Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?
![]() ![]() ![]() |
Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?
nambanidealtceva |
![]()
Post
#931
|
||
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
|
||
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|||
argon |
![]()
Post
#932
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E ulei de performanta..daca forjezi motorul..parca si Robert tot w60 are..dar la o Dacie normala nu merita..parerea mea
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#933
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
sincer.. l-am luat pentru ca cu 20W50 nu prea imi porneste iarna; daca e bateria un pic mai obosita, nu mai da la demaror.. iar cu 10W40 parca nu m-as risca... e cam subtirel... pana acum foloseam BP sau Aral 20W50.. cam 150 de mii litrul.. schimbat pe la 6000 de km.. pe asta daca il schimb la 12 mii (ca doar e full synt) , nu e paguba prea mare la bani...
am urmarit cu interes topicul asta.. am apreciat parerile unora, si am ras cu lacrimi in anumite cazuri.. ideea e clara.. de la 10W40 la 20W50, firma consacrata.. sunt unii care totusi din nu stiu ce motive prefera sinteticele scumpe de genul 5W40 care chiar inseamna bani aruncati aiurea.. e, pentru cine vrea totusi ulei scump, eu cred ca variantele pe care le-am amintit ceva mai sus sunt cele mai potrivite. This post has been edited by nambanidealtceva: 10 Aug 2006, 22:28 |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
dacia berlina |
![]()
Post
#934
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 12 August 06 From: berceni city ![]() |
salutare la toata lumea.
am citit acest post din scoarta-n scoarta, este uimitor cate poti invata aici si cate polemici iau nastere ![]() totusi, nu am reusit sa aflu exact cam ce tip de ulei ar trebui sa folosesc la masina mea. am cump o dacie berlina din 2003 de la un vecin, injectie, masina are peste 100 k de km, nu a fost alergata, s-a mers intr-un mod econom cu ea, stiu asta din propria cunoastere, intr-un cuv foarte intretinuta. problema este ca vreau sa-i fac sch de ulei + filtru, as dori un sfat vis-a-vis de acest lucru, de starea masinii, de an si de nr de km parcursi. masina nu consuma ulei si nu scoate fum, fostul proprietar a folosit BP 20w40 sau 50 nush sigur. Chestia e ca atunci cand merg cu ea, cu uleiul actual, dupa ce se incalzeste motorul, in regim de turatie mi se aprind becurile din bord pt ulei (masina are un bord d-ala infect, made in turcia, fara turometru si fara indicator gradat pt ulei), dar care se sting indata ce iau piciorul de pe acceleratie. Dac-ati putea sa ma ajutati in legatura cu cele 2 aspecte, poate imi explicati si mie ce si cum, in masura in care nu va deranjez prea mult ![]() multumesc anticipat, numai bine! |
--------------------
dacia
1410 li
2003 berlina 2002 520D, 2008 Z18XER
|
|
SerbanS |
![]()
Post
#935
|
![]() Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma am bagat Elf Competition St 10W40 (600 000 rol la Metro) si inainte o cutie de Motor flush 2+2 (214 000 rol la Metro ) si acum motorul merge bine.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#936
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(onyx-20 @ 30 Apr 2005, 12:14) Sunt total de acord cu tine... cu mentiunea ca nici chiar daca ai motorul f bun... Am fost la mare ... atata timp ca nu exista ambuteaje, am racire... si totul e ok daca intalnesti ambuteaje de cate cel putin 15 minute... sa mergi din metru in metru... ajunge temperatura lichidului de racire pe rosu.... probabil ca e frecarea mai mare si se incalzeste motorul mai tare... sunt sigur ca daca aveam un 20w50 era alta treaba... (in rest masina merge ok). Daca ma deplasez chiar si cu 30km/h se raceste motorul daca stau la relanti se ridica temperatura dupa primii 50km in panta spre podul de la agigea... aveam valvoline turbo 15w40! dar nu mai pun 15w40 niciodata vara... O intrebare: imi recomanda cineva un electroventilator pe care sa-l pun in afara radiatorului... sa incapa motorasul??? si sa impinga aerul catre radiator!!! This post has been edited by dkrysty: 15 Aug 2006, 13:45 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
argon |
![]()
Post
#937
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
AM motorul rulat..peste 100 000 km, am ulei 10w40 tot timpul anului si nu am nici un fel de problema, indiferent de caldura de afara si ambuteiaje. Merge lejer si cu 5w40, deci recomandarile vostre sunt oarecum nefondate si bazate strict pe o experienta personala.
