DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!

nos
post 26 Jul 2006, 10:12
Post #481


RWD addict


Group: Members
Posts: 80
Joined: 3 June 04
From: Timisoara




QUOTE(lucius @ 25 Jul 2006, 10:30)
Ce spui tu despre motorul de opel 2000 16v e valabil numai daca il pui in spate si la fel si tractiunea .
*



Nu subestima GSI-u! Am avut unu si stiu cum face. Nu avea turbo, ci doar cipul, filtru de aer GreenFilters si kit de suspensii SPAX. Ulterior, eu am demontat volanta si am mai usurat-o cu 1,6 kile. Rupe tot...

Un motor de 1,6 turbo este intradevar ceva deosebit pe o dacie, dar, un motor de 1,6 turbo analizat la modul general, nu are nimic deosebit... wink.gif


--------------------
Renault 12 GT custom 1973 ----- BMW E36 - 325i 24v coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 26 Jul 2006, 15:26
Post #482


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




dacia de 1.6 turbo bate astra gsi..rau...si crede-ma ca motorul de 1.6 poate fi impins bine de tot..carb dublucorp, intercooler, presiune, etc...deci nu prea vad bine kadetul..


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nos
post 26 Jul 2006, 16:04
Post #483


RWD addict


Group: Members
Posts: 80
Joined: 3 June 04
From: Timisoara




QUOTE(Bytzu @ 26 Jul 2006, 16:26)
dacia de 1.6 turbo bate astra gsi..rau...si crede-ma ca motorul de 1.6 poate fi impins bine de tot..carb dublucorp, intercooler, presiune, etc...deci nu prea vad bine kadetul..
*



Cam la cati cai estimezi ca e impins motoru asta minune? Si cam cate secunde face de la 0 la 100km/h? Ca sunt convins ca s-o fi cronometrat...Asta-i primu lucru pe care il fac si eu. Gsi-u de care ti-am povestit, avea inscris in talon 157 kw adica aprox 210 hp. iar media din vreo 4 incercari mi-a iesit in jurul a 4 secunde jumate. Si asta FARA TURBO! cool.gif

Important: Exista 2 modele de GSI:

GSI 2.0 care (stock) are 85 kw adica 110 cp
GSI 2.0 16V care (stock) are 110 kw adica 150 cp

This post has been edited by nos: 26 Jul 2006, 16:17


--------------------
Renault 12 GT custom 1973 ----- BMW E36 - 325i 24v coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 26 Jul 2006, 18:42
Post #484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




sal.
o recapitulare mica: ma duc sa imi iau piese pt motor, din 1,4 il fac 1,6 dar pastrez axa cu came si delcou si chiuloasa.

acum am si eu o nelamurire cu chiuloasa( ii schimb eu supapa de admisie) dar camera de ardere? cum se modifica raportul de compresie? creste scade,. si cum as putea face sa ajung la un raport de 10,75-max 11.

robert la tine ce se mai aude? ai fost de dyno? cum a iesit schema? cati armasari ai in herghelie si la cate ture? dar cuplu?? si inca o intrebare la tine nu se uzeaza cauciucu inegal cu suspensia asa jos, nu s-a modificat unghiu de cadere?? sau cum ai rezolvat beleaua.

"apa si talpa" tutror.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 26 Jul 2006, 21:35
Post #485


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(madmaxtata @ 26 Jul 2006, 08:42)
sal.
si inca o intrebare la tine nu se uzeaza cauciucu inegal cu suspensia asa jos, nu s-a modificat unghiu de cadere?? sau cum ai rezolvat beleaua.

"apa si talpa" tutror.
*



daca citesti si tu mai bine topic-urile(arcuri)care nu s-au scris NU DEGEABA ca sa vada cei care nu cunosc. ..chiar EU am spus-o
" NU SE MODIFICA NICI UN UNGHI " e spusa de cei de la geometrie!
bafta si pe viitor cauta mai bine... wink.gif
blana scartzzz radmasa.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 30 Jul 2006, 19:45
Post #486


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




in ideea de baza, unghiul ramane acelasi, pur si simplu coboara masina tongue.gif
cristigeo69 stie ce suspensie am. daca vrei sa vezi alte unghiuri la dacie, pune-i arcuri lamelare si incarc-o rau de tot radmasa.gif


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 11 Aug 2006, 08:27
Post #487


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Pun si eu o intrebare , poate tampita da asa m-am gandit eu biggrin.gif . La solicitarile din motorul tau , mai ales datorita nos-ului nu ar fi posibil sa schimbi bielele cu unele din alt motor , bineanteles oarecum modificate? Ma gandesc ca ar fi materialul mai bun , poate si niste cuzineti hand made dintr-un aliaj mai special.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 11 Aug 2006, 09:25
Post #488


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(Pedro @ 11 Aug 2006, 09:27)
Pun si eu o intrebare , poate tampita da asa m-am gandit eu biggrin.gif . La solicitarile din motorul tau , mai ales datorita nos-ului nu ar fi posibil sa schimbi bielele cu unele din alt motor , bineanteles oarecum modificate? Ma gandesc ca ar fi materialul mai bun , poate si niste cuzineti hand made dintr-un aliaj mai special.


