DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 3 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reglare frane

gigibrici
post 28 Jun 2004, 15:39
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 June 04
From: Pitesti




Eu am pompa simplu circuit. Vara trecuta, am curatat circuitul (nu se vedea fundul paharului de la pompa de frana). Am gasit numai noroi inauntru. Daca tot am desfacut-o, am zis sa schimb si garniturile de la pompa (desi n-aveau nimic). Am luat garnituri facute de Rolast Pitesti, autorizate de Uzina.
Dupa montare, surpriza: nu mai puteam sa aerisesc. Pompa nu mai facea presiune. Am sucit-o, am invartit-o, am demontat-o iar, am verificat starea lor, am verificat pozitia lor. Totul era ok. Insa pompa, nu facea presiune. Le-am, montat la loc pe cele vechi (noroc ca nu le-am aruncat imediat) si a mers.
Acum, iar s-a blegit frana. Tre sa le schimb. Tine undeva la fund. La a doua pedala merge brici. Asta e.


--------------------
Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 29 Jun 2004, 16:17
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




QUOTE

recomand sase foloseasca placute cu racire ventilata de fabbricatie straina.sunt foarte bune nu mai transmite toata caldura la discuri are niste aripioare care le raceste [atat placutele cat si discul]se stie ca daca se incinge discurile scade franarea destul de mult.


deci,,,,unde sunt placutele alea???


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 29 Jun 2004, 19:26
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...Pompa nu mai facea presiune. Le-am, montat la loc pe cele vechi (noroc ca nu le-am aruncat imediat) si a mers.
Acum, iar s-a blegit frana.

Verifica supapa din capul pistonului pompei centrale de frina si monteaza tablita de sub garnitura "palarie".
Cautati garnituri ca lumea pt frina in general. Nu va jucati cu viata voastra si a celor din jur.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geodezul
post 4 Jul 2004, 21:54
Post #124


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 4
Joined: 17 June 04
From: ROMANIA




Pentru acei ce le place sa creada ca au intradevar o masina, trebuie sa inteleaga in primul rind ca o masina nu se conduce doar din volan si pedala.Citeodata,preferabil cind ai TU timpmai bagate un pic in ea,mai verifica si tu diferite pe la ea.Eu personal imi verific personal masina de 3 ori pe an si nu probleme cu ea.De aceea nu a trebuit niciodata sa ma gindesc ce sa fac daca ramin fara frine.
SI DOAR NO SA TRAITI 100 DE ANI !
( Probabil din cauza faptului ca merg prea repede nu ma prind necazuri de astea)
:inger: 8) 8) :inger: :vmad: :inger:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 5 Jul 2004, 22:01
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...mai verifica si tu diferite pe la ea.

Apropos de verificari: Indoiti la mina furtunele de frina. Daca prezinta urme de crapaturi, in special in zona imbinarilor metalice, schimbati-le de urgenta - nu mai prezinta garantie la o frinare mai energica. Aceeiasi verificare o puteti face si la furtunele de alimentare cu benzina.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geodezul
post 11 Jul 2004, 21:35
Post #126


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 4
Joined: 17 June 04
From: ROMANIA






--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 11 Jul 2004, 21:46
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
si nu numai alea...
Mai sint multe altele!

Mai sint multe dar.............era vorba despre frine.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 13 Jul 2004, 14:33
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




am citit intr-un almanah auto din '82 ca la daciile cu servo cursa pedalei de frana e normal sa fie mai lunga decat la cele fara servo, tocmai din cauza pompei de frana dublu circuit. :!:


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 13 Jul 2004, 16:53
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...la daciile cu servo cursa pedalei de frana e normal sa fie mai lunga decat la cele fara servo...

