montare inchidere centralizata si deschidere portbagaj la CL
![]() ![]() ![]() |
montare inchidere centralizata si deschidere portbagaj la CL
tgg2k |
![]()
Post
#361
|
||
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|||
ferrari |
![]()
Post
#362
|
![]() membru de treaba Group: Members Posts: 118 Joined: 29 November 06 From: CLUJ ![]() |
se pare ca nu am fost suficient de explicit.
cand deschizi usa din masina ... tragi de o chiestie care la randul ei actioneaza o tija lunga => butuc nu? asa stiu ca e la toate daciile. de tija asta lunga prinzi tija de la actuator (oarecum paralele tijele intre ele...).astfel atunci cand actionezi IC actuatorul impinge sau trage de tija aia lunga actionand implicit si asupra butucului ....(asta era ideea).si invers... chiar daca vrei sa folosesti cheia o sa mearga pt ca mecanismul o sa impinga actuatorul ... |
--------------------
dacia
1310 CL (BK)
1995 all the best and f*ck the rest
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#363
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
ferarri... repet... acela e tipul nou de broasca. eu am tipul vechi care degeba deschizi usa din interior ca nu se si deblocheaza... cum sa-ti explic...
la tine, blochezi usa, esti pe interior... deshizi usa (tragi de tija aia lunga de care zici) si se deblocheaza. la mine, poti sa tragi de tija respectiva ca tot nu poti debloca usa. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
Alexandru Fox |
![]()
Post
#364
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 October 07 From: Simeria Hunedoara ![]() |
Deci ,NU am facut nici o modificare la usi am specificat asta totul tine de inventivitatea fiecaruia daca uni vor sa monteze inchidere centralizata pe modelele vechi de dacia si sa functioneze ca pe un mercedes se insala amarnic .
Este usor sa critici dar cred ca sunt singurul la ora actuala care am o inchidere centralizata pe dacia 1100 . Multi nu te intreaba daca poti sa folosesti cheia sau nu raman uimiti de efect .Nu vreau sa fiu rautacios dar ramane la atitudinea fiecaruia eu am venit cu o idee pusa in practica nimic mai mult .Deci cum se spune eu am aruncat manusa sa vedem cine o ridica . Trebuie sa ajungi la un compromis nu poti sa ai totul din nimic. Ca sa va convingetzi intrati pe acest link : http://renault8.3xforum.ro/post/684/1/Alar..._pe_Dacia_1100/ Pentru cei care sunt din jud HD propun o intalnire ca sa va arat cum functioneaza o inchidere centralizata pe dacia 1100 . PS pt cei care sunt din Deva sau inprejurimi ne putem intalni apropape in fiecare duminica sau chiar dumnica asta la targul auto de la Soimus . Multumesc pt intelegere >:) |
--------------------
dacia
1100
1971
|
|
ferrari |
![]()
Post
#365
|
![]() membru de treaba Group: Members Posts: 118 Joined: 29 November 06 From: CLUJ ![]() |
aha ... acum am inteles
imi pare rau ca ideea mea nu se potriveste ..... |
--------------------
dacia
1310 CL (BK)
1995 all the best and f*ck the rest
|
|
XtaszY |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 October 07 ![]() |
Sal, ma poate ajuta cineva cu o alarma type-r ?
am doua fire cu care nus ce sa fac ![]() asta este schema facuta de mine dupa ce am incercat sa inteleg schema data de producator si citit de zeci de ori acest topic: Graphic1.jpg intrebarea este: Unde se conecteaza firul alb si cel verde ??? pe cel alb scrie Racord ACC - Pozitie - Sa fie pozitiile ? ![]() pe cel verde nu scrie nimik 10X PS: daca sunt si alte greseli in schema facuta de mine, astept corecturile! ![]() This post has been edited by XtaszY: 19 Oct 2007, 00:44 |
--------------------
DACIA
1310
1997/Brack
|
|
f10ryn |
![]()
Post
#367
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 17 July 07 ![]() |
Multumesc Alexandru!
|
--------------------
dacia 1300 -
1970 /
opel vectra
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#368
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
@alexandru Fox imi explici te rog ideea asta?
