DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!

SiloS
post 26 Apr 2006, 17:55
Post #181


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




In schimba fara un far ar arata ca un monstru ... "Ba , ce cauta si dacia asta fara un far ? "

"Lasati monstrul sa respire !!!"

radmasa.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 26 Apr 2006, 19:07
Post #182


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




O sa mut filtrul de acolo, am si furtunul flexibil, numai ca nu prea m-am mai ocupat de masina.Am avut o mare lene in mine. O saptamana nu am deschis capota deloc, nici macar sa verific nivelul la ulei.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLS
post 28 Apr 2006, 13:33
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 April 06
From: Deva - Romania




felicitari pentru munca depusa si tineo incontinuare tot asa cu treaba buna in modificatul daciei. felicitari


--------------------
Dacia Break - HD-88-CLS
a beast is going to be born "THE CLS RULZ"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OldMan
post 29 Apr 2006, 08:49
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 8 April 05




Parerea mea personala este ca pe o Dacie poti sa-i pui ce i-ai pune ca tot Dacie moare. Si nu poate sa ma convinga nimeni ca modificari facute in spatele blocului pe bordura duce la performante. Decat sa investesti bani in "fiare vechi" mai bine l-e dai foc unul cate unul. Daca se obtin asa performante din fiare vechi nu inteleg de ce producatorii de auto investesc milioane de dolari pentru cercetare, tehnologie si creier. Pasiunile sunt bune dar cand incep sa devina costisitoare mai bine te apuci de altceva. Cred ca adevarul cu dacia de mai sus este undeva la mijloc. Si apropo de sponsori, cred ca in afaceri perdomina pragmatismul, si nimeni nu investeste in himere mai ales cand "in realitate nu a mai ramas nimic de descoperit" B Pascal.


--------------------
Logan 1,5 dci ABS plus 2007 - SV-91-KUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 29 Apr 2006, 10:17
Post #185


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(OldMan @ 29 Apr 2006, 09:49)
. Pasiunile sunt bune dar cand incep sa devina costisitoare mai bine te apuci de altceva.
*


Pai sunt oameni care investesc mai mult in masinute teleghidate, asa ca pasiunea nu tine cont de bani, ca nu mai e pasiune cu adevarat

This post has been edited by amc: 29 Apr 2006, 10:17


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OldMan
post 29 Apr 2006, 10:40
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 8 April 05




Pe undeva ai dreptate dar nu fi extremist. Eu am vorbit de pasiune si nu de "pasarele" sau mai nou pitici pe creier[B]


--------------------
Logan 1,5 dci ABS plus 2007 - SV-91-KUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 29 Apr 2006, 10:44
Post #187


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Cred ca mesajele tale nu prea au ce cauta aici.........


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 29 Apr 2006, 10:59
Post #188


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(OldMan @ 28 Apr 2006, 22:49)
Parerea mea personala este ca pe o Dacie poti sa-i pui ce i-ai pune ca tot Dacie moare. Si nu poate sa ma convinga nimeni ca modificari facute in spatele blocului pe bordura duce la performante. Decat sa investesti bani in "fiare vechi" mai bine l-e dai foc unul cate unul. Daca se obtin asa performante din fiare vechi nu inteleg de ce producatorii de auto investesc milioane de dolari pentru cercetare, tehnologie si creier. Pasiunile sunt bune dar cand incep sa devina costisitoare mai bine te apuci de altceva. Cred ca adevarul cu dacia de mai sus este undeva la mijloc. Si apropo de sponsori, cred ca in afaceri perdomina pragmatismul, si nimeni nu investeste in himere mai ales cand "in realitate nu a mai ramas nimic de descoperit" B Pascal.
*


cred ca nu l-ai vazut pe "masina de mai sus" ii zice SGM wink.gif si mai cred ca mananci ceva...daca zici ca adevarul e undeva la mijloc...MA REPETT: NU CRED CA AI VAZUT CE POATE!!!
ce cred eu despre voi astia care zic ca investim bani in "fiare vechi"...banuiesc ca ai o masina straina noua si esti 100%anti dacie...hai sa numai aberam
concluzia: CARE ESTE PROBLEMA TA ???ce treaba ai tu cu noi astia care suntem pasionati de dacie"fiarele vechi"...& uite ca unii sunt mai destepti(bravo lor)decat producatorii aia care investesc 2lei50 , in sfarsit golfanule...opiniile astea ar trebui sa le ti pt tine...bafta radmasa.gif
ps:ai fost off topic blink.gif blink.gif

