O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
![]() ![]() ![]() |
O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
roland |
![]()
Post
#751
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
boobybooby23 |
![]()
Post
#752
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
daca este de renault tine mult si bine
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
roland |
![]()
Post
#753
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
pe naiba... :-)
acum doi ani am inlocuit pinionul de sinterom cu unul renault. acum o luna l-am inlocuit pe cel renault... cu altul renault... |
--------------------
.
.
.
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#754
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
si sigur erade vina pinionul?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
roland |
![]()
Post
#755
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Avand in vedere ca mai aveam o luna de garantie... ma bucur ca au schimbat tot. Nu era timp sa schimbam simering-ul, sa asteptam... si apoi, dupa ce ies din garantie, sa imi schimbe pinionul...
|
--------------------
.
.
.
|
|
untion |
![]()
Post
#756
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 19 May 05 From: pitesti ![]() |
am fost ieri cu masina la service pentru pierderile de ulei de care v-am zis mai sus (logan 1.6 16V)... mi-au dat jos baia de ulei si mi-au schimbat garnitura (la garnitura veche nu se vedea cu ochiul liber nicio ciupitura sau altceva), mi-au pus niste mastic , s-a facut directia si gata... sunt cu ochii pe ea sa vad daca mai apare ceva
![]() |
--------------------
Logan
Partener 1.6 16V
2008
- -
|
|
roland |
![]()
Post
#757
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Sunt curios cum e directia dupa faza asta... Ca eu am avut probleme de fiecare data...
|
--------------------
.
.
.
|
|
roland |
![]()
Post
#758
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(roland @ 15 Jun 2009, 09:36) Am mai facut 450 km si nu curge. Clar a fost doar la suruburi. Sa vedem cat tine pinionul cel nou... :-) Daaaaaaaaaaaaaar, am schimbat ieri din nou suruburile. Mustea putin in partea inferioara a capacului carter inferior. Picura foarte putin si se scurgea jos (sus era ok). Ma doare mintea... Oricum, acuma voi fi linistit. Sambata e ultima zi de garantie ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
balflo32 |
![]()
Post
#759
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 13 April 08 ![]() |
Intru si eu azi in rindul celor cu scurgeri de ulei la distributie!De pe forum am aflat de aceasta problema si am tinut masina sub observatie inca de la inceput , de cind am luat-o(martie 2008).Acum, dupa 9200km, si-a dat drumul la curs ulei.Am fost astazi la Dedeman si, foarte prompti, baietii au schimbat pinionul, simeringul si kitul de distributie, pe garantie binenteles!Sper sa nu mai fie probleme!!Am un ABS+ 1.4mpi.Oricum, mi-a intrat in reflex sa controlez masina la fiecare drum, dar nu cred ca o sa mai am probleme cu scurgerea de ulei pe la distributie!!
|
--------------------
dacia
logan
ABS+ 1.4mpi 2008
|
|
Bill |
![]()
Post
#760
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
roland |
![]()
Post
#761
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Da, nici eu nu vreau sa fiu rautacios dar... asa am zis si eu. Si am schimbat prima data un simering, a doua oara suruburi etansare, a treia oara un simering + pinion, a patra oara simering + pinion, a cincea oara suruburi etansare...
|
--------------------
.
.
.
|
|
balflo32 |
![]()
Post
#762
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 13 April 08 ![]() |
Stiu ce ziceti voi, am citit cazuri si de 6 ori schimbata distributia, dar am in zona mea colegi care au avut aceeasi problema, si dupa doar o singura interventie s-a rezolvat definitiv. Nu zic ca se poate si mai rau dar , cine stie.....
Oricum mai am inca un an jumate garantie ![]() This post has been edited by balflo32: 25 Aug 2009, 17:22 |
--------------------
dacia
logan
ABS+ 1.4mpi 2008
|
|
roland |
![]()
Post
#763
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Eh, pana la urma problema nu se datora mecanicilor prosti ci pieselor de slaba calitate. Sau am avut noi noroc (astia cu mai multe interventii)...
|
--------------------
.
.
.
|
|
Brainie |
![]()
Post
#764
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Din vremuri mai vechi am văzut niște pete pe capacul curelei de distribuție, cam ca în poză.