Este adevarat dar, cursa este mai lunga doar atita timp cit motorul nu functioneaza. Cu motorul functionind, cursa devine mult mai mica.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 14 Jul 2004, 08:01
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Dati-mi voie sa va contrazic , in ambele cazuri cursa pedalei este in functie de jocurile mecanice ale mecanismelor sistemului ( in special la partea spate ) si binenteles de reglajele acestuia.
Tot in ambele cazuri cu sistemul adus in parametri optimi nu ai posibilitatea sa sesizezi diferentele decit cu un sistem de masurare.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovisuc
post 14 Jul 2004, 11:43
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 14 July 04




atentie cind se schimba garniturile la cilindrul receptor,cautati garnituri omologate RAR, CA EU MI-AM SCHIMBAT CU UNELE DE DUZINA SI IN 3 LUNI S-AU COPT SI A CURS TOT LICHIDU'
CIT DESPRE CONDUCTE SI FURTUNE DE FRINA CAUTATI IN MAGAZINE DIN ALEA DE CUPRU SI FURTUNE SEMPERIT, SINT CELE MAI BUNE IN SPECIAL CELE FACUTE DE FIRMA "MOTORLAND" (SINT SI OMOLOGATE RAR)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 14 Jul 2004, 20:55
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Dati-mi voie sa va contrazic , in ambele cazuri cursa pedalei este in functie de  jocurile mecanice ale mecanismelor sistemului ( in special la partea spate ) si binenteles de reglajele acestuia.

biggrin.gif "jocurile mecanice ale mecanismelor sistemului"- explicatia ta m-a dat gata. E o explicatie pur filozofica care aici, nu-si are rostul. Simplul joc si reglaj care se face este acela de 1-2mm intre tija pedalei si capul pistonului pompei centrale de frina. Acest joc se lasa pt a nu fi in permanenta instalatia sub presiune.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 14 Jul 2004, 20:59
Post #133


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




ovisuc, conductele de frana se fac de obicei din fier pentru o mai buna rezistenta mecanica (sunt presiuni foarte mari). La benzina e bine de cupru.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 15 Jul 2004, 07:18
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Laurentiuu
Daca tu mergi numai pe acest reglaj sunt ferm convins ca nu vei avea frine competitive
Reglajul tau este valabil la pompa fara servofrina si intradevar se face ptr a nu fi pompa atacata caz in care ai : nealimentarea pompei cu lichid si roti infrinate in special cele fata ptr ca primul care intra in actiune este pistonul primar
La pompa cu servo trebuie sa reglezi jocul pedala - tija actionare servo si tija actionare piston si piston. in ambele cazuri sunt dispozitive sau daca nu au - dupa simtul fiecarui mecanic
La rotile spate:
jocul dintre saboti si tambur care in mod normal trebuie sa se faca automat ( autoreglaj ) dar cu timpul datorita mizeriei si uzurii acumulate, nu mai functioneaza competitiv si trebuie sa intervii manual
Tot datorita uzurii se mareste jocul dintre saboti si levier frina mina Lingurita cum o mai numesc mecanici care se incarca sau se inlocuie


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 15 Jul 2004, 08:04
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE

1. La pompa cu servo trebuie sa reglezi jocul pedala - tija actionare servo si tija actionare piston si piston.
2. La rotile spate:
jocul dintre saboti si tambur care in mod normal trebuie sa se faca automat ( autoreglaj ) dar cu timpul datorita mizeriei si uzurii acumulate, nu mai functioneaza competitiv si trebuie sa intervii manual
3. Tot datorita uzurii se mareste jocul dintre saboti si levier frina mina Lingurita cum o mai numesc mecanici care se incarca sau se inlocuie


Dyda, era vorba doar de jocul liber al pedalei de frina.
1. Servofrina vine deja reglata din fabrica si se la montare pe masina se regleaza doar jocul dintre pedala si servo-frina.
2. Se simte in eficacitatea frinei (va frina mai mult fata). Cursa de actionare a frinei se mareste dar, jocul liber al pedalei de frina ramine acelasi.
3. O anomalie ce mai apare in frinare, legata de frina de mina, este si jocul aparut in bucele "ciolanelor" spate (stinga-dreapta) care tine puntea legata de caroserie. Aceste "ciolane" avind joc, puntea spate ramine in urma intinzind cablul frinei de mina.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 15 Jul 2004, 11:09
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




