montare inchidere centralizata si deschidere portbagaj la CL
![]() ![]() ![]() |
montare inchidere centralizata si deschidere portbagaj la CL
Hacker |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|||
CriSTI68 |
![]()
Post
#422
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Hacker @ 21 Jun 2008, 21:27) Am rasfoit topicul asta si degeaba. Nu m-am lamurit de loc. Am alarma + inchidere Pilot. Inchiderea merge bine. Alarma merge relativ bine si de ce spun relativ: Sa incep cu cauzele apoi ce am facut : Inchid - deschid alarma ( merge si inchiderea ) perfect Pun contactul, pornesc motorul, dupa 30 sec incepe alarma. Apas butonul reset. ( nu gasesc rezolvarea la asta. In manual scrie ca la pornirea motorului automat masina se inchide. Perfect dar mie nu mi-a iesit. Ce am facut : Rosu + 12V ( l-am legat la + blocului de lumini ) alb/rosu iesire + sirena ( legat sirena ) violet iesire ( - ) canal 2 ( fir liber izolat ) portocaliu iesire ( + ) lumini (pus la semnalizari ) functioneaza ok gri iesire masa armare ( ( fir liber izolat ) roz iesire ( - ) canal ( fir liber izolat ) negru masa ( legat la o masa stabila) maro contact ( - ) usa ( legat la inchiderea centralizata) functioneaza ok alb contact ( + ) usa ( legat la inchiderea centralizata) functioneaza ok albastru ( - ) usa sofer anti - jefuire ( fir liber izolat ) galben intrare ( + ) contact legat la + contact albastru/alb inchidere ( fir liber izolat ) verde/alb deschidere ( fir liber izolat ) mai era un fel de releu mare ( nu stiu ce e ) si avea asa : un fir negru mare in interior ( l=am legat la masa ) un fir negru in extrema ( fir liber izolat ) un fir mare rosu (l=am legat la + ) un fir galben ( l-am legat la firul galben de la contact ) Unde am gresit si ce mai trebuie legat, unde, si ce culori trebuie sa aibe firele pe care urmeaza sa le leg. HELP daca ai releu de imobilizare motor monteaza-l unele alarme de supermarket asa fac |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Siconi |
![]()
Post
#423
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
In loc sa ne spui care fire le-ai legat, mai bine postai schema si care fire unde le-ai conectat tu. Asa ne-am prinde mult mai repede de ce ai facut tu si ce ar fi trebuit sa faci. Nu zice nimeni ca nu ai facut bine, dar daca ai probleme e bine de vazut ce si cum ai facut. Deci asteptam schema de conectare a alarmei si la capatul firelor din schema precizeaza ce anume ai conectat tu acolo.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
adrianne |
![]()
Post
#424
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie anulat Hi-kack-ing din jumperi sau legat si firul ala la usa; de asemenea, firele "albastru/alb inchidere ( fir liber izolat ) si verde/alb deschidere ( fir liber izolat )" trebuie legat si ele la alarma. Practic, la mine, deschi usa din telecomanda, pornesc motor (se inchid usile), plec, opresc, tai motor (se deschid usile), cobor, inchid usa (nu cu cheia) si dupa 20 sec se inchid usile.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Siconi |
![]()
Post
#425
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Anuleaza chestia cu inchiderea usilor dupa 20 sec. de la inchiderea ultimei usi deschise... vei lasa vreodata cheile in conact ca sa vorbesti cu vreun amic la marginea drumului si o sa ai surpriza sa nu mai poti deschide usa... ca n-ai cu ce, daca le-ai lasat inauntru.