QUOTE(Alexandru Fox @ 18 Oct 2007, 17:20) [...] daca uni vor sa monteze inchidere centralizata pe modelele vechi de dacia si sa functioneze ca pe un mercedes se insala amarnic .[...] in plus... nu era vorba de tine si de Dacia 1100, din contra, din partea mea ai tot respectul pt ca ai reusit sa-ti pui inchiderea fara sa modifici aspectul exterior. la dacia 1300 diferenta e ca daca te lasa bateria de la telecomanda, trebuie sa te chinui putin ca sa ridici capota si apoi sa ajungi la baterie de la masina (in ideea sa deblochezi usile). deci problema asta trebuie abordata putin altfel... in asa fel incat sa poti debloca usile doar din cheie (in caz de nevoie) LE: am sters ceva de aici... m-am prins This post has been edited by tgg2k: 19 Oct 2007, 11:34 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
tarzy |
![]()
Post
#369
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
@XtaszY
firul alb se conecteaza la +12V pe contact (la dacie e vorba de firul care merge la bobina de injectie - rosu subtire) .... e ptr ca alarma sa stie ca tu ai motorul pornit firul verde - poate avea 2 roluri ... 1. putin probabil - comanda suplimentara se poate pune deschidere portbagaj, sau numa' usa sofer ... etc 2. mai degraba .... este triggerul de + ptr usi, se poate folosi foarte bine daca-l legi la firul de marsalier ca sa-ti clipeasca avariile cand dai cu spatele |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
XtaszY |
![]() ![]()
Post
#370
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 October 07 ![]() |
nu cred ca cel verde are legatura cu usile, penru aia este o alta mufa cu 6 pini, da acolo ma descurc deaia nu am desenat-o.
Cu ala alb tot nu pricep se leaga in acelas loc cu ala galben sau se leaga la contact de unde pleaca firul la bobina de inductie? Graphic2.jpg si de ce mai scrie pe el si Pozitie ?? nu cumva se leaga la lumini ca sa se aprinda cand suna alarma? |
--------------------
DACIA
1310
1997/Brack
|
|
tarzy |
![]()
Post
#371
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
mufa separata este pentru inchidere centralizata, firul verde ... poate fi comanda suplimentara (putin probabil) sau mai degraba de el ar fi trebuit sa legi comutatoarele de usi daca aceste (comutatoare) ar fi dat comanda de +12V
firul alb se leaga la +12 V pe contact, cel galben se leaga la releul de blocare motor .... nu e acelasi lucru |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Alexandru Fox |
![]()
Post
#372
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 October 07 From: Simeria Hunedoara ![]() |
Intradevar cand am montat inchiderea miam asumat niste riscuri.Bine soluti ar fi totul tine de inventivitatea fiecaruia.la 1300prin faptul ca nu pui inchidere la portbagaj, poti sa tragi niste fire mai exact un fir plusul iar cand ramai fara baterie sa faci alimentarea.
Asta ar fi o solutie , idei ar fi multe ramane ca fiecare sa gaseasca idea potrivita. Si mai precis treaba cu lasatul bateriei e cam trecuta orice sofer nu pleaca la drum, sau nu pleca cu masina daca stie ca nu are totul OK eu asa vad lucrurile. Pentru Tgg2k nu inteleg ce vrei sa spui |
--------------------
dacia
1100
1971
|
|
XtaszY |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 October 07 ![]() |
@tarzy
ceva nu e bine... in carte scrie ca tre sa se aprinda si faza scrta cand o armezi, asa ca.... Merci oricum astept si alte pareri poate e cineva care si-a montat type-r si care tine si minte ce e cu firere alea This post has been edited by XtaszY: 19 Oct 2007, 19:21 |
--------------------
DACIA
1310
1997/Brack
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#374