This post has been edited by cristigeo69: 29 Apr 2006, 11:00


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucius
post 29 Apr 2006, 11:05
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(OldMan @ 29 Apr 2006, 09:49)
Parerea mea personala este ca pe o Dacie poti sa-i pui ce i-ai pune ca tot Dacie moare. Si nu poate sa ma convinga nimeni ca modificari facute in spatele blocului pe bordura duce la performante. Decat sa investesti bani in "fiare vechi" mai bine l-e dai foc unul cate unul. Daca se obtin asa performante din fiare vechi nu inteleg de ce producatorii de auto investesc milioane de dolari pentru cercetare, tehnologie si creier. Pasiunile sunt bune dar cand incep sa devina costisitoare mai bine te apuci de altceva. Cred ca adevarul cu dacia de mai sus este undeva la mijloc. Si apropo de sponsori, cred ca in afaceri perdomina pragmatismul, si nimeni nu investeste in himere mai ales cand "in realitate nu a mai ramas nimic de descoperit" B Pascal.
*



Cred ca nu ai idee cum e sa surclasezi cu o masina facuta in spatele blocului anii si experienta celor de la WV (exemplu) . Bati campii incercand sa fii interesant. Cumpara o masina a carei performanta e aceeasi cu inca 10.000 potentiali cumparatori si ramai in turma . Dar dupa ce faci asta nu mai comenta REALIZARILE altora .


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OldMan
post 29 Apr 2006, 11:32
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 8 April 05




Chiar daca am sa fiu off topic , am spus ca este o parere personala si atat. Nu inteleg de ce unii ofuscati nu vor sa vada adevarul. Este bine ca sunteti idealisti intr-o lume pragmatica. Referitor la masinile personale pot sa va spun ca am si o dacie in parc , fabricata in 2002 si sunt mutumit de ea, dar tot nu se compara cu o firma care are facute peste un milion de modele. La capitolul "clasa"mai taie ca pute.
Apropo este o emisiune pe Discoveri Chanel care se numeste Fiare Vechi. Ce ziceti cred ca ati avea succes?


--------------------
Logan 1,5 dci ABS plus 2007 - SV-91-KUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 29 Apr 2006, 12:29
Post #191


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




MAI omule......nu cred ca stii ce vorbesti....ce inseamna "o firma care are facute peste un milion de modele" ?Nu inteleg....Dacia a fabricat 2 milioane de masini,si nici un producator nu a creat pana acum 1 milion de modele distincte.Ce ai vrut sa spui?

Si la "Discoveri Chanel" e multe si e bune,dar traim in Romania.Eu am trimis pana acum aproape 100 de mail-uri si scrisori la diferite posturi TV cu tot felul de propuneri si nimic.Am adunat una bucata proprietar de cimitir de masini din afara orasului,si una bucata producator de reclame si spoturi(atat am gasit) si am vorbit cu tembeliziunile locale si tot nimic.

Si spune-mi,draga,care este cea mai valoroasa masina din parcul tau auto??Sa vedeeem sa vedeeemm......Passat cumva? smile.gif) smile.gif) radmasa.gif

This post has been edited by Ciumonk: 29 Apr 2006, 12:33


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OldMan
post 29 Apr 2006, 13:16
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 8 April 05




Hai ca-ti spun care e cea mai valoroasa de fapt cele mai valoroase. Doua Mercedes Aktros una este betoniera de 12mc si cea de-a doua este basculanta de 40mc. No lua ca pe o lauda, ci ca pe o incurajare sa ajungeti si voi.


--------------------
Logan 1,5 dci ABS plus 2007 - SV-91-KUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 29 Apr 2006, 13:39
Post #193


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Pai atunci de ce ne intrebi pe noi,muritorii de rand,de posibilitatea sau fezabilitatea unei emisiuni de tipul Scrapheap?Vorbeste si tu cu mai marii,si poate iese ceva.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 29 Apr 2006, 13:39
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




bai...OLDMAN,daca nu-ti plac daciile si fiarele vechi, da-ti EJECT de pe forum,ca asta gasesti aici.conteaza produsul finit cand il realizezi cu propriile tale forte,indiferent de costuri daca se cheama pasiune.unora le place sa bata maidanul toata ziua,iar altora sa GANDEASCA si sa construiasca ceva.nu sunt "ofuscat" ci este parerea mea cu care cred ca toti sunt de acord.NU-TI PLACE NU CITI.hai bafta si fa-ne sa ne fie dor de tine.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 29 Apr 2006, 18:01
Post #195


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




intrebare pt SGM de ce bara dintre amortizoare este intre amortizoare si nu intre oalele de la amortizoare??????