Eu am patit-o... bafta mea a fost ca s-a intamplat la 2 strazi de casa mea si am dat fuga dupa telecomanda de rezerva. Apoi m-am invata minte. Daca cheia ta ar fi cu chip si alarma ar avea posibilitate sa identifice chipul din cheia ta, atunci DA, nu conteaza... Dar eu inca NU am vazut chip in cheie la Dacia, exceptie facand Golanul, mai nou Sandaua. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
adrianne |
![]()
Post
#426
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Draga Siconi, cine spune ca eu las cheile in contact? Nu am nevoie de chei cand merg cu masina deoarece pornirea si oprirea motorului se face din buton cu 3 pozitii (similar celui de geamuri), prin 2 relee si 3 diode
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Siconi |
![]()
Post
#427
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Bun asa. Ti-o ia cu totul fara sa miste un deget. Sau mergi pe principiul: "Cine se uita , mah, la amarata asta?!" Eu am in proiect sa fac pornirea din buton in loc de cheie, dar pentru acces folosesc un SD/MMC din care citesc niste date de identificare. Fara card nu se poate pune contactul pe masina. Dupa ce introduc cardul in 2 secunde am contactul pus si pot porni. Totul pe baza unui montaj cu microcontroller.
Asa ca, draga adrianne, ma bucur de realizarea ta, dar poate uiti telecomanda in masina sau iti cade din buzunar. Sa vad atunci ce vei face. Nu ti-am vrut raul, am vorbit din experienta... dar tu fa cum vrei tu. E masina ta. Sa ai bafta de ea ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
alinushy |
![]()
Post
#428
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
hmm.. interesant, dar contactul tot il pui (cu un fir)
![]() |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
adrianne |
![]()
Post
#429
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Siconi, mi-am permis sa-ti spun "draga" deoarece am mai vb pe PM. Alarma taie contactul, iar daca vrea s-o fure, tot o face. Am facut asta din comoditate, iar daca cumva (mai) raman p-afara, mai am o cheie de usa pitita sub masina (am patit-o)
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#430
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Siconi:Dar eu inca NU am vazut chip in cheie la Dacia, exceptie facand Golanul, mai nou Sandaua." "Chip in cheie" are si SuperNova si Solenza... si Logan si Sandero. Adevarat insa ca nu pentru alarma ci pentru sistemul anitdemaraj. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 12 Jul 2008, 00:05 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
taurus0205 |
![]()
Post
#431
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 15 March 08 ![]() |
buna
am o problema as vrea sa leg un keyles entry la o inchidere centralizata dar nu stiu. Attached thumbnail(s) IMG_0690.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 1648 |
--------------------
Dacia
Nova
1999
- CJ 64 ElA
|
|
Siconi |
![]()
Post
#432
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai iti lipseste o pagina, aceea in care iti arata posibilitatea de conectare a multiplelor variante de actionare a actuatoarelor, in functie de tipul masinii. Trebuie sa fie inca o foaie sau pagina in care iti arata actuatorul si cum il legi la cele 6 fire grupate in prima jumatate a schemei de montaj.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
taurus0205 |
![]()
Post
#433
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 15 March 08 ![]() |
mam uitat la actuatoru din porbagaj si sunt 5 fire doua mai groase alb si albastru/alb si inca 3 subtiri rosu/verde alb/verde alb/alastru
singurele scheme care leam primit sunt : Attached thumbnail(s) IMG_0690.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 1561 IMG_0698.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 1703 |
--------------------
Dacia
Nova
1999
- CJ 64 ElA
|
|
Siconi |
![]()
Post
#434
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Doar 2 sunt pentru comanda lui, celelalte 3 sunt de la 2 micro-contacte aflate in el (in actuator) ca sa poti deschide/inchide toata masina si de la portbagaj, ca sa nu mai bagi cheia inca o data in usa daca tot ai avut de lucru la portbagaj. Nu toate masinile au asa, dar asa se pare ca e la tine.
