Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!
![]() ![]() ![]() |
Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!
nos |
![]()
Post
#481
|
||
![]() RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|||
Bytzu |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
dacia de 1.6 turbo bate astra gsi..rau...si crede-ma ca motorul de 1.6 poate fi impins bine de tot..carb dublucorp, intercooler, presiune, etc...deci nu prea vad bine kadetul..
|
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
nos |
![]()
Post
#483
|
![]() RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Bytzu @ 26 Jul 2006, 16:26) dacia de 1.6 turbo bate astra gsi..rau...si crede-ma ca motorul de 1.6 poate fi impins bine de tot..carb dublucorp, intercooler, presiune, etc...deci nu prea vad bine kadetul.. Cam la cati cai estimezi ca e impins motoru asta minune? Si cam cate secunde face de la 0 la 100km/h? Ca sunt convins ca s-o fi cronometrat...Asta-i primu lucru pe care il fac si eu. Gsi-u de care ti-am povestit, avea inscris in talon 157 kw adica aprox 210 hp. iar media din vreo 4 incercari mi-a iesit in jurul a 4 secunde jumate. Si asta FARA TURBO! ![]() Important: Exista 2 modele de GSI: GSI 2.0 care (stock) are 85 kw adica 110 cp GSI 2.0 16V care (stock) are 110 kw adica 150 cp This post has been edited by nos: 26 Jul 2006, 16:17 |
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
sal.
o recapitulare mica: ma duc sa imi iau piese pt motor, din 1,4 il fac 1,6 dar pastrez axa cu came si delcou si chiuloasa. acum am si eu o nelamurire cu chiuloasa( ii schimb eu supapa de admisie) dar camera de ardere? cum se modifica raportul de compresie? creste scade,. si cum as putea face sa ajung la un raport de 10,75-max 11. robert la tine ce se mai aude? ai fost de dyno? cum a iesit schema? cati armasari ai in herghelie si la cate ture? dar cuplu?? si inca o intrebare la tine nu se uzeaza cauciucu inegal cu suspensia asa jos, nu s-a modificat unghiu de cadere?? sau cum ai rezolvat beleaua. "apa si talpa" tutror. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#485
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(madmaxtata @ 26 Jul 2006, 08:42) sal. si inca o intrebare la tine nu se uzeaza cauciucu inegal cu suspensia asa jos, nu s-a modificat unghiu de cadere?? sau cum ai rezolvat beleaua. "apa si talpa" tutror. daca citesti si tu mai bine topic-urile(arcuri)care nu s-au scris NU DEGEABA ca sa vada cei care nu cunosc. ..chiar EU am spus-o " NU SE MODIFICA NICI UN UNGHI " e spusa de cei de la geometrie! bafta si pe viitor cauta mai bine... ![]() blana scartzzz ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
Psyche |
![]()
Post
#486
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
in ideea de baza, unghiul ramane acelasi, pur si simplu coboara masina
![]() cristigeo69 stie ce suspensie am. daca vrei sa vezi alte unghiuri la dacie, pune-i arcuri lamelare si incarc-o rau de tot ![]() |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
Pedro |
![]()
Post
#487
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pun si eu o intrebare , poate tampita da asa m-am gandit eu
![]() |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
emircea |
![]()
Post
#488
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Pedro @ 11 Aug 2006, 09:27) Pun si eu o intrebare , poate tampita da asa m-am gandit eu ![]() Pistoanele,chiulasa, supapele, camasile, segmentii, bielele si arborele cotit preiau solicitarile principale in momentul producerii exploziei in cilindri. Exista intre arborele cotit si cuzineti o pelicula de ulei. Este suficient sa ai ulei potrivit si pompa de ulei sa-ti bage presiune corespunzatoare (in conditiile in care sistemul de racire face fata la temperaturile crescute in momentul folosirii dioxidului de azot) si sa nu-ti bati capul cu cuzineti hand-made. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
iulika0069 |
![]()
Post
#489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 15 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Super tare masina, Robert, nu ma asteptam sa se tina atat de bine!!
![]() Cu gumele de iarna probabil ca m-as fi chinuit sa ma tin io de tine! ![]() Sorry ca am plecat asa repede, fara sa mai vb una-alta, dar prietenul cu care venisem avea probleme si ne astepta saracu de ceva timp.. :| |
-------------------- BMW 325i '92
|
|
skafy |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 November 05 ![]() |
sgm-ule tot respectu, ai reusit sa starnesti mai mult inters pentru dacia din partea multora. Vreau sa stiu cum a inceput pasiunea ta, cum ai invatat mecanica si ce modificari ai facut ca de inceput.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- OT 55 SYL
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#491
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
So nascut invatat !
Ce intrebare e asta...o pus mana si o citit,ca multi altii ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
skafy |
![]()
Post
#492
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 November 05 ![]() |
in primul rand nu era pt tine intrebarea, dar oricum, ms pt raspuns
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1999
- OT 55 SYL
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#493
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
OK !
