DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

Tutzigureanu
post 5 Aug 2005, 06:58
Post #331


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




Exact..aici e un topic cu Ulei pentru Dacie, nu Olcit Oltena Citroen Saviem Moskwich Bicicleta etc..
In leg cu Aralul pt Olcit, m-i se pare deplasat ca la o masina de 10 milioane sa zicem sa-i bagi ulei de un milion...poate gandesc eu aiurea...


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Aug 2005, 08:22
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Kunzite @ 4 Aug 2005, 21:55)
Diaconuliviu, de acord - presiune mica = bad. Doar ca nu "corectezi" aceasta problema folosind un ulei mai vascos (decat ceea ce recomanda producatorul).
Paulica:
1. stiu; sa-ti spun cat am dat pe 4l de Aral HighTronic 5W40? Dar incercam sa vedem care-i cel mai bun ulei pe-aici, chit ca eu as trage linie la 5W-uri.
2. tot nu pricep de ce ar papa, mai ales ca uleiul e la rece mai vascos decat la cald.
*



Normal ca nu corectezi asa, ci schimbind ce e de schimbat. Sau, pentru o perioada relativ scurta (pina faci rost de banii pt reparatie) poti eventual pune un ulei mai viscos LA CALD adica in loc de 20w40 sa mergi cu un 20w50. Asta nu inseamna ca e mai bun sau o solutie ci "o gaselnita de moment".

La pct. 2= La rece exista jocuri (spatii) mari intre cilindru si segment (fanta) ; la cald, prin dilatare, scad. La rece, drept ii, uleiul e viscos, la cald mai "subtire". Punind ulei cu viscozitate mica, la rece fluiditatea lui (inversul viscozitatii) raportata la acele interstitii (jocuri) este mai mare decit fluiditatea mai mare la cald dar raportata la jocuri mai mici.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunzite
post 5 Aug 2005, 10:40
Post #333


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 February 05




Mai, lasati Oltena aia-n pace, ca despre ea discut destul pe alt forum! Ce, daca am Oltcit trebuie musai sa discut doar despre el?
Pe Aral am dat peste 1,5 mil. desi e posibil sa-l gasesti nitel mai ieftin(asta era si ideea, ca stiu cat de scump e). Dupa cum am spus, asta ar fi limita superioara - chiar nu cred ca merita sa dai banii pe ceva mai bun; si daca nici asta nu asigura o ungere suficienta.... Evident ca nu bagi un ulei scump daca motorul ti-l papa.

Edit:
Diaconuliviu, tu din cate inteleg ai probleme cu setul motor (pe care presupun ca-l vei schimba la un moment dat). Suntem de acord bag de seama, e o solutie de moment.
Ref la punctul 2, inteleg ce vrei sa zici. N-am priceput insa daca acest lucru e din constructie/proiectare (nu neaparat un defect) sau se datoreaza uzurii pieselor.

Ok, am spus ce-am avut de spus, as zice ca-i timpul pentru o pauza. O sa mai arunc o privire din cand in cand pe-acilea, nu de alta dar daca ma intreaba vreun prieten ce ulei e mai bun pentru CLT-ul sau sa stiu daca pot sau nu sa-i recomand Aralul ala smile.gif
Numai bine!

This post has been edited by Kunzite: 5 Aug 2005, 10:48


--------------------
Oltena 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 5 Aug 2005, 10:47
Post #334


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




La Oltcit unul dintre dezavantaje e modul de racire a motorului..aer..de aceea e recomandat sa pui ulei bun ca daca nu se incalzeste motorul si se uzeaza prematur..la Dacie a alta problema..racirea e mai performanta..la Oltcit e ca la unele motociclete(uneori si senzatia smile.gif ) pasionatii de oltcit stiu ce zic..

This post has been edited by Tutzigureanu: 5 Aug 2005, 10:48


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Taxon
post 5 Aug 2005, 11:40
Post #335


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 18 March 04
From: galati/ploiesti




intrebare: cunoaste careva uleiul caterpillar pe care il folosesc cei de la coca-cola in masinile lor (de la stivuitor la autoturism)?
ce ulei e, cit de bine se preteaza la 1300?


