motorul .
*




QUOTE(ArtVandelay @ 18 Oct 2008, 00:15)
aproape 135 kmh, daca are 165/70/13
*




QUOTE(emircea @ 18 Oct 2008, 13:27)
Frumos, frumos! Orizontalele - cand ai timp si chef de ele?? Haidi bre!!!
*




QUOTE(cristidb @ 18 Oct 2008, 14:03)
Ce-i asa frumos? Nu mi se pare ca trage cine stie ce, iar sunetul nu are suficienta claritate sa ne putem da seama daca suna bine sau nu. Suna doar tare.
De la 20 la 80 face 11 secunde.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:39
Post #260


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 18 Oct 2008, 15:25

QUOTE(emircea)
Orizontalele - cand ai timp si chef de ele?? Haidi bre!!!

Incepand cu iunie anul viitor. Incepand cu atunci voi avea timp.


QUOTE(cristidb)
De la 20 la 80 face 11 secunde.

Vitezometrul indica cu aprox 20% mai putin.
Acolo e 2000 rpm tr 2 (25km/h) si 5000 rpm tr 3 (fix 100 km/h).
Asadar sunt 11 secunde 25-100 Oricum, inca neelocvent.



--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:40
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(Hexer @ 18 Oct 2008, 20:40)
Astept sa pui carburatiarele orizontale, sa vedem cum  misca atunci
*




QUOTE(ROBY 06-TFA @ 18 Oct 2008, 22:32)
Misca bine masinuta si spun acest lucru ca am vazut-o la treaba.Filmuletul este putin relevant!
Sa te vad odata cu doamnele Dellorto bre!

As fi putut sa te cronometrez pana la suta cu start de pe loc pe vitezometru meu da erai grabit tare atunci.Oricum,axa isi face datoria!
*




QUOTE(dacia1210galbena @ 14 Nov 2008, 01:35)
Ce modelul este programarea aprindere? Cat cost? It looks like a sort of australian ignition by jaycar. Mersi
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:41
Post #262


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 14 Nov 2008, 07:59

It's home-made by a member of this forum. Message him, mihai1677.
He'll offer you further details.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:42
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(Cristi1980 @ 16 Nov 2008, 12:41)
any news?  ai reusit sa pui carburatoarele acelea Dcoe 40 pe motorul de 1,6?
*



QUOTE(mad toz @ 16 Nov 2008, 22:41)
QUOTE(Muttley)
Incepand cu iunie anul viitor. Incepand cu atunci voi avea timp.

*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:44
Post #264


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 12 Mar 2009, 20:44

Ca sa nu ma plictisesc pana-n iunie, m-am "distrat" putin ocupandu-ma de piesele mai inaccesibile. Scumpa, extrem de scumpa "distractie"...

DSC02260.JPG ( Size: 152.87k ) Number of downloads: 169
DSC02265.JPG ( Size: 226.22k ) Number of downloads: 163


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:45
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(payty @ 12 Mar 2009, 21:49)
hopaaaaaa! deci trimit aia de la mecaparts si in tari "bananiere".

eu le-am dat un mail si nici macar nu s-au deranjat sa raspunda.

nu te intreb de preturi, ca sunt afisate si pe site smile.gif)
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:46
Post #266


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 12 Mar 2009, 21:57

Piesele nu le-am primit in Romania. Si nu te lasa pacalit de preturile de pe site-ul Mecaparts!!! Luam un exemplu - rotorul de pompa de ulei de turbo: 68 euro pe site. La asta adaugi TVA 14 euro si transport 14 euro (transport in Franta!). Deci preturile alea exorbitante de pe site, in realitate sunt incredibile de-a dreptul!

Kitul de carburatoare nu e luat de la ei. L-am gasit aici:
http://www.italia-classic.com/PBSCProduct.asp?ItmID=1041761
Spre deosebire de mecaparts, astia s-au purtat exemplar.

PS: cand am scris mail la mecaparts, am primit eroare, cum ca adresa n-ar exista. Numai telefonic dai de ei.

This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2017, 20:46


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:53
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(payty @ 13 Mar 2009, 06:43)
[inteleg ca cineva din franta ti le-a cumparat si apoi ti le-a trimis in Romania?
pai nu e acelasi lucru ca si pret? ca tva-ul tot il platesti si transportul e cam acelasi lucru.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:53
Post #268


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 13 Mar 2009, 08:11

Nu, mi le aduc singur, lucrez aici o perioada.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 20:54
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(vis-a-vis @ 13 Mar 2009, 08:22)
Cu Subaru?
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 20:57
Post #270


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 13 Mar 2009, 09:11

Nu. Daca le aduc cu Sugarul nu mai termin Dacia asta niciodata. Si vreau s-o termin.

__________________

Completare 2017: pe vremea aia eram pornit binisor sa-mi iau WRX laugh.gif Cat am stat in Franta am cautat, am admirat prin parcari, am si rugat vreo 2 colegi de la serviciu sa ma plimbe...
Am renuntat, ma speria intretinerea. Si foarte bine am facut, nu mi l-as fi permis.






Posted by: Muttley 9 Jun 2009, 20:42

Revederea cu bestia dupa 5 luni de hibernare intr-un graj... garaj din Harlau.

DSC02999.JPG ( Size: 272.31k ) Number of downloads: 179


Pus baterie noua, turnat cate 5ml de ulei in ficare cilindru, angajat treapta 5 si impins cativa metri ca sa se umecteze. Pornit din prima, cu un mare nor de fum...

DSC03002.JPG ( Size: 397.02k ) Number of downloads: 80


Am dus bolidu' la Iasi, am schimbat uleiul, ieri am facut un drum Iasi - Bucuresti, dup-aia azi la Pitesti (a vrut cu 161 la ora de data asta), am spalat-o ca sa vad p-unde a mai ruginit, apoi am lasat rabla in aceeasi curte in care a zacut si vara trecuta, la cheremul husky-ului care abia astepta sa-i ude jantele. Aici va zace urmatoarele luni.


Vara asta ar cam trebui sa termin motorul. De data asta va fi ceva mai dificil, pentru ca:
- n-am permis pana la sfarsitul lui iulie;
- timp am foarte putin sau deloc.

In plan ar fi, intr-o ordine absolut aleatorie:
- chiulasa - frezat inca aproximativ 0.5mm, frezat fata de asezare a galeriei, eventual (inca nu-s decis) schimbarea ghidurilor prost alese anul trecut;
- reconstruit cu kitul Mecaparts si montat pompa de ulei de turbo;
- modificat baia de ulei originala (instalat antival) si montat in locul celei de gtt care a transformat orice schimb de ulei intr-un chin;
- schimbat intinzatorul de lant original cu unul nou, Febi;
- reconditionat carburatoarele cu kitul cumparat si montat pe motor impreuna cu galeria de evacuare de am aratat-o-n prima pagina a topicului (daca o merge);
- facut cutie de rezonanta din aluminiu, cu trompete si filtru de aer in contraaripa;
- cumparat si instalat pompa de benzina cum trebuie, ca asta de Damas e prea slaba;
- neaparat adaptat alt alternator, cu asta nu se mai poate.

Cam intr-o saptamana reincep lucrul...

This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2017, 21:03


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
33 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 15:46
Forum Renault