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alexandru Fox @ 17 Oct 2007, 18:19) Nu este un secret. Totu se rezuma la un bolt care blocheza butonul de la usa,din pacate nu mai poti folosi cheia, parca mai conteza si asa incuietorile dela modelele mai batrane erau pur decor . Asa cel putin blocheaza butonul numai daca iti smulge usa din balamale o mai deschide . Efectul este garantat ramane la aprecierea fiecaruia, in ceea ce ma privaste sunt foarte mulltumit. <span class='edit'>17 Oct 2007, 17:22:</span> Nu vrea sa fac reclama uitativa pe dacia 1100 acolo sunt si poze si veti intelege mai detaliat este fffffff simplu. uite ca eu folosesc si cheia |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Alexandru Fox |
![]()
Post
#375
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 October 07 From: Simeria Hunedoara ![]() |
Atunci bafta
|
--------------------
dacia
1100
1971
|
|
costi sirbu |
![]()
Post
#376
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 October 07 ![]() |
AM O ALARMA PILOT SI NU STIU SA LEG CITEVA FIRE
MARO- CONTACT "-" USA ALB - CONTACT "+" USA GRI-IESIRE MASA ARMARE ALBASTRU/ALB--INCHIDERE VERDE?ALB --DESCHIDERE cum se face legatura intre alarma si inchidere inchiderea imi merge la chie la usi dar nu stiu sa o leg din telecomanda |
--------------------
dacia
papuc
2006
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#377
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi sirbu @ 20 Oct 2007, 23:33) AM O ALARMA PILOT SI NU STIU SA LEG CITEVA FIRE MARO- CONTACT "-" USA - la contactul de la usa care lucreaza cu plafoniera ALB - CONTACT "+" USA - nu se conecteaza GRI-IESIRE MASA ARMARE ALBASTRU/ALB--INCHIDERE VERDE?ALB --DESCHIDERE cum se face legatura intre alarma si inchidere inchiderea imi merge la chie la usi dar nu stiu sa o leg din telecomanda posteaza schema mai bine |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
XtaszY |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 October 07 ![]() |
Eu zic sa mergi la un "specialist" Service
![]() ![]() Bafta This post has been edited by XtaszY: 21 Oct 2007, 21:08 |
--------------------
DACIA
1310
1997/Brack
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#379
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
daca ai scana si ai posta schema ti`as arata exact une ce si cum
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
tarzy |
![]()
Post
#380
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi sirbu @ 20 Oct 2007, 22:33) AM O ALARMA PILOT SI NU STIU SA LEG CITEVA FIRE MARO- CONTACT "-" USA ALB - CONTACT "+" USA GRI-IESIRE MASA ARMARE ALBASTRU/ALB--INCHIDERE VERDE?ALB --DESCHIDERE cum se face legatura intre alarma si inchidere inchiderea imi merge la chie la usi dar nu stiu sa o leg din telecomanda pe ce masina vrei sa-o montezi? firele sunt asa: 1. maro - la intrerupator usi (ala care aprinde plafoniera) - DACA acel intrerupator da comanda de masa (-) - cam, 99,99% din masini au asa 2. alb - la intrerupator usi (ala care aprinde plafoniera) - DACA acel intrerupator da comanda de +12V - extrem de rar in fcit de masina se conecteaza firul alb sau cel maro .... cel care ramane liber se lasa suspendat 3. este firul de "optionale" de el poti conecta de exemplu deschiderea portbagaj din telecomanda - ATENTIE - trebuie un montaj cu releu - nu se leaga direct 4. ALBASTRU/ALB--INCHIDERE VERDE?ALB --DESCHIDERE - acestea sunt ptr inchiderea centralizata - conectyarea lor se face in fuctie de masina si tipul de inchidere .... oricum pot sa-ti ca aceasta alrma nu are relee speciale ptr inchidere |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
euribiontuL |
![]()
Post
#381
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 November 07 ![]() |
Bună ziua, stimați dacioți.
