DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 34 35 36 37 38 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

ydaniel
post 8 Nov 2006, 22:24
Post #1051


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




castrol 10w60;50 ron litru acu.smile.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_flm
post 10 Nov 2006, 10:56
Post #1052


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 8 November 06
From: Constanta




zaheiu - esti multumit de valvoline maxlife? fol de mult timp? vreo schimbare ceva?


--------------------
Citroen C1 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan7
post 11 Nov 2006, 23:05
Post #1053


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 November 06




salut si bine v-am gasit.
am si eu doua intrebari, dupa ce am citit thread-ul din "scoarta in scoarta". dar mai intai sa va explic situatia. am o berlina din 89 cu 90k la bord, dintre care doar ultimii 10k condusi mai agresiv (nu de catre mine). masina se tine bine si, dupa ce am citit tot ce s-a scris aici am tras cateva concluzii:

1. sa nu ma zgarcesc la ulei daca inca am motor tanar
2. daca motorul e bun si nu pierde merge 10w40 lejer, chiar si mai mici
3. daca motorul e bunut si pierde moderat ca majoritatea daciilor 15w40
4. daca motorul e mai batran 15/20w50/60 plus tefloane si molibdeni
5. cand schimbi tipurile de ulei, sint-min, semisint-min si invers, bagam flush prima oara
6. cand schimbam uleiul schimbam si filtrele

problema este ca nu prea ma pricep la masini si nu stiu exact cum as putea sa-mi cataloghez motorul. nu scoate fum, merge foarte ok, nu huruie nu troncane nu nimic si, din ce mi-a spus persoana care mi-o conduce deocamdata, pierde ulei (o mizerie de "botond 20w50") la modul fizic. adica picura pe undeva pe dedesubt.

intrebarea unu: exista vreo metoda "hands-on" de a afla starea motorului inaintea schimbarii uleiului?
intrebarea doi: daca motorul este totusi in stare buna (si cred ca este), pot sa ma arunc direct la un 10w40 aral basic tronic semisintetic (sau elf competition st 10w40 semisintetic) sau sa incerc mai intai un 15w40 mineral mai bun?

eu as risca sa trec direct la 10w40, tinand cont ca a venit iarna si mioveanca o ia cam greu chiar si sub 10oC cu mizeria asta de botond, dar banii nu ma dau afara din casa, deocamdata.

mersi anticpiat si 1000k la toata lumea.


--------------------
dacia 1310 berlina 1989 - B27APU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 21 Nov 2006, 12:09
Post #1054


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




am si eu o intrebare. am cumparat o berlina pe injectie din 2001 si vreau sa ii schimb uleiul ?
ce recomandati?
ma refer la indicii aia de pe bidoane si la marci
dacia ce recomanda?


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Carburatorul
post 21 Nov 2006, 13:44
Post #1055


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 10 November 05




QUOTE(florinel_lva @ 21 Nov 2006, 12:09)
am si eu o intrebare. am cumparat o berlina pe injectie din 2001 si vreau sa ii schimb uleiul ?
ce recomandati?
ma refer la indicii aia de pe bidoane si la marci
dacia ce recomanda?
*




1. Spala-i motorul cu Motor Flush 2+2 (scrie pe ambalaj modul de intrebuintzare)
2. Lasa-i bine sa se scurga uleiul vechi (cu ambele busoane scoase)
3. Schimba-i filtrul de ulei (pune-i un Bosch)
4. Pune-i Aral 20W-50 (fara nici un aditiv din ala de 20-30RON) ,si ai grija sa nu pui mai mult de 3L.

Obs. Intereseaza-te daca s-a pus in motor pana acum Protector "DURA LUBE" , daca s-a pus vreodata e bine sa stii catzi Km avea masina atunci, pt. ca dupa cate stiu se pune odata cand e nou motorul apoi la 80.000Km. Daca nu s-a pus deloc asa ceva pana acum , fa un efort si pune-i , e foarte bun (desi destul de scump, dupa cate stiam) dar o sa fii multzumit wink.gif. Apropo nu mai stiu ce indici trebuie sa aibe Dura Lube-ul pt. dacie , sau daca, conteaza cumva (cel mai bine intrebi la magazin ,ca aia stiu sigur).
Bafta wink.gif


--------------------
Dacia Berlina '99 1310 L - privat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 25 Nov 2006, 21:11
Post #1056