Pistoanele,chiulasa, supapele, camasile, segmentii, bielele si arborele cotit preiau solicitarile principale in momentul producerii exploziei in cilindri. Exista intre arborele cotit si cuzineti o pelicula de ulei. Este suficient sa ai ulei potrivit si pompa de ulei sa-ti bage presiune corespunzatoare (in conditiile in care sistemul de racire face fata la temperaturile crescute in momentul folosirii dioxidului de azot) si sa nu-ti bati capul cu cuzineti hand-made.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulika0069
post 14 Aug 2006, 01:00
Post #489


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 15 May 03
From: Bucuresti




Super tare masina, Robert, nu ma asteptam sa se tina atat de bine!! smile.gif
Cu gumele de iarna probabil ca m-as fi chinuit sa ma tin io de tine! biggrin.gif

Sorry ca am plecat asa repede, fara sa mai vb una-alta, dar prietenul cu care venisem avea probleme si ne astepta saracu de ceva timp.. :|


--------------------
BMW 325i '92
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skafy
post 15 Aug 2006, 20:27
Post #490


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 30 November 05




sgm-ule tot respectu, ai reusit sa starnesti mai mult inters pentru dacia din partea multora. Vreau sa stiu cum a inceput pasiunea ta, cum ai invatat mecanica si ce modificari ai facut ca de inceput.


--------------------
dacia berlina 1999 - OT 55 SYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 15 Aug 2006, 21:53
Post #491


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




So nascut invatat !
Ce intrebare e asta...o pus mana si o citit,ca multi altii !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skafy
post 16 Aug 2006, 13:43
Post #492


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 30 November 05




in primul rand nu era pt tine intrebarea, dar oricum, ms pt raspuns mad.gif . si faza e ca sunt la inceput in "domeniul" asta....de cateva luni a venit permisul....si nu am idee. daca e chiar aiurea intrebarea nu mai imi raspundeti mai bine


--------------------
dacia berlina 1999 - OT 55 SYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 16 Aug 2006, 17:29
Post #493


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




OK !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 16 Aug 2006, 23:30
Post #494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




SGM nu mai pui niste poze cu masinutza ta ,sa ne mai minunam si noi ,incetu cu incetu devi o ''legenda'' smile.gif


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li 1984,1988,2001 - bh...
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucius
post 17 Aug 2006, 15:19
Post #495


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(nos @ 26 Jul 2006, 17:04)
Cam la cati cai estimezi ca e impins motoru asta minune? Si cam cate secunde face de la 0 la 100km/h? Ca sunt convins ca s-o fi cronometrat...Asta-i primu lucru pe care il fac si eu. Gsi-u de care ti-am povestit, avea inscris in talon 157 kw adica aprox 210 hp. iar media din vreo 4 incercari mi-a iesit in jurul a 4 secunde jumate. Si asta FARA TURBO!  cool.gif

Important: Exista 2 modele de GSI:

GSI 2.0 care (stock) are 85 kw adica 110 cp
GSI 2.0 16V care (stock) are 110 kw adica 150 cp
*



Sunt chiar 3 . Mai este unul mai rar de 155 cai . S-a pus si pe Vectra (gt) si pe calibra .


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucius
post 17 Aug 2006, 15:21
Post #496


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(nos @ 26 Jul 2006, 17:04)
Cam la cati cai estimezi ca e impins motoru asta minune? Si cam cate secunde face de la 0 la 100km/h? Ca sunt convins ca s-o fi cronometrat...Asta-i primu lucru pe care il fac si eu. Gsi-u de care ti-am povestit, avea inscris in talon 157 kw adica aprox 210 hp. iar media din vreo 4 incercari mi-a iesit in jurul a 4 secunde jumate. Si asta FARA TURBO!  cool.gif

Important: Exista 2 modele de GSI:

GSI 2.0 care (stock) are 85 kw adica 110 cp
GSI 2.0 16V care (stock) are 110 kw adica 150 cp
*




Nu stiu exact la cati cai s-a dus motorul asta minune . Fa tu un calcul - 1.6 decomprimat , 1.5 bar presiune , carburator cu jetari de grupa A , sistem nitro de la NOS (nu NX iar la ZEX s-a renuntat pe motiv de incompatibilitate) cu setari initiale de 35 cai dar posibil ca se va merge pe 50 cai cu -2 grade avans . Toate astea pe o cutie de r5 turbo .


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucius
post 17 Aug 2006, 15:24
Post #497


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




La capitopul SGM ... ma bucur ca este iar pe val. Intr-o saptamana a reusit sa bata Vectra 2.0 16v 150 cai , Hyundai Coupe 138 cai si il las sa se mai laude si singur . Cert este ca aceste victime au fost la maxim 1 bar presiune . Si masina poate cel putin inca o.5 bar .


