DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

Peja
post 25 Apr 2009, 19:40
Post #721


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 26 January 08
From: SERBIA





Stiu;) Ultima oara centura acoperi detaliu curățate. După ce acesta a fost de 200 km de ulei peste tot.

De data asta eu sunt optimist!

Peja

This post has been edited by Peja: 25 Apr 2009, 19:44


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI Preference + AC Apr 2008
http://loganimprovements.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MARIUSiV
post 26 Apr 2009, 19:09
Post #722


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 April 09




Hristos a inviat!!!
Am si eu o problema cu masina in ceea ce priveste o scurgere de ulei observata din intamplare pe partea stanga a scutului . In urma unei discutii avute cu prietenii concluzia a fost ca uleiul scurs are legatura cu servodirectia deoarece recipientul cu ulei pt servo este aproape gol. Am fost la service la dacia deoarece masina este inca in garantie si mecanicul mi-a spus ca uleiul se scurge pe la presostat acesta dand comanda de piesa respectiva urmand sa ma contacteze cand o primeste. La majoritatea am vazut ca problema este la caseta de directie sau la pompa si imi este teama sa nu ma fi mintit ca sa scape mai ieftin. Daca ati mai avut probleme asemanatoare astept sfaturi. Va multumesc!


--------------------
Dacia Logan 2007/ ABS Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 26 Apr 2009, 20:18
Post #723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




daca e sa ma iau dupa ce a spus mecanicu tau as zice ca are dreptate ,daca vrei sa te convingi,deschide capota si in partea stanga cum privesti masina undeva pe langa alternator ar trebui sa fie o conducta metalica care vine din pompa de servo,pe conducta aia ai sa vezi acel manocontact,e de culoare gri


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogu69
post 28 Apr 2009, 17:24
Post #724


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 December 07




Revin cu sper rezolvarea scurgerilor de ulei: Schimbat kit distributie, pinion pompa ulei, simering distributie. Mi s-a spus ca pinionul ala avea o bavura, ceva care freca pe simering.(totul pe garantie - masina are 12.000 km)

This post has been edited by gogu69: 28 Apr 2009, 17:25


--------------------
Dacia Dacia Logan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MARIUSiV
post 28 Apr 2009, 23:07
Post #725


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 April 09




Salut!
Vad ca toata lumea are probleme cu scurgeri de ulei ca si mine de altfel care am probleme cu masina care are doar 12500 km si astept sa ma sune de la service sa le rezolv si ma cam sperie gandul ca mai tarziu sa nu am probleme mai grave avand in vedere ca pierd si garantia si sincer data viitoare nu cred ca o sa mai optez pt o masina MADE IN ROMANIA sad.gif . Booby sper sa ai dreptate cu ce spui pt ca daca nu se rezolva problema situatia se va complica. smile.gif

28 Apr 2009, 23:08:
A si vroiam sa va mai intreb daca vi se intampla atunci cand pornti aerul sa miroasa a benzina in masina

This post has been edited by MARIUSiV: 28 Apr 2009, 23:08


--------------------
Dacia Logan 2007/ ABS Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogu69
post 28 Apr 2009, 23:55
Post #726


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 December 07




Problema nu este ca masina este Made in Romania.

Calitatea service-ului lasa de dorit la noi, indiferent de marca, plus ca masina oricine o produce nu mai e ce a fost, nimeni nu mai face masini care sa tina o viata. Practic daca cumperi o masina intri in "sistem" consumabile, service...

Am cunostinte care au patit diverse lucruri prin service-uri "mai de marca" spre exemplu revizii nefacute dar facturate (valoare vreo 30 de mil), elemente (stopuri) schimbate de pe o masina pe alta...etc.

La noi nu exista dorinta de a face ceva cum trebuie de la inceput indiferent de domeniu. Raman in continuare "lasa ca merge si asa" "poate nu se prinde" "hai sa tragem o teapa" "sa furam cate ceva" etc.

Prostul este tot cumparatorul care si plateste si alearga si e luat si de fraier.