--------------------
dacia 1300 1982 - ph-06-vgj
ford fusion 2004 - gl-75-chr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Aug 2005, 11:44
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Kunzite @ 5 Aug 2005, 10:40)
[...]
Edit:
Diaconuliviu, tu din cate inteleg ai probleme cu setul motor (pe care presupun ca-l vei schimba la un moment dat). Suntem de acord bag de seama, e o solutie de moment.
Ref la punctul 2, inteleg ce vrei sa zici. N-am priceput insa daca acest lucru e din constructie/proiectare (nu neaparat un defect) sau se datoreaza uzurii pieselor.
[...]
*



1. Da, o sa schimb setul motor cit de curind; dupa, in primii 500 km ulei mai slabut daca nu gasesc undeva din cel grafitat, pentru rodaj, dupa care o sa incerc cite ceva din gama recomandata.
2. Este din constructie/proiectare; iti dai seama ca Dacia e proiect '60 cind erau disponibile anumite uleiuri (inclusiv la francezi); pe parcurs s-au mai imbunatatit ele uleiurile; acum, trecind la executie, si aia a fost cum a fost, materialele la fel (vezi Dacia cu piese Franta vs autohtone). Proiectarea se facea si tinind cont de disponibilitatea de ulei/carburant/materiale/mijloace de executie.



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 5 Aug 2005, 12:28
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Salutare!

Io folosesc Castrol 15 W 40 bidon alb- la dacie... si mere foarte bine. In 20.000 km facuti pana acum pe GPL nu am observat anomalii la motor... in afara de un consum cam mare la ulei. Citind acest topic m-am cam lamurit de ce haleste: la rece, datorita jocurilor si tolerantelor mai mari. Prcatic la pornire scoate nitel fum albastru - dupa care nu se mai vede nimic pe teava de esapament, doar condens dupa ce se incalzeste motorul.
La olteanca folosesc tot 15 W 40 da GTX3 - aici difera nitel pretul. Adica pt bidonul alb de 5 litri platesc cam 13 Euro (la orice Real sau Kaufland din DE) iar pe un bidon de GTX 3 platesc 25 de euro.

Iar cine gandeste in genul: "la o masina de 10 milioane sa bagi ulei de 1,5 e o prostie" - pai ala nu merita sfaturi... el poa' sa-si bage si vaselina din partea mea (doar e mai groasa la rece- nu biggrin.gif ???). Cine tine la masina lui, fie ea de 10, 100 sau 999 milioane - ala va baga ulei de calitate in motor! Practic uleiul face difeneta intre cei care merg cu un motor 100 - 150 de mii de km fara reparatii capitale - si cei care la 30 -40 de mii pun motorul pe butuci!

Numai bine!



--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Aug 2005, 10:29
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Ciombe @ 5 Aug 2005, 12:28)
[...]
Iar cine gandeste in genul: "la o masina de 10 milioane sa bagi ulei de 1,5 e o prostie" - pai ala nu merita sfaturi... el poa' sa-si bage si vaselina din partea mea (doar e mai groasa la rece- nu biggrin.gif  ???). Cine tine la masina lui, fie ea de 10, 100 sau 999 milioane - ala va baga ulei de calitate in motor! Practic uleiul face difeneta intre cei care merg cu un motor 100 - 150 de mii de km fara reparatii capitale - si cei care la 30 -40 de mii pun motorul pe butuci!

Numai bine!
*


Ciombe, daca ti-l haleste chiar nu merita, is bani aruncati.
A, daca nu consuma ulei si te tine buzunarul, poti pune orice ulei.
Am avut castrol GTX 3 Protec si il consuma repede, si asta pe cind motorul meu nu era asa uzat. In plus, la cald scadea drastic presiunea.Merita sa pun asa ceva cind pot pune ceva mai ieftin si din gama recomandata?

Apoi, pe vremea "ailalta" erau uleiuri numai RO si uite ca tineau motoarele cite 100.000 km cu el, schimbat mai des. Era treaba de materiale, ma refer la motorul cu set Fr.

Acuma, daca setul e din material de malai cu apa poti pune orice ulei.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 10 Aug 2005, 18:27
Post #339


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




Dar de motor flush ce parere aveti?
strica sau ajuta?
Eu am folosit o singura data, ca imi era mila sa bag Aral dupa Super 1 de la Petrom.


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Aug 2005, 18:37
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




strica


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 10 Aug 2005, 18:39
Post #341


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




QUOTE(andu911 @ 10 Aug 2005, 18:37)
strica
*




Multumesc pentru explicatia pe larg, dar o explicatie pe scurt poti sa dai? ca mi-e lene sa citesc atat wink.gif


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Aug 2005, 19:00
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




biggrin.gif:D ma gandeam ca n-o sa mai vrei si detalii biggrin.gif, chiar mi-era lene tongue.gif

unui motor ca al daciei, cu multe jocuri, daca ii bagi o solutie de spalat, o sa ii cureti uleiul din toate golurile, lucru care nu-ti aduce nici un avantaj, probabil te alegi cu o scadere de presiune fara sa stii de la ce, in special cuzinetii se uzeaza cel mai mult in situatiile astea

This post has been edited by andu911: 10 Aug 2005, 19:02


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 10 Aug 2005, 19:57
Post #343


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE
andu911: daca ii bagi o solutie de spalat, o sa ii cureti uleiul din toate golurile, lucru care nu-ti aduce nici un avantaj, probabil te alegi cu o scadere de presiune fara sa stii de la ce, in special cuzinetii se uzeaza cel mai mult in situatiile astea


Andu, am o observatie de facut la ce ai scris tu mai sus.

