O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
![]() ![]() |
O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
79_BMS |
![]()
Post
#631
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#632
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 7 Feb 2010, 12:47
Pai normal sa fie rugina, ca tot botul, parbrizul si oglinzile laterale au fost sablate iarna de iarna pe un nenorocit de drum numit E85. Nu cu nisip, ci cu pietre. Si bulgari de sare Am optat pentru ventilator de fata pentru ca voiam sa-l adaug celui existent. Are loc berechet masca. In poza cu rugina se si vede cat e de subtire ventilatorul. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#633
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 7 Feb 2010, 18:53) Io as fi lasat si elv-u original in schema, ala racea si alternatorul printre altele si scadea timpul de functionare, ca la termocupla aia 87-77 (parca) stii bine ca mergea incontinuu vara si aia in configuratia domestica a motorului; Varianta cu elice pe fulie nu o recomand, in primul rand ca e montat ventilatorul pe partea pe care se monta si elicea (foarte inspirata alegerea), si in al 2-lea rand ca sugruma motorul una-ntr-una; eu am constatat la o proba, ca scade turatia motorului cu ~ 200 de ture cu elicea in schema; Acuma urmeaza sa ma contrazica unii si sa spuna ca cele 2 ventilatoare au nustiu ce consum, intr-adevar, da consumu ala ii din 5 in 5 minute pentru intervale scurte si asta vara, ca iarna, n-ai sa vezi elv pornit |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#634
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 7 Feb 2010, 22:02
Apdeit - iar s-a ars aprinderea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#635
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 7 Feb 2010, 23:10) QUOTE(Siconi @ 7 Feb 2010, 23:34) Ca sa protejezi... ce? S-a ars dintr-un motiv. Muttley il poate dezvalui (conditiile in care s-a petrecut beleaua). QUOTE(nalodaniel @ 8 Feb 2010, 05:52) nu crezi c-ar fi timpul sa pui pe lista de imbunatatiri viitoare o aprindere mai serioasa?(tci sau ceva de genul) cred sincer ca te-ar ajuta mult si nu doar la capitolul fiabilitate ![]() QUOTE(payty @ 8 Feb 2010, 07:45) Aprinderea este foarte serioasa, crede-ma. poate modulul final sa aiba vreo problema de incompatibilitate cu instalatia electrica mdificata sau partea digitala, dar fara partea de gestiune programabila a avansului probabil masina ar fi avut destule probleme in mers. Dar esti sigur ca e de la cutiuta albastra? poate totusi (doamne fereste), s-a ars cealalta cutiuta in care iti infigi mufa programatorului. eu as zice sa le testezi separat. nu prea stiu exact cum functioneaza gestionarul de avans, dar un prim test ar fi sa te legi la el cu programatorul si sa vezi daca "misca". daca e mort, atunci inseamna ca e de la el. pe urma vorbeste cu gotronic si vezi daca cutiuta albastra poate functiona ca si aprindere de sine statatoare. refaci sistemul clasic, cu platina (fara sa mai dereglezi delcoul de la cele 22.5 grade avans) si dai o cheie. daca se aprinde becul, atunci inseamna ca cutiuta e ok si e de la cealalta cutiuta. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#636
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 8 Feb 2010, 15:27
Am cerut mutarea la Jurnal de Bord. I-am mai tras topicului o mica "periere", nimic iesit din comun. __________________ Defectiunea a aparut cand am scos in mers fisa de la cilindrul 4, cu intentia de a verifica la ureche sincronizarea carburatoarelor. S-a oprit motorul si asa a ramas. Atata tot. Precizez ca atunci cand functiona aprinderea, la punerea contactului, ledul de pe cutiuta albastra se aprindea. Acum nu se mai aprinde. payty, am probat si ce spui tu, m-am legat cu programatorul la mufa si am pus contactul. Normal ar fi fost sa se aprinda displayul programatorului dar sta stins. Logica-mi spune ca totul depinde de "sensul de curgere al curentului" (mai bine de atat nu m-ajuta creeru' sa ma exprim), adica de care din cele doua e in amonte, cutiuta albastra sau cutia gri. Detaliez: 1) cutiuta albastra e prima. Cum nu se aprinde => e normal sa nu se aprinda nici programatorul. 2) cutia gri e prima. Cum nu se aprinde => e normal sa nu se aprinda nici ledul de pe aia albastra. Dau linkul lui mihai1677, sa vad daca leaga ceva din simptomele astea |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#637