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs44
post 18 Aug 2006, 11:43
Post #498


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 26 July 06
From: "Bucuresti si juma Bacau"




Cert e ca aia cu Vectra sau Coupe, ori erau varza ori masini uzate, ca si majoritatea vechiturilor care participa la liniute

This post has been edited by rs44: 18 Aug 2006, 11:46


--------------------
rs4 audi/B B B B B B - B
m.s.p.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 18 Aug 2006, 15:50
Post #499


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Ce ma amuza unii necunoascatori. Probabil la fel de uzat era si un 525 TDS de prin 2005.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Aug 2006, 15:57
Post #500


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Hai , hai , nu te intrece cu gluma . Aia 163 de cai de la Bmw te-au facut .... cu vreo 40 cm radmasa.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucius
post 18 Aug 2006, 18:47
Post #501


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(rs44 @ 18 Aug 2006, 12:43)
Cert e ca aia cu Vectra sau Coupe, ori erau varza ori masini uzate,  ca si  majoritatea    vechiturilor care participa la liniute
*



Hai ca deja aberezi ! Acel Coupe este cel mai bun Coupe din Bucuresti. Nu l-a batut alt coupe (Hyundai) . Si despre masinile care vin la liniute nu mai vorbi aiurea . Nu a trecut nici macar o saptaman de cand a fost o cursa intre Subaru Impreza WRX STI si Toyota Supra . Cursa pe 1 km . Ambele masini de peste 500 cai fiecare . Daca esti prost informat e treaba ta dar nu mai debita prostii pe forumuri .


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Aug 2006, 01:57
Post #502


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(SiloS @ 18 Aug 2006, 18:57)
Hai , hai , nu te intrece cu gluma . Aia 163 de cai de la Bmw te-au facut .... cu vreo 40 cm radmasa.gif
*



Aia a fost acum cateva luni de zile. Acum bat acel model de BMW rau de tot. Am testat cu altele. cool.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kristalloz
post 19 Aug 2006, 17:55
Post #503


Dacia Pimp


Group: Members
Posts: 220
Joined: 24 November 05
From: Tot in Romania...




copt, necopt, vectra 2.0 16v chiar merge de rupe...! wink.gif


--------------------
Dacia 1310 1982 - TM-06-DLA
Cretzu' for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs44
post 20 Aug 2006, 21:56
Post #504


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 26 July 06
From: "Bucuresti si juma Bacau"




Bai eu va spun ca nu va cred si ca aberati mult de tot pe acest topic.
E bine sa mai "traga" cineva o observatie de bun simt pe acest topic !!
Cat despre Subaru vs. Supra, sunteti departe si nu au legatura cu voi acele masini
Si mi se pare aiurea sa vina altu sa-i expuna performantele, noutatile si impresile altui user de pe acest topic huh.gif

This post has been edited by rs44: 20 Aug 2006, 21:58


--------------------
rs4 audi/B B B B B B - B
m.s.p.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 20 Aug 2006, 23:59
Post #505


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Si drept urmare ... huh.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vios39
post 28 Aug 2006, 06:10
Post #506


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 7 Apr 2006, 19:38)
Va salut dragii mei "prieteni"  radmasa.gif . Pt cei care se intreaba ce a cautat DACIA mea la 4tuning day. Oare ce o avea asa deosebit acea dacie??? Probabil era acolo pt ca are suspensie sport, discuri dublu ventilate, motor turbo de peste 130 CP, si are chiar si geamuri electrice! Clima Bizonioca nu are inca :(Fantastic ! Cei care au vazut faza cu taran in spania,inteleg gluma.

Pt cei care nu au avut ocazia sa vada motorul,atasez o poza. Pe sapt viitoare o sa pun si fisa dyno-testului.

Mai urmeaza sa inlocuiesc furtunele de la traseul de aer cu inox, sa ii bag o sonda AFR (air fuel ratio) si sa ii fac reglajele si dyno la MASTER TUNER, pana obtin amestec stoichiometric corect la presiune ade aer cu care o sa merg pt performante maxime.

Momentan merge la  1.1- 1.2 bar,dar pana nu masor amestecul nu ii dau mai mult, de frica sa nu mearga prea sarac.
*



sad.gif
Nu am putut vedea nimic! Ori este o rea intentie dar hai sa te cedem ce zici?


Attached thumbnail(s)
25_08_06_2008.jpg ( Size: 33.8k ) Number of downloads: 699


--------------------
Dacia 3 VOL BERLINA 4 USI 1992 TLX - B-46-MCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Aug 2006, 06:24
Post #507


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pozele dintr-un anumit interval de timp, inclusiv cele de la inceputul acestui topic nu se pot vedea din motive tehnice.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 29 Aug 2006, 01:09
Post #508


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Hell Driver

Attached thumbnail(s)
Picture_118.jpg ( Size: 122.41k ) Number of downloads: 856


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 29 Aug 2006, 19:06
Post #509


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




robert ai mai fost la dino? la cati cai ai ajuns? discul de ambreiaj ti l-ai mai schimbat?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 29 Aug 2006, 20:53
Post #510


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu am mai fost. Nu ma intereseaza puterea, mai importante sunt performatele totale ale masini.

Am gasit de mult o solutie fiabila, ambreiajul nu mai este de dacie de mult. Nu mai am probleme. Nu discul era problema, ci placa, mult prea elastica.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 06:33
Forum Renault