Data viitoare cand cumparati o masina trebuie sa va orientati la marca in functie de service, sa aveti ceva "pile" pe acolo.

scuze de offtopic

This post has been edited by gogu69: 28 Apr 2009, 23:56


--------------------
Dacia Dacia Logan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 4 May 2009, 09:05
Post #727


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(Kojak @ 12 Sep 2008, 14:35)
De 5 ori mi-au insirat juma' de masina numai ca sa-mi schimbe / etanseze saraciile alea de suroafe. Rezultatul: apa de ploaie, in mai putin de 1000km, uneori 500, iar curgea ulei. In final adica la a 6-a interventie mi-au schimbat si ceea ce trebuia inlocuit de la inceput: pinionul si semeringul.

De atunci am liniste. (de cca. 22000km incoace) smile.gif

*



Interventia 1 (martie 2007): schimbare semering
Interventia 2 (aprilie 2007, dupa 200 km): schimbare suruburi
Interventia 3 (mai 2007, dupa 800 km): schimbare pinion, semering, suruburi

Liniste 2 ani, 15500 km (da, nu am mers mult).
IAR curge. Mai am 2 luni de garantie...

Asa ca, se pare ca si dupa o schimbare completa, nu scap de necazuri. Here we go again...

Apropo, dupa ce iese din garantie masina, lucrarea pe distributie mai are garantie? Piesele in sine... adica daca o sa curga iara...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 4 May 2009, 09:22
Post #728


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(roland @ 4 May 2009, 09:05)
Apropo, dupa ce iese din garantie masina, lucrarea pe distributie mai are garantie? Piesele in sine... adica daca o sa curga iara...
*


Nu, nu are. Toate interventiile in garantie au termen pana la iesirea din garantie a produsului. Interventiile in afara garantiei beneficiaza de o alta garantie, proprie. Adica daca-ti schimba cu o zi inaintea expirarii garantiei ceva si platesc ei, are garantie pana a doua zi. Daca iti schimba si platesti tu, ai garantie conform lucrarii respective (in genere cam 18 luni).


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 4 May 2009, 10:16
Post #729


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Dragut. Este si ceva lege in acest sens... parca zicea Klaus pe undeva, nu-mi aduc aminte unde...
Deci ar fi bine sa ma plimb cu masina...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 May 2009, 13:18
Post #730


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




desi e offtopic, am intalnit destui posesori de Logan care nu se agita ca toti d'aici, si se folosesc de masina bine mersi, si ce daca curge? chiar merita sa o duci in service sa te lipsesti de masina cutare timp, chiar daca e gratis, pentru ca curge putin ulei?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 4 May 2009, 14:35
Post #731


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Sincer? Da. Ca uleiul ala curge fix pe cureaua de distributie si pe cea de accesorii. Care am inteles ca sunt concepute sa mearga "pe uscat"... :-) Daca ar curge pe langa, nu ar fi o problema asa mare, dar fiind pe curele... mai ales pe cea de distributie...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 4 May 2009, 14:50
Post #732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Eu ma numar printre cei amintiti de @argon, am 24000 km parcursi, de pe la 6000 km am observat ca sunt pierderi de ulei pe la distributie (si asta tot datorita acestui topic).
Au trecut de atunci mai bine de 2 ani, si cu toate ca masina era in garantie nu m-am dus sa faca experiente cei de la service-uri pe masina mea (vezi nenumarate reveniri in service ale celor care au postat pana acum).
Si nici nu ma duc, eu am o fixatie in legatura cu montatul si demontatul de zeci de ori a motorului de de masina.
Pe la 2-3000km sterg cu o carpa ceea ce se umezeste pe acolo si nu imi fac griji. O fi bine, o fi rau, nu pot sa sfatuiesc pe nimeni sa faca ca mine, dar eu asa am considerat ca nu se merita o interventie, care am inteles ca e destul de complexa.
E drept ca nici nu fortez masina la turatii ridicate.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gingis
post 4 May 2009, 17:45
Post #733


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 August 08




Faci f.rau din alta privinta si anume : si cei de la DACIA stau linistiti ca procentual din nr. de masini produse nu sant raportate in service cu astfel de problema si nu iau masuri stricte de limitare sau stopare a fenomenului....


