DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

37 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mici intrebari - mai tehnice, Ca si celalalt, dar diferit

paul_damian
post 16 Mar 2023, 19:19
Post #571


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(YRX @ 16 Mar 2023, 15:31)
Voi stiti cum controleaza regulatorul de tensiune debitul alternatorului, da?
*

Drept sa spun, nu...

Si acum va dau voie sa faceti misto de mine, ca merit. E asa o zapaceala in capul meu incat cred ca nici fizica de generala nu o mai stiu. Si cum copila mea si-a aruncat manualele si nici n-a avut inclinatii puternice spre real... ma fac de kko si intreb:

Se da circuitul clasic de pe masinile din ziua de azi, precum cea din semnatura. Acumulatorul e nou, deci excludem influente. Daca masor, cu motorul pornit, pe cablul rosu, care vine de la alternator si apoi se distribuie spre circuitele masinii si acumulator, 25A, iar pe cablul negru al bateriei, care merge la masa, 8A, inseamna ca ciurcuitele masinii consuma 17A, iar bateria se incarca la 8A, nu?


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2023, 22:29
Post #572


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(tatabobu @ 16 Mar 2023, 15:38)
pentru oile sferice aflate în vid
*



Pe vremuri, oile se bagau in groapa, nu in vid...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 17 Mar 2023, 07:19
Post #573


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Kirchoff ar da din cap aprobator


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 Mar 2023, 07:32
Post #574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Banuiesc ca ai masurat cu un clamp-metru. In primul rand trebuie sa stie sa masoare DC.
Pe firul rosu de la alternator ai curentul total debitat de alternator cu consumatorii din momentul ala. Inclusiv incarcarea bateriei. Daca mai pornesti consumatori va creste amperajul.
Ce ai masurat pe firul de masa e irelevant.
Daca vrei sa masori doar incarcarea bateriei trebuie izolat circuitul, n-ai cum altfel.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Mar 2023, 08:59
Post #575


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(tatabobu @ 16 Mar 2023, 15:38)
Știu Io, știu Io! Îl excită pe fir!
Dar, pentru oile sferice aflate în vid, alternatorul de 150 A poate sa bage 150 de Ah într-o baterie dacă funcționează timp de o ora la maxim. Și dacă temperatura bateriei nu se ridică prea sus, și are capacitate disponibila mai mare de cei 150 Ah, nu se întâmplă nimic rău. Tre' să mă obișnuiesc să scriu mai pe larg când încerc să zic ceva.
*


Si daca invarti alternatorul la manivela, sau cu un motor de tractor care nu cere curent sa fuctioneze. Pe Logan nu, ca mai consuma si altii.
Apoi vine limitarea data de baterie in sine, ca daca e de 45Ah....

This post has been edited by einstein1984: 17 Mar 2023, 09:31


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 Mar 2023, 09:05
Post #576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Daca invarti alternatorul fara curent de excitatie va produce fix zero.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 17 Mar 2023, 21:09
Post #577


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(YRX @ 17 Mar 2023, 07:32)
Banuiesc ca ai masurat cu un clamp-metru. In primul rand trebuie sa stie sa masoare DC.
Ce ai masurat pe firul de masa e irelevant.
*

Da, am masurat cu un clampmetru de curent continuu.
Parerea mea concorda cu a lui dizzy (Kirchoff), ca am citit eu in manual :-)
Screenshot_2023_03_17_205639.jpg ( Size: 109.71k ) Number of downloads: 514

Si senzorul de curent tot acolo e, intre masa si borna de minus.

Acum trec la capitolul urmator:
QUOTE(YRX @ 16 Mar 2023, 15:31)
Voi stiti cum controleaza regulatorul de tensiune debitul alternatorului, da?
*

icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 18 Mar 2023, 07:58
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Da, cred ca ai dreptate, acel 8A ar fi curentul prin baterie, ea e in paralel cu alternatorul, nu m-am gandit bine.
Cand ai masurat erai imediat dupa pornire? Incearca masuratoarea si dupa ce ai mers ceva cu masina, vreo juma' de ora. Cred ca o sa vezi sub 1A.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 7 Apr 2023, 05:16
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




.luat jucăria, este o chinezărie destul de ordinară fabricata la zhejiang .
Macar are număr de serie.
[attachmentid=1628148350]
Recunosc la banii de i am dat pe ea n aveam așteptări prea optimiste.