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#638
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 10 Feb 2010, 20:16
Am lasat-o balta pentru moment, cum nu prea am cu ce continua. Sper s-ajunga mihai1677 pe la mine in uichend ca sa repare aprinderea. Edit: acum am aflat, flansa dinspre carburatoare a fost decupata, maine ar trebui sa se practice gaurile-n ea. Trompetele sunt date la vopsit electrostatic de 5 zile, maine trec sa vad in ce stadiu se afla. Alt edit: am fost sambata la un centru de dezmembrari in cautarea unui racord flexibil pentru legatura dintre rezonator si filtrul de aer. Am gasit ceva cat de cat pe un seria 7 din anii '70, copt si vai de el. Cand am aflat pretul - 50 roni - am renuntat complet. Asa ca voi cauta sa cumpar un racord siliconic, fix la cotele pe care le vreau eu (interior de 76mm) si e si nou. Astea-s gata: DSC04285.JPG ( Size: 251.93k ) Number of downloads: 152 8 Oct 2017, 19:32: Posted by: Muttley 13 Feb 2010, 15:15 ![]() ![]() ![]() DSC04287.JPG ( Size: 226.13k ) Number of downloads: 153 DSC04288.JPG ( Size: 294.22k ) Number of downloads: 149 Abia astept sa ma duc acum la rabla si sa fac o proba, sa vad cum se aliniaza pe carburatoare, impreuna cu trompetele. Tot in poze se vede o coala de polistiren extrudat care se va transforma intr-o minunata matrita pentru rezonator. Am cumparat si o cutie de aracet, care, impreuna cu un teanc de ziare, vor reprezenta stratul exterior al matritei, cum polistirenul se topeste sub actiunea rasinei. Am comandat si materialele - agent de demulare, fibra, rasina, accelerator, intaritor si rola pentru scoaterea bulelor de aer, ajung saptamana viitoare. Cumva s-a conturat o idee-n capul meu despre lucrul cu fibra de sticla Am gasit la un depozit teava de inox si cot de inox pe diametru de 76mm. Da' sunt nesimtit de scumpe, mai caut si alta sursa. Cand voi putea, voi face si desenul de executie pentru doua rame din aluminiu, care sa serveasca la imbinarea demontabila a celor doua jumatati de rezonator. Rezonatorul trebuie sa fie gata pana la sfarsitul lunii, altfel, din motive personale, am pus-o. Cam atat dpdv planuri pentru viitorul apropiat. Revin mai tarziu cu poze cu flansa si trompetele pe rabla. Daca nu se potrivesc le mananc! M-am jucat putin, trompetele-n congelator, flansa la cuptor - strangerile-s in regula: DSC04290.JPG ( Size: 287.9k ) Number of downloads: 160 Si pe masina: DSC04293.JPG ( Size: 353.03k ) Number of downloads: 167 This post has been edited by Muttley: 8 Oct 2017, 18:32 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#639
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(ment @ 14 Feb 2010, 01:23) Trompetele sunt cumparate ? Parca ai mentionat pe undeva despre ele, dar nu gasesc.. Arata bine montajul ![]() BTW http://www.clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=198875 trompete cu placa respectiva, mai exotic ![]() 8 Oct 2017, 18:33: QUOTE(payty @ 14 Feb 2010, 18:30) This post has been edited by 79_BMS: 8 Oct 2017, 18:33 |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#640
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 14 Feb 2010, 19:36