![]() m-am încumetat să instalez o închidere centralizată&alarmă model YH-8523. am bordul desfăcut și nu-l pot pune la loc pănă nu termin de făcut legăturile. poate cineva să-mi spună cum se interconectează IC cu alarma? schemaiceb0.th.jpg dacă se poate mură-n gură: ex- mov se leagă cu indigo, bleu cu gri și cu rozbombon, etc. schemaalarmacu5.th.jpg atat alarma cât și IC au corpuri separate (unitatea alarmei; unitatea închiderii) ambele au alimentare separată precum și siguranțe individuale. l-am conectat în consecință. în urma înstalării IC funcționează f bine. alarma funcționează de asemeni, optim. la fel și telecomanda funcționează, exact cum scrie la carte. totuși, NU știu cum se leagă între ele ![]() 151390.jpg 151396.jpg Aștept cu interes un sfat. ![]() |
--------------------
oltcit
Club 11R TA
1990
- B 23 EUr
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#382
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
cea mai simpla solutie care imi vine in minte: actuatoarele sa fie legate direct la modulul alarmei. asa e si la mine, si functioneaza: la activarea alarmei se blocheaza usile, la dezactivare se deblocheaza usile
![]() deci scoti din circuit modulul de inchidere. mai este si varianta in care poti sa legi modulele intre ele dar din schema care o prezinti tu, nu prea se poate. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
Siconi |
![]()
Post
#383
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Daca vrea cineva sa monteze IC pe 1300 clasic, cu yala in butonul de la usa si NU sub el, sa ma contacteze pe PM, deoarece aici pe topic am postat de vreo 2 sau 3 ori acelasi lucru.
Spunea cineva mai sus ca nu se poate sa montezi IC pe 1300 si sa ai pretentia sa mearga ca la Mercedes... tin mortis sa-l contrazic: BA DA, SE POATE!!! Masina mea e echipata cu IC de 2 ani, iar cu alarma de 1 an si un pic si merge mai bine ca la Mercedes. Unde mai pui ca am si deschidere electrica din telecomanda la portbagaj (sau de pe bord). Nu exista nu se poate, ci doar "nu m-am prins inca cum vine treaba", iar pentru asta exista solutii de genul acestui topic. Cine vrea sa faca ca mine si sa aibe succes garantat, sa rasfoiasca topicul si va gasi. Nu e singura solutie pe care am adoptat-o. Spor la treaba si... bafta. P.S.: Nu uitati ca sculele reprezinta 75% din reusita unui proiect. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
zippo |
![]()
Post
#384
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 November 07 ![]() |
sunt un membru nou si aceeasi prob pe care o are euribiontuL o am si eu am observat ca la alarma +IC yh8523 pentru a conecta la unitatea alarmei IC tre sa skimbi pozitia firelor. eu am skimbato si am ajuns sa inkid usile da nu se mai deskid.
daca cineva a reusit sa o puna in functiune si sa mearga perfect il rog frumos sa`mi spuna si mie ordinea firelor. This post has been edited by zippo: 10 Nov 2007, 14:27 Attached thumbnail(s) aaaaaa.jpg ( Size: 24.89k ) Number of downloads: 1401 |
--------------------
dacia
1310
1995
- ph 02 gfy
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#385
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
vezi tu daia imi place mie eaglemaster CL5100T
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
zippo |
![]()
Post
#386
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 November 07 ![]() |
De o saptamana zi de zi am citit toate cele 13 pagini incercand sa`mi pun alarma si IC in functiune alarma mere ok dar ic e de cct. Pe cutia ic am o skema in cutie e altceva am zis ca o montez la un cervice si cei de akolo mi`au spus ca am 2 optiuni 1. inkid din telecomanda si o deskizi cu cheia 2. o inkid cu cheia si o deschizi cu telecomanda
![]() |
--------------------
dacia
1310
1995
- ph 02 gfy
|
|
euribiontuL |
![]()
Post
#387
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 November 07 ![]() |