dkrysty, stai linistit ca daca aveai 20w50 ti se incalzea si mai tare motorul. nu e de ulei, e racirea proasta/avansuri reglate aiurea. Cu cat gradul de sintetic al unui ulei este mai mare, adica prima cifra mai mica, ungerea se face mai bine, frecarile sunt mult reduse. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#938
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
mi-am pus de curand mobil super S 10w40, imi dau lacrimile cand ma gandesc ce bine merge , afrodisiac
![]() |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#939
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
am pus mai demult ELF 15w40 Sport TXI din metro vreo 180 000L .....am vreo 1500 km cu el si inca se comporta ca in ziua cand l-am pus....nu exagerez....SUPERRRR !!!!
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#940
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 15 Aug 2006, 14:49) AM motorul rulat..peste 100 000 km, am ulei 10w40 tot timpul anului si nu am nici un fel de problema, indiferent de caldura de afara si ambuteiaje. Merge lejer si cu 5w40, deci recomandarile vostre sunt oarecum nefondate si bazate strict pe o experienta personala. dkrysty, stai linistit ca daca aveai 20w50 ti se incalzea si mai tare motorul. nu e de ulei, e racirea proasta/avansuri reglate aiurea. Cu cat gradul de sintetic al unui ulei este mai mare, adica prima cifra mai mica, ungerea se face mai bine, frecarile sunt mult reduse. Se poate ca din cauza ca am avut avansul initial mic sa fi crescut temperatura??? ...dar ma gandesc ca in general se pune un ulei mai vascos pentru a elimina frecarile. De ce au scos oare 20w50? cu ani in urma nu exista decat xw40. Se spune ca prima cifra este gradul de vascozitate la temperatura scazuta(la rece), banuiesc ca este calculata valoarea vascozitatii optime necesara ungerii motorului la rece(ca vorbim de prima cifra 20 vara, 15 iarna (la mine asa scrie in manualul dat de fabrica)) probabil pana la 80-90 grade maxim(nu stiu care e limita) dupa care intra in calcul al doilea grad de vascozitate (ulei multigrad). Mi se par simple lucrurile, nu inteleg de ce un ulei subtire ca apa are o ungere mai buna ca unul recomandat de fabrica... Ce se intelege prin sintetic ????? daca faptul ca 10w, 5w ar fi marit doar plaja de temperatura... mi se parea ok, dar faptul ca se subtiaza o data cu scaderea cifrei... nu stiu... poate nu am dreptate dar sa imi explice cineva in cateva cuvinte de ce un ulei cu grad scazut elimina frecarile mai mult decat unul cu grad mai mare???? Cred ca ar prinde bine oricui!!!! Avand si frecari mai mici si temperatura motorului e mai mica... prin frecare intotdeauna creste temperatura... nu? This post has been edited by dkrysty: 15 Aug 2006, 18:48 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
SerbanS |
![]()
Post
#941
|
![]() Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Intrebare pentru argon : Am bagat ce mi-ai zis tu si intr-adevar motorul merge mult mai bine decat cu ce aveam inainte , insa la inceput cand motorul e rece am presiune 4 la relanti precum si cand accelerez, insa dupa ce se incalzestemotorul presiunea scade putin sub 2 la relanti si se ridica putin peste 2 in mers. E normal ? sau am o problema si trebuie sa schimb pompa de ulei ?
This post has been edited by SerbanS: 15 Aug 2006, 18:48 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
argon |
![]()
Post
#942
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Intai te asiguri ca ceasul si sonda functioneaza bine.