In timp, la servo intervine imbatrinirea membranei , tasarea arcului si tot vei ajunge sa rectifici reglajele
La chestia cu oasele daca ajungi in acel stadiu obligtoriu le schimbi - nu prea vad ca tinuta de drum sa fie una corespunzatoare, pina in momentul de fata nu am avut ocazia sa vad un asemenea caz si oricum ai posibilitatea de reglaj cablu fr mina de la palonier


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 15 Jul 2004, 13:53
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




QUOTE

cursa este mai lunga doar atita timp cit motorul nu functioneaza

cu motorul oprit, e f.tare pedala, n-am masurat cursa.
cu motorul pornit , in schimb frana prinde (foarte bine de altfel) de la jumatea cursei. M-a frapat kestia asta dupa ani de zile de condus d1300 clasica care avea frina tare si prindea la 3 cm cursa libera, intre timp m-am obisnuit si cu servo.


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog_cip
post 16 Jul 2004, 15:44
Post #138


membru


Group: Members
Posts: 215
Joined: 16 July 04
From: Brasov




Referitor la cursa pedala de frina la simplu circuit vs. dublu circuit: este normal sa fie o diferenta, difera tehnologia. Oricum "teoretic" la simplu circuit cursa este mai mica. Din cite am vazut eu: ma mers cu 1300 si 1310, la 1310 frina parca se infige mai bine "prinde mai bine".
Eu am poma cu dublu circuit cu trei conducte. Ca si "fiabilitate" este foarte proasta. Foarte rar am auzit sa aiba probleme cu frina o dacie cu simplu circuit. Da la dublu curcuit ... oho. Foarte greu gasesti o pompa care sa "tina" din prima. Am masina de 15 ani: am schimbat doua pompe si tot degeaba. De fiecare data soluta a fost sa repar pompa originala. Am mers la service si am vrut sa schimb pompa raspuns: "noi nu avem pompe si alea din comert nu sunt bune mergeti la .... altii".
Acum o saptamina iar a cedat pompa dupa reparatii:
- pune alta pompa in parcare ( nu la sevice )
- pune garnituri la aia veche ( originala ) tot nu am facut nimic. Tot la pompa noua am ajuns. Acuma tine. Sa vad cit timp....


--------------------
Toyota corola sedan - ----- 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 16 Jul 2004, 18:47
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Eu am poma cu dublu circuit cu trei conducte. Ca si \"fiabilitate\" este foarte proasta....

Decurind (aprox 2 luni de zile) am reparat o pompa centrala de frina cu dublu circuit cu 3 cai (pompa centrala de dacie) pe un oltcit RM. De 5 ani de zile mecanicii nu i-au dat de cap. Omul mergea mereu prin service-uri din saptamina in saptamina si schimba garnituri cu pumnul. In prezent omul este foarte multumit de frina iar pozitia de "cuplare" nu s-a modificat.
Ce am gasit eu dupa demonatrea pompei (poate are cineva nevoie de aceste observatii):
- arcurile din interiorul pompei erau inversate;
- garniturile erau foarte moi din cauza calitatii lichidului de frina;
- cind pompa era ansamblata, la actionarea pistoanelor, acestea nu inchideau instantaneu si in acelasi timp supapele pistonaselor celor doua circuite (fata si spate);
- joc in ghidul supapei in pistonasul circuitului spate. Acesta se inclina iar supapa raminea blocata pe deschis.

ATENTIE! La reparatia pompei, vizualizati in interior daca pompa este lucioasa iar daca are urme de frecari intr-o anumita zona, e indicat sa inlocuiti corpul pompei; folositi numai garnituri bune si nu facute de SRL-uri; verificati fiecare supapa in parte a celor doua pistonase cu benzina - daca pe pozitia inchis benzina continua sa se scurga, inlocuiti pistonasul; atentie la pozitionarea arcurilor interioare - incepind de la aerisitorul pompei spre tija de actionare a pedalei de frina: arc mare, pistonas mic, arc mic, pistonas mare; atentie si la pozitionarea garniturilor de frina - incepind de la aerisitorul pompei spre tija de actionare a pedalei de frina:
a) piston circuit spate (pison mic) <---]---------[
cool.gif piston circuit fata (piston mare) ]---------]<-----tija actionare pedala
verificati daca tijele ce actioneaza cele doua supape din pistonase se sprijina pe sigurantele elastice - sigurantele elastice trebuiesc montate cu despicatura spre pedala de frina si trebuie sa faca un unghi de 90 grade cu axul pompei centrale de frina; inainte de montarea garniturilor si introducerea pistonaselor in corpul pompei, ungeti cu lichid de frina; spalati instalatia de frina cu un litru de alcool tehnic suflati apoi instalatia cu aer comprimat (merge si cu o pompa de cauciucuri); folositi un lichid de frina uleios (va recomand lichide din gama DOT 4) si la sfirsit faceti o aerisire ca lumea incepind cu roata cea mai departata de pompa centrala de frina (stinga spate, dreapta spate, dreapta fata si stinga fata).

