O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
![]() ![]() |
O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
79_BMS |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#572
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 19 Jan 2010, 12:21
Nu-s de acord nici cu intrerupatorul. Eu sunt de parere ca daca o fi sa porneasca iarna, avand 2 ventilatoare care sa raceasca radiatorul, acestea vor functiona mai putin timp Mai vedem, va dura ceva pan-ajung la capitolul asta. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#573
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 19 Jan 2010, 13:35) la cealalta dacie aveam ventilatorul in fata. elicea era la distanta de vreo 2 cm de radiator. daca puneam mana pe radiator in spate, unde era motorul, era tot rece, avea doar o "insula" calda cam cat palma, sau ceva mai mare. corespundea exact cu mijlocul elicei, unde e cercul ala de sustinere. asta e echivalent cu o micsorare a suprafetei radiatorului deoarece acea suprafata calda nu se raceste niciodata eficient. de asta am zis de montat in spate, acuma faci cum vrei , eu doar ti-am zis ce am observat eu. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#574
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 20 Jan 2010, 14:33
Am terminat ieri de legat si fixat pompa: DSC04118.JPG ( Size: 340.83k ) Number of downloads: 158 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#575
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#576
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 20 Jan 2010, 19:49
Normal c-am sa pun. Am omis ceva... Oare cat influenteaza curentul de alimentare debitul pompei? Facut masuratoare de debit ieri prin punerea contactului, deci sub 12V (cat... nu stiu). Rezultat - 600ml/minut. Fata de 2l/minut cat ar trebui sa fie, probabil la 14.4V. In caz ca s-o-ntreaba careva - intre rezervor si pompa sunt conducte de 6mm fata de 8mm cat cere pompa. Si mai este un filtru de benzina de injectie langa rezervor. Da' nu cred sa fie discrepanta asta mare de aici, ci mai degraba de la curent. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Club12TRS @ 20 Jan 2010, 20:53) Salut. Ti-am citit topicul, te felicit si te admir pt rabdare si pasiune. Am sesizat si micile dileme vis a vis de pompa electrica de Damas. Noi am montat asa ceva pe zeci de Oltcit-uri cu motoare comprimate si cu rampa de 2 carburatoare dublu-corp bi-camerale de Alfa Romeo 33 - Webber IDF sau Dellorto-. Pompele au fost montate in compartimentul motor si n-au facut nazuri la temperatura - se stie ca in compartimentul-motor de Oltcit este temperatura mai ridicata decat la Dacia. Asa ca las-o cu incredere in compartimentul motor, dar foloseste furtune adecvate, nu de Dacia si musai coliere. Cat despre plafonare, n-au fost probleme nici la 6500 rpm. Poti monta 50 de carburatoare cat casa, daca reglezi debitul de benzina pt un motor de 1.3, cazul Oltcitului, motorul nu va consuma benzina in nestire, chiar scade consumul. Daca-i dai prea multa benzina se ineaca, merge prost si n-ai facut nimic. Asa ca sunt convins ca pompa isi va face treaba. Mult noroc si succes cu motorul! |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#578
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 20 Jan 2010, 21:31
Mersi pentru interventie. Pompa de Damas tocmai a fost inlocuita. Dileme legate de pompa, alegerea ei, amplasarea ei, nu mai exista de ceva timp. Ramane valabil postul meu anterior. ______________________________ Un prieten imi spune ca pentru a simula alternatorul, pot bransa un redresor la bornele bateriei. Am sa fac chestia asta azi. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#579
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 21 Jan 2010, 09:21) Pai ce treaba are debitul scazut la 11V si ceva? Ala va fi doar sa amorseze carbelitoarele si sunt destul de sigur ca va fi suficient pentru asta. Debite mari ai in sarcina cu motorul pornit deci, unde ai 14,4 V. Probleme ar aparea doar daca vrei sa lergi din baterie, fara alternator dar si acolo ar trebui sa se descurce la turatii si sarcini mici. In cate secunde amorseaza carburatoarele la debitul ala? |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#580