QUOTE(zippo @ 10 Nov 2007, 14:19) sunt un membru nou si aceeasi prob pe care o are euribiontuL o am si eu am observat ca la alarma +IC yh8523 pentru a conecta la unitatea alarmei IC tre sa skimbi pozitia firelor. eu am skimbato si am ajuns sa inkid usile da nu se mai deskid. daca cineva a reusit sa o puna in functiune si sa mearga perfect il rog frumos sa`mi spuna si mie ordinea firelor. zippo, fii antenă. ![]() mulțumită unui binevoitor de la noi de pe forum (cred c-ai observat că am oltcit) am urmat intocmai instrucțiunile și funcționează conform așteptărilor. adică bine. ![]() dacă vorbim de YH-8523 și în cărticica cu instrucțiuni, la fig1 apare ceva-ceva cu rol explicativ, dar nu spune care/cum/ce fel și mai ales unde. ![]() ei bine, cu firele din regleta mică (cea de 6fire) a alarmei ai de facut următoarele: portocaliu și portocaliu/negru le anulezi. galben și galben/negru le legi impreună și le pui la masa, caroserie, sau polul negativ (-). cu firele alb și alb/negru pleci cu ele spre IC și faci ramură cu firele acesteia maro, respectiv alb. pt aceasta, intervi pe fir, decojești o mică porțiune de varniș, faci ramură, apoi izolezi. IMPORTANT: dacă comanda alarmei armare nu corespunde cu poziția închis a IC, schimbi firele alb cu maro. abia apoi izolezi. în final tb ca: armare din telecomandă=închide IC dezarmare din telecomandă=deschide IC alte indicații: -pe firle maro din alarmă care pleacă spre semnale st/dr tb întervenit cu 2 diode de putere. Eu am pus F112 cu capsulă metalică. Am aflat că merg și modelul 1N2007. Eu chiar am reușit să le încing, deci sunt bune, îți protejează circuitul electronic al alarmei. -albastrul tb pus la întrerupătorul ușii/ușilor. -atât alarma cât și IC, în prealabil, tb să funcționeze bine individual. Dacă da, interconectarea lor este floare la ureche. |
--------------------
oltcit
Club 11R TA
1990
- B 23 EUr
|
|
razv_an9 |
![]()
Post
#388
|
![]() Mandru Posesor de Dacie Group: Members Posts: 103 Joined: 14 February 05 From: Galati ![]() |
M-am apucat de pus si eu azi inchidere centralizata + alarma.. am pornit cu inchiderea si deocamdata am reusit sa fac doar usa stanga.. dar am si aici o mica nelamurire.
Partea nituita e ok, intra in limba aceea a incuietorii .. ce fac insa cu cealalta parte, dinspre actuator ? Multi ar spune.. simplu..o indoi ! insa.. e otelita :spita: aia.. cum o conving sa stea bine infipta in actuator ? ceva poxilina ? O alta idee ingenioasa nu mi-a venit ( probabil din cauza frrrigului de afara.. ). Ca sa tin tija aia teapana am dat o gaura in fata interioara a usii si am fixat un surub mai gros pe care l-am acoperit cu un cilindru de plastic. tija trece pe sub cilindru, atingandu-l, astfel ramanand tensionata. Problema care apare insa e la inchiderea cu cheia, care e drastic mai grea acum .. sa fi montat eu aiurea butucul ... ? dar sincer nu cred. daca ar fi fost montat prost nu ar mai fi functionat deloc.. Mentionez ca alarma si inchiderea sunt primite cadou .. pilot, ambele. Vreau ceva pareri, opinii.. injuraturi.. huiduieli.. numai constructive sa fie ![]() This post has been edited by razv_an9: 11 Nov 2007, 18:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Laureate "Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#389
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
IC pilot am si eu merge ok dar fi mai explicit
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
razv_an9 |
![]()
Post
#390
|
![]() Mandru Posesor de Dacie Group: Members Posts: 103 Joined: 14 February 05 From: Galati ![]() |
Deci.. am urmat in linii mari tutorialul postat pe prima pagina. Problema mea consta in fixarea tijei ( spitei) dintre actuator si "limba". Eu am scos yala cu totul afara, am gresato un pic si am facut gaura in limba aceea de blocare-deblocare ( scuze ca ma repet dar nu stiu cum sa ma exprim altfel ). Am pus capatul nituit al tijei aici, urmand ca la actuator sa indoi putin tija.
Problema mea este ca, desi am fixat scarita cu holzsuruburi mai mari, si am aliniat cursa actuatorului cu cea a "limbii" .. tija nu sta fixa. Ca sa ameliorez problema m-am gandit sa tensionez tija si am reusit cu acel surub de care vorbeam. Problema care mi-a ramas este fixarea capatului tijei in actuator. Am ..ramas in pana de idei aici.. mentonez insa ca se face blocare-deblocare .. dar mi-a sarit o data tija din actuator..si nu-mi surade ideea ca pe viitor sa mai desfac fata de usa pt a pune tija la locul ei.. This post has been edited by razv_an9: 11 Nov 2007, 19:25 Attached thumbnail(s) metoda_mea.JPG ( Size: 15.99k ) Number of downloads: 1516 |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Laureate "Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 02:59 |