Am găsit jumate de pachet de electrozi prin pod, o sa incerc in weekend un cordon de sudura sa vad ce iese.


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 7 Apr 2023, 06:38
Post #580


Haha


Group: Members
Posts: 8.793
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Usuca electrozii mai intai biggrin.gif


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 Apr 2023, 09:58
Post #581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Cititi prima data ce scrie pe electrozi.
La un aparat bun i se rupe de faptul ca electrozii sint uzi, nu umezi, uzi tinuti in apa citeva zile!
radmasa.gif
Daca scrie 6010 nu va bateti capul cu ei, cautati-i pe cei cu 6013 si vedeti atunci ce si cum.
Daca sint marcati prin puncte de vopsea cei cu verde pleaca mai usor, sint 6013, cei cu albastru sint mai dificili, 7018.
Succes

P.S. la masinile moderne nu conteaza unde-i pus senzorul de curent, desi este pus pe general ECU stie precis cit este
curentul ce-l ia bateria, este simplu, stie in fiecare moment ce consumatori sint porniti iar la unii le monitorizeaza si curentu asa ca nu-i problema sa faca niste sume si o diferenta.
Alternatorul este o sursa de tensiune dar are si curentul limitat din constructie prin fluxul magnetic al inductorului (roorul) obtinut la maxim curent de excitatie.

This post has been edited by Agrig: 7 Apr 2023, 10:06


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 26 Apr 2023, 17:05
Post #582


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 423
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




Salutari,

La 8 luni si 8k kmp de la schimbarea in service a distributiei si kitului de accesorii asa arata cureaua de accesorii, de origine.
Intrebarea e, o fi fost de origine vaporeana? Sau sa fi fost ghinion...
Mecanimul mi-a zis ca 'Se mai intampla, e praf, e nisip, ea e de cauciuc si se uzeaza..'
Am schimbat-o acum cu una de la Continental..


c9262293_45b7_4c6a_b3e8_f82de0d1ac82.jpg ( Size: 100.13k ) Number of downloads: 397


0ae01305_8398_4739_af6a_280e8dda62fd.jpg ( Size: 105.18k ) Number of downloads: 403



--------------------
Dacia Duster Dci 4x4 2012 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 26 Apr 2023, 17:17
Post #583


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




e din lotul de prototipuri... prototiptilul n-a fost stabilizat si d-aia s-a uzat. si mecanicul are dreptate cumva... doar ca nisipul e pe plaja, praful e in creierii lui. renunta la serviciile lui si ofera-i o lumanare si-un pumn de arpacas sa-si faca singur coliva


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Apr 2023, 17:24
Post #584


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




dunga aia pare facuta de o bavura pe rola intinzatoare.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 26 Apr 2023, 17:31
Post #585


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 423
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




Care si ea a fost schimbata anul trecut...
Dunga ca dunga, dar totusi parca are 7 ani si zeci de k km de uzura, inclusiv o mica ciupitura (vizibila in centrul primei poze).
Acel 22 062 are vreo legatura cu data productiei?

Later edit: am gasit, si ar fi din ziua 62 anul 2022, deci era proaspata.

QUOTE
'** The 5-figure number on the belt shows the date of manufacture of the belt > the first two
figures show the year of manufacture, and the next three show the calendar day in the year.
(e.g. 14 022 corresponds to the 22nd day of 2014, i.e.,
22 January).'


Mi-ar parea rau sa schimb serviceul (mecanicul insa nu) fiindca am dat peste unul care mi-a lasat pana acum o impresie buna (si da si factura).

This post has been edited by Saint666: 26 Apr 2023, 17:59


--------------------
Dacia Duster Dci 4x4 2012 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 26 Apr 2023, 19:08
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Uita-te, cu motorul pornit si cu o lanterna daca vreuna dintre role si fulii are bataie laterala. Adica daca cureaua are vreo miscare stanga - dreapta.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 26 Apr 2023, 19:22
Post #587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




QUOTE(Agrig @ 7 Apr 2023, 09:58)
Cititi prima data ce scrie pe electrozi.
cautati-i pe cei cu 6013 si vedeti atunci ce si cum.
Daca sint marcati prin puncte de vopsea cei cu verde pleaca mai usor, sint 6013, cei cu albastru sint mai dificili, 7018.
Succes

*



Am găsit prin pod pe ăla de jos,vechi de vreo 9 ani
, de la magazin ăla de sus.[attachmentid=1628148823]
Ăla vechi sudează super mișto, e ceva franțuzesc.

