DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 31 32 33 34 35 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

C.C.
post 6 Sep 2006, 01:09
Post #961


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 10 April 05




QUOTE(dacis @ 28 Aug 2006, 12:12)
Iar la punctul 1 ?....
*


la punctul 1, pot sa-ti spun ca, din observatiile mele personale tongue.gif asupra propriei rable, concluzia este una singura. nu uleiul e de vina, nici pompa, etc. de vina este lipsa schimbului de caldura eficient dintre ulei si apa.
adica, uleiul se incalzeste normal pana la un moment dat, cand se supraincalzeste din cauza faptului ca sistemul de racire al masinii nu mai preia eficient caldura generata continuu si, desi apa poate sa ramana la valori bune, uleiul ramane fierbinte (stiut fiind faptul ca se raceste mult mai greu decat apa), astfel, pierzandu-si calitatile de vascozitate si ungere=> presiunea scade dramatic.
motivul schimbului de caldura deficitar? probabil depuneri pe interiorul motorului. exact ca la mine si ca la multi altii, care, suplinesc acest lucru bagand uleiuri scumpe, care-si mentin proprietatile mai mult timp.
cum se poate curata eficient fara sa-l desfaci? ma tem ca nu prea ai cum.
o alta solutie (mi-ar place) ar fi un sistem de racire al uleiului (am auzit ca unii l-au aplicat, imprumutand metoda de la oltcituri).
in orice caz, in incercarea de a mentine o temperatura optima a uleiului, poti incerca sa mergi chiar cu motorul putin mai rece (nu stiu- un radiator mai mare, fara termostat, etc.). desi, fara termostat, ce castigi la cald, pierzi la rece- ca uzura, chiar mai mult, stiut fiind faptul ca un motor se uzeaza 90% la pornire!
oricum, temperatura uleiului ramane o problema serioasa la motoarele cu depuneri. si astea sunt majoritatea celor care circula cu uleiuri minerale. asta-i tristul adevar.
cam asta ar fi concluzia mea. sal


--------------------
opel vectra a 1990, ex. dacia 1310 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 6 Sep 2006, 08:07
Post #962


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




C.C.,

Este posibil sa ai dreptate.

Pentru depuneri, la fiecare schimb de ulei, cu flusher, in 5-6 schimburi facute la intervalul normal sau chiar mai devreme, motorul incepe sa se curete de ele. Daca se doreste ceva mai radical, spalare motor cu ulei+motorina in loc de flusher, s-a mai discutat de asta mai pe la inceput.

Daca apa si uleiul circula normal prin motor si nu este nimic infundat, transferul de caldura intre ulei si apa se face eficient, prin partile metalice ale motorului. Chiar in aceste conditii se mai intampla sa creasca temperatura motorului: radiatorul este racit in functie de turatia motorului; la fel circula si apa (pompa de apa si ventilatorul sunt antrenate de curea); e posibil ca dupa ce motorul a fost solicitat si trecand repede la regimul de relanti (o coada sau mersul in coloana pe caldura infernala), sa nu faca fata sistemul de racire. Problema posibil de remediat punand termostat de vara (78 grade) sau, daca nu e suficient, cu electroventilator si termocupla suplimentare.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Sep 2006, 11:20
Post #963


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




O SOLUTIE ar fi demontare baii de ulei si curatarea ei d depuneri si la interior si la exterior;sau in loc de scut o plasa:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 6 Sep 2006, 15:09
Post #964


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




De obicei pe baie nu prea sunt depuneri. Si chiar daca sunt, nu influenteaza cu nimic. Daunatoare sunt depunerile pe canalele de ungere, pe care nu le poti scoate decat cu motor flush. Nu e cazul sa se monteze radiator de ulei la dacia. Cu un ulei bunicel, de exemplu elf de 10RON /l nu va scadea presiunea. Eu am patit asa doar cu shell.
Filtrul schimbat la fiecare schimb de ulei si motor flush la 3-4 schimburi vor tine motorul curat.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 7 Sep 2006, 09:17
Post #965


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




Posturile de pe acesta pagina se cam bat cap in cap, tinand seama de situatia mea.