P.S. Scuze pt lungimea mesajului.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 19 Jul 2004, 08:59
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




SFATURILE LUI LAURENTIUU

verificati fiecare supapa in parte a celor doua pistonase cu benzina - daca pe pozitia inchis benzina continua sa se scurga, inlocuiti pistonasul


Stimati MODERATORI cum este posibil sa permiteti asemena sfaturi -este criminial-
- in primul rind cauciucul din garnituri nu este compatibil cu Produsele Petroliere , este un amestec special care rezista numai la lichidul de frina , (pina si consumabilele de la olcit -lichid si garnituri nu sunt compatibile cu cele de Dacie) - in contact cu PP garniturile gomfleaza - se umfla si se duce dracului rolul de garnitura.
- Supapele respective se incearca cu apa , se spala cu apa dupa care se sufla puternic cu aer

[/b]


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 19 Jul 2004, 09:30
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
SFATURILE LUI LAURENTIUU      
    Stimati MODERATORI cum este posibil sa permiteti asemena sfaturi                 -este criminial-
  - in primul rind cauciucul din garnituri nu este compatibil cu Produsele Petroliere - Supapele respective se incearca cu apa , se spala cu apa dupa care se sufla puternic cu aer

Multumesc pt "criminalitate". Benzina sau alcoolul are o densitate mai mica decit apa si se observa mult mai usor daca pistonul scapa sau nu. Bineinteles ca dupa verificare, intregul piston se va spala in alcool si uns cu lichid de frina. Numai cauciucul natural este supus degradarii la produsele petroliere. Cel sintetic nu ar trebui sa fie dar asta depinde de cel ce face compozitia. Am facut destule frine pina in ziua de azi si nimeni nu a venit cu reprosuri sau defecte in urma interventiei mele.

Am inceput prin a face reparatii pe masina mea si am testat acest lucru inainte de a face si la altii. Am inceput cu Dacia 1100 nu cu Oltcit.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 19 Jul 2004, 09:58
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
folositi numai garnituri bune si nu facute de SRL-uri

Ok, dar cum naiba ne dam seama care sunt alea si care celelalte? Exista un producator consacrat?

Si apropo de aerisire frane, o ciudatenie pe care o patesc eu: atunci cand fac aerisierea, pornind de la rotile din spate cum se recomanda constat urmatoarea chestie: dupa aerisirea rotilor din spate cursa pedalei scade (firesc). In momentul in care fac aerisirea rotii din fata cursa pedalei se lungeste din nou. A mai patit cineva asta?


--------------------
Ex Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 19 Jul 2004, 10:11
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Batrine pune 3 garnituri ( da-mi adresa si iti trimit eu garniturile ptr experiment)
- una in benzina
- una in alcool
- una in lichid frina
le lasi 24 h si te rog observa, masoara cu sublerul diametrul si spune pe forum ce s-a intimplat cu cele 3 garnituri
Mai mult, in sustinerea afirmatiilor mele, stiu ca la uzina Dacia este un serviciu Vocea clientului unde sunt specialisti in toate domeniile si care au raspuns pentru fiecare intrebare
Si mai mult , daca ai posibilitatea pune aceasta intrebare unui chimist cu specialitatea - cauciuc
Dupa ce vei afla raspunsul de la cei doi tot asa punel pe forum
Si ultima - Eu ma " joc" cu sistemul de frinare cam de prin '87 incoace