Teoretic, adica din toate variantele vazute pana acuma, firele de comanda aveau culorile verde si albastru. La tine par a fi cele 2 mai groase. Fa o incercare, dar mai intai cauta pe net ce tip de sisteme de inchidere centralizata au fost montate pe masina ta daca sistemul e de fabrica. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
taurus0205 |
![]()
Post
#435
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 15 March 08 ![]() |
pai problema e ca nu stiu am un bmw 318 e36
am incercat sa le leg dar am ars siguranta de la ic am incercat in felul urmator rosu la + nergu la - alb la alb si alb/nergu la albastru/alb cand apasam pe butoane de la keyless entry se auzea ceva in el dar nu se intampla alceva nimic am mai legat portocaliu cu portocaliu/negru la - si galben cu galben/negru la + si sa ars suguranta deci nu mai stiu cum sa le leg fara sa stric ceva pe acolo din schema nu prea inteleg nimic :| |
--------------------
Dacia
Nova
1999
- CJ 64 ElA
|
|
ronin33dan |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru Afumat Group: Members Posts: 514 Joined: 11 September 08 From: Braila ![]() |
Sorry ptr interventie dar am si eu nevoi de cineva care sa-mi spuna clar semnificatia la firele de la butucul de pornire(contact),dar NU o schema luata din carte. Ceva de genul mura-n gura(o fotografie si sa-mi explice fiecare fir in parte, de unde vine si unde se duce,daca e plus sau minus);sunt incepator in domeniul electric auto, dar nu sunt aTehnic.
Mi-am montat singur actuatorii si modulul de inchidere centralizata(au doua module separate care trebuiau interconectate),dar m-am blocar si nu stiu cum sa montez firele la releul care l-am primit de la alrma cu contactul. Am o DSN din 2002 moel Europa. ![]() Cineva care are timp sa-si bata capul si cu un incepator?? Multam ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ronin33dan: 26 Oct 2008, 23:37 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- BR-29-***
|
|
Siconi |
![]()
Post
#437
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Culorile nu trebuie legate asa cum ai facut tu. Exista o schema care iti spune CE face fiecare fir. Daca ai schema aia posteaz-o impreuna cu culorile firelor de la instalatia de pe masina.
27 Oct 2008, 10:52: LE: Releul care vine cu alarma nu trebuie montat la contact, ci el trebuie sa asigure tensiune bobinei de inductie cand alarma NU este armata respectiv sa taie tensiunea bobinei cand alarma ESTE armata. Deci nu ai nevoie sa stii firele de la contact, ci sa identifici sub capota care fir alimenteaza bobina/bobinele de inductie. Aici tai firul, il intercalezi pe releu, a carui alimentare o da modulul de alarma, astfel incat sa se intample asa cum am spus mai sus. Succes. This post has been edited by Siconi: 27 Oct 2008, 10:52 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ronin33dan |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru Afumat Group: Members Posts: 514 Joined: 11 September 08 From: Braila ![]() |
Cam asa arata alarma.Diferenta este ca eu am releul care mi-a venit la alarma numai cu 4 contacte nu cu 5.
Ideea este ca as vrea k cineva sa-mi arate o imagine sau sa fotografieze un contactor sau cel putin mufa de la contactor(capatul care se duce la fisa din bord) si sa-mi spuna de unde vine fiecare fir si unde se duce. Uite cam asa arata alarma singura dif fiind la releu care este cu 4 cintacte nu cu 5 k in schema! Tot functioneaza perfect dar ma oftic ca nu stiu sa-i montej si releul! Multam ptr ajutor! Nu te contrazic,dar asta stiam !!! Ideea si problema este : -Cum identific firul care duce la bobina ,daca eu nu stiu nici macar care este bobina!!! ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ronin33dan: 27 Oct 2008, 10:58 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- BR-29-***
|
|
eaglemaster80 |
![]()
Post
#439
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 October 08 ![]() |
sal sunt nou pe forum si sper sa te pot ajuta , nu e nici o problema ca releul are doar 4 fire sunt suficiente ptr a utiliza blocajul motor.eu foloseam releul pentru a intrerupe comanda demarorului,care se gaseste sub volan in butucul contactului,daca nu gresesc la supernova ar trebui sa fie firul gri,dar cel mai bine poti verifica cu un aparat de masura cand dai la demaror tensiunea trebuie sa dispara(+12V)
31 Oct 2008, 20:09: daca nu ma insel din schema reiese ca alarma ar fi eaglemaster cl 1300 cred si releul are doar 4 contacte mai mult decat suficiente ,pini85 si 86 pini alimentare releu pini 30 ,87si 87a sunt contacte normal inchis si normal deschis 30 comun,stiu ca nu prea le am cu explicatiile dar sper sa fiu de ajutor. This post has been edited by eaglemaster80: 31 Oct 2008, 20:09 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway Ambiance
2020
- CS40AKA
|
|
Siconi |
![]()
Post
#440
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
@ronin: Tu nu ai nevoie sa sti firele de la contactul cheii sub bord!!! Repet Tu NU AI NEVOIE sa sti aceste fire. Tu ai treaba sub capota. Daca e sa ne,luam dupa schema, treaba e cat se poate de simpla. DAR, daca tu NU cunosti nimic din ce se afla sub capota, CUM vrei sa fii ajutat?!?