Nu. In perioada-n care aveam intentia asta, inca nu stiam ca schimb axa. Momentan am renuntat la idee. Posted by: Muttley 16 Feb 2010, 23:29 Si am ajuns si la partea de care-mi era cel mai teama - lucrul cu fibra de sticla. Am inceput de sambata, cand din coala de polistiren extrudat am taiat cu cutteru' 5 bucati cat de cat identice si le-am lipit cu aracet: DSC04299.JPG ( Size: 272.45k ) Number of downloads: 64 Astfel incepuse sa ia nastere matrita. Ieri eram cam copt de oboseala si n-am facut nimic in afara de planuri. Am trecut pe la masina ca sa casc gura la motor, sa vad ce spatiu am la dispozitie, cum fac traseul la filtru, etc. A, da, si am incercat sa dau ceva forma cu flexu' gramezii de polistiren. Esec total. Per ansamblu, ieri reusisem doar sa intru-n panica, aveam impresia ca am sanse zero sa fac matrita asta, iar rezonatorul nu are cum sa fie gata pana la sfarsitul lunii (termen ce cam trebuie respectat). Am adormit greu, insa abia dupa ce mi-am facut un plan malefic, o lista de cumparaturi si una de "imprumuturi". Astazi m-am dus la cumparaturi - 2 coli smirghel de lemn cu granulatie mare, prenadez, un cutter nou. Dup-aia cu cersitu' - panza de bomfaier, raspel pentru lemn (bine c-am gasit ). Glass-papierul l-am lipit cu prenadezu' de o placa de PFL: DSC04300.JPG ( Size: 399.27k ) Number of downloads: 50 Asta urma sa devina cea mai neasteptat de eficienta unealta Cu ajutorul ei, mai intai am nivelat, planat si lustruit blocul de polistiren. A iesit perfect: DSC04301.JPG ( Size: 263.5k ) Number of downloads: 38 Dup-aia... Galeria de admisie e de asa natura facuta incat orienteaza botul carburatoarelor usor inspre sus. Rezonatorul insa, intentionez sa-l fac drept, in special iesirea spre filtru. Asa ca, p-aceeasi placa abraziva am facut o "tesitura" polistirenului, pentru a obtine fata dinspre carburatoare cu un usor unghi. Si asta a iesit excelent: DSC04303.JPG ( Size: 51.36k ) Number of downloads: 40 Cateva faze intermediare si forma finala a matritei: DSC04304.JPG ( Size: 273.48k ) Number of downloads: 42 DSC04305.JPG ( Size: 282.29k ) Number of downloads: 38 DSC04307.JPG ( Size: 286.36k ) Number of downloads: 35 O rapida simulare a configuratiei admisiei pe masina (grosier, ar cam avea loc toate): DSC04308.JPG ( Size: 316.17k ) Number of downloads: 44 Lipsesc din tablou tubulatura de inox (inca n-am gasit ce caut) si racordul flexibil care e comandat dar ajunge... vreodata. Am terminat seara prin a aplica primul strat de aracet si hartie pe matrita: DSC04315.JPG ( Size: 275.62k ) Number of downloads: 46 Maine i-l dau p-al doilea. Dilema: de nevoie, ca altfel nu ar fi loc, intrarea filtrului am facut-o central. Insa rezonatoarele de cumparat ( http://www.pipercross.net/competition/prod..._600_airbox.asp ) o au in lateral. Si nu stiu de ce am impresia ca solutia mea nu e tocmai cea mai buna dpdv gazodinamic ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#641
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#642
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 17 Feb 2010, 09:37
Ok, sa spunem ca n-ar conta pozitia intrarii. De altfel am vazut pe gugl si alte air-boxuri cu intrare centrala. Altceva insa - ma gandesc s-o modific putin. Detaliez... La cum arata acum cutia, traseul aerului catre cilindrii 1 si 4 ar face doua coturi la 90 de grade DSC04308_1.jpg ( Size: 79.42k ) Number of downloads: 53 Ma gandesc la o usoara marire a celor doua unghiuri. As obtine in plus si o mica crestere de volum... modif.JPG ( Size: 80.79k ) Number of downloads: 49 Daca fac modificarea, vede cineva vreun efect negativ? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#643
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(emircea @ 17 Feb 2010, 10:47) Sper sa nu ma bag aiurea-n seama, dar trompetele nu-ti regleaza curgerea spre carburator? Daca-ti ajunge aerul nerestrictionat in airbox (si trompetele sunt destul de distantate fata de peretele opus), ce-ti mai ati capul? QUOTE(cristidb @ 17 Feb 2010, 10:47) Nu-i niciun efect negativ, doar ca aerul nu o sa curga cum l-ai desenat tu. In cutie tot o sa ai turbulente. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#644
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 17 Feb 2010, 11:07
