DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!

Muttley
post 11 May 2006, 16:01
Post #241


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Daca roll-barul se realizeaza din teava de Cr-Mo este si usor si extrem de dur. Usurarile de gen renuntare la scuturi, nervuri capote, etc sunt standard.
Deja se intrezareste o noua polemica, gen "diferential autoblocant" de mai din urma... happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 11 May 2006, 20:05
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




sal
incep prin al felicita pe robert pt tot ce a facut. acum am si eu o intrebare: unde gasesc modificarile facute de el la motor( ca topicul cu dacia alpine e inchis, si ramasese la aspirat parca, nu ii montase turbo)?

Si inca o intrebare robert: cu franele ce-ai facut?, ca erau de dacia 2000 sau de r20 pe unde am citit eu. si cu pompa de frana si servo de care e?

scuzati daca s-a mai discutat dar am cautat,


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 12 May 2006, 09:38
Post #243


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Masina mea are o distributie a greutatii ~60% pe fata,deci nu e sub nici o forma Dacia iesita din balans.
Si nu vorbesc din presupuse si e cantarita fiecare punte in parte.

Cat despre coborarea centrului de greutate,cred ca poza lu SGM cu pachetul de tzigati pus sub masina spune tot ! smile.gif

Franele daciei (hai cu o punte cu discuri spate) sunt suficiente pentru greutatea ei.Pot spune ca nu am apucat sa simt fadingul in 6 ture de circuit,deci ce are robert e mult peste bine.


This post has been edited by tm8bnz: 12 May 2006, 09:42


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 May 2006, 09:41
Post #244


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(tm8bnz @ 12 May 2006, 10:38)
Cat despre coborarea centrului de greutate,cred ca poza lu SGM cu pachetul de tzigati pus sub masina spune tot !  smile.gif
*


smile.gif smile.gif ohmy.gif

Unde?

OK, deci ati facut si in sensu asta ceva (sau cel putin tu bnz-ule). Dar cum stau masinile la niste curbe? Ar rezista (in sensul ca ar avea sanse) masinile voastre la altceva in afara de liniute?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 12 May 2006, 09:43
Post #245


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Circuitul ViK Arad.Lungime 1.1Km,il puteti vedea din Google Earth.

Cei mai buni timpi la 12.Mar.2006

Subaru Impreza STI 350cp - 42.58
Opel Astra Gsi 180cp – Radu – 43.1
Honda Civic Type R 230cp - MAX - 44.01
Alfa 147 2.0TS 170cp - Aicu - 44.63
Toyota Celica 2.0 160cp - One - 44.72
Hyundai Coupe 2.7 V6 200cp - Valy - 44.89
Opel Tigra 1.4 90cp - Bogdan - 45.19
BMW M3 343cp – bunilla – 45.4
Opel Kadett Gsi 160cp – 46.3
Fiat Coupe Turbo 300cp - Valy - 46.5
Skoda Octavia 1.9tdi 120cp - Jeff - 46.65
BMW 325 Coupe 210cp - Calin - 46.93
BMW 316 Compact 105cp - Tibi - 46.95
Dacia 1.4 Turbo 99cp – BNZ – 47.01
Alfa 147 1.6TS 125cp - XSerban - 47.17
Honda Civic VTI 1.6 175cp - Ova - 47.18
Seat Leon 1.9TDI 190cp - Seba - 47.72
Renault Megane 1.6 90cp - Sebi - 48.01
Citroen Xsara 1.6 120cp - Ionu - 48.5
Peugeot 206 1.4 85cp - Pompi - 49.11
Honda Prelude 2.3 200cp - Tekin - 49.2
Mercedes CLK 4.2 280cp - 49.2
BMW M5 E34 370cp - 49.6
Porsche 944 125cp - 49.9
Opel Astra 1.8 125cp - Nicku - 52.x
Suzuki Ignis 90cp - 53.x
Mercedes Cobra 2.5d 60cp - 58.3

P.S. acest circuit are toate modelel de curbe il limita spatiului.Ai curbe si pt. testarea unei tendinte subviratoare dar si pt tendintele supraviratoare ale masinii.