IMG_9096.jpg ( Size: 55.86k ) Number of downloads: 677 Petele nu se modificau, nici ca intensitate, nici ca mărime. În iunie am șters zona să văd ce se întâmplă în continuare. Acu’ de curând, după 7400 km de la ștergere, din care vreo 100 pe drumuri forestiere pline de praf, văd petele la locul lor, ba parcă chiar un pic mai mari. Cum aveam drum în service pentru altă problemă, îl întreb pe inginerul de la garanții ce părere are. I-au sticlit ochii la ceva bani de la uzină (bănuiesc), așa că a băgat-o imediat la constatare. Au desfăcut cureaua de accesorii, au scos alt capac din partea de jos cât să se vadă cureaua de distribuție, au studiat sumar (mecanicul și inginerul) și au cerut acceptul la uzină pentru intervenții. Se vedea cureaua încărcată pe margini cu praf umed; nu avea aspectul de „prăfuit” de la o curea uscată; nu se vedea ulei care să se prelingă pe pereții incintei curelei, poate doar suprafețe puțin umezite, nu uscate. La momentul respectiv nu știam la ce să mă aștept, dpdv al soluției agreate de stăpânul Dacia. Deja mă vedeam plimbându-mă de 5-6 ori prin service, până să dea Dacia soluția radicală. În vreo 20 min a venit răspunsul: schimbat tot la distribuție, nimic la accesorii („tot” însemnând ce era implicat, nu supape etc). Buuuun, hai la treabă. Au fost înlocuite: -pinion antrenare pompa de ulei (fost Sinterom, acum Renault) cod 8200313628 preț 22.00 € -simering fulie distribuție cod 7700273776 preț 9.23 € -garnitură baie de ulei cod 7700273486 preț 4.90 € -șurub fulie cod 8200646632 preț 4.63 € -șurub M10x60 2 buc. cod 7703102001 preț 1.57 €/buc. -curea distribuție + rolă întinzătoare cod 7701477024 preț 30.99 € -curea accesorii cod 8200833541 preț 9.09 € În plus: -loctite preț 8.93 € -manopera cost 79.96 € (*) TOTAL: 92.90 € (materiale) + 79.96 € (manopera) = 172.86 € (TVA inclus peste tot) (*) nu include manopera pentru geometria roților, care nu apărea pe documentele lor, nu știu de ce. Chiar au fost schimbate, că am avut șansa (adică zi liberă de la munca mea) să stau lângă mașină. Au lucrat binișor (dpdv calitate, nu durată), adică aproape așa cum ar trebui să fie normal: simering băgat cu presa, întindere curea cu diapaz. În schimb toată șurubăraia strânsă la mână sau pistol pneumatic, fără să văd ceva reglaje ale momentului. Mai spre final îl întreb pe inginer dacă trebuie refăcută geometria roților. După o fracțiune de secundă de mirare, zice „da, bineînțeles” (ceva mă face să cred că e „bineînțeles” numai la cine cere – multe mulțumiri forumiștilor care au dat atât de multe detalii). La verificare geometrie unghiurile erau încă pe verde, dar omul a mai reglat pe acolo să fie la mijlocul verdelui. Reparația a avut loc la aprox 27400 km. Mă întreb dacă făceam intervenția pe banii mei, nu pe garanție, dacă ar fi fost aceleași costuri la materiale și manoperă. Nu cred. |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
Solidu |
![]()
Post
#765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
Daca faceai reparatia pe banii tai, te costa cu aproximatie 1.500 RON. Si la mine s-a rezolvat sper dupa o singura interventie, la 15.600 km si acum am 33.000 si nu se mai mai vad scurgeri.
|
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
roland |
![]()
Post
#766
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Brainie... hai sa-ti spun eu o chestie...
In 2007, cand am avut prima interventie, Dacia o lua pe bucati: intai schimba simering-ul, apoi, daca mai curgea, si pinionul. In 2009 au trecut la schimbarea din prima a tuturor componentelor. De aia s-au aruncat direct la tine (si la mine, la interventia de anul asta). DAR, spui ca petele nu se modificau. Spui ca ai sters, ai mers 7400km si apoi ai vazut iar petele. Posibil sa fi avut probleme doar la suruburile de etansare. Cand curge de la alea, efectul nu e atat de vizibil. Adica, petele sunt mici, abia se umezeste, incet incet. Cand curge pe la simering, in 50km e pata ca lumea, efectul e mare. La mine, dupa schimbarea simering-ului anul asta, mustea usor la capac. Era de la suruburi (baietii nu le-au schimbat ci doar le-au etansat cu LOCTITE). Dupa ce le-au schimbat, nu am mai avut probleme si au trecuta ceva mii de km. |
--------------------
.
.
.
|
|
Solidu |
![]()
Post
#767
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
Cand e de la suruburi de ce nu merge doar etansate? Ce au special alea noi, daca le schimba? Sunt alta marime?
|
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
Brainie |
![]()
Post
#768
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(roland @ 1 Oct 2009, 16:29) Posibil sa fi avut probleme doar la suruburile de etansare. Cand curge de la alea, efectul nu e atat de vizibil. Adica, petele sunt mici, abia se umezeste, incet incet. Cand curge pe la simering, in 50km e pata ca lumea, efectul e mare. E posibil să fi fost numai șuruburile de vină. dar parcă mă simt mai bine și cu pinionul schimbat. QUOTE(Solidu @ 2 Oct 2009, 09:59) Cand e de la suruburi de ce nu merge doar etansate? Ce au special alea noi, daca le schimba? Sunt alta marime? Nu (cred că) sunt mai mari (oricum mai mari ar putea fi numai în sensul de a avea câmpul de toleranțe la filet deplasat în sus, ceea ce ar însemna montare cu o strângere mai mare sau mică), dar au un maclavais într-o anumită zonă a filetului; adică nu pune mecanicul loctite pe filet, este deja. |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
roland |
![]()
Post
#769
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Despre suruburi... corect. De fapt, manualul de service specifica schimbarea lor obligatorie dupa fiecare desfacere.