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




@ florinel_lva: Desi sunt newbie pe forumul asta, imi permit sa-ti dau un sfat din proprie experienta. Dacie 1310 Li din 2000, cu injectie, am si eu.
Am folosit o vreme, cca 50.000 km ulei Aral 10W-40 Basic Tronic (sintetic) cu filtru Champion, schimbat la 5.000km. Am avut oproblema cu garnitura de chiulasa, scapa apa afara, si de atunci am trecut la ELF 10W-40 Competition ST. Aral se prezinta mai prost la schimb decat ELF. Acum am 85.000 km. Motorul vede 5000 rpm zilnic. Ulei nu consuma absolut deloc, sau sa scoata fum albastru -nici macar la rece. A propos, nici o data nu forjez motorul rece.
Uleiul 10W-50 e prea vascos la temperatura de lucru. 10W -indiciul de temperatura pt. motor rece (W vine de la winter), iar 40 e pt. motor in regim normal de functionare (cald). Un ulei cu indice de vascozitate 50 la cald e cazul sa folosesti cand incepe motorul sa consume ulei. Filmul de ulei pe camasile cilindrilor e mai gros la tipul asta, scade consumul de ulei + asigura o compresie mai buna la un motor uzat.
Uita povestile cu "e prea subtire" si asa mai departe. Eu am probat pe pielea mea, si asta e a doua dacie. In cea veche am pus tot ELF 10W-40, de cand am gasit pe piata.
Ceva inportant. Nu am nici o problema cu simeringurile. Daca ai pune intr-un motor de 1300 din '77, cu simeringurile originale, probabil ca uleiul semi-sintetic le va degrada si vor scapa ulei.
La bujii iti recomand Bosch Super Plus WR 8 BC+. Nu sunt prea scumpe si vei simti imediat la consum.
Bafta !


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Nov 2006, 22:37
Post #1057


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




am si eu o intrebare pentru cunoscatori


situatia se prezinta asa am in masina ulei Texaco 20 w 40 este sub nivel si trebuie sa-l schimb peste vre-o 300km nu vreau sa cumpar 1l de ulei pentru ca ceste destul de scump acum intrbarea


CU ce ulei pot sa completez fara sa am probleme

This post has been edited by bygy007: 25 Nov 2006, 22:41


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 25 Nov 2006, 22:51
Post #1058


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Schimba uleiul ! Daca iti consuma ulei, cumpara 1 litru de Texaco 20W-40 ! Restul il vei folosi pentru completare mai tarziu blink.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Nov 2006, 22:56
Post #1059


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




tocmai asta e nu maninca decit foarte putin cam 100 -200 ml la 1000km si vreau sa-l schimb dar mai tirziu putin


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 25 Nov 2006, 23:46
Post #1060


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Incearca un ulei 15/20W-50. Iti va scadea mult consumul de ulei. Daca ai compresia buna, asta e perioada in care motorul merge cel mai frumos. Trage de rupe mai ales la turatii mari. Cel putin asa stateau lucrurile cu prima mea dacie sofer5.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 29 Nov 2006, 22:13
Post #1061


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




@mr_film: sunt la al doilea schimb cu maxlife, primul 15W40, acum 10W40. A halit putin pentru motor de 130k forjat, adica 500 ml/5k. Presiunea e ok chiar cu motorul f. cald, mai sus ca la durablend 10W40. Pana acum imi place, o sa mai pun.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 30 Nov 2006, 17:33
Post #1062


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Am doua dacii una din 72 care are vreo 17000km cu motoru facut, pe care am tratat-o si cu dura lube anu trecut, la care folosesc atat iarna cat si vara aral 20w50 si sunt ff multumit. La fiecare schimb de ulei, nemergand cu uleiul mai mult de 3000-3500 km, cu toate ca el merge pana la 7000km, adaug si cate un flacon de 2+2. La cealata dacie folosesc Mol 20w50, de care de altfel sunt la fel de multumit chiar daca e mai ieftin si cu care merg mai multi km. V-as recomanda tuturor sa nu schimbati uleiul fix la km indicati de producator si intotdeauna la fiecare schimb de ulei adaugati si un aditiv si veti vedea diferenta la presiune. Si din cand in cand spalati si motoru cu solutie care se gaseste tot de la 2+2.Numai de bine! worship.gif


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 30 Nov 2006, 18:36
Post #1063


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Motorul se spala prin demontare completa, piese cu piesa. Diversele solutii din comert nu fac mai nimic. Dura lube e cat se poate de dubios. Slick 50 e singurul aditiv aprobat. Ford il recomanda pentu motoarele sale, si ramai in garantie. Eu zic ca asta spune totul.
Uleiul contine aditivi. De ce sa mai adaugi ?