This post has been edited by tm8bnz: 12 May 2006, 09:46


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 12 May 2006, 09:45
Post #246


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(driverx @ 12 May 2006, 12:27)
lucius. Are dreptul. Ultimul post al lu vis-a-vis este singurul lui post la care in mare parte ii dau dreptate. Si pentru asta nici el si nici eu nu trebuie sa avem neaparat realizarile macar care le aveti voi. Eu cel putin sigur nu le am si o spun sincer. Apreciez ceea ce faceti, dar si vis-a-vis are dreptate. Tot ce ati facut se limiteaza la alt motor, frane mai bune (care intradevar is a must) si putina grija cum sa pui cat mai bine CP pe asfalt sa nu ii pierzi pe drum. Dar masinile voastre in afara de frane nu au plus de siguranta dar au look de masini sport de raliu (aici ma refer la tine lucius smile.gif ) cum vedem la tembelizor, nu stiu in ce masura au ceva stabilitate, cred ca pentru VTM nu numa de rollcage aveti nevoie, ci de multa munca si poate chiar re-design la ce ati facut pana acuma. Daca voi vreti sa va limitati la pedala in fund, no problem, e dreptul vostru, dar daca altcineva incearca sa evidentieze ca de fapt nu ati facut cel mai tare lucru din lume, nu va suparati, ca ceva dreptate are.

Am o intrebare simpla pentru voi. Ce ati facut sa coborati centrul de greutate al masinii, ca toti stim ca cel putin la berlina e cam ridicat (partial exact din cauza motorului). Si mai am o intrebare. Berlina are o boala mare, are motorul prea in fata, chestie care ii creaza o groaza de probleme. Ce ati facut in sensu asta? Banui ca nimic. Ei uitati, astea is probleme grele, ca motorul nu il puteti muta prea usor mai in spate, dar masina trebuie echilibrata.
*



Ma doare capul ! Motorul este excelent pozitionat la berlina. Nici o masina cu motor transversal nu are voi sa plece de pe loc inaintea daciei. Asta daca este condusa de un SOFER, nu de un participant la trafic.

Vrei sa vezi ce stabilitate au masinile? Te dam o tura. Daca vomiti sau devi palid la fata, dai o bere si pui si ii faci si plinul. merge?

Aceeasi intrebare si pt tine. Care sunt realizarile tale in domeniul auto? Ai schimbat platina la dacie??? La ce distanta ai facuto?


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 May 2006, 09:50
Post #247


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(tm8bnz @ 12 May 2006, 10:43)
Circuitul ViK Arad.Lungime 1.1Km,il puteti vedea din Google Earth.

C[...]



Traseul trebuia facuit cu acelasi sofer cu toate masinile, ca pun pariu ca trei sferturi de acolo habar nu au cum se conduce pe un circuit..au primit de la tati si mami masina cadou de majorat si au scos-o pe pista...
Deci repet..cu acelasi sofer, clasamentul ar fi aratat foooartee diferit...

This post has been edited by diaconuliviu: 17 May 2006, 06:33


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 12 May 2006, 09:55
Post #248


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Asta inseamna ca BNZ este un sofer bun. Este amator la fel ca si ceilalti, nu a facut o scoala de pilotaj.

Toti soferii sunt amatori, deci nici unul au are avantaj. DACIA turbo a fost SUPERIOARA ! E asa de greu sa credeti???

Ce as vrea sa fie si in bucuresti un circuit ca cel din arad. E mania mea sa ma dau pe viraje.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 12 May 2006, 09:57
Post #249


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Este adevarat si asta dar tot ce pot spune este ca 316 Compactu a mers spectaculs de bine si este targetul meu la urmatoarea etapa !
Oricum sa nu uitam accelerarea ce o are un Civic VTI de 160 cai pe liniile drepte fata de Dacia mea,iar diferenta de timpi se pare ca e scoasa altundeva...si cum vroia sa stie driverx...am aratat unde...in viraje.