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 21 Jan 2010, 10:32
Am zis eu undeva ca 0.6l/min nu-s suficienti pentru a umple CNC-urile cu motorul oprit? E chestie de max 2 secunde. Eu vreau sa aflu care e debitul maxim al pompei, ca sa ma conving ca nu raman fara benzina la sarcina plina si turatie mare intr-a 4-a si a 5-a. Ori ca sa aflu cat pierd din din cei 2l/minut declarati de constructor, din cauza conductelor mici dintre rezervor si pompa. Si am sa masor diseara, cu rabla legata la aparatele de mentinere a functiilor vitale (redresor). |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#582
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 21 Jan 2010, 10:51
Aha. Deci abia incape rabla-n garaj, mai bag una. Tre' sa caut mai degraba p-unu' cu motoreta, da' mai greu pe zapada asta... Taci ma! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#583
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 21 Jan 2010, 10:54) Scuza-mi armetica, dar.... presupunand ca la 150 km/h ai un consum al naibii de nesimtit de 20%. => 20 litri in 40 de minute => consum de 0.5 litri pe minut. Asta inseamna ca si cu debitul ala de 0.6 mai are timp si sa ia cate-o pauza. Unde sunt eu mai curios cum se pune problema e in sarcini "alternative", unde consumul e mai mare. Ca pe vremea cand imi mai aruncam ochiul pe computerul de bord, am ochit si consumuri nu-chiar-atat-de-instant de 40%. De exemplu la urcat deal cu plecare de pe loc. L.E. Si sa nu uitam ca la 150 alternatorul ala deja se intreaba cum ar putea sa te curenteze un pic, ca are de unde ![]() QUOTE(einstein1984 @ 21 Jan 2010, 11:09) |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#584
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 21 Jan 2010, 11:34
bucatzel, io-te-aci: QUOTE(Muttley) Ca sa raman in pana de alimentare carburatoare, presupunand o viteza (sa zicem) de 180km/h, adica 100km in 33 minute, rezulta ca ar trebui sa am un consum mai mare de 11l/suta la viteza aia. LLE: un consum mai realist ar fi 13l/100km la viteza de 150km/h. Cam p-aici o sa se invarta (cred) viteza max cu pompa asta. E a 3-a oara cand postez pasajul asta Era vorba de vechea pompa de Damas, dar rationamentul ramane valabil si identic cu al tau. Ainjtain, n-am baut apa de la flori sa imping masina afara pentru asa ceva, mai ales pe vremea asta. Ideea ta e foarte buna, dar ramane s-o pun in practica alta data. Gata, daca mai e ceva de comentat vizavi de debit pompa benzina, dupa ce fac faza cu redresorul. ______________________________________________ In priiiimul rand, rusine aluia de-o uitat frigideru' deschis. M-am diverse pe mine de frig, in ritmul asta nu ma vad bine Dup-aia... ieri seara am dat galeria de admisie la atelier pentru ultima interventie, planarea fetei dinspre carburatoare. Asa a iesit : DSC04129.JPG ( Size: 207.31k ) Number of downloads: 164 Mai departe am inceput sa ma uit luuuung si cu oarecare frica la materialul de garnituri, stiind ca daca-l stric, altu' nu mai pup (mi-au spus cei de la Fermit ca nu-i o practica obisnuita pentru ei sa trimita-n tara cantitati atat de mici de clingherit). L-am trasat de ieri, insa tot nu eram decis in privinta modului de taiere. Oscilam intre flex, pendular, foarfeca de tabla, nu stiu ce stanta, unghiera samd. Din toate astea n-aveam decat flex. Si-mi mai lipsea si cheful de a cauta pe naiba stie unde alte scule... DSC04136.JPG ( Size: 267.26k ) Number of downloads: 154 Cu o bucata de polistiren sub coala a mers neasteptat de bine: DSC04137.JPG ( Size: 289.24k ) Number of downloads: 151 ...mai putin partea de praf de clingherit. Ca un fel de zahar pudra, da' mai negru si foarte mult, cu un talent iesit din comun de a se aduna tot pe caile nazale. Am trecut la taiatu' PFL-ului. Cum fierastrau sau alte chestii