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Nov 2006, 19:21
Post #1064


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Alex 23 @ 30 Nov 2006, 17:33)
V-as recomanda tuturor sa nu schimbati uleiul fix la km indicati de producator si intotdeauna la fiecare schimb de ulei adaugati si un aditiv si veti vedea diferenta la presiune.
*




Eu il schimb la 8-10 000 km, si producatorul spune la 5000. La asta te refereai? cat despre aditiv, nu-i nevoie ca am presiune cu 10w40 si in luna august.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 30 Nov 2006, 21:56
Post #1065


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




unii oameni inca se mira cum avem presiune cu 10W-40 in motor. 10.000 e cam mult chiar si la drum intins exclusiv. Nici macar pe GPL nu-l tin atat. Ma rog, eu merg tare de obicei happy.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 5 Dec 2006, 14:58
Post #1066


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Insemna ca va place sa aveti grija de masinile voastre daca bagati ulei semisintetic in ele si il mai tineti si peste limita admisa. Da v-ati intrebat ce recomanda producatorul pentru dacie? Dupa cate stiam eu 20w50 vara si 15w40 iarna. Aceeasi gresala am facut si eu cumparand 3 litri de ulei sintetic 5w40, si toti mi-au spus ca nu e bun la dacie fiind prea subtire. Dacia nu are motor de turatie ca sa fie folosit un ulei semisintetic sau sintetic pentru ca s-ar duce dracu. Ea e facuta sa merga cu ulei gros20w50. Unii chiar folosesc ulei de diesel care-i face mult mai bine la motor decat ce-i bagati voi pe acolo, dar fiecare face ce vrea cu masina si cu banii lui.


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 5 Dec 2006, 14:59
Post #1067


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Spuneti-mi si mie ce presiune aveti 0.75-2 ? Eu de cand ma stiu sub 4 nu scade, in regim de relanti! biggrin.gif

This post has been edited by Alex 23: 5 Dec 2006, 15:02


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 6 Dec 2006, 01:56
Post #1068


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




alex 23, mai citeste tu despre uleiuri sa te lamuresti. Apoi ia cartea tehnica de dacie sa te lamuresti si mai mult. Acolo vei gasi cu stupoare si 5W-40 intre uleiurile recomandate.
Imi spui tu mie, care am experienta semi-sinteticului pe a doua masina deja ca nu e bun ? La forja pe care o ia si nu consuma ulei sesizabil pe joja intre 2 schimburi ? Fugi de-aici. Stii ce semnifica fiecare cifra si litera de pe eticheta unui bidon de ulei ?


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Dec 2006, 07:50
Post #1069


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu am pe carburatie, si merge fara probleme cu 5w40, acum cativa ani am avut pe mana o berlina de firma, care nu a vazut numai Liqui Moly 0w40, fie vara fie iarna, masina era varza, picau tablele de pe ea, batea vantu in ea, troncanea, dar motorul la aproape 200 000 km mergea de rupea. Eu la a mea folosesc de cativa ani doar 10w40 indiferent de anotimp...puneam si 5w, dar costa...

Totusi la un motor de 1300 de 30 si ceva de ani, care a mers toata viata lui cu ulei infect de Peco, se poate sa-l omori daca pui ulei semisintetic..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 6 Dec 2006, 09:15
Post #1070


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




nu confundati un ulei gros care mentine o presiune ridicata dar care produce un grad ridicat de uzura motorului cu unul gen 10w40 5w40 care va proteja mult mai bine motorul chiar daca presiunea nu este poate asa de ridicata. Si luati-o ca o parere personala nu cred ca neaparat uleiul omoara motorul ci pornitul tipic de dacie. Adica majoritatea cand pornesc motorul cu socul tras trec de 2000 de ture sau accelereaza in salturi sa nu moara motorul. Acest tratament strica mult mai mult decat diferenta intre a folosi sa zic ulei 15w40 sau 10w40

This post has been edited by ViperRS: 6 Dec 2006, 09:16


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Dec 2006, 11:42
Post #1071


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




de divinol ceva pareri?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 7 Dec 2006, 22:41
Post #1072


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Cu dedicatie pt Alex 23. Presiune la ralanti, dupa cca 1:30 ore de mers. Cu ulei 10W-40.
@viper-rs: multi nu fac diferenta intre vascozitatea la temperatura de lucru si cea la rece. Asta e. Fiecare e liber sa foloseasca ce doreste. Eu unul m-am convins de mult ca un consumabil de calitate isi face cu varf si indesat banii.