Pana mai zilele trecute aveam un ulei Texaco 20-50. Am umblat la motor si am schimbat segmentii (nu eu, un meserias) ocazie cu care motorul a fost curatat temeinic iar uleiul lasat inca 3-400 km apoi inlocuit cu semisintetic 10-40.
Cam la fiecare schimb pun motor flush (2+2) si schimb si filtrul, ceea ce a facut ca la demontare mesterul sa constate ca motorul este curat.
Nu utilizez pentru racire apa ci doar antigel plus apa, care nu corodeaza motorul.
Intotdeauna utilizez termostat -- vara unul care deschide la 73C (pe care il am inca in instalatie) iar iarna unul de 86C.
Motorul este la R1 si este in parametri -- masurat "proaspat".
Am fost avertizat la momentul umblarii la motor ca pompa de ulei are joc la ax dar am hotarat sa nu il / o schimb. Aceasta sa fie cauza?

PS E mai eficienta spalarea cu motorina si ulei prost decat cea cu motor flush ??????


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Sep 2006, 12:42
Post #966


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai pompa de ulei joaca un rol crucial.una noua e relativ ieftina.merita schimbata si nu dureaza mult timp.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 11 Sep 2006, 18:25
Post #967


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




dacis,

Un motor flush este intre 8 si 15 ron, spala ok motor fara 'sludge' - depunerile alea grele.

2l motorina+ 2l ulei prost ~ 17 ron, dar cu putere mai mare de curatare (vezi tot in topicul asta metoda descrisa pe larg).

Ulei semisintetic, dar cu baza sintetica curata in timp sludge-ul, cu riscul de a desprinde 'bucati' ce pot infunda canalele de ungere. Pretul e ~ dublu fata de un schimb de ulei normal si ii trebuie si flush inainte.

This post has been edited by emircea: 11 Sep 2006, 18:27


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 11 Sep 2006, 21:34
Post #968


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Am citit cam ce ati spus la el dar nu se aplica si la mine. Am zis motorul la mine are 5500 de km reali parcursi, ulei schimbat- am bagat elf semisintetic 10-40 si inainte curatat cu motor flush. Problema e ca presiunea mea sta total aiurea am la inceput 4 la relanti dupa ce se incalveste motorul am 1 blink.gif wacko.gif ,iar in mers dupa ce se incalzeste am 2 si un pic. Am verificat ceasurile si sonda si sunt bune , ideea e ca nu stiu ce sa fac si mie frica sa merg asa pentru ca nu vreau sa distrug motorul. Poate cineva sa imi spuna ce sa fac, sa schimb pompa? cat m-ar costa afacerea asta ? Multumesc mult.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 06:19
Post #969


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




CItind postul tau, #919, reiese ca nu uleiul e de vina, si cu 20w50 iti facea tot asa.
Oricum la o masina de 7 ani, 5000 km e foarte putin, de cate ori ai schimbat uleiul in 7 ani? trebuia schimbat anual, chiar daca nu circuli.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 12 Sep 2006, 08:50
Post #970


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Am mai zis a fost schimbat cam de 3 ori( stiu ca e putin da am bagat la cap) cum m-am informat am si luat atitudine si am schimbat uleiul( si am urmat sfatul tau biggrin.gif ) si nu almecanicului din bloc care cel putin la vechea dacie imi schimbase tot motorul smile.gif ( el a zis sa bag tot elf da 20 50). Insa trebuie sa existe o problema undeva pe care nici omul asta nu a reusit sa o identifice desi e un super mecanic vreau sa zic. Asta e motivul pentru care va cer ajutorul si va intreb ce sa fac - sa schimb pompa de ulei si daca da puteti sa imi spuneti si mie cat costa una si cat ar costa montajul la un service ? Va multumesc .


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 08:54
Post #971


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Se poate sa fie doar infundata , uleiul ala cum a stat atata timp neschimbat, a facut galme, si putinii km care-i are masina sunt facuti cu ulei neconform, care in timp si-a pierdut calitatile.