Ce intelegi prin "in mers"? cate ture? normal, la peste 3000 rpm ar trebuii sa urce acul pana la maxim. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#943
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE Am bagat ce mi-ai zis tu si intr-adevar motorul merge mult mai bine decat cu ce aveam inainte , insa la inceput cand motorul e rece am presiune 4 la relanti precum si cand accelerez, insa dupa ce se incalzestemotorul presiunea scade putin sub 2 la relanti si se ridica putin peste 2 in mers. E normal E foarte normal ![]() ![]() This post has been edited by EUROPE_: 15 Aug 2006, 19:38 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#944
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 15 Aug 2006, 16:05) Se poate ca din cauza ca am avut avansul initial mic sa fi crescut temperatura??? ...dar ma gandesc ca in general se pune un ulei mai vascos pentru a elimina frecarile. De ce au scos oare 20w50? cu ani in urma nu exista decat xw40. Se spune ca prima cifra este gradul de vascozitate la temperatura scazuta(la rece), banuiesc ca este calculata valoarea vascozitatii optime necesara ungerii motorului la rece(ca vorbim de prima cifra 20 vara, 15 iarna (la mine asa scrie in manualul dat de fabrica)) probabil pana la 80-90 grade maxim(nu stiu care e limita) dupa care intra in calcul al doilea grad de vascozitate (ulei multigrad). Mi se par simple lucrurile, nu inteleg de ce un ulei subtire ca apa are o ungere mai buna ca unul recomandat de fabrica... Ce se intelege prin sintetic ????? daca faptul ca 10w, 5w ar fi marit doar plaja de temperatura... mi se parea ok, dar faptul ca se subtiaza o data cu scaderea cifrei... nu stiu... poate nu am dreptate dar sa imi explice cineva in cateva cuvinte de ce un ulei cu grad scazut elimina frecarile mai mult decat unul cu grad mai mare???? Cred ca ar prinde bine oricui!!!! Avand si frecari mai mici si temperatura motorului e mai mica... prin frecare intotdeauna creste temperatura... nu? Prin sintetic se intelege ca uleiul e mai bun, e obtinut in laborator, si nu extras din pamant(ulei mineral). Uleiul semisintetic e un amestec din ulei mineral si ulei sintetic. AI dreptate, prima cifra mica inseamna ca este mai fluid la rece, ceea ce e bine pentru motor iarna, uleiul ajunge mai repede unde trebuie. Dupa ce motorul a ajuns la regimul termic normal, e valabila a doua cifra, normal pentru Dacie e recomandat w40 si w50 daca motorul e mai uzat. Acum, uleiul 20w50 e mineral, in timp si la solicitari extreme isi pierde proprietatile de ungere mai repede ca un ulei semisintetic, 10w40 de exemplu. Exista si ulei semisintetic 5w50 sau 10w50 dar e scump, pentru ca "plaja" de temp. e mare. citeste asta(in engleza), poate te mai lamuresti: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#945
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 15 Aug 2006, 20:43) Prin sintetic se intelege ca uleiul e mai bun, e obtinut in laborator, si nu extras din pamant(ulei mineral). Uleiul semisintetic e un amestec din ulei mineral si ulei sintetic. AI dreptate, prima cifra mica inseamna ca este mai fluid la rece, ceea ce e bine pentru motor iarna, uleiul ajunge mai repede unde trebuie. Dupa ce motorul a ajuns la regimul termic normal, e valabila a doua cifra, normal pentru Dacie e recomandat w40 si w50 daca motorul e mai uzat. Acum, uleiul 20w50 e mineral, in timp si la solicitari extreme isi pierde proprietatile de ungere mai repede ca un ulei semisintetic, 10w40 de exemplu. Exista si ulei semisintetic 5w50 sau 10w50 dar e scump, pentru ca "plaja" de temp. e mare. citeste asta(in engleza), poate te mai lamuresti: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html Pare OK, merci dar inca o intrebare... si apoi ma uit pe site-ul recomandat: Daca uleiul sintetic (10w40, 5w40, 0w40) are doar plaja de temperatura marita, apar probleme cand motorul are temperatura intre rece si temp normala de functionare??? in rest la mers de lunga durata nu sunt probleme??? fiind w40... constant??? |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
argon |
![]()
Post
#946
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu am folosit la masina de ani de zile doar 10w40 si 5w40, dar mai rar, cum il faceam rost. Nu am avut niciodata probleme, si se simte la motor, are multi km si inca nu papa, si are compresie. 0w40 a folosit un coleg la o Dacie din 99 pe carburatie, cam 5 ani la rand , de cand s-a terminat rodajul pana a dat-o, liquy molly, sau cum se scrie, si a vandut masina la 150 000 cu motorul original, si ala a mai mers inca 20 000 km pana sa-i piarda urma si nu mai stie ce s-a intamplat.