pt CLS te rog da un tel sau un sms la 0720338940 ca nu pot sa ii dau PM


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 29 Apr 2006, 20:54
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




In primul rand mai citeste odata de pe capotele celor doua utilaje pe care le-ai enumerat mai sus si vezi ca varianta de scriere corecta este ACTROS nu ce ai scris tu.Macar sunt MP2?Mai bine ar fi sa ne lasi in pace pe noi ca daca vom binevoi sa turnam betoane te chemam noi. radmasa.gif
Hai sa trecem la subiect.SGM,am vrut sa te intreb acelasi lucru ca GTi:de ce bara dintre capetele amortizoarelor nu ai fixat-o intre oalele amortizoarelor?Tin minte ca pe un topic de pe acest forum ai sustinut puternic ideea cu bara intre oalele amprtizoarelor.Ce te-a facut sa te razgandesti?Blow off valve ar trebui montat intre turbina si carburator,corect?Unde este pozitionat la tine?Se vede in poza?Si de la ce marca provine?Si,inca ceva,intr-o poza anterioara a motorului tau am vazut ca aveai montat un sistem de injectie monopunct,iar amestecul carburant trecea prin turbina si de acolo in galeria de admisie.Daca gresesc cu ceva vreau sa-mi spui! Nu era cam riscant?Acum vad ca ai trecut inapoi la carburator.Cred ca din motive bine stiute de toata lumea.E diferenta mare intre injectie si carburatie stimulate de turbina?


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucius
post 29 Apr 2006, 21:02
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(OldMan @ 29 Apr 2006, 14:16)
Hai ca-ti spun care e cea mai valoroasa de fapt cele mai valoroase. Doua Mercedes Aktros una este betoniera de 12mc si cea de-a doua este basculanta de 40mc. No lua ca pe o lauda, ci ca pe o incurajare sa ajungeti si voi.
*



Nu ai idee ce minge mi-ai ridicat la fileu. Din parcul auto de care ma ocup fac parte 150 masini . Volvo FH12 ? Muuulte ! Dar la clasa turisme pot sa o iau de jos in sus : C2 , C3 , C4 , Fiesta , Focus , Mondeo , Octavia , C Classe , E Classe , G400 , BMW 118 d , BMW 320 d , 330 xd ..... iti mai zic ? Cea mai tare e Ferarri . Nene .... lasand la o parte Ferarri , 33xd si G400-le nici una din ele nu are nici o sansa la nova mea sau la SGM . Intelegi ? Eu la 200 dau flashuri la Focusuri , Mondeo , Fieste .... La acceleratie nu au nici o sansa . La stabilitate .... ar vrea ele sa stea pe curbe ca a mea . Oricum ... tare exemplul cu betonierele . Cine ma cunoaste stie cu ce ma ocup si stie ca nu am mintit .


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 Apr 2006, 21:06
Post #198


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Unora le-au murit laudatorii...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 29 Apr 2006, 22:48
Post #199


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(OldMan @ 29 Apr 2006, 11:49)
Parerea mea personala este ca pe o Dacie poti sa-i pui ce i-ai pune ca tot Dacie moare. Si nu poate sa ma convinga nimeni ca modificari facute in spatele blocului pe bordura duce la performante. Decat sa investesti bani in "fiare vechi" mai bine l-e dai foc unul cate unul. Daca se obtin asa performante din fiare vechi nu inteleg de ce producatorii de auto investesc milioane de dolari pentru cercetare, tehnologie si creier. Pasiunile sunt bune dar cand incep sa devina costisitoare mai bine te apuci de altceva. Cred ca adevarul cu dacia de mai sus este undeva la mijloc. Si apropo de sponsori, cred ca in afaceri perdomina pragmatismul, si nimeni nu investeste in himere mai ales cand "in realitate nu a mai ramas nimic de descoperit" B Pascal.
*



Fa un lucru bun si nu mai scrie pe acest topic. Parerea ta despre mine si masina mea chiar nu conteaza. Sa ne concentram pe discutii tehnice.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian ionescu
post 29 Apr 2006, 22:54
Post #200


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 4 February 06




QUOTE(vis-a-vis @ 29 Apr 2006, 22:06)
Unora le-au murit laudatorii...
*


Dar vai, a aparut si vis-a-vis.


--------------------
Automobile Craiova Oltcit - B 14 HLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 29 Apr 2006, 22:55
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




Mai Luciane . . . nu e chiar asa . . . nu te mai aprinde . . . Eu am 4 masini una fabricata in 1966, una 1978, o dacie 1984 si un Peugeot 206 fabricat in 2005.