uzuale n-am... flex. Cu panza de taiat metal. Deci ascultati-ma! Nu-ncercati vreodata sa taiati lemn cu flexul! A iesit fum de nu mai vedeam masina, si doar ma sprijineam de ea. Usturime de ochi, de nas, jaaaaleeee. De taiat se taie bine, dar mai bine lipsiti-va. DSC04138.JPG ( Size: 293.12k ) Number of downloads: 150 Din cele 7 bucati de clingherit am lasat 3 pe mai tarziu, in caz ca ceva iese prost. Cu celelalte 4 si cu placile de PFL am facut sandvisu' asta: DSC04139.JPG ( Size: 312.23k ) Number of downloads: 40 Iar asta-i forma sub care va ajunge pe freza (poate sapt viitoare): DSC04140.JPG ( Size: 286.93k ) Number of downloads: 46 Sunt curios daca va iesi ce trebuie, sau ma prostesc intr-un mare fel ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 22 Jan 2010, 01:09) cuplu suruburi chiulasa...merge si mai mult..eu le strangeam la 9,5 si nu mai umblam acolo dupa 500km cum fac unii... nu te-ai lasat vad...la cati bani ai bagat in rabla iti luai un e230 din 93 macar ...asa cred ....imi place perseverenta ta si succes mai drace ![]() ![]() QUOTE(vis-a-vis @ 22 Jan 2010, 01:14) QUOTE(einstein1984 @ 22 Jan 2010, 10:21) VEzi ca praful ala de clingherit nu e tocmai sanatos. Noroc ca klingheritul nu se mai face cu azbest.... Macar o masca din aia antiporcina daca aveai si tu. QUOTE(Siconi @ 22 Jan 2010, 14:24) Si zici ca a iesit mult fum, ai?! ![]() Normal, daca nu sti ca pentru lemn exista o panza speciala pentru flex, cu dantura... E drept ca cu panza de metale iese o taietura super, dar face enorm de mult fum, mai ales la esentele tari, fiindca e frecarea mare si aschierea mica... nu merge ca la metal, pe principiul pilirii prin frecare. Important e ca pana la urma ai reusit. E bine daca ai acces la un CNC sa decupezi garniturile. Ai facut deja in CAD amprenta garniturii sau ai gasit-o deja gata facuta? Mai exista si alte variante de confectionare: se poate prinde solid placa de clingherit de galerie/flansa si se dau prin acestea gaurile pentru trecerea suruburilor de prindere (in cazul tau, prezoanele). Apoi, cu ajutorul unor suruburi de fixare prinzi placa de clingherit cu sibe si piulite ca sa stea fixa... "corp comun" cu galeria. Se traseaza pe interior cu un marker, daca exista posibilitati, daca nu, se pune in galerie un lichid care sa lase urma (colorant, cerneala) exact pe locul care corespunde gaurii (clingheritul e acum pe post de capac la gaurile din galerie/flansa). Dupa golire si uscare, se desfac suruburile de fixare si se inspecteaza placa de clingherit. Evident, "cercurile colorate" se vor decupa si pili pentru a obtine o margine fina. Conturul se marcheaza cand clingheritul este pe galerie/flansa. dupa demontare se fac toate decupajele necesare marcate. Gata garnitura! Lucrand cu atentie, nu are cum sa dea gres sau sa iasa prost. Depinde numai de mana de lucru sa fie una sigura pe ea. Dar, daca ai acces la CNC, e mult mai bine ![]() Bafta. LE: Cam in acest fel mi-am facut eu garniturile la pompa de apa... ambele! |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#586
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 22 Jan 2010, 14:41
Materialul meu e cu armatura metalica destul de groasa. Ar fi fost chinuitor si ineficient sa decupez eu gaurile. Garniturile de pompa de apa de le-ai confectionat costa 1 leu la magazin. Ambele. Insistam mult pe un subiect banal. Alt subiect - de unde iau O-ringuri de 47mm rezistente la benzina? Altul - carburatoarele au 6 gauri de progresiune pe fiecare corp. As vrea sa astup gaurile de rang 6, pentru ca sunt sensibil descoperite in pozitia "inchis" a clapetelor. Astept pareri la astea doua. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#587
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#588
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 22 Jan 2010, 16:35
...rezistente la benzina, ca pentru chiuvete au pe toate drumurile. _______________________________ Care-mi spune ce va sti sa faca asta cand va fi gata, primeste o ciocolatiiicaaaa fl.jpg ( Size: 40.22k ) Number of downloads: 53 E vorba de trei chestii, deci plusam la o cutie de bomboane. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#589