Ungerea la cuzineti, adica pe lagarele de la arborele cotit, nu se face cumva prin barbotare in baia de ulei?

Presupunand ca nivelul de ulei este cel in limitele normale, inseamna ca la fiecare rotatie a arborelui cotit, cuzinetii de biela sunt scufundati in ulei. Ca cei de palier, la partea inferioara, sunt tot timpul in ulei, daca tin bine minte...

Tu motor flusher-ul il adaugi in motorul mergand la relanti. Acesta se amesteca in ulei; rolul lui este sa dizolve tot felul de depuneri si sa desfunde canalele. Prin aceeasi rotatie a arborelui cotit, la cuzineti ajunge ulei+flusher. Deci ungerea e realizata... e drept, nu la fel ca si cu ulei 100%. Dat fiind regimul mic de turatie al motorului, fortele exercitate asupra lagarelor nu sunt asa de mari, deci ungerea, daca sunt respectate instructiunile, ar trebui sa fie arhisuficienta.

Daca ar fi sa ma ingrijorez de asta, mi-as indrepta atentia spre partea superioara a mtorului (segmenti, culbutori, tacheti) decat spre cuzineti. Acolo s-ar putea sa am ungere insuficienta datorita subtierii uleiului...


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 10 Aug 2005, 20:00
Post #344


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




Andule, eu de pe urma flushului m-am ales cu o presiune superioara, adica acum cu 15w40 am presiune mai mare ca si cu 20w50 inainte...si asta pentru ca flush-ul a desfundat canalele, crescand presiunea...


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata23
post 10 Aug 2005, 23:28
Post #345


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 July 05
From: Tg-Jiu




QUOTE(emircea @ 10 Aug 2005, 20:57)
Ungerea la cuzineti, adica pe lagarele de la arborele cotit, nu se face cumva prin barbotare in baia de ulei?
*



Se ung si prin barbotare si cu ajutoul pompei de ulei.

This post has been edited by cata23: 10 Aug 2005, 23:29


--------------------
Dacia Nova - GJ-03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 11 Aug 2005, 00:09
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ungere mixta, asa e


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 9 Sep 2005, 20:19
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Ce ziceti de MOL? Inainte in zicea CARRIER. A folosit cineva, e bun sau nu?
20W-40 sau 20W-50? wacko.gif


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fstoica
post 10 Sep 2005, 07:20
Post #348


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 25 February 05




am si eu o mica problema
eu folosesc castrol 15w-40 high mileage dar am o mica problema dispare uleiul din baie.
fum nu scoate ulei nu pierde compresie are destula.
cam care ar fi problema
sa fie uleiul prea subtire pentru motor.
eu am o dacie 1310 cu motor de 1400
si e cu gpl.


--------------------
dacia 1310 - B-51-CSA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 10 Sep 2005, 12:10
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Daca nu-ti dispare mai mult de 200g - la 1000 km e in regula. Posibil sa fie uleiul pre subtire, incearca cu 20W-40/50


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 10 Sep 2005, 15:44
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




eu am pus in noua achizitie ulei de la rompetrol 20W40 masina este din 97 dar are numai 16 mii de km reali. Nu stie nimeni cat de bun este uleiul acesta? Eu l-am luat ca ma grabam si statia rompetrol era singura in apropiere. De cand am schimbat uleiul am facut 300 de km dar nu imi pot da seama daca e ceva in neregula asa ca va rog cei care ati mai folosit sau auzit de acest ulei sa imi ziceti niste pareri. Azi prin metro am gasit la un pret super bun ulei Elf Sporti 20W50 parca sau 40 nu mai retin la 400 de mii aprox bidonul de 4 litrii merita?


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 10 Sep 2005, 19:05
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Se merita! Avand in vedere ca RO3 de la petrom e la acelas pret... Maine dau si o fuga la METRO sa-mi iau...