Daca este sa ma iau dupa schema ta, atunci releul nu ar trebui intercalat pe alimentarea bobniei de inductie, ci pe comanda demarorului. Fa un mic studiu: deschizi capota si te uiti la baterie. NU FACI NIMIC, doar observi ce iti spun eu. Cum privesti tu bateria (banuiesc ca macar pe asta o cunosti) din orice latura a masinii, in fata ei ai motorul... catre botul masinii. Ei, in partea stanga a motorului, in capatul dinspre baterie se afla DEMARORUL unde sosesc 3 fire: 2 mari si groase si unu mai subtire pentru comanda. ASTA subtire este firul pe care trebuie sa intercalezi releul respectiv. Si DA, acel releu NU are 5 contacte fiindca este special. Bun, acuma descrierea ce ti-am facut-o este pentru Dacia 1300, 1310, 1410, Break etc. Tu vad ca ai DSN, iar aici nu mai tin minte unde este demarorul ca sa iti explic. Eventual ia cartea tehnica a masinii, identifici de ai nevoie si nu ai treaba cu firele de sub bord. Acolo NU te sfatuiesc sa umbli, mai ales la ce experienta vad eu ca ai tu in ale electricitatii auto. Cel mai sfant lucru, roaga un prieten care stie macar unpic sa iti arate care este, ce face si cum functioneaza lucrurile pe sub capota. Crede-ma, instalez alarme de multi ani, IC, sisteme audio si toate cele, dar pe DSN nu prea am avut clienti (au fost pe Toyota Celica, Golf 4, Fiat Albea, Logan, Opel Tigra, Opel Vectra, VW Bora, Dacia Berlina...etc.) @eaglemaster: tensiunea de pe firul de comanda al demarorului nu cade cand dai la cheie decat in momentul in care lasi cheia pe pozitia ON si NU se mai afla pe START sau DEMAROR, acea ultima treapta care are revenire la pozitia de contact pus. Deci, dupa ce ai pus contactul, tensiunea de +12V trebuie sa apara atunci cand tu vrei sa pornesti motorul si invarti cheia inca o pozitie, cea finala care actioneaza demarorul. Altfel NU ai cum sa gasesti acel fir. Demarorul e alimentat NUMAI in acea pozitie a cheii de contact, deci tensiunea de +12V DOAR atunci o vei avea pe firul de comanda. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ronin33dan |
![]()
Post
#441
|
![]() Membru Afumat Group: Members Posts: 514 Joined: 11 September 08 From: Braila ![]() |
Multam din suflet mult ptr ajutor
![]() ![]() ![]() Am spus ca nu stiu electricitate auto dar nu sunt atehnic ![]() ![]() ![]() Eu am masurat tensiunile de pe contact si am vazut ca in momentul cand pui contactul ai activat un 12Vcc+, iar pe celelalte se transfera si decupleaza un 12Vcc+.Am crezut ca acolo este jmecheria! Dar acu m-am lamurit. Va multumesc inca odata din suflet si sper si eu k la randul meu sa fiu vreodata de folos cuiva!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Multumirile sunt ptr.:eaglemaster80 si Siconi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ronin33dan: 2 Nov 2008, 01:05 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- BR-29-***
|
|
eaglemaster80 |
![]()
Post
#442
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 October 08 ![]() |
pentru putin, corect ce a spus siconi in legatura cu demarorul tensiunea apare atunci cand se da la demaror.Tin insa sa precizez ca cu ajutorul acelui releu se poate intrerupe chiar si comanda pompei de injectie atunci cand este cazul si se stie bineinteles firul de comanda al acesteia,eu unul cred ca se pot folosii mai multe relee pentru a fii cat mai greu de furat masina
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway Ambiance
2020
- CS40AKA
|
|
ronin33dan |
![]()
Post
#443
|
![]() Membru Afumat Group: Members Posts: 514 Joined: 11 September 08 From: Braila ![]() |