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Minel @ 22 Jan 2010, 17:55) Daca doresti si altceva decat O-ringuri , ca o alternativa , se gasesc snur-uri de etansare de diferite diametre ,se taie la lungimea necesara iar capetele se lipesc cu o substanta de lipire ( personal , recomand Loctite 301 ,este excelent ,folosim noi ) . Acesta metoda o folosim intotdeauna cu rezultate 100 % pozitive ! Bafta ! Daca nu gasesti snur-uri , PM si vedem ce si cum .... ![]() QUOTE(lucianac79 @ 22 Jan 2010, 18:40) QUOTE Care-mi spune ce va sti sa faca asta cand va fi gata^_^ E vorba de trei chestii. Eu o vad ca pe o placa de conexiune spre un viitor airbox/carcasa filtru de aer ![]() QUOTE(ment @ 22 Jan 2010, 18:44) Probabil va veni peste carburatoare, pentru a prinde un filtru de aer de genu cum e cel din poza de mai jos.. Sau baza pentru un airbox ? ABF2_100.jpg ( Size: 37.38k ) Number of downloads: 33 edit: lucianac79 mi-ai luat-o inainte ![]() This post has been edited by 79_BMS: 8 Oct 2017, 13:35 |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#590
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 22 Jan 2010, 19:06
Pai oricum lucianac79 nu vrea ciocolatica, a sters din quote pasajele alea. Ok pana aici... 1) - legatura cu air-box-ul din fibra (nu filtru de aer, ala e mai departe). Flansa va fi incastrata in peretele cutiei, pentru rigiditate; 2) - ? 3) - ? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#591
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#592
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 22 Jan 2010, 22:09
1) ranforsare pentru rezonatorul admisiei; 2) suport pentru trompete - se vor fixa cu strangere in cele 4 gauri de diametru 50mm ale flansei; 3) punct de sprijin al ansamblului galerie - carburatoare - rezonator pe suportul suplimentar legat de tamponul motor. Aici revin c-un desen mai tarziu. Scuzata fie-mi calitatea, da' e facut in graba cu touchpadu': index2.jpg ( Size: 44.06k ) Number of downloads: 36 Posted by: Muttley 24 Jan 2010, 00:18 Polizat din galeria de evacuare, ca sa se potriveasca pe noile piese. DSC04151.JPG ( Size: 290.47k ) Number of downloads: 46 DSC04152.JPG ( Size: 311.84k ) Number of downloads: 50 Dup-aia am frezat si la asta gaurile, ca sa fie o trecere a gazelor de evacuare cat de cat lina. E mai bine asa, cum nu stiu cat va ramane evacuarea asta urata pe rabla... Pus prezoanele lungi pe chiulasa, facut probe cu galeriile, ca sa ma asigur ca totul vine cum trebuie, polizat ici-colo, samd... DSC04153.JPG ( Size: 385.93k ) Number of downloads: 56 Am reglat pompele de repriza ale carburatoarelor ca sa aiba curse egale, pus coliere la furtunurile de benzina si multe alte maruntisuri am mai facut astazi, pe care nu mi le mai amintesc. Mai trebuie garniturile, facut montajul si pot sa pornesc dihania This post has been edited by Muttley: 8 Oct 2017, 13:44 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#593
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(nalodaniel @ 24 Jan 2010, 12:42) QUOTE(Siconi) Si zici ca a iesit mult fum, ai?! radmasa.gif Normal, daca nu sti ca pentru lemn exista o panza speciala pentru flex, cu dantura... Nu va puna naiba sa folositi asa ceva daca nu vreti sa va faceti nevoile din pat intr-o sticla 2 sapt, si sa nu iesiti din casa 6 sapt. Am descoperit ca tot ce se poate face cu flexu se poate face si fara (mai incet, ce-i drept, dar mult mai sigur) Acuma nu va spun sa nu folositi flexul, la mine a devenit fobie si de asta nu pot, dar va spun sa va feriti de combinatia flex+panza de lemn ca de naiba! ![]() Muttley, bravo pentru toata munca depusa! Intrebare: cand prognozezi ca o sa fie gata motorul (gata de pornire si de mers) ? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#594
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 24 Jan 2010, 13:08