Ăla nou de la Leroy Merlin dracu știe o fi pe vapor sudează mult mai prost, nu se amorsează, se lipește, nu se mai dezlipește. O porcarie


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 26 Apr 2023, 20:16
Post #588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Speedarc este marca Saf-Fro, erau din gama low cost si mergeau acceptabil, mie nu mi-au facut o impresie deosebita insa se putea suda bine cu ei.
Ce electrozi sint mai nou nu stiu, nu prea cumpar de la supermarket-uri consumabile si materiale de adaos pentru sudura, in general sint mai scumpe si mai proaste decit la magazinele de profil.
Daca tin eu bine minte Saf-Fro a cumparat Ductil Buzau dar la ora asta este luata de Lincoln Electric.
Daca sint atit de prosti probabil sint niste petarde de electrozi marcati Speedarc.

This post has been edited by Agrig: 26 Apr 2023, 20:16


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 26 Apr 2023, 20:34
Post #589


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Ai dreptate. Aia prosti cică sunt aceiași marca cu aia buni din pod, dar de fapt cred că sunt țeapă.
O sa iau de acuma doar la cutie mare sigilata.[attachmentid=1628148824] [attachmentid=1628148825]


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 26 Apr 2023, 21:35
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Comandati de la Marrateh si nu aveti surprize.
Eu de la ei ma aprovizionez.
https://www.suduratm.ro/cumpara/electrozi-o...-46-2-5x350-148
Unii dintre cei mai facili electrozi la sudat.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 27 Apr 2023, 13:37
Post #591


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 423
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




QUOTE(YRX @ 26 Apr 2023, 19:08)
Uita-te, cu motorul pornit si cu o lanterna daca vreuna dintre role si fulii are bataie laterala. Adica daca cureaua are vreo miscare stanga - dreapta.
*




Nu, nu are nici o bataie. Merci pentru sfat!
O sa urmaresc sa vad in timp cum se prezinta cureaua noua.


--------------------
Dacia Duster Dci 4x4 2012 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 28 Apr 2023, 14:42
Post #592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti






--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Apr 2023, 14:48
Post #593


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu stiai de Renaulturile SInpar? Au fost si masina de doctor oficial la Dakar.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 28 Apr 2023, 14:49
Post #594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




De unde drac sa știu.
Eu știam doar de Dacia papuc 4x4. O fi același sistem?


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Apr 2023, 14:56
Post #595


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cred ca SInpar a fost inaintea daciilor papuc.
https://www.losangemagazine.com/losange-mag...reak-4x4-sinpar

This post has been edited by einstein1984: 28 Apr 2023, 14:58


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 29 Apr 2023, 21:39
Post #596


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




De Sinpar stiam, nu stiam ca au scos si versiune berlina, doar de break-uri auzisem.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 May 2023, 14:41
Post #597


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(paul_damian @ 16 Mar 2023, 19:19)
Drept sa spun, nu...

Si acum va dau voie sa faceti misto de mine, ca merit. E asa o zapaceala in capul meu incat cred ca nici fizica de generala nu o mai stiu. Si cum copila mea si-a aruncat manualele si nici n-a avut inclinatii puternice spre real... ma fac de kko si intreb:

Se da circuitul clasic de pe masinile din ziua de azi, precum cea din semnatura. Acumulatorul e nou, deci excludem influente. Daca masor, cu motorul pornit, pe cablul rosu, care vine de la alternator si apoi se distribuie spre circuitele masinii si acumulator, 25A, iar pe cablul negru al bateriei, care merge la masa, 8A, inseamna ca ciurcuitele masinii consuma 17A, iar bateria se incarca la 8A, nu?
*


Ca tot te intrebai cum functioneaza un releu de incarcare....,unde scrie DF citeste rotor , din ce imi aduc aminte parca erai inginer... biggrin.gif

cu bateria.... incarcarea 10% din capacitate pe redresor pe masina limitarea o face releul care baga 14,4 , la plumb incarcarea se face prin limitarea tensiunii pe acumulator..... aia cu 50A este o aberatie in 10 minute ar lua foc sau exploda poate era 5,0A aici ai multe raspunsuri la dilemele pe care le ai..