Despre pinionul schimbat... eu am schimbat doua :-) Hai sa zicem ca am avut ghinion. Primul (cel din fabrica) a tinut 1 an. Al doilea 2. Sper ca asta sa ma tina macar 3 ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Solidu |
![]()
Post
#770
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
Or sa le treaca in carte la revizii, consumabile, se schimba odata la 4 ani sau 60.000 km odata cu distributia.
![]() This post has been edited by Solidu: 2 Oct 2009, 10:57 |
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
Brainie |
![]()
Post
#771
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Bună întrebare: când ar trebui să schimb distribuția, la 4 ani/60000 km de la cumpărare sau de la momentul reparației ? Față de cele deja schimbate ar mai trebui (teoretic) și pompa de apă înlocuită. Am eu o bănuială că (dacă nu apar alte probleme între timp) o să iau ca moment zero reparația. Sau schimb limuzina cu totul. Poate și fabricantul.
![]() |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
roland |
![]()
Post
#772
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La 4 ani sau 60000km de la ultima schimbare. Asa zice: "la fiecare 60000km sau 4 ani", care apare prima.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Kojak |
![]()
Post
#773
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Brainie @ 2 Oct 2009, 13:03) Bună întrebare: când ar trebui să schimb distribuția, la 4 ani/60000 km de la cumpărare sau de la momentul reparației ? QUOTE(roland @ 2 Oct 2009, 14:15) La 4 ani sau 60000km de la ultima schimbare. Asa zice: "la fiecare 60000km sau 4 ani", care apare prima. Concret, problema asta am intampinat-o eu, cand ultima interventie in zona distributiei (datorata scurgerilor de ulei) s-a facut la 30000km, cand s-a schimbat inca o data tot kitul (curele, galeti, intinzatoar, all shit). Din momentu' ala si pana acum (aproape 75000km) problema asta e rezolvata favorabil. Asadar, la implinirea celor 60000km (masina avea mai putin de 3 ani), in naivitatea mea, m-am gandit ca la revizie nu se mai ating astia sa-mi inlocuiasca kitu' de distributie, dat fiind istoricul meu de interventii in zona, care dealtfel ducea la inutilitatea operatiunii Adica la mine 30000km+60000km=90000km, moment in care trebuia obligatoriu sa schimb din nou distributia (sau 4 ani ). Asta dupa mintea mea. Ei bine, dupa indelungi mail-uri si telefoane la VC (in care eu ma incapatanam sa inteleg motivele lor tehnice, ptr. ca mi se parea de-a dreptul aberant sa arunc dupa mai putin de 30000km cu niste milioane bune), mi s-a spus foarte clar ca daca vreau sa mai am garantie sau daca vreau sa am viza de revizie de 60000km pe carte, trebuie obligatoriu sa schimb si distributia, chiar daca, citez: "ultima interventie avuta asupra masinii dvs. in zona distributiei, pe garantie, s-a efectuat, de exemplu, doar cu 5000km inainte de cei 60000km. Concluziile le las sa le trageti (si) voi. This post has been edited by Kojak: 2 Oct 2009, 14:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
YRX |
![]()
Post
#774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu trebuie sa mai scoata si Dacia din paguba cu tine?
![]() Acum, daca ei asa zis si tu vrei neaparat sa ai viza pe carnetul de garantie schimba doar cureaua de distributie (fara rola) si fara accesorii, asa te duce la mai putin. Parca am citit la cativa de pe topicul cu revizia de 4 ani ca au schimbat numai curelele. LE: Acum am vazut ca s-a intamplat deja.... ![]() This post has been edited by YRX: 2 Oct 2009, 14:41 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
roland |
![]()
Post
#775
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Kojak, ce sa zic...
In mod normal, scrie clar periodicitatea de schimbare. Asa ca, daca la 4 ani (si 55000km) eu schimb distributia, peste o luna cand implinesc 60000 nici macar nu trebuie sa trec pe la ei! Urmatoarea revizie fiind la 1 an sau la 70000km! Textul din carnetul de garantie e foarte clar, nu lasa loc de interpretari. Daca eu schimb uleiul in service autorizat Dacia, cu stampila, la 14000km, la revizia de 15000 nu sunt obligat sa mai schimb uleiul o data! |
--------------------
.