--------------------
Dacia Logan 2006 - XX-00-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fixxxer
post 4 May 2009, 20:30
Post #734


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 25 March 09




Cei de la Dacia oricum stau linistiti icon_mrgreen.gif
Ce se intampla cu pierderile de ulei in deja celebra zona persista de multi ani si sincer nu am vazut sa se faca nimic.


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 4 May 2009, 20:37
Post #735


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Cica au rezolvat problema la ph2...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 5 May 2009, 08:14
Post #736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Facem un sondaj?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fixxxer
post 5 May 2009, 10:50
Post #737


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 25 March 09




A mea poate e exceptie. Curgea cu cea mai mare placere. Sa mai zica si altii ca sa ma simt singuru napastuit desi nu cred ca sunt caz singular.


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 5 May 2009, 21:56
Post #738


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Tu esti o exceptie si nu numai prin lucrul asta...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 6 May 2009, 08:35
Post #739


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Bun... sunt mai tare ca si Kojak!!
Am fost ieri si mi-au schimbat pinion si simering. Acuma sa vedem...

Daca lui Kojak i-au trecut problemele dupa schimbarea pinionului, la mine e a doua oara cand schimb perechea pinion/simering.
Having fun...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MARIUSiV
post 17 May 2009, 13:46
Post #740


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 April 09




salut!
Am avut si o problema cu masina care la 12000 a inceput sa dea pe afara ulei de la servodirectie. am fost la service masina fiind inca in garantie si au schimbat presostatul . dupa ce am plecat de la service cand am ajuns acasa am auzit un fel de fluierat la motor sunet ( nu se aude intotdeauna) care nu il mai auzisem pana atunci si imediat am sunat un prieten care mi-a zis ca sunetul acela provine de la o curea de langa presostat pe care ar fi curs ulei si daca astept un pic sunetul o sa dispara. voi ce parere aveti sa ma duc la service avand in vedere ca sunetul inca nu a disparut si deja a trecut o saptamana si ceva sau sa mai astept. multumesc anticipat


--------------------
Dacia Logan 2007/ ABS Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 17 May 2009, 16:16
Post #741


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




daca te deranjeaza asa tare zgomotu poti sainlocuiesti cureaua dar nu cred ca ti-o schimba pe garantie ,dar nu as crede ca este intradevar vorba de curea,ar trebui sa fie altceva,vezi daca ai nivelu cum trebuie in borcanasu de la servo directie


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 18 May 2009, 10:31
Post #742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(roland @ 6 May 2009, 09:35)
Daca lui Kojak i-au trecut problemele dupa schimbarea pinionului, la mine e a doua oara cand schimb perechea pinion/simering.
Having fun...
*



Ce sa zic...nasol moment, stiu prin ce treci. sad.gif
Oricum, asigura-te ca "mecanicii" care-ti lucreaza la masina curata BINE toata zona dupa interventie, in caz contrar e posibil sa nu-ti dai seama daca mai curge sau nu oloiu'.
Bafta si s-auzim de bine! smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 May 2009, 12:29
Post #743


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Gura aurita :-)
Kojac, au schimbat pinion + simering acum doua saptamani.
Vad niste urme usoare de tot de ulei la marginea superioara a acelui capac de plastic, acolo unde sunt si doua suruburi. Asa... pe buza, cum s-ar spune...
Intrebare de 10 puncte: poate fi doar faptul ca nu a fost curatat bine capacul pe interior? Sau ceva nu e in regula...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 20 May 2009, 08:00
Post #744