0712061805va7.th.jpg


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 8 Dec 2006, 09:09
Post #1073


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Eu am ramas crucit. Toti vanzatorii de la piese auto daca te duci si le zici ca vrei sa schimbi uleiul la dacie nimeni nu iti zice sa iti pui un ulei bun. Toti te iau cu uleiuri ieftine, aseara ii cer lu ala de la piese auto castrol si ramane lemn, cica cum sa pui ulei din asta in dacie. NISTE INCOMPETENTI. Un ulei bun face diferenta. Masina mea a trait doar pe ulei bun (ARAL, ELF, CASTROL), am 90 de mii de km si motorul e ca nou.


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 8 Dec 2006, 12:09
Post #1074


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu fi asa de sigur:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Dec 2006, 12:54
Post #1075


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.394
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mai oameni buni, sa pui Catrol RS (imbuteliat in Romania, si probabil botezat nitel) intr-un motor de dacie de 15 ani e o pierdere de bani. Cu banii aia iei un motor de la dezmembrari.
Normal ca la rece ai o presiune de ulei extrem de mare, uleiul ala e ca betonul proaspat turnat.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulik_21
post 8 Dec 2006, 13:11
Post #1076


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 18 October 06




Salu baieti! Eu am o dacie 1300 din `75! Toata viata ei a mers cu ulei 20w-40 romanesc! Si nu am avut nici o problema cu motorul! Cand i-am facut motorul acum cca 9-10 ani, i-am schimbat pompa de ulei cu una cu dublu circuit! presiunea sta in mers numai la 6, iar la relanti nu scade sub 4!
Uleiul il schimb la 1200-1300 km (filtul de ulei schimbat odata cu uleiul)! Ultima oara cand am facut schimbul am bagat si un aditiv cu teflon si chiar sunt multumit!


--------------------
Dacia;Daewoo 1300;Cielo 1.5 Sohc 1975;1997 - CT 05 ULK;CT 04 ZSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 8 Dec 2006, 14:44
Post #1077


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(Iulik_21 @ 8 Dec 2006, 13:11)
Cand i-am facut motorul acum cca 9-10 ani, i-am schimbat pompa de ulei cu una cu dublu circuit!
*



Pompa de ulei e dubli circuit, sau aia de frana???? Nu faci cumva niste confuzii?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunoara
post 8 Dec 2006, 15:37
Post #1078


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 July 05




E am bagat in a mea (Break model 99 GPL de la 50.000km, actual 94.000 km neumblat la motor) initial Aral, iar acum o luna la schimb am bagat FORD formula gr+ 10w40 si vreau sa spun ca merge brici. Porniri la rece la prima cheie. Din pacate ceas de presiiune nu am in bord asa ca nu stiu cat e dar se simte diferenta. Un bidon de 5l este 90 RON la FORCAR. S-au crucit aia cand au auzit pt ce iau dar nu regret.


--------------------
DACIA BREAK CN - B43YCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Dec 2006, 16:17
Post #1079


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Iulik_21 @ 8 Dec 2006, 13:11)
   Uleiul il schimb la 1200-1300 km
*




blink.gif si cat costa litrul? mi se pare aiurea sa-l schimbi asa des, eu il schimb la 8-10 000 km si cred ca ies mai ieftin ca tine. Un schimb ma costa 75 de RON.
Sau ai o pasiune de a te baga pe sub masina lunar?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih95
post 8 Dec 2006, 17:11
Post #1080


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 October 05




Eu cred ca raspunsul la intrebarea: " care e cel mai bun ulei de motor pentru Dacie ?"
poate fi dat in urmatoarele conditii:
- teste specifice dedicate
- indeplinirea tututor conditiilor si factorilor care pot determina o concluzie avizata
Experienta personala:
- la dacia din '83 = ulei de toate felurile, care se gaseau atunci pe piata cu observatia ca schimburile erau relativ dese 2500 km - 3500 km
- la dacia pe injectie din 2000 = ulei BP, Castrol, DuraLube si in ultimul timp Aral 20W50 nu minca deloc ulei (la 58000km parcursi) ,schimburi pe la 6000Km, Aralul mi s-a parut cel mai bun , repet parere personala .


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 34 35 36 37 38 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 20:43
Forum Renault