.
.
|
|
Solidu |
![]()
Post
#776
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
Inseamna ca cu putin obraz ingrosat, se poate foarte bine ca distributia mea sa nu fi fost schimbata la 15600 km cand s-a facut interventia. Poate aia au uns nitel suruburile alea, si mecanicul a pastrat piesele de la distriburie pentru el, la mine nu curgea asa tare, se putea foarte bine sa fie pe la suruburi. Si eu care ma bucuram ca schimb distributia la 75.000 km acum. Si o intrebare pentru cei patiti: Cand s-a facut interventia voua v-a schimbat uleiul? Eu am fost la revizia de 15.000 s-a facut normal si m-a programat peste cateva zile pentru remediere scurgere ulei, si mai mult ca sigur nu au schimbat uleiul, l-au scurs in cine stie ce galeata si l-au pus inapoi dupa.
|
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
Brainie |
![]()
Post
#777
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kojak @ 2 Oct 2009, 15:26) [...] mi s-a spus foarte clar ca daca vreau sa mai am garantie sau daca vreau sa am viza de revizie de 60000km pe carte, trebuie obligatoriu sa schimb si distributia [...] Norocul meu, n-o să am și problema asta, fiindcă la 60000 o să aibe probabil în jur de 5 ani QUOTE(Solidu @ 2 Oct 2009, 16:33) L-a recuperat mecanicul într-un bidon de ulei gol (și curat sper) pe care-l avea prin preajmă, și l-a pus la loc. |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
Gyarmathy Arpad |
![]()
Post
#778
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 September 09 ![]() |
Bun gasit tuturor!Se pare ca ma aflu si eu printre cei care au tras lozul cel mare atunci cind au cumparat Dacie!Mentionez ca inainte am avut un Golf1,SH(an fabricatie 1978),cu 274000km la bord.Am strins bani ,timp de 17ani ca sa-mi achizitionez o masina noua,din urmatoarele motive:-am avut rugina din belsug la vechea masina,-ma innebunea tacanitul supapelor uzate ,si intr-un final am avut probleme cu pompa de apa(picura),sa nu mai zic de completarile permanente de ulei din cauza segmentilor,si semeringurilor(arbore cu came+arbore cotit) uzati.Iata cum am ajuns la Logan.(Bani insuficienti pentru o masina straina ,noua.)In data de 4 oct.ac.,4ani inpliniti cu noua masina,si trebuie schimbata distributia.(curea+rola).Numai ca ,cu aceasta ocazie SURPRIZEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
-Ulei pe fulie! -Curge pompa de apa(existenta de saruri)! -Bate ceva in motor la relantiu(nu ambreiaj,-nu culbutor,nu lant de antrenare po mpa de ulei),practic tacane mai tare decit vechiul motor de pe Golf. Era sa uit ca am fost invitat la service si cu problema ruginirii aripilor spate. Mare pas inainte am facut!!!!!!!!!!!!!! |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
2005 Ambition
- HR44XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#779
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sincer, eu nu as avea rabdare sa strang 17 ani bani de o masina...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marksman |
![]()
Post
#780
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
@klaus: Sincer, nici eu.
QUOTE(Gyarmathy Arpad @ 11 Oct 2009, 20:04) [...] -Ulei pe fulie! "Boala" cunoscuta a motoarelor 1.4 8v si 1.6 8v. Aproape toata lumea s-a confruntat cu ea. Se remediaza pe garantie. QUOTE(Gyarmathy Arpad @ 11 Oct 2009, 20:04) -Curge pompa de apa(existenta de saruri)! Chiar curge sau a supurat un pic? Daca intr-adevar curge inseamna ca scade nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune, plus urme vizibile de lichid. QUOTE(Gyarmathy Arpad @ 11 Oct 2009, 20:04) -Bate ceva in motor la relantiu(nu ambreiaj,-nu culbutor,nu lant de antrenare po mpa de ulei),practic tacane mai tare decit vechiul motor de pe Golf. Am urmarit topicul cu bataia la 1.6 16v. Curat ghinion. Insa as merge un pic mai departe si as cere echipei de la Dacia sa dea in scris ca e zgomot tehnologic si ca nu afecteaza functionarea normala a motorului. QUOTE(Gyarmathy Arpad @ 11 Oct 2009, 20:04) Era sa uit ca am fost invitat la service si cu problema ruginirii aripilor spate. Masina din 2006 sau anterior. Am patit la fel; deocamdata e bine. Macar au recunoscut problema si au facut rechemarea in service pentru a remedia pe socoteala lor. QUOTE(Gyarmathy Arpad @ 11 Oct 2009, 20:04) Dincolo de ghinionul cu bataia motorului, restul sunt probleme care apar la aproape orice masina. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 15:31 |