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 19 Jul 2004, 10:45
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




clr,

La DSN ai pompa cu ICP, daca faci aerisirea fara sa dai jos manocontactul avariezi pompa si ai fenomenul respectiv
Mai intii dai jos manocontactul faci aerisirea, dupa ce ai terminat faci 3-4 pedale fff energice si montezi manocontactul


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 19 Jul 2004, 10:45
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE

1. Batrine pune 3 garnituri  
- una in benzina
- una in alcool
- una in lichid frina
le lasi 24 h si te rog observa,afla raspunsul...
2. - Eu ma \" joc\" cu sistemul de frinare cam de prin  '87 incoace

1. Cunosc experimentele dar vad ca nu vrei sa citesti sau sa intelegi mesajul meu. Am spus doar pt VERIFICARE, verificare care dureaza doar max 1 minut si nu 24 de ore dupa care piesa va fi spalata.

2. Eu ma "joc din 1976 cu asa ceva si nu am pus nimanui viata in pericol.

P.S. Daca se crede ca am spus ceva anomalii sau nu am dat indicatii corecte in ceea ce priveste frina, rog admin-ul sau moderatorii sa-mi stearga mesajele.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 19 Jul 2004, 10:51
Post #146


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE

La DSN ai pompa cu ICP, daca faci aerisirea fara sa dai jos manocontactul avariezi pompa si ai fenomenul respectiv  
Mai intii dai jos manocontactul faci aerisirea, dupa ce ai terminat faci 3-4 pedale fff energice si montezi manocontactul

De memorat :wink:

Laurentiu si Dyda, nu va luati in bete ca sinteti oameni seriosi amindoi (nu vreau sa spun batrini ca nu-mi permit :wink: )
Aveti fiecare dreptate, depinde cum privesti lucrurile.
Dar ca idee, cine se hotaraste sa dea un sfat sa-l dea pina la capat. Altfel aici sint destul de multi inceptaori int-ale mecanicii si ne-om trezi ca a intrat unu in copac pentru ca cineva nu i-a spus sa lasa garnitura in benzina doar 1 min si el a lasat-o toata noaptea ca sa vada daca pierde :mrgreen:

Va rog, fara atacuri personale si fara apelative jignitoare :inger:


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 19 Jul 2004, 10:53
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Ok, dar cum naiba ne dam seama care sunt alea si care celelalte? Exista un producator consacrat?

Nu fac reclama dar cele mai bune garnituri sint produse de FARTEC Brasov. Sint mai scumpe dar.............sigure.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 19 Jul 2004, 10:58
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Laurentiu si Dyda, nu va luati in bete...fara atacuri personale si fara apelative jignitoare

In ceea ce ma priveste cred ca am fost in limitele bunului simt si nu am jignit pe nimeni.

Am scris foarte clar:
QUOTE
verificati fiecare supapa in parte a celor doua pistonase cu benzina - daca pe pozitia inchis benzina continua sa se scurga, inlocuiti pistonasul;
iar asta nu inseamna ca verificarea dureaza 24 de ore.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 19 Jul 2004, 11:10
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Laurentiuu,
Te rog sa faci acest experiment pentru a te convinge ca simpla atingere cu PP ataca cauciucul si binenteles experimentul il poate face oricine
Mentin ceasta afirmatie ptr ca in timp ma-m lovit de eceste belele
Si mai mult
Spuneti-mi va rog de ce sunt belele cu frina ( garnituri gomflate sau moi cind se foloseste altfel de lichid decit cel specificat )
Deci daca la un lichid inferior se intimpla fenomenul dar la contact cu PP ?


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 19 Jul 2004, 11:20
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Laurentiuu,  
Te rog sa faci acest experiment... Deci daca la un lichid inferior se intimpla fenomenul dar la contact cu PP ?

Ti-am spus ca stiu efectul PP la cauciuc iar problema cu lichidul de frina de calitate proasta care "maninca" garniturile este facuta in TIMP (o saptamina, doua trei si nu intr-un singur minut dupa care sint spalate).

Eu am incheiat aici subiectul pt ca nu doresc sa plictisesc pe nimeni.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 16:43
Forum Renault