La cati km are masina ar trebuii sa mearga fara probleme si cu 10w30.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Sep 2006, 09:01
Post #972


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cea mai mare prostie sa speli motoru cu motorina in diverse combinatii.
un 10w40 e de ajuns.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 09:07
Post #973


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sa vezi ce se infunda motorul daca pui ulei semisintetic direct dupa ulei prost, fara sa speli motorul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 12 Sep 2006, 09:08
Post #974


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Multumesc de sfat si ca idee cum se poate desfunda pompa ?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 09:13
Post #975


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Iti da baia jos, se demonteaza, se curata pompa, si daca nu corespunde se schimba. De asemenea se curata si jegul din baie..ca presupun ca este.
Daca si dupa treaba asta tot nu ai presiune, de vina e linia, se desface motorul, se schimba cuzinetii/rectifica vibrochenul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 12 Sep 2006, 09:17
Post #976


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(argon @ 12 Sep 2006, 12:07)
Sa vezi ce se infunda motorul daca pui ulei semisintetic direct dupa ulei prost, fara sa speli motorul.
*


ARGON, iti cer un sfat apropo de spalarea motorului: pana acum l-am spalat cu Motor Flush cam la fiecare schimb. Vad pe multi ca recomanda combinatia motorina -- ulei prost. Este intr-adevar mai buna asta?


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Sep 2006, 09:21
Post #977


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu e bine sa-l speli des.depinde de calitatea uleiului.eu odata l-am spalat si s-a nimerit sa pun atunci semi sintetic


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 09:37
Post #978


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Flush-ul e solutia pentru asa ceva. Motorina si cu ulei prost e solutie babeasca, eu nu am incredere.



--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 12 Sep 2006, 10:00
Post #979


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Multumesc pentru sfat argon. Tot respectul din partea mea worship.gif. Dar totusi dace e infundat nu ar trebui sa am presiunea mica tot timpul ? Pentru ca la mine e mica doar cand se incalzeste intrebare.gif

This post has been edited by SerbanS: 12 Sep 2006, 12:35


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia berlina
post 14 Sep 2006, 18:45
Post #980


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 12 August 06
From: berceni city




salut

m-am decis sa schimb si eu uleiul la dacia mea, am avut pana acum 20 w 50

parca, pus de proprietarul anterior, si am luat mobil super s 10w40

Argon, pls spune-mi ce fac inainte de schimb ?

flush sau pus vreun ulei de motor mai prost inainte si sa las sa mearga in gol

vreo 5 min ... ms smile.gif


--------------------
dacia 1410 li 2003 berlina
2002 520D, 2008 Z18XER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 14 Sep 2006, 19:00
Post #981


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




@dacia berlina. Uleiul ales de tine este mai mult decat bun pentru dacia.
Inainte de schimb baga peste uleiul vechi un motor flush si porneste motorul pentru 3 minute nu mai mult.
Succes !


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia berlina
post 14 Sep 2006, 19:37
Post #982


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 12 August 06
From: berceni city




ok. multumesc smile.gif


--------------------
dacia 1410 li 2003 berlina
2002 520D, 2008 Z18XER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Sep 2006, 20:16
Post #983


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Functie de flush lasi sa mearga, daca pe el scrie 7 minute, atat lasi, nu 3, ca nu faci nimic. Daca pe el scrie 3 minute, 3 lasi, etc. Toate au instructiuni. Eu am folosit doar de 7 minute, am stat cu cronometru, sa nu depasesc.

Ai facut bine ca ai luat 10w40, mai ales ca vine iarna. La pornirile la rece motorul este mai menajat decat cu 20w50 care se face zacusca.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 14 Sep 2006, 20:59
Post #984


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Saptamana viitoare schimb uleiul: 10w40 bagat dupa 20w50 fara flush. O sa fiu atent sa vad daca iese ceva mizerie.
M-ati facut curios sa vad cum se prezinta pompa de ulei. Cat costa una noua daca aia e dusa?


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 14 Sep 2006, 21:35
Post #985


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Am si eu o problema legata de presiunea la ulei. Am ulei 15W40 in motor de Dacia 1300. Bordul are doar becuri pentru ulei si apa. Problema mea este legata de faptul ca dupa, sa zicem 30-45min de rulare cu masina (probabil cand uleiul se incinge), cand iau piciorul de pe acceleratie, ocazional clipocesc becurile la ulei si apa (ambele odata) in ritmul ralanti-ului (clipocesc = variaza in intensitate dar niciodata nu se sting de tot decat daca turez foarte putin motorul). Ralanti-ul este reglat cum trebuie; motorul toarce.

Ce verific? Pompa de ulei? Alte cauze? Rog pe cei care au mai experimentat probleme de genul sa-si expuie parerile. Pana acum citind topicul am tras concluzia ca am o problema similara cu a domnului SerbanS. Informatiile lui argon le gasesc foarte bune. Dar oare masina mea acuza aceeasi problema?