emircea, posibil sa ai dreptate cu reglarea curgerii, insa de la gura trompetei spre motor. Daca n-ajunge suficient aer pana-n gura trompetelor de la 1 si 4? Adica o depresiune ceva mai mare acolo pe admisie? D-aia vreau sa-i fac conicitatea desenata mai sus. cristidb, de acord cu turbulentele. Dar cred ca forma actuala le favorizeaza. Oricum, dimineata am trecut pe la garaj si am desfacut matrita, astfel incat sa-i mai adaug 20mm de grosime. Am sa-i fac si conicitatea de am desenat-o mai sus. Alte detalii: trompetele au 40mm inaltime. La interior, ele vor depasi planul cutiei cu aprox 25mm, cum grosimea peretelui cutiei in zona aia o estimez pe la 15mm. Spatiul interior minim (la capete, dupa ce o fac conica) in cutie e de aprox 80mm. Asta inseamna ca deasupra trompetelor, va fi un spatiu de minim 50mm (la 1 si 4). In cartea postata de MihaiD mai demult, se recomanda ca spatiu minim 25mm. Cred ca respect recomandarea cu generozitate. Iar iesirea din cutie o fac cu teava de inox de 76mm exterior. Standard, Dacia are acolo 60mm exterior. O idee ar fi fost sa mai scurtez trompetele, dar parca n-as aplica-o, cum trompetele mai lungi favorizeaza cuplul. Astept in continuare pareri... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#645
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#646
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 17 Feb 2010, 11:16
Exclus, din jdemii motive. Numai doua: - nu e loc, nu permite contraaripa; - e foarte suficient doar un filtru. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#647
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#648
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 17 Feb 2010, 11:52
![]() Rezolvat si cu materia prima, capitolul inox: DSC04316.JPG ( Size: 201.35k ) Number of downloads: 48 Am modificat matrita. DSC04317.JPG ( Size: 248.59k ) Number of downloads: 50 (poza mai decenta dupa ce s-o usca aracetul ala) Tesiturile au 20 mm pe cateta mica. Din varf i-am mai luat 10mm, sa mai castig ceva spatiu pentru filtru. Am marit volumul prin adaugarea a 40mm, mai mult pentru a avea tolerante la executia din fibra a piesei, ocazie cu care voi taia, finisa, astfel pierzandu-se ceva din inaltime. Continuarea peste 2 zile. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#649
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#650
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 18 Feb 2010, 09:27
Adica va arata urat exteriorul piesei finale? Stii cat ma doare de asta??? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#651
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(YRX @ 18 Feb 2010, 09:27) Nu prea are cum sa lucreze pe exterior datorita unghiurilor si faptului ca este o piesa mica cu multe cotituri. Pentru aspectul exterior ori poate sa-i mai dea un strat gros de rasina si apoi slefuire, ori cu chit auto poliesteric, slefuire si vopsire. Plus de asta ca mai bine are suprafata interioara fina, ca daca ar trebui sa slefuiasca interiorul ar ajunge la balamuc. Per total este frumoasa matrita pana acum, sunt tare curios de rezultatul final. QUOTE(vis-a-vis @ 18 Feb 2010, 09:34) |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#652
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 18 Feb 2010, 09:36
Exact, interiorul e important sa iasa perfect. Insa dupa aplicarea aracetului cu ziare cred ca voi obtine o suprafata a matritei destul de slaba. Insa vizavi mi-a dat o idee buna - ultimul strat al matritei facut din rasina, apoi finisat bine Am sa revin cu detalii privind planul de constructie. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#653