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 10 Sep 2005, 19:49
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




cand mai merg pe acolo cred ca o sa imi iau preventiv si eu un bidon si o sa schimb la 2000 de km uleiul acesta rompetrol


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2005, 20:42
Post #353


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andutzu @ 10 Sep 2005, 12:10)
Daca nu-ti dispare mai mult de 200g -  la 1000 km e in regula. Posibil sa fie uleiul pre subtire, incearca cu 20W-40/50
*




15w40 nu e deloc prea subtire, eu am in momentul de fata Aral 10w40(toata vara am mers asa) si nu papa o picatura.
Iarna bag 5w30, si la fel nu papa o picatura(Dacia 1310, motor 1396)
Mentionez ca nu a mers NICIODATA cu ulei romanesc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2005, 20:47
Post #354


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ViperRS @ 10 Sep 2005, 15:44)
eu am pus in noua achizitie ulei de la rompetrol 20W40 masina este din 97 dar are numai 16 mii de km reali. Nu stie nimeni cat de bun este uleiul acesta? Eu l-am luat ca ma grabam si statia rompetrol era singura in apropiere. De cand am schimbat uleiul am facut 300 de km dar nu imi pot da seama daca e ceva in neregula asa ca va rog cei care ati mai folosit sau auzit de acest ulei sa imi ziceti niste pareri. Azi prin metro am gasit la un pret super bun ulei Elf Sporti 20W50 parca sau 40 nu mai retin la 400 de mii aprox bidonul de 4 litrii merita?
*




Uleiul de Rompetrol e tot romanesc. E ro3 cu putini aditivi.
Pretul spune totul despre un ulei.
Nu zic ca nu e bun, dar folosind uleiuri din acestea nu veti trece niciodata de 100 000 km cu motorul original.
La una din Daciile de la firma care merge numai cu Valvoline, s-a schimbat setul la 160 000 pentru prima data.La alta identica care functiona cu Lubrifin, la 90 000.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 11 Sep 2005, 08:41
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




Daca am folosit de cand este masina de noua numai ulei 20w40 pot sa trec acuma la ulei 15w40 sau va consuma ulei? Masina a avut din fabrica ceva shell helix dar nu stiu ce specificatii a avut 15w40 sau 20w40, si apoi s-a folosit doar ulei 20w40 schimbat cam la 3000 de km. Inca nu am masina de suficient timp ca sa stiu daca consuma sau nu fiind luata de la un cunoscut

This post has been edited by ViperRS: 11 Sep 2005, 08:44


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Sep 2005, 09:09
Post #356


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu asta depinde de uzura motorului!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2005, 09:30
Post #357


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ViperRS @ 11 Sep 2005, 08:41)
Daca am folosit de cand este masina de noua numai ulei 20w40 pot sa trec acuma la ulei 15w40 sau va consuma ulei? Masina a avut din fabrica ceva shell helix dar nu stiu ce specificatii a avut 15w40 sau 20w40, si apoi s-a folosit doar ulei 20w40 schimbat cam la 3000 de km. Inca nu am masina de suficient timp ca sa stiu daca consuma sau nu fiind luata de la un cunoscut
*




Linistit poti pune 15w40, daca nu consuma 20w40, nu va consuma nici 15w40.
Indicale 40 e la fel , si se refera la vascozitatea la cald.
15 si 20 sunt la rece, adica cand se porneste motorul si in urmatoarele 5-10 minute, si e foarte important iarna, pentru ca un 20wX uzeaza motorul mult mai repede ca un 10 sau 15Wx.
20w e gros la temperaturi scazute si ungerea e necorespunzatoare.
Eu folosesc vara 10w40 vara si iarna(odata am pus 5w30, dar m-am lasat ca e f scump), si nu consuma ulei, intre 2 schimburi(9000 km) nu completez ca nu e nevoie.

PS motorul are aproape 85 000 km, si se comporta ca unul nou.

This post has been edited by argon: 11 Sep 2005, 09:33


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Sep 2005, 09:33
Post #358


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




dati-va cu parerea:un consum de 0.5 l de ulei la 6000 de km e mult?uleiul este 10w40-valvoline,masina utilizata in special extraurban 120 km/h viteza!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2005, 10:19
Post #359


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nustiu ce s-a intamplat

This post has been edited by argon: 11 Sep 2005, 10:58


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2005, 10:19
Post #360


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ydaniel @ 11 Sep 2005, 09:33)
dati-va cu parerea:un consum de 0.5 l de ulei la 6000 de km e mult?uleiul este 10w40-valvoline,masina utilizata in special extraurban 120 km/h viteza!
*


'

blink.gif Fi serios, presupunand ca e vorba de Dacie e chiar putin, in carte scrie ca e cazul sa te ingrijorezi cand consumul depaseste 900 ml la 1000 km.
De asemenea uleiul trebuie verificat din cand in cand si daca nu scade o perioada mare iar e nasol, inseamna ca baga benzina in ulei, deci consumul tau de juma de "kil" la 6000 de km e consumul unui motor fara probleme, apropo, cati km are?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 14:23
Forum Renault