This post has been edited by bygy007: 7 May 2023, 14:45


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 7 May 2023, 16:21
Post #598


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Multumesc. O sa ma apuc de studiat si o sa revin cu intrebari :-)
Cat despre partea cu injinerul... n-am afirmat-o niciodata biggrin.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 25 May 2023, 22:00
Post #599


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




QUOTE(psychoo @ 18 May 2023, 12:50)
Ontopic: eu sunt imbecilul autohton.
Desi tot trambitez ca piesele OE sunt ani lumina ca si calitate a respectarii cerintelor producatorilor fata de aftermarket si cred cu tarie asta, mai incerc marea cu degetul doar ca sa ma oparesc...
La 232463km am inlocuit PREVENTIV carcasa termostat (ca asa vin acum, cu termostatul turnat ca sa nu il poti inlocui) cu tot cu senzorul de temperatura.
Am zis ca daca tot am scos antigelul sa ii dau si termostat nou ca deh: ani, kilometri, sehash, bla bla
Am ales ca un imbecil Mahle TH 43 83 in loc de OE ca sa iau cu paine.
Toata iarna, chiar si la distante de 400km acul de la temperatura nu s-a ridicat peste sfert (deja-vu solenza). Am zis: diesel eficient, incalzesc habitaclu, asa o fi, desi cu termostatul vechi nu am avut problema asta.
Acum ca s-a mai incalzit afara, aceeasi poveste, nu ajunge acul la jumate la mers normal pe orice distanta decat daca ii dau talpa.
Asta m-a facut sa pun multimetrul si sa vad cand deschide termostatul, ca sa inlatur senzor care citeste aiurea pe diagnoza si mi s-a confirmat banuiala: la ~16.000km de la montare nenorocitul de termostat deschide la 70 grade si ramane deschis pana la 63-65 grade.
Ori a cedat mai repede ori asa a fost de la inceput, iar imbecilul sunt eu ca nu l-am testat intr-o oala cu apa

Asa ca in loc sa platesc 600 lei pe termostat original (cat era la vremea aia) am platit 250 pe un gunoi si voi plati inca 750 pe OE
*



Nu e intrebare, mai degraba solutie la problema citata mai sus
Am taiat partea lipita de fabrica, inlocuit cu carcasa de aluminiu (surprins placut de calitatea asam pt acest reper) pentru reno-dacia 1.6, folosit termostat Calorstat-Vernet de 83 grade verificat pe aragaz cu multimetru sa deschida cand trebuie
Cu ajutorul unui prieten am confectionat inel distantier de 8mm grosime diam exterior 52, diam interior 40 taiat cu laser care sa preseze termostatul in carcasa de plastic si sa umple santul frezat din carcasa de aluminiu cu toleranta pentru garnitura si dilatare.
Am aplicat silicon victor reinz in strat de 1-1.5mm pentru etansare incepand de la inelele interioare pana pe suprafata de contact a celor 2 corpuri si am lasat sa se intareasca cu aceasta distanta.
Apoi din acelasi inox 1.4401 1D dar de de 5mm grosime am efectuat niste cleme filetate M6 care sa mentina mecanic noul corp de aluminiu pe vechiul corp de PPA GF30 care sa preseze garnitura intarita deja. Am folosit suruburi, saibe, piulite (gaurite pe interior ca le-am folosit ca distantieri) si grovere din inox A4 si A2
Apoi in surubul cu cap imbus inox A2 am frezat un sant pentru a adauga o garnitura oring in conectorul inutil cazului meu si am tarodat un filet M8 in care am fixat acest dop improvizat.
Maine sau in weekend urmeaza sa montez sandramaua pe masina
Cost carcasa aluminiu:30 RON
Cost termostat: 40 RON
Manopera in bere nu o socotesc biggrin.gif
Satisfactia de a nu arunca aiurea cu bani pe un corp nou care e tot de unica folosinta: priceless

Attached thumbnail(s)
Capture.JPG ( Size: 727.92k ) Number of downloads: 67


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 26 May 2023, 06:01
Post #600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Ce am înțeles eu , mai pe scurt ai pus termostat de Dacia în capacul de la ford. Despre ce ai făcut acolo, pare munca de chinez, cred că muttley e invidios deja


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
37 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:09
Forum Renault