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 May 2006, 09:58
Post #250


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




perfect de acord SGM, este un sofer foarte bun, daca a reusit sa bata cu 100 de cai masini de peste 150 !


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 May 2006, 10:01
Post #251


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Tin sa va aduc la cunostinta ca ne aflam pe un forum, aici se dezbat idei.
Ideile bune pot veni de la oricine.
Porniti de la o idee preconceputa, ca o idee buna, tine exclusiv de practica.
Ei domnilor, aici va contrazic. Si aici vi-l dau exemplu pe Leonardo da Vinci care a inventat multe lucruri remarcabile, realizate doar la stadiul de schita, tehnologia neajutandu-l la acea vreme.

Robert, n-ar fi mai indicat sa inveti cat de cat limba romana si apoi sa te apuci de engleza? Ai mari carente la acest subiect.
Mai constat o lipsa de educatie si o aroganta superficiala. Dar asta o pun pe seama anturajului, in ale carui jargon te regasesc.
Cine scoate sabia, de sabie va muri.
Un pic de buna cuviinta n-ar strica.
Respecta si vei fi respectat.

Eu sunt dispus sa ingrop securea razboiului si va provoc la un duel pe teme tehnice. Poate vom avea cu totii de invatat.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 May 2006, 10:23
Post #252


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(B-34-SGM @ 12 May 2006, 10:45)
Ma doare capul ! Motorul este excelent pozitionat la berlina. Nici o masina cu motor transversal nu are voi sa plece de pe loc inaintea daciei. Asta daca este condusa de un SOFER, nu de un participant la trafic.

Vrei sa vezi ce stabilitate au masinile? Te dam o tura. Daca vomiti sau devi palid la fata, dai o bere si pui si ii faci si plinul. merge?

Aceeasi intrebare si pt tine. Care sunt realizarile tale in domeniul auto? Ai schimbat platina la dacie??? La ce distanta ai facuto?
*



SGM,

1) Am specificat de la inceput ca NU am realizarile voastre nici pe departe. Nu ma pasioneaza asa mult. DAR asta nu inseamna ca nu stiu ce e aia masina. Am schimbat mai mult de o platina la Dacia mea. In afara de desfacut motor in bucati sunt multe operatii care le-am facut singur sau asistat. La motor nu ma bag. Ma depaseste, si ca dotare si locatie si cunostinte. Deci aici ne-am inteles...nu?
2) Stiu ca masina ta in conditiile ideale de ia o curba imi scoate matele afara. Au declarat altii. Si la cum arata masina (garda) si ce ai zis de suspensii, o si cred. Dar eu nu cred masina aia in stare pe un traseu unde terenul nu e perfect (nu macadam) exact din cauza configuratiei actuale ale suspensiilor. Poate ma insel.
3) Pentru pornit de pe loc motorul dacie este EXCELENT amplasat. Mai bine nu se poate, mai ales in varianta motoarelor transversale. DAR aici se opresc avantajele, cel putin pentru o masina stock. DE AIA intrebam de distributia greutatii, intrebare la care bnz a percutat bine si mi-a spus frumos distributia la masina lui. Bravo lui. Probabil e chiar ideal pentru config Daciei, dar nus eu expert sa decid daca e chiar perfect sau nu.
4) EU (cel putin eu) nu incerc sa minimalizez realizarile voastre. Problema e alta. Sariti imediat la flame-uri cand zice vis-a-vis ceva, care le-a zis cum le-a zis, sau cand zic eu ceva, si consider ca nu v-am jignit cu nimic. Ci doar incercam sa scot in evidenta anumite limitari, daca acelea chiar exista la masinile voastre.
5) Nici eu nici vis-a-vis nu ne-am pus sa iti explicam tie sau la bnz cum sa faci cotiturile la galerii, ca le-ai fi facut prost sau ca nu ai lustruit ca lumea galeria, sau ca ai pus arcuri prea tari la supape, etc etc ca sigur ne-ai depasi probabil pe amandoi de departe. Eu cel putin mi-am pus niste intrebari (sau hai sa le zicem indoieli) si nu cred ca trebuie sa am minim pregatirea ta ca sa punctez bine. BNZ a percutat frumos deja de 2 ori, si eu cu el am mai colaborat si ca relatie moderator-user si cu idei si intrebari. De apreciat...chiar si azi cum a reactionat. In schimb tu SGM musti una doua, la fel ca lucius. Asta e diferenta mare intre voi doi si BNZ. Voi in loc sa va comportati ca niste adevarati pionieri in domeniu (cel putin aici pe DaciaClub) voi sariti si muscati. Si tu ai mai avut altercatii aici. Si dupa aia daca unu ca asarban mai zice ce zice de voi (intradevar e tare discutabil modul in care a facut-o) tot tu sari. Pai avea cel putin partial dreptate.