Astazi am realizat modificarea cu releul si ai avut dreptate , este firul GRI intradevar la DSN.Referitor la cum a-l gasesti daca nu e firul gri, e simplu:
-iei una bucata aparat de masura si pui firul de la aparat la masa apoi cu firul de plus de la aprat verifici unde ai un +(plus/Vcc+) de 12 Vcc cand dai la demaror. M-am gandit si eu la varianta care spui tu cu arsul releului si ma gandeam sa montez undeva un soclu de siguranta care sa fie conectat pe contactele releului, asfel incat la montarea sig in soclu sa anuleze comanda releului. Si daca mai pui si sig in blocul de sigurante ,atunci o sa fie mai greu de gasit ptr un hot. Recomandare ptr ce-i care cumpara alarme tip supermarket: -aveti grija ca ele nu vin livrate cu diode care sa le inseriati cu firul ce merge la semnalizare si nu le ignorati !!! Curentul care este trimis la semnalizare cand faceti stanga sau dreapta, va fi trimis si in alarma si atunci va fi jale !!! Nu va zgarciti si puneti una si pe releu ptr protectie la comanda,asa o sa-i lungiti viata garantat. Diode recomandate 1N4007 care sunt ffffoarte ieftine!!! Aveti o schema cu alarma montare diode: This post has been edited by ronin33dan: 2 Nov 2008, 21:56 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- BR-29-***
|
|
eaglemaster80 |
![]()
Post
#444
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 October 08 ![]() |
siguranta trebuie sa fie de amperaj mare cel putin 40A,altfel se arde.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway Ambiance
2020
- CS40AKA
|
|
Siconi |
![]()
Post
#445
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Corect.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
nikeesmekeru |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 December 08 From: buzau ![]() |
buna am si eu o nova 97 si vreau sa pun inchidere am tras toate cablurile necesare dar la montarea acutorilor nu m-am priceput ma ajuti si p mine plz ?? o schema ceva plz
|
--------------------
dacia
nova
1997
- bz-89-dgn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#447
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
De care ai? Cu 2 sau cu 5 fire? E vorba despre actuatoarele pentru usi... De care ai? Ce culori au la fire? Iti spun ce vrei sa stii, dar am nevoie sa stiu de care ai.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
nikeesmekeru |
![]()
Post
#448
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 December 08 From: buzau ![]() |
am 4 acutatoare 2 fata(5 fire) si 2 spate (2 fire) dar nu ma pricem la mintarea lor p usi.
![]() ![]() ![]() aa si inca ceva am tot vazut p forumuri de relee. trebuie sa pun musai? inchiderea vad k are siguranta p ea da nu stiu faza cu releele dak poti sa imi zici si asta |
--------------------
dacia
nova
1997
- bz-89-dgn
|
|
ronin33dan |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru Afumat Group: Members Posts: 514 Joined: 11 September 08 From: Braila ![]() |
Atat am gasit pe fuga !!Cand ajung deseara acasa am sa-ti mai caut ceva poze cu modele de montaj actuatori!!
Nu dispera ca si eu mi-am montat tot singur si chiar nu mai vazusem pana atunci o portiera desfacuta sau vreun sistem cu actuatori. Hai cu bafta!! |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- BR-29-***
|
|
nikeesmekeru |
![]()
Post
#450
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 December 08 From: buzau ![]() |
ms ronin kiar nu stiam ce sa fac cu ala mic cu 3 suruburi ms mult sper sa am noroc maine
![]() |
--------------------
dacia
nova
1997
- bz-89-dgn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:33 |