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
danS22 |
![]()
Post
#494
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
SGM nu mai pui niste poze cu masinutza ta ,sa ne mai minunam si noi ,incetu cu incetu devi o ''legenda''
![]() |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
lucius |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nos @ 26 Jul 2006, 17:04) Cam la cati cai estimezi ca e impins motoru asta minune? Si cam cate secunde face de la 0 la 100km/h? Ca sunt convins ca s-o fi cronometrat...Asta-i primu lucru pe care il fac si eu. Gsi-u de care ti-am povestit, avea inscris in talon 157 kw adica aprox 210 hp. iar media din vreo 4 incercari mi-a iesit in jurul a 4 secunde jumate. Si asta FARA TURBO! ![]() Important: Exista 2 modele de GSI: GSI 2.0 care (stock) are 85 kw adica 110 cp GSI 2.0 16V care (stock) are 110 kw adica 150 cp Sunt chiar 3 . Mai este unul mai rar de 155 cai . S-a pus si pe Vectra (gt) si pe calibra . |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
lucius |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nos @ 26 Jul 2006, 17:04) Cam la cati cai estimezi ca e impins motoru asta minune? Si cam cate secunde face de la 0 la 100km/h? Ca sunt convins ca s-o fi cronometrat...Asta-i primu lucru pe care il fac si eu. Gsi-u de care ti-am povestit, avea inscris in talon 157 kw adica aprox 210 hp. iar media din vreo 4 incercari mi-a iesit in jurul a 4 secunde jumate. Si asta FARA TURBO! ![]() Important: Exista 2 modele de GSI: GSI 2.0 care (stock) are 85 kw adica 110 cp GSI 2.0 16V care (stock) are 110 kw adica 150 cp Nu stiu exact la cati cai s-a dus motorul asta minune . Fa tu un calcul - 1.6 decomprimat , 1.5 bar presiune , carburator cu jetari de grupa A , sistem nitro de la NOS (nu NX iar la ZEX s-a renuntat pe motiv de incompatibilitate) cu setari initiale de 35 cai dar posibil ca se va merge pe 50 cai cu -2 grade avans . Toate astea pe o cutie de r5 turbo . |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
lucius |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
La capitopul SGM ... ma bucur ca este iar pe val. Intr-o saptamana a reusit sa bata Vectra 2.0 16v 150 cai , Hyundai Coupe 138 cai si il las sa se mai laude si singur . Cert este ca aceste victime au fost la maxim 1 bar presiune . Si masina poate cel putin inca o.5 bar .
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
rs44 |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 26 July 06 From: "Bucuresti si juma Bacau" ![]() |
Cert e ca aia cu Vectra sau Coupe, ori erau varza ori masini uzate, ca si majoritatea vechiturilor care participa la liniute
This post has been edited by rs44: 18 Aug 2006, 11:46 |
--------------------
rs4
audi/B B B B B
B
- B m.s.p.
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Ce ma amuza unii necunoascatori. Probabil la fel de uzat era si un 525 TDS de prin 2005.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
SiloS |
![]()
Post
#500
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Hai , hai , nu te intrece cu gluma . Aia 163 de cai de la Bmw te-au facut .... cu vreo 40 cm
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
lucius |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rs44 @ 18 Aug 2006, 12:43) Cert e ca aia cu Vectra sau Coupe, ori erau varza ori masini uzate, ca si majoritatea vechiturilor care participa la liniute Hai ca deja aberezi ! Acel Coupe este cel mai bun Coupe din Bucuresti. Nu l-a batut alt coupe (Hyundai) . Si despre masinile care vin la liniute nu mai vorbi aiurea . Nu a trecut nici macar o saptaman de cand a fost o cursa intre Subaru Impreza WRX STI si Toyota Supra . Cursa pe 1 km . Ambele masini de peste 500 cai fiecare . Daca esti prost informat e treaba ta dar nu mai debita prostii pe forumuri . |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
kristalloz |
![]()
Post
#503
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
copt, necopt, vectra 2.0 16v chiar merge de rupe...!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
rs44 |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 26 July 06 From: "Bucuresti si juma Bacau" ![]() |
Bai eu va spun ca nu va cred si ca aberati mult de tot pe acest topic.
E bine sa mai "traga" cineva o observatie de bun simt pe acest topic !! Cat despre Subaru vs. Supra, sunteti departe si nu au legatura cu voi acele masini Si mi se pare aiurea sa vina altu sa-i expuna performantele, noutatile si impresile altui user de pe acest topic ![]() This post has been edited by rs44: 20 Aug 2006, 21:58 |
--------------------
rs4
audi/B B B B B
B
- B m.s.p.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#505
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Si drept urmare ...
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Vios39 |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 7 Apr 2006, 19:38) Va salut dragii mei "prieteni" ![]() Pt cei care nu au avut ocazia sa vada motorul,atasez o poza. Pe sapt viitoare o sa pun si fisa dyno-testului. Mai urmeaza sa inlocuiesc furtunele de la traseul de aer cu inox, sa ii bag o sonda AFR (air fuel ratio) si sa ii fac reglajele si dyno la MASTER TUNER, pana obtin amestec stoichiometric corect la presiune ade aer cu care o sa merg pt performante maxime. Momentan merge la 1.1- 1.2 bar,dar pana nu masor amestecul nu ii dau mai mult, de frica sa nu mearga prea sarac. ![]() Nu am putut vedea nimic! Ori este o rea intentie dar hai sa te cedem ce zici? Attached thumbnail(s) 25_08_06_2008.jpg ( Size: 33.8k ) Number of downloads: 699 |
--------------------
Dacia
3 VOL BERLINA 4 USI
1992 TLX
- B-46-MCR
|
|
argon |
![]()
Post
#507
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pozele dintr-un anumit interval de timp, inclusiv cele de la inceputul acestui topic nu se pot vedea din motive tehnice.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
robert ai mai fost la dino? la cati cai ai ajuns? discul de ambreiaj ti l-ai mai schimbat?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu am mai fost. Nu ma intereseaza puterea, mai importante sunt performatele totale ale masini.
Am gasit de mult o solutie fiabila, ambreiajul nu mai este de dacie de mult. Nu mai am probleme. Nu discul era problema, ci placa, mult prea elastica. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 06:33 |