Pot face o comparatie . . . e adevarat ca alea vechi fug mai tare, arata mai bine dar . . . se si intorc de mult mai multe ori la sufa acasa decat alea noi.

Un nou exemplu la Buzau . . .bytzu a venit la sufa dupa doua trei forje cu capriu.SGM a spart 10-15 motoare pana acum, AEW la fel, tu stii foarte bine ce probleme ai avut la NOVA.

La peugeot daca am cea mai mica problema vine Peugeot Assistance oriunde as fii si ma duce pe platforma pana la primul service.

Astea nu sunt masini . . . sunt niste jucarii in care investim bani si timp pentru a ne satisface o placere . . .dar nu sunt masini in adevaratul sens al cuvantului.

Cu astea vechi dam flashuri la 200 la Ford Mondeo . . . si ce ???? Aia e un jeg de masina . . .Da flashuri la un Vectra de prin 90 cu motor de 2000 cmc in mintile ei daca poti . . . . aia se duce 240. Nu mai compara motoare de 1.6 TDCI cu motoare 1.6 turbo benzina impinse . . . nu are rost . . .

Nu compara 900 kg ale unei dacii cu 1300 ale unui mondeo . . .iar nu are rost

In concluzie . . .este o pasiune dar trebuie sa ne vedem si limitele . . .

Ai avea curaj cu Nova sa faci un Bucuresti - Amsterdam si retur ????


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 Apr 2006, 23:00
Post #202


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ford V6, ai toata stima mea, ai pus punctul pe "i"


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Apr 2006, 23:06
Post #203


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.386
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Era si cazul sa o faca cineva. Nu de alta, dar cred ca sunt forumisti care cred ca poti face 10 000 de km pe an cu SGM-mobilul sau alte masinute de genul asta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 Apr 2006, 23:12
Post #204


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(cristian ionescu @ 29 Apr 2006, 23:54)
Dar vai, a aparut si vis-a-vis.
*



Cam asa ceva a zis si Pilat Pontius. tongue.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 29 Apr 2006, 23:14
Post #205


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 29 Apr 2006, 13:06)
Era si cazul sa o faca cineva. Nu de alta, dar cred ca sunt forumisti care cred ca poti face 10 000 de km pe an cu SGM-mobilul sau alte masinute de genul asta.
*


nu faci 10.000 dar faci 5000 pe care ii simti din plin wink.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 30 Apr 2006, 01:16
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




toata distractia asta costa bani!
indiferend daca vrei putere stok sau daca vrei putere scoasa din dacie, totul costa enorm!



--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 30 Apr 2006, 11:00
Post #207


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Curse la buzau. Am pierdut fara drept de apel in fata unei Honde CRX.

Am castigat in fata unui BMW 525TDS (160 cp, daca nu ma insel) si in fata unui Hyundai Coupe 136 CP. Cursele la liber nu au tinut foarte mult, ca mai aveam cativa clienti.

Pacat ca s-a defectat fordul Capri negru (MK3, 2.5 v6 facut din 2.3...alezaj mare, cursa mica,axe de 2.8, comprimat,din 74) a lui Daniel, ca eram curios daca il bat sau nu. Este uimitor cum cunoaste acel om motoarele FORD. Contrazice legile fizicii ce a facut el la motor. Daca va zic ce am vazut pe acolo, nu o sa ma credeti, asa ca tac. I-au sarit 2 fise, a mers in 4 , si nu am mai accelerat. Dupa ce a remediat problema, s-au incheiat cursele. Data viitoare.

Attached thumbnail(s)
Imag011.jpg ( Size: 85.02k ) Number of downloads: 1153
Imag007.jpg ( Size: 78.49k ) Number of downloads: 1149


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 30 Apr 2006, 12:08
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




ala e motorul de pe cortina cu care rupea tot la legaele din vitan pe vremuri.

Si inca ceva . . . SGM-ule . . .vezi ca ai scris "axe de 2.8" . . . motorul ala are o singura axa cu came.

Avantajul imens la motorul ala este ca are o robustete mecanica incredibila fiind fabricat integral din fonta si in consecinta are posibilitati de tuning foarte mari.


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 30 Apr 2006, 15:49
Post #209


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Baieti , imi pare foarte rau ca nu am putut veni la cursa , chiar daca stau langa McDonalds sad.gif De data asta , chiar am avut treburi mai importante sad.gif Am trecut acum 20 min pe acolo si am vazut urme de cercuri langa pod . imi pare rau sad.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 1 May 2006, 09:30
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




SGM , ai uitat sa imi raspunzi la intrebarea pusa mai sus in legatura cu bara dintre amortizoare???


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 06:59
Forum Renault