QUOTE apar probleme cand motorul are temperatura intre rece si temp normala de functionare??? in rest la mers de lunga durata nu sunt probleme??? fiind w40... constant??? nu apare nici o problema. La mersul de lunga durata la fel, nu am remarcat nimic, de curand am mers pe A2 sub 110 nu am lasat-o, si acul de ulei statea aproape de maxim. De asemenea, la urcare spre Balea Lac, pe canicula, doar cu viteza 2 si peste 3500 rpm nu am remarcat nici o problema cu uleiul, si nu s-a supraincalzit motorul deloc. Pentru supraincalzire eu in locul tau as spala instalatia de racire, as verifica amestecul carburant si avansul initial, sigur nu e de la ulei. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SerbanS |
![]()
Post
#947
|
![]() Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu nu urca niciodata la maxim , ramane cam mereu prin acelasi loc cu mici variatii adica 2 2 si ceva spre 3. si in legatura cu linkul - schema aia cu temperaturile e identica cu cea din manualul de dacie 1410 pe care il am in masina - bine ca in acel manual imi recomanda ulei 15W40 parca si alte chestii toate de la Shell
![]() This post has been edited by SerbanS: 15 Aug 2006, 21:59 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#948
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 15 Aug 2006, 21:49) Eu am folosit la masina de ani de zile doar 10w40 si 5w40, dar mai rar, cum il faceam rost. Nu am avut niciodata probleme, si se simte la motor, are multi km si inca nu papa, si are compresie. 0w40 a folosit un coleg la o Dacie din 99 pe carburatie, cam 5 ani la rand , de cand s-a terminat rodajul pana a dat-o, liquy molly, sau cum se scrie, si a vandut masina la 150 000 cu motorul original, si ala a mai mers inca 20 000 km pana sa-i piarda urma si nu mai stie ce s-a intamplat. nu apare nici o problema. La mersul de lunga durata la fel, nu am remarcat nimic, de curand am mers pe A2 sub 110 nu am lasat-o, si acul de ulei statea aproape de maxim. De asemenea, la urcare spre Balea Lac, pe canicula, doar cu viteza 2 si peste 3500 rpm nu am remarcat nici o problema cu uleiul, si nu s-a supraincalzit motorul deloc. Pentru supraincalzire eu in locul tau as spala instalatia de racire, as verifica amestecul carburant si avansul initial, sigur nu e de la ulei. La mine presiunea la ulei era normala, ca si cand mergeam 15 km-20km fara forja. insa apa crestea pana la rosu cand eram la relanti ... cand ma deplasam scadea la jumatate! cand stateam pe loc la relanti crestea in 5 minute aproape de rosu, iar daca i-am dar un sprit pana la 3000rpm scoasa din viteza a trecut pe rosu si s-a aprins si bocul rosu! iar ca lichid am 55%antigel/45%apa distilata!!! Avansul cam mic, ulei valvoline turbo 15w40 SL. am prins 2 ambuteaje unul pe temperatura de peste 35 gradeC si altul chiar pe ploaie... in ambele cazuri temperatura a ajuns aproape de rosu... |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
dacia berlina |
![]()
Post
#949
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 12 August 06 From: berceni city ![]() |
so ... in cazul meu sa folosesc 10 w 40 ? berlina 2002 injectie peste suta de mii de km ... sau cum ? thx
|
--------------------
dacia
1410 li
2003 berlina 2002 520D, 2008 Z18XER
|
|
argon |
![]()
Post
#950
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca nu papa 20w40 si avea presiune la cald, pune linistit 10w40.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SerbanS |
![]()
Post
#951
|
![]() Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ok deci presiune uleilului la mine e pe moarte - la inceput urca la 4 , iar dupa ce se incalzeste motorul ajunge la relanti sa fie apoape pe rosu - cred ca o sa scjhimb pompa de ulei - stii cine va cat costa asa ceva ? va multumesc si scuze daca e putin cam
![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
marceschumi |
![]()
Post
#952
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 March 04 ![]() |
Ce parere aveti de uleiul nou aparut Petrom 20w50 scrie ca este pt turbo diesel sau motoare cu injectie; oare merge in Nova?