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




@roland:
Nu vreau sa te dezamagesc, insa din pacate, DA, poate sa-ti curga din nou ulei.
Asa se vede in faza incipienta, ca o "transpiratie" in zona asa ziselor rosturi de imbinare a capacului negru (carterul inf. al distributiei) cu blocul. Exact cum ai zis, mai ales in zona suruburilor.
Dar, mai exista posibilitatea asa cum ti-am spus mai sus ca idiotii...pardon, mecanicii sa nu-ti fi curatat bine sau chiar deloc zona.
Ca sfat: inainte sa te duci din nou peste ei, cumpara un spray degresant (nu mai retin exact denumirea, poate ne ajuta colegii tongue.gif ) si pulverizeaza fara grija in toata zona in care zici ca se vad urme. Chiar daca accesul in zona e dificil, degreseaza cat de bine poti, asa la suprafata, cum o fi.
Apoi urmareste pret de cateva sute, respectiv mii de km daca mai "da" ulei. Daca e sa apara, apare in cateva sute, oricum.
Inca o chestie: pana te apuci de treaba asta, ia o lampa, o lanterna ceva si uita-te cu atentie in ce masura sunt prezente scurgerile la partea inferioara a carterului, mai ales in zona conductelor si a tecii jojei de ulei (unde intra ea in baie). Sper ca m-am facut inteles. biggrin.gif
Daca sunt prezente scurgerile insa e un strat oarecare de praf depus pe ele, ai sanse sa nu-ti fi curatat aia bine zona, daca uleiul e proaspat (chiar si in cantitati infime), posibil sa-ti curga din nou.

Bafta si tine-ne la curent.

This post has been edited by Kojak: 20 May 2009, 08:13


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 May 2009, 11:03
Post #745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Transpiratia asta apare (ca am sters cu carpa zona) in 20-30 km. Mai am garantie pana in iunie inclusiv asa ca... probabil o sa ma duc la ei si o sa-i pun sa desfaca acel capac sa se uite.
Daca curge... garantie. Daca nu, le platesc eu deranjul.

Oricum, ce pana mea nu fac astia bine? Sau incep sa fie piesele proaste?

Daca ei nu au curatat de ulei pe dinauntru, e normal sa apara pe la rosturi pana dispare de tot? Nu prea cred...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 25 May 2009, 12:47
Post #746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Fost la service...
Ei zic (mi-au aratat) ca a curs pe la suruburile de etansare. Pe la simering era uscat.
Sper (din toata inima) sa fi fost doar atat. Asa parea... si sa fi etansat bine.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 25 May 2009, 21:35
Post #747


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Sa dea dracu' in ele de shuroafe.
Si la mine se vedea tot la fel, exact de fiecare data, insa pana n-au schimbat semeringul si pinionu' nu s-a vindecat buba.
Sa speram ca shuroafele sa fi fost cauza la tine.

This post has been edited by Kojak: 25 May 2009, 21:36


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 26 May 2009, 07:58
Post #748


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Si eu sper.
Hai mai... e al 3-lea simering si al 2-lea pinion la mine...
Nu se poate chiar in halul asta...
Oricum, cand curgea de la simering sau pinion era mare pata... acuma abia mustea, sper ca era de la suroafe... :-)


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 9 Jun 2009, 08:11
Post #749


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Am facut vreo 300km de cand au scos capacul si au re-etansat suruburile. Pare ok, nu musteste nimica. Pe la simering nu curge, am 700km de la schimbare, iar pe la suruburi, daca e sa curga, se vede dupa cateva zeci de km.
Doamne ajuta!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
untion
post 14 Jun 2009, 19:05
Post #750


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 May 05
From: pitesti




Am avut trei ani si vreo 40.000 km un logan 1.4 la care problema curgerilor de ulei nu a aparut(fabricat in mai 2005)... cel putin eu n-am observat si nici la revizie n-a zis nimeni nimic...
Acum am un logan 1.6 16V cu care am fost la revizia de 1 an si 14.500 km si la care s-a descoperit si o mare pata de ulei in zona de jos a baii de ulei... Au spus ca motoarele astea sunt ansamblate in spania si nu exista pinion de sinterom ... au facut poze , au dat comanda de garnitura (zic ei ca acolo ar fi cauza scurgerilor), mi-au spalat si degresat zona pentru a vedea daca mai apar alte scurgeri si mi-au zis sa tin sub observatie problema... bineinteles ca dupa o zi scurgerea aparuse (poza e facuta cu aceasta ocazie)... urmeaza o programare saptamana asta ...

Attached thumbnail(s)
DSCF7636.JPG ( Size: 545.6k ) Number of downloads: 370


--------------------
Logan Partener 1.6 16V 2008 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 12:00
Forum Renault