Deci, in concluzie, sa revenim. Exact de aia e topicul asta. Sa discutam pe tema acestor masini. Sau vreti sa se limiteze doar la News topic? In care sa postezi singur si sa anunti ca ai mai facut nu stiu ce la masina?

This post has been edited by driverx: 12 May 2006, 10:25


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 12 May 2006, 12:13
Post #253


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Din 9 pagini ... numai postul meu nu este constructiv sad.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 May 2006, 12:51
Post #254


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Un lucru mi-a atras atentia in mod deosebit si cred ca ar fi trebuit ingrosat, subliniat si scris mare cu rosu. Si poate ar fi trebuit sa nu postez, dar e un mare adevar si-mi asum dreptul de a intari ideea.
QUOTE(vis-a-vis @ 12 May 2006, 11:01)

Porniti de la o idee preconceputa, ca o idee buna, tine exclusiv de practica.

*


Practic, B-34-SGM si Lucius, sper sa fiti baieti destepti si sa nu mi-o luati in nume de rau... Cum s-a mai spus, asta este un forum. Aici intra oameni cu realizari notabile, oameni cu idei (care nu inseamna neaparat ce spune bancul) si umplutura. Daca s-ar merge pe principiul vostru, intr-un astfel de topic ar trebui sa postati voi doi, BNZ, si ceilalti cativa care aveti realizari.
Sau poate ati dori ca aprecierile pozitive sa le faca toata lumea, iar criticile sa fie strict responsabilitatea voastra, in cercul vostru din pacate inca strans? O astfel de impartire nescrisa a sarcinilor ar fi complet aiurea-n opinia mea, daca-mi permiteti sa zic, ar ramane lucruri nespuse si ar fi pacat...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 12 May 2006, 14:26
Post #255


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am o intrebare simpla pentru voi. Ce ati facut sa coborati centrul de greutate al masinii, ca toti stim ca cel putin la berlina e cam ridicat (partial exact din cauza motorului). Si mai am o intrebare. Berlina are o boala mare, are motorul prea in fata, chestie care ii creaza o groaza de probleme. Ce ati facut in sensu asta? Banui ca nimic. Ei uitati, astea is probleme grele, ca motorul nu il puteti muta prea usor mai in spate, dar masina trebuie echilibrata.
1 la berlina spatele trb sa fie mai jos cu 1cm sau 2 cm decat fata, dc ? ca sa nu iti plece pe viraje si sa ai frane ( eu vb din practica pls sa raspunda numai cei care fac ceva nu idei sau teorii) .
2 am coborat garda la sol mult : am intarit amortizoarele (cum , cat , etc nu conteaza) , am arcuri de nova spate pe fata si spate (am taiat din spire cat nu mai stiu exact) , bara stabilizatoare pe fata de 25mm , 2 bari stabilizatoare pe spate , bielete antirului mai tari , bascule pe fata inf de +4 ( nu am dat gauri la pivot) , si unghiul la roti modificat .
3 daca motorul e pe fata si e mai greu decat cel de dacie stock eu zic ca am rezolvat prob asta. (parerea mea)
4 masina mea nu alearga la vtm sau alte competitii cum si de altfel nici masina lu robert sau lucian , deci nu trb sa scoatem chiar totul din masini. eu cel putin si robert mergem cu masinile in fiecare zi .