|
--------------------
DACIA
NOVA
1998 - GT 1.6
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#953
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Am bagat si eu ulei de motor MOL 15W40 in motorul Daciei mele. Am facut cca. 300km pana acum si nu am avut experiente cu "muci" pe la rampa colbutorilor sau altele de gen. Sper sa fie bun de ceva uleiul acesta. Ulei romanesc nu pun fiindca tin la masina mea. Alte marci de ulei nu stiu ce as mai putea pune in afara de ELF. Mentionez ca, si eu, ca orice om am pasarelele mele (stolul?) la cap si vreau doar 15W40.
Stima, Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
dacis |
![]()
Post
#954
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(SerbanS @ 15 Aug 2006, 21:47) ...... la inceput cand motorul e rece am presiune 4 la relanti precum si cand accelerez, insa dupa ce se incalzeste motorul presiunea scade putin sub 2 la relanti si se ridica putin peste 2 in mers. E normal? sau am o problema si trebuie sa schimb pompa de ulei? Doua intrebari am si eu: 1. Care este cauza fenomenului descris de SerbanS mai sus, care apare si la mine: la "rece" presiunea este maxima cand o turez cat de cat (peste 1500 rot/min) si in jur ne 4-5 la relanti, iar pe masura ce se incalzeste motorul (deci si uleiul) presiunea scade. Numai ca daca la relanti scade la un nivel normal -- in jur de 2, uneori ceva mai putin -- cand o turez pe la 2500-3000 rot/min nu creste peste 2,5-3, iar nu la maxim cum zic multi pe aici. Uneori la turatie constanta de peste 4000 rot/min am cam 3. Are de-a face cu uleiul ori cu pompa ori cu altceva? 2. Am obiceiul sa cumpar ulei la bidoane de 4 litri. Masina nu-mi consuma ulei, asa ca raman de la un schimb la altul cu cel putin 1 litru. Daca ma pregatesc sa schimb uleiul (acum 20-50) si sa pun unul de iarna (15-40) de acelasi producator pot sa cumpar doar doi litri si sa adaug si acel litru ramas din uleiul 20-50? (Evident, ambele sunt minerale). Dar daca cumpar unul semisintetic (10-40) de la acelasi producator, pot sa-l amestec cu cel 20-50 care mi-a ramas? Nu vreau sa ma zgarcesc, ca nu-i cazul, dar vreau sa inteleg ce se intampla, ca fenomen fizico-chimic. This post has been edited by dacis: 27 Aug 2006, 14:19 |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
argon |
![]()
Post
#955
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La punctul 2, in nici un caz sa nu amesteci uleiuri din clase de vascozitate diferite, chiar daca au acelasi producator. Se va umple de muci, si in cel mai rau caz se va taia ca maioneza.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#956
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu zic sa nu luati lubrifianti de la agip.acum voi lua ravennol tsi 10w40:) ce ziceti 32 de ron litru:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
dacis |
![]()
Post
#957
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
argon |
![]()
Post
#958
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
De care ulei ai? 20w50 am inteles, dar ce marca.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#959
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu am agip 10w60 si nu e asa de vascos precum zicea argonelu in urma cu un an.si chiar nu mi se pare de calitate.acuma bag castrol 10w60 sau mercury:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
dacis |
![]()
Post
#960
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 02:11 |