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(YRX @ 18 Feb 2010, 09:40) Eu am facut odata o turnatura de fibra pe o matrita de extrudat acoperita cu folie de aluminiu de bucatarie. A rezistat fara probleme si daca intinzi bine folia va iesi o suprafata perfecta. La exterior ii mai dai, dupa ce se usuca laminatul, cu vreo 2-3 straturi de rasina, cu timp de uscare intre ele, ca in momentul slefuirii sa nu ajungi la fibra. QUOTE(Siconi @ 18 Feb 2010, 09:43) Dupa cate am obs de la prima incercare de matritare, hartia de transfer era cam cutata in zonele rotunjite ale gatului. De regula, se taie pliurile si se pune peste taieturile efectuate (unde foaia e lipita cap la cap, nu suprapusprin pliu) cate o alta bucata de hartie (un triunghi, un dreptunghi... in functie de necesitate). Astfel se obtine o suprafata mult mai neteda si mai fluida pentru gurgerea aerului, in cazul tau. Incearca "tehnica" asta pentru suprafata interioara. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#654
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 18 Feb 2010, 09:51
Geniala ideea cu folia de bucatarie! Mersi! ![]() Siconi, sa tai hartia cum spui tu mi-ar lua o vesnicie. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#655
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#656
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 18 Feb 2010, 10:26
Demulant - ceara speciala. Cam astia ar fi pasii, sper sa fie sugestive explicatiile: DSC04319.JPG ( Size: 270.81k ) Number of downloads: 47 DSC04320.JPG ( Size: 237.05k ) Number of downloads: 33 DSC04321.JPG ( Size: 259.22k ) Number of downloads: 27 Cele doua rame de aluminiu nu exista inca. Vor fi executate in functie de cotele rezonatorului dupa uscarea primului strat de fibra. Si la final: DSC04324.JPG ( Size: 227.15k ) Number of downloads: 38 Cam asta ar fi tot. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#657
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(YRX @ 18 Feb 2010, 11:53) Treaba este clara, trebuie sa ai doua parti ale matritei, apoi sa le imbini. Eu nu m-as complica cu flanse de aluminiu la imbinare, as lipi cutia definitiv, asa scapi si de eventuale ne-etanseitati. Asta se poate face simplu, cu rasina si o banda de fibra. Insertiile metalice pe care le vrei vor trebui ancorate foarte solid intre straturi, trebuie sa ai "mustati" la ele ca fierul beton in betonul armat altfel iti pleaca din rasina la solicitari mecanice. Ideal ancorele de sustinere trebuie sa aiba o structura tip fagure sa fie bine prinse. Intre straturi sa nu ai timp prea mare de uscare, in general se lasa cam 20-30 de min functie de temperatura, pana rasina s-a intarit dar suprafata este lipicioasa la atingere (termenul in engleza de "tacky"). Asa ca nu cateva zile ![]() Am uitat sa te intreb ce fibra folosesti, mat sau tesatura? QUOTE(vis-a-vis @ 18 Feb 2010, 11:55) |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#658
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 18 Feb 2010, 12:06
Nu pot lipi cutia definitiv... In interiorul ei intra trompetele, care trebuie montate in anumite conditii (sunt cu strangere), o sa-mi mai trebuiasca demontari ulterioare, samd. Pentru ancorare, ma gandeam la multe gauri verticale in rame, care sa ancoreze prin intermediul rasinii. Daca n-am timp la dispozitie intre straturi e mai nasol. Am sa investighez. Fibra e de tip mat. De ce intrebi? Rasina e vinilesterica (rezistenta chimica) pentru ca am rateuri pe admisie din cauza axei cu came. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#659
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(YRX @ 18 Feb 2010, 12:18) Aha, incep sa inteleg si eu cum e cu trompetele ![]() Daca o vrei demontabila poti sa-i creezi o suprafata plana cu buza direct in rasina, apoi sa o strangi cu suruburi, adica imbinare direct pe fibra eventual cu o garnitura de cauciuc. Mat-ul iti va produce un laminat cu grosime mai mare decat tesatura, asa ca ai de unde sa prelucrezi. Daca ai rateuri e cam nasol, poate sa ti-o sparga si e munca nu gluma la ea. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#660
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 18 Feb 2010, 12:23
De acord cu ramele daca le gauresc si le ancorez cu rasina? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 18:12 |