De pornit zilele astea, cand sunt gata garniturile. De mers in probe peste 2 saptamani (?) cand e gata suportul frontal al admisiei. De mers in regim normal cel mai tarziu pe la sfarsitul lui martie, cand va fi gata partea de admisie si filtrare a aerului. Motorul finalizat (cel putin dpdpv al intentiilor actuale) cand voi face evacuarea - nu stiu cand, poate la vara sau in 2011. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Siconi @ 25 Jan 2010, 09:19) Mah, exista si bomfaier (fierastrau manual, exista si panza de fierastrau, exista si circular de mana, si drujba si mai ce vreti voi. Eu doar am spus ca daca tot nu a avut alta unealta de taiat, putea sa faca asa sau asa... cu riscurile evidente; ma gandesc ca nu e copil sa-i spun eu. Muttley, filtrul de aer il tragi spre locasul bateriei ca la gordine sau ce planuri ai cu el? |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#596
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 25 Jan 2010, 10:45
Terminati-o cu lemnele. La Gordini e naspa, la mine va fi o idee mai bine ![]() Detaliez... Cazul Gordini: gord.jpg ( Size: 39.21k ) Number of downloads: 64 gord_ext.JPG ( Size: 97.02k ) Number of downloads: 53 - filtrul de aer prins de carburatoare; - fara trompete (cred); - admisia de aer sus, apa de ploaie devenind o problema, fiind necesar un sistem de scurgere, adica neetanseitate pe admisie. Cazul meu (multumita ingeniozitatii Dacia - contraaripa CN ): aer.jpg ( Size: 92.08k ) Number of downloads: 62 beteleu.JPG ( Size: 36.03k ) Number of downloads: 61 - cutie carburatoare cu trompete, fara filtru de aer; - filtru de aer in contraaripa, in cutie etansa; - admisie de aer sub bara, etansa, oferind oarecare efect ram la viteza mare. Mai mult, fiind sub nivelul carburatoarelor, nu intra apa pe timp de ploaie. Cel putin astea ar fi intentiile. Sper doar sa nimeresc volumele aferente, sa nu fac mai mult rau decat bine |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#597
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#598
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 25 Jan 2010, 12:39
As cam vrea sa-mi fac de la zero si cutia de la filtru, tot din fibra de sticla. Dupa conturul contraaripii, astfel incat sa para "de acolo". Ca filtru, am de gand sa folosesc cel mai bun filtru de aer posibil, cu materialul cel mai performant (hartie) si aria cea mai mare de filtrare. Adica filtrul cilindric de Dacie . Montat vertical. Am sa ma interesez de cutia de G3, dar n-as prea crede ca ma va tenta in vreun fel... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#599
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 25 Jan 2010, 13:01) Da' nu-i putin riscant sa vii asa jos si "deschis" cu gura filtrului de aer? Frunze (hai ca de astea scapi cu o plasa metalica ), mizerie, mai mult praf, iar daca depasesti pe ploaie, toata apa pe care-o ridica ala din fata o bagi direct pe admisie. Si se ridica mai multa apa si intr-un format mai "optimizat" decat ploaia normala. Plus ca iarna nu prea vad de unde tragi aer "mai caldut" Nu prea vad care-i problema cu neetanseitatea acolo, pentru ca oricum, se intampla inainte de filtru. QUOTE(SiloS @ 25 Jan 2010, 13:14) Intra praf. Dar pana la urma, tu stii cel mai bine pe unde mergi cu masina si daca o expui prafului. Ca o gluma, ai putea sa ii scoti farul dreapta pentru faza lunga, sa o lasi sa traga aer pe acolo. Eventual sa iasa filtrul de aer pe acolo. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#600
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 25 Jan 2010, 13:24
Uite d-aia-i bun schimbul de opinii Good point cu depasirea, am tema de gandire Pentru priza de aer cald pentru iarna, asta-i si frumusetea cutiei: aer2.jpg ( Size: 97.6k ) Number of downloads: 85 Numai ca-n configuratia asta, filtrul va trebui sa fie orizontal. Etanseitatea priza - filtru e pentru crearea unei usoare presiuni pe admisie la viteza mare. Priza prin far = apa. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 06:45 |