Alex

This post has been edited by Alex G.: 14 Sep 2006, 21:37


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 14 Sep 2006, 23:05
Post #986


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Verifica mai intai daca nu sunt duse ceasurile sau sonda, cel mai bine e daca gasest pe cineva sa iti cupleze direct la motor niste ceasuri care stii ca indica corect, la mine nu sau aprins niciodata becurile chiar daca la ulei mi-a coborat pana pe liniuta rosie presiunea la relanti. Pana la urma eu cred ca imi iau inima in dinti sai ma duc la un service sa imi schimb pompa . Asa ca acum va rog sa imi recomandati si mie un service in care sa se lucreze bine ( indiferent de pret) pentru ca masina dupa cum am zis e ca noua si nu as vrea sa incapa pe mana unui cioflingar care mai rau sa imi faca stricaciuni. Va multumesc.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 15 Sep 2006, 09:33
Post #987


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




Serbane, omul a zis ca nu are decat martori de bord, nu si ceasuri. eu am 1310 si tot nu are ceasuri pentru apa si ulei. nici nu e echipata cu sonde. sondele de ceas sunt separate de cele pentru martori (beculete). asa ca nici vorba sa ii cupleze cineva ceasuri la motor daca nu are unde...

daca tie nu ti se aprind martorii chiar daca presiunea la ulei este problematica, vezi daca nu ai sonda de martor defecta, intrerupere pe fir etc.

Alex, aceeasi problema am avut-o si eu ceva timp in urma. am mers o bucata de drum in 3 pistoane fara sa sesizez blush.gif, a inceput sa intre benzina in ulei si s-a subtiat, a crescut si nivelul bla bla...

ce pot sa iti spun e ca am bagat-o in service, mai aveam si altele de facut la ea si cu ocazia asta i-am schimbat pompa de ulei, semeringuri, filtru si ulei. de atunci merge unsa.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 15 Sep 2006, 10:38
Post #988


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Buna Mircea,

Ma bucur ca ai sesizat ca nu am ceasuri (chiar nu as fi vrut sa mai fac un post in care sa mentionez ca nu am ceasuri...) si nici nu intentionez sa montez deoarece modelul Dacia 1300 consider ca e buna exact cum a fost proiectata iar martorii te avertizeaza cand e nevoie.

Si eu suspectez ca merge ocazional in 3 cilindri. Spre exemplu la ralanti, exact cand pornesc, ambalez putin si apoi deschid capota sa vad despre ce-i vorba. Ei bine, 3 timpi motorul merge rotund iar un timp vibreaza ciudat si parca s-ar opri. Nu am idee care cilindru / bujie da rateuri; nici n-am idee cum sa verific decat scotand fisele de la bujii pe rand - n-am facut-o inca.

Am verificat uleiul in felul urmator: am scos joja si i-am dat foc cu bricheta: nu ia foc nici in ruptul capului.

Sa fie la bujii... sau poate la fise...

Stima,
Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 15 Sep 2006, 12:39
Post #989


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Va rog sa ma scuzati de comfuzie si pentru faptul ca am fost chior. Dar pe 1310 stiu ca ar trebui sa aiba ceasuri - stii alea doua ceasuri puse pe partea pasagerului sunt de apa si ulei nu ? Oricum sa nu deviem de la subiect. Intrebarea e ne-ai spus ca ai 15-40 dar nu si ce marca si mai ales de cand e in motor sau de cand nu l-ai mai schimbat.

This post has been edited by SerbanS: 15 Sep 2006, 12:39


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 15 Sep 2006, 15:06
Post #990


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Buna,

Masina mea este din 1981; Dacia 1300 cu elemente de 1310. Nu are ceasuri din fabrica.
Masina lui Mircea este din 1984 si cred ca este primul model de 1310, cel cu ochelarii farurilor ca si la mine (nu sunt scosi in relief). Nici a lui nu cred ca are ceasuri, desi poate ma insel.

Uleiul meu este MOL 15W40 (o fi bun?) si are cca. 2000km. Filtrul dateaza din acelasi timp cu uleiul. Peste 600km vreau sa schimb si filtru si ulei deoarece masina implineste 200.000km.

Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 23:04
Forum Renault