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 13 May 2006, 10:53
Post #256


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am mai facut ceva cu baietii de la Drumul Taberei Customs, sa moara invidiosii si comentatorii de ciuda radmasa.gif

Da,a-ti observat bine, e motor din ala cum aveau batranii, cand alergau pe coasta cu dacia! cool.gif

Attached thumbnail(s)
Imag043.jpg ( Size: 81.65k ) Number of downloads: 1235
Imag044.jpg ( Size: 87.05k ) Number of downloads: 1199


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 13 May 2006, 12:03
Post #257


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul. NX, sistem ud cu 4 injectoare.

Attached thumbnail(s)
Imag018d.jpg ( Size: 62.1k ) Number of downloads: 1161


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 13 May 2006, 12:03
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




hai sa fim putin on topic.

SGM ai zis ca pui injectie mecanica pe dacia . . . intrebarea mea este (deoarece ma lovesc de vreo 2-3 zile de problema asta ) cum sincronizezi contrapresiunea din distribuitor cu compresia motorului ???? daca ai vreo idee spune-mi si mie ca lucrez la o d'asta si deja ma ia capu . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 May 2006, 20:02
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sorry, am sters poate si unele informatii mai interesante dar, nu sta nimeni sa curete offtopicareala.



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 14 May 2006, 22:48
Post #260


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Buna treaba SGM. Apropo astazi ai fost in Craiova pe aeroport. Ai facut spectacol nu gluma. SGM vs. Passat... mi-a placut mult. biggrin.gif Prezentatorul ala, zicea ca este o dacie diesel blink.gif nici el nu stia ce face... radmasa.gif
Dar am o intrebare de ce scotea fumul ala albastru in halul ala...mai ales la prima liniuta??? Pacat ca te facu BMW... desi meritai sa castigi biggrin.gif .
Nu am cablu de date...ca puneam filmuletele cu tine... biggrin.gif .
Intra pe florin_007_1987... ti-am trimis si un PM.

This post has been edited by EUROPE_: 14 May 2006, 22:49


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 14 May 2006, 23:27
Post #261


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Deci treaba a fost asa. Turbina mea e varzaam dato jos, si voi merge cu 50 cp pana fac rost de alta.De aici venea fumul. Are joc atat de mare incat s-au tocit paletele de la compresor,m-am uitat acum la ea.

A fost pe grupe. M-am dat cu nova 1.6 turbo din Craiova, si m-am departat foarte mult de el. Sincer ma asteptam la mai mult.

Am batut ursul rau in grupe, el ratand si o viteza.

M-a batut la distanta mica vw passat 130 cp.De aici iluzia ta optica. Am pierdut. Deja cand m-am dat cu passatul turbina nu mai facea presiune peste 0.7... la maxim, fara limitare.Am batut multe passaturi de 130 cp de cand am facut motorul asta, si chiar mi-a parut rau ca s-a stricat de tot turbina azi... sad.gif

La liber m-am dat iar cu nova (am castigat,dar la distanta mai mica) m-am dat cu ursul si m-a batut (nu mai facea presiune turbina)

Am afumat pe toata lumea, am bagat 3 litrii de ulei pe drum. Daca mi-ar fi facut figuri cu o zi inainte nu mai veneam. Pe la jumatatea drumului de ducere s-a stricat de tot.

In grupa C, 100-130 CP, Dacie 1310 s-a clasat pe locul 3, fiind devansata de Renault 5 GTT si VW Passat .


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 15 May 2006, 00:05
Post #262


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




eu cred ca n-am fost chiar offtopic, i-am dat un sfat lui robert doar, strict la subiectul topicului!!!


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 15 May 2006, 00:25
Post #263


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




dumnezeu s-o ierte pe raposata turbina ca mult a pacatuit alcoholic.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 15 May 2006, 08:28
Post #264


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




SGM intra pe adresa mea de e-mail.... biggrin.gif .
Eh mie asa mi s-a parut ca ai depasit passatul. Dar asta e. Ai facut Dacia Nova... care si aia avea turbo pe ea... Stiu din concursul anterior.
Apropo... cum stai cu planetarele, la cum plecai dupa loc... Daca nu mi-a scapat blush.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 15 May 2006, 12:37
Post #265


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Daca veneam si eu la cursa, poate te faceam cu o kkk k14 care doarme in garaj. Imi pare rau ca nu am venit, chiar mi-ar fi placut sa te cunosc, sgm-ule.


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 15 May 2006, 13:25
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Felicitari SGM ptr. Dacia care rupe passaturi si ursuleti!
Bafta in continuare si spor(t) la treaba!

This post has been edited by anndi: 15 May 2006, 13:30


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 16 May 2006, 09:37
Post #267


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




si pe mine ma bate gandul sa transform berlina ca pe masina secundara de rupt gura la stopuri. as vrea sa apelze la cunostintele tale. pana una alta am gasit un site cu diverse piese aplicabile pe berlina, si momentan nu am timp sa ma uit prin el.
http://www.mecaparts.com
am remarcat masina la 4tuning day...pacat ca nu am putut sa trag cu okiul pe la motor.


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 May 2006, 06:37
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Am mai curatat pe aici, e drept, cer scuze ca pe pagina anterioara nu ma uitasem.

Acuma ca sa lamurim: Daca 5 se cearta aruncindu-si cite doua rinduri de jigniri si 7 de tehnice, rad intreg mesajul; ma iertati dar nu-s obligat sa editez mesaj cu mesaj eu, unul, ca voi 5 aveti chef de cearta si nu va puteti abtine. Asta ca sa explic de ce am sters mesaje intregi. Cu riscul de a ajunge la fel de "iubit" ca anteriorul moderator, caruia uneori ajung sa-i dau dreptate, o sa fac la fel si de acum.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 17 May 2006, 14:52
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




sal
robert am si eu o intrebare: cat te-a costat pana acum masinuta sa o prepari, dar nu de la inceput ca stiu ca ai trecut la diferite motorizari, cea finala. si cu cutia de viteze cum merge iti face probleme? ca acum are si tata o dacie din 2004 si cand vrei sa faci o linuta nu prea pot sa o bag in viteze repede(la masinuta veche era in patru acolo imediat imi intra, mai caraie cate odata, dar oricum) intreb asta pt ca vreau sa ii schimb cutia (la cea veche din 88) si mai uitat si dupa cutii de renault dar eu nu vreau sa fie puturoasa la plecare, asa ca idea cu cv de dacie si schimbat pinioanele de treapta a 5, mi se pare buna.

si de la motoru aspirat de alpine pana la turbo.... e cale lunga, ai mai scris ceva in legatura cu asta ca am mai cautat si nu am gasit(in afara de ce este in acest topic)

si acum oleaca pe langa: Spunea cineva p-aici ca ne dati informatii gratis si ca in alta tara se platesc scump. Dar in alta tara nu cred ca se tuneaza dacii, saracele de ele, si sunt multi care vor sa le imbunatateasca si VOI PRIN MUNCA VOASTRA DATI O SANSA SAU UN IMBOLD CELOR CARORA LE ERA TEAMA SA INCEAPA O ASEMENEA AVENTURA STIIND CA SE POATE FACE CEVA SI DIN AMARATELE NOASTRE DE DACII.




--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 May 2006, 15:08
Post #270


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




M-a costat foarte mult. Daca esti manelist (eu nu sunt) iti pot spune : fara numar, fara numar !!! smile.gif

Cutia ta nu intra in viteze pt ca nu e intretinuta. Incearca sa ii mai schimbi inelele de sincronizare, si uleiul. Eventual tot ce e stricat in ea. Apoi incearca sa apesi ambreiajul cand schimbi vitezele, si o sa vezi ce frumos merge o cutie de dacie.

Toate motoarele cu aprindere prin scanteie au acelasi principiu de functionare. Nu conteaza ca e dacie sau alta masina. De aici treaba cu